Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

game monitoren of 4k monitoren

Pagina: 1
Acties:
  • 237 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
Ben aan het twijfelen over mijn set up

Ofwel 3x xb 270 ha gamemonitoren met een gtx 980 nvidea kaart

Ofwel 3x Acer 4K CB280HK monitoren met 2x gtx 970 nvidea kaarten sli

Dit als je weet da ik enkel iracing speel en surf op internet zoals you tube ,facebook en ook plannen bestudeer offertes en facturen maak .

Ik heb namelijk een verkeerde aankoop gedaan en moet dingen veranderen ..

Dank u voor de reactie ..
Grtzzz michael .

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Mijn ervaring leert dat 4k resoluties niet lekker werken op Windows 8.1.
Of alles is erg klein of je moet teksten 150 to 200% groter maken, met het gevolg dat een hoop programma's die geen 4k resoluties ondersteunen alsnog heel erg klein zijn en/of niet erg werkbaar zijn.

Verwijderd

Topicstarter
harrytasker schreef op maandag 06 april 2015 @ 20:17:
Mijn ervaring leert dat 4k resoluties niet lekker werken op Windows 8.1.
Of alles is erg klein of je moet teksten 150 to 200% groter maken, met het gevolg dat een hoop programma's die geen 4k resoluties ondersteunen alsnog heel erg klein zijn en/of niet erg werkbaar zijn.
En dan zitten we weer met dat probleem !!!!

Wat is dan een goede set up ?

Grtzzz

• wjvds
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-11 05:21
Gamen op 3x 4k ga je nooit op goede grafische instellingen trekken met de huidige videokaarten, ook niet met SLI GTX 970s. Als je dit wil overwegen, zul je iracing op 1 monitor of op lagere resolutie moeten spelen, wat heel jammer is.
144Hz voegt voor iracing (en racespellen in het algemeen) niet heel erg veel toe t.o.v. 60Hz, en voor je andere bezigheden helemaal niets. Ik wil niet zeggen dat je het niet zal merken, maar die 3 144Hz puur voor iracing zou ik zonde van het geld vinden.
Heb je geen andere opties? Racen op 3x 1440p monitoren zoals pricewatch: Dell Ultrasharp U2715H Zwart is met SLI GTX 970s wel werkbaar en voor kantoorbezigheden aangenamer dan 1080p.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Daarbij, Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!). Iets meer onderzoek van jouw kant is dus gewenst. Kom je er uiteindelijk niet uit, open dán een nieuw topic in Componenten Aankoopadvies.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.