PSN - M4uSzi // -
Nee hoor, dat is het bord boven de snelweg, waar Rotterdam op staatM4uSzi schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 16:58:
[...]
Dat kan ik zeker weten bevestigen. Maar dat is ook het enige mooie van A'dam =$
Hehe, klopt. Heerlijk weer dit 😍M4uSzi schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 17:44:
[...]
Haha, bij ons loopt ook wel mooi spul, alleen loopt er in A'Dam net even wat meer van dat mooie spul rond =P
Alleen niet in overvolle tram blrrgh
[ Voor 6% gewijzigd door brambest op 01-07-2015 17:59 ]
Haha, geniale reactie weer.Griffx schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 17:51:
[...]
Nee hoor, dat is het bord boven de snelweg, waar Rotterdam op staat
Is dat niet die stad waar kakkerlakjes wonen..?
👊Griffx schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 17:51:
[...]
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Ik ben misschien 5x in Rotterdam geweest dus zeg jij het maar?brambest schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 18:06:
[...]
Is dat niet die stad waar kakkerlakjes wonen..?
Haha, well.. I'm always right so..L490 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 18:10:
[...]
Ik ben misschien 5x in Rotterdam geweest dus zeg jij het maar?
Nee, is helemaal de verkeerde kant,Griffx schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 17:51:
[...]
PSN - M4uSzi // -
Nope, de trein naar holland spoor!Griffx schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 17:51:
[...]
Als je tof bent mag je mij toevoegenGrudgie schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 19:51:
Wie mag ik toevoegen aan vriendenlijst voor Destiny?
[ Voor 74% gewijzigd door dinges op 01-07-2015 19:53 ]
PSN: Houtvlot
<---Grudgie schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 19:51:
PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
Spelers op dit moment: Ninety, Deurpost, Tjaarde-X.
Voeg Ninety toe op PSN of laat berichtje achter
Check anders http://www.twitch.tv/negentig, kan je zien hoe ver we bezig zijn!
Ik doe wel meeNinety schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 20:16:
Wij zijn nu bezig met iron banner, als er nog mensen zin hebben mee te doen? Join ons, dan winnen we zo iedere match
Spelers op dit moment: Ninety, Deurpost, Tjaarde-X.
Voeg Ninety toe op PSN of laat berichtje achter
Check anders http://www.twitch.tv/negentig, kan je zien hoe ver we bezig zijn!
Kan waarschijnlijk pas joinen als jullie klaar zijn of in orbit hangen tho..
I served in a company of heroes.
👍👇Grudgie schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 19:51:
Voeg mij maar toe hoor, PSN - M4uSziGrudgie schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 19:51:
PSN - M4uSzi // -
Woon jij zo dicht bij mij in de buurt?! holy....! oppassen geblazen!dinges schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 19:53:
Den Haag/Wateringse Veld represent!
[...]
Als je tof bent mag je mij toevoegen
Ik woon ook in Rijswijk!Michel8704 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 21:35:
[...]
Woon jij zo dicht bij mij in de buurt?! holy....! oppassen geblazen!(Rijswijk present
)
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Als ik vanaf mijn balkon naar het rijtje huizen hier tegenover kijk zie ik wel eens iemand Destiny spelen. Benieuwd of hij ook hier rondhangtMichel8704 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 21:35:
[...]
Woon jij zo dicht bij mij in de buurt?! holy....! oppassen geblazen!(Rijswijk present
)
PSN: Houtvlot
Dat zal Alexmar wel zijn....dinges schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 21:37:
[...]
Als ik vanaf mijn balkon naar het rijtje huizen hier tegenover kijk zie ik wel eens iemand Destiny spelen. Benieuwd of hij ook hier rondhangt
YupGrudgie schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 19:51:
PSN: jansoe13
[ Voor 5% gewijzigd door Low_Profile op 01-07-2015 22:39 ]
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
[ Voor 3% gewijzigd door Rudios op 02-07-2015 02:21 ]
Whole lot of stars ***
grats!Viper® schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 00:00:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Gjallalaarrrhorn
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Het lijkt elke Iron Banner ook erger te worden.steffeh schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 23:41:
Iron banner kan m'n zwetende ballen likken. Trials, clash en Skirmish maken we alles kapot. Maar in IB met moeite een positieve kd door al het gezeik en stomme maps.
Nice man!Viper® schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 00:00:
Gjallalaarrrhorn
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Atlas#22744
Zoveel mensen in de buurt
Delft/Den Hoorn hier!
Gezellig
PSN: DunnusGrudgie schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 19:51:
Viel gisterenavond wel mee bij ons, zo goed als alles in een win om kunnen zetten, twee potjes verloren door de lag, maar bij lag wel gelijk een negatieve KD.Kasai schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 08:23:
[...]
Het lijkt elke Iron Banner ook erger te worden.
[...]
Nice man!
Wel continue de Caulderon gehad, soms wel 4x achter elkaar, dat mogen ze van mij gaan aanpassen.
[ Voor 4% gewijzigd door Griffx op 02-07-2015 08:51 ]
Het ging bij mij opvallend goed in de IB gisteren
I mean I don't like to brag but
Sliep wel pas tegen half 3
Ze mogen heel veel maps direct uit de rotatie halen. Exodus blue, pantheon, cauldron en nog wat. Zijn veel te klein met 6 vs 6. Pantheon is echt de domste map ooit. Als ze b hebben ben je spawn locked.Griffx schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 08:50:
[...]
Viel gisterenavond wel mee bij ons, zo goed als alles in een win om kunnen zetten, twee potjes verloren door de lag, maar bij lag wel gelijk een negatieve KD.
Wel continue de Caulderon gehad, soms wel 4x achter elkaar, dat mogen ze van mij gaan aanpassen.
Zijn veel te klein met 6 vs 6 <--- Dit, en Exodus Blue is gewoon een ongebalanceerde kut mapsteffeh schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 09:23:
[...]
Ze mogen heel veel maps direct uit de rotatie halen. Exodus blue, pantheon, cauldron en nog wat. Zijn veel te klein met 6 vs 6. Pantheon is echt de domste map ooit. Als ze b hebben ben je spawn locked.
Ook de anomaly dan, als je daar a en b hebt, dan kan je gewoon de spawns blijven killen met een snipersteffeh schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 09:23:
[...]
Ze mogen heel veel maps direct uit de rotatie halen. Exodus blue, pantheon, cauldron en nog wat. Zijn veel te klein met 6 vs 6. Pantheon is echt de domste map ooit. Als ze b hebben ben je spawn locked.
Shores of Time - Zodra je C hebt, heb je het voordeel. B is vanaf daar ook makkelijk te verdedigen, zolang je maar bij C blijft spawnen.
Blind Watch - Wanneer je B & C hebt spawnt de enemy bij A en moet vrij ver lopen om bij B te komen. Ook is B makkelijk te verdedigen.
Firebase Deplhi - Wanneer je C hebt spawn je dichter bij B en A moet altijd naar binnen toe waardoor je in het nadeel bent.
En je zou denken dat mensen die inmiddels weten, maar nee, ik word meestal gematcht met pannenkoeken die als een kip zonder kop de hele map over rennen.Ereaser schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 09:41:
Zo zijn er nog wel meer maps die lekker unbalanced zijn
Shores of Time - Zodra je C hebt, heb je het voordeel. B is vanaf daar ook makkelijk te verdedigen, zolang je maar bij C blijft spawnen.
Blind Watch - Wanneer je B & C hebt spawnt de enemy bij A en moet vrij ver lopen om bij B te komen. Ook is B makkelijk te verdedigen.
Firebase Deplhi - Wanneer je C hebt spawn je dichter bij B en A moet altijd naar binnen toe waardoor je in het nadeel bent.
Atlas#22744
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Iets als 343FMV73 zou dus moeten werken, als je een error krijgt, pas je gewoon wat karakters aan of in een andere volgorde.
Als je dat een aantal keer hebt gedaan, word je IP gebannen van Redbull ( super goede beveiliging, VPN en zo ).
Succes en jullie hebben dit niet van mij
Oh dubbelpost, maar in dit geval mag het toch?
[ Voor 16% gewijzigd door steffeh op 02-07-2015 10:18 ]
Zojuist een Airco besteld namelijk
Gelukt! Haha! Thankssteffeh schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 10:16:
Trouwens, je kan de exclusieve Redbull quest bypassen ( en dus geen Red Bull te kopen, wat ook niet kan hier ) door naar www.quest.reddbull.com te gaan en een code in te voeren met een: 3 4 7 F V M ( maak dus zelf een unieke reeks met deze karakters )
Iets als 343FMV73 zou dus moeten werken, als je een error krijgt, pas je gewoon wat karakters aan of in een andere volgorde.
Als je dat een aantal keer hebt gedaan, word je IP gebannen van Redbull ( super goede beveiliging, VPN en zo ).
Je kunt zelf een random reeks aanmaken op: http://www.dave-reed.com/Nifty/randSeq.html
Thnx, het is geluktsteffeh schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 10:16:
Trouwens, je kan de exclusieve Redbull quest bypassen ( en dus geen Red Bull te kopen, wat ook niet kan hier ) door naar www.quest.reddbull.com te gaan en een code in te voeren met een: 3 4 7 F V M ( maak dus zelf een unieke reeks met deze karakters )
Snelle bezorgdienst.tha_crazy schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 10:20:
Zo, na gister weer niet kunnen gamen ga ik er vanavond wel tegenaan.
Zojuist een Airco besteld namelijk
Haha voor de extreem luie mensen, maar met dit weer mag dat.Dunnus schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 10:21:
[...]
Gelukt! Haha! Thanks
Je kunt zelf een random reeks aanmaken op: http://www.dave-reed.com/Nifty/randSeq.html
Mooi. Het enige wat 'vervelend' is voor de Amerikanen die de blikjes kopen, dat hun code's niet meer werken.
Nee buizie, vandaar de ' ' enBuizerd__NL schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 10:27:
Heb jij altijd al iets om Amerikanen gegeven dan, buiten dat hun Games maken?
Haha, stuiter Amerikanen die red bull blijven drinken voor de codesteffeh schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 10:26:
Mooi. Het enige wat 'vervelend' is voor de Amerikanen die de blikjes kopen, dat hun code's niet meer werken.
Lekker 14 jarige tieners vergiftigen. Get 'm while they're young Bungie!Griffx schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 10:33:
[...]
Haha, stuiter Amerikanen die red bull blijven drinken voor de code
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Haha I know, mijn reactie was ook cynisch bedoeld.steffeh schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 10:31:
[...]
Nee buizie, vandaar de ' ' enook, begrijpend lezen lieverd
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Je kunt zelf een random reeks aanmaken op: http://www.dave-reed.com/Nifty/randSeq.htmlxavento schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 10:39:
Krijg het maar niet voor elkaar om een juiste code in te voeren
Dat werkte bij in 1 keer.
Gewoon tig keer op randomize klikken en dan invoeren op de Red Bull website
Geluk is met de domme dan
ow lol mogguh, unieke reeks met 3 4 7 f v m, ik geef de warmte de schuld xD
[ Voor 33% gewijzigd door PaYnE81 op 02-07-2015 10:54 ]
Zie je ook verschillende pakketjes bij je postmaster, of zie je er maar 1?Qualixo schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 10:36:
lol hop 3 packages claimed
wat is de inhoud van zo'n package? of kun je ze nog niet openen ofzoGriffx schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 10:56:
[...]
Zie je ook verschillende pakketjes bij je postmaster, of zie je er maar 1?
Nou ook 1x gelukt, haha -.-
[ Voor 5% gewijzigd door PaYnE81 op 02-07-2015 11:01 ]
Ja en zo'n blikje kost ook nog eens 3 USD, jochies huilen dat hun code niet werktGriffx schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 10:33:
[...]
Haha, stuiter Amerikanen die red bull blijven drinken voor de code
Straks krijg je toegang tot een quest, iets eerder dan anderen, opzich niet heel boeiend.UTADDICT schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:05:
Ja, maar daar zit toch verder niets aan verbonden? Loot of achievement of wat dan ook?
maar Amerikaantjes pesten is altijd leuk.
Dat wel. Ok. Ik geloof dat Guardian Down bij elkaar al 60 codes er doorheen heeft geramd, dus genoeg Amerikanen boos.Griffx schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:10:
[...]
Straks krijg je toegang tot een quest, iets eerder dan anderen, opzich niet heel boeiend.
maar Amerikaantjes pesten is altijd leuk.
Nice, dat zal Bungie leren, om de EU steeds over te slaan.UTADDICT schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:13:
[...]
Dat wel. Ok. Ik geloof dat Guardian Down bij elkaar al 60 codes er doorheen heeft geramd, dus genoeg Amerikanen boos.
Het zal ook bungie leren om gewoon geen games meer van ze te kopenGriffx schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:16:
[...]
Nice, dat zal Bungie leren, om de EU steeds over te slaan.
Een gast heeft dus voor 100 dollar aan Red Bull cases gekocht voor deze Destiny codes.
[ Voor 4% gewijzigd door Ornathon op 02-07-2015 11:28 ]
The first casualty in war is always the truth...
Ja joh jij wel hoor. Volgens mij ben ik de laatste zonder GjallaViper® schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 00:00:
Gjallalaarrrhorn
Vanavond maar een nieuwe poging wagen dan.
http://www.dave-reed.com/Nifty/randSeq.html
Dan eerste veld 1, tweede veld 8, derde veld 343FM.
Ik had toen paar keer generaten geramd en toen eentje gekozen die met en 3 begon, vanwege de voorbeelden die ik zag.
Je kunt er ook 1 kiezen die met een willekeurige andere letter/cijfer begint. Die van mij begon met 7F. Werkt ook, zolang het maar 1 van die reeks is die hier eerder vanmorgen genoemd is.Ornathon schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:40:
[...]
http://www.dave-reed.com/Nifty/randSeq.html
Dan eerste veld 1, tweede veld 8, derde veld 343FM.
Ik had toen paar keer generaten geramd en toen eentje gekozen die met en 3 begon, vanwege de voorbeelden die ik zag.
Nopes. Hier nog 1.Playmaster schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:39:
[...]
Ja joh jij wel hoor. Volgens mij ben ik de laatste zonder Gjalla.
Nope, hier nog 1Ornathon schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:43:
[...]
Nopes. Hier nog 1.Ben wel blij met mijn nieuwe Void raketten voor die Thorn Cannon quest
Wel voor de 5x Universal Remote gisteravond...Jeej..
Nee hoor ik en een clan maatje hebben em ook nog niet ^^ Ik protesteer en ascend lekker mn Hunger, heb er voor de zekeheid 2 bij me voor het geval er ineens dual wield wordt toegevoegd natuurlijkPlaymaster schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:39:
[...]
Ja joh jij wel hoor. Volgens mij ben ik de laatste zonder Gjalla.
Vanavond maar een nieuwe poging wagen dan.
Haha ik krijg de heletijd Red Death xD het spel dissed ons gewoonDunnus schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:44:
[...]
Nope, hier nog 1
Wel voor de 5x Universal Remote gisteravond...Jeej..
[ Voor 23% gewijzigd door PaYnE81 op 02-07-2015 11:53 ]
Ik heb afgelopen weekend mijn thorn bounty gehaald. De word of crota maakt dit een stuk makkelijker. Lekker void knallen op je primary.Ornathon schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:43:
[...]
Nopes. Hier nog 1.Ben wel blij met mijn nieuwe Void raketten voor die Thorn Cannon quest
Haha, precies dat dus inderdaad. Heb er nu 10 ingeklopt volgens mij, vind het wel goed zo.UTADDICT schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:13:
[...]
Dat wel. Ok. Ik geloof dat Guardian Down bij elkaar al 60 codes er doorheen heeft geramd, dus genoeg Amerikanen boos.
Geen probleem, zie dat het topic op Reddit alweer verwijderd is ( binnen 30 minuten dus ), vast veel gezeur op ivm niet meer werkende code's voor Red Bull kopers.Ornathon schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:27:
Thanks voor de tip, Steffeh, je link www.quest.reddbull.com moet wel naar http://quest.redbull.com . Heb iig mijn code binnen, oleej
& die link, thx indd!
Nog 1 x voor de mensen die het hebben gemist op de vorige pagina's.
1 Ga naar www.quest.redbull.com
2 Voer een unieke reeks karakters in die ALLEEN de karakters V F M 3 4 7 beslaan ( voorbeeld code: 337FMV34 )
2.1 Of ga naar http://www.dave-reed.com/Nifty/randSeq.html
Dan eerste veld 1, tweede veld 8, derde veld 343FM. ( thnx Ornathon )
4 klik op submit en valideer je code op de Bungie website.
5 Hup, je krijgt een 50% buff en ik geloof eerder toegang tot de exclusieve quest die bij The Taken King hoort.
[ Voor 3% gewijzigd door PaYnE81 op 02-07-2015 11:55 ]
Dit topic is gesloten.
![]()