Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:48
TerrorSource schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:03:
[...]

Als dat zo is heb ik nog 3 plek over in de auto :)
Als het aan mij nog 2 plekken ;-)

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:27
Voor degenen die wellicht nog snel een Apple Watch SS willen hebben: gisteren de 38mm SS met Black Classic Buckle in de Duitse Apple Store besteld en vandaag (!!!) staat de status al op 'Versand wird vorbereitet'. :)
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/e81d2bc506a003e382fedcd800f4faaf.png

Heb ook een 42mm SS met Milanese loop besteld maar die wordt waarschijnlijk voorlopig nog niet verzonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:14
Fuwor schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 14:42:
Voor degenen die wellicht nog snel een Apple Watch SS willen hebben: gisteren de 38mm SS met Black Classic Buckle in de Duitse Apple Store besteld en vandaag (!!!) staat de status al op 'Versand wird vorbereitet'. :)
[afbeelding]

Heb ook een 42mm SS met Milanese loop besteld maar die wordt waarschijnlijk voorlopig nog niet verzonden...
Moeten we wel een adresje in duitsland hebben waar het geleverd kan worden :/

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik woon sinds een paar dagen in München O-)

25 meter van een postkantoor vandaan en m'n gebouw heeft een 24h-conciërge die pakjes aan neemt :Y)

[ Voor 56% gewijzigd door fsfikke op 01-05-2015 14:56 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edofso
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 21:18
Als ik het goed snap kan ik dus gewoon met mijn normale apple account gewoon via de Duitse apple store bestellen en het bij een vriendin in Duitsland bezorgen?

Ik heb hier dus geen aparte Duitse apple account voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
edofso schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 16:42:
Als ik het goed snap kan ik dus gewoon met mijn normale apple account gewoon via de Duitse apple store bestellen en het bij een vriendin in Duitsland bezorgen?

Ik heb hier dus geen aparte Duitse apple account voor nodig?
Precies, als je leveradres maar een Duits adres is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-03-2021
Fuwor schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 17:12:
[...]

Precies, als je leveradres maar een Duits adres is.
Zet je dan je eigen naam of de naam van de persoon waar je het heen laat sturen op het pakketje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Narcotical schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 17:13:
[...]

Zet je dan je eigen naam of de naam van de persoon waar je het heen laat sturen op het pakketje?
Ze zijn daar in Duitsland wat strenger mee. Normaalgesproken mogen postbodes alleen post bezorgen als de namen op de brievenbus en het poststuk matchen.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
Verwachte verzenddata van de 42mm sports watches is inmiddels juli geworden -O-
fsfikke schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 18:14:
[...]

Ze zijn daar in Duitsland wat strenger mee. Normaalgesproken mogen postbodes alleen post bezorgen als de namen op de brievenbus en het poststuk matchen.
Ah oke, naam van degene die waar je het laat bezorgen dus ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
Hoe lang duurt het voordat "Preparing for Shipment" veranderd in verzonden?

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dannydekr schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 19:30:
Hoe lang duurt het voordat "Preparing for Shipment" veranderd in verzonden?
Bij mij in de release week een ruime dag.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 23:40
Nou heb ik eindelijk de knoop doorgehakt en wou ik m'n Apple watch bestellen via een neef in Frankrijk staat de levertijd op juli 8)7

Heb alsnog er één besteld en wacht gewoon af welke eerder komt de Apple watch in NL of de bestelde uit Frankrijk. And now the waiting game begins :+

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
Captain Planet schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 20:04:
Nou heb ik eindelijk de knoop doorgehakt en wou ik m'n Apple watch bestellen via een neef in Frankrijk staat de levertijd op juli 8)7

Heb alsnog er één besteld en wacht gewoon af welke eerder komt de Apple watch in NL of de bestelde uit Frankrijk. And now the waiting game begins :+
Je kan gewoon nog annuleren toch als je er eerder eentje in NL te pakken hebt? :). Want ik wil dan ook gewoon in Duitsland bestellen ook al is de verwachte datum Juli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 23:40
Narcotical schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 20:12:
[...]

Je kan gewoon nog annuleren toch als je er eerder eentje in NL te pakken hebt? :). Want ik wil dan ook gewoon in Duitsland bestellen ook al is de verwachte datum Juli
Ja daarom, gelukkig is de bestelling simpel geannuleerd. Maar ik ga er vanavond dat Apple het ruim neemt met de verwachte levertijd en mogelijk al eind mei begint met leveren(wishful thinking :9~ O+)

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
Narcotical schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 18:15:
Verwachte verzenddata van de 42mm sports watches is inmiddels juli geworden -O-

[...]

Ah oke, naam van degene die waar je het laat bezorgen dus ;).
Valt wel mee is mijn ervaring , op het Duitse adres dat ik altijd gebruik laat ik post op mijn naam aankomen , nooit problemen mee gehad ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNG
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 02-07 10:06

SNG

Hier uiteindelijk toch gelukt op het adres van de Huifkar!
De twee watches staan sinds begin van de middag op 'preparing for shipment'.
Ben benieuwd of ze maandag al afgeleverd zullen worden in Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
SNG schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 21:03:
Hier uiteindelijk toch gelukt op het adres van de Huifkar!
De twee watches staan sinds begin van de middag op 'preparing for shipment'.
Ben benieuwd of ze maandag al afgeleverd zullen worden in Duitsland.
Dan komen die van ons tegelijkertijd aan vermoed ik :-) hoe heb je het adres geformatteerd? Ik heb op verzoek mijn eigen volledige naam, gevolgd door een streepje met zijn achternaam gebruikt. Verder gewoon straatnaam en woonplaats etc. Woordje Huifkar niet gebruikt.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
Dannydekr schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 22:03:
[...]

Dan komen die van ons tegelijkertijd aan vermoed ik :-) hoe heb je het adres geformatteerd? Ik heb op verzoek mijn eigen volledige naam, gevolgd door een streepje met zijn achternaam gebruikt. Verder gewoon straatnaam en woonplaats etc. Woordje Huifkar niet gebruikt.
Ik heb het op dezelfde manier gedaan, kwam hij zelf mee. Vooralsnog geen annulering te pakken dus dikke prima als het zo gaat lukken. Ik wacht op de SS 42mm Milanese dus er kan nog veel gebeuren in de tussentijd >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edofso
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 21:18
Ok bedankt voor de info wardjj. Zijn er hier toevallig ook mensen die weten hoe dit met BTW gaat als ik het via mijn werk ga bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
edofso schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 22:56:
Ok bedankt voor de info wardjj. Zijn er hier toevallig ook mensen die weten hoe dit met BTW gaat als ik het via mijn werk ga bestellen?
http://www.belastingdiens...agen_uit_andere_eu_landen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNG

SNG

Dannydekr schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 22:03:
[...]

hoe heb je het adres geformatteerd? Ik heb op verzoek mijn eigen volledige naam, gevolgd door een streepje met zijn achternaam gebruikt. Verder gewoon straatnaam en woonplaats etc. Woordje Huifkar niet gebruikt.
Precies hetzelfde gedaan! Hebben jullie eerder gebruik gemaakt van de Huifkar? Enig idee wat de verzendtermijnen zijn als het pakket eenmaal bij hen is aangekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
SNG schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 23:15:
[...]

Precies hetzelfde gedaan! Hebben jullie eerder gebruik gemaakt van de Huifkar? Enig idee wat de verzendtermijnen zijn als het pakket eenmaal bij hen is aangekomen?
Geen flauw idee. Volgens mij stuurt die het dezelfde dag nog op, maar ik betwijfel het, aangezien hij je een rekeningnummer geeft waar je de 15 euro bijdrage en de 7 euro verzendkosten moet overmaken. Tenzij het op basis van vertrouwen gaat, denk ik dat die eerst het geld op de rekening wil hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Als ik het goed begrijp is de prijs van Huifkar richting NL voor een Apple Watch maar 15 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SNG schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 23:15:
[...]

Het gaat doorgaans dezelfde dag in Nederland nog op de post. Hij woont namelijk erg dicht bij de grens.

Hij rekent idd 15,- en verzekerde verzending waar hij je erna een factuur voor stuurt. Althans als hij door deze drukte zijn werkwijze niet aanpast natuurlijk.

Edit: na overleg ophalen kan ook trouwens dit kost je €25,- ik heb dit op release ook gedaan.

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 02-05-2015 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Donstil schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 00:13:
[...]

Het gaat doorgaans dezelfde dag in Nederland nog op de post. Hij woont namelijk erg dicht bij de grens.

Hij rekent idd 15,- en verzekerde verzending waar hij je erna een factuur voor stuurt. Althans als hij door deze drukte zijn werkwijze niet aanpast natuurlijk.

Edit: na overleg ophalen kan ook trouwens dit kost je €25,- ik heb dit op release ook gedaan.
dus 15 euro voor de service en de kosten voor verzekerd verzenden?
Bij PostNL is dat 8.60 (tot 500e)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Nu online
Correct. Een schijntje dus :)

[ Voor 44% gewijzigd door swv op 02-05-2015 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TerrorSource schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 00:43:
[...]

dus 15 euro voor de service en de kosten voor verzekerd verzenden?
Bij PostNL is dat 8.60 (tot 500e)
Dat zeg ik idd :)
Tenzij je een SS besteld. Die zijn duurder dan 500 dus wordt het verzenden dat dus automatisch ook.

Altijd eerst contact opnemen met hem he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
De status is overigens nog niet veranderd naar verzonden, maar hoop nog steeds dat dit vandaag zal gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
Dannydekr schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 12:21:
De status is overigens nog niet veranderd naar verzonden, maar hoop nog steeds dat dit vandaag zal gebeuren.
Hier ook nog niks veranderd, lees op andere fora dat we vooral zondag op maandag nacht een statusverandering kunnen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNG

SNG

Fuwor schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 12:28:
[...]

Hier ook nog niks veranderd, lees op andere fora dat we vooral zondag op maandag nacht een statusverandering kunnen verwachten.
Zelfde verhaal hier, toevallig enig idee of dit een levering op maandag of dinsdag gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben ook wel benieuwd of Apple nu blijft shippen vanuit Europa of dat ze weer vanaf de fabriek shippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_FR2010
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:54
sww89 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 22:10:
[...]

Ik heb het op dezelfde manier gedaan, kwam hij zelf mee. Vooralsnog geen annulering te pakken dus dikke prima als het zo gaat lukken. Ik wacht op de SS 42mm Milanese dus er kan nog veel gebeuren in de tussentijd >:)
wanneer had je hem besteld? ikzelf pas afgelopen donderdag (twijfelde heel lang of het verstandig was/is om via een 'doorstuur' adres hem te bestellen (42mm Milanese))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:46

B2

wa' seggie?

Donstil schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 13:26:
Ik ben ook wel benieuwd of Apple nu blijft shippen vanuit Europa of dat ze weer vanaf de fabriek shippen.
Mijn beide watches zijn uit Tsjechië gekomen. Dus tot deze week aan toe wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B2 schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 14:11:
[...]

Mijn beide watches zijn uit Tsjechië gekomen. Dus tot deze week aan toe wel.
Ooh dat scheelt enorm namelijk. Vaak switchen ze na de release naar verzending vanaf de fabriek en dat duurt weer een aantal dagen langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:46

B2

wa' seggie?

Donstil schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 14:41:
[...]

Ooh dat scheelt enorm namelijk. Vaak switchen ze na de release naar verzending vanaf de fabriek en dat duurt weer een aantal dagen langer.
Maar goed, het kan een watch zijn die in eerste instantie voor iemand anders bedoeld was maar geannuleerd is. De leverdatum is namelijk een maand eerder geworden dan de oorspronkelijk aangegeven datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Heb net een email terug gehad van Colette Parijs:

Vertaald naar NL:
Hallo,

dank u voor uw e-mail en interesse in colette.

we hebben Apple met Blauw sporthorloge 42mm band (€ 449) en Apple Steel horloge met zwarte band (€ 699)

verkoop alleen in de winkel, 213 rue Saint Honoré, 75001 Paris, geopend van maandag tot zaterdag van 11u tot 19u.

bedankt voor uw begrip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:53
Maar hoeveel hebben ze er nog ;) Jammer dat 19:00 niet meer haalbaar is, anders ging ik er zo heen.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:49
Standaard email lijkt het (of ben je Einsteinium op een Frans forum)?
Volgens mij krijgen ze bijna elke dag wel wat binnen, maar staan er ook elke ochtend al mensen in de rij. Gokken op stock om 19:00 lijkt minder slim. Zou dan eerder maandagavond/nacht die kant op crossen en Bevrijdingsdag 's ochtends wachten bij de deur :D

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
matthijst schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 15:44:
Standaard email lijkt het (of ben je Einsteinium op een Frans forum)?
Volgens mij krijgen ze bijna elke dag wel wat binnen, maar staan er ook elke ochtend al mensen in de rij. Gokken op stock om 19:00 lijkt minder slim. Zou dan eerder maandagavond/nacht die kant op crossen en Bevrijdingsdag 's ochtends wachten bij de deur :D
Ik ben geen held in Frans, Google Translate toevallig wel.

Zit er aan te denken om dinsdag rond 05/06uur weg te gaan zodat je daar op tijd bent. Twijfel nog enorm zeker ook omdat ik nu een Microsft Band heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Zelfde antwoord stond hier bedoelde ik ;)
http://forums.macg.co/thr...ion-chez-colette.1264749/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Dat komt omdat ik rond dezelfde tijd het antwoord van hun heb gekregen, lijkt me dat ze dan copy-pasta doen. Zullen meer mensen zijn die gaan emailen hé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

Zojuist de Space Grey (38 mm) geannuleerd. Schijnbaar zijn er problemen met dat type. Heb nu een Sport White Edition besteld. Word tussen 20 en 28 mei afgeleverd. Hopelijk komt m'n bestelling erdoorheen omdat ik forward via Mailboxde.

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Nu online
Andre_FR2010 schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 13:54:
[...]

wanneer had je hem besteld? ikzelf pas afgelopen donderdag (twijfelde heel lang of het verstandig was/is om via een 'doorstuur' adres hem te bestellen (42mm Milanese))
Ik twijfelde ook hoor maar na wat research toch maar gedaan op woensdag de 29e van april. Hopelijk komt er nog een beetje schot in de zaak binnenkort.

Ik twijfel ook nog of ik Applecare erbij koop maar daar heb ik nog even de tijd voor gelukkig.

[ Voor 9% gewijzigd door swv op 02-05-2015 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
MichaelK1985 schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 16:39:
Zojuist de Space Grey (38 mm) geannuleerd. Schijnbaar zijn er problemen met dat type. Heb nu een Sport White Edition besteld. Word tussen 20 en 28 mei afgeleverd. Hopelijk komt m'n bestelling erdoorheen omdat ik forward via Mailboxde.
Wat voor problemen dan? En bedoel je alleen de 38mm of de Space Grey in het algemeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985

MichaelK1985

Don't you know?

Narcotical schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 17:07:
[...]

Wat voor problemen dan? En bedoel je alleen de 38mm of de Space Grey in het algemeen?
De Space Grey in het algemeen. Verf laat los schijnbaar. Vandaar dat ik die heb geannuleerd.

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
MichaelK1985 schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 18:25:
[...]

De Space Grey in het algemeen. Verf laat los schijnbaar. Vandaar dat ik die heb geannuleerd.
Heb je daar ook een bron oid voor? Heb er niks over gehoord namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985

MichaelK1985

Don't you know?

Narcotical schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 18:26:
[...]

Heb je daar ook een bron oid voor? Heb er niks over gehoord namelijk
O.a. http://www.macrumors.com/...r-delivery-times-improve/

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
Ik zie in dat artikel anders niks over loslatende verf of wat dan ook. Of staat het ergens tussen de 13 pagina's aan comments?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:04
nog nergens iets gelezen over loslatende verf......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
Vraagje voor mensen met een lopende bestelling via de huifkar: Wat geven jullie op bij het billing adres? Gewoon je eigen gegevens of zelfde als het verzendadres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Narcotical schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 22:04:
Vraagje voor mensen met een lopende bestelling via de huifkar: Wat geven jullie op bij het billing adres? Gewoon je eigen gegevens of zelfde als het verzendadres?
Neem eerst even contact met Huifkar op voordat je van zijn dienst gebruik wilt maken, je krijgt dat van hem de adres gegevens die je moet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
TerrorSource schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 22:11:
[...]

Neem eerst even contact met Huifkar op voordat je van zijn dienst gebruik wilt maken, je krijgt dat van hem de adres gegevens die je moet gebruiken.
Reeds gedaan, heb al gegevens ontvangen over het verzendadres en hoe en wat. ;) Vroeg me gewoon af of ze het bij Apple niet gaan annuleren als je je nederlandse adres als factuuradres invult

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Narcotical schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 22:12:
[...]

Reeds gedaan, heb al gegevens ontvangen over het verzendadres en hoe en wat. ;) Vroeg me gewoon af of ze het bij Apple niet gaan annuleren als je je nederlandse adres als factuuradres invult
Zou geen risico gaan lopen en alle adresgegevens op zijn adres zetten. Garantie aanspreken heb je geen adres voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
TerrorSource schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 22:13:
[...]

Zou geen risico gaan lopen en alle adresgegevens op zijn adres zetten. Garantie aanspreken heb je geen adres voor nodig.
Duidelijk, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Nu online
Ik heb besteld met mijn NL Apple ID en dus ook mijn daaraan gekoppelde factuuradres gebruikt. Apple weert geen buitenlanders alleen forwardbedrijfjes. Anders was ik allang automatisch uit het systeem gegooid. Met NL ID of adres maak je de situatie wel verdachter natuurlijk. Maar ik heb het idee dat ze nu wat soepeler zijn geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Vandaag toch maar eens naar The Corner in Berlijn gegaan om na te gaan of ik een RVS 42 mm kon scoren. Helaas was er geen enkele 42 mm op voorraad en kon men alleen op afspraak een Apple Watch aanschaffen. De enige watches die nog wel op voorraad waren waren de 38 mm sport met blauwe of roze band.

Nu ik de sport in het echt gezien heb ben ik blij dat ik die niet impulsief heb aangeschaft. In vergelijking met het rvs model komt hij toch over als speelgoed. De rvs is vele malen mooier.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennissimeau
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17:52
CR1691 schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 22:33:
Vandaag toch maar eens naar The Corner in Berlijn gegaan om na te gaan of ik een RVS 42 mm kon scoren. Helaas was er geen enkele 42 mm op voorraad en kon men alleen op afspraak een Apple Watch aanschaffen. De enige watches die nog wel op voorraad waren waren de 38 mm sport met blauwe of roze band.

Nu ik de sport in het echt gezien heb ben ik blij dat ik die niet impulsief heb aangeschaft. In vergelijking met het rvs model komt hij toch over als speelgoed. De rvs is vele malen mooier.
Hadden ze je wel een indicatie gegeven voor hoelang je ongeveer zou moeten wachten tot je 'm hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Narcotical schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 22:12:
[...]

Heb ik gewoon gedaan. Ook mijn Nederlandse 06 nummer bij zowel het verzend als factuur adres ingevuld.

Alleen als verzend adres dus van de huifkar.
CR1691 schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 22:33:

Ik had juist het tegenovergestelde. De RVS is wel mooier maar vond het geen verschil als dag en nacht. Zeker niet als je de Sport verziet van een mooi bandje.

Dat en het gegeven dat het scherm beter uitkomt op de Sport ben ik juist wel blij dat ik voor een Sport ben gegaan. Alleen moet ik nog even een fraai bandje bemachtigen.

[ Voor 50% gewijzigd door Donstil op 03-05-2015 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Ik heb net de 42mm witte sport versie besteld via huifkar. Ik ben benieuwd! Verzenddatum staat nu op Juli.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
Donstil schreef op zondag 03 mei 2015 @ 01:12:
[...]

Heb ik gewoon gedaan. Ook mijn Nederlandse 06 nummer bij zowel het verzend als factuur adres ingevuld.
Ik heb nu uiteindelijk het factuuradres gelijk gezet aan het verzendadres. Wel mijn eigen 06 nr ingevuld bij beiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985

MichaelK1985

Don't you know?

Hopen dat Apple mailboxde niet blokkeert.

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Nog steeds geen verzending, vermoed dat ik de verzendbevestiging vanavond krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNG

SNG

Hier is net een verzendbevestiging binnengekomen van een van de twee watches die sinds vrijdag op 'preparing for shipment' stonden. Aanstaande dinsdag is de levering bij Huifkar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awdehaan
  • Laatst online: 09-03 07:32
SNG schreef op zondag 03 mei 2015 @ 14:51:
Hier is net een verzendbevestiging binnengekomen van een van de twee watches die sinds vrijdag op 'preparing for shipment' stonden. Aanstaande dinsdag is de levering bij Huifkar.
Wanneer besteld? En welke types?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:01
Hebben jullie ervaring met dhl express? Bij twee keer afzender niet thuis dan gaat het pakket toch niet retour maar naar het dhl depot toch?

Kan helaas niet met Apple chatten/bellen momenteel.

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
Hier de 38mm SS met Black Classic Buckle ook verzonden!
30/4 besteld, sinds vrijdag 'Preparing for Shipment'. Dinsdag staat aflevering op Duitse adres gepland. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985

MichaelK1985

Don't you know?

Fuwor schreef op zondag 03 mei 2015 @ 15:24:
30/4 besteld, sinds vrijdag 'Preparing for Shipment'. Dinsdag staat aflevering op Duitse adres gepland. :)
Forward adres?

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Fuwor schreef op zondag 03 mei 2015 @ 15:24:
Afgelopen donderdag pas besteld? Dat is ook absurd snel, dat terwijl de levertijden nu bij Apple DE staan op "juli".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
@MichaelK1985: Jup! Huifkar, niet geannuleerd door Apple.

@TerrorSource: Klopt, hoorde van een aantal mensen op MacRumors dat deze versie (geldt voor geen enkele 42mm helaas) binnen 1 dag werd verstuurd in de US. Dus ook maar bij Apple DE geprobeerd! Zie ook mijn vorige post.

[ Voor 5% gewijzigd door Fuwor op 03-05-2015 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Fuwor schreef op zondag 03 mei 2015 @ 15:34:
@MichaelK1985: Jup! Huifkar, niet geannuleerd door Apple.

@TerrorSource: Klopt, hoorde van een aantal mensen op MacRumors dat deze versie (geldt voor geen enkele 42mm helaas) binnen 1 dag werd verstuurd in de US. Dus ook maar bij Apple DE geprobeerd! Zie ook mijn vorige post.
Mooi zeg! Ik denk alleen dat ik een 42mm wil.
Jammer dat er geen app is waarmee je via zo'n layer kan zien welke het beste bij je past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
TerrorSource schreef op zondag 03 mei 2015 @ 15:39:
[...]

Jammer dat er geen app is waarmee je via zo'n layer kan zien welke het beste bij je past.
Misschien even deze PDF uitprinten en uitknippen. Bij mijn pols (170mm) passen ze beiden wel geloof ik. Eens kijken of de 38mm goed staat en anders heb ik altijd nog een 42mm in bestelling staan (maar komt pas in juni).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
TerrorSource schreef op zondag 03 mei 2015 @ 15:39:
[...]

VR app: http://www.popsci.com/try-virtual-apple-watch-app

Maar in de app en als je er 1 print en op je pols houdt lijkt 42mm heel lomp. In het echt is ie echter lang zo groot niet :)
38 is wel een beetje een damesmodel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:01
Ik heb een 38mm SS BSB en dunne polsen, dus 42mm is voor mij overkill. Bevalt me goed de watch. Krijg nu nog 2x 42mm sport maar die gaan de verkoop in denk ik.

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

dennissimeau schreef op zondag 03 mei 2015 @ 00:17:
[...]

Hadden ze je wel een indicatie gegeven voor hoelang je ongeveer zou moeten wachten tot je 'm hebt?
Die vrouw gaf aan dat er volgende week weer een nieuwe levering werd verwacht. Om welke watches en welke maten het ging zei ze niets.

Overigens probeerden een paar gasten voor mij op een reservelijst te komen in het geval er iemand niet op de gemaakte afspraak op zou komen dagen. Die vrouw gaf aan dat het kansloos was omdat iedereen tot nu toe altijd was komen opdagen.

Dus mocht je naar Berlijn gaan maak een afspraak bij The Corner. Anders heb je sowieso 0,0% kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Donstil schreef op zondag 03 mei 2015 @ 01:12:
[...]

Alleen als verzend adres dus van de huifkar.

[...]

Ik had juist het tegenovergestelde. De RVS is wel mooier maar vond het geen verschil als dag en nacht. Zeker niet als je de Sport verziet van een mooi bandje.

Dat en het gegeven dat het scherm beter uitkomt op de Sport ben ik juist wel blij dat ik voor een Sport ben gegaan. Alleen moet ik nog even een fraai bandje bemachtigen.
Ga jij voor een leren loop of opzetstukjes met eigen bandje. Dat zou de sport inderdaad goed doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CR1691 schreef op zondag 03 mei 2015 @ 16:18:
[...]

Ga jij voor een leren loop of opzetstukjes met eigen bandje. Dat zou de sport inderdaad goed doen.
Ik heb een Kickstarter project gesteund voor twee opzet stukken dus die komen er sowieso.

Ook vind in de Blauwe LeatherLoop wel fraai en de Milanese band. Ik ga over drie weken een rondreis maken en dan zie ik wel wat ik daar te pakken krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Blauwe Leatherloop vind ik ook mooi, qua kleur.
Ik heb ook maar een 42mm SS besteld (3x, zie wel welke eerst komt: zwarte sport, witte sport, link bracelet).
Als een van de sports eerst komt haal ik later denk ik losse link erbij, ben je 50 euro duurder uit :)

Maar zie dat er op Ebay voor 85 euro ook stalen banden staan ondertussen:
http://www.ebay.com/itm/B...&var=&hash=item25a57bb3e6
http://www.ebay.com/itm/B...&var=&hash=item234ffe5d50

[ Voor 44% gewijzigd door matthijst op 03-05-2015 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matthijst schreef op zondag 03 mei 2015 @ 17:57:
Blauwe Leatherloop vind ik ook mooi, qua kleur.
Ik heb ook maar een 42mm SS besteld (3x, zie wel welke eerst komt: zwarte sport, witte sport, link bracelet).
Als een van de sports eerst komt haal ik later denk ik losse link erbij, ben je 50 euro duurder uit :)

Maar zie dat er op Ebay voor 85 euro ook stalen banden staan ondertussen:
http://www.ebay.com/itm/B...&var=&hash=item25a57bb3e6
http://www.ebay.com/itm/B...&var=&hash=item234ffe5d50
Whow die eBay banden zijn lelijk man :)
Ziet eruit als goedkope bandjes die voor een premium verkocht worden omdat er toevallig een Apple connector aan zit.

Ja die link band op een zilveren sport staat verrassend he. Ik hik alleen tegen de aanschaf prijs aan maar ik ken mezelf natuurlijk wel, dat wordt de store binnen lopen voor een LeatherLoop of Milanese band maar als ze alleen de Link hebben wordt dat hem ook nog wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Donstil schreef op zondag 03 mei 2015 @ 18:11:
Whow die eBay banden zijn lelijk man :)
Zijn inderdaad lelijk, was meer bedoeld zo van: er zitten nu ook complete banden aan te komen :D
Hopelijk wel snel mooiere.

Ik bedoelde dat ik een SS heb besteld in 3 verschillende bandvarianten :)
Mocht een van de sportbanden als eerste komen (dat zit er dik in), dan 's kijken hoe het allemaal bevalt en dan later misschien die link bracelet.
Op zich kan ie ook wel op de Sport inderdaad. Vind hem op SS iets mooier doordat die glimt.
Zwarte sportband op de silveren alu sport lijkt me ook wel mooi staan.

[ Voor 15% gewijzigd door matthijst op 03-05-2015 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matthijst schreef op zondag 03 mei 2015 @ 19:02:
[...]

Zijn inderdaad lelijk, was meer bedoeld zo van: er zitten nu ook complete banden aan te komen :D
Hopelijk wel snel mooiere.

Ik bedoelde dat ik een SS heb besteld in 3 verschillende bandvarianten :)
Mocht een van de sportbanden als eerste komen (dat zit er dik in), dan 's kijken hoe het allemaal bevalt en dan later misschien die link bracelet.
Op zich kan ie ook wel op de Sport inderdaad. Vind hem op SS iets mooier doordat die glimt.
Zwarte sportband op de silveren alu sport lijkt me ook wel mooi staan.
Ja het staat op de SS allemaal net wat beter idd.

Ach als ik een 42mm SS met Milanese kan bemachtigen verkoop ik mijn Sport in Nederland wel weer.

Alleen zal er waarschijnlijk geen voorraad zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Mijne is overigens ook verzonden :) Huifkar is ingelicht en als alles goed gaat wordt die de dag van aankomst nog verzonden.

Kosten Huifkar zijn €23,60, en dat is inclusief verzekerde verzending naar Nederland. Eigenlijk is dat dus een koopje, zeker vergeleken met andere freight-forwarders uit bijvoorbeeld de UK. En gezien de behulpzame houding, de snelle reacties en de duidelijke communicatie lijkt de Huifkar vooralsnog echt een hele goede, snelle en betrouwbare service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awdehaan
  • Laatst online: 09-03 07:32
Dannydekr schreef op zondag 03 mei 2015 @ 19:28:
Mijne is overigens ook verzonden :) Huifkar is ingelicht en als alles goed gaat wordt die de dag van aankomst nog verzonden.

Kosten Huifkar zijn €23,60, en dat is inclusief verzekerde verzending naar Nederland. Eigenlijk is dat dus een koopje, zeker vergeleken met andere freight-forwarders uit bijvoorbeeld de UK. En gezien de behulpzame houding, de snelle reacties en de duidelijke communicatie lijkt de Huifkar vooralsnog echt een hele goede, snelle en betrouwbare service.
Wanneer heb je besteld? En welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
awdehaan schreef op zondag 03 mei 2015 @ 19:45:
[...]

Wanneer heb je besteld? En welke?
Dag de van de preorder, in de Duitse store om 09:14. Gaat om de witte 42mm sport-variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ratjetoe92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 20:28
Vanmiddag hetzelfde gedaan als Wardjj in de hoop dat de 38mm SS Black Classic Buckle er nog steeds snel doorheen gaat. Goede en snelle communicatie van Huifkar.

Verzending staat nu tussen 03 en 16 juni, maar dat gaat dus hopelijk eerder worden. Ik ben benieuwd!

Hey Look, I'm Woody! Howdy! Howdy! Howdy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNG

SNG

Kan je eigenlijk Apple Care+ in een Nederlandse Apple Store kopen voor de watch?
Ik heb het er niet bijgekocht maar begin nu toch een beetje te twijfelen..
Via de Duitse online store kun je het in ieder geval niet los aanschaffen, alleen samen met de Apple watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
SNG schreef op zondag 03 mei 2015 @ 21:55:
Kan je eigenlijk Apple Care+ in een Nederlandse Apple Store kopen voor de watch?
Via de Duitse online store kun je het in ieder geval niet los aanschaffen, alleen samen met de Apple watch.
Volgens mij kan je tot 60 dagen na je aankoop AppleCare aanschaffen voor het apparaat wat je gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SNG schreef op zondag 03 mei 2015 @ 21:55:
Apple Care is in Nederland helemaal niet nodig, verzekering zit bij bijna elke CreditCard (waar je mee betaald hebt als je nu een Duitse preorder hebt lopen)en 2 jaar garantie heb je toch al.

Apple Care in Europa is met onze regelgeving niet veel meer dan een CashCow voor Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 23:38
Dat ligt toch wat genuanceerder...

Bij schade bv door vallen, kan je via applecare voor een vast bedrag (uit mijn hoofd €70) een reparatie laten uitvoeren.

Zoiets valt nooit onder de reguliere garantie.

Afijn, €70 voor applecare en nog eens bij reparatie is stevig, dus ieder moet voor zich dat sommetje maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
boefje79 schreef op zondag 03 mei 2015 @ 23:26:
Dat ligt toch wat genuanceerder...

Bij schade bv door vallen, kan je via applecare voor een vast bedrag (uit mijn hoofd €70) een reparatie laten uitvoeren.

Zoiets valt nooit onder de reguliere garantie.

Afijn, €70 voor applecare en nog eens bij reparatie is stevig, dus ieder moet voor zich dat sommetje maken...
Niet als je koopt met je CreditCard en dat moet nu als je de watch uit Duitsland wil halen.

Bij mijn MasterCard zit een verzekering van 2 jaar voor producten gekocht met deze kaart, zelfs het eigenrisico is lager dan bij Apple (€45,- zeg ik even uit mijn hoofd).

Heel veel gerenommeerde creditcard maatschappijen bieden deze extra "service".
Dat ICM onze garantie voorwaarden maakt AppleCare totaal overbodig. Tenzij je graag belt met de Helpdesk natuurlijk :)

Ik koop al jaren mijn waardevolle spullen om deze reden alleen nog maar met de CreditCard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 23:38
Hmm, ik dacht altijd dat die artikelen een gratis reisverzekering hadden, maar dat dat juist niet gold voor "thuisgebruik".

Ik heb zelf ook een mastercard namelijk...nooit geweten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
NB: ligt wel aan de variant van je aanbieder; je hebt ook kaarten met "maar" 180 dagen aankoopverzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
ING Creditcard heeft ook het volgende nog in de voorwaarde staan:
7.3 Schade aan mobiele communicatieapparatuur is gedekt
tot een bedrag van maximaal € 250. Onder mobiele
communicatie apparatuur is te verstaan: Mobiele telefoons,
zend- en ontvangstapparatuur en dergelijke.
Ga er voor het gemak maar van uit dat een Apple Watch onder mobiele communicatieapparatuur valt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Mijn Apple traceernummer voor DHL Express werkt overigens nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_FR2010
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:54
Dannydekr schreef op maandag 04 mei 2015 @ 13:17:
helpt dit?
http://www.idigitaltimes....-even-if-preparing-434666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Dat is voor UPS zo te zien, ik krijg hem via DHL Express.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chntl321
  • Laatst online: 06-07-2023
Die van mij is gisteravond verzonden en ook nog niet te zien bij DHL.. Denk dat dat pas vanavond wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dannydekr schreef op maandag 04 mei 2015 @ 13:17:
Had ik ook, ding was al weg op het eerste distributiepunt voor de tracking begon te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:48
Voor wie nog van plan was naar Parijs te gaan collete heeft geen 42 mm voorraad en verwacht voor morgen ook niets.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
robbinonline schreef op maandag 04 mei 2015 @ 15:21:
Voor wie nog van plan was naar Parijs te gaan collete heeft geen 42 mm voorraad en verwacht voor morgen ook niets.
Sh*t zeg, weet je wel wat ze nog op voorraad hebben of wanneer ze weer binnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
robbinonline schreef op maandag 04 mei 2015 @ 15:21:
Thx, was wel van plan te gaan eigenlijk!

Pagina: 1 ... 6 ... 67 Laatste