MichawwZki schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 02:52:
[...]
Dus voor 60 euro krijg ik Destiny+de season pass+The taken king?
Als ik de season pas+ ttk los koop kost dit mij meer..Klinkt behoorlijk scheef dit..
Ik denk dan dat ik mijn Destiny aan een vriend ga geven wanneer ik er klaar mee ben want heb toch niks aan 2 Destiny schijfjes en dan over 2/3 maanden dat pakket kopen.
[...]
Aah ik snap m, thanks!
Als ik jou was zou ik eerst eens kijken of je de raid mee kan doen met een groepje. Als je alleen de strikes en storymissions doet in Destiny ben je er idd snel klaar mee. VoG was voor mij echt een eyeopener (als coöp n00b) en de reden dat ik t zo lang gespeeld heb. En als je een keer met een gezellig groepje geraid heb wil je meer, koop je alle DLC's en zit je voor je t weet dusdanig gehooked aan deze game dat je de hele dag op dit forum onzin zit te lullen met ander addicts

De TDB dlc voegt (nu zeker) niet heel veel meer toe, maar samen met de HoW dlc zorgt t er wel voor dat je wat meer afwisseling in je activiteiten kan houden: PoE, 2 raids, Wolf Packs bounties en als je ook van PvP houdt ToO en IB (al kan die laatste ook zonder dlc's).
Zoals ik al zei, als je alleen de strikes e.d. doet ben je er snel op uitgekeken, Destiny wordt pas echt leuk als je met z'n 3en of 6en de langere activiteiten doet. En ik was eerst ook een gamer die niks moest hebben van gamen met andere mensen (sociaal doe ik wel off-line, bla), maar vind t nu toch wel erg gezellig. En voor je t weet rijd je met half clan ZUIG (FTW!) naar Duitsland om goedkoop bier te halen

(maar goed, dat zal vast wel weer te off-topic zijn, dus dat heb ik niet gezegd).
Dat gezegd hebben is je plan om alles te halen bij de TTK is financieel gezien veruit de verstandigste oplossing, maar goed, als we alleen maar verstandige beslissingen nemen is er ook weinig lol aan toch?