De mijne is inmiddels afgeleverd... nu nog wachten tot morgen..
GratsB2 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:33:
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Nice!B2 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:33:
Wachten is vervelend maar wordt ineens een heel stuk makkelijker als je weet dat hij er ook daadwerkelijk voor je ligt.
/me Donstil zijn pakketje is nog "With delivery courier"
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dit was pas de eerste, hetzelfde wachten gaat halverwege mei nog een keer komen voor een witte Sports variant.. Maar dan is het vast makkelijker met een SS om m'n polsDonstil schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:05:
[...]
Nice!
Wachten is vervelend maar wordt ineens een heel stuk makkelijker als je weet dat hij er ook daadwerkelijk voor je ligt.
/me Donstil zijn pakketje is nog "With delivery courier"
Over drie dagen is dit allemaal vergeten en is Het gewoon "het zoveelste Apple product" gewordenB2 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:24:
[...]
Dit was pas de eerste, hetzelfde wachten gaat halverwege mei nog een keer komen voor een witte Sports variant.. Maar dan is het vast makkelijker met een SS om m'n pols
Volgend weekend ben ik in Berlijn en het begint nu toch wel bij mij te kriebelen om toch een Apple Watch (Sport) aan te schaffen. Ik neem aan dat ik hier een afspraak voor moet maken bij de Apple Store in Berlijn of kan ik vanaf vandaag gewoon de Store binnenwandelen en het model kiezen die ik wil? En zou ik hem bij voldoende voorraad ook direct mee naar huis kunnen nemen denken jullie? Of is dat wishful thinking?
[ Voor 16% gewijzigd door CR1691 op 24-04-2015 16:59 ]
PSN: Finally_Chris
Nu ik dit zo zie begint het echt te kriebelen ughh
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1872015
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1872015
Nee hoor, want het is geen iOS device. Watch OS != iOS.knny schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 08:48:
Still processing..... Dat gaat nog wel even duren. Het is het eerste iOS device dat ik niet op launchdate heb
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Als de Apple Watch nu al te bestellen was @online store dan was het een instant buy maar hoe langer het duurt hoe minder zin ik heb om 'm te kopen, meer mensen die zoiets hebben?
Wel een beetje. Door dat lange wachten zie je al die gebruikerservaringen voorbij komen en daardoor wordt de drang al wel wat minder bij mij. Ga er nog steeds wel één halen, maar hoe langer het duurt hoe minder drang...
Hier wat meningen van mensen die de watch hebben, antwoorden op de vraag of de watch het waard is om er meer voor te betalen via Craigslist:
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1872582
Meesten vinden van niet, na een paar uur spelen ermee.
Hier wat meningen van mensen die de watch hebben, antwoorden op de vraag of de watch het waard is om er meer voor te betalen via Craigslist:
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1872582
Meesten vinden van niet, na een paar uur spelen ermee.
Haters everywhere but I don’t really care
Weet iemand een betrouwbare freight forwarder die ik kan gebruiken om een Apple Watch te bemachtigen?
Het liefst zie ik binnenkort gewoon ondersteuning voor Android horloges. Doe mij maar een moto 360, ipv zo een vierkant ding van Apple voor 2/3 x zoveel geld wat enkel een verlengde is van je iPhone.
Kom kom niet zo negatief want hier gaan mensen op toehappenMmarkM schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 22:58:
Het liefst zie ik binnenkort gewoon ondersteuning voor Android horloges. Doe mij maar een moto 360, ipv zo een vierkant ding van Apple voor 2/3 x zoveel geld wat enkel een verlengde is van je iPhone.
Ik zal je uit je droom helpen want Android Wear is in dat opzicht geen haar beter. Wat verwacht je van Android Wear wat de Apple Watch nu niet doet? Een smartwatch blijft een verlengde van je telefoon.. Ik bedoel wil je er op gaan tekstverwerken? Tosti maken? Photoshoppen? Websites bouwen? Netflixen? Torrents downloaden?
Of binnenkomende berichten beantwoorden, navigeren, contactloos betalen, bellen, je lampen bedienen, voordeur/garagedeur openmaken, fitness, laatste nieuws en sportuitslagen, inchecken op vliegtuig of OV, je auto voorverwarmen/starten en ga zo maar door.
Snap je mijn punt? Beide platformen zijn momenteel 'beperkt' en niet meer dan een verlengde van een smartphone. Beide platformen hebben wel potentie om uitkomst te bieden in de genoemde voorbeelden voor zover dat al niet mogelijk is. En dan voelt het wel meer als een op zichzelf staand horloge.
En een persoonlijke noot: Ik vind de moto 360 op de renders mooier dan in het echt. Het schijnt dat dat bij de Apple Watch juist andersom is. Het kan zijn dat je niet van mening verandert als je hem in het echt gezien hebt. Misschien ben ik voorbarig en heb je dat al wel gedaan. En anders: geef het een kans
Hier ben ik ook benieuwd naar voor het geval dat het zover moet komen.SNG schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 20:13:
Weet iemand een betrouwbare freight forwarder die ik kan gebruiken om een Apple Watch te bemachtigen?
[ Voor 19% gewijzigd door swv op 26-04-2015 01:07 ]
Ik ben het helemaal met je eens, tussen Android Wear en de Apple Watch zit geen groot verschil. Enkel de prijs wel, waar je een beetje Android Wear horloge hebt vanaf 150 euro tegenover minimaal 399 euro voor een Apple Watch welke dezelfde functionaliteiten heeft. Ik ben zelf ook een Apple gebruiker met een iPad, iPhone en iMac, maar ik word nu in een hoek geduwd door Apple omdat ik wel een slim horloge wil, maar het design en de prijs mij niet aanstaat van de Apple Watch.sww89 schreef op zondag 26 april 2015 @ 01:04:
[...]
Kom kom niet zo negatief want hier gaan mensen op toehappen![]()
Ik zal je uit je droom helpen want Android Wear is in dat opzicht geen haar beter. Wat verwacht je van Android Wear wat de Apple Watch nu niet doet? Een smartwatch blijft een verlengde van je telefoon.. Ik bedoel wil je er op gaan tekstverwerken? Tosti maken? Photoshoppen? Websites bouwen? Netflixen? Torrents downloaden?
Of binnenkomende berichten beantwoorden, navigeren, contactloos betalen, bellen, je lampen bedienen, voordeur/garagedeur openmaken, fitness, laatste nieuws en sportuitslagen, inchecken op vliegtuig of OV, je auto voorverwarmen/starten en ga zo maar door.
Snap je mijn punt? Beide platformen zijn momenteel 'beperkt' en niet meer dan een verlengde van een smartphone. Beide platformen hebben wel potentie om uitkomst te bieden in de genoemde voorbeelden voor zover dat al niet mogelijk is. En dan voelt het wel meer als een op zichzelf staand horloge.
En een persoonlijke noot: Ik vind de moto 360 op de renders mooier dan in het echt. Het schijnt dat dat bij de Apple Watch juist andersom is. Het kan zijn dat je niet van mening verandert als je hem in het echt gezien hebt. Misschien ben ik voorbarig en heb je dat al wel gedaan. En anders: geef het een kans
[...]
Hier ben ik ook benieuwd naar voor het geval dat het zover moet komen.
Ik heb de Apple Watch inderdaad nog niet in het echt gezien, misschien dat bij het zien van de Apple Watch daar verandering in brengt, maar op dit moment is het een dikke nee. En nu weer on-topic, irritatie moment moet even zakken.

edit --> levertijden, sorry, verplaats m naar andere topic
[ Voor 93% gewijzigd door matthijst op 26-04-2015 10:28 ]
Gisteren in Berlijn, The Corner geprobeerd een Apple Watch, sport, aluminium, black 42mm te scoren. Helaas. Niet op voorraad. Er was wel voorraad. Maar helaas niet diegene die ik wou hebben. Van te voren je legitimeren was verplicht zodat je niet met meerdere Apple Watches de deur uit zou gaan. Goed geregeld verder daar.
In de Apple Store aan de Kurfustendam nog wel een paar Apple Watches kunnen passen. Ook daar prima geholpen zonder vooraf geplande afspraak.
In de Apple Store aan de Kurfustendam nog wel een paar Apple Watches kunnen passen. Ook daar prima geholpen zonder vooraf geplande afspraak.
[ Voor 18% gewijzigd door awdehaan op 26-04-2015 22:03 ]
Ik vraag me overigens van de stores in Londen, Parijs of Berlijn af of ze de komende dagen nog regelmatig die kleine voorraden blijven krijgen. Dan is het natuurlijk wel interessant om, “als je er toch bent” even langs te piepen en een Watch te kopen…
Hier nog iemand met een bestelling in Duitsland? Ik heb een 42mm SG sport in bestelling met de levertijd van 12-26 mei.
Ik lees op Macrumors dat veel mensen met deze levertijd de status naar "preparing for shipment" is verschoven. Hier nog steeds niks veranderd en mijn cc is nog niet belast.
Ik lees op Macrumors dat veel mensen met deze levertijd de status naar "preparing for shipment" is verschoven. Hier nog steeds niks veranderd en mijn cc is nog niet belast.
Ja ik. Heb er twee besteld (42mm spacegray sport) voor mijn vriendin en ik en de leertijd staat nog op juni. We waren in Parijs op vakantie en hebben daar in een Apple Store de Watch gepast en kan niet wachten. Wat een mooi klokje (heb nu de Pebble).
Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!
Hier ook nog een 42 Sport met witte band in bestelling, ook leverdatum 12-26 mei, maar staat nog steeds op 'Artikelen worden verwerkt'.
Ligt dus heel erg aan het tijdstip waarop je besteld hebt.Kethij schreef op maandag 27 april 2015 @ 11:28:
Hier nog iemand met een bestelling in Duitsland? Ik heb een 42mm SG sport in bestelling met de levertijd van 12-26 mei.
Ik had om 09:04 besteld maar kwam toch in het12-26 vak terecht. Toch had ik hem op release dus ik zal wel net op de grens hebben gezeten.
Op MacRumors zijn er idd wel wat meer mensen uit dit tijdslot met een watch om hun pols maar die hadden ook allemaal 00:05/00:06 besteld.
Heb je dus 00:10/00:15 besteld dan gaat het waarschijnlijk nog wel even duren.
De creditcard belasting is de eerste stap trouwens. Zie je daar nog niets dan gaat er helaas nog niets gebeuren.
Hou er ook rekening mee dat doorgaans alleen de eerste zending (release date producten) verzonden wordt vanuit Europa (en er dus maar 1 dag over doet). De kans is erg groot dat de huidige orders verscheept gaan worden vanaf de fabriek en er daarom 3-4 werkdagen over doen.
Welke stores bedoel je? Die luxe boetiekjes?dennissimeau schreef op zondag 26 april 2015 @ 22:31:
Ik vraag me overigens van de stores in Londen, Parijs of Berlijn af of ze de komende dagen nog regelmatig die kleine voorraden blijven krijgen. Dan is het natuurlijk wel interessant om, “als je er toch bent” even langs te piepen en een Watch te kopen…
Ik twijfel zelf nog steeds of ik zal proberen om alsnog een Duits adres te regelen en dan daar een Watch te bestellen met juni als verzenddatum of dat ik wacht op een Nederlandse release/voorraad in Duitse stores
Die ja inderdaad. Wat betreft bestellen denk ik dat we begin mei even moeten afwachten of Apple ons nog wat laat weten over een NL launch.Narcotical schreef op maandag 27 april 2015 @ 14:09:
[...]
Welke stores bedoel je? Die luxe boetiekjes?
Ja daar zit ik inderdaad ook mee. Als het gerucht inderdaad waar blijkt te zijn (wat ik trouwens niet verwacht maar je weet nooit) dat de voorbestellingen hier op 8 mei beginnen dan ga ik sowieso gewoon voor de NL release en dan laat ik hem gewoon fijn thuis bezorgen. Denk zelf eigenlijk dat de release hier nog wel even zou kunnen duren als je ziet dat de levertijden al opgelopen zijn tot juni en tevens de stores waarschijnlijk pas in juni bevoorraad gaan worden.
Wat betreft die boetiekjes had ik even gekeken op de site van die in London maar die hebben het al zo druk dat je nu persoonlijk langs moet gaan om een afspraak te maken voor 2-3 dagen later en dan moet je nog maar hopen dat ze het model wat je wilt op voorraad hebben.
Wat betreft die boetiekjes had ik even gekeken op de site van die in London maar die hebben het al zo druk dat je nu persoonlijk langs moet gaan om een afspraak te maken voor 2-3 dagen later en dan moet je nog maar hopen dat ze het model wat je wilt op voorraad hebben.
Gasten op Macrumors meldden vandaag dat hun juni orders zijn verschoven naar 14-22 mei.
Leveringswindow voor mijn 2de watch (Sport, witte band) is zojuist ook verschoven. Stond eerst op 12-26 mei, nu op 13-19 mei.
Iemand een idee hoe het met de voorraad in bijvoorbeeld NY is?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nergens op voorraad tot nu toe.carpebios schreef op maandag 27 april 2015 @ 15:08:
Iemand een idee hoe het met de voorraad in bijvoorbeeld NY is?
Hoe zit dat met bandjes eigenlijk? Die staan online ook allemaal op Juni maar is daar een beetje voorraad van?
Ik wil op vakantie in een retail store over drie weken een Milanese Loop kopen maar dat wordt al lastig ben ik bang.
Ze zeggen dat ze bandjes tegelijk met horloges krijgen. Wanneer dat is is onbekend.
Mm dat wordt al die stores af dusmatthijst schreef op maandag 27 april 2015 @ 16:20:
Ze zeggen dat ze bandjes tegelijk met horloges krijgen. Wanneer dat is is onbekend.

Ik ga voor een Milanese Loop en een Blue LeatherLoop zoeken.
(En twee Watches op bestelling)
Mwah, eind mei zal het wel vlotter gaan denk ik? Meeste mensen schrikken nu al van die juni preorderdatum, maar bestaande bestellingen schuiven al op naar voren. Een paar sportmodellen kon je schijnbaar vorige week bestellen en werden meteen verstuurd (witte 38mm dacht ik).
Denk dat de beschikbaarheid eind mei/begin juni toch wel beter moet gaan zijn
Denk dat de beschikbaarheid eind mei/begin juni toch wel beter moet gaan zijn
Mijne is ook verschoven, exact hetzelfde model en exact dezelfde levertijdB2 schreef op maandag 27 april 2015 @ 14:33:
Leveringswindow voor mijn 2de watch (Sport, witte band) is zojuist ook verschoven. Stond eerst op 12-26 mei, nu op 13-19 mei.
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Iemand die wil wisselen (mits opleg verschil prijs)? Heb zowel de SS als SG in 42mm besteld. Wil de 38mm uiteindelijk ... SS komt toe tussen 12-26 Mei. De SG voor 9 Juni.
MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3
Wil er 1 wel van je overnemen =Plux schreef op maandag 27 april 2015 @ 20:47:
Iemand die wil wisselen (mits opleg verschil prijs)? Heb zowel de SS als SG in 42mm besteld. Wil de 38mm uiteindelijk ... SS komt toe tussen 12-26 Mei. De SG voor 9 Juni.
Space Grey 42mm 
Als je hem tegen die tijd kwijt wil
Als je hem tegen die tijd kwijt wil
[ Voor 52% gewijzigd door Narcotical op 27-04-2015 21:53 ]
Krijg net deze mail:
Sehr geehrte Frau/Sehr geehrter Herr knny,
Ihre Bestellung (Apple Watch) wird voraussichtlich innerhalb der nächsten 3-4 Wochen versandt.
Nachdem die Bestellung aus unserem Lager ausgeliefert wurde, erhalten Sie per E-Mail eine Auslieferungsbestätigung mit Tracking-Informationen.
Aktuelle Informationen zu Ihrer Bestellung finden Sie auf der Webseite zum Bestellstatus.
Vielen Dank, dass Sie sich für Apple entschieden haben.
Mit freundlichen Grüßen
Apple Store
Ziet er dus niet naar uit dat de watches deze week nog komen......
Ihre Bestellung (Apple Watch) wird voraussichtlich innerhalb der nächsten 3-4 Wochen versandt.
Nachdem die Bestellung aus unserem Lager ausgeliefert wurde, erhalten Sie per E-Mail eine Auslieferungsbestätigung mit Tracking-Informationen.
Aktuelle Informationen zu Ihrer Bestellung finden Sie auf der Webseite zum Bestellstatus.
Mit freundlichen Grüßen
Apple Store
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Ik heb zojuist dezelfde gehadknny schreef op maandag 27 april 2015 @ 21:55:
Krijg net deze mail:
Mit freundlichen Grüßen
Apple Store
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Hij komt een dag later dus?Dannydekr schreef op maandag 27 april 2015 @ 20:40:
[...]
Mijne is ook verschoven, exact hetzelfde model en exact dezelfde levertijd
Stond op 12-26 mei, 13-19 is in ieder geval meer zekerheid en minder speling.
Ooh zo. Ja is een kortere periode idd.Dannydekr schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 00:18:
[...]
Stond op 12-26 mei, 13-19 is in ieder geval meer zekerheid en minder speling.
Maar zal wel eerder komen, ze zijn aan het inhalen, lees overal mensen die vooruit schuiven.
Althans behalve mensen met de 42mm SG Sport.
Waar zien jullie die exacte datums? Bij mij staat nog steeds "Klaar voor verzending: Juni".
Ik heb 2 Sport SG met zwarte band besteld vorige week.
Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!
Verwijderd
Erg lang geleden kocht ik bij Ellen in de VS de eerste iPhone, maar is in dit topic misschien ergens een mooi overzicht geplaatst van import mogelijkheden binnen EU/UK voor de Apple Watch?
Ik zag het zo snel niet staan namelijk (maar zit ook pas aan mijn eerste kop koffie)....
Ik zag het zo snel niet staan namelijk (maar zit ook pas aan mijn eerste kop koffie)....
Dit staat gewoon op de order-status pagina van de Apple Store:Joepv schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 09:01:
Waar zien jullie die exacte datums? Bij mij staat nog steeds "Klaar voor verzending: Juni".
https://secure2.store.apple.com/nl/order
Ppff ook wel eens wat via Ellen gedaan. Geen goeie ervaringen mee. Hoge prijzen, lange levertijd, versturen met USPS terwijl UPS was afgesproken. Enz enz.Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 09:04:
Erg lang geleden kocht ik bij Ellen in de VS de eerste iPhone, maar is in dit topic misschien ergens een mooi overzicht geplaatst van import mogelijkheden binnen EU/UK voor de Apple Watch?
Raden jullie nog aan om een Apple Watch te kopen op een Duits adres?
Of zeggen jullie wachten?
Ik ben aan het kijken naar een goede forwarder. Maar weet niet zeker of ik het moet doen.
Ik ben aan het kijken naar een goede forwarder. Maar weet niet zeker of ik het moet doen.
CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!
Dat ligt er aan hoe snel je hem wilt hebbenUnitedJunk schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 16:59:
Als je nu bestelt in Duitsland is hij er denk ik begin juni.
Als je wacht tot NL release kan je hem waarschijnlijk eind juni bestellen en ik gok dat je hem dan binnen een paar weken hebt...
Bij Colette in Parijs hebben ze de 38mm liggen om af te halen 
Kan allemaal misschien nog weleens vlotter gaan dan verwacht.
Ik stond vandaag bijna op het punt eentje te bestellen en bij huifkar.de af te laten leveren omdat ik daar veel goede verhalen over hoor. De site lijkt al 10 jaar niet meer bijgewerkt maar degene die het doet is betrouwbaar blijkt uit dit en andere topics (van de Google Nexus bijvoorbeeld).UnitedJunk schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 16:59:
Ik vraag me nog af of Apple nog steeds standaard orders naar forwarders annuleert zodat je weer contact moet opnemen of dat ze het nu zonder gezeur doorlaten. In juni zit ik op Bonaire dus het is er op of er onder haha.
Hoe kan ik de exacte order tijd achterhalen? Ik heb de bevestigingsmail om 09:17 ontvangen. Verzending tussen 12 en 26 mei, nog geen verandering in de status.
Zelfde hier, twijfel ook nog steeds heel erg of ik toch voor Duitsland zal gaan of dat ik wacht op NL. Huifkar.de hoor je inderdaad wel goede verhalen over maar zelf heb ik het daar dan toch ook weer niet zo op, heb het liefst gewoon levering aan mijn eigen voordeursww89 schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 18:09:
[...]
Ik stond vandaag bijna op het punt eentje te bestellen en bij huifkar.de af te laten leveren omdat ik daar veel goede verhalen over hoor. De site lijkt al 10 jaar niet meer bijgewerkt maar degene die het doet is betrouwbaar blijkt uit dit en andere topics (van de Google Nexus bijvoorbeeld).
Ik vraag me nog af of Apple nog steeds standaard orders naar forwarders annuleert zodat je weer contact moet opnemen of dat ze het nu zonder gezeur doorlaten. In juni zit ik op Bonaire dus het is er op of er onder haha.
[ Voor 3% gewijzigd door Narcotical op 28-04-2015 19:18 ]
Mja, als ie niet bevalt kan je hem vanuit NL nog makkelijk retour sturen. Geen idee hoe je dat met een Duitse order aanpakt. Zou hem nog steeds het liefst in de winkel oppikken 
Zit eind mei in Keulen en eind juni in Parijs. Heb redelijk goede hoop dat hij iig. in Parijs te krijgen zal zijn... En anders pech, dan desnoods poging 3 in augustus in de VS
Zit eind mei in Keulen en eind juni in Parijs. Heb redelijk goede hoop dat hij iig. in Parijs te krijgen zal zijn... En anders pech, dan desnoods poging 3 in augustus in de VS
Had eigenlijk beter een dag verlof genomen en naar Parijs gegaan de dag van releasematthijst schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 17:54:
Bij Colette in Parijs hebben ze de 38mm liggen om af te halen
MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3
Hier bestelling wordt voorbereid voor:
38mm ss zwart sport, besteld op 19 april
38mm sport blue, besteld 23 april
Had eerst leverdatum in mei, neem aan dat dit niet zolang meer gaat duren 😀
Creditcard is ook al belast vanavond.
Is de voorraad bij Colette ergens te checken?
Beetje zuur om naar Parijs te rijden en dan met lege handen thuis te komen.
Nee. Het schijnt dat ze 38mm vrijwel altijd hebben liggen. 42 verkoopt het best.SNG schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 23:48:
Bij Maxfield in LA krijgen ze bijna dagelijks stock binnen. De paar winkels die ze verkopen krijgen voorrang van Apple. In LA kan je schijnbaar in de rij gaan staan. Als je aan de beurt ben kun je kiezen uit beschikbare horloges óf er 1 bestellen. Stock die binnenkomt gaat eerst naar de reserveringen (vooraf betaald) wat overblijft is voor mensen die in de rij staan. Ze nemen een beperkt aantal bestellingen per dag om te voorkomen dat ze de komende weken uitverkocht zijn.
Ik zou denken dag Apple dit zo verzonnen heeft voor al dit soort winkels (Parijs, Londen, Berlijn).
Nu misschien nog iets te vroeg om op de gok naar Parijs te rijden (tenzij je 38mm wilt). Misschien een redelijke kans over een week of twee als Apple meer heeft uitgeleverd en bij komt met vraag/aanbod?
Stainless met sportband en link bracelet zijn nog niet uitgeleverd. Maar lijkt me dat sport watches toch vrij snel beter beschikbaar moeten komen nu ze volop productie draaien?
Ik vermoed dat ze het gelijk als met de voorraad in The Corner, Berlijn doen. Ter plekke voorraad checken. Vorige week was daar geen 42mm meer te krijgen. De 38 afgelopen zaterdag alleen Sport en met blauw bandje. Ze gaven aan dat de kans groot was dat er deze week wel weer nieuwe voorraad zou komen.SNG schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 23:48:
[ Voor 60% gewijzigd door awdehaan op 29-04-2015 07:41 ]
Colette krijgt idd ook bijna dagelijks voorraad: http://forums.macg.co/threads/du-stock-chez-colette.1264498/
Verwijderd
Die huifkar.de lijkt zo te zien toch alleen maar over eBay aankopen in Duitsland te gaan?
Helaas nog geen verzendbevestiging gisteravond. Hopen op vandaagknny schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 22:04:
Hier bestelling wordt voorbereid voor:
Edit: net verzendbevestiging van blauwe sport gehad, wordt morgen al geleverd!
[ Voor 9% gewijzigd door knny op 29-04-2015 12:33 ]
Zojuist ook een bevestiging dat mijn tweede Watch (sport, wit) morgen geleverd wordt. Stond eigenlijk voor 13-19 mei.
Mocht iemand meerdere bestellingen hebben gedaan...
Ik zoek nog een 42mm sport grey (kleur band maakt niet uit), dus mocht je een order kwijt willen aan een medetweaker...graag!
Ik zoek nog een 42mm sport grey (kleur band maakt niet uit), dus mocht je een order kwijt willen aan een medetweaker...graag!
Ook ik heb interesse in een Apple Watch Sport, voor iemand die graag zijn tweede kwijt wilt.
Maar ik kan mij voorstellen dat ze voor een zeer aantrekkelijk bedrag te slijten zijn op internet.
Maar ik kan mij voorstellen dat ze voor een zeer aantrekkelijk bedrag te slijten zijn op internet.
Hoeveel levert een Apple Watch Sport 42mm momenteel op ebay/marktplaats op?
http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr
Sommige mensen vragen echt belachelijke bedragen haha..
Hoewel; je kunt het natuurlijk altijd proberen, mocht niemand reageren kun je hem gewoon zelf gebruiken. Het is gemakkelijk geld verdienen en zo te zien kopen mensen hem momenteel echt voor soortgelijke bedragen
Je kunt hem maar graag willen
Sommige mensen vragen echt belachelijke bedragen haha..
Hoewel; je kunt het natuurlijk altijd proberen, mocht niemand reageren kun je hem gewoon zelf gebruiken. Het is gemakkelijk geld verdienen en zo te zien kopen mensen hem momenteel echt voor soortgelijke bedragen
Je kunt hem maar graag willen

[ Voor 98% gewijzigd door Dannydekr op 29-04-2015 21:04 ]
Zeker, bizarre prijzen...
Gelukkig zijn er ook nog mensen die elkaar ook een pleziertje gunnen zonder er (veel) aan te verdienen.
Dus ik hoop op een medetweaker die op meerdere paarden heeft ingezet en er wel een wil doorschuiven, if not, dan wordt het nog wat langer wachten...
Gelukkig zijn er ook nog mensen die elkaar ook een pleziertje gunnen zonder er (veel) aan te verdienen.
Dus ik hoop op een medetweaker die op meerdere paarden heeft ingezet en er wel een wil doorschuiven, if not, dan wordt het nog wat langer wachten...
Wie nietboefje79 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 21:05:
Zit zelf nog steeds heel erg in dubio wat ik zal doen. Bestellen en bv via huifkar laten doorsturen, hopen dat er snel voorraad is in de duitse stores en naar Oberhausen rijden of gewoon wachten op de NL release
[ Voor 28% gewijzigd door Narcotical op 29-04-2015 21:41 ]
Duitse Freight Forwarder is je snelste optie denk ik. Duitse winkelvoorraad zal in no-time zijn uitverkocht als er überhaupt al een voorraad komt op de korte termijn. In Nederland is er op zijn vroegste in Juni een pre-order mogelijkheid, maar dat is absoluut nog niet zeker en ik blijf van mening dat dit pas augustus/september zal zijn.Narcotical schreef op woensdag 29 april 2015 @ 21:39:
[...]
Wie niet
Zit zelf nog steeds heel erg in dubio wat ik zal doen. Bestellen en bv via huifkar laten doorsturen, hopen dat er snel voorraad is in de duitse stores en naar Oberhausen rijden of gewoon wachten op de NL release
Ja, ik denk zelf ook dat dat inderdaad het snelste is. De voorraden zullen inderdaad wel hard gaan als je eenmaal in de stores komen en dan wil ik inderdaad ook nog eens het meest gewilde model (42mm Sport SG). Echter heb ik totaal geen ervaring met freight forwarden etc dus je begrijpt dat ik opzich wel een beetje huiverig benDannydekr schreef op woensdag 29 april 2015 @ 21:55:
[...]
Duitse Freight Forwarder is je snelste optie denk ik. Duitse winkelvoorraad zal in no-time zijn uitverkocht als er überhaupt al een voorraad komt op de korte termijn. In Nederland is er op zijn vroegste in Juni een pre-order mogelijkheid, maar dat is absoluut nog niet zeker en ik blijf van mening dat dit pas augustus/september zal zijn.
Apple blokkeert actief freightforward adressen en je order kan geannuleerd worden. Het blijft dus een gok. Het kost je overigens geen geld, dus ik zal het zeker wagen als ik jou was!Narcotical schreef op woensdag 29 april 2015 @ 22:01:
[...]
Ja, ik denk zelf ook dat dat inderdaad het snelste is. De voorraden zullen inderdaad wel hard gaan als je eenmaal in de stores komen en dan wil ik inderdaad ook nog eens het meest gewilde model (42mm Sport SG). Echter heb ik totaal geen ervaring met freight forwarden etc dus je begrijpt dat ik opzich wel een beetje huiverig ben. Ga er toch maar eens naar kijken hoe dat dan precies zit met bestellen, betalen ed.
Maar moet je dan per creditcard betalen? Ben maar arme student en iDeal gaan ze natuurlijk niet pakkenDannydekr schreef op woensdag 29 april 2015 @ 22:05:
[...]
Apple blokkeert actief freightforward adressen en je order kan geannuleerd worden. Het blijft dus een gok. Het kost je overigens geen geld, dus ik zal het zeker wagen als ik jou was!
En ik weet inderdaad dat ze freightforwarders blokkeren maar het is de gok opzich wel waard als je hier hoort dat er via huifkar.de al een aantal zijn doorgekomen
[ Voor 15% gewijzigd door Narcotical op 29-04-2015 22:10 ]
Denk dat het na de eerste run wel vrij rap zal gaan met voorraden. Colette krijgt nu al dagelijks binnen.
Geloof dat Apple vorige week 22% van de preorders had verzonden. Productie opschroeven en dan kan dat best hard gaan. Stainless Steel en SS Space Black misschien wat later, maar die sportwatches moeten ze toch aardig uit kunnen poepen. Als Tim Cook zegt eind juni andere landen dan moeten ze in de bestaande landen een heel eind bij zijn zou je denken...
Preorderen moet met creditcard inderdaad.
Edit: kan je met Paypal je shipping adres wijzigen?
Lastige is dat je online orders niet in de winkel kunt terugbrengen (mocht je dat willen ivm 14 dagen retourbeleid). Wacht daarom nog steeds op voorraad in winkels (hopelijk rap reserveren om op te pikken).
Geloof dat Apple vorige week 22% van de preorders had verzonden. Productie opschroeven en dan kan dat best hard gaan. Stainless Steel en SS Space Black misschien wat later, maar die sportwatches moeten ze toch aardig uit kunnen poepen. Als Tim Cook zegt eind juni andere landen dan moeten ze in de bestaande landen een heel eind bij zijn zou je denken...
Preorderen moet met creditcard inderdaad.
Edit: kan je met Paypal je shipping adres wijzigen?
Lastige is dat je online orders niet in de winkel kunt terugbrengen (mocht je dat willen ivm 14 dagen retourbeleid). Wacht daarom nog steeds op voorraad in winkels (hopelijk rap reserveren om op te pikken).
[ Voor 26% gewijzigd door matthijst op 29-04-2015 22:14 ]
PayPal is ook mogelijk jaNarcotical schreef op woensdag 29 april 2015 @ 22:09:
[...]
Maar moet je dan per creditcard betalen? Ben maar arme student en iDeal gaan ze natuurlijk niet pakken. Heb eventueel wel PayPal.
En ik weet inderdaad dat ze freightforwarders blokkeren maar het is de gok opzich wel waard als je hier hoort dat er via huifkar.de al een aantal zijn doorgekomen
http://store.apple.com/de/help/payments
Had ik natuurlijk ook zelf kunnen zoekensww89 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 22:12:
[...]
PayPal is ook mogelijk ja
http://store.apple.com/de/help/payments

Welke forwarder raden jullie aan? (Mag ik dat vragen?) Van Huifkar heb ik nog geen bericht ontvangen.
Huifkar hebben er al meer besteld, dus de kans wordt groter dat Apple daar cancelt. Mailboxde en Mygermany heb je ook nog.
Mailboxde en huifkar worden gecanceld.
Laatste order had ik geplaatst bij Huifkar en na een uur hing er een Amerikaan aan de lijn van Apple met de vraag of het om een freight forwarder ging.
Dat heb ik natuurlijk niet bevestigd maar mijn order is (wederom) gecanceld.
Laatste order had ik geplaatst bij Huifkar en na een uur hing er een Amerikaan aan de lijn van Apple met de vraag of het om een freight forwarder ging.
Jammer dat ze Huifkar er nu ook al tussenuit pakkenSNG schreef op woensdag 29 april 2015 @ 23:25:
Mailboxde en huifkar worden gecanceld.

Verwijderd
Ik wil er gerust een euro voor betalen om daar lid te worden, maar heeft iemand ervaringen met MyGermany?
Ik heb 2 orders staan bij huifkar en gelukkig zijn ze allebeide nog niet gecancelled....
Ik heb nu een order uitstaan voor zo'n 26 onaangetaste uren met aflevering bij huifkar en het is nog steeds duimendraaien hier
Ik heb vrijdag 24 april rond 02:00 een 38 Sport Wit besteld, vandaag bezorgd in Nice, Frankrijk

Verwijderd
Nice! Nu even vertellen hoe je dat gedaan hebt en hoe dat ding in Nederland geraaktpposthoorn schreef op donderdag 30 april 2015 @ 16:13:
Ik heb vrijdag 24 april rond 02:00 een 38 Sport Wit besteld, vandaag bezorgd in Nice, Frankrijk
Je kunt gewoon zelf bestellen in de Franse store, vervolgens laten bezorgen bij een vriend die studeert in Frankrijk. Haal hem bij hem op in de meivakantie.Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2015 @ 17:03:
[...]
Nice! Nu even vertellen hoe je dat gedaan hebt en hoe dat ding in Nederland geraakt
Iemand toevallig informatie of er ook mondjesmaat voorraad is in de Apple Stores in Duitsland(aan de NL grens) of in Parijs?
In Berlijn afgelopen week in ieder geval niet.TerrorSource schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 07:19:
Iemand toevallig informatie of er ook mondjesmaat voorraad is in de Apple Stores in Duitsland(aan de NL grens) of in Parijs?
Apple Stores hebben geen voorraad, niet gehad ook. Alleen bij Colette in Parijs, The Corner in Berlijn, en varianten in andere steden is er soms voorraad (veel 38mm).
Ik zie nu dit staan:
Verzending wordt voorbereid
Betekent dit dat die binnen een paar dagen wordt verstuurd?
De levertijd staat echter nog steeds op 13-19mei. Ik heb ook nog geen mail van PayPal dat het geld eraf is gehaald.
Verzending wordt voorbereid
Betekent dit dat die binnen een paar dagen wordt verstuurd?
De levertijd staat echter nog steeds op 13-19mei. Ik heb ook nog geen mail van PayPal dat het geld eraf is gehaald.
Dag van de preorder, rond 9:15Andre_FR2010 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 10:16:
@Dannydekr: wanneer had je hem besteld?
Mocht er iemand richting Parijs(Colette) gaan dan hou ik me aanbevolen.
Wil evt zelf ook wel die kant op gaan maar vindt zonde om dan maar 1 watch te halen mochten ze ze nog hebben.
Wil evt zelf ook wel die kant op gaan maar vindt zonde om dan maar 1 watch te halen mochten ze ze nog hebben.
Colette is 1 pp (logisch)
Mja, denk dat je er weinig zo gek krijgt om op de gok naar Parijs te rijden? Geen (telefonische/internet) reserveringen mogelijk.
Als je gaat om 09:30 daar zijn, gaan om 11:00 open.
Schijnbaar zijn ze al wel zo snugger dat ze mensen die er elke dag staan achteraan de rij gooien
Schijnbaar zijn ze al wel zo snugger dat ze mensen die er elke dag staan achteraan de rij gooien
[ Voor 38% gewijzigd door matthijst op 01-05-2015 11:16 ]
Mensen die elke dag een watch komen halen voor doorverkoop?matthijst schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:11:
Mja, denk dat je er weinig zo gek krijgt om op de gok naar Parijs te rijden? Geen (telefonische/internet) reserveringen mogelijk.
Bedoel je dat ze om 9.30 open gaan of om 11uur?
Bedrag is ook zojuist van Paypal afgeschreven
Erg goed nieuws dus en ik verwacht stiekem vandaag nog de verzendbevestiging te krijgen!
Het gaat overigens om een Apple Watch Sport 42mm, wit. Gekocht op 20 April in de Duitse onlinestore rond 09:15.
Het gaat overigens om een Apple Watch Sport 42mm, wit. Gekocht op 20 April in de Duitse onlinestore rond 09:15.
Idd hosselaarsTerrorSource schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:46:
[...]
Mensen die elke dag een watch komen halen voor doorverkoop?
Bedoel je dat ze om 9.30 open gaan of om 11uur?
Ze gaan om 11:00 open. Maar staat al een rij schijnbaar.
Goed nieuws inderdaad! De verzenddata zijn dus duidelijk redelijk voorzichtig geweest. Ik probeer op dit moment nog steeds een Duits adres te regelen (geen huifkar oid) zodat ik er ook eentje kan bestellenDannydekr schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:52:
Bedrag is ook zojuist van Paypal afgeschrevenErg goed nieuws dus en ik verwacht stiekem vandaag nog de verzendbevestiging te krijgen!
[ Voor 5% gewijzigd door Narcotical op 01-05-2015 12:06 ]