Ik ben uiteraard ook van de partij. Aint no party without Bootje !
Al ben ik niet alle dagen beschikbaar..
Al ben ik niet alle dagen beschikbaar..
Hij had het over een toernooi met random teams, waarvan de opzet nog even bedacht moest worden ja.Klitse schreef op woensdag 20 april 2016 @ 12:04:
[...]
Ik had het over het soort tournooi. Jij over teamsamenstelling. De manier waarop jij mij nu aanvalt bevalt me allerminst en getuigt m.i. niet van respect. De pot verwijt de ketel. Maar goed. Als jullie allemaal graag random teams willen dan worden het toch random teams?
[ Voor 5% gewijzigd door l-burna op 20-04-2016 12:10 ]
The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-
Ik heb ook nog geen team, maar vindt het idee om als team mee te doen wel leuk.l-burna schreef op woensdag 20 april 2016 @ 12:03:
[...]
Ja maar er wordt gevraagd om wat voor opzet wij het leuk zouden vinden.
Nu komen Mirade en ik met een ander idee, en dan voelen de mensen die samen willen spelen zich aangevallen...
Ik vroeg om een mening over het soort tournooi. Niet over de manier waarop we teams samenstellen, dat is een andere discussie. Er worden nu 2 dingen door elkaar gehaalt.l-burna schreef op woensdag 20 april 2016 @ 12:06:
[...]
Hij had het over een toernooi met random teams.
Datgene dus wat ik als eerste opperde
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2016 12:21 ]
Helaas krijg je dit soort discussies altijd bij het organiseren van een tournooi. Je kunt het niet iedereen naar de zin maken. Ik heb het vaker meegemaakt en de beste stuurlui staan in dit soort situaties ook vaak aan de wal.Cgen1984 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 12:25:
To much drama.. nu al.
Het enige doel was om met de community samen wat games te spelen. Wij (jur, klits en ik) spelen als team omdat we dat al zijn buiten dit gebeuren om en omdat we ons teamspel willen testen tegen degelijke tegenstanders die ook samenwerken en we van elkaar weten dat er niet gehacked wordt.
Blijkbaar is men al bezig met wie de winnaars worden voordat er ook nog maar iets echt bekend is, opgezet is en uberhaubt nog niet eens gespeeld is.
Im out!
Default blanke hetero
gewoon voor de lol en natuurlijk kan iedereen er weer wat van lerenEbayzo schreef op woensdag 20 april 2016 @ 12:41:
He gezellig een toernooiHaha, gasten...
[afbeelding]
Als men een team kan en wil samenstellen, prima. De overige uit de pool kunnen dan gewoon random of ook een team afstemmen. Er zitten toch geen dikke prijzenpotten aan vast? Gewoon beetje lol.
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Kijk ik laat me niet snel uit het veld slaan, maar als er binnen een paar minuten na het ontstaan van het idee er meteen door anderen aan getrokken moet worden en als over een eventuele uitkomst gespeculeerd word waaruit vervolgens al wat drama ontstaat, dan heeft het weinig goeds in het vooruitzicht...PerlinNoise schreef op woensdag 20 april 2016 @ 13:25:
Me too! Kom op jongens, het is vast mogelijk een toernooitje op te zetten zonder gezeik. Laat je niet uit het veld slaan door iemand die roet in het eten gooit...
Ik zie dat er in ieder geval veel animo is om custom games te spelen. Dat is wel leuk om te zien! Dus laten we vooral eerst gewoon eens wat mensen zo ver krijgen om een teampje samen te stellen. En daar wat mee te scrimmen onderling! Zonder scores bijhouden of wat dan ook.Rabbitto schreef op woensdag 20 april 2016 @ 13:27:
Lijkt me een goed plan. Beetje casual matches voor de fun met zn allen op teamspeak. Ik ben voor.
[ Voor 9% gewijzigd door Cgen1984 op 20-04-2016 13:42 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Cgen1984 op 20-04-2016 14:07 ]
_@/'
Dat is een gezonde instelling! Over het algemeen haalt een goede tegenstander het beste uit je! Je gaat tactischer spelen, denkt meer na over wat je doet. En leert van wat zij doen. Want een betere tegenstander straft je fouten over het algemeen genadeloos af. Waardoor je ze niet meer maaktSteephh schreef op woensdag 20 april 2016 @ 14:28:
Het is altijd leuk om iemand in je team te hebben die beter is dan je, vooral om er van te leren. Maar zodra ze in het andere team zitten krijg ik ontzettend de neiging om te bewijzen dat ík beter ben..
Een gokje: 1 nieuwe map, en 2 operatorsJesseSebastian schreef op woensdag 20 april 2016 @ 15:03:
Vrijdag laat Ubisoft meer zien over de seasons 2 content!
ik ben benieuwd!, wil die nieuwe operatorsJesseSebastian schreef op woensdag 20 april 2016 @ 15:03:
Same here, ik ga ubisoft niet nog meer sponseren..Cgen1984 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 15:13:
Ik iig niet, ik wacht wel een weekje om ze te unlocken.
_@/'
Dat, en wat moet ik anders met mn reknownSteephh schreef op woensdag 20 april 2016 @ 15:16:
[...]
Same here, ik ga ubisoft niet nog meer sponseren..
Idem hierMadMax12 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 15:30:
Is er niet ergens een ranglijst voor mensen met meeste Renown in Siege??
Ken inmiddels aardig wat mensen in de 100.000+ categorie.
F.O.C.K. JOUavanreijn schreef op woensdag 20 april 2016 @ 13:37:
Spiff. Meld zich aan als hired gun voor het hoogste bedrag!
Was gezellig gisteren op de TRS teamspeak. Toch wel handig dat de kill cam uit stond, kon ik lekker hax uit proberen op AirVVolf
Huh?? Zouden we voor de huidige season niet nog 6 operators + 3 maps krijgen?JesseSebastian schreef op woensdag 20 april 2016 @ 15:03:
[ Voor 19% gewijzigd door Cgen1984 op 20-04-2016 19:06 ]
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
[ Voor 12% gewijzigd door Steephh op 21-04-2016 16:27 ]
_@/'
Ganz geil!Steephh schreef op woensdag 20 april 2016 @ 23:55:
En wat vindt iedereen er van?
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Default blanke hetero
[ Voor 3% gewijzigd door MadMax12 op 21-04-2016 08:18 ]
bl44t
Doe graag mee Max! (Husky hier)MadMax12 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 08:03:
Ik weet er nog wel een paar.
Farscape
Faffie(al een tijdje niet meer gezien overigens)
Moker
Silence
Husky
Giga
Maykzor
Fear
En dan hebben we Gibb en Kim nog die niet op tweakers zitten (zover ik weet).
Aardig gek. Die is onverzadigbaarjurgenb1990 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 07:48:
no party zonder pinky, je weet toch.... Ze heeft altijd ruimte voor twee zei ze laatst
Was een leuke matchSteephh schreef op woensdag 20 april 2016 @ 02:54:
Nog even wat (head)shots en een C4 van Squad vs Squad van afgelopen avond..En damn wat is die SMG lekker.
Mijn geluid hoor je overigens niet, dat heb ik uit staan tot ik de moeite heb genomen om te kijken wat er mis is met het opnemen.
[video]
Nederlandse PS5 clan / 30+
[ Voor 12% gewijzigd door MadMax12 op 22-04-2016 08:01 ]
AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro
Ben ik toch net weer te vroeg weg gegaan gister.Farscape2 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 10:14:
Gisteren aantal leuke potjes ranked gehad, maar toch wil ik deze belofte doen
* Farscape2 belooft dat hij niet langer in een ranked match op het allerlaatste moment de spawn positie verandert waardoor hij deBiertrein niet langer recht in zijn mik schiet direct na spawn....
Was super lullig, ik verander spawn naar de rest, spawnen en insta-heady op deBiertrein.... even zo'n momentje van wtf just happened? De rest van het potje wel goed gemaakt door ook de tegenstander alleen maar met headies uit te schakelen, mocht Tom gewoon lekker meekijken (ik gun die jongen zo nu en dan gewoon zijn rustMadMax12 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 10:18:
[...]
Ben ik toch net weer te vroeg weg gegaan gister.
Heb ik dit weer gemist.
AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro
Een ping van 350+ zou natuurlijk ook gewoon een legitieme reden zijn om iemand te disconnecten. "Go fix your connection or GTFO!"jurgenb1990 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 10:32:
wij hadden gister in een game een kerel (heette chavez.domingo), die had 350 ping ofzo, was gewoon niet te raken die kerel. Schoten op hoof deden hem niets, en hij zag ons natuurlijk eerder.... dan denk je echt "please ubisoft! fix this shit!"
En ze hadden toch ergens een update gedaan in het Ping verhaal.Upcoming Patches
•Mid May
YouTube: Rainbow 6 Siege Netcode Changes Patch 2.3MadMax12 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 10:51:
Op Ubiforum staat volgende over de volgende patch en dus waarschijnlijk ook Season 2.
[...]
En ze hadden toch ergens een update gedaan in het Ping verhaal.
Dat de verschillen er niet meer zouden zijn.
Kan het alleen zo snel niet vinden in de patch-notes.
Of ze hebben het gewoon weg gehaald omdat het niet werkt.
Naast het feit dat hij enorme lag had, leek ie ook wel een beetje door de muren te kunnen kijken. Hij had verdachte killcams.jurgenb1990 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 10:32:
wij hadden gister in een game een kerel (heette chavez.domingo), die had 350 ping ofzo, was gewoon niet te raken die kerel. Schoten op hoof deden hem niets, en hij zag ons natuurlijk eerder.... dan denk je echt "please ubisoft! fix this shit!"
ik heb al eerder tegen die kerel gespeeld, toen was het ook al een rare kerel die heeeeeel veel raak schootCgen1984 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 11:04:
[...]
Naast het feit dat hij enorme lag had, leek ie ook wel een beetje door de muren te kunnen kijken. Hij had verdachte killcams.
I never played any game I loved this much. Hacking makes the game so much better and way more fun to play, buy the hack you won't be sorry I promise.
ja dat ging echt nergens over, die kerel mocht niet meer in de ESL spelen maar wel gewoon team managen.spriggaNNN schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 12:24:
Best wel een interessante video, cheaters zitten ook in ESL PRO league. Ubisoft en ESL zijn beide ervan op de hoogte gesteld maar ze doen er niks aan. Dit belooft veel voor de toekomst..
YouTube: Vws.Clever
Een gast in mijn groepje had deze ronde opgenomen:pica schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 14:02:
Gister ook tegen een cheater, echter toen we er achterkwamen dat hij cheatte, koos iedereen shields en toen was hij ineens niet zo stoer meer.
Ragen op shields toen hij verloor, prachtig haha.
Beetje opletten jonge!FEAR-NL schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 22:49:
Hey ho wat gebeurt hier allemaal, 6 pagina's die ik moet doorspitten. En een tweakers league!
Ik doe mee
The Rainbow Six Siege team has revealed early details on Operation Dust Line, the second major content update for the game, which is scheduled for release in early May. Much like Operation Black Ice before it, Operation Dust Line features two new operators from a counterterrorism unit.
For this update, it will be Valkyrie (defense) and Blackbeard (attacker) from the US Navy SEALs. Valkyrie will have access to deployable sticky cameras while Blackbeard will come equipped with a rifle and shield. You can tune into the PC Rainbow Six Pro League Finals on May 7 to learn more about Valkyrie, Blackbeard, and the rest of the content coming in Dust Line. Rainbow Six Siege Season Pass holders will get access to the new Operators the week of May 9.
[ Voor 5% gewijzigd door deBiertrein op 24-04-2016 18:29 ]
Ik heb je toegevoegdNinety schreef op zondag 24 april 2016 @ 17:25:
Speel het spel met 2 vrienden maar zijn er nog meer mensen die we kunnen toevoegen voor Rainbow Six voor PS4? Kunnen we een iets beter gevulde party krijgen. Worden beetje gek van de slechte teammates die we iedere keer krijgen
PSN: Ninety
Klopt. Er is ook een PS4 community op de PS4, even de naam Edzeau intikken op de zoekbalk en dan naar zijn communities scrollen. Zou de Tweakers Rainbow Six community tussen moeten staan. Ruim 100+ groot.ThijsWTF schreef op zondag 24 april 2016 @ 19:13:
[...]
Ik heb je toegevoegd. Er zitten voornamelijk PC spelers in dit topic, naar mijn gevoel.
Default blanke hetero
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq