Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
PerlinNoise schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 13:10:
[...]

Om hier even op terug te komen. De Teamspeak heb ik opgericht voor iedereen. Teams zijn hier ook welkom, zelfs met een eigen kanaal. Ik heb nooit gezegd dat je hier moet ophoepelen. :X

TS4.ddns.net is voor iedereen, je hoeft geen lid te zijn, het is vrijblijvend. Zo hou je een community levend, ipv je moet lid worden en TRS als clantag is verplicht...
dat heb je ook goed gedaan, ideaal! Anders was ik al lang gestopt met siege

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:41
PerlinNoise schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 13:10:
[...]

Om hier even op terug te komen. De Teamspeak heb ik opgericht voor iedereen. Teams zijn hier ook welkom, zelfs met een eigen kanaal. Ik heb nooit gezegd dat je hier moet ophoepelen. :X

TS4.ddns.net is voor iedereen, niks moet, alles mag, je hoeft geen lid te zijn, het is vrijblijvend. Zo hou je een community levend, ipv je moet lid worden en TRS als clantag is verplicht...
Nee weet ik Perlin, was ook niet naar jou bedoeld, maar meer in algemene zin. ;) Ik kom nog steeds met plezier op jouw TS server. Je hebt ons zelfs verwelkomd met ons eigen kanaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-10 08:27
Waarom is de TRS. clantag zo ernstig afgenomen eigk?

Ik vond het juist erg gaaf om dat extra stukje saamhorigheid te hebben in siege, tegenwoordig is er nog maar <10 man met TRS. voor de naam... :|

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 02-10 16:00

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

jimz93 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 15:25:
Waarom is de TRS. clantag zo ernstig afgenomen eigk?

Ik vond het juist erg gaaf om dat extra stukje saamhorigheid te hebben in siege, tegenwoordig is er nog maar <10 man met TRS. voor de naam... :|
Clantags schrikken af. Vaker zie je mensen tijdens matchmaking leaven als er een 4 of 5-tal met dezelfde clantags in het andere team komen.

Toegevoegde waarde vind ik persoonlijk ook 0.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Family Guy schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 15:26:
[...]

Clantags schrikken af. Vaker zie je mensen tijdens matchmaking leaven als er een 4 of 5-tal met dezelfde clantags in het andere team komen.

Toegevoegde waarde vind ik persoonlijk ook 0.
Resultaat is uiteindelijk dat je een match krijgt met mensen die niet bestaan uit noobs en pussies :) Wordt je alleen maar beter van ;) En zoals aangegeven: Geeft een gevoel van saamhorigheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Cgen1984 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 16:54:
[...]

Resultaat is uiteindelijk dat je een match krijgt met mensen die niet bestaan uit noobs en pussies :) Wordt je alleen maar beter van ;) En zoals aangegeven: Geeft een gevoel van saamhorigheid!
Klopt, maar het duurt wel 4x zo lang voordat je een match gestart bent. Ik heb gevallen gehad dat we makkelijk 15 minuten bezig waren voordat we een match konden starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

iamjustin schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 18:06:
[...]

Klopt, maar het duurt wel 4x zo lang voordat je een match gestart bent. Ik heb gevallen gehad dat we makkelijk 15 minuten bezig waren voordat we een match konden starten.
En precies dit was de reden dat ik mijn clan-tag weggehaald heb. Dat gevoel van saamhorigheid creëer ik wel als ik naar het teamspeakchannel kijk :P

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Pfff wannner wordt dat ranking-systeem toch eens gefixt, speel al weken lang op silver 3 erg goed. Vier dagen geleden nog eens een keertje gepromoveerd naar 4. Eindelijk nog eens een keer een rankverandering, kd is inmiddels gestegen van 1,0 naar 1,6 en winrate van 1,0 naar 1,5(omdat ik dit niveau ben ontgroeid), is voor mij toch wel duidelijk dat ik een hogere rank verdien.

Nu ben ik dus een paar dagen lang silver 4 met nog steeds goede resultaten. Win en kd is nu op 1,7 zelfs. Speel ik net een potje, een teamkiller die een andere doodschiet eerste ronde, degene die dood is leaved, degene die een teamkill maakt wordt gekickt. 3v5 dus. Ik carry mijn team tot het eind, helaas toch nog 4-5 verloren. Ik stond 18-5-2, echt een fantastisch goede score. DAAL IK WEER NAAR SILVER 3?!?!

Ik wordt er echt series gek van, deze game is een game die ik echt geweldig vindt. Is weer de eerste shooter die mij als een oude cod game bevalt, na al die jaren eindelijk weer mn shooter gevonden en dan de pech hebben dat het door ubisoft wordt gemaakt.. Het is nieteens zo dat ik de potjes voor deze pot slecht had gespeeld, had er volgensmij 4 van de 5 gewonnen, het is echt fucked up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
N.Uckerman schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 00:13:
Pfff wannner wordt dat ranking-systeem toch eens gefixt, speel al weken lang op silver 3 erg goed. Vier dagen geleden nog eens een keertje gepromoveerd naar 4. Eindelijk nog eens een keer een rankverandering, kd is inmiddels gestegen van 1,0 naar 1,6 en winrate van 1,0 naar 1,5(omdat ik dit niveau ben ontgroeid), is voor mij toch wel duidelijk dat ik een hogere rank verdien.

Nu ben ik dus een paar dagen lang silver 4 met nog steeds goede resultaten. Win en kd is nu op 1,7 zelfs. Speel ik net een potje, een teamkiller die een andere doodschiet eerste ronde, degene die dood is leaved, degene die een teamkill maakt wordt gekickt. 3v5 dus. Ik carry mijn team tot het eind, helaas toch nog 4-5 verloren. Ik stond 18-5-2, echt een fantastisch goede score. DAAL IK WEER NAAR SILVER 3?!?!

Ik wordt er echt series gek van, deze game is een game die ik echt geweldig vindt. Is weer de eerste shooter die mij als een oude cod game bevalt, na al die jaren eindelijk weer mn shooter gevonden en dan de pech hebben dat het door ubisoft wordt gemaakt.. Het is nieteens zo dat ik de potjes voor deze pot slecht had gespeeld, had er volgensmij 4 van de 5 gewonnen, het is echt fucked up.
Rank wordt straks toch gereset dus dan komt t wellicht goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-09 22:42
Big-Opti schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:43:
Omdat het weer bijna vrijdag middag is:
[video]
Uiteraard helemaal afgekeken, supervet met die ACE enzo, super spannend! xD Maar wat een droevig einde zeg. :'( :'(

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FEAR-NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-04 03:01
Ja wel een beetje drama, en hoe je in het begin ingeschaald wordt vindt ik ook vreemd.
De eerste ronde die je speelt is al afhankelijk voor je ranking.

Ik dacht gisteren even, snel een potje ranked.
Wordt ik met 3 noobs in een match geflikkerd. Waarvan 1 11 jarige.

Die 2 noobs deden aan random barricades plaatsen en die 11 jarige headshot mij out of the blue halverwege de match en gaat weg.

Dan is het bij voorbaat kansloos.
En hoppa van Copper V naar II.

Heel apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Laatst online: 15-04-2024
Klitse schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 08:22:
[...]

Rank wordt straks toch gereset dus dan komt t wellicht goed.
Oehhh dat wist ik niet. Wilde al een smurf gaan maken hahaha om te kijken of ik dan hoger zou uitkomen.

Wat is trouwens de goede teamspeak van rb6 tweakers? Ikheb namelijk verschillende gehoord. Ik vind mijzelf(niet arrogant) wel van een aardig niveau. Denk dat ik platinum wel aankan. Speel er vaker tegen en het gaat dan echt niet minder goed. Maargoed ben dus een solo playertje want heb, hoe triest het ook is, geen vrienden :O. Niet op pc tenminste.. Wilde mss eens lekker samenspelen want teamwork is uiteraard de key in deze game. Ik ben wel een limburger.. Zijn er meerdere limburgers, anders ben ik zo moedersziel alleen het buitenbeentje |:(

edit: yo klitse, waar staat dat van die reset dan? Zie op firum alleen dit:

Issue Name: Ranked Matchmaking

Priority: 1
Platform impacted: All platforms
Error description: Some players are currently experiencing various issues with Ranked Matchmaking, such as longer than expected queue times or being matched up with players of high variation of ranks. Our goal is to increase the quality of the matchmaking experience in terms of having teams of similar skill levels facing each other as frequently as possible, with the best conditions possible. We also aim at reducing the amount of bugs as much as possible to ensure an optimal experience. In addition to this, we would like to lessen the frequency of fringe cases where users will wait for more than 5 minutes to find a Ranked match.

Betere balans, maar ik lees geen rank reset.

[ Voor 33% gewijzigd door N.Uckerman op 30-04-2016 11:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FEAR-NL
N.Uckerman schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 11:27:
[...]

Oehhh dat wist ik niet. Wilde al een smurf gaan maken hahaha om te kijken of ik dan hoger zou uitkomen.

Wat is trouwens de goede teamspeak van rb6 tweakers? Ikheb namelijk verschillende gehoord. Ik vind mijzelf(niet arrogant) wel van een aardig niveau. Denk dat ik platinum wel aankan. Speel er vaker tegen en het gaat dan echt niet minder goed. Maargoed ben dus een solo playertje want heb, hoe triest het ook is, geen vrienden :O. Niet op pc tenminste.. Wilde mss eens lekker samenspelen want teamwork is uiteraard de key in deze game. Ik ben wel een limburger.. Zijn er meerdere limburgers, anders ben ik zo moedersziel alleen het buitenbeentje |:(

edit: yo klitse, waar staat dat van die reset dan? Zie op firum alleen dit:

Issue Name: Ranked Matchmaking

Priority: 1
Platform impacted: All platforms
Error description: Some players are currently experiencing various issues with Ranked Matchmaking, such as longer than expected queue times or being matched up with players of high variation of ranks. Our goal is to increase the quality of the matchmaking experience in terms of having teams of similar skill levels facing each other as frequently as possible, with the best conditions possible. We also aim at reducing the amount of bugs as much as possible to ensure an optimal experience. In addition to this, we would like to lessen the frequency of fringe cases where users will wait for more than 5 minutes to find a Ranked match.

Betere balans, maar ik lees geen rank reset.
ts4.ddns.net

En hier vindt je een uitgebreide lijst met spelers

[ Voor 4% gewijzigd door FEAR-NL op 30-04-2016 11:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spriggaNNN
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-02 20:04
Heb ook weer een videotje gemaakt waarbij tweakers tegen elkaar spelen :D
YouTube: RS6 Tweakers versus tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spriggaNNN schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 11:47:
Heb ook weer een videotje gemaakt waar ik tweakers afslacht :D
Fixed!!!

Doe eens normaal joh, met je headshots enzo! En je diamond!!!

O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-09 13:02
Net als wat Cgen zei, ff normaal doen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Mooi filmpje. Ik heb nog 2 highlights op mn schijf staan maar ik ben te lui om die te posten ;) Waren een paar spannende potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farscape2
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

N.Uckerman schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 11:27:

Wat is trouwens de goede teamspeak van rb6 tweakers? Ikheb namelijk verschillende gehoord.
ts.tragicrescuesquad.eu en ts4.ddns.net leiden allebei naar dezelfde TS server. Dit is degene waar de meeste spelers hier wel voorbij komen en de 'defacto' goede. Er zijn er nog een aantal voor kleinere groepen, andere clans etc (wij zijn dan ook geen clan).

Edit: staat ook bovenaan in de sheet met alle nicks ^_^

[ Voor 6% gewijzigd door Farscape2 op 30-04-2016 14:39 ]

AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Hierbij bewijs dat Spriggannn ook nog dood kan gaan al is het zeldzaam.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=UpHBOV4bdWc&feature=youtu.be]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spriggaNNN
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-02 20:04
Ik kan me die ronde nog heel goed herrineren klitse. Dat was een beetje dom van mij. Blitz hoor je namelijk niet straight up fight te doen. Moest eigenlijk flanken / betere positie zoeken. Mja was greedy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol nice klits :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Oehh bijna teams in de randomizer

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
spriggaNNN schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 17:49:
Ik kan me die ronde nog heel goed herrineren klitse. Dat was een beetje dom van mij. Blitz hoor je namelijk niet straight up fight te doen. Moest eigenlijk flanken / betere positie zoeken. Mja was greedy :D
Klopt. Gelukkig kon ik jou fout afstraffen. Gebeurt je vast geen 2e keer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steephh
[YouTube: https://youtu.be/DaSjaMqq6pA]

Eerst een foutje, met die C4 die ik te hoog opblies (maar waar je blijkbaar nog steeds kan vaulten).
Toen een rare bug met reinforcen van een gast.
En toen weer een dom foutje, ik dacht even dat ik smoke was. :+

_@/'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Oh my, als dit het beste van de avond was (uit persoonlijk oogpunt). Ik had beter wat anders kunnen gaan doen :D

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Met dank aan Jimz, mijn eerste ranked ace :d

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Een rare kill:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ZS5-etZF-ss]

Plus slowmotion (ik ben het eind er vergeten af te knippen en het geluid klopt niet, gare editor die ik gebruik :+:

[YouTube: https://youtu.be/Up6OVT3mf4I]

En natuurlijk mijn eerste ACE! :7 :7

[YouTube: https://youtu.be/XTPMOp255yI]

Hier begint ie: YouTube: myfirstace

[ Voor 11% gewijzigd door Steephh op 01-05-2016 22:16 ]

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Heb toch maar wat tijd gemaakt om een videootje in elkaar te knutselen. Hierbij wat hoogtepunten van mij van de afgelopen 3 dagen.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=j17JXF_p-to&feature=youtu.be]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBiertrein
  • Laatst online: 30-08 16:06
De lijst! Precies 45 dus 9 teams.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3ieGcaI.jpg

Rainbow Six Siege Tweak League

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-10 13:48
Wanneer komt de teamindeling? Ben blij dat er nog zoveel mensen meedoen!

bl44t

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• deBiertrein
YaaD schreef op maandag 02 mei 2016 @ 07:10:
Wanneer komt de teamindeling? Ben blij dat er nog zoveel mensen meedoen!
Vanavond! Hopelijk incl. alle andere info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-09 21:06
Mooie lijst.
Gaat hopelijk een leuke competitie en een hoop plezier op leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
ik mis de moker, die moet gewoon meedoen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
jurgenb1990 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 08:05:
[...]

ik mis de moker, die moet gewoon meedoen :P
Als we het aantal nou tot 50 weten te trekken, hebben we mooi even aantal teams ook.

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Mooi, ben benieuwd vanavond. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Gisteren nog even een paar rondjes zitten spelen, maar ben toch tot de conclusie gekomen dat ik 't helemaal verleerd ben hahaha. Echt élke keer die R.I.P. door een headshot ook.. :F

Conclusie: komende tijd weer veel online!

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l-burna
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-10 13:47

l-burna

2nd place, is the 1st loser

2 mensen kunnen maar op 1 dag in de week :O

The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

YaaD schreef op maandag 02 mei 2016 @ 08:09:
[...]

Als we het aantal nou tot 50 weten te trekken, hebben we mooi even aantal teams ook.
Ik weet niet wat de opzet van de league gaat worden, maar kunnen eventueel ook een soort competitie doen, waarbij elk team 1 of twee keer tegen de andere teams speelt en bij winst punten toebedeeld krijgt.

Dan is het aantal teams even/oneven namelijk niet van belang.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
Family Guy schreef op maandag 02 mei 2016 @ 11:23:
[...]

Ik weet niet wat de opzet van de league gaat worden, maar kunnen eventueel ook een soort competitie doen, waarbij elk team 1 of twee keer tegen de andere teams speelt en bij winst punten toebedeeld krijgt.

Dan is het aantal teams even/oneven namelijk niet van belang.
Jup en doen we BO3 of BO1? Round Robin wordt veel gebruikt. Heb je ook nog een loser bracket bijv.
Gebruiken we ESL regels? (kortere rondetijden bijv.)

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Wellicht een volgende poll starten om voorkeuren in kaart te brengen.

Best of 1 lijkt me niet van toepassing; je moet natuurlijk wel revanche kunnen nemen. Round Robin is alle teams één keer tegen de ander toch? We moeten de haalbaarheid wel meenemen haha. Er zal links en rechts toch met matches geschoven moet worden, of met reserves gewerkt worden.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgush
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-07-2023
l-burna schreef op maandag 02 mei 2016 @ 11:20:
2 mensen kunnen maar op 1 dag in de week :O
Ik kan niet op voorhand iedere week aangeven wanneer ik er kan zijn, dat heet een gezin 8)

Ik kan wel op meedere momenten, maar dat is per week verschillend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deBiertrein
Family Guy schreef op maandag 02 mei 2016 @ 11:37:
Wellicht een volgende poll starten om voorkeuren in kaart te brengen.

Best of 1 lijkt me niet van toepassing; je moet natuurlijk wel revanche kunnen nemen. Round Robin is alle teams één keer tegen de ander toch? We moeten de haalbaarheid wel meenemen haha. Er zal links en rechts toch met matches geschoven moet worden, of met reserves gewerkt worden.
Hier is al een poll over geweest. Er is voor League gekozen en niet voor Knock-out.
Dus het toernooi is net als bv de eredivisie; ieder team speelt 'uit' en 'thuis' tegen elk ander team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FEAR-NL
Misschien handig om reserve spelers te hebben?

Ik zit bijv. voor mijn werk wel eens in het buitenland. Dan kan ik niet even mijn laptop opstarten om 's avonds siege te gaan doen... Alhoewel... via satelliet.
Heb ik wel een ping van in de 700 :)

Maar goed denk wel dat er meerdere zijn die niet altijd kunnen of er komt wat tussen. Dan is het wel handig als er een vervanger kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
:>
FEAR-NL schreef op maandag 02 mei 2016 @ 13:02:

Ik zit bijv. voor mijn werk wel eens in het buitenland. Dan kan ik niet even mijn laptop opstarten om 's avonds siege te gaan doen... Alhoewel... via satelliet.

Maar goed denk wel dat er meerdere zijn die niet altijd kunnen of er komt wat tussen. Dan is het wel handig als er een vervanger kan zijn.
ik neem aan dat je dit soort dingen straks gewoon met je team overlegd, je bent elke weeek vast wel een paar keer thuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgush
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-07-2023
jurgenb1990 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 13:13:
[...]

ik neem aan dat je dit soort dingen straks gewoon met je team overlegd, je bent elke weeek vast wel een paar keer thuis
Je kunt eventueel een week later twee wedstrijden spelen als het de ene week niet lukt? Denk dat het toch wel moet lukken met tien spelers om samen te komen één keer in de week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
Morgush schreef op maandag 02 mei 2016 @ 13:17:
[...]

Je kunt eventueel een week later twee wedstrijden spelen als het de ene week niet lukt? Denk dat het toch wel moet lukken met tien spelers om samen te komen één keer in de week.
Mja ik ga er vanuit dat wanneer je je opgeeft je ook daadwerkelijk kunt spelen. Als je niet kunt, schrijf je dan niet in of geef dat nu aan ofzo

Edit: En als je gaat werken met reserve spelers, wie zegt mij niet dat het dan direct de betere spelers zijn? Plus dat je dan ineens 6 (of meer) mensen per team moet hebben anders, net wat je prettig vindt.

Het kan dus ook maar zo zijn dat een match gespeeld kan worden na .. weken omdat iedereen er dan pas is. Omdat jantje op dinsdag alleen aanwezig is, en pietje alleen op zondag en maandag. Sommige mensen kunnen dus nooit samenspelen vanwege de wisselende aanwezigheid

Mensen zelf teams laten samenstellen was niet zo'n gek idee denk ik hoor :)

[ Voor 38% gewijzigd door YaaD op 02-05-2016 13:47 ]

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Eerst afwachten dan roepen denk ik.
Er is al genoeg discussie geweest hierover.
Ga een aantal pagina's terug en je leest hetzelfde.

Ik hoop op een hoop plezier en een hoop leuke potjes.
De laatste dagen ook veel squad vs squad gespeeld en was steeds een plezierige ervaring.
Niet alles gewonnen, maar als je met Spriggannn wint of tegen hem speelt en wint is erg fijn O-)
Waarom is iedereen toch zo bang voor die man _/-\o_
Hij is ook gewoon een mens van vlees en bloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
MadMax12 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 13:51:
Eerst afwachten dan roepen denk ik.
Er is al genoeg discussie geweest hierover.
Ga een aantal pagina's terug en je leest hetzelfde.

Ik hoop op een hoop plezier en een hoop leuke potjes.
De laatste dagen ook veel squad vs squad gespeeld en was steeds een plezierige ervaring.
Niet alles gewonnen, maar als je met Spriggannn wint of tegen hem speelt en wint is erg fijn O-)
Waarom is iedereen toch zo bang voor die man _/-\o_
Hij is ook gewoon een mens van vlees en bloed.
jij moker en ik hadden ze gisteren wel mooi met 5-3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Zeker en Spriggann is bij elke Defense van ons uitgeschakeld.
Maar het is soms ook verdraaid handig om hem in je team te hebben hoor!

Ben deze week ook wel weer in voor een potje tegen de Zero's.
Kijken of we daar morgen tijd voor kunnen maken met een aantal mensen.
Donderdag zal lastig worden met alle bevrijdingsfestivals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
MadMax12 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:13:
Zeker en Spriggann is bij elke Defense van ons uitgeschakeld.
Maar het is soms ook verdraaid handig om hem in je team te hebben hoor!

Ben deze week ook wel weer in voor een potje tegen de Zero's.
Kijken of we daar morgen tijd voor kunnen maken met een aantal mensen.
Donderdag zal lastig worden met alle bevrijdingsfestivals.
Dinsdag om 9 uur hebben wij normaal gesproken tijd voor een scrim. Lukt dat misschien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

haha waarom zijn jullie bang voor spriggan, zo goed was 'ie niet de keren dat we speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Klitse schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:14:
[...]

Dinsdag om 9 uur hebben wij normaal gesproken tijd voor een scrim. Lukt dat misschien?
Wat mij betreft wel, maar dan ben ik nog maar alleen.
Heb nog 4 nodig, maar dat komt vast wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
MadMax12 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:27:
[...]

Wat mij betreft wel, maar dan ben ik nog maar alleen.
Heb nog 4 nodig, maar dat komt vast wel goed.
Ja wij moeten ook ff een 5e regelen maar dat lukt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Ik kan me ook wel bij jullie aansluiten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
MadMax12 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:29:
Ik kan me ook wel bij jullie aansluiten :9
Ik hoop dat we dinsdag een of 2 personen kunnen laten meespelen in een soort van tryout. Daar mag iedereen zich voor aanmelden wat mij betreft maar we zoeken wel iets specifieks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FEAR-NL
Ik kan wel dinsdag Max, ik maak wel een gaatje vrij.
Vorige keer tegen de zero's ging wel redelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FEAR-NL
jurgenb1990 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 13:13:
[...]

Zekers, in overleg kan alles lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Tom de biertrein, Ik ga woensdag een lang weekend weg, het kan zijn dat ik deze met een week verleng, maar het kan ook zijn dat ik maandag weer terug ben...
Misschien even overleggen...

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBiertrein
FEAR-NL schreef op maandag 02 mei 2016 @ 13:02:

Ik zie dat Moker zich ook (te laat :P ) heeft aangemeld. Natuurlijk mag hij gewoon meedoen. We zitten op 46 wat betekent dat er 1 reservespeler is.
Voor zover ik weet heeft alleen Kr44nVogel (StruiZ) aangegeven evt op de reservelijst te willen mocht het vol zitten. Als hij gewoon fulltime (in een vast team) mee wil doen, dan gaat Moker op de reservelijst.
Dat geldt overigens ook voor mensen die zich nu nog willen aanmelden (reservelijst dus).
De reservelijst is bedoeld voor als 2 teams op korte termijn geen match kunnen plannen.
PerlinNoise schreef op maandag 02 mei 2016 @ 18:46:
Tom de biertrein, Ik ga woensdag een lang weekend weg, het kan zijn dat ik deze met een week verleng, maar het kan ook zijn dat ik maandag weer terug ben...
Misschien even overleggen...
Geen probleem. Straks gewoon met je team overleggen. ;)

Ik ga nu met Steephh wat organisatorische dingen bespreken en als we alle regeltjes op papier hebben dan gooien we de Randomizer over de namen heen en die tovert de teams eruit :*)

Favo map is House, 2nd Bank.
Favo gamemode was een close call! 20 stemmen Secure Area. 19 stemmen Bomb.
We gaan dus Secure Area op House spelen en Bomb op Bank 8)

[ Voor 5% gewijzigd door deBiertrein op 02-05-2016 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-10 05:19
Ga morgen ook weer eens beginnen met sieges .
Is de matchmaking ondertussen wel al gefixt @ps4?
Lang geleden dat ik het gespeeld hebt, maar toch wel weer zin in!
Hitpoint waren toen ook nog een probleem.. Praat ik over maand of 3a4 terug.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• deBiertrein
The moment you've all been waiting for... :9~

TEAMS, WEDSTRIJDEN, UITSLAGEN, STAND:
https://docs.google.com/s...02ERI66K146GbKgeUe9CF5lWU
Bewijs dat we niet zomaar wat hebben gedaan:
YouTube: Rainbow Six Siege Tweak League Teamindeling

WAT NU?:
1. Overleg met je team en benoem een teamcaptain. De teamcaptain regelt wat zaakjes voor het team. Verderop lees je wat precies.
2. Verzin met je team een vette teamnaam. De teamcaptain stuurt deze in een PM naar Steephh. Zet ook het teamnummer in dit bericht! :P
3. Kijk in het speelschema en kies een tegenstander die gereed is (deze teams hebben al een coole naam en geen saai nummer). Overleg een tijdstip. Als je wilt dat je match wordt gestreamd met commentaar, overleg dit dan met Klitse en/of Cgen.
4. Zorg dat minimaal 1 speler (met snel internet) van je team een custom game aanmaakt met de volgende maps en settings: http://imgur.com/a/yd6Oq
5. Speel de match op het gekozen tijdstip. Succes, maak ze in!
6. Na de match sturen BEIDE teamcaptains een (link naar) screenshot (standaard F12) vd match in een PM naar deBiertrein. GEEN SCREENSHOT RESULTEERT IN 4-0 VERLIES VOOR JE TEAM.
7. Daag het volgende team uit (zie stap 3).

REGELS:
- Je mag zoveel matches per week spelen als je wilt. Als een team ver vooruit loopt op de rest hoor je dat van ons en moet je even rustig aan doen. TIP: speel niet de 2 matches tegen hetzelfde team achter elkaar, zeker niet als je dik hebt verloren.
- Winst is 2 punten. Gelijkspel (theoretisch mogelijk) 1 punt. Verlies 0. Team met de meeste punten wint de fictieve Tweakers R6 Cup. 8)7
- Als teams gelijk in punten staan, wordt er gekeken naar gewonnen rondes min verloren rondes. Daarna naar gewonnen rondes. Daarna naar onderling resultaat. In het ergste geval een beslissende match.
- Cheaters gaan aan de schandpaal. :(

Steephh en deBiertrein wensen jullie allemaal veel succes en vooral veel plezier!

GAME ON 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Nice! Goede verdeling van de teams, lekkere teams! Knallen!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
deBiertrein schreef op maandag 02 mei 2016 @ 23:02:
[
3. Kijk in het speelschema en kies een tegenstander die gereed is (deze teams hebben al een coole naam en geen saai nummer). Overleg een tijdstip. Als je wilt dat je match wordt gestreamd met commentaar, overleg dit dan met Klitse en/of Cgen.
4. Zorg dat minimaal 1 speler (met snel internet) van je team een custom game aanmaakt met de volgende maps en settings: http://imgur.com/a/yd6Oq
Al ik moet streamen zal ik de game aan moeten maken. Gelukkig heb ik snel internet (500mbit)

[ Voor 3% gewijzigd door Klitse op 02-05-2016 23:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheMok3r
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-10 16:10
IT'S ME! Reservespeler for hire. Je kan me inhuren voor 10 euro per game. :X

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=S4hb7ny9XnQ]

[ Voor 7% gewijzigd door TheMok3r op 03-05-2016 02:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt-Rabbit
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-06 03:14
TheMok3r schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 00:08:
IT'S ME! Reservespeler for hire. Je kan me inhuren voor 10 euro per game. :X

[video]
Lol :) zal het onthouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Mooi geregeld! Thanks. Heb er zin an

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YaaD
Klitse schreef op maandag 02 mei 2016 @ 23:09:
[...]

Al ik moet streamen zal ik de game aan moeten maken. Gelukkig heb ik snel internet (500mbit)
Dan ga je t nog druk krijgen :P

Ik wil even mijn complimenten uitspreken voor Steeephhh en Biertrein (en als ik nog iemand vergeet) voor het organiseren. Wat mij betreft gaan we dit soort toernooien vaker organiseren. Zeker met de stroom cheaters waar het spel zelf door wordt overspoelt! Iedereen veel succes and may the best win!

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
biertrein en steeph, het is dus gewoon best of 2 mappen als je tegen een team speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:59
Volgens het scoreformulier speelt je een match tegen elke team op elke map, in totaal dus 16 matches. Je kan per match punten verdienen.

Edit: zit iedere deelnemer op Tweakers? Ik probeer mijn team even een berichtje te sturen, maar ik kan niet iedereen vinden. :P Dus als iedereen van onderstaande mensen zich kan melden, zou dat fijn zijn. Zelf zal ik weer wat meer naar de TS gaan, desnoods in de AFK hoek, maar dan kan iedereen me poken.

DHP.tauron
Zieki
Uffeltje
TRS.BorisBullit
StruiZ

[ Voor 62% gewijzigd door Uffeltje op 03-05-2016 08:01 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Als de volgende lui contact met me opnemen kunnen we gaan kijken wanneer we de rest gaan slayen. >:) Evt. een tijdelijk groepsappje starten op whatsapp? Geef dan je nummer door via PM!

TRS.MiradeTV
PerlinNoise
trs.fs2
Floksor

Edit: ik ben Ackerfiets btw :F

[ Voor 7% gewijzigd door Family Guy op 03-05-2016 08:30 ]

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Complimenten voor de opzet Steeph en Biertrein.
Ziet er goed uit.
Als ik de teams zo zie zijn de kwaliteiten redelijk verdeeld.
Gaat een leuke tijd worden *O* oOo :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
Mag ik nog een aanvulling doen ten aanzien van de maps? Misschien een beter idee om alle maps te laten spelen? ik zie dat teams 16 matches spelen ongeveer. Moeten die dan allemaal gedaan worden op Bank en House?

Daarnaast is het nadeel van secure area dat defense maar 15 seconden hebben om te reageren en terug te verdedigen, terwijl dat bij Bomb 45 seconden is. Is het echt een goed idee om dan secure te gebruiken?

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

YaaD schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 08:17:
Mag ik nog een aanvulling doen ten aanzien van de maps? Misschien een beter idee om alle maps te laten spelen? ik zie dat teams 16 matches spelen ongeveer. Moeten die dan allemaal gedaan worden op Bank en House?

Daarnaast is het nadeel van secure area dat defense maar 15 seconden hebben om te reageren en terug te verdedigen, terwijl dat bij Bomb 45 seconden is. Is het echt een goed idee om dan secure te gebruiken?
Daar staat weer tegenover dat je 'maar' 1 ruimte hebt om te defenden bij Secure en 2 bij Bomb. Ik ben wel tevreden over de huidige opzet.

Qua maps; beter om het zo te laten. Anders krijg je straks weer het ge-heen-en-weer van 'ik wil deze map'-'ja maar wij willen die map'. Nu ligt het vast en moet je het er mee doen. Volgende keer beter. :P

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
YaaD schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 06:49:
[...]

Dan ga je t nog druk krijgen :P
Ik kan natuurlijk alleen streamen als ik tijd heb. Dus alle matches gaat waarschijnlijk nooit lukken. Zeker niet omdat veel van die matches op hetzelfde moment gespeeld worden. Dus we hanteren hier ook maar de regel, wie het eerst komt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Klitse schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 08:27:
[...]

Ik kan natuurlijk alleen streamen als ik tijd heb. Dus alle matches gaat waarschijnlijk nooit lukken. Zeker niet omdat veel van die matches op hetzelfde moment gespeeld worden. Dus we hanteren hier ook maar de regel, wie het eerst komt....
Daarnaast neem ik aan dat ieder team wel even een Shadowplay heeft meelopen. Ikzelf zal iedergeval elke match even opnemen en uploaden. Wel zo leuk denk ik :)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Ebayzo schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 08:28:
[...]
Daarnaast neem ik aan dat ieder team wel even een Shadowplay heeft meelopen. Ikzelf zal iedergeval elke match even opnemen en uploaden. Wel zo leuk denk ik :)
Ga jij 72 matches terugkijken? 8)7

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
Family Guy schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 08:22:
[...]

Daar staat weer tegenover dat je 'maar' 1 ruimte hebt om te defenden bij Secure en 2 bij Bomb. Ik ben wel tevreden over de huidige opzet.

Qua maps; beter om het zo te laten. Anders krijg je straks weer het ge-heen-en-weer van 'ik wil deze map'-'ja maar wij willen die map'. Nu ligt het vast en moet je het er mee doen. Volgende keer beter. :P
Ik wil je nog wel horen als het team niet snel genoeg reageert en je niet op tijd in de ruimte bent om te verdedigen :) Als je als enige roamer nog over bent en per definitie dan al verloren hebt.

je kunt toch door middel van eliminatie aan een map komen, zo lastig is dat toch niet? gebeurt op grote toernooien ook zo hoor. Ieder team mag om de beurt een map wegstrepen. Ik zie t probleem niet zo

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Family Guy schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 08:22:
[...]

ja maar als je twee teams hebt kiest elk team gewoon een map. Dan is het altijd eerlijk. Ik zit er idd ook niet op te wachten om 16 keer dezelfde maps te spelen en helemaal secure area wat een nutteloze gamemode is omdat dat in serieuze games nooit gespeeld wordt, secure area kan ik wel vrede mee hebben. Maar een beetje map variatie is wel zo fijn, kan onderling met de twee teams gewoon geregeld worden. Team A kiest bijvoorbeeld plane en team B kiest oregon

[ Voor 11% gewijzigd door jurgenb1990 op 03-05-2016 08:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Family Guy schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 08:29:
[...]

Ga jij 72 matches terugkijken? 8)7
Nee, maar over het algemeen vind iemand het wel leuk om zichzelf terug te zien. Dus je kan selectief kijken ;)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Kent iemand XiL.Rabbit ? Gok een engelsman ?

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Ebayzo schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 08:42:
Van ons team ken ik alleen BOOT (omdat z'n mic altijd megahard staat :P). Met FEAR en jou heb ik volgens mij nog niet samengespeeld. Misschien handig om in de week eens samen een paar potjes te spelen voordat we de rest omzagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Nee hoor, is gewoon een Nederlander. Speelt vaker op TRS en met ZERO mee. Zat voorheen in DeD.

[ Voor 4% gewijzigd door Klitse op 03-05-2016 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

YaaD schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 08:30:
[...]

Ik wil je nog wel horen als het team niet snel genoeg reageert en je niet op tijd in de ruimte bent om te verdedigen :) Als je als enige roamer nog over bent en per definitie dan al verloren hebt.

je kunt toch door middel van eliminatie aan een map komen, zo lastig is dat toch niet? gebeurt op grote toernooien ook zo hoor. Ieder team mag om de beurt een map wegstrepen. Ik zie t probleem niet zo
Dan faalt je team of ben je geen goede roamer. Bovendien heeft een match minstens 3 rondes, genoeg ruimte om te herstellen geloof ik zo.

Het is de eerste keer dat dit georganiseerd wordt; laten we niet alles achteraf onderuit gaan halen omdat andere maps wellicht iets leuker zijn. De meest gekozen maps zijn gekozen.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadMax12
Gister nog mee gespeeld en spreekt gewoon Nederlands.
Dus scheelt weer.
Volgens mij is Sam de enige niet Nederlands sprekende deelnemer.
Dan ga ik er van uit dat onze Vlaamse vrienden Nederlands spreken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
Family Guy schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 08:45:
[...]

Dan faalt je team of ben je geen goede roamer. Bovendien heeft een match minstens 3 rondes, genoeg ruimte om te herstellen geloof ik zo.

Het is de eerste keer dat dit georganiseerd wordt; laten we niet alles achteraf onderuit gaan halen omdat andere maps wellicht iets leuker zijn. De meest gekozen maps zijn gekozen.
Ik haal niks onderuit, alleen heeft niemand mij vooraf verteld dat bij het stemmen van de maps, we exclusief die maps zouden spelen. Je moet het toch met me eens zijn dat IEDEREEN enkel en alleen die maps spelen. Beetje gek vind je zelf niet?

Dat het secure area is vind ik dan op zich nog wel prima, maar ik denk dat je niemand bereid gaat vinden om 16 matches op dezelfde map te spelen :)

edit: Daarnaast is het geheel een beetje de eerste polls ontgroeid. Denk niet dat iemand voorzien had dat er meer dan 40 mensen mee zouden doen.

[ Voor 8% gewijzigd door YaaD op 03-05-2016 08:49 ]

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Ok, dat scheelt ja, communiceert toch wat makkelijker IMHO. Nu even contact leggen met de rest van het team en zoals Knox voorstelt, oefenen :)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
YaaD schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 08:48:
[...]

Ik haal niks onderuit, alleen heeft niemand mij vooraf verteld dat bij het stemmen van de maps, we exclusief die maps zouden spelen. Je moet het toch met me eens zijn dat IEDEREEN enkel en alleen die maps spelen. Beetje gek vind je zelf niet?

Dat het secure area is vind ik dan op zich nog wel prima, maar ik denk dat je niemand bereid gaat vinden om 16 matches op dezelfde map te spelen :)

edit: Daarnaast is het geheel een beetje de eerste polls ontgroeid. Denk niet dat iemand voorzien had dat er meer dan 40 mensen mee zouden doen.
ach wij bespreken gewoon onderling met onze tegenstander of hun een andere map willen, als die niet zo moeilijk daarover doen kunnen we gewoon iets anders spelen. Ik gok dat het team van eQuistym ook wel iets anders wil spelen dan house

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethnic
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 07:04
Justice friends! ASSEMBLE!!!!

Team 5
derBierzug
Qayserian
euQistyM
TRS.Jimz
Rexomnium_NL

Rex ik heb je toegevoegd en Qisty uplay kon je niet vinden. Wat is je uplay username?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Oefenen??
Gewoon direct beginnen.
Dan raak je pas snel op elkaar in gespeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Ethnic schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 08:53:
Justice friends! ASSEMBLE!!!!

Team 5
derBierzug
Qayserian
euQistyM
TRS.Jimz
Rexomnium_NL

Rex ik heb je toegevoegd en Qisty uplay kon je niet vinden. Wat is je uplay username?
KINGS.eQuistyM volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l-burna

l-burna

Uffeltje schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 07:55:
Volgens het scoreformulier speelt je een match tegen elke team op elke map, in totaal dus 16 matches. Je kan per match punten verdienen.

Edit: zit iedere deelnemer op Tweakers? Ik probeer mijn team even een berichtje te sturen, maar ik kan niet iedereen vinden. :P Dus als iedereen van onderstaande mensen zich kan melden, zou dat fijn zijn. Zelf zal ik weer wat meer naar de TS gaan, desnoods in de AFK hoek, maar dan kan iedereen me poken.

DHP.tauron
Zieki
Uffeltje
TRS.BorisBullit
StruiZ
Zieki meldt zich!
Hierbij stem ik ook voor Uffeltje als Captain

[ Voor 3% gewijzigd door l-burna op 03-05-2016 09:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

MadMax12 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 08:53:
Oefenen??
Gewoon direct beginnen.
Dan raak je pas snel op elkaar in gespeeld!
Rustahhhhg! O-)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethnic
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 07:04
Klitse schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 08:54:
[...]

KINGS.eQuistyM volgens mij.
No results :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MadMax12
KINGS.euQistyM zo staat ie in mijn Uplay lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l-burna

l-burna

Gaan we serieus alleen Bank en House spelen? Dat heb ik niet meegekregen.
En ik had gehoopt dat wij Bomb zouden spelen, maar ja als de meerderheid Secure area heeft gestemd, dan moet ik mij maar daarin berusten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Ons team:
JurgenB
YaaD
Spiff
Cobra
NiblerBE

volgens mij speelt nibler alleen maar the division of is nooit online, dus dat wordt nog lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
jurgenb1990 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 08:59:
Ons team:
JurgenB
YaaD
Spiff
Cobra
NiblerBE

volgens mij speelt nibler alleen maar the division of is nooit online, dus dat wordt nog lastig
Dan vraag je Moker toch als reserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Bomb zit er ook in.
Beide speel je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farscape2
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

Woohoo, in hetzelfde team als die geile rakker van een floks! Sander en ik zullen beloven dat we ons weerhouden van admin abuse op de TS ;)
jurgenb1990 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 08:59:
Ons team:
JurgenB
YaaD
Spiff
Cobra
NiblerBE

Nibler speelt wel degelijk R6 hoor Jurgen, van het weekend nog een aantal goede potten met hem gespeeld!

AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Ons team:

spriggaNNN
P0ulske
Huskyym
TRS.Eboman
IrcghostOZ

Belooft veel goeds. :) Let the games begin.
Pagina: 1 ... 43 ... 81 Laatste

Let op:
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.