PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Ik nog steeds niet gek genoegGriffx schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 20:18:
Ik zit er nu in
[ Voor 19% gewijzigd door DarkElement op 07-07-2015 20:31 ]
Never mind, mega header
[ Voor 74% gewijzigd door DarkElement op 07-07-2015 20:34 ]
I served in a company of heroes.
Ik welFaaz0 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 20:44:
iemand die ff nightfall wil doen zo, als ik ingelogd kom ten minste?
PSN-ID: Hettic1
Zekers, ik ben altijd in voor een nfFaaz0 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 20:44:
iemand die ff nightfall wil doen zo, als ik ingelogd kom ten minste?
Wist niet dat story ook in coop ging
Op ps4
[ Voor 3% gewijzigd door interp op 07-07-2015 20:53 ]
Oke als dat straks kan een NF:Faaz0 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 20:51:
top, maar ik kan nog steeds niet inloggen:P
- roystonricky
- brambest
- hettic1
PSN-ID: Hettic1
Ik kan ook niet inloggen. Als Vegetto trouwens straks online is, doe ik nf met Vegetto, had ik ook al afgesproken...Hettic schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 20:54:
[...]
Oke als dat straks kan een NF:
- roystonricky
- brambest
- hettic1
Straks geen vogje voor mij dan, dan loop ik straks weer de fatebringer mis
Waar kan je die eisen zien?Vuvuzela schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 20:31:
Het is niet echt een quest maar een aantal eisen waar je aan moet voldoen. ik moest nog 1 gouden kistje vinden.
https://www.bungie.net/en...4616407&itemname=Hawkmoon
Ja zag ik ook inderdaad, maar ook dat oude wapens gewoon te koop zijn bij de vendors. Dus ik neem die armory niet helemaal serieusDarkElement schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 21:12:
Volgens die nieuwe armory site zitten de Hawkmoon en overige ps exclusives gewoon in het assortiment van Xur:
Te snel weg geklikt, waar kan ik hem nu vindenKookSpook schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 21:06:
Bij je profile op de destiny site
https://www.bungie.net/en/Profile/Triumphs/Griffx schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 21:19:
[...]
Te snel weg geklikt, waar kan ik hem nu vinden
https://www.bungie.net/en/Profile/Triumphs/254/4110213Griffx schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 21:19:
[...]
Te snel weg geklikt, waar kan ik hem nu vinden
Oh iderdaad, de Super Good Advice kan je ook bij Xur kopen staat er, wat natuurlijk niet zo isKookSpook schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 21:18:
[...]
Ja zag ik ook inderdaad, maar ook dat oude wapens gewoon te koop zijn bij de vendors. Dus ik neem die armory niet helemaal serieus
Typisch bungie, leuk maar weer even net niet goed uitgewerktDarkElement schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 21:21:
[...]
Oh iderdaad, de Super Good Advice kan je ook bij Xur kopen staat er, wat natuurlijk niet zo is
Ja echt bloedirritant, heb hetzelfde. Vanaf 20.45 ben ik al aan het inloggen. En dan wilde ze deze generatie consoles bijna always online maken. Tijd dat ze zelf eens always online zijnbrambest schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 21:28:
Ik kan hier zo gefrustreerd van raken... Frikking psn weer down, laat mij nou eens destiny-en, en geef me de tijd terug dat ik niet online heb kunnn gamen door dat aan plus te verlengen
Is het een nieuwe website dan?DarkElement schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 21:12:
Volgens die nieuwe armory site zitten de Hawkmoon en overige ps exclusives gewoon in het assortiment van Xur:
Oei, das niet goed, huphup. Snel lvl'en =PGrudgie schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 21:27:
Kan ook niet in Destiny komen..
PSN - M4uSzi // -
Nope PSN ligt er uitbrambest schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 22:08:
Al mensen die destiny weer kunnen starten?
en ik niks.
Jongens, was weer top.
Inmiddels al me poepgear 2 keer
[ Voor 28% gewijzigd door Viper® op 07-07-2015 22:53 ]
Als ik kan inloggen.Vuvuzela schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 22:40:
VOG hm iemand? we zijn met 5
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Dan kan ik ook mee voor mijn Fatebringer.
Ok ik probeer wel fftha_crazy schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 22:56:
voor degene die erin zijn, 1 plek, nu oracles
Pffff ok. Dan netflix.
je mag mijn plek wel.. join ff de party
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Thanks (L)
Ben level 26
Psn is marsgameevents
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Tip,Mars18 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 23:59:
Iemand zin ff te knallen? Dagelijkse missie ofzo
Ben level 26
Psn is marsgameevents
Niet zomaar at random invites gaan uitsturen, zeker niet met zo een naam
Wij hebben hem in ieder geval niet geaccepteerd wegens die reden.
Ow oke prima. Ben nieuw hier. Dacht wil even spelen. Kijken of er iemand istha_crazy schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 00:09:
[...]
Tip,
Niet zomaar at random invites gaan uitsturen, zeker niet met zo een naam
Wij hebben hem in ieder geval niet geaccepteerd wegens die reden.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Lekker, dus van het weekend maar mee met Crota runnetje? Even der door heen dragen? =P
PSN - M4uSzi // -
In de nightfall bij het stuk met de walker, 4 a 5 schoten met de queenbreaker op die rocket turret (dat 4tube ding op de bovenkant) en het is stuk (de hele tank)
[ Voor 3% gewijzigd door Bokkie op 08-07-2015 07:07 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
3 is genoeg bij lvl 34 en 365 bow. Geldt overigens voor elke Arc sniper.Bokkie schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 06:49:
Voor diegene met een Queenbreakers bow.
In de nightfall bij het stuk met de walker, 4 a 5 schoten met de queenbreaker op die rocket turret (dat 4tube ding op de bovenkant) en het is stuk (de hele tank)(sniper scope gebruiken voor max impact)
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
* brambest heeft nog een cipher bounty niet afgemaakt, moet nog paar keer poe doen..
P&t gaat ook prima denk ik, alleen is die van mij nog niet op 365
Inderdaad, ik gebruik wel gewoon lekker Destiny DB.KookSpook schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 21:22:
[...]
Typisch bungie, leuk maar weer even net niet goed uitgewerkt
De perks op wapens kloppen ook niet helemaal, stond gisteren dat je op de radegasts fury zelf een element kon uitkiezen en dat hij standaard void is
Kan zo ook wel even meelopen. Heb hem al wel gedaan.steffeh schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 11:16:
Iemand een Nightfall nu? : )
Patience and Time en hij is zo neer.
M4uSzi schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 05:44:
[...]
Lekker, dus van het weekend maar mee met Crota runnetje? Even der door heen dragen? =P
Is er nog plek?steffeh schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 11:16:
Iemand een Nightfall nu? : )
Neem mijn plek dan maar
Cool dat je zo genereus bent
Buizie, ik hang in orbit. Add me maar Playmaster
Op reddit staan trouwens veel betere day-one achievements:
https://www.reddit.com/r/...list_of_a_day_one_player/
PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
Je krijgt ook een shader, sparrow en mark of the unbroken emblem wanneer ttk launchedUTADDICT schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 13:03:
Dat hoop ik ook niet nee. Als ze nu een toffe shader zouden geven aan day-one spelers, dan heb je daar tenminste wat aan. Of een Jack Sparrow. Weet ik het, bedenk iets leuks.
Op reddit staan trouwens veel betere day-one achievements:
https://www.reddit.com/r/...list_of_a_day_one_player/
Maar 1 emblem is inderdaad wat karig voor Bungie day. Die je trouwens niet eens op bungie day krijgt
Zelfde geld voor die wedstrijd.
Het enige wat we echt hebben gehad is forum avatars, yaaay
YupFaaz0 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 13:44:
vanavond herkansing voor 3xNF en een raidje ofzo, liefhebbers?
Klopt het trouwens dat je strange coins bij Xur kunt omwisselen naar motes of light maar niet andersom?
Ja je kunt strange coins niet kopen voor zover ik weet.Trishul schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:12:
Hm, die destiny season pass is nu €24,49 op PS4, ik hem m meteen gekocht.
Klopt het trouwens dat je strange coins bij Xur kunt omwisselen naar motes of light maar niet andersom?
Dat klopt, net als dat je motes niet om kan zetten in shards bij de speaker of glimmer in motesTrishul schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:12:
Ik ren ook wel mee! Zaterdag vroeg op de avond?
Prima hoor. Mij maakt het niet veel uit hoelaat.DarkElement schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:28:
[...]
Ik ren ook wel mee! Zaterdag vroeg op de avond?
Zonde, je had beter kunnen wachten tot TTK uit was, dan had je die edition kunnen kopen voor 60 euries, had je het spel + alle DLC er bij.Trishul schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:12:
+Dan kun je langer doorspelen en dat is toch het leukst..jesse111 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:44:
[...]
Zonde, je had beter kunnen wachten tot TTK uit was, dan had je die edition kunnen kopen voor 60 euries, had je het spel + alle DLC er bij.
Damn, vanavond gaat me niet lukken.. Morgen avond wel..Faaz0 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 13:44:
vanavond herkansing voor 3xNF en een raidje ofzo, liefhebbers?
scheelt ook 5 euro, TTK is 40 deze season pass 25 in de aanbiedingjesse111 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:44:
[...]
Zonde, je had beter kunnen wachten tot TTK uit was, dan had je die edition kunnen kopen voor 60 euries, had je het spel + alle DLC er bij.
En nu kan ie wel mooi doorspelen ipv een maand wachten. Die Exotic class items zijn het wachten niet waard imho.
Had inderdaad gekund, maar dan had ik weer moeten wachten en nu instappen voor €24,49 i.p.v. 35 vind ik wel te doen. Ik zie wel of Destiny me nog zo erg trekt tegen die tijd; nu vind ik het erg leuk maar het kan ook zomaar zijn dat ik het grinden helemaal zat geworden benjesse111 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:44:
[...]
Anders is €39,99 in september neerleggen voor TTK geen ramp. Die legendary edition is erg interessant voor die prijs, maar heb het dan liever digitaal, en de digitale versie is een stuk duurder. Ik zou dan m'n eigen vanilla Destiny op disc aan m'n neefje kunnen geven.
Dit topic is gesloten.
![]()