PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Wij doen al een run! wil je met ons meedoen?Buizerd__NL schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:08:
Vanavond iemand zin om een VoG Hard run te doen om 20:30?
Voor de goede orde:
VoG hard full run 2x (bij genoeg animo wil ik best nog een 3e keer gaan) Wij starten tussen 19:00 en 19:30 zodat we genoeg tijd hebben voor meerdere runs!
1 Michel8704
2 Larsbot98
3 RoughRuggedRaw
4 TheNameisMees
5 Buizerd__NL mits je wilt?
6
[ Voor 39% gewijzigd door Michel8704 op 08-07-2015 15:18 ]
Als er nog plek is, wil ik wel mee.Michel8704 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:15:
[...]
Wij doen al een run! wil je met ons meedoen?
Voor de goede orde:
VoG hard full run 2x (bij genoeg animo wil ik best nog een 3e keer gaan)
1 Michel8704
2 Larsbot98
3 RoughRuggedRaw
4 TheNameisMees
5 Buizerd__NL mits je wilt?![]()
6
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Bij deze dan!
Kan ik nog iemand joinen voor een NF? moet m nog 3x doen....
Ik moet hem nog een keer. Zeg maar wanneer je wil.Michel8704 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:22:
[...]
Bij deze dan!
Kan ik nog iemand joinen voor een NF? moet m nog 3x doen....
zo direct? over 5 minuutjes? even drinken pakken enzo...Playmaster schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:26:
[...]
Ik moet hem nog een keer. Zeg maar wanneer je wil.
Heb nu bijna 5000 van die blauwe munten.
Kijken wat ik er mee ga doen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ja werken, bahOrnathon schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:33:
zucht.. jammer dat ik bij het groepje werkend nederland hoor vandaagwil..spelen...laatste..thorn...quest. En NF
Ik moet ook nog de NF vanavond.
Die blauwe munten is waarschijnlijk glimmer.Taniks has no House. He kneels before no banner, owes allegiance to no Kell.
Je kan hier zover ik weet vrij weinig mee. Ammo synthesis, maar die zul je nog niet veel nodig hebben. Ik zou de glimmer gewoon houden, voor veel upgrades (weapons/armor) heb je glimmer nodig.
[ Voor 24% gewijzigd door Viper® op 08-07-2015 16:15 ]
welke blauwe munten? Lijkt me sterk dat je zoveel motes of strange coins hebtMars18 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:58:
Ben vanochtend van level 26 naar 27 gegaan
Heb nu bijna 5000 van die blauwe munten.
Kijken wat ik er mee ga doen
I served in a company of heroes.
Ben ik de enige die dan dit leest:Viper® schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 16:13:
[...]
Ja werken, bah![]()
Ik moet ook nog de NF vanavond.
[...]
Die blauwe munten is waarschijnlijk glimmer.
Je kan hier zover ik weet vrij weinig mee. Ammo synthesis, maar die zul je nog niet veel nodig hebben. Ik zou de glimmer gewoon houden, voor veel upgrades (weapons/armor) heb je glimmer nodig.
Taniks has no
NF daarna Crota Hard ?
- Lord_Vipah
-
-
-
-
-
Ja misschien wel. Beetje op tijd beginnen dan..Viper® schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:17:
Iemand nog Crota vanavond ?
Nee, strange coins kom ik juist te kortViper® schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 16:31:
Ik hoorde gisteren anders Vinny tijdens de VoG roepen dat hij 500 strange coins had
NF daarna Crota Hard ?
- Lord_Vipah
-
-
-
-
-
Ik heb alles bij elkaar denk 1300 shards & energy
Even afgehangen van de sport vanavond kom ik misschien ook ngo wel ff online
[ Voor 10% gewijzigd door tha_crazy op 08-07-2015 16:35 ]
650 strange coins representViper® schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 16:31:
Ik hoorde gisteren anders Vinny tijdens de VoG roepen dat hij 500 strange coins had
NF daarna Crota Hard ?
- Lord_Vipah
-
-
-
-
-
NF al gedaan, maar Crota loop ik wel mee evt.
(Als niemand PoE wil doen)
Sorry, bedoel Glimmer.Vuvuzela schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 16:24:
[...]
welke blauwe munten? Lijkt me sterk dat je zoveel motes of strange coins hebt
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Die kun je toch omwisselen bij speaker voor motes?! en dan motes weer omwisselen naar coins? of toch niet?tha_crazy schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 16:34:
[...]
Nee, strange coins kom ik juist te kort
Ik heb alles bij elkaar denk 1300 shards & energy
Even afgehangen van de sport vanavond kom ik misschien ook ngo wel ff online
Edit: ben al solo begonnen.
Edit: nog een plaats beschikbaar, join hiervoor de party om te wisselen met een vriendelijk helper
Edit: done
[ Voor 82% gewijzigd door zekerpixels op 08-07-2015 18:03 ]
Wil wel mee doen low__profileLow_Profile schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:08:
2× PoE 32,34 vanavond? (Vanaf 19:00u)
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
Top, clanmaatje gaat waarschijnlijk mee, dus dan zijn we met 3
Voor de goede orde:
VoG hard full run 2x (bij genoeg animo wil ik best nog een 3e keer gaan) Wij starten tussen 19:00 en 19:30 zodat we genoeg tijd hebben voor meerdere runs!
1 Michel8704
2 Larsbot98
3 RoughRuggedRaw
4 TheNameisMees
5 Buizerd__NL mits je wilt?
6 heb een 6e man, maatje van mij. is dus vol! kunnen wat mij betreft over 15-30 min starten!
[ Voor 67% gewijzigd door Michel8704 op 08-07-2015 18:46 ]
Crap, moet wss toch afhaken, clanmaatje heeft afgezegd voor het andere groepje. Of ik ze wil helpenLow_Profile schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 18:14:
[...]
Top, clanmaatje gaat waarschijnlijk mee, dus dan zijn we met 3
No problemWillieWuks schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 18:52:
[...]
Crap, moet wss toch afhaken, clanmaatje heeft afgezegd voor het andere groepje. Of ik ze wil helpenghehe
Nieuwe oproep dan maar:
Wie heeft zin in PoE 32, 34 of beide?
[ Voor 11% gewijzigd door Low_Profile op 08-07-2015 19:09 ]
Hoe laat wou je beginnen eigenlijk?Faaz0 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 16:34:
Je kan wel NF doen met mij en trahdeog viper, wil best crota dr aan plakken
Toch niet weer.DarkElement schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 19:25:
Joepie, weer PSN problemen hier, telkens als ik wat heb gepland, ik word er schijtziek van zeg.
Edit: gelukkig ik kan erin,
[ Voor 6% gewijzigd door zekerpixels op 08-07-2015 19:39 ]
JaNinety schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 19:39:
Iemand nog nightfall hier te doen? PSN Ninety
Andere sites/apps e.d. werken prima
[ Voor 9% gewijzigd door DarkElement op 08-07-2015 19:49 ]
Dns issue?DarkElement schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 19:44:
Heel heel vreemd. Via mn modem (wifi/kabel) kan ik niet inloggen op psn, maar als ik via 4G/3G/ander mobiel netwerk inlog wel. Router reset helpt niet. wat kan er aan de hand zijn?
Ip blocked/banned ?
[ Voor 60% gewijzigd door DarkElement op 08-07-2015 19:55 ]
Kan ik nog aansluiten?
PSN-ID: Hettic1
Probeer anders je advanced netwerk setting aan te passen, zet je MTU naar 1472.DarkElement schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 19:44:
Heel heel vreemd. Via mn modem (wifi/kabel) kan ik niet inloggen op psn, maar als ik via 4G/3G/ander mobiel netwerk inlog wel. Router reset helpt niet. wat kan er aan de hand zijn?
ik had her eerder ook eens met mijn ADSL lijn
Top, ik ben er over 10 minuten.Faaz0 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 19:49:
[...]
Als jij er bent, doe ondertussen wel ff wat crucible
Ik help wel ff mee, toch niks te doen xDtiguan schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 20:41:
Nog iemand NF? Er is nog één plek
Join maarLow_Profile schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 20:43:
[...]
Ik help wel ff mee, toch niks te doen xD
wie zou met het zwaard kunnen helpen. LIefst iemand met ervaring
Grudgie schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 21:11:
Wie wil VoG met me doen?
als je een groepje bij elkaar heb wil ik wel een keer meelopen en als moet het een en ander uitleggenElysi schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 21:24:
Ik wil wel, nog nooit eerder gedaan. Speel pas sinds kort Destiny.
PSN: jansoe13
Kan over anderhalf uur wel zwaardenViper® schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 22:19:
zit met 4 man in Crota hard, bij crota
zonder gekheid, zo moeilijk is het niet.. neem aan dat je vaak genoeg toegekeken hebt hoe het moet?
Gewoon doen!
[ Voor 18% gewijzigd door NLRev0lution op 08-07-2015 22:22 ]
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Van het weekend wil ik je wel helpen met raids, nu jammer genoeg niet thuis. Maar had ik je al beloofd =PGrudgie schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 21:11:
Wie wil VoG met me doen?
PSN - M4uSzi // -
ik kan niet zwaarden maar wil wel mee doenViper® schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 22:19:
zit met 4 man in Crota hard, bij crota
I served in a company of heroes.
Zou wel chill zijn ja. Heb geen idee wat ik dan precies moet gaan doenstrompel schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 22:20:
[...]
[...]
als je een groepje bij elkaar heb wil ik wel een keer meelopen en als moet het een en ander uitleggen
Ik wil best mee doen, hoewel ik pas lvl24 ben... Weet niet of dat goed gaat. Met de strike playlists op hard heb ik geen moeite, maar voor vog schijn je beter minimaal lvl26 te zijn.Grudgie schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 22:39:
[...]
Zou wel chill zijn ja. Heb geen idee wat ik dan precies moet gaan doenEnige wat ik dan doe is "Kill kill kill !!!"
sterker nog, je MOET minimaal 26 zijn, anders mag je niet eens mee doen.Trishul schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 22:52:
[...]
Ik wil best mee doen, hoewel ik pas lvl24 ben... Weet niet of dat goed gaat. Met de strike playlists op hard heb ik geen moeite, maar voor vog schijn je beter minimaal lvl26 te zijn.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Edit: nvm
[ Voor 11% gewijzigd door NippleWarrior op 08-07-2015 23:26 ]
Nice, dan zijn we alvast met 3 newbies. Ik ben zelf level 32. Op naar level 26+ zou ik zeggen!Trishul schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 22:52:
[...]
Ik wil best mee doen, hoewel ik pas lvl24 ben... Weet niet of dat goed gaat. Met de strike playlists op hard heb ik geen moeite, maar voor vog schijn je beter minimaal lvl26 te zijn.
Ik zou toch echt gezien hebben dat vog sinds gisteren open staat bij mij. Maar ik begrijp dat je beter minimaal lvl26 moet zijn zodat je meer damage kan doen enz. Met mijn lvl24 tegen lvl26 vex majors en ultra's en weet ik wat nog meer lijkt mij inderdaad niet goed te doen haha....NLRev0lution schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 22:57:
[...]
sterker nog, je MOET minimaal 26 zijn, anders mag je niet eens mee doen.
@hierboven, het ligt eraan. Er mag max maar 3 levels tussen zitten, benede lvl zeg maar. Waarschijnlijk kan je vog normal wel doen maar hard nog niet
[ Voor 53% gewijzigd door brambest op 09-07-2015 07:29 ]
Wij hadden nooit genoeg man online voor een volle raid, en zijn uiteindelijk ook even gestopt.
Nu hebben wij sinds DLC 2 de game weer met veel fun opgepakt en zijn beiden lvl 33. (Hunter en Titan)
Graag zouden we toch beide raids een keer willen doen.
Onze voorkeur zou uit gaan naar dinsdagavond, maar andere dagen zijn we ook vaak beschikbaar.
Misschien zijn er meer mensen die de Raid nog niet kennen en zin hebben om dit samen te doen.
Indien er mensen met ervaring mee willen ook altijd leuk
PSN: Res_Binshou
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132
Haha oeps.. was nog vroeg ;-)Bokkie schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 08:53:
Enige wat mensen dan willen weten is denk ik op welk platform jullie spelen
Maar wij spelen op de PS4
Zal gelijk onze namen erbij posten.
Res_Binshou
ResKohza
PSN: Res_Binshou
Ja, en nee. Je kunt coins omwisselen voor motes, niet andersomMichel8704 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 17:03:
[...]
Die kun je toch omwisselen bij speaker voor motes?! en dan motes weer omwisselen naar coins? of toch niet?
linear comp
accurized ballistics (voorkeur?)
soft balistics
shot package (must have)
fittet stock
high caliber rounds
reinforced barrel (voorkeur denk)
final round
Final round is miss niet de beste maar volgens mij shot package en reinforced barrel wel toch? vraag me af of ik hem zo moet latern denk niet hele slechte roll?
Als je elke keer 1 kogel herlaadt heb je elke keer final round namelijk.
Misschien was aggressive ballistics iets fijner geweest ipv accurized, maar zou hem lekker zo laten.
1st column: Aggressive Ballistics
2nd column: Shot Package
3rd column: Reinforced Barrel / Rifled Barrel / Hammer Forged*
4th column: Final round/luck in the chamber
laatste perk is persoonlijke voorkeur, afhankelijk van je speelstijl kan je daar zelfs Army of one,. kneepads of Battlle runner gebruiken, maar elke andere perk is prima als je ze lekker vind spelen
Ik zou deze shotgun zo laten en als je een nieuwe shotgun krijgt (Party crasher of Matador) dan die neiuwe rerollen tot je de godrolls hebt
* Reinforced Barrel en Rifled Barrel hebben dezelfde range increase, alleen een andere downside (tragere reload vs minder stability), Hammer Forged kan alleen op pre hotw shotguns
[ Voor 18% gewijzigd door Bokkie op 09-07-2015 09:44 ]
MTU aanpassingen, kunnen behoorlijk negatieve gevolgen hebben als je niet weet wat je doet hoortilt schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 20:18:
[...]
Probeer anders je advanced netwerk setting aan te passen, zet je MTU naar 1472.
ik had her eerder ook eens met mijn ADSL lijn
Laat m wel effe zo ja, gaan wij die party crashaaaaaaaaaFaaz0 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 09:33:
final round is wel fijn in pvp hoor.
Als je elke keer 1 kogel herlaadt heb je elke keer final round namelijk.
Misschien was aggressive ballistics iets fijner geweest ipv accurized, maar zou hem lekker zo laten.
Thnx laat hem idd ff zo, kijken voor een andere maar moet al beter gaan dan met mijn huidige..Bokkie schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 09:40:
Shotgun rolls voor PVP
1st column: Aggressive Ballistics
2nd column: Shot Package
3rd column: Reinforced Barrel / Rifled Barrel / Hammer Forged*
4th column: Final round/luck in the chamber
laatste perk is persoonlijke voorkeur, afhankelijk van je speelstijl kan je daar zelfs Army of one,. kneepads of Battlle runner gebruiken, maar elke andere perk is prima als je ze lekker vind spelen
Ik zou deze shotgun zo laten en als je een nieuwe shotgun krijgt (Party crasher of Matador) dan die neiuwe rerollen tot je de godrolls hebt
* Reinforced Barrel en Rifled Barrel hebben dezelfde range increase, alleen een andere downside (tragere reload vs minder stability), Hammer Forged kan alleen op pre hotw shotguns
Nog geen party crashet/matador dan..? Vanavond nf, of hedde ze al gedaan?vegetto1983 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 09:29:
Ander vraagje, ik had de judgment VI gekregen, dacht laat ik eens een paar x rerollen voor ik ga slapen voor pvp shotgun, kreeg de 1e rol het volgende:
linear comp
accurized ballistics (voorkeur?)
soft balistics
shot package (must have)
fittet stock
high caliber rounds
reinforced barrel (voorkeur denk)
final round
Final round is miss niet de beste maar volgens mij shot package en reinforced barrel wel toch? vraag me af of ik hem zo moet latern denk niet hele slechte roll?
nope nog geeneen shotgunbrambest schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:00:
[...]
Nog geen party crashet/matador dan..? Vanavond nf, of hedde ze al gedaan?
heb er gister 1 gedaan weet nog niet vanavond maar anders zie je me wel

Found verdict heeft dezelfde range als de felwinter en matador, alleen geen range increasing perks of hammer forged. En aangezien je hem niet kunt rerollen niet ideaal voor PvP.
Felwinter & matador hebben dezelfde range en impact maar de Matador heeft snellere reload en rate of fire, wat in PvP wel net het verschil kan maken.
Daaronder komen party crasher en judgement nog, die net wat minder zijn maar nog steeds zeer goed te gebruiken in PvP.
Dus ik zou zeggen Matador > Felwinter > Party Crasher > Judgement.
Toch verlies ik maar mijn mening te vaak van een matador..PaYnE81 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:02:
Party Crasher+1 Matador en Judgement zijn allemaal more or less the same, dus 1 is prima
ja die found verdict knal ik dus mee, schiet nog geen deuk in een pakje boter, kijken of het met die andere beter gaat straksFaaz0 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:12:
Volgens de bungie armory:
[afbeelding]
Found verdict heeft dezelfde range als de felwinter en matador, alleen geen range increasing perks of hammer forged. En aangezien je hem niet kunt rerollen niet ideaal voor PvP.
Felwinter & matador hebben dezelfde range en impact maar de Matador heeft snellere reload en rate of fire, wat in PvP wel net het verschil kan maken.
Daaronder komen party crasher en judgement nog, die net wat minder zijn maar nog steeds zeer goed te gebruiken in PvP.
Roy, heb jij de nf al 3x gedaan?
Found verdict heeft dezelfde range als de felwinter en matador, alleen geen range increasing perks of hammer forged.Faaz0 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:12:
Volgens de bungie armory:
[afbeelding]
Wat doet Send it dan volgens jou? ^^
Ik bedoelde ook te zeggen dat het kleine verschil er wel is, maar het personal preference / niet echt game changing is
Volgorde ben ik met je eensch idd
Yes, maar ben er vnv ook niet.brambest schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:16:
Roy, heb jij de nf al 3x gedaan?
Agreed daar keek ik overheen, maar weegt imo niet op tegen reinforced barrel + shot package op felwinter/matador
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Hier ook XB1. Voeg me maar toe: Flix57 NLDef87 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 08:55:
Ik ben zelf lvl32 en bijna tot geen ervaring met de raids. Ik speel op de Xbox One en ben een aantal avonden in de week wel online. Zou graag wat levels hoger willen komen en betere gear bij elkaar sprokkelenIk probeer dit topic zo veel mogelijk in de gaten te houden, en anders kunnen mensen die willen spelen mij toevoegen op XBLive : DefXtreme
(ook lvl 32 en binnenkort beginnen met een second char)
PSN: Flix20-NL
Haha, zat je maar te pesten hoorFaaz0 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:39:
[...]
Yes, maar ben er vnv ook niet.
[...]
Agreed daar keek ik overheen, maar weegt imo niet op tegen reinforced barrel + shot package op felwinter/matador
Eigenlijk ben ik het wel enigsinds met je eens, shotguns zijn veel en veel te sterk nu incombinatie met de range, ze mogen best sterk zijn, maar niet op zulke afstanden. Shotpackage zou een range cap moeten hebben of shotguns in het geheel een range cap.UTADDICT schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:40:
Shotguns moeten allemaal uit het spel gehaald worden, iig voor pvp. Stomme dingen. Ik gebruik mijn Matador ook wel eens, maar zelfs dan slaat die range gewoon nergens op. Op dermate grote afstand mensen 1-shotten met een shotgun, tja.
[ Voor 43% gewijzigd door PaYnE81 op 09-07-2015 11:14 ]
Zonder shotpackage heb je een te grote spread van je pellets waardoor je met verdict niet je volle lading raak schiet en dus geen ohk maakt.
Verder telt dan impact ook mee icm de range dropoff. Door deze combo zijn de high impact long range shotguns zoals Felwinters en Judgement gewoon erg goed voor de langere ranges. Op de "normale" shotgun range presteren alle veel gebruikte shotguns nagenoeg gelijk (felwinters, judgement, party crasher, 2 the morgue, verdict, Matador, etc)
Shotguns hebben een rangecap
[ Voor 9% gewijzigd door Bokkie op 09-07-2015 11:18 ]
Dit topic is gesloten.
![]()