Wat mij betreft wel, ben online. Jij niet zie ik
Wellicht anderen die PoE lvl34 willen doen?
[ Voor 10% gewijzigd door M.Koers op 03-07-2015 20:34 ]
Jups sorry, ben er nu wel...M.Koers schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 20:28:
[...]
Wat mij betreft wel, ben online. Jij niet zie ik
Wellicht anderen die PoE lvl34 willen doen?
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Zal wel komen omdat je al online was denk ik.Kasai schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 20:49:
Bij mij niet.
Wanneer ik er weer in kan meld ik me hier.
I served in a company of heroes.
Oh, na een ps4 restart psn weer down, grrmbl, geef t maar op denk ik.
[ Voor 33% gewijzigd door brambest op 03-07-2015 21:25 ]
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Update: Destiny servers liggen er ook uit
[ Voor 44% gewijzigd door Buizerd__NL op 03-07-2015 21:51 ]
signing in, zit er in.Buizerd__NL schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 21:45:
Ik ben weer op PSN 😄
Destiny flipt nu.
Permissions changed,
[ Voor 19% gewijzigd door Griffx op 03-07-2015 21:52 ]
Wat een bazen wapen is dit men, poeh he, gebruik m net een potje en heb al de 20 kills gehaald. Alleen die *{%^{*{^ bounty nog nietvegetto1983 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 10:20:
[...]
ho ho bram, dat is wel mijn proppenschieter he
Poeh wat een rust hier, 3e edit maar Vegetto, Roy, ik kan nu ook eens even parties gaan crashen..
[ Voor 157% gewijzigd door brambest op 03-07-2015 22:35 ]
Zeker, liefst 32.zekerpixels schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 22:40:
Ben eindelijk in, nog mensen voor de PoE 32 of 34?
One more
En zou er misschien eventueel iemand mij willen helpen met wat bounty's op heroic mode?
Alvast bedankt!
Roc strike playlist, bountys om Vanguard rep te farmen zodat je daar legendarys kan kopen. Verder geluk hebben met drops etc. In de pakketjes vanaf level 3 kan legendary gear zitten ( Vanguard, crucible, dead orbit etc ).Grudgie schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 23:36:
En ik ben level 20.. jeej! En nu Light gear halen. Hoe kan ik nou het beste aan mijn gear komen?
En zou er misschien eventueel iemand mij willen helpen met wat bounty's op heroic mode?![]()
Alvast bedankt!
Yes yes yes buizie! Goedzo!
Heb je al wat strange coins)? dan kun je vandaag of morgenochtend een exotic gear stuk halen, gaat je light level ook flink stuk van omhoog. Anders zorgen dat je vanguard level omhoog gaat zodat je daar legendary gear kunt kopen waarmee je dus weer omhoog kunt.Grudgie schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 23:36:
En ik ben level 20.. jeej! En nu Light gear halen. Hoe kan ik nou het beste aan mijn gear komen?
En zou er misschien eventueel iemand mij willen helpen met wat bounty's op heroic mode?![]()
Alvast bedankt!
Als je alles op legendary gear hebt zitten kun je eens gaan kijken naar de prison of elders op level 32 voor armor cores. Met die armor cores kun je weer gear van de prison of elders halen waarmee je level 34 kunt worden (wel alle gear nodig).
En ondertussen natuurlijk ook exotic wapens gaan sparen...
Oh ik zie net pas het tijdstip waarop je gepost hebt... je zult dus waarschijnlijk nog geen strange coins hebben.. dan eerst aan je vanguard level sleutelen
[ Voor 8% gewijzigd door Michel8704 op 04-07-2015 09:53 ]
PSN - M4uSzi // -
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Ik zou beginnen met strikes doen. Ten eerste krijg je blauwe Gear met light waardoor je al gouw lvl 25 aGrudgie schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 23:36:
Alvast bedankt!
26 wordt (als ik het goed heb) en der is kans dat er legendary Gear dropt, en je lvlt je vanguard rank en krijgt vanguardmarks waarmee je Gear kunt kopen.
En we kunnen je altijd door crota/PoE slepen zodat je ook goede Gear krijgt/kan kopen
PSN - M4uSzi // -
Joah ik doe graag meeUTADDICT schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 10:12:
Moet er iemand toevallig nog de Nightfall doen? Let me know, ik ga zo beginnen en zoek er nog 2.
PSN - M4uSzi // -
Ik zal dan maar zoveel mogelijk Strikes gaan doen.
Met onze clan (Guardian Down) doen we ook regelmatig 6-persoons raids waar anderen in meekunnen. Even dit forum in de gaten houden.
[ Voor 25% gewijzigd door UTADDICT op 04-07-2015 11:34 ]
Bounties zijn altijd goed om wapens en gear te upgraden... ook om je vanguard reputation omhoog te halen zijn ze goed te doen! de strikes krijg je naast repuation ook vanguard marks voor waarmee je de gear kunt kopen. Plus je maakt kans op een exotic bounty waarmee je exotic wapens kunt krijgen die je niet kunt kopen of via loot kan krijgen...Grudgie schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 12:06:
Heeft het nog wel zin om die Bounty's te doen? Of kan ik nu beter alleen maar Strikes gaan doen.
[Edit]
Of ben ik de enige gek die nog binnen zit (love the airco
[ Voor 40% gewijzigd door M4uSzi op 04-07-2015 13:12 ]
PSN - M4uSzi // -
wil het op zich wel proberenL490 schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 13:16:
Nog liefhebbers voor ToO?
PSN - M4uSzi // -
Top, ik zie je wel verschijnen.Faaz0 schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:02:
ik kan zo meedoen bermuda
Edit:
Zoeken nog er nog 1
[ Voor 51% gewijzigd door zekerpixels op 04-07-2015 20:09 ]
[ Voor 7% gewijzigd door randy_e op 04-07-2015 21:18 ]
psn: Dutch-President
Er is weer 1 plaats vrij
- ZekerPixels
- Ninety
- ?
Edit: VOL
[ Voor 5% gewijzigd door zekerpixels op 04-07-2015 21:15 ]
Nog iemand nodig?randy_e schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 21:02:
wij hebben nog 1 iemand nodig voor poe34... Ps4; Dutch-President
Er is weer 1 plaats vrij
- ZekerPixels
- Ninety
- ?
Edit: VOL
Edit: PoE 32 in 22:30 minuten gedaan
[ Voor 19% gewijzigd door zekerpixels op 04-07-2015 22:55 ]
Ben een level 30 warlock maar het lukt me maar niet alleen. Graag iemand die deze missie al heeft gedaan en hier ervaring mee heeft. Het is voor een bounty om mijn eerste exotic item te kunnen claimen.
Ik heb nog geen exotic gedaan dus geen idee wel missie het isMichawwZki schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 23:11:
Is er iemand die nu met mij de Summoning Pits op level 26 kan doen?
Ben een level 30 warlock maar het lukt me maar niet alleen. Graag iemand die deze missie al heeft gedaan en hier ervaring mee heeft. Het is voor een bounty om mijn eerste exotic item te kunnen claimen.
Add me maar: Tilt1080
[ Voor 31% gewijzigd door tilt op 05-07-2015 00:51 ]
Anders krijg ik mijn exotic wapen niet cadeu..
You’ll need to reach Phogoth and damage him until the third Tombship drops Xyor into the pit.
[ Voor 5% gewijzigd door MichawwZki op 05-07-2015 00:59 ]
PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
Zou je morgen met ons willen meedoen? we hebben het denk ik rond de 5 keer geprobeerd en we komen ver maar net niet ver genoeg.Ornathon schreef op zondag 05 juli 2015 @ 01:09:
Toevallig net ook bezig geweest ermee. Precies voor dezelfde Thorn missie. Lukte ook al niet. Morgen maar verder kijken!
[ Voor 32% gewijzigd door Vuvuzela op 05-07-2015 03:08 ]
Haha, die is best makkelijk hoor, je moet alleen geduld hebben..MichawwZki schreef op zondag 05 juli 2015 @ 01:33:
[...]
Zou je morgen met ons willen meedoen? we hebben het denk ik rond de 5 keer geprobeerd en we komen ver maar net niet ver genoeg.
Ga eerst naar buiten en kill daar alles wat je ziet,ga vervolgens terug naar de saferoom en doe een beetje damage op phogoth, en blijf gewoon alles afknallen wat steeds komt, hij komt dan echt vanzelf een keer. En als je twijfelt loop je tussendoor een keer een buitenrondje, om te kijken of je wel alles van een wave gekilled hebt, want dat is tussendoor wel belangrijk, phogoth verder lekker met rust laten tot die tijd en gewoon op schieten vanaf de saferoom
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Ik wil je vandaag wel even helpen, moet je maar zeggen waneer je kuntMichawwZki schreef op zondag 05 juli 2015 @ 00:58:
Wat wel belangrijk is dat Phogot niet dood mag tot alle vijanden uit de 3e schip gedood zijn.
Anders krijg ik mijn exotic wapen niet cadeu..
You’ll need to reach Phogoth and damage him until the third Tombship drops Xyor into the pit.
PSN - M4uSzi // -
Ik ga zo ff behangen, later op de dag wil ik wel inloggen! Add mijn PSN maar voor wie weleens firepower te kort komt.
PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
Ik heb je toegevoegd en wil wel eben helpen vandaag :-) ben nu onlineOrnathon schreef op zondag 05 juli 2015 @ 10:24:
In mijn geval was mijn Sec ammo (tegen de Arc shields) steeds op. Erg irritant omdat knights arc shields hebben en de wizards solar. Op gegeven moment was alle ammo op nul. Heb nog even nagedacht. Denk dat het een goed idee is om ammo packs te kopen en dan ene player sec arc en de andere player sec solar. In geval van wizards is eerst solar aan de beurt. Ene haalt shield omlaag, andere maakt het af. Dus veel focus fire om efficient met de rounds om te gaan.
Ik ga zo ff behangen, later op de dag wil ik wel inloggen! Add mijn PSN maar voor wie weleens firepower te kort komt.
Fatebringer, solar shotgun / sniper en gjallerhorn, dan is het zo gedaan
[ Voor 5% gewijzigd door steffeh op 05-07-2015 11:07 ]
Jup, naar blijf ook je bounties meepakken, dat scheelt ook heel veel. Hoever ben je nu met je lvl dan?Grudgie schreef op zondag 05 juli 2015 @ 11:07:
Je moet aardig wat Strikes doen om beetje wat punten te krijgen of niet?
PSN - M4uSzi // -
- M4uSzi
- Tigo_1984
-
Tijd - 14:00
[ Voor 24% gewijzigd door M4uSzi op 05-07-2015 12:09 ]
PSN - M4uSzi // -
Heb je net een verzoek gestuurd..M4uSzi schreef op zondag 05 juli 2015 @ 10:03:
[...]
Ik wil je vandaag wel even helpen, moet je maar zeggen waneer je kunt
ben even aan het eten. Kom der dadelijk wel even aan als je het goed vind =D
PSN - M4uSzi // -
Prima!M4uSzi schreef op zondag 05 juli 2015 @ 12:58:
[...]
ben even aan het eten. Kom der dadelijk wel even aan als je het goed vind =D
Ik zie dat je om 2 uur een PoE gaat doen? misschien kun je me daarna helpen?
[ Voor 16% gewijzigd door MichawwZki op 05-07-2015 13:10 ]
Is ook prima. Stuur je dan wel berichtje op PSNMichawwZki schreef op zondag 05 juli 2015 @ 13:09:
[...]
Prima!
Ik zie dat je om 2 uur een PoE gaat doen? misschien kun je me daarna helpen?
PSN - M4uSzi // -
Is goed thanks!M4uSzi schreef op zondag 05 juli 2015 @ 13:16:
[...]
Is ook prima. Stuur je dan wel berichtje op PSN
Ik ken dat, duurde bij mij ook heeeeel lang.brambest schreef op zondag 05 juli 2015 @ 13:23:
Zeauw, ib rank 3, etheric light is binnen. Nu nog eens een keer de matador halen, leuk shotgunnetje is dat zeg, alleen wilt ie maar niet bij mij droppen.
PSN - M4uSzi // -
Irritant, vooral als je dan zelf heel goed doet, en enemy team m dan krijgt terwijl je eigen team heeft gewonnen. Maar heb nu wel al party crasher, die is geloof ik al beter dan de fell winter's lie, die ik overigens ook niet heb.
Maar als je een Partycrasher hebt zou ik die gewoon reforgen en houden. Dat is al 1 van, zo niet de beste shotgun voor pvp.
Huh?brambest schreef op zondag 05 juli 2015 @ 14:09:
[...]
Irritant, vooral als je dan zelf heel goed doet, en enemy team m dan krijgt terwijl je eigen team heeft gewonnen. Maar heb nu wel al party crasher, die is geloof ik al beter dan de fell winter's lie, die ik overigens ook niet heb.
is mogelijk. In de nightfall kan ethericlight vallen. Als je der 3 krijgt uit verschillende NF's zou je lvl 34 kunnen worden. Maar ze vallen vrij weinig in NF dus duurt het wel langMichawwZki schreef op zondag 05 juli 2015 @ 16:16:
Is het mogelijk om zonder de DLC level 34 te bereiken? Ik ben nu level 32..
PSN - M4uSzi // -
Aah oke ik heb er zelf al 1 gekocht dus dan zou ik er nog 2 nodig hebben. Maar dat is een leuke uitdaging die ik graag aan ga.M4uSzi schreef op zondag 05 juli 2015 @ 16:24:
[...]
is mogelijk. In de nightfall kan ethericlight vallen. Als je der 3 krijgt uit verschillende NF's zou je lvl 34 kunnen worden. Maar ze vallen vrij weinig in NF dus duurt het wel lang
En Iron Banner, die kan je ook spelen zonder DLC toegang. Kan je 2 etheric light krijgen(kopen) bij rank 3 en rank 5.M4uSzi schreef op zondag 05 juli 2015 @ 16:24:
[...]
is mogelijk. In de nightfall kan ethericlight vallen. Als je der 3 krijgt uit verschillende NF's zou je lvl 34 kunnen worden. Maar ze vallen vrij weinig in NF dus duurt het wel lang
Een exotic piece dragen en 2x etheric light via Iron Banner. Je mist dan nog 1 etheric light voor lvl 34, hopen op Nightfall en je bent 34.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Komt goed uit want die Iron Banner speel ik non stop, bijna level 4. Nog even tot level 5 doorgaan en daarna de Nightfall proberen..ASNNetworks schreef op zondag 05 juli 2015 @ 16:34:
[...]
En Iron Banner, die kan je ook spelen zonder DLC toegang. Kan je 2 etheric light krijgen(kopen) bij rank 3 en rank 5.
Een exotic piece dragen en 2x etheric light via Iron Banner. Je mist dan nog 1 etheric light voor lvl 34, hopen op Nightfall en je bent 34.
Oohja, IB was ik even vergeten =XASNNetworks schreef op zondag 05 juli 2015 @ 16:34:
[...]
En Iron Banner, die kan je ook spelen zonder DLC toegang. Kan je 2 etheric light krijgen(kopen) bij rank 3 en rank 5.
PSN - M4uSzi // -
Fellwinterslie, party crusher en de matador doen met de juiste rols niet voor elkaar onder.brambest schreef op zondag 05 juli 2015 @ 14:09:
[...]
Sorry man, nooit meer gekeken... My bad
Misschien volgende keer
psn: Dutch-President
Heb je party nice ik ben al even niet online geweest, heel miss vanavond ! Maar kom niet ver meer denkbrambest schreef op zondag 05 juli 2015 @ 14:09:
[...]
Btw droppen die shotguns alleen in ib matador en party ?
[ Voor 6% gewijzigd door Vegetto op 05-07-2015 17:30 ]
Juist vandaag en morgen ff spelen. Ranken gaat dan het snelste (ff lezen vanaf tempered buff):vegetto1983 schreef op zondag 05 juli 2015 @ 17:29:
[...]
Heb je party nice ik ben al even niet online geweest, heel miss vanavond ! Maar kom niet ver meer denk
http://www.reddit.com/r/d...elling_up_explained_tips/
[ Voor 3% gewijzigd door NLRev0lution op 05-07-2015 17:35 ]
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Nee die 2 droppen ook in de normale crucible. Fellwinters' lie de IB shotgun.vegetto1983 schreef op zondag 05 juli 2015 @ 17:29:
[...]
Heb je party nice ik ben al even niet online geweest, heel miss vanavond ! Maar kom niet ver meer denk
Ik zit te wachten op een extra efrideet spear.. Had net wel een lucky drop met de party + peruns fire en de rest van m'n team had helemaal niks
Ahh lees nu dat je met rank 5 meer kans maakt op drops.
[ Voor 5% gewijzigd door Vuvuzela op 05-07-2015 18:02 ]
Volgens mij dropt die spear niet, en kan je hem alleen bij saladin kopen als hij beschikbaar is.Vuvuzela schreef op zondag 05 juli 2015 @ 17:39:
[...]
Nee die 2 droppen ook in de normale crucible. Fellwinters' lie de IB shotgun.
Ik zit te wachten op een extra efrideet spear.. Had net wel een lucky drop met de party + peruns fire en de rest van m'n team had helemaal niks
Ahh lees nu dat je met rank 5 meer kans maakt op drops.
Anders gezegt, ik heb hem nog nooit zien droppen, anderen wellicht wel?
Heb ik enorm veel geluk of zit hier een systeem achter?
Heb je inderdaad alweer ff niet gezien. Ik zit nu bij maat, dus vanavond word het geen ib hier denk ik. Zo maar eens aan de Borderlands.vegetto1983 schreef op zondag 05 juli 2015 @ 17:29:
[...]
Dit topic is gesloten.
![]()