Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3
Verwijderd
primalordgandalf schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 08:26:
@mike-19 Zal je vanavond toevoegen op steam
Het enige nadeel is de infected zone's wanneer je enkel in de sewers kan rondlopen. Is zowat niet te doen.
Dit zou toch eind deze maand komen?
Denk dat ik het dan wel weer zou gaan spelen.
Ik heb de PS4 opnieuw opgestart, mijn router opnieuw opgestart en gereset. PS4 in een DMZ gezet, niets helpt. Rare is, ik vind wel matches (50+) wanneer ik kies voor Exo Survival. Maar geen 'normale' MP matches. Doe ik iets verkeerds? Hoort het lang te duren? Is het spel dood? Of zit iedereen op de nieuwe kaarten van de nieuwe dlc?
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Unlock je dan ook zooi? Anders heeft het geen zin om dit spel überhaupt MP te spelen, als je de gear niet kunt unlocken.Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 11:30:
Het spel is redelijk dood.
Mijn tip: Speel een private match tegen instelbare bots.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
is campen dan nog steeds leuk als tactiek als je tegen bots speelt?
maar je campt dus niet tegen bots?
het leek me ook al onwaarschijnlijk dat je dat zou blijven volhouden.
dank voor de verheldering.
Ik heb ook geen dlc en speel op de PS4 maar heb eigenlijk nooit moeite met het vinden van een match. Hoewel mijn NAT op moderate zelfs staat.SacreBleu schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 11:17:
Ik heb gisteren de knoop doorgehakt en besloten om dit spel te kopen op de PS4. Máár, is dit spel dood? Tot-nu-toe heb ik geen één multiplayer match kunnen spelen omdat er geen matches worden gevonden.
Ik heb de PS4 opnieuw opgestart, mijn router opnieuw opgestart en gereset. PS4 in een DMZ gezet, niets helpt. Rare is, ik vind wel matches (50+) wanneer ik kies voor Exo Survival. Maar geen 'normale' MP matches. Doe ik iets verkeerds? Hoort het lang te duren? Is het spel dood? Of zit iedereen op de nieuwe kaarten van de nieuwe dlc?
Nu speel ik ook uitsluitend HC DOM en altijd alleen dus misschien maakt dat nog iets uit?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Lekker frustrerend. Zo blijven we bezig. Zo jammer, aangezien ik de game verder juist erg cool vind, maar ze doen er alles aan om je te demotiveren om dit te spelen.
Black ops 2 op de ps3 heeft elke avond nog meer dan 150000 spelers online, maar aw voelt eerder aan als 3000. Op het gaming hoogtepunt van het weekend ofzo

Had een tijdje niet gespeeld, maar ziet er naar uit dat her wachten wordt op black Ops 3 geloof ik want hier heb ik dan dus echt geen geduld voor eerlijk gezegd haha.
PC is 3000 a 4000 op peak en die lijken helaas allemaal TDM of DOM te spelen. DOM zou niet zo erg zijn als ze de hoeveelheid punten voor niet-objective kills weer terug zouden draaien naar 50. Nu is het helaas een gamemode waar je wint als je team de tegenstander als eerste overspoelt met killstreak rewards en van daaruit is het de rest van het potje een contante stroom van bommen, vliegtuigen en andere grappen.Brutal1ty schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 08:20:
Cod lijkt idd dood op de ps4... Schijnt te komen omdat ik de dlc heb, maar dat is geen excuus. Gooi me dan maar in logies zonder de dlc als er niks anders te vinden is...
Black ops 2 op de ps3 heeft elke avond nog meer dan 150000 spelers online, maar aw voelt eerder aan als 3000. Op het gaming hoogtepunt van het weekend ofzo
Had een tijdje niet gespeeld, maar ziet er naar uit dat her wachten wordt op black Ops 3 geloof ik want hier heb ik dan dus echt geen geduld voor eerlijk gezegd haha.
Daarbij is denk ik de matchmaking ook niet super efficiënt bezig. Ze hebben al aangegeven dat ze qua skillbased matchmaking niets anders doen dan in de vorige delen, maar er lijkt iets niet helemaal lekker te werken.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Draai je toevallig Windows 10. Windows 10 met een oudere build versie had hier inderdaad last van. Met Windows 8 merk ik dit zelf niet!Hann1BaL schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 20:44:
Eindelijk weer eens lekker een potje knallen. Ik wil alle camo vrijspelen voor de Ameli en heb dus veel hipfire kills en longshots nodig. Heerlijke pot met veel long shots en hipfire kills en dan klapt Steam er uit. Game is klaar en NIETS is opgeslagen in de game. Er is duidelijk een local cache op de PC en waarom ze het dan toch niet voor elkaar krijgen om de stats aan te passen, geen idee.
Lekker frustrerend. Zo blijven we bezig. Zo jammer, aangezien ik de game verder juist erg cool vind, maar ze doen er alles aan om je te demotiveren om dit te spelen.
Er was onderhoud aan de Steam servers. Ik draai windows 8.1, maar dit had niets met Windows te maken. De game gaf keurig aan dat er een sync issue was tussen de cloud stored data en local data en indien je op een andere PC gaat gamen heb je de kans data te verliezen. Het feit dat Steam dat aangeeft, zegt mij dat het goed zou moeten kunnen komen. Als het daarna alsnog allemaal verloren gaat is dat uiterst frustrerend. Natuurlijk, geen man overboord.ShittyNL schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:26:
[...]
Draai je toevallig Windows 10. Windows 10 met een oudere build versie had hier inderdaad last van. Met Windows 8 merk ik dit zelf niet!
Het had duidelijk te maken met de CoD update van gisteren. Er waren geen spelers (ik weet dat het aantal spelers tegenvalt, maar zo begin van de avond is het nooit ene probleem om in 30 sec een lobby/game te vinden.)
[PC] Improvements to frame rate.
Als in cap eraf?
Ik heb de game niet meer op mijn pc staan.
Nee. De framerate is misschien wat stabieler, maar nog steeds ~90 ingame.S.J_84 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:19:
In-Game Updates:
[PC] Improvements to frame rate.
Als in cap eraf?
Ik heb de game niet meer op mijn pc staan.
Thanks, denk dat ik gewoon BO3 afwacht.Gundogan schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:47:
[...]
Nee. De framerate is misschien wat stabieler, maar nog steeds ~90 ingame.
Speel nu met me zwager alleen maar Destiny lol.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Op de 1 of andere manier kan ik niet meer continu blijven spelen wat ik b.v. in BO2 wel had.
Zombies speel ik nog wel af en toe.
Momenteel BFH aan het spelen en bevalt me vrij goed.
Wachten op Bo3
Trouwens m'n eerste Royalty camo vrijgespeeld voor m'n ARs. Uiteraard de MK14 als laatst, maar in Hardcore is dat eigenlijk prima te doen. Toch wel echt verdient op m'n 14e prestige...
Nu de SMG's afmaken...
Nu moet ik steeds geluk hebben als er 1 geselecteerd word.
http://www.videogamesblog...are-dlc-release-dates.htm
• DLC Map Pack #3 Release Date on Xbox One & 360: Tuesday, June 2nd 2015.
• DLC Map Pack #3 Release Date on PS4, PS3 & PC: Thursday, June 25 or July 2 2015
Defender: Het duurt gewoon zeker een halve minuut tot minuut voordat de map soepel draait. Tot dat moment is het gewoon niet speelbaar op mijn PC. Hoe lager je settings, hoe minder last je van dat probleem. Maar vast een te lage prio om op te lossen... Erg jammer
Ik denk dat ze dat ook niet gaan oplossen. Het is hun manier van het laden van de map met of zonder shader warming en op de consoles werkt het goed. Op een SSD + eventueel host zijn valt het nog mee en is alleen Defender nog een beetje een probleem (alleen de eerste paar seconden wat gestotter), maar ideaal is het niet. En met shader warming aan spelen wil je ook niet omdat het laden dan soms te lang duurt en je uit de game gooit.Hann1BaL schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:59:
Nog steeds, ook na een grote update net voor het weekend, zijn sommige maps een drama op de PC
Defender: Het duurt gewoon zeker een halve minuut tot minuut voordat de map soepel draait. Tot dat moment is het gewoon niet speelbaar op mijn PC. Hoe lager je settings, hoe minder last je van dat probleem. Maar vast een te lage prio om op te lossen... Erg jammer
De game staat op een SSD, dus dat kan het probleem niet zijn. het is nogal specifiek die map en daar zijn veel klachten over. Dat het bij andere maps het geval niet is zou toch aanduiden dat het oplosbaar zou moeten zijn?Gundogan schreef op maandag 08 juni 2015 @ 12:18:
[...]
Ik denk dat ze dat ook niet gaan oplossen. Het is hun manier van het laden van de map met of zonder shader warming en op de consoles werkt het goed. Op een SSD + eventueel host zijn valt het nog mee en is alleen Defender nog een beetje een probleem (alleen de eerste paar seconden wat gestotter), maar ideaal is het niet. En met shader warming aan spelen wil je ook niet omdat het laden dan soms te lang duurt en je uit de game gooit.
Bij andere maps heb je het ook, maar is meestal wel over voordat de game begint. Defender kan wat zwaarder zijn en dus moeten ze die map specifiek veranderen wat bijna nooit gebeurd in CoD (te veel werk?). Of ze veranderen de manier waarop maps geladen worden, wat het hem ook niet gaat worden denk omdat dat nog meer werkt vergt.Hann1BaL schreef op maandag 08 juni 2015 @ 12:30:
[...]
De game staat op een SSD, dus dat kan het probleem niet zijn. het is nogal specifiek die map en daar zijn veel klachten over. Dat het bij andere maps het geval niet is zou toch aanduiden dat het oplosbaar zou moeten zijn?
Als speler op de PC dus nooit voor defender of random voten dan maar.

[ Voor 15% gewijzigd door Gundogan op 08-06-2015 12:45 ]
Ik heb op dit moment een xbox 360 met AW
nu ben ik van plan een xbox one te kopen. kan ik dan mijn profiel meenemen naar xbox one? (met prestige en wapens)
wat voor wapen is dat?Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:42:
Alles is dan al "Unlocked" en dan kun je lekker losgaan en alles testen:
[video]
heb em ja. maar hij kost echt geld om te gebruiken? of krijg je em later gratis?
zo ja wanneer is hij gratis?:PVerwijderd schreef op zondag 21 juni 2015 @ 17:41:
Later gratis in de multiplayer.
Verwijderd
Ik gebruik mijn oude Xbox 360 account zonder problemen op mijn Xbox One.Soppyscroll schreef op zondag 21 juni 2015 @ 20:03:
maar kun je ook je account meenemen naar xbox one?
Account, of bedoel je je voortzetting binnen cod?Soppyscroll schreef op zondag 21 juni 2015 @ 20:03:
maar kun je ook je account meenemen naar xbox one?
Omdat dit ook bij ghost kon, vroeg ik me af of het ook met aw kon
Ben wel benieuwd hoe de nieuwe maps gaan spelen. Heb ook bewust alle beelden van de Xbone versie vermeden, dus ben benieuwd!
Heb ook net eindelijk m'n subs op royalty. Man, die SAC3 zoog verschrikkelijk. Wel duidelijk een wapen waarmee het in standaard een stuk makkelijker gaat dan in HC, in tegenstelling tot andere wapens.
Ik zou nog de energie heavy wapens moeten doen, maar in HC speelt dat ook erg lastig. Die laat ik voorlopig maar ff liggen.
Hoe zit het nou met de Royalty wapens? Ik heb de AK12 gehad, maar daar mag ik geen attachments op doen (geen enkele). Heeft wel +3 mobility. Is dat bij alle Royalty wapens zo?
Geen idee. Wel kan ik het even uitzoeken als ik het spel weer aanslinger. Moet ik echt weer eens gaan doen.SqueakyClean schreef op maandag 29 juni 2015 @ 13:34:
Hoe zit het nou met de Royalty wapens? Ik heb de AK12 gehad, maar daar mag ik geen attachments op doen (geen enkele). Heeft wel +3 mobility. Is dat bij alle Royalty wapens zo?
Donderdag DLC 4: Reckoning. Een mooi moment om weer eens te spelen...ShittyNL schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 11:59:
[...]
Geen idee. Wel kan ik het even uitzoeken als ik het spel weer aanslinger. Moet ik echt weer eens gaan doen.
Stand Alone Agent (GITS SAC)
Verwijderd
Ik ben nu 4 DLC's aan het downloaden waarvan er maar 1 goed is.
Met Ghosts waren er ook problemen met de DLC.
Op de PS3 had je altijd nog regiocodes inderdaad. Nu pak ik gewoon iedere keer de grootste download en de andere 2/3 annuleer ik. Tot nu toe had ik altijd de goeie te pakken.Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 13:42:
Wat is dat toch belachelijk met de DLC op de PS4.
Ik ben nu 4 DLC's aan het downloaden waarvan er maar 1 goed is.
Met Ghosts waren er ook problemen met de DLC.
Parliament (op dat schip) - Redelijk en niets bijzonders. Niet lekker voor obj. Hele teams blijven op B zitten.
Kremlin - Groot en ook niet bijzonder. Veel ruimte voor campers. OP mounted guns.
Compound - Leuk. Klein tot middelgroot. Dynamisch. Beste van de vier.
Skyrise - Minste van de vier. Door de EXO-suits, speelt deze map gewoon niet lekker. OBJ kan je op deze map echt vergeten...! Campers Galore!
Hopelijk wordt de 4e DLC nog wat, maar ik begin er aan te twijfelen. Bring on Blops3!
Verwijderd
De singleplayer is leuk en lokaal tegen bots spelen is super.
Ben wel benieuwd naar BO3 omdat het ontwikkeld is door Treyarch maar t wordt sws geen pre-order!!!
Verwijderd
True ,Supremedch schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 11:17:
Omdat het gewoon een kutspel is.
Ben wel benieuwd naar BO3 omdat het ontwikkeld is door Treyarch maar t wordt sws geen pre-order!!!
Ik heb AW een weekje gespeeld en toen is die bij mij op marktplaats gegaan .
Ik vrees wel dat BO3 net zo ruk gaat worden , aangezien al die futuristische shit daar ook in zit.
Ik denk dat de nieuwe Rainbow 6 wel eens heel goed kan gaan worden..
BO3 doet me qua gameplay veel aan BO2 denken en laat ik dat nou net de leukste cod game vindenVerwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 14:23:
[...]
True ,
Ik heb AW een weekje gespeeld en toen is die bij mij op marktplaats gegaan .
Ik vrees wel dat BO3 net zo ruk gaat worden , aangezien al die futuristische shit daar ook in zit.
Ik denk dat de nieuwe Rainbow 6 wel eens heel goed kan gaan worden..
Maar zoals ik al zei word het geen pre-order.
Er komen sws wel veelbelovende games aan. Ghost Recon-Wildlands, The Division en Rainbow Six.
BO3 wordt sowiezo 'mijn' game. Net als blops 1 en 2. Heb gisteren blops 2 gespeeld en hijacked demolition kwam voorbij... dat wordt vanavond weer gamen
Nieuwe maps in AW zijn ook wel tof.
Hopelijk maakt BO3 het weer goed, BO2 vond ik tot nu toe het fijnste spelen.
Wat het probleem is, is dat de MP, moeilijk is! Hij is nog nooit zo snel geweest, vooral veroorzaakt door het EXO-systeem. Veel mensen haken af omdat ze het niet volgen. Poppetjes vliegen alle kanten op en je aim moet erg strak zijn wil je ze neerleggen. Dat is ook de grootste kritiek van de meeste spelers: "Waar de fuck is die gast gebleven!?SlideR NL schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 11:24:
Dan zie ik er toch maar vanaf.
Ik speel iig. nog steeds op de PS4 (Prestige 15+4) en vind het nog steeds leuk. Potjes vinden is trouwens totaal geen probleem. Je kan niet zien hoeveel mensen online zijn, maar er spelen er genoeg, zelfs overdag.
Hardcore is ook leuk, zeker voor de mindere wapens, One-Shot is leuk om te leren Quick Scopen.
Opzich is het een prima CoD, maar niet weggelegd voor iedereen, door de grote skill-gap.
Ik ga ervan uit dat iedereen die stopte met de MP er niet veel van bakte...
Heel af en toe nog onder ""Normal TDM" maar nooit meer onder HC...
MuziekLiefhebbert
Sorry maar jouw beredenering vind ik niet helemaal passend. Ik speel al COD sinds de allereerste, game sinds mijn 6de en in die 24 jaar heb ik genoeg games moeten 'leren spelen'. De exo ability maakt het echt niet moeilijk, alleen maar minder 'leuk'. Iedere debiel kan een beetje oefenen met een michael jackson move naar voor of achter, links of rechts. Uiteraard zal een bepaalde groep gamers hier meer moeite mee hebben, dezelfde groep die met alle spelletjes een lage leercurve hebben.SqueakyClean schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 15:17:
[...]
Wat het probleem is, is dat de MP, moeilijk is! Hij is nog nooit zo snel geweest, vooral veroorzaakt door het EXO-systeem. Veel mensen haken af omdat ze het niet volgen. Poppetjes vliegen alle kanten op en je aim moet erg strak zijn wil je ze neerleggen. Dat is ook de grootste kritiek van de meeste spelers: "Waar de fuck is die gast gebleven!?"
Ik speel iig. nog steeds op de PS4 (Prestige 15+4) en vind het nog steeds leuk. Potjes vinden is trouwens totaal geen probleem. Je kan niet zien hoeveel mensen online zijn, maar er spelen er genoeg, zelfs overdag.
Hardcore is ook leuk, zeker voor de mindere wapens, One-Shot is leuk om te leren Quick Scopen.
Opzich is het een prima CoD, maar niet weggelegd voor iedereen, door de grote skill-gap.
Ik ga ervan uit dat iedereen die stopte met de MP er niet veel van bakte...
Het is meer de maps (nieuwe maps wel oke), wapens zijn saai, scorestreaks idem dito.
Ik weet het niet. Het is wat don ook zegt; blops 2 speelde het allerfijnst. Gewoon feeling.. sfeer, guns, maps... vloeiendheid.. etc.
Het probleem is dat ik hier alleen maar slecht onderbouwde kritieken op het spel zie en ik wilde daar wat tegengas op geven. Als ik hier ervaringen van mensen lees die het spel na een uurtje al opzij leggen, zijn dat niet representatieve ervaringen. Ook ervaringen dat niemand een potje kan vinden, heb ik niet. Op de PS4 heb ik totaal geen moeite om een pot te vinden.delaitinho schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 11:38:
[...]
Sorry maar jouw beredenering vind ik niet helemaal passend. Ik speel al COD sinds de allereerste, game sinds mijn 6de en in die 24 jaar heb ik genoeg games moeten 'leren spelen'. De exo ability maakt het echt niet moeilijk, alleen maar minder 'leuk'. Iedere debiel kan een beetje oefenen met een michael jackson move naar voor of achter, links of rechts. Uiteraard zal een bepaalde groep gamers hier meer moeite mee hebben, dezelfde groep die met alle spelletjes een lage leercurve hebben.
Het is meer de maps (nieuwe maps wel oke), wapens zijn saai, scorestreaks idem dito.
Ik weet het niet. Het is wat don ook zegt; blops 2 speelde het allerfijnst. Gewoon feeling.. sfeer, guns, maps... vloeiendheid.. etc.
Gelukkig ga jij wel inhoudelijk in op het waarom, dus bedankt daarvoor. Wat ik wel grappig vind aan je reactie is dat je het spel niet leuk vind door het gevoel van het spel en niet door het exo-systeem. Grappig in de zin van "het exo-systeem is het probleem", wat ik heel vaak hoor over AW. En daar ging mijn post over..
Verder kan ik je kritieken op het spel begrijpen. AW is ook wat dat betreft zeker niet de beste CoD. Ik vind zelf de nieuwe maps niet echt bijzonder, terwijl ik Retreat, Detroit, Recovery en Comeback wel erg toffe maps vind. Scorestreaks vind ik ook niet heel bijzonder. Iedereen loopt met SystemHack, helicopter en gunship. Ook de perks zijn niet erg bijzonder. Altijd Low Profile en Blast suppressor (in pubs). Verder Toughness of Hard wired erbij. Blind eye eigenlijk ook een must. Dat is helaas wel erg saai.
Maar de wapens vind ik zeker niet saai. Ok, ik gebruik tegenwoordig ook vaak een Obsidian Steed en een Speakeasy, maar heb m'n AR's en subs dan ook op Royalty. Maar de AK12 R.I.P. en ARX-160 Steel Bite gebruik ik ook vaak. Ook de weg naar Royalty was heel gevariëerd.
Ik heb iig heel veel plezier aan het spel en blijf dat ook hebben, ook al ben ik niet super goed (k/d 1,13 SPM 430). Ik ben nu iig bijna 20e prestige en er moet nog 1 DLC komen. Ok, ik speel tegenwoordig ook wat minder, maar toch zeker wel een uurtje per week.
Wat Blops 2 betreft; voor Ghosts stond iedereen Blops 2 uit te kotsen door o.a. de slechte hit detection en de ontzettende lag. Het was de eerste CoD waarin je beter een slechte connectie kon hebben. Dat schijnen erg veel mensen te vergeten...
In het begin vond ik Blops 2 echt super frustrerend. Uiteindelijk wel max-prestige gehaald, maar zo super vond ik het spel nou ook weer niet.
Ik zie natuurlijk uit naar Blops 3, zoals elke CoD fan. Ben natuurlijk wel toe aan iets nieuws, maar om CoD AW af te schilderen als troep is onzin.
Verwijderd
Black ops 1 dat was fantastisch , heerlijk op Jungle met doggies spelen.delaitinho schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 15:31:
Hey daar zijn weer wat Eagles die reageren. Funny. Al in geen maanden op het forum gezeten maar ik moet zeggen dat ik de Hardcore modus echt ondekt heb. De game speelt dan ineens een stuk beter en leuker. De 'ik ben sneller door ervaring' gaat dan wat meer op...
BO3 wordt sowiezo 'mijn' game. Net als blops 1 en 2. Heb gisteren blops 2 gespeeld en hijacked demolition kwam voorbij... dat wordt vanavond weer gamen
Nieuwe maps in AW zijn ook wel tof.
Alhoewel ik destijds nog in mijn camp fase zat en alleen vinnert en jij met de doggies aan kwamen en ik blij was als ik al een care package haalde
Black ops 2 vond ik ook wel leuk ja , vooral veel s&d gespeeld daarin..
Black ops 3 ga ik zeker ook wel weer halen , en zeker ook wel spelen met de oude bekende van hier ..
Alleen ik gok dat rainbow 6 mijn nieuwe verslaving gaat worden
Weet iemand waar de companion app voor Windows en Windows Phone zijn gebleven. Deze zijn weg?
Misschien moet ik gewoon de tijd nemen om weer te wennen maar kom er niet meer in lijkt wel.
Heb m daarna maar gelijk van mn PS4 verwijderd.;)
hahahahaha ik moest zo hard lachen. Was er zelf namelijk al uitgegaan.Supremedch schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 14:29:
Vorige week nog een poging gewaagd maar wat een hoerenspel is dit zeg.
Heb m daarna maar gelijk van mn PS4 verwijderd.;)
Kan niet wachten tot de beta van BO3.
@jan; begin maar eens met online komen
Worden jullie ook niet gek van al die PC AW spelers die met een XIM4, aim assist exploiteren op de PC?
De reckoning lobbies worden vrij letterlijk verwoest door een aantal individuen die aim assist aan hebben gezet terwijl zij niet met een controller spelen. Toen ik hen daarmee confronteerde, gaven zij het typisch CoD mind-set idioten andwoord: "Deal with it, koop zelf ook een XIM4".
Voor wie het probleem niet kent:
De XIM4 is een device, dat ervoor zorgt dat je M&K een controller emuleert met vrijwel geen of nauwelijks latency. Dit heeft als gevolg dat de Aim Assist optie plotseling beschikbaar wordt.
Aim Assist is naar mijn mening al vrij overpowered voor controller gebruikers. De snap-on en follow instellingen zijn werkelijk overmaats. Echter ben je met M&K over het algemeen sneller en win je het gevecht toch. Aim Assist met M&K maakt je praktisch onverslaanbaar en eerlijk gezegd word ik er een beetje gek van.
Heeft niemand anders hier problemen mee?
Ik wist niet dat dit bestond en kon, maar dat zou wel wat verklaren. Daar is vast weinig tegen te doen. Interessante post! Weer typisch een probleem dat wij als PC gamers ervaren. Erg vervelend.mascarpwn schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:22:
Beste AW'ers,
Worden jullie ook niet gek van al die PC AW spelers die met een XIM4, aim assist exploiteren op de PC?
De reckoning lobbies worden vrij letterlijk verwoest door een aantal individuen die aim assist aan hebben gezet terwijl zij niet met een controller spelen. Toen ik hen daarmee confronteerde, gaven zij het typisch CoD mind-set idioten andwoord: "Deal with it, koop zelf ook een XIM4".
Voor wie het probleem niet kent:
De XIM4 is een device, dat ervoor zorgt dat je M&K een controller emuleert met vrijwel geen of nauwelijks latency. Dit heeft als gevolg dat de Aim Assist optie plotseling beschikbaar wordt.
Aim Assist is naar mijn mening al vrij overpowered voor controller gebruikers. De snap-on en follow instellingen zijn werkelijk overmaats. Echter ben je met M&K over het algemeen sneller en win je het gevecht toch. Aim Assist met M&K maakt je praktisch onverslaanbaar en eerlijk gezegd word ik er een beetje gek van.
Heeft niemand anders hier problemen mee?
Het vervelende, is dat het niet ban-baar is. Het enige wat ontwikkelaars kunnen (en naar mijn mening moeten) doen, is aim assist volledig verwijderen uit de PC varianten van hun shooters. Het slaat werkelijk nergens op dat deze optie überhaupt bestaat.Hann1BaL schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:35:
[...]
Ik wist niet dat dit bestond en kon, maar dat zou wel wat verklaren. Daar is vast weinig tegen te doen. Interessante post! Weer typisch een probleem dat wij als PC gamers ervaren. Erg vervelend.
Ja, dat is ook lastig, aangezien ze ook best wel de Steam full screen, aan de TV, promoten wat je juist vel met controller wilt spelen.mascarpwn schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:47:
[...]
Het vervelende, is dat het niet ban-baar is. Het enige wat ontwikkelaars kunnen (en naar mijn mening moeten) doen, is aim assist volledig verwijderen uit de PC varianten van hun shooters. Het slaat werkelijk nergens op dat deze optie überhaupt bestaat.
Zelf stream ik CoD SP naar mn TV met een Xbox controller speel ik de SP. Dan wil je dus echt wel aim assist. MP speel ik alleen achter de PC zelf en dan natuurlijk met muis en toetsenbord.
Aim assist verwijderen wordt dus lastig.
Het blijft inderdaad een probleem. Je zou aim assist uit de MP opties kunnen halen, maar zolang deze in de engine gebakken zit, valt het ook relatief makkelijk te exploiteren.Hann1BaL schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:52:
[...]
Ja, dat is ook lastig, aangezien ze ook best wel de Steam full screen, aan de TV, promoten wat je juist vel met controller wilt spelen.
Zelf stream ik CoD SP naar mn TV met een Xbox controller speel ik de SP. Dan wil je dus echt wel aim assist. MP speel ik alleen achter de PC zelf en dan natuurlijk met muis en toetsenbord.
Aim assist verwijderen wordt dus lastig.
Misschien moet ik maar volledig overstappen naar console gamen, daar heb je in ieder geval niet zo veel cheaters.
De eerste Black Ops op de PC had controller support zonder aim assist volgens mij, dus het kan wel. Beetje zielig als het dan zo moet want met een reguliere controller + aim assist delf je nog steeds het onderspit tegen muis+toetsenbord, of ze moeten in de anti-cheat iets gaan inbouwen die een actieve XIM4 dedecteert in multiplayer.mascarpwn schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:55:
[...]
Het blijft inderdaad een probleem. Je zou aim assist uit de MP opties kunnen halen, maar zolang deze in de engine gebakken zit, valt het ook relatief makkelijk te exploiteren.
Misschien moet ik maar volledig overstappen naar console gamen, daar heb je in ieder geval niet zo veel cheaters.
Uiteraard. Maar ik vraag me dan af, of dergelijke spelers, niet beter af zijn op de console. Je kunt niet je controller dwingen in een PC game en dan klagen over hoe benadeeld je bent omdat jij ervoor kiest met een inferieur device te spelen.Gundogan schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:15:
[...]
De eerste Black Ops op de PC had controller support zonder aim assist volgens mij, dus het kan wel. Beetje zielig als het dan zo moet want met een reguliere controller + aim assist delf je nog steeds het onderspit tegen muis+toetsenbord, of ze moeten in de anti-cheat iets gaan inbouwen die een actieve XIM4 dedecteert in multiplayer.
Wat mij betreft zou aim assist nergens meer de norm moeten zijn. Pas de SP moeilijkheidsgraad gewoon aan. MP went wel, vooral omdat een ieder zonder speelt.
Een goede controller speler met uitmuntende mapkennis maakt een geoefende muisspeler zonder goede mapkennis helemaal af hoor. Type controller wordt echt al jaren overschat. Ik heb jaren met een muis gespeeld op de PS3 en inmiddels ben ik redelijk met een controller en haal ik ongeveer dezelfde scores. Hoe verklaar je dat dan?Gundogan schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:15:
[...]
De eerste Black Ops op de PC had controller support zonder aim assist volgens mij, dus het kan wel. Beetje zielig als het dan zo moet want met een reguliere controller + aim assist delf je nog steeds het onderspit tegen muis+toetsenbord, of ze moeten in de anti-cheat iets gaan inbouwen die een actieve XIM4 dedecteert in multiplayer.
Het enige voordeel van een muis is dat je accurater kunt reageren als je in je rug genakt wordt. Laat dat bij een topspeler nu weing voor komen.
@Hierboven: zonder aim assist wordt de game veel te langzaam en krijg je hele rare situaties. Helemaal als je er double jumps, wallruns en slides in stopt.
[ Voor 7% gewijzigd door bram1984 op 15-09-2015 19:53 ]
Als spelers van hetzelfde niveau zijn, dan is het muis+toetsbord > controller. Bij Titanfall was het 'beste' consolespeler team ongeveer gelijkwaardig aan 'redelijke' PC spelers. Op pubs kan je nog goed meekomen omdat vaak niet iedereen van hetzelfde niveau is.bram1984 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 19:50:
[...]
Een goede controller speler met uitmuntende mapkennis maakt een geoefende muisspeler zonder goede mapkennis helemaal af hoor. Type controller wordt echt al jaren overschat. Ik heb jaren met een muis gespeeld op de PS3 en inmiddels ben ik redelijk met een controller en haal ik ongeveer dezelfde scores. Hoe verklaar je dat dan?
Het enige voordeel van een muis is dat je accurater kunt reageren als je in je rug genakt wordt. Laat dat bij een topspeler nu weing voor komen.
@Hierboven: zonder aim assist wordt de game veel te langzaam en krijg je hele rare situaties. Helemaal als je er double jumps, wallruns en slides in stopt.
Verwijderd
Paar keer proberen en dan heb je geluk.Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:40:
Iemand meer last van no games found in iedere gamemode? Spel weer verwijderd zonder de Atlas DLC erbij gedownload maar nog steeds zelfde probleem.
Wat ik zelf vreemd vind ik dat ik nog geen enkele Legendary gun heb gekregen. Ik heb toevallig wel de M16 Elite gekregen en die rare shotgun (Blunderbuss) terwijl ik gewoon de ak47 wil
Heb je dan uiteindelijk een advanced supply drop dan zit daar weer kleding in die ik al heb
Verder vermaak ik me wel hoor. Ik kom wel vaak dezelde die hards tegen
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Gisteren was een kerel online ROH-dl9 nog wat, die had dus aim assist met zijn muis en had geen xim4 aangesloten. Needless to say, we zijn met de grond gelijk gemaakt - dna bomb (erg zeldzame gebeurtenis in PC CoD.) en een score van 52-2.
Ik was met twee andere vrienden een ieder met een kd ratio van 3 of hoger en we maakten geen kans.
Het is wel interessant te benoemen dat aim assist spelers allemaal op dezelfde manier spelen: Constant, non stop, boosten. Veel roteren (dit doen zij om vijanden door muren te spotten met de snap-on functie van aim assist - ja, die is er), ze spelen vaak met krachtige, high recoil wapens (simpelweg omdat aim assist recoil bijna volledig negeert - na de initiele snap-op, blijft de crosshair 'on-target' en maakt recoil dus weinig uit. Vandaar al die Ameli spelers)
Dit is echt jammer hoor. Als BOIII ook native aim assist ondersteunt, kap ik met CoD.
[ Voor 12% gewijzigd door Juhrat op 18-10-2015 23:31 ]
Dat deden ze met andere guns ook dus waarom nu niet...
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Welke hebben ze dan vrijgegeven behalve die revolver en de DLC wapens? Op de PC heb ik volgens mij veder nog nooit een unlock zomaar gekregen.Frostbite schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:23:
Ik heb een van de makers maar eens een tweet gestuurd of ze nu eens alle guns willen vrijgeven. De M16 heb ik al maar ik wil de ak47. Het lijkt me wel zo sociaal om die guns vlak voor de release van BO3 gewoon voor iedereen vrij te geven.
Dat deden ze met andere guns ook dus waarom nu niet...
Hopelijk stapt Sledgehammer bij hun volgende CoD af van dit supply drop gebeuren. Best irritant dat vele interessante wapens achter RNG zitten.
Zoals in het begin de AE4 en Ohm eerst bij het DLC / Season Pack zaten en die later pas vrijgegeven werden. (mits je die dus had)Gundogan schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:49:
[...]
Welke hebben ze dan vrijgegeven behalve die revolver en de DLC wapens? Op de PC heb ik volgens mij veder nog nooit een unlock zomaar gekregen.
Hopelijk stapt Sledgehammer bij hun volgende CoD af van dit supply drop gebeuren. Best irritant dat vele interessante wapens achter RNG zitten.
Ik heb het Season pack maar ik vind het wel erg cru dat je die nieuwere wapens alleen via drops kunt krijgen. Kijk de eerste maand ok, maar daarna gewoon lekker vrijgeven wmb.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Op die fiets. Maar die supply drops zijn voor hun ook een manier om geld te verdienen (wat overigens ook zeer bedenkelijk is voor een full priced game met relatief dure DLC, maak die variants en 'gratis' wapens inderdaad gewoon toegankelijk voor iedereen of maak ze een soort van unlock).Frostbite schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 15:01:
[...]
Zoals in het begin de AE4 en Ohm eerst bij het DLC / Season Pack zaten en die later pas vrijgegeven werden. (mits je die dus had)
Ik heb het Season pack maar ik vind het wel erg cru dat je die nieuwere wapens alleen via drops kunt krijgen. Kijk de eerste maand ok, maar daarna gewoon lekker vrijgeven wmb.
Helemaal met je eens. Ik speel behoorlijk veel. Als ik een avondje speel heb ik vaak wel 4 supply drops. Enige nieuwe wapen die ik heb, is die blunderbus. Van de week nog die 10 advanced supply drops gehad vanwege Prestige master. Gewoon helemaal niks nieuws kwa guns. En sommige slingeren AW nu pas aan, en die lopen al met een AK47 Royalty. Had echt verwacht na de AE4 en de Ohm, dat ik de rest ook gewoon zou krijgen. Maar helaas. Balans is ver te zoeken op deze manier.Frostbite schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 15:01:
[...]
Zoals in het begin de AE4 en Ohm eerst bij het DLC / Season Pack zaten en die later pas vrijgegeven werden. (mits je die dus had)
Ik heb die Blunderbuss ook al in verschillende variaties gekregen. De laatste keer was de Royalty variant.TLM schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 15:53:
[...]
Helemaal met je eens. Ik speel behoorlijk veel. Als ik een avondje speel heb ik vaak wel 4 supply drops. Enige nieuwe wapen die ik heb, is die blunderbus. Van de week nog die 10 advanced supply drops gehad vanwege Prestige master. Gewoon helemaal niks nieuws kwa guns. En sommige slingeren AW nu pas aan, en die lopen al met een AK47 Royalty. Had echt verwacht na de AE4 en de Ohm, dat ik de rest ook gewoon zou krijgen. Maar helaas. Balans is ver te zoeken op deze manier.
Punt is gewoon dat ze eerst reclame maken voor nieuwe guns (binnenkort de mp40) maar gebruiken kun je ze niet... Daarbij zal straks een bulk codaw gamers verdergaan met BO3. Slegdehammer moet in ieder geval de basis varianten vrijgeven om het voor de die-hard nog enigszins leuk te houden lijkt me.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Gelukkig nog maar 15 dagen en dan ren ik snel naar BO3!
Te belachelijk voor woorden. Ik koop een game met season pass. Betaal dus het volle pond en dat vind ik op zich niet erg als ik er veel plezier aan beleef, maar dan moet het niet zo zijn dat ik alsnog wapens niet heb. Dat is nu wel het geval. Super irritant!!! Ook alleen de waardeloze blunderbus in bezit.TLM schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 15:53:
[...]
Helemaal met je eens. Ik speel behoorlijk veel. Als ik een avondje speel heb ik vaak wel 4 supply drops. Enige nieuwe wapen die ik heb, is die blunderbus. Van de week nog die 10 advanced supply drops gehad vanwege Prestige master. Gewoon helemaal niks nieuws kwa guns. En sommige slingeren AW nu pas aan, en die lopen al met een AK47 Royalty. Had echt verwacht na de AE4 en de Ohm, dat ik de rest ook gewoon zou krijgen. Maar helaas. Balans is ver te zoeken op deze manier.
Bijkomend nadeel is dat straks BO3 uit is en er nog weer minder spelers zijn en match making nog weer langer duurt.
Ben het opzich ook met je eens van die wapens. Levellen gaat al lastiger na de 15e prestige doordat je geen wapenXP meer krijgt, dus zijn nieuwe wapens fijn. Helaas moet je ze unlocken via suply drops en dat deugt niet. Ik ben op Master Prestige 6 ofzo, en heb alleen de STG. Maar helaas is de BAL nog duidelijk super sterk in het spel, en dis STG voelt meer als een SMG dan een AR. De AK47 en de M16 heb ik nog nooit opgepakt...
Maar ik zou me er niet te veel aan storen. Nog 2 weken en dan is AW niet meer....
Ik als casual gamer word gestraft voor al dit gedoe met match making. Zeer vervelend dit.
heb ik eindelijk even tijd, kan ik niet gamen..
Defcon 1 mensen:
https://www.callofduty.com/advancedwarfare/status/
[ Voor 14% gewijzigd door Hann1BaL op 12-12-2015 12:26 ]