Willen de overige leden van team 7 [HenkPinky ImLynx, Rabbitt0, Catastrofolos] ook even wakker worden en zich hier melden (al dan niet ook op het TS channel : ts4.ddns.net):
- Geef even aan of je nog leeft en mee doet!
- Zorg ervoor dat je je overige teamleden op UPlay hebt.
- Geef ook even aan als je eventueel teamcaptain wilt zijn! (Als niemand wil, wil ik het wel zijn).
- Laat even weten, hoe jij denkt dat we het beste onderling kunnen communiceren, afspreken, plannen
- Denk ook even na over een team name als je dit niet al hebt gedaan en welke map je het liefst als alternatief wilt spelen voor Bank & House
- Houdt je beschikbaarheid voor komende week bij de hand, want dan wil ik persoonlijk minimaal wel 1 match gedaan hebben, training or no training
Zelf stel ik zoals eerder gezegd BBM voor, super makkelijk in gebruik en hoeven we niet uren te wachten op TS totdat iemand misschien een keer langs komt! Installeer het van de appstore, maak je eigen username aan, scan de barcode hieronder en done!
Ik weet dat Henky het had over Telegram, maar dat is niet beschikbaar op mijn tel.
Eventueel Whatsapp mag eventueel ook maar dan moeten jullie mij even jullie nummers PMén.
Of een andere toegankelijke alternatief maar elkaar heen en weer PMén schiet in ieder geval niet op.
Thank you for your attention & dedication
Sorry for the in-between spam voor de overige bezoekers, graag alleen hierop reageren als je in team 7 zit