PatrickPR schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 10:19:
[...]
Even ter info, dit topic is volgens mij gesloten (althans, het is niet meer te vinden op het xpenology forum). Ik heb ook gemerkt dat de forum layout is veranderd (kan er mee te maken hebben). Mogelijk dat ze de release nu aan het afronden zijn (was in final test) en het topic weer online komt. Ik ben wel erg benieuwd naar de nieuwe release om te gaan testen. Dit zou voor mij de doorslag kunnen zijn om toch voor een zelfbouw NAS te gaan.
Net m'n vriendin een PC thuis laten aanzetten, toen heb ik de Synology Assistent gedraaid, die geeft als status "gereed". Toen via CLI het commando "reboot" gegeven, de nas startte opnieuw op, maar nu krijg ik nog steeds de melding "Sorry, de pagina die u zoekt kan niet weergegeven worden." als ik de NAS benader, ook als ik intern het IP adres van de NAS in de browser invul.
Nu ben ik bang dat de NAS (softwarematig) defect of corrupt is geraakt o.i.d. Ook alle webapplicaties die in Docker draaien zijn niet meer bereikbaar. Enig idee wat dit kan zijn? Gister heb ik Plex geïnstalleerd en geconfigureerd (in Docker). Daarnaast heb ik het SSL certificaat vernieuwd (Let's Encrypt) en dus een hardeschijf toegevoegd aan mijn SHR setup, daar was hij bezig met pariteitscontrole als ik me niet vergis.
Misschien dat het met een van die zaken te maken heeft?
Edit: ik zie dat ik ook niet meer in het bestandssysteem kom, ik krijg dan een melding dat ik geen rechten heb

met WinSCP kom ik er wel in met het root account.
Wat zou ik kunnen doen om dit op te lossen?
[
Voor 5% gewijzigd door
miicker op 15-06-2017 12:45
]
I haven’t slept for three days, because that would be too long.