I served in a company of heroes.
Rond 2uur, maar hoe lang ben je weg?DarkElement schreef op zondag 14 juni 2015 @ 13:37:
Ik kan niet heel lang. Hoe laat wilden jullie starten dan? Ik verwacht binnen nu en een uur opgehaald te worden namelijk.
[ Voor 36% gewijzigd door DarkElement op 14-06-2015 13:44 ]
Iig een ervaren iemand. Zometeen en anders kan ik om 21:30uur ook welDarkElement schreef op zondag 14 juni 2015 @ 13:44:
Ik moet toch echt afhaken, word zo gehaald! Hopelijk kunnen jullie vanavond anders? Na 21:30? Of een paar andere lui van Tweakers moeten jullie helpen? Genoeg ervaren mensen hier!
PSN - ps4 : sir_kowlier
Ik zou wel mee willen, crota normal 20:30?Michaelg schreef op zondag 14 juni 2015 @ 13:40:
Middag. Ik zit nu op 90% van de trophy's. Dus moet er nog 1....flawless raider.... Ghehe
Nu zoek ik voor vanavond nog 2 man om VoG normal of crota normal te doen en dus een flawless run te maken. Je moet echt weten wat je doet, en van jezelf weten dat je weinig dood gaat tijdens een raid(en het niet erg vinden om meerdere runs te maken als iemand onverhoopt toch dood gaat 😊)
Ps4 rond 19:30 (of half 9)
1. Sasha1103
2. Shaowussie
3. Vd-nietforspeed
4. Sevyx (vanaf 20:30)
5.
6.
Brambest is de psn
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Ik heb wel interesse, 34 hunter.kowlier schreef op zondag 14 juni 2015 @ 14:27:
Ik zoek een groep voor too flawless, lvl 34 Titan met maxed gear, sir_kowlier op ps4
psn : Lexzorz
Op t moment nietkowlier schreef op zondag 14 juni 2015 @ 14:35:
Ken je nog iemand?
PSN - ps4 : sir_kowlier
Verwijderd
Sorry ik kom net pas thuis, lees het nu pas. Zie dat jullie helaas al bezig zijnVerwijderd schreef op zondag 14 juni 2015 @ 13:22:
Klaar om VoG af te maken mariikvt, darkelement, baron, maciejk en Michel ?
Verwijderd
Nou we zijn weer een checkpoint verder maar nog steeds niet gefinished...DarkElement schreef op zondag 14 juni 2015 @ 13:44:
Ik moet toch echt afhaken, word zo gehaald! Hopelijk kunnen jullie vanavond anders? Na 21:30? Of een paar andere lui van Tweakers moeten jullie helpen? Genoeg ervaren mensen hier!
Verwijderd
Ja we kunnen evt vanavond nog verder gaan mits genoeg man dan kan je meedoen.Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2015 @ 14:58:
[...]
Sorry ik kom net pas thuis, lees het nu pas. Zie dat jullie helaas al bezig zijn
Verwijderd
Haha is goed, neem aan nog steeds op hard bezig? Kan helaas niet tot al te laat blijven, morgen vroeg tentamen...Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2015 @ 17:54:
[...]
Ja we kunnen evt vanavond nog verder gaan mits genoeg man dan kan je meedoen.
Sorry, ik ga me toch moeten afmelden. Misschien makkelijker om te doen met z'n 4-en ook?Michaelg schreef op zondag 14 juni 2015 @ 14:33:
Top! Dat is 5. Nog 1 plekje over.
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2015 19:05 ]
Nu zoek ik voor vanavond nog 2 man om VoG normal of crota normal te doen en dus een flawless run te maken. Je moet echt weten wat je doet, en van jezelf weten dat je weinig dood gaat tijdens een raid(en het niet erg vinden om meerdere runs te maken als iemand onverhoopt toch dood gaat 😊)
1. Sasha1103
2. Shaowussie
3. Vd-nietforspeed
5.
6.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Ik doe wel ff mee als je een zwaardbeer nodig hebtOrigins schreef op zondag 14 juni 2015 @ 19:06:
Okay
1.TheMallakai
2.Barriie
3.Maciejk8
4.
5
6
iemand die eventueel het zwaard wilt doen?
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Top! we zijn denk ik wel in 45 min klaar? no prob?Low_Profile schreef op zondag 14 juni 2015 @ 19:11:
[...]
Ik doe wel ff mee als je een zwaardbeer nodig hebt
Ik doe ook wel meeOrigins schreef op zondag 14 juni 2015 @ 19:06:
Okay
1.TheMallakai
2.Barriie
3.Maciejk8
4.Michel8704
5
6
iemand die eventueel het zwaard wilt doen?
Verwijderd
Sounds goodOrigins schreef op zondag 14 juni 2015 @ 19:12:
[...]
Top! we zijn denk ik wel in 45 min klaar? no prob?
Invite me maar when ready
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Tof! Hoe laat kunnen/willen jullie beginnen?Low_Profile schreef op zondag 14 juni 2015 @ 19:11:
[...]
Ik doe wel ff mee als je een zwaardbeer nodig hebt
[ Voor 16% gewijzigd door DRaD op 14-06-2015 20:11 ]
psn drad83
Ik kan niet, maar morgenavond heel graag. Dan heb ik iig laatste checkpoint nog staan.DarkElement schreef op zondag 14 juni 2015 @ 20:42:
Jongens nog zin om straks de vog af te maken? ben om 2100 uur al wel beschikbaar.
Zou mooi zijn als er mensen aanbieden om ff te halen voor de reset
Edit- iemand voor PoE level 32, zitten bij de eerste ronde!
[ Voor 40% gewijzigd door lewtfish op 14-06-2015 21:17 ]
Kom er zo op terug oké
[ Voor 7% gewijzigd door DarkElement op 14-06-2015 21:21 ]
Atlas#22744
Sorry man, we waren al zo goed als klaar...lewtfish schreef op zondag 14 juni 2015 @ 21:50:
Met jullie, laat maar horen!
No probs!DarkElement schreef op zondag 14 juni 2015 @ 23:41:
We hadden toch nog genoeg mensen, sorry dat ik het vegat te melden nog!
Crota normal is veruit de makkelijkste manier hiervoor..2e brug is meestal struikelpunt omdat mensen daar zelfres doen enzo normaal gesproken..daarna is het een eitje tegenwoordig..Michaelg schreef op zondag 14 juni 2015 @ 19:09:
Middag. Ik zit nu op 90% van de trophy's. Dus moet er nog 1....flawless raider.... Ghehe
1. Sasha1103
2. Shaowussie
3. Vd-nietforspeed
5.
6.
Vog blijft een stuk langer en instabieler qua kleine bugjes..
Normal Crota jas je dat eerste stuk er zo weer doorheen, lampen laat je iemand solo doen terwijl de rest wacht, kan er ook niemand doodgaan..alleen deathsinger is ff oppassen..
Iiefst snipen daar i.v.m. Jezelf per ongeluk opblazen enzo..en dan bij Crota zelf pas weer rockets aanzetten..
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Ik wil wel helpen maandagavond, kan ik met me Hunter 32. Sta in je list: IXI_BUDDHA_IXIbaronruud schreef op zondag 14 juni 2015 @ 20:45:
[...]
Ik kan niet, maar morgenavond heel graag. Dan heb ik iig laatste checkpoint nog staan.
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Ook op de normale manier is dat prima te halen. Enige "nadeel" is dat je eigenlijk gewoon 6 man nodig hebt om dat stuk goed te halen.Only schreef op maandag 15 juni 2015 @ 01:39:
[...]
2e brug is meestal struikelpunt omdat mensen daar zelfres doen enzo normaal gesproken..
Grootste kans dat er niemand bij de Deathsingers dood gaat is:Only schreef op maandag 15 juni 2015 @ 01:39:
[...]
Crota normal is veruit de makkelijkste manier hiervoor..2e brug is meestal struikelpunt omdat mensen daar zelfres doen enzo normaal gesproken..daarna is het een eitje tegenwoordig..
Vog blijft een stuk langer en instabieler qua kleine bugjes..
Normal Crota jas je dat eerste stuk er zo weer doorheen, lampen laat je iemand solo doen terwijl de rest wacht, kan er ook niemand doodgaan..alleen deathsinger is ff oppassen..
Iiefst snipen daar i.v.m. Jezelf per ongeluk opblazen enzo..en dan bij Crota zelf pas weer rockets aanzetten..
Naar binnen rennen met yolohorn, (Niet naar buiten rennen) dan komt de heks, knal die kapot met 2 yolo's, 3e yolo voor de shrieker dan naar buiten lopen en allemaal vanaf dezelfde kant naar binnen.
Zo kan 1 kant ook makkelijk gesolo'd worden en de kans dat je dood gaat door add is al klein op normal maar dan helemaal.
En zet je fireteam op closed, mocht iemand een disconnect krijgen, geen punt.Crashhill schreef op maandag 15 juni 2015 @ 08:38:
[...]
Grootste kans dat er niemand bij de Deathsingers dood gaat is:
Naar binnen rennen met yolohorn, (Niet naar buiten rennen) dan komt de heks, knal die kapot met 2 yolo's, 3e yolo voor de shrieker dan naar buiten lopen en allemaal vanaf dezelfde kant naar binnen.
Zo kan 1 kant ook makkelijk gesolo'd worden en de kans dat je dood gaat door add is al klein op normal maar dan helemaal.
Maar als hij terug komt dan ben je je flawless gelijk kwijt.
VD-Nietforspeed en Shaowussie willen ook mee. Dus dan hebben we er al 4
Als ik hem ga doen heb ik al zeker 4 manMichaelg schreef op maandag 15 juni 2015 @ 09:04:
Heb jij voorkeur voor dagen Richard? Wellicht kunnen we speciaal teampje ervoor opstellen ?
Verwijderd
Ik help nog wel ff vanavond.baronruud schreef op zondag 14 juni 2015 @ 20:45:
[...]
Ik kan niet, maar morgenavond heel graag. Dan heb ik iig laatste checkpoint nog staan.
WAT?! Ben je hier in de buurt? Sluit deuren en ramen!!!Crashhill schreef op maandag 15 juni 2015 @ 09:08:
[...]
Als ik hem ga doen heb ik al zeker 4 man. Maar ga vanaf morgen weekje naar Groningen, en die week erop misschien weer dus ik zal voorlopig nog even moeten wachten met het halen van deze trophy.
Edit: moet toch echt beter leren quoten! Sorry Darkie! Bedoelde natuurlijk baronruud
[ Voor 55% gewijzigd door Michel8704 op 15-06-2015 09:37 ]
Verder gisteren avond twee teams met laggers tegen ons gehad, was niet tegen te spelen, en een leaving team, dus easy punt.
Flawless niet gehaald, vanavond nieuwe poging.
Ik vond het juist heel fijn als ze allemaal B gingen rushen, gewoon het 'deurenspel' en na 1 kill (wat je altijd wel haalde daar) direct rushen.Griffx schreef op maandag 15 juni 2015 @ 09:58:
Erg leuke map de Cauldron voor de Trails, zit wel weer een flink verschil in spawn punten, als je rechts start, heb je gelijk het voordeel van de B kamer.
Verder gisteren avond twee teams met laggers tegen ons gehad, was niet tegen te spelen, en een leaving team, dus easy punt.
Evt als het te lang duurt 2 man de deur laten openen en los laten gaan op de kamer, waarna de ander flanked via een andere deur met Thorn of een Shotgun. Easy pickings.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Ja, of vanuit de kamer 1 man deurtje openen, sniper snipen.UTADDICT schreef op maandag 15 juni 2015 @ 10:01:
[...]
Ik vond het juist heel fijn als ze allemaal B gingen rushen, gewoon het 'deurenspel' en na 1 kill (wat je altijd wel haalde daar) direct rushen.
Evt als het te lang duurt 2 man de deur laten openen en los laten gaan op de kamer, waarna de ander flanked via een andere deur met Thorn of een Shotgun. Easy pickings.
1 man op de brug om de flanker(s) in de gaten te houden.
Als er 1 down is zelf richting A kamer flanken en door sniperen, heeft ons al een hoop wins opgeleverd.
En als je links spawnt (A kamer) of gelijk rushen de midden kamer in (wordt vaak niet verwacht)
1 man sniper en de twee andere shotguns doet het hem wel.
Deze map is iig leuker dan vorige week.
[ Voor 6% gewijzigd door Griffx op 15-06-2015 10:04 ]
Ja die lag is gewoon crap.. we waren als baasjes bezig..Griffx schreef op maandag 15 juni 2015 @ 09:58:
Erg leuke map de Cauldron voor de Trails, zit wel weer een flink verschil in spawn punten, als je rechts start, heb je gelijk het voordeel van de B kamer.
Snipen is zeker leuk
Ook altijd leuk hoe mensen lijp gaan op heavy ammo ronde en dan vol je super erop gooien
Mooiste rondje met k/d van 7.0
https://www.bungie.net/en...terId=2305843009216465000
[ Voor 22% gewijzigd door Qualixo op 15-06-2015 10:22 ]
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Inderdaad, zodra je aan de goede kant spawnt had je al zo goed als gewonnen.Griffx schreef op maandag 15 juni 2015 @ 09:58:
1e 2 runs vooral daar gespawnt, dan ook 1e 2 pogingen meteen flawless gegaan.
Daarna verschillende keren aan de andere kant gespawnt, daar moet je echt moeite doen om een ronde te winnen omdat de ander een voordeel heeft. Uiteindelijk maar opgegeven, vandaag nog even de helmet scoren voor een paar vrienden.
Bungie moet echt iedere ronde de spawns omdraaien imo.
[ Voor 3% gewijzigd door Ereaser op 15-06-2015 10:17 ]
Embrace yourselves!steffeh schreef op maandag 15 juni 2015 @ 09:26:
[...]
WAT?! Ben je hier in de buurt? Sluit deuren en ramen!!!
Hoezo? Waarom hou je je vast aan bepaalde kamers / routes? Je kan ook andere routes nemen en de boel flanken. Ik vond geen een spawn beter de ander deze week eigenlijk.Ereaser schreef op maandag 15 juni 2015 @ 10:15:
[...]
Inderdaad, zodra je aan de goede kant spawnt had je al zo goed als gewonnen.
1e 2 runs vooral daar gespawnt, dan ook 1e 2 pogingen meteen flawless gegaan.
Daarna verschillende keren aan de andere kant gespawnt, daar moet je echt moeite doen om een ronde te winnen omdat de ander een voordeel heeft. Uiteindelijk maar opgegeven, vandaag nog even de helmet scoren voor een paar vrienden.
Bungie moet echt iedere ronde de spawns omdraaien imo.
Wij wonnen aan beide kanten even makkelijk. Leuk die mensen die direct de B kamer in rushen, maar ze staren zich allemaal dood op de deur richting A. Heb gister de helft van de potjes geflankt en niemand die oplet, easy 2/3 kills en als je team pusht als jij begint met schieten is het chaos = win.
Edit* Wat utah zegt dus
Wat een tactieken en shitsteffeh schreef op maandag 15 juni 2015 @ 10:39:
[...]
Hoezo? Waarom hou je je vast aan bepaalde kamers / routes? Je kan ook andere routes nemen en de boel flanken. Ik vond geen een spawn beter de ander deze week eigenlijk.
Wij wonnen aan beide kanten even makkelijk. Leuk die mensen die direct de B kamer in rushen, maar ze staren zich allemaal dood op de deur richting A. Heb gister de helft van de potjes geflankt en niemand die oplet, easy 2/3 kills en als je team pusht als jij begint met schieten is het chaos = win.
Edit* Wat utah zegt dus
Verwijderd
Klopt, hoewel bij de heavy rondje er wel degelijk (veel) verschil is tussen de spawn punten.steffeh schreef op maandag 15 juni 2015 @ 10:39:
[...]
Hoezo? Waarom hou je je vast aan bepaalde kamers / routes? Je kan ook andere routes nemen en de boel flanken. Ik vond geen een spawn beter de ander deze week eigenlijk.
Edit* Wat utah zegt dus
Why?Griffx schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:12:
[...]
Klopt, hoewel bij de heavy rondje er wel degelijk (veel) verschil is tussen de spawn punten.
Het maakt in de heavy ronde niks uit wie er eerder is op zo'n kleine map, aangezien iedereen staat te wachten tot de heavy er daadwerkelijk is. Als je besluit te rushen is de ene kant eerder bij de heavy en kan het zijn dat je dan de lul bent, maar rushen is niet altijd verstandig.
Ik wil ook nog steeds, was gisteren alleen niet in de mood.Michaelg schreef op maandag 15 juni 2015 @ 09:04:
Heb jij voorkeur voor dagen Richard? Wellicht kunnen we speciaal teampje ervoor opstellen ?
Omdat je vanaf het B punt sneller bij beide heavy punten bent.UTADDICT schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:14:
[...]
Why?
Het maakt in de heavy ronde niks uit wie er eerder is op zo'n kleine map, aangezien iedereen staat te wachten tot de heavy er daadwerkelijk is. Als je besluit te rushen is de ene kant eerder bij de heavy en kan het zijn dat je dan de lul bent, maar rushen is niet altijd verstandig.
Waardoor je als team beide heavy's kan pakken, of hun heavy ben je daarna wel afgeschoten, maar heb je wel de heavy steal van hun, waardoor je eigen team rustig hun kan afknallen met heavy.
Maar al met al, wel een gave map voor de trails, en voor 3 tegen 3 is de map groot genoeg.
[ Voor 6% gewijzigd door Griffx op 15-06-2015 11:17 ]
B is de spawn aan de rechterkant. en met je rug naar de deur aan de linkerkant
Kamer van de B capture uit control.
[ Voor 8% gewijzigd door Griffx op 15-06-2015 11:20 ]
Maar je pusht vaak alleen op een heavy, tegen noobs kan je dan nog wel een steal doen, maar grote kans dat jij het 3 vs 1 aflegt en ruim voor de heavy al kapot bent. Dan ben jij 2 vs 3 en hebben jullie beiden heavy terwijl jouw body op hun spawn ligt: niet handig ...Griffx schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:16:
[...]
Omdat je vanaf het B punt sneller bij beide heavy punten bent.
Waardoor je als team beide heavy's kan pakken, of hun heavy ben je daarna wel afgeschoten, maar heb je wel de heavy steal van hun, waardoor je eigen team rustig hun kan afknallen met heavy.
Maar al met al, wel een gave map voor de trails, en voor 3 tegen 3 is de map groot genoeg.
Verwijderd
Maar b is het middenGriffx schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:19:
[...]
B is de spawn aan de rechterkant. en met je rug naar de deur aan de linkerkant
Kamer van de B capture uit control.
1. Baronruud
2. Buddha_
3. Ra_the_Rugged
4. Michel8704
5.
6.
Nog wel ervaren iemand nodig natuurlijk
( 19:00 uur?)
[ Voor 8% gewijzigd door DeBaroN op 15-06-2015 11:24 ]
klopt en daar buiten spawn je.
Klopt, maar met twee warlock burning nades stop je ze wel tijdelijk af.steffeh schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:19:
[...]
Maar je pusht vaak alleen op een heavy, tegen noobs kan je dan nog wel een steal doen, maar grote kans dat jij het 3 vs 1 aflegt en ruim voor de heavy al kapot bent. Dan ben jij 2 vs 3 en hebben jullie beiden heavy terwijl jouw body op hun spawn ligt: niet handig ...
Klopt, hoewel 1 sniper vanuit deze ruimte wel nut heeft, met iemand die de deur(en) open doet.steffeh schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:21:
[...]
Ik sta liever helemaal niet op B, 4 kanten van waar je geflankt kan worden
En de andere zit op de brug voor de flankers.
[ Voor 21% gewijzigd door Griffx op 15-06-2015 11:25 ]
Hm, weet het niet hoor, al meerdere keren gehad dat ik sneller bij hun heavy was.Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:24:
[...]
jah ok. Maar aan beide spawns ben je even snel bij beide heavys
Kan natuurlijk aan hun liggen.
Dat zeg ik, de snelheid naar het heavy punt op deze map maakt niet uit, hoe je ook loopt, je staat minimaal 5sec te wachten voor de heavy er is. In die 5 seconden kan jij er alvast staan, maar dan pakt een beetje goed pvp persoon je nog voor de heavy daadwerkelijk spawned.Griffx schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:16:
[...]
Omdat je vanaf het B punt sneller bij beide heavy punten bent.
Heb er een bij weten te regelenbaronruud schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:21:
Vanavond VoG (hard) vanaf laatste checkpoint afmaken:
1. Baronruud
2. Buddha_
3. Ra_the_Rugged
4. Michel8704
5. Rudios (Kabamboo)
6.
Nog wel ervaren iemand nodig natuurlijkJansoe is die hier ook tweakert?
Alleen Atheon? Help wel even tussen 1900 / 1930baronruud schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:21:
Vanavond VoG (hard) vanaf laatste checkpoint afmaken:
1. Baronruud
2. Buddha_
3. Ra_the_Rugged
4. Michel8704
5.
6.
Verwijderd
SHERPA STEFFFEFEFEFEHsteffeh schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:46:
[...]
Alleen Atheon? Help wel even tussen 1900 / 1930
Ik weet niet zeker of baron de laatste checkpoint heeft? anders moeten we ook nog de relics gaan halen door de poortjes..steffeh schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:46:
[...]
Alleen Atheon? Help wel even tussen 1900 / 1930
Oh jee, ja is mij om het even. Beiden events duren ±5 minuten, dus roept u maar.Michel8704 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:50:
[...]
Ik weet niet zeker of baron de laatste checkpoint heeft? anders moeten we ook nog de relics gaan halen door de poortjes..
Vanavond ToO carry met Shadow en mij, wie wie wie wie wie? - wel iemand zonder mercury
[ Voor 4% gewijzigd door steffeh op 15-06-2015 12:02 ]
Wil wel mee met mijn titan, die is nog redelijk (schoentjes alleen) trails 'maagd' en heeft geen flawless.steffeh schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:00:
[...]
Oh jee, ja is mij om het even. Beiden events duren ±5 minuten, dus roept u maar.
Vanavond ToO carry met Shadow en mij, wie wie wie wie wie?
Blijf me tekst aanpassen op je edits
[ Voor 34% gewijzigd door Griffx op 15-06-2015 12:29 ]
Verwijderd
Kan die tekst nog kleiner?steffeh schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:00:
[...]
Oh jee, ja is mij om het even. Beiden events duren ±5 minuten, dus roept u maar.
Vanavond ToO carry met Shadow en mij, wie wie wie wie wie? - wel iemand zonder mercury
1. Baronruud
2. Buddha_
3. Ra_the_Rugged
4. Michel8704
5. Rudios (Kabamboo)
6. Steffeh
Nog wel ervaren iemand nodig natuurlijk
En inderdaad, zijn aantal waaronder ikzelf die het voor het "eerst" doen / proberen te halen..
[ Voor 18% gewijzigd door DeBaroN op 15-06-2015 12:07 ]
Hahaha just saying....steffeh schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:00:
[...]
Zie dat ik net te laat ben, maar mocht je vd week nog een keer gaan hou ik me graag aanbevolen
Damn, vanavond kan ik net niet.. Doe je zoiets volgende week ook?steffeh schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:00:
[...]
Atlas#22744
We houden niet vast aan bepaalde kamers / routes. Het is gewoon zo als je de verkeerde spawn krijgt je al achter stand hebt. Natuurlijk kan je creatief zijn en alsnog winnen, maar zodra mensen hardcore campen in het midden kan je er vrij weinig tegen doen. Ze hoeven alleen de radar in de gaten te houden en aan de hand daarvan te wachten tot een deur open gaat.steffeh schreef op maandag 15 juni 2015 @ 10:39:
[...]
Edit* Wat utah zegt dus
Neemt niet weg dat wisselende spawns per ronde een grote verbetering zou zijn, al is het alleen al voor de afwisseling.
Oke wellicht kunnen we proberen een team voor morgen avond (8 uur) op te zetten?brambest schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:16:
[...]
Ik wil ook nog steeds, was gisteren alleen niet in de mood.
Mijn ervaring is dat soort pannenkoek meestal naar 1 deur kijken, we hadden gisteren paar mooie flank akties door dat die hufters met zijn alleen naar 1 deur zaten te kijken (en 2 van ons achter zaten), paar Thorn schoten en je had er zo 2 te pakken.Ereaser schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:22:
[...]
We houden niet vast aan bepaalde kamers / routes. Het is gewoon zo als je de verkeerde spawn krijgt je al achter stand hebt. Natuurlijk kan je creatief zijn en alsnog winnen, maar zodra mensen hardcore campen in het midden kan je er vrij weinig tegen doen. Ze hoeven alleen de radar in de gaten te houden en aan de hand daarvan te wachten tot een deur open gaat.
Neemt niet weg dat wisselende spawns per ronde een grote verbetering zou zijn, al is het alleen al voor de afwisseling.
Ben wel met je eens dat elk rondje de boel mag omdraaien.
Atlas#22744
Ik kom zo snel als mogelijk online, misschien iets later als 19.00 uurbaronruud schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:06:
Vanavond VoG (hard) vanaf laatste checkpoint (Gatekeeper) afmaken:
1. Baronruud
2. Buddha_
3. Ra_the_Rugged
4. Michel8704
5. Rudios (Kabamboo)
6. Steffeh
En inderdaad, zijn aantal waaronder ikzelf die het voor het "eerst" doen / proberen te halen..
Kan uiterlijk tot 21.30 uur
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Dit topic is gesloten.
![]()