Ik heb het idee dat je met holographic en de agoc x2.5 scope veel te traag bent.. Ik zet overal reddot op..
Het vizier naar je oog brengen (L2) bedoel ik dan..
Het vizier naar je oog brengen (L2) bedoel ik dan..
Zou mooi zijn, de link naar de lijst voor battlefront staat wel in de post warning, ik geloof dat de topic starter dit er in moet zetten.melantrix schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:58:
[...]
Zie: http://bit.ly/tweakersTSlijst
Ik weet niet wie dat kan doen, maar nogmaals kunnen we de Post warning veranderen in een melding dat je op http://bit.ly/tweakersTSlijst kan kijken voor de mensen die je kan toevoegen?
No offense voor de mensen die dat hierboven gevraagd hebben, maar het is nu wel een beetje een standaard vraag geworden, met een standaard antwoord..
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
OhGundogan schreef op maandag 21 december 2015 @ 12:58:
Volgens mij kan ik dat niet doen, maar moet dat door een mod gedaan worden.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
[ Voor 8% gewijzigd door Family Guy op 21-12-2015 18:19 ]
Steam ID = Ackerfiets
Dit heeft twee weken in het main menu (rechtsonderin) gestaan.Family Guy schreef op maandag 21 december 2015 @ 18:18:
Zojuist er dus achtergekomen dat er een gratis DLC vrijgekomen is voor dit spel, de HD Texture Pack waardoor er ultra-instellingen mogelijk zijn. Dit is mij volkomen ontgaan en heb dit nergens gezien...
Ook hebben? Ga naar uPlay, klik op spellen, Rainbow 6 Siege, en dan links bij DLC. Daar staat ie!
Edit: De update is wel 8,3gb![]()
![]()
![]()
[ Voor 5% gewijzigd door PerlinNoise op 21-12-2015 18:54 ]
[ Voor 41% gewijzigd door avanreijn op 21-12-2015 19:15 ]
Ja, had wel verwacht dat hij niet meer naar buiten zou komen. En goed, moest toch iets doen hè. Gelukkig had ik nog genoeg tijd om het rustig aan te doen en niet te rushenmelantrix schreef op maandag 21 december 2015 @ 09:00:
[...]
Lekker gespeeld! Vooral nice dat je objective bent blijven spelen. Ik zie vaak genoeg dat als er 1 persoon nog over is van de defending team dat de offence oppeens zoiets heeft van, joh laten we kat en muis gaan spelen.
Psn: stone-face-lock
Floksor
Heb ik met jou gespeeld gisteren? Wij hadden met tweakers groepje, 6 games gespeeld 2 nipt verloren en 4 dik gewonnen :-)avanreijn schreef op maandag 21 december 2015 @ 23:40:
Geeft toch wel wat extra zo met een groepje die willen spelen. Mijn beste en leukste potjes gehad vanavond met jullie
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Thanks, als dit vaker gaat gebeuren moet ik maar de rechten erop gaan beperken.avanreijn schreef op maandag 21 december 2015 @ 19:12:
ik heb mijzelf toegevoegd als laatste PC gebruiker en de bovenste rij was al leeg. Zit er geen auditing op de file? Anders terugrollen naar een oude versie?
Edit:
Zit net naar de Revision history te kijken.
Today, 14:08 is de laatste juiste versie,
Today, 15:45 is de sheet vern#$kt door een anonymous.
Ik rol terug naar de 14:08 versie en voeg mijzelf wel opnieuw toe
Wij hebben wel samen gespeeld gister.Heb ik met jou gespeeld gisteren? Wij hadden met tweakers groepje, 6 games gespeeld 2 nipt verloren en 4 dik gewonnen :-)
[ Voor 8% gewijzigd door MadMax12 op 22-12-2015 10:51 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
ik speel ook serieus ranked, ben gold 2. Gelukkig heb ik gister niet ranked gespeeld want raakte niet zoveel4th schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 12:08:
Die zijn er altijd maar mijn vraag is of er ook mensen zijn die wat serieus ranked willen spelen (ipv sommige die weer snel even wat drinken gaan pakken of alt tabbed gaan en weer een recruit krijgen)?
[ Voor 15% gewijzigd door jurgenb1990 op 22-12-2015 13:06 ]
Ik wil daar gerust voor gaan. Niet dat ik bijzonder goed ben (ver van) maar het competitieve spreekt me wel aan.4th schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 12:08:
Die zijn er altijd maar mijn vraag is of er ook mensen zijn die wat serieus ranked willen spelen (ipv sommige die weer snel even wat drinken gaan pakken of alt tabbed gaan en weer een recruit krijgen)?

[ Voor 47% gewijzigd door 4th op 22-12-2015 14:47 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
dan moet je flink wat uren spelen om ze allemaal te hebben4th schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 14:02:
Begin wel steeds nieuwsgieriger te worden naar de nieuwe toevoegingen in januari:
[afbeelding]
Iemand al wat gevonden misschien?
"Each new post-launch operator can be unlocked by playing approximately 25 hours (approx. 25,000 Renown)."
Toch maar even doorsparen, zit gelukkig al op de 75% voor ze direct te unlocken (4x25k) 37,5% voor alles direct te unlocken (8x25k).
TH op normal met 5 man team, in 2-3 min 150-200 renownjurgenb1990 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 14:42:
[...]
dan moet je flink wat uren spelen om ze allemaal te hebben
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Ow die TH heb ik nog niet gedaan, wist niet dat je daar zoveel kon verdienen4th schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 14:45:
[...]
TH op normal met 5 man team, in 2-3 min 150-200 renown
Kijk, dat is inderdaad wat ik bedoelde en waar ik het gelezen had!4th schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 15:03:
Verdere gegevens over ranked is hier te vinden, het team moet games winnen, je eigen score maakt niets uit.
https://www.reddit.com/r/...d_matchmaking_faq/cxvjxl2
eerst even paar rondes casual en daarna rankedMadMax12 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 15:22:
moeten we vanavond maar ranked spelen met een leuk team.
Floksor
rkwinkel
Dat staat per persoon aangegeven in de Google doc. We zijn (in principe) allemaal actief op de teamspeak serverrkwinkel schreef op woensdag 23 december 2015 @ 12:44:
speelt iedereen met een headset en gebruikt iedereen voicechat ?
Mooi dat je hebt kunnen spelen! eindelijk!Floks schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 17:20:
niet te vroeg juichen, maar heb vandaag de 204 bug nog niet gehad
rkwinkel
er zijn meestal zon 15-20 man online, even afwachten tot er ergens plek vrij is in een team en dan in game elkaar uitnodigenrkwinkel schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:18:
mooi, dan zal ik ook mijn headset aansluiten. Hoe werkt het, worden er groepen gemaakt. Mis echt het teamelement en goede communicatie
Er zijn een x aantal squads aangemaakt per modus (casual, ranked etc) waar je in kan gaan zitten. het wijst allemaal voor zich. Gewoon teamspeak downloaden en connecten naar ts4.ddns.netrkwinkel schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:18:
mooi, dan zal ik ook mijn headset aansluiten. Hoe werkt het, worden er groepen gemaakt. Mis echt het teamelement en goede communicatie
ha we moesten al lachen toen je stiekem even in de teamspeak server zat.deBiertrein schreef op woensdag 23 december 2015 @ 15:47:
Van het weekend op een LAN party Siege gespeeld en ik vond de game erg vet. Vooral tijdens het verdedigen is het spannend, als je alle geluiden in het gebouw kan horen, maar je weet niet precies waar ze vandaan komen.
Gisteren de game dus maar gekocht.
Ik merk dat wel of geen (goede) communicatie het verschil kan zijn tussen winst of verlies. Vandaar dat ik gelijk m'n gegevens in de Google doc heb gezet, dus ik spreek jullie wel een keer op teamspeak.
[ Voor 7% gewijzigd door Looney1984 op 23-12-2015 15:53 ]
Again, zie de Google Doc, daar staat zowel PC, PS4 en XBoneOktayOzyakup schreef op woensdag 23 december 2015 @ 16:21:
Mensen die op de PS4 rainbow six spelen? Stuur mij dan even een bericht want na een tijdje is het saai om alleen te spelen.
3x raden welke foutmelding ik kreeg aan het eind van de avond toen we net klaar warenLooney1984 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 13:37:
[...]
Mooi dat je hebt kunnen spelen! eindelijk!
Floksor
Voeg jezelf even toe: https://docs.google.com/s...6BgfNZh3KbFDW0/edit#gid=0OktayOzyakup schreef op woensdag 23 december 2015 @ 16:21:
Mensen die op de PS4 rainbow six spelen? Stuur mij dan even een bericht want na een tijdje is het saai om alleen te spelen.
Nederlandse PS5 clan / 30+
Algemeen onderhoud? https://twitter.com/Rainbow6Game/status/679441122129784832avanreijn schreef op woensdag 23 december 2015 @ 21:29:
Matchmaking stuk op PC? Ik blijf veel te lang in de queue hangen.
Ja hoor. Wel even vermelden dat je van Tweakers bentOktayOzyakup schreef op woensdag 23 december 2015 @ 22:59:
Heb me zelf erin gezet. Kan ik nu gewoon mensen toevoegen uit die lijst?
[ Voor 19% gewijzigd door Mastadont op 24-12-2015 07:07 ]
Sorry. I was busy talking about my feelings and killing people
De semi vaste operator keuze werkte zeer fijn ja, iedereen weet wat er van hun wordt verwacht, je speelt op elkaar in, weet hoe de ander in die rol speelt en kan daar meteen op acteren.jurgenb1990 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 09:08:
wij hebben gister ook met een groepje tweakers weer goede zaken gedaan10-12 wins en 2 losses ongeveer. Goede communicatie en iedereen had een vaste operator waardoor we (bijna) altijd winnen
jammer dat ranked gewoon niet/amper werkt met die falende ubisoft servers4th schreef op donderdag 24 december 2015 @ 10:25:
[...]
De semi vaste operator keuze werkte zeer fijn ja, iedereen weet wat er van hun wordt verwacht, je speelt op elkaar in, weet hoe de ander in die rol speelt en kan daar meteen op acteren.
Verwijderd
Eerste waar ik naar zou kijken is je NAT type, is die strict/moderate of open? (zie je als je op F10 drukt ingame rechts bovenin.Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:37:
Heb een vraagje .. Speel nu een paar dagen .Als ik op pauze druk waarbij je de tussenstand ziet zie je ook connectiviteit . Bij de meeste staat ie op 100 of meer . Bij mij op 34 ! ik raak ook niks alsof mijn kogels niet aankomen .Iemand een idee wat ik kan doen ?
Is wisselend bij Xbox volgens mij. Heb hier zelf last van. Gisteren Ping van 140 en de dagen ervoor een ping van ongeveer 35.Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:48:
Ik speel op de xboxMaar bedankt voor je reactie
Gebruik zelf voor assault rifles, acog, grip en silencer. Shotguns holograpic (silencer) en grip.Vecodo schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:50:
Ben toch wel benieuwd wat jullie modden aan de loadout?
Ik zet standaard op de wapens een fore grip, laser voor hip fire en nog 1 mod om recoil te reducen.
Als extra scope de rode dot.
Wat heeft jullie voorkeur?
Daarnaast merk ik dat ik veel speel met Ash en Sledge voor attack. Speel graag met Mute, Thermite of Pulse (Alleen vind ik dat Pulse niet zoveel doet voor het team)
ik zet gewoon alles op mijn guns, bij sommige operators doe ik soms de laser sight eraf halen omdat ik me al meerdere keren daardoor heb verradenVecodo schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:50:
Ben toch wel benieuwd wat jullie modden aan de loadout?
Ik zet standaard op de wapens een fore grip, laser voor hip fire en nog 1 mod om recoil te reducen.
Als extra scope de rode dot.
Wat heeft jullie voorkeur?
Daarnaast merk ik dat ik veel speel met Ash en Sledge voor attack. Speel graag met Mute, Thermite of Pulse (Alleen vind ik dat Pulse niet zoveel doet voor het team)
Excuus dat had ik niet door. Maar alsnog kan je naar deze gegevens kijken aangezien dat wel aangegeven zou moeten zijn. Ik verwacht zelf eerlijk gezegd dat het je NAT is en dat er daardoor een delay zit tussen jou en je medegamers.Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:48:
Ik speel op de xboxMaar bedankt voor je reactie
zo'n schild is anders verrekte handigFrank1973 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 12:55:
Het voordeel van Mute is dat die C4 bij zich heeft voor de schildnichten..
Ik haat die zo.....Frank1973 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 12:55:
Het voordeel van Mute is dat die C4 bij zich heeft voor de schildnichten..
[ Voor 5% gewijzigd door Vecodo op 24-12-2015 15:51 ]
Wat gebruik jij om te recorden en wat zijn je specs?Mastadont schreef op donderdag 24 december 2015 @ 07:06:
Sinds 2 dagen sta ik in de lijst en ben ik de TS-server gejoined... m'n R6 Siege ervaring is zoveel leuker nu dankzij de spelervaring met de tweakers... thnx guys!erg veel lol gehad.
Kleine compilatie van een R6Noob
[video]
dsfsdf
Floksor
i5 3650k (overklocked)Avizura schreef op donderdag 24 december 2015 @ 18:59:
[...]
Wat gebruik jij om te recorden en wat zijn je specs?
Vindt ze op zich wel meevallen nu, merk wel dat ik een operator met c4 neem juist voor de shieldsiTitus schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 13:44:
Haha, ik zie dat meer mensen een hekel hebben aan schilden. In de beta waren ze zo extreem OP. Nu ik het gekocht heb zal ik na de feest dagen ook maar eens komen buurten op de TSInmiddels mezelf aan de lijst toegevoegd.
Battle.net :: FazerFreak#2695
Christmas noobsavanreijn schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 13:31:
Gisteren hebben veel mensen Siege onder de kerstboom gevonden. Gisteravond was het een opvallende turkeyshoot.
Ik heb de game gister ook gekregen, maar gelukkig ben ik geen noob
Ik heb de game geinstalleerd en hoefde (gelukkig) alleen een patch van 500 a 600 mb te downloaden, dus ze hebben dat al aangepast.SlaadjeBla schreef op maandag 14 december 2015 @ 22:49:
[...]
Waarschijnlijk komt de PC-game met disc EN moet je hem downloaden.
(maar er is een workaround)
Searching for the path of the least resistance using an ohmmeter
Je kan jezelf in deze lijst toevoegen. Hier staan ook alle andere tweakers met R6 en op welk platform ze spelen.epamel schreef op zondag 27 december 2015 @ 01:07:
Mensen die deze game op de Xbox One spelen kunnen mij toevoegen voor een pot!!
epamel87
Verwijderd
Verwijderd
Natuurlijk mag datVerwijderd schreef op zondag 27 december 2015 @ 16:47:
Goeienamiddag Iedereen,
Om me kort voor te stellen, ik ben nieuw hier op dit forum en heb zelf nog maar net rainbow6 besteld.
Nu had ik gezien dat jullie via een spreadsheet jullie gegevens noteren om samen online te gaan.
K'wou daarom vragen of ik mijn gegevens ook mag achterlaten?
Verder zal ik niet zoveel actief zijn op het forum, ben meer hier om advies te lezen
Thx!
Verwijderd
Floksor
dsfsdf
Burp
[ Voor 71% gewijzigd door 4th op 28-12-2015 10:47 ]
hehe, ben net begonnen dus kan het goed gebruiken....4th schreef op maandag 28 december 2015 @ 10:42:
Who needs renown? Reserve opbouwen en uitgeven wanneer je iets nodig hebt
Burp
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq