Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58

Martinspire

Awesomeness

Phusebox schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 16:08:
Komt dus echt door F1 2015. Hij heeft iets gecorrupt, lijkt iets met drivers maar Windows repair helpt niet. Dus een nieuwe installatie lijkt de enige optie.
Het lijkt te komen door F1 installatie, maar dat hoeft helemaal niet ;)
Ik zie de bug ook nergens anders voorbij komen. Wel weird. Wat voor error krijg je met opstarten? Welke foutcodes?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Martinspire schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 17:18:
[...]

Het lijkt te komen door F1 installatie, maar dat hoeft helemaal niet ;)
Ik zie de bug ook nergens anders voorbij komen. Wel weird. Wat voor error krijg je met opstarten? Welke foutcodes?
Critical process died en auto repair loops forever.

Ik weet het bijna 100% zeker dat het hierdoor komt. Kan echt absoluut niets anders zijn geweest.

[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 10-07-2015 17:27 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:22
fijn, krijg ik de normale editie binnen van de mediamarkt.. meer mensen die niet de pre-order versie hebben ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 10:10
Richard89 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 17:23:
fijn, krijg ik de normale editie binnen van de mediamarkt.. meer mensen die niet de pre-order versie hebben ontvangen?
Hier ook :(
Zit nu te kijken op de site en hij is nu 59,99 heb er 61,94 voor betaald. Dat wordt dus ook geen preorder meer via de mediamarkt

[ Voor 21% gewijzigd door MichelatNL op 10-07-2015 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Net 20 minuten(!) in de wacht gestaan, toen maar opgehangen.. Echt slechte service

Wil eigenlijk nu spelen, naar ben bang dat als ik m nu open maak, ik niks meer kan ruilen.. Maar als er meer mensen de normale versie hebben ontvangen denk ik dat ze m helemaal niet hebben.. Net als bol.com

[ Voor 56% gewijzigd door Richard89 op 10-07-2015 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:39

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Hello everyone.

We are aware of players encountering some issues with the PC build, and we have just pushed a new build to Steam.

The fixes that are currently in the new patch are as listed below.

Flashback and the Instant Replay Flashback causes game to crash to desktop

Instant Replay - The game is crashing when entering an instant replay in all game modes

Backing out from a lobby in which you were a Client and Hosting a new Lobby will result in you not having Host Options for your new Lobby

Fuel info resets every time you cross the start/finish line

Out of box settings appear to be too high on onboard Intel GPUs

Graphics options do not save in certain situations

When a player collides before or after resetting to track, they get disqualified.

Clipping on the nose camera on the Manor car

Game crashes after running benchmark

Tyre wear carries over from short qualifying to race between intermediate & option tyres

Hang occurs when host backs out of Custom Lobby just before countdown finishes and loading begins.

Multiplayer qualifying result inconsistent across players

Backing out of a Lobby on 0 seconds of the countdown timer can result in a Hang if the player then creates and leaves a Custom Session.

Host will perpetually load after quitting game via front end after getting terminal damage in multiple races in custom lobby.

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bavardia
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-07 08:12
fijn dat ze zo actief beginnen al met patchen (nog fijner geweest als het niet nodig was). Ga zometeen eens testen

I7-7700k - Radeon HD 7950 Crossfire - 16 GB Ram - 512 GB SSD - Antec Nine Hunderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
MichelatNL schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 17:38:
[...]

Hier ook :(
Zit nu te kijken op de site en hij is nu 59,99 heb er 61,94 voor betaald. Dat wordt dus ook geen preorder meer via de mediamarkt
Ga jij nog actie ondernemen of open maken en spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
voor zover ik kan zien, is de steelcase alleen maar dit: Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CIaeYg0WIAA-d1-.jpg

zonder gamedisc, maak m dus nu wel open en dan sturen ze die maar achteraf ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
Richard89 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 17:47:
[...]

Ga jij nog actie ondernemen of open maken en spelen?
Ik ga hem straks open maken.
Het ging mij om het boekje wat erbij zat, maar die is misschien straks wel ergens op internet te vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bavardia
Richard89 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 17:54:
voor zover ik kan zien, is de steelcase alleen maar dit: [afbeelding]

zonder gamedisc, maak m dus nu wel open en dan sturen ze die maar achteraf ofzo
wtf? das wel heel extreem.

Benchmark crasht inderdaad niet meer post patch.
vsync zou ik overigens aanzetten, de screen tear was niet te doen

I7-7700k - Radeon HD 7950 Crossfire - 16 GB Ram - 512 GB SSD - Antec Nine Hunderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm lekker ik krijg mijn pc niet meer aan de praat dus nu kan ik niet alleen F1 niet spelen maar helemaal niks meer. Was ik maar bij consoles gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
Dacht dat er maar een paar voicecommands waren, maar blijkbaar een heel lijstje.
http://www.racedepartment...e-commands-listed.107661/

en als je genoeg van die pitkerel hebt
Engineer Quiet
Mutes your Race Engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Phusebox schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 17:19:
[...]
Critical process died en auto repair loops forever.

Ik weet het bijna 100% zeker dat het hierdoor komt. Kan echt absoluut niets anders zijn geweest.
Heb je iets aan Renault hardware in je PC hangen? Dan is de reden voor de crash snel gevonden :+

De ontwikkelaars van deze game hadden vooraf al niet al te hoge verwachtingen van Verstappen? Hij eindigt in de races die ik toe nu toe op YT voorbij zag komen (dat zijn er al een stuk of 4), steevast in de achterhoede. Zowel in de kwalificatie alsook in de race. Sainz doet het wat dat betreft stukken beter, het is bijna waarheid ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Pfff echt kut game, hele avond en weekend naar de klote met mijn pc fixen en hopen dat ik alles kan herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bavardia
Iemand ooit geprobeerd om een f1 race aan 8fps te spelen? Wel ik zonet, en ik kan je zeggen daar word je niet vrolijk van.
De game zit bomvol bugs op pc het is niet te doen. Car setup? kan je vergeten, de controlls om naar het volgende te gaan werken niet. Gas geven? Eerst even met de instellingen spelen want daarvoor doet de gas knop helemaal niets (er was nog een tussenfasen waar de toeren wel omhoog gingen maar de wagen weigerde te rijden. Tot 2 maal toe geblack flagged dankzij die bug)
En die 8fps? Ligt niet aan mijn systeem, de game draait vrolijk aan 60 fps en dan plots stuikt het in elkaar. Het bizarre is dat als je de replay kijkt je dit ook krijgt, die gaat vrolijk en dan op het punt waar je in de race plots je framerate zag instorten doet die dat ook. De game saven vlak voor die miserie begint en dan laden brengt niet op. Want jawel hoor op het punt waar het oorspronkelijk begon ook nu weer...
En eenmaal hij is ingestort blijft dit zo voor de rest van de race. Start je de volgende race dan is het weer (tijdelijk opgelost)
Hoewel het een overduidelijke bug is zal ik mijn drivers toch maar eens updaten, want zo is het niet te doen. Heb nog geen race kunnen uitrijden

update: De driver update heeft het framerate probleem (voorlopig) verholpen. Dat maakt voor mij de game op zijn minst speelbaar, met de andere bugs kan ik nog leven. Heb nu ook een race voltooid. De AI is een pak aggresiever dan vroeger, en verwacht ook niet dat gedubbelde wagens mooi aan de kant zullen gaan. (zo won ik mijn eerste race, Hamilton zat vast in een treintje gedubbelde wagens en zo kon ik hem terug bijhalen) De AI lijkt mij zeker op normal een pak trager dan vroeger. (ik kon tamelijk vlot winnen in een Mclaren, oké hij is niet zo traag als in het echt want Alonso was ook 9de en het regende maar toch) Het verschil tussen Traction Control op Full en Medium is ook een stuk groter geworden.
Wel doodzonde dat je niet meer voor iedere race in championship mode kan instellen hoe lang je hem wilt. Je kiest 1 lengte aan het begin van het seizoen en dat geldt voor alle races. Volledige kwalificaties kan je ook helaas enkel combineren met 100% races. (voor 25% races is het one-shot en voor 50% is het short quali)

[ Voor 30% gewijzigd door Bavardia op 10-07-2015 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 09:52
Richard89 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 17:23:
Wat een honden. Die van mij is nu iig wel verstuurd dus morgen maar eens zien. Ga al nergens meer vanuit :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Erwin schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 20:34:
[...]

Wat een honden. Die van mij is nu iig wel verstuurd dus morgen maar eens zien. Ga al nergens meer vanuit :'(
Ja en dan ga je bellen, nergens wordt er opgenomen... Heb hoofdkantoor 2x 20 minuten gebeld, en 2 filialen in de buurt beide a 10 minuten laten rinkelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
Klopt ik wou vanmiddag een verklaring vragen voor de zoveelste vertraging door storing. Maar de wachttijd is te lang. Toch benieuwd naar de game ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bavardia
was ik nog vergeten in mijn update hierboven. Schade: De voorvleugel gaat op volle schade zeer makkelijk stuk. (leuk is ook dat hij in meer verschillende zones is verdeeld die stuk kunnen, bijvoorbeeld enkel de rechterkant) Visueel stelt het echter nog steeds niet veel voor.

de volgende dingen heb ik nog niet meegemaakt maar wel best grappig:

[ Voor 19% gewijzigd door Bavardia op 10-07-2015 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray1979
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08-09 20:50
...
En die 8fps? Ligt niet aan mijn systeem, de game draait vrolijk aan 60 fps en dan plots stuikt het in elkaar. Het bizarre is dat als je de replay kijkt je dit ook krijgt, die gaat vrolijk en dan op het punt waar je in de race plots je framerate zag instorten doet die dat ook. De game saven vlak voor die miserie begint en dan laden brengt niet op. Want jawel hoor op het punt waar het oorspronkelijk begon ook nu weer...
En eenmaal hij is ingestort blijft dit zo voor de rest van de race. Start je de volgende race dan is het weer (tijdelijk opgelost)
Hoewel het een overduidelijke bug is zal ik mijn drivers toch maar eens updaten, want zo is het niet te doen. Heb nog geen race kunnen uitrijden

update: De driver update heeft het framerate probleem (voorlopig) verholpen. Dat maakt voor mij de game op zijn minst speelbaar, ....
Idem hier (AMD R9 290), ga nu proberen met Catalyst 15.7, eens kijken of de dropd naar 8 fps dan weg zijn...

EDIT: probleem is inderdaad weg met nieuwe driver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 11:28
Nou, tot zover mijn f1 avontuur.. wat een belabberde controls etc.. speel het met een aardig race rig, maar stuur op scherm loopt achter op stuur wat ik doe en er zit best wel een lag in voor mijn gevoel.

30 euro down the drain denk ik dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cota
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-08 19:39
Net even flink geracet! :)
Voor de mensen die op PC problemen hebben met de controller: haal de USB eruit en sluit opnieuw aan zodra je ingame bent.

[ Voor 3% gewijzigd door Cota op 11-07-2015 04:19 ]

I5 12600KF | CM Hyper 212 BE | MSI MAG B660M Mortar WiFi DDR4 | Kingston Fury 32GB DDR4 3600 CL16 | EVGA GeForce GTX 1070 FTW ACX 3.0 | Samsung 860 EVO 500GB | Samsung 870 EVO 2TB | WD20EZRX 2TB | Antec P280 | Seasonic G-series 550 Watt PCGH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Wat een aanfluiting de PC versie. Graphics staan bij mij op Ultra en loopt op 60fps maar het is niet bepaald mooi..

Feeling is ook niet top. Nee, ben blij dat ik m even via Steam getest heb en ik een refund kan vragen. Tevens m'n cd key van € 23 gecanceld. Better luck next year.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Hmm. Heb het idee dat ik de moeilijkheidsgraad wel omhoog kan zetten. Met Max in Australië op de eerste plek gekwalificeerd. Had 1:31. Hard AI op 1:34. Moet ik hem dan 1 of 2 tandjes omhoog zetten om in het middenveld te belanden? (wil ook weer niet helemaal achteraan). Overigens gewoon een default setup gebruikt met 1 tandje naar de speed toe. Reed eigenlijk wel prima (al zal het vast sneller kunnen.

Anyways, race dacht ik makkelijk te gaan winnen, maar vanaf ronde 2 begon het eigenlijk al te spatten en vanaf ronde 10 moest ik echt op wets over (nadat ik in ronde 7 al mn primes erop had). Helaas had Raikkonen niet een extra stop nodig, dus die reed voor me (zo'n 10 seconden). Nou was ik vrij vlot en uiteindelijk op 2 seconden van hem gekomen, maar kon hem echt niet inhalen. Jongens achter me kwamen in het begin wat naar me toe, maar deden een domme move om vervolgens te hard te remmen en werden zelf ingehaald. Daarna niemand meer gezien.

Achteraf vond ik het lame dat Raikkonen dus won, maar het was daardoor wel wat spannender. Ik wil met Max ook helemaal geen podiums gaan rijden, maar lekker in het middenveld e.d.
Zal in ieder geval alvast 1 stapje omhoog gaan, want ik denk dat de laatste toch net wat te snel is om lekker te racen (zo serieus hoeft het van mij nou ook weer niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
Volgens mij staat hij standaard op Medium AI, afhankelijk of je met controller raced of stuur en hoe goed je ben zou ik hem zetten naar Expert of Legendary. Op Expert is het mij soms nog iets te makkelijk maar is het wel al een stuk beter (Controller)

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hier ook Graphics alles op het hoogste en blijft allemaal redelijk blurry.

En AI op Expert gezet. Pole position met de TR en in de race met een pitstop meer en 2 lekke banden toch nog naar de 1e plek.

Moet alleen nog even kijken naar mijn pedalen want als ik de rem 50% indruk blokkeert het al en remt ie amper af. Dus zit nu de hele tijd te pompen wat niet echt fijn is over een hele race.

[ Voor 32% gewijzigd door Phusebox op 11-07-2015 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

The Otherside schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 11:13:
Volgens mij staat hij standaard op Medium AI, afhankelijk of je met controller raced of stuur en hoe goed je ben zou ik hem zetten naar Expert of Legendary. Op Expert is het mij soms nog iets te makkelijk maar is het wel al een stuk beter (Controller)
Mja ik had hem dus al op hard staan, maar vraag me af of Expert niet te makkelijk is en Legendary niet te moeilijk (om het nog een beetje leuk te houden).

Maar goed, verder vermaak ik me er wel mee. Moet zeggen dat ik het totaal geen boeiende release vind die ook grafisch nog wel wat beter had gekunt (op een 1 of andere manier ziet het er op en direct naast de baan toch nog wat saai en ongedetailleerd uit.

En vanwege de regen met extra stop had ik dus wat meer moeite om de race te winnen, maar anders had ik ook wel ver voor de nr2 gezeten. Straks nog even online gaan kijken. Denk dat het wel weer veel botsen zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Oh ja die regen. Haha wat een aanfluiting is dat. Regen die loodrecht omlaag valt alsje 300 kmh gaat. Ja ik weet de regen valt ook daadwerkelijk recht omlaag maar zo zie je het niet met die snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bavardia
als de game werkt vind ik hem eigenlijk best wel vermakelijk. Al veel close races gehad met een hoop spanning. Maar het mag inderdaad wat hoger in moeilijkheidsgraad dan vroeger. (al lijkt legendary wel heel lastig als ik zo wat youtubers zie, waar ik toch vanuit ga dat ze beter zijn dan mij, aangezien zij hele dagen niets anders doen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
De omgeving tijdens de regen ziet er dan wel weer erg mooi uit (PS4). weerspiegeling en plassen op de baan zijn netjes gedaan.. maar indd die regenval en het "spatten" op de auto met 250 km/u+ is best nep..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
Mediamarkt pre order nu ook binnen, de gewone versie inderdaad. Prutswinkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
M
Phusebox schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 12:31:
Hier ook Graphics alles op het hoogste en blijft allemaal redelijk blurry.

En AI op Expert gezet. Pole position met de TR en in de race met een pitstop meer en 2 lekke banden toch nog naar de 1e plek.

Moet alleen nog even kijken naar mijn pedalen want als ik de rem 50% indruk blokkeert het al en remt ie amper af. Dus zit nu de hele tijd te pompen wat niet echt fijn is over een hele race.
De blur schijnt een bug te zijn die je uit kunt zetten middels een aanpassing in een .ini file. Maar dan nog vind ik de graphics niet top. Misschien ook wel erg verwend met Project Cars en Assetto Corsa..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ja de AI is op bepaalde punten wel beter geworden. In ieder geval beter dan project cars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loch
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-08-2024
Misschien het idee om steamaccounts uit te wisselen voor Tweakers online sessions _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Phusebox schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 12:58:
Oh ja die regen. Haha wat een aanfluiting is dat. Regen die loodrecht omlaag valt alsje 300 kmh gaat. Ja ik weet de regen valt ook daadwerkelijk recht omlaag maar zo zie je het niet met die snelheid.
Mja aan de andere kant kun je dan wel weer beter zien hoe hard het nou eigenlijk regent.

En ik vond het wel een stuk lastiger rijden dan zonder. Het is niet meer dat je met intermediates gewoon door kunt cruisen, het is wel degelijk trager. Al kon ik zelf de plassen niet zo heel goed zien (in Australië dus), maar het gaf me wel een uitdaging.

In eerste instantie dacht ik dat de mindere grip kwam door het slijten van mn banden, maar ik heb dat nog niet verder kunnen testen. Het feit dat het nu merkbaar is (en je niet meteen een cliff hebt met 0 grip) is imo ook een verbetering.

Al met al vind ik het geen topgame die voor full-price verkocht had moeten worden. Daarvoor zit er te weinig in. En als ik eerlijk moet zijn vind ik de nieuwe engine ook niet zo heel veel beter presteren dan de vorige game. Het voelt niet aan alsof we een gigantische stap in grafische kwaliteit en performance hebben gemaakt.

Plus dat het gewoon weinig unieke dingen biedt. De sfeer is matig, de beelden van coureurs zijn niet bijzonder. Enige dat me echt opviel is dat het commentaar buiten de sessies om wat boeiender is en dat de manager meer zegt tijdens het rijden (al vind ik hem vrij onduidelijk klinken). Geen bijzondere modussen, geen grote indruk dat je ook echt met F1 bezig bent en ook de teams zijn vrij statisch.

Nah goed, nog maar wat meer racen om een beter beeld te kunnen vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01:11
ben nu bij race 4 en vraag me toch af waar manor is? naar mijn weten hadden ze alleen australie gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bavardia
Ben je begonnen voor de day one patch? Dan zijn ze er voor de rest van het seizoen niet bij. Bij mij zijn ze er wel vanaf Australië al bij.
De ai is redelijk goed, maar opvallend traag in de Q. In FP en race zijn ze opvallend beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Bavardia schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 15:18:
Ben je begonnen voor de day one patch? Dan zijn ze er voor de rest van het seizoen niet bij. Bij mij zijn ze er wel vanaf Australië al bij.
De ai is redelijk goed, maar opvallend traag in de Q. In FP en race zijn ze opvallend beter
Aha ben op donderdag begonnen dus dat zal wel voor de day one patch zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Soms als ik een race start of ik rij weg op de pits wordt alles heul traag en blurry... Hier meer mensen van? Lijkt wel op 1fps ofzo :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loch
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-08-2024
je heb wss een AMD grafic card Dennischo. update je driver en het spel. Speelt voor mij stukken beter. nog geen last gehad van fps drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Ook jammer dat alle animaties verder toch weer hetzelfde zijn.. al had je maar 3 variaties ofzo, leek het toch nog wat leuker.. nu 2 wedstrijden gewonnen en alles is precies tzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Al die animatie en crap eromheen kan me gestolen worden. Heb nog niet een keer zo'n filmpje afgekeken...

Had liever wat meer opties gehad om zelf sessies in te stellen. Doe nu maar 50% races omdat anders de kwalificaties te kort zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bavardia
Phusebox schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 20:39:
Al die animatie en crap eromheen kan me gestolen worden. Heb nog niet een keer zo'n filmpje afgekeken...

Had liever wat meer opties gehad om zelf sessies in te stellen. Doe nu maar 50% races omdat anders de kwalificaties te kort zijn.
Kon het hier niet meer mee eens zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Phusebox schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 20:39:

Ik baal er dus ontzettend van dat je op die 50% races maar 1 Q sessie hebt en waarom ik het niet kan instellen dat ik een 50% race wil maar wel de volledige Q

Ook is het toch wel heel raar dat na al de vorige delen ineens de career eruit is..

Ben nu lekker met Max aan het racen maar aangezien dat als het kampioenschap is afgelopen het jaar daarna eigenlijk gewoon precies hetzelfde is, waardoor je met Max bijv. Nooit een kampioenschap zult winnen zonder de AI makkelijker te zetten. En daardoor dus van personage moet wisselen om kampioen te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
Heeft iemand al multiplayer kunnen spelen op de PS4? Afgezien van het vreselijke systeem wat ze hanteren je kiest een soort moeilijkheidsgraad en dan gaat hij op de achtergrond matchen... Echter als hij aangeeft dat hij een match gevonden heeft krijg ik daarna standaard... an error has occured

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
The Otherside schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 22:15:
Heeft iemand al multiplayer kunnen spelen op de PS4? Afgezien van het vreselijke systeem wat ze hanteren je kiest een soort moeilijkheidsgraad en dan gaat hij op de achtergrond matchen... Echter als hij aangeeft dat hij een match gevonden heeft krijg ik daarna standaard... an error has occured
Hier hetzelfde op de ps4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm ik wordt een beetje gek van het bandenmodel... heb elke race 1-2 platte banden, terwijl ik niet eens langer doorrijdt dan de geplande stops. Kan met niet voorstellen dat ik zo extreem met de banden omspring dat ze klappen. Had er dan een soort 'cliff' ingebouwd ipv deze onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 09:13
Phusebox schreef op zondag 12 juli 2015 @ 11:09:
Hmm ik wordt een beetje gek van het bandenmodel... heb elke race 1-2 platte banden, terwijl ik niet eens langer doorrijdt dan de geplande stops. Kan met niet voorstellen dat ik zo extreem met de banden omspring dat ze klappen. Had er dan een soort 'cliff' ingebouwd ipv deze onzin.
Ik heb nu een uur of vijf in F1 2015 gereden en pas één lekke band gehad. En die had ik nog zelf veroorzaakt ook door een muurtje in Monaco aan te tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
Vandaag bij Intertoys voor €49,95 Dus mijn "pre-orders" zijn alweer onderweg retour :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
RobinFM schreef op zondag 12 juli 2015 @ 11:17:
[...]

Ik heb nu een uur of vijf in F1 2015 gereden en pas één lekke band gehad. En die had ik nog zelf veroorzaakt ook door een muurtje in Monaco aan te tikken.
Nope gewoon op het rechte stuk ook vaak genoeg. Zonder dat ik überhaupt wat geraakt heb.

Oh en de pit stop tank mode van de AI is ook super. Zit je naast iemand die de pit in wil? Dan wordt je gewoon aan de kant gebeukt alsof het een tank is die door je heen wil.

Zelf geen pit strategie kunnen instellen is ook echt crap.

Dit lijkt wel een demo waar vanalles uitgeschakeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
Phusebox schreef op zondag 12 juli 2015 @ 11:28:
[...]
Dit lijkt wel een demo waar vanalles uitgeschakeld is.
Het is inderdaad wel heel erg karig allemaal. Het ontbreken van een carrière-modus vind ik nog wel het meest storend. Ook is je pit engineer heel moeilijk te verstaan, zijn de animaties tussendoor erg eentonig en reageert de AI soms heel onvoorspelbaar of ronduit belabberd.

Verder vind ik het vreemd dat je voordat de race begint alleen kunt kiezen uit gesavede setups. Als je in de kwalificatie geen setup opslaat en gewoon doorgaat naar de race moet je maar afwachten met welke setup je moet beginnen. Dat is helemaal onhandig als het tijdens de kwalificatie regende en het een droge race wordt.
Phusebox schreef op zondag 12 juli 2015 @ 11:28:
[...]
Zelf geen pit strategie kunnen instellen is ook echt crap.
Ook dat had inderdaad wel uitgebreider gemogen. Tot nu heb ik alleen de keuze gehad op welke banden ik wil starten. In welke ronde er dan gestopt moet worden wordt voor je beslist. Voor zover ik me kan herinneren was dat in F1 2012 (de laatste die ik speelde) veel beter geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Als je parc ferme aanzet heb je in de race dezelfde setup als in quali. Zo hoort het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bavardia
Jup, je banden goed houden is weer zo goed als onmogelijk en als ze te ver zijn (ongeveer 1 ronde nadat je engineer zegt dat je moet pitten) krijg je er nog een puncture bovenop. De ai heeft er ook schijnbaar weer geen last van. Koste me 50 seconden (en dus mijn hele race) in mijn laatste race (2 punctures gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Bavardia schreef op zondag 12 juli 2015 @ 14:18:
Jup, je banden goed houden is weer zo goed als onmogelijk en als ze te ver zijn (ongeveer 1 ronde nadat je engineer zegt dat je moet pitten) krijg je er nog een puncture bovenop. De ai heeft er ook schijnbaar weer geen last van. Koste me 50 seconden (en dus mijn hele race) in mijn laatste race (2 punctures gehad)
Remmen jullie niet gewoon veel te hard waardoor constant je banden blokkeren?
Ik schakel in sommige fases van de race mijn rembalans naar achter om de banden wat te sparen..

Ben nu via championship in Spanje met 50% races en heb nog geen puncture gehad

En ja heb schade wel volledig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:26
Ik speel zelf op de playstation 4. Zijn er hier ook mensen aanwezig die tijdens de multiplayer bij custom lobby desync krijgen?

Wanneer ik met een maatje speel dan werkt 1 race alles goed en meestal bij de 2de race dan loopt niks meer synchroon met elkaar. Hij zegt dat hij plek 4 staat terwijl die bij mij ergens achterin rijd

meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Net contact gehad met mediamarkt, en de mevrouw gaf aan dat de leverancier de extra pre-order pakket niet op tijd kon leveren. deze worden nog nageleverd! spel is overigens nu 52eu bij mediamarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:06
Richard89 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 17:40:
Net contact gehad met mediamarkt, en de mevrouw gaf aan dat de leverancier de extra pre-order pakket niet op tijd kon leveren. deze worden nog nageleverd! spel is overigens nu 52eu bij mediamarkt
Op de site nog steeds 60.
http://www.mediamarkt.nl/...1,2049239.html?langId=-11

Bij intertoys kan je hem al voor 45 incl kopen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 17:59
Hoe verander je eigenlijk de rembalans tijdens een race (Xbox One)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

DutchAddick schreef op maandag 13 juli 2015 @ 08:27:
Gewoon 1 van de richtingen op de directional pad indrukken, dan zie je daar brake balance staan en kun je die wijzigen :?
Idem voor motorinstellingen, bandenwijziging voor je volgende pitstop en downforce die je dan in je volgende pitstop laat aanpassen.

[ Voor 22% gewijzigd door Martinspire op 13-07-2015 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
DutchAddick schreef op maandag 13 juli 2015 @ 08:27:
Door tijdens het racen op je D-pad te drukken. Dan opent een snelmenu. Daar kun je kiezen voor Fuel, Tyres, Downforce en... Brake Bias. Die kun je zetten op Front, Balanced en Rear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 12:06
Weet iemand of die doelen die je moet halen ook nog echt nut hebben? Er wordt altijd verwacht dat je drie plekken hoger eindigt dan dat je kwalificeert. Dat is op Expert onmogelijk in de TR op de pc. Zelfs met DRS wordt ik voorbij geblazen door Williams en Ferrari op de rechte stukken. Een podiumplek is echt niet haalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bavardia
Nee die objects hebben geen enkel nut meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Racierox schreef op maandag 13 juli 2015 @ 09:36:
Weet iemand of die doelen die je moet halen ook nog echt nut hebben? Er wordt altijd verwacht dat je drie plekken hoger eindigt dan dat je kwalificeert. Dat is op Expert onmogelijk in de TR op de pc. Zelfs met DRS wordt ik voorbij geblazen door Williams en Ferrari op de rechte stukken. Een podiumplek is echt niet haalbaar.
Dr is 1 (of meerdere?) achievement mee verbonden. Maar verder kun je het negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
Martinspire schreef op maandag 13 juli 2015 @ 10:40:
[...]

Dr is 1 (of meerdere?) achievement mee verbonden. Maar verder kun je het negeren
Top dan ga ik het negeren!

Denk dat ik dan maar naar Legendary ga overschakelen met Max in de Toro Rosso, het is veel leuker om voor P10 te vechten dan roemloos 1e te rijden of met te oude banden de 3e plek te verdedigen tegen veeeeeeel snellere auto's die geen last hebben van bandenslijtage zo lijkt het :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:48
De eerste game die mn laptop niet meer trekt, hij start m niet eens op :(

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
jammer dat je tijdens t seizoen de moeilijkheid niet meer kan aanpassen.. nu moet ik opnieuw beginnen omdat ik in de 3e race al op pole start en ook geen tegenstand heb, behalve dat de nr 2 wel op ong 2/3 seconden soms dichtbij blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:16
Al deze reacties gelezen, en ik denk dat ik toch maar even wacht met het kopen van deze game :p.

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Ik heb een DFGT stuur en heb totaal geen FFB. Wat voor instelling ik ook doe, in de profiler ect, blijft zo licht als een veertje. :/

[ Voor 3% gewijzigd door Kw4kje op 13-07-2015 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bavardia
Richard89 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 14:13:
jammer dat je tijdens t seizoen de moeilijkheid niet meer kan aanpassen.. nu moet ik opnieuw beginnen omdat ik in de 3e race al op pole start en ook geen tegenstand heb, behalve dat de nr 2 wel op ong 2/3 seconden soms dichtbij blijft
De moeilijkheidsgraad is nu net 1 van de weinige dingen die je wel nog kan aanpassen tijdens een seizoen. Voor je naar de volgende race gaat even in race settings kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brotherlouie99
  • Laatst online: 23-12-2020
GP van Monaco is bijna niet te doen met Full crashes aan.
Ik speel op medium AL eigenlijk altijd voor plek 1, maar hier presteer ik het om laatste te kwalificeren en uit te vallen :)

Meer mensen hier problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
De eerste race er eindelijk opzitten van Melbourne. Moet zeggen dat ik me redelijk heb vermaakt met de race.
Filmpje van pitstop. Ziet er wel mooi druk uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Is dit op de PS4? Ziet er beter uit dan PC op ultra bij mij. Ik heb de fix voor de blurry graphics nog niet gevonden.

Oh en waarom heb jij wel een verstaanbare pit engineer? Op de pc versta ik er geen zak van en dan heb ik alle audio al op 50 gezet en de engineer op 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
Phusebox schreef op maandag 13 juli 2015 @ 23:23:
Is dit op de PS4? Ziet er beter uit dan PC op ultra bij mij. Ik heb de fix voor de blurry graphics nog niet gevonden.

Oh en waarom heb jij wel een verstaanbare pit engineer? Op de pc versta ik er geen zak van en dan heb ik alle audio al op 50 gezet en de engineer op 100.
Ja is PS4 en dan moet je nagaan dat de video van YouTube op 720 is ;)

Kan de pit engineer goed verstaan en zelfs commando's tegen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
Video om te laten zien dat de AI wel eerlijk met elkaar omgaat in de race. Toch leuke acties zo links en rechts als je het later terug kijkt.

En eentje van 15 minuten voor de sfeer impressie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ziet er gaaf uit!

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Damn snap niet dat de PS4 versie er beter uit ziet, had ik hem beter daarvoor kunnen kopen. Alhoewel ik nu natuurlijk maar 20 euro betaald heb en dat vind ik eigenlijk nog teveel voor deze veredelde demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
Ik vind de game best OK, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik een casual gamer ben en daardoor wellicht sneller tevreden. Wat ik wel irritant vind:

- Het regent in Australie (regent het daar ooit wel eens?) en op de intermediates schuif ik alle kanten op, maar de andere auto's blazen lekker vrolijk door.
- Zit je in een flying lap in de kwalificatie en auto's voor je die komen net voor je de baan op, maar aan de kant gaan ho maar.
- De pit engineer is totaal niet te verstaan (Xbox One)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Bavardia schreef op maandag 13 juli 2015 @ 22:35:
[...]

De moeilijkheidsgraad is nu net 1 van de weinige dingen die je wel nog kan aanpassen tijdens een seizoen. Voor je naar de volgende race gaat even in race settings kijken ;)
Oh echt waar joh? ik meende te zien dat t "greyed out" was, vanavond nog maar eens kijken, thanks! gister weer in Bahrein op 16 sec 1e geëindigd, dat maakt t toch net minder leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
brotherlouie99 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 23:02:
GP van Monaco is bijna niet te doen met Full crashes aan.
Ik speel op medium AL eigenlijk altijd voor plek 1, maar hier presteer ik het om laatste te kwalificeren en uit te vallen :)

Meer mensen hier problemen mee?
Hier heb ik ook wel problemen mee, moet zeggen dat Monaco sinds f1 2010 voor mij een no go is :p

Vroeger met grand prix 3 ging het wel redelijk geen idee waar dat mee te maken heeft,misschien is het wel het gevoel van snelheid dat nu veel realistischer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:30
Iemand instellingen voor een fanatec stuurtje?

Rijd namelijk voor geen meter en zit ook vertraging in tussen wat ik op scherm zie en wat ik met mn stuur doe.

Oja en blur effect is ook irritant :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Vraag mij eigenlijk af hoeveel werk het nu daadwerkelijk is om toch nog een career mode in te bouwen, het hele doelstelling gebeuren zit er al in, even een paar helm liveries maken en wat gezichten en dat was het wel zo. De rest kopieer je toch gewoon van voorgaande delen.

Lijkt mij dat ze in eerste instantie ook wel van plan waren om career erbij te stoppen want waarom zit er anders een doelstelling systeem in? Dat heeft nu totaal geen nut.

Het zou ze goed doen om het erin te patchen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
Remco Tr schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 10:11:
Iemand instellingen voor een fanatec stuurtje?

Rijd namelijk voor geen meter en zit ook vertraging in tussen wat ik op scherm zie en wat ik met mn stuur doe.

Oja en blur effect is ook irritant :p
Hier staat beschreven hoe je de blur uit kunt schakelen (zelf nog niet geprobeerd).

https://steamcommunity.co...ons/0/537402115078299720/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bavardia
schumi1986 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 11:24:
Vraag mij eigenlijk af hoeveel werk het nu daadwerkelijk is om toch nog een career mode in te bouwen, het hele doelstelling gebeuren zit er al in, even een paar helm liveries maken en wat gezichten en dat was het wel zo. De rest kopieer je toch gewoon van voorgaande delen.

Lijkt mij dat ze in eerste instantie ook wel van plan waren om career erbij te stoppen want waarom zit er anders een doelstelling systeem in? Dat heeft nu totaal geen nut.

Het zou ze goed doen om het erin te patchen!
Het lijkt er inderdaad op dat het de bedoeling was maar dat ze zonder tijd gevallen zijn.
Je mag niet vergeten dat codemasters een bedrijf met problemen is en dat ze de laatste jaren zeer veel mensen hebben moeten afdanken. (Tot een niveau dat het voortbestaan van de studio in gevaar kwam)
Ik zou er niet op rekenen dat er iets in de game gaat gepatched worden. Dat hebben ze nog nooit gedaan en dat zal nu ook niet gebeuren. Ze zullen dat de komende jaren gewoon weer als verkoopargument gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Bavardia schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 12:48:
[...]

Het lijkt er inderdaad op dat het de bedoeling was maar dat ze zonder tijd gevallen zijn.
Je mag niet vergeten dat codemasters een bedrijf met problemen is en dat ze de laatste jaren zeer veel mensen hebben moeten afdanken. (Tot een niveau dat het voortbestaan van de studio in gevaar kwam)
Ik zou er niet op rekenen dat er iets in de game gaat gepatched worden. Dat hebben ze nog nooit gedaan en dat zal nu ook niet gebeuren. Ze zullen dat de komende jaren gewoon weer als verkoopargument gebruiken
Ik denk dat het meer werk was dan het 2015 seizoen er in te verwerken dan het career gebeuren over te zetten , lijkt mij ook een slecht excuus om te zeggen dat het komt omdat ze in de problemen zitten.

iig keek ik echt uit naar deze game en had ook niet verwacht dat ik het career gebeuren zo zou missen maar ben nu in Oostenrijk aangekomen en heb nu wel zo iets van...leuk maar er is totaal geen doel of motivatie om Door te racen en denk dat als je eenmaal een seizoen hebt gereden het niet veel nut heeft om overnieuw te beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bavardia
Ben het er mee eens hoor. De game had uitgesteld moeten worden tot september/oktober.Dan hadden we een product gehad dat ten miste werkte met alle features er in.
Die problemen vermeld ik vooral om aan te geven dat ze met minder volk zijn en dus minder werk kunnen verzetten. Het nieuwe seizoen maken was prioriteit nummer 1. De carrière modus is een lagere prioriteit. Ze hadden blijkbaar wel ambitieuze ideeën voor de carrière modus maar ze zijn er niet aan toe geraakt (las ik ergens in een interview) en dat is echt doodzonde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 08:59
Afgelopen week een paar uurtjes geraced met F1 2015 en het bevalt me tot nu toe prima. Heb momenteel de AI op expert staan maar heb het gevoel dat ik nog wel een stapje hoger kan, heb nu 3 races in de championship gedaan en het ging vrij smooth. Wat me opviel is dat in alle 3 de races/Qualifiers geen enkele AI auto van de baan is gegaan, moet nog steeds een gele vlag tegenkomen.

Wel even wat rondjes gereden op Spa met een tijd van 1:48.449. Nog zat te verbeteren, maar ging wel lekker:
https://account.xbox.com/...75-493d-ba8f-83a54772a3f0

Kan ik bovenstaande link trouwens embedden ?

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
xavento schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 13:25:
Afgelopen week een paar uurtjes geraced met F1 2015 en het bevalt me tot nu toe prima. Heb momenteel de AI op expert staan maar heb het gevoel dat ik nog wel een stapje hoger kan, heb nu 3 races in de championship gedaan en het ging vrij smooth. Wat me opviel is dat in alle 3 de races/Qualifiers geen enkele AI auto van de baan is gegaan, moet nog steeds een gele vlag tegenkomen.

Wel even wat rondjes gereden op Spa met een tijd van 1:48.449. Nog zat te verbeteren, maar ging wel lekker:
https://account.xbox.com/...75-493d-ba8f-83a54772a3f0

Kan ik bovenstaande link trouwens embedden ?
Heb even snel je fillmpje bekeken, nette ronde hoor! Het lijkt of je aan de late kant schakelt, misschien is daar nog wat tijd mee te winnen.

Wat betreft de moeilijkheid, dit komt deels natuurlijk doordat je met de Mercedes rijdt, wil je wat meer uitdaging maar is Legendary nog iets te hoog gegrepen? Dan is Williams of Red Bull misschien een leuke optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
Moet nog erg wennen aan het geluid van de V6, ik weet dat ze erg ver door kunnen trekken maar mischien wel een idee om een fractie eerder te schakelen.

Legend heb ik nog niet geprobeerd (pas 3 echte races gedaan) dat maar eens proberen!

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
De irritantste bug vind ik de freeze van ongeveer een paar seconden en dat je dan ineens uitkomt waar je zou moeten staan. Dat is dan op de PS 4, weet niet of andere platformen daar ook last van hebben. Dit gebeurt iets van 2 keer in een race van 15 ronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
MichelatNL schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 14:09:
De irritantste bug vind ik de freeze van ongeveer een paar seconden en dat je dan ineens uitkomt waar je zou moeten staan. Dat is dan op de PS 4, weet niet of andere platformen daar ook last van hebben. Dit gebeurt iets van 2 keer in een race van 15 ronden.
ik heb nu iets van 5/6 races gereden (ook allemaal 15 ronden ongeveer, short weekend) maar dit nog niet gehad op de PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
Ook geen last van freezes op de xbox one tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 12:38
Racierox schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 13:43:
[...]

.. misschien is daar nog wat tijd mee te winnen.
Elke apex missen in een rondje scheelt ook veel tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
Schuey schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 14:22:
[...]

Elke apex missen in een rondje scheelt ook veel tijd ;)
Dat is bij hem niet het geval in ieder geval, dus ik snap je opmerking niet?
Verder hoef je ook niet elke bocht de apex vol te raken om snel te zijn, zie ook hier de laatste pole lap in de F1: YouTube: F1 2015 Lewis Hamilton Silverstone Pole Lap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Vond het inderdaad ook wel meevallen.. later in de ronde mist hij de apex maar dan komt hij netjes uit bij de kerbs in de buitenbocht dus echt tijd verliest hij daar niet... hooguit bij de laatste s bocht/hairpin, maar die is toch erg langzaam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
Thanks voor de feedback!

Had ook pas 15 rondjes gereden dus nog zat te verbeteren. Zou van het weekend is een berg rondjes rijden op Spa. Heb vooral de formula A gereden in Project Cars en dat rijdt toch wel even compleet anders, vandaar dat ik nog iets te voorzichtig de bochten in duik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 12:38
kevlar01 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:36:
Vond het inderdaad ook wel meevallen.. later in de ronde mist hij de apex maar dan komt hij netjes uit bij de kerbs in de buitenbocht dus echt tijd verliest hij daar niet... hooguit bij de laatste s bocht/hairpin, maar die is toch erg langzaam...
Dan moet ik toch het filmpje eens beter kijken, want kan me herinneren dat het erg rommelig was. Schakelen was volgens mij wel in orde, mensen verkijken zich er vaak op hoe ongelofelijk veel tijd je kunt winnen of verliezen door niet netjes je lijnen te pakken :)

edit:
Je mag gerust overigens best een metertje meer asfalt gebruiken bij entry, je hebt vaak nog ruimte over aan de buitenkant van de bocht. Dan wordt er te laat ingestuurd en kom je al vrij vaak in de problemen, dat kost best veel tijd. Dit zie je heel erg goed bij de Les Combes bochten terug komen. Vaak te laat nisturen ook tijdens heel de middelste sector kost je gewoon tijd, kan er niet minder van maken. Zie het idd dat laat geschakeld wordt, ik zal voortaan eens mijn koptelefoon opzetten ;)

Maar! Als je dan zegt dat je 15 rondjes hebt gereden op deze track, dikke prima natuurlijk! Zijn slechts wat tips, ik weet zeker dat je zo 2 seconden van je tijd af kunt halen met wat meer oefening :)

[ Voor 36% gewijzigd door Schuey op 14-07-2015 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Dat het strakker kan is zeker zo!

Valt me trouwens op dat er echt een hoge top gehaald word.. 355 op het rechte stuk.. Bij F1 2013 was ik blij als ik daar 320 km/h haalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bavardia
Op PC of de volgende patch er al weer.
Vooral wat crashes gefixed als je instellingen verandert

Pagina: 1 2 3 4 Laatste