Klopt we hebben 1 potje gehad waarbij er niets geregistreerd is.brambest schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 08:56:
Oh, vandaar.. 3 potjes gewonnen gisteren achter elkaar en hele team kreeg niets. In Ib that was. K*tspel, bah.
Maar het moet nu opgelost zijn.
"Issues impacting some players’ ability to gain Iron Banner reputation and rewards has been resolved. Thank you for your patience."
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Behalve als er TOO is toch?UTADDICT schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 09:26:
Rep? Ijzeren bananen? Nah, ik ga liever naar het strand ;-)
Met Atheon's epilogue! Ik heb het met die proppenschieter gedaanKasai schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 08:08:
Echte mannen hebben hun Thorn bounty met fusion rifle gedaan
Op de Thorn terugkomend mijn ervaring in crucible is dat 9/10 mensen die Thorn gebruikt niet de skills bezit om je 2-3x te raken, in de tussentijd heeft mijn vex in een 1 op 1 situatie de overmacht. (ik val zelf dus ook onder die skill-loze groep
[ Voor 6% gewijzigd door Biatch op 01-07-2015 10:31 ]
Mijn doel is gehaald. Destiny gaat in de kast!
Nah, geintje
[ Voor 34% gewijzigd door tiguan op 01-07-2015 10:33 ]
Nou vooruit, behalve bij ToO... Met perenijsjes dan
Ah, nice! Weer eentje minder die m niet heeft.tiguan schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 10:32:
Gisteren na 9 maanden spelen, eindelijk de Gjallarhorn gekregen in de NF![]()
Nah, geintje
PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
De hele avond maar netflix liggen kijken.....
Toch maar een airco kopen denk ik zo.
Aha, we zaten nog te twijfelen of we je een invite moesten sturen voor nf/IB.tha_crazy schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 10:47:
Pff, gisteren veel te warm in m'n mancave om te gamen.
De hele avond maar netflix liggen kijken.....
Toch maar een airco kopen denk ik zo.
Nice! Doet Buizerd nu ook, ik had gelukkig Word of Crota alBiatch schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 10:30:
[...]
Met Atheon's epilogue! Ik heb het met die proppenschieter gedaan
Op de Thorn terugkomend mijn ervaring in crucible is dat 9/10 mensen die Thorn gebruikt niet de skills bezit om je 2-3x te raken, in de tussentijd heeft mijn vex in een 1 op 1 situatie de overmacht. (ik val zelf dus ook onder die skill-loze groep)
Mijn ervaring is dat ik het afleg met mijn Mytho tegen een goede Thorn gebruiker. Nu met thorn win ik veel meer 1 op 1 gevechten, last word is nog wel een goede tegenstander
Atlas#22744
Omdat we nog niet alles hebben van ToO? Oh nee wacht.. ;-)
Mijn ervaring is dat ik het keer op keer afleg tegen Atheon om de Mytho te krijgen! En Spiders er al 7 heeft ofzo.Kasai schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 10:50:
[...]
Nice! Doet Buizerd nu ook, ik had gelukkig Word of Crota al
Mijn ervaring is dat ik het afleg met mijn Mytho tegen een goede Thorn gebruiker. Nu met thorn win ik veel meer 1 op 1 gevechten, last word is nog wel een goede tegenstander
[ Voor 53% gewijzigd door UTADDICT op 01-07-2015 11:09 ]
Zit in een missie waar ik een basis moet verdedigen waar stuk of 3 schepen steeds komen en er komt dan om de zoveel tijd lading beesten aan en op laatst kan ik het niet meer aan gewoon. Ben al tig keer dood gegaan.. kan iemand helpen?
Op welke planeet / missie naam? Misschien hebben de mensen die werken nog tips voor je!Grudgie schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:19:
Wie kan mij helpen met een missie?
Zit in een missie waar ik een basis moet verdedigen waar stuk of 3 schepen steeds komen en er komt dan om de zoveel tijd lading beesten aan en op laatst kan ik het niet meer aan gewoon. Ben al tig keer dood gegaan.. kan iemand helpen?
Je zit denk ik in een missie op de aarde, bij the array.Grudgie schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:19:
Mocht dat zo zijn, als je de opening waardoor de hive komt voor je hebt, dan heb je rechts in de kamer een aantal palen, je kan op de eerste paal in het hoekje staan.
De hive komt dan onder je staan, dus je kan ze gemakkelijk kapot schieten.
De laatste wave blijft in/bij de deur opening staan, dus dan kan je vanaf dat plateau de boel kapot schieten, en zelf ook cover zoeken.
Mocht het toch een ander level zijn dan staat hier onzin boven
[ Voor 5% gewijzigd door Griffx op 01-07-2015 11:25 ]
[...]
Omdat we nog niet alles hebben van ToO? Oh nee wacht.. ;
Klinkt als het eerste stuk van the dark beyond. Dat de fallen in 3 dropships bij die eerste moonbase droppen. Nog voor het we've woken the hive stuk.UTADDICT schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 10:57:
[...]
Omdat we nog niet alles hebben van ToO?
[...]
Oh nee wacht.. ;-)
Edit: lol, quote messed up
Da's het enige op mn verlanglijstje.
[ Voor 7% gewijzigd door Low_Profile op 01-07-2015 11:28 ]
Gewoon even mensen toevoegen van hier, zijn er vast wel een paar die tijd kunnen maken hiervoor, die 2 minuten dat het kost.. Ik wil ook best wel helpen hoor, maar ben vrijwel alleen savonds online vanaf uir of 20:45Grudgie schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:19:
Als mensen mij willen toevoegen op Destiny; Grudgie7
I served in a company of heroes.
Je zat bij de Last Array zo te zien in je stats, die is leuk qua uitdaging in een laag light level.Grudgie schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:30:
Ja hoor vraag ik net om hulpis het mij zelf gelukt.. lol! Gisteravond al 20x op dood gegaan en nu ook al 5x ofzo haha.. nja toch nog gelukt.
Als mensen mij willen toevoegen op Destiny; Grudgie7
En met schieten vooral mikken op zwakke punten van de enemies. Heb je minder schoten nodig.
[ Voor 5% gewijzigd door DeBaroN op 01-07-2015 11:39 ]
A wild minotaur appears, and says hibaronruud schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:39:
@Grudgie:
En met schieten vooral mikken op zwakke punten van de enemies. Heb je minder schoten nodig.
En schiet je in je gezicht bedoel je?
Void scout wil ik ook!Low_Profile schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:25:
[quote]UTADDICT schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 10:57:
[...]
Omdat we nog niet alles hebben van ToO? Oh nee wacht.. ;
[...]
Klinkt als het eerste stuk van the dark beyond. Dat de fallen in 3 dropships bij die eerste moonbase droppen. Nog voor het we've woken the hive stuk.
Edit: lol, quote messed upstomme phones. Anyway, heb je al een void scout?
Da's het enige op mn verlanglijstje.
Jammer dat Mercury voornamelijk hand cannons geeft met arc
Atlas#22744
Zoiets
Ze moeten wel zo'n beetje de vijand met het hoogste troll gehalte zijn met hun ik blink wel richting jou als jij je fusion charged. Maarjah, sinds shotguns goed zijn is dat eigenlijk geen probleem meer
Captains kunnen er ook wat vanLow_Profile schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 12:22:
[...]
Zoiets
Ze moeten wel zo'n beetje de vijand met het hoogste troll gehalte zijn met hun ik blink wel richting jou als jij je fusion charged. Maarjah, sinds shotguns goed zijn is dat eigenlijk geen probleem meer
Atlas#22744
En hive wizards.
En eigenlijk ook dregs, met hun rondjes om dozen rennen tot je ze gewoon kwijt bent
Dat zijn echt hufters. Ik heb de scout met void & solar ( van mercury ) en die is leeeeeuk tijdens POE void rondenLow_Profile schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 12:32:
[...]
En hive wizards.
En eigenlijk ook dregs, met hun rondjes om dozen rennen tot je ze gewoon kwijt bent
The Messenger (void) is leuker!steffeh schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 12:33:
[...]
Dat zijn echt hufters. Ik heb de scout met void & solar ( van mercury ) en die is leeeeeuk tijdens POE void ronden
Omg, I want itsteffeh schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 12:33:
[...]
Dat zijn echt hufters. Ik heb de scout met void & solar ( van mercury ) en die is leeeeeuk tijdens POE void ronden
Dat wordt PVP oefenen low!
Die scout is sterker en heeft een snellere reload. Heb the messenger met void & solar, wel een leuk wapen, dat wel
Ik zal er aan moeten geloven jahsteffeh schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 12:53:
[...]
Dat wordt PVP oefenen low!![]()
[...]
Die scout is sterker en heeft een snellere reload. Heb the messenger met void & solar, wel een leuk wapen, dat wel
Die scout heeft ook outlaw zie ik, met een damage boost na reload?
BazencomboUTADDICT schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 12:59:
Klopt, Outlaw (extra reload speed na kills) en Reactive Reload (damage boost na reload).
Nogmaals gefeliciteerd!tiguan schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 10:32:
Nah, geintje
Hallo!!
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Denk dat het hem deze week niet gaat worden, of ik moet een goede koel methode hebben voor de zolder....brambest schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 10:50:
[...]
Aha, we zaten nog te twijfelen of we je een invite moesten sturen voor nf/IB.
Dat ding levelen is idd wel mijn hoofddoel nuUTADDICT schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:04:
Als Tiguan opschiet, heeft hij hem eerder volledig geleveled dan jij Buidel! ;-)
Hehe, no worries. Ik zit ook op zolder btw, ging prima.tha_crazy schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:07:
[...]
Denk dat het hem deze week niet gaat worden, of ik moet een goede koel methode hebben voor de zolder....
Rocket telemetry + bounties op alle chars, gogo.. moet lukken binnen een dag!tiguan schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:07:
[...]
Dat ding levelen is idd wel mijn hoofddoel nu
Gjallarhorn deserves it... gjallarhorn won't let you down
Viper® schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:15:
Zit op kantoor.
Maar ik kreeg rare vragen. "Wat doet die ps4 hier" en "ga je nog wat doen vandaag"
Pulse rifles zijn stom.UTADDICT schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 12:55:
Ok, fine. Ik level die stomme scout wel dan.
Atlas#22744
Ik ga vanavond 3x de NF doen dus hopelijk krijg ik hem ook! :-)tiguan schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 10:32:
Nah, geintje
Tja, destiny is stom, maar dat spelen we ook nog steeds ;-)
Mijn Yolohorn is al max leveled nu!UTADDICT schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:04:
Als Tiguan opschiet, heeft hij hem eerder volledig geleveled dan jij Buidel! ;-)
In TTK zit een nieuwe nog betere gjallarhorn
Pulse rifles met een full auto perk zijn king
Lopen er al mensen warm voor VoG of Crota vanavond
[ Voor 15% gewijzigd door Viper® op 01-07-2015 14:27 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Qualixo op 01-07-2015 14:38 ]
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Helemaal niksKasai schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 14:43:
Waarin is ie beter dan?
Trouwens die perks vooraan kloppen nog niet. Field choke op een rocket launcher
[ Voor 21% gewijzigd door Ereaser op 01-07-2015 14:50 ]
PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
perks zijn ook niet goed hoor, heb liever wolfpack rounds, met tracking
Field Choke = More range and Impact. Increased recoil.
Linear Compensator = More predictable recoil. Slight boosts to range and Impact.
Soft Ballistics = Less recoil. Penalty to Impact.
Vacuum = Increases the pick-up radius of ammo drops for this weapon.
Heavy Payload = Increases warhead blast radius.
Flared Magwell = Reload this weapon even faster.
Perfect Balance = This weapon has extremely low recoil.
Snapshot = Aiming this weapon is incredibly fast.
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Ik vind 'm echt spuuglelijkOrnathon schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 14:50:
Hij is wel mooi, beetje Mass-Effect-erig
Zoeken er nog 1 voor PoE 32 om 16:00
[ Voor 21% gewijzigd door DarkElement op 01-07-2015 15:26 ]
[ Voor 8% gewijzigd door DarkElement op 01-07-2015 15:34 ]
Je zit nu op tweakers!!tha_crazy schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 15:33:
BEN AAN T WERK!
Dus onjuist, behalve als je voor TMG werkt.
Verwijderd
Ik wil wel meeDarkElement schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 15:22:
[...]
Ik vind 'm echt spuuglelijkben ik de enige?
Zoeken er nog 1 voor PoE 32 om 16:00
IK OOKtha_crazy schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 15:33:
BEN AAN T WERK!
pff beetje werkgever heeft een kapotte aircoFaaz0 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 15:50:
GODNONDEJU TIS KOUD HIER IN DE AIRCO
Atlas#22744
Zo doe je dat dus.
DANKU!
lekker in de airco
i reject your reality and substitute my ownViper® schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 15:38:
[...]
Je zit nu op tweakers!!
Dus onjuist, behalve als je voor TMG werkt.
Want je gaat naar mercury?brambest schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 15:54:
Lol @ Roy en Vegetto, vanavond weer Ib-en dan maar? Moeten we wel weer de hitte in lol
[ Voor 22% gewijzigd door tha_crazy op 01-07-2015 15:58 ]
Welke strand hebben ze in Amsterdam dan?UTADDICT schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 15:54:
Dankzij keihard rammen werk af, nu laatste uurtjes vrijgenomen en al op t strand.
Zo doe je dat dus.
Prima vertoeven hoor naast, op de grachtjes hier. Geen strand, maar genoeg ander lekkers om naar te kijkenBuizerd__NL schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 16:02:
[...]
Welke strand hebben ze in Amsterdam dan?
Geen. Daarom Egmond.Buizerd__NL schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 16:02:
[...]
Welke strand hebben ze in Amsterdam dan?
Lekker op de motor hoorBuizerd__NL schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 16:19:
Is wel een eindje rijden zeker?
Snap ik. We hebben daar een huisje op het strand, daarom altijd naar Egmond ;-)Buizerd__NL schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 16:23:
Haha die heb ik helaas niet, zal vanavond wel druk zijn richting de stranden.. dan ga ik nog eens naar Scheveningen
NopeDarkElement schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 15:22:
[...]
Ik vind 'm echt spuuglelijkben ik de enige?
Maar ik vind het wel leuk dat ze meer wapens van echte manufacturers maken ala borderlands
Dacht misschien wel een mooi strand aan de exclusion zone, maar daar ligt geen water
Misschien idee voor onze Destiny lan party clan?UTADDICT schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 16:27:
[...]
Snap ik. We hebben daar een huisje op het strand, daarom altijd naar Egmond ;-)
Dat kan ik zeker weten bevestigen. Maar dat is ook het enige mooie van A'dam =$brambest schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 16:04:
[...]
Prima vertoeven hoor naast, op de grachtjes hier. Geen strand, maar genoeg ander lekkers om naar te kijken
PSN - M4uSzi // -
Doel je nou op de grachten of..? Andere lekkers heb je overal natuurlijkM4uSzi schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 16:58:
[...]
Dat kan ik zeker weten bevestigen. Maar dat is ook het enige mooie van A'dam =$
[ Voor 3% gewijzigd door brambest op 01-07-2015 17:15 ]
Dit topic is gesloten.
![]()