Titan is wel handig voor bubbel.
PSN Biacas
Ja graag, wat wil er voor terug hebben ?Verwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 11:52:
Wilt iemand etheric light kopen? Heb 18.
Ben Titan 32. heb je niet veel aan denk ik?Biacas schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 11:58:
Is er iemand die even wil helpen met de eindebaas van Poe34 ?
Titan is wel handig voor bubbel.
2 personen die 32 willen doen?
[ Voor 6% gewijzigd door RawChild op 13-06-2015 12:02 ]
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
haha, nee gaat em niet worden denk ik, met het aantal wizzards ben je gelijk kapot.RawChild schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 12:01:
[...]
Ben Titan 32. heb je niet veel aan denk ik?
PSN Biacas
Hij wil betaald worden in natura.
Atlas#22744
Verwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 11:14:
[...]
Nou inderdaad haha...en ook goed alles uitgelegd ! Hulde Mauszi !
Echt een aanrader die raids spelen, leukste gedeelte van destiny imho.
@mariikvt volgende keer als ik je Online zie kan je zeker mee we zaten net vol gister.
Iemand zin om ToO te proberen ? Nooit gespeeld.
1x Crota NM, toen direct Crota HM gedaan. En toen ook nog maar een VoG. En succes jullie nieuwe wapens lvlen =P
PSN - M4uSzi // -
Joah doe maar stoer =(Verwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 11:52:
PSN - M4uSzi // -
haha, 18 maar? Ik heb er 28!Verwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 11:52:
PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394
Verwijderd
Wat een tiefus map!
Ik wil ook wel even proberen, als er nog een 3de persoon is?Verwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 13:22:
Zijn er nog mensen die ToO gaan doen (zonder hoge verwachtingen)?
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Verwijderd
Zal hopelijk wel iemand te vinden zijn? Weet niet hoelaat je ongeveer kunt?RawChild schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 13:32:
[...]
Ik wil ook wel even proberen, als er nog een 3de persoon is?
Maar, maar, hoe dan?
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2015 13:40 ]
Ah jammer voor Biacas. Ach volgende keer beter.AlexMar schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 19:07:
[...]
Biacas moest weg, uiteindelijk via Reddit met 2 randoms gedaan, net klaar.
Ook een nieuwe exotic bounty!:)
Ik heb echt zoveel troep dat ik gewoon niet weet waar ik het op moet gebruiken
PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Verwijderd
Yo sry ff niet op het forum gelet...maar wil nog wel een rondje proberen...mariikvt ook zag ik dan zijn we met 3RawChild schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 11:22:
[...]
PS4? Ik heb dit namelijk ook nog nooit gespeeld. En wil ook wel graag kijken hoever ik kan komen
Moet er wel bij zeggen dat ik level 32 ben. nog geen upgrade shit kunnen bemachtigen
Verwijderd
Etheric chests openen als je de wolfpacks hebt verslagen, die vijanden die spawnen voor de reef bounties. Moet je wel het kistje vinden daar heb je 1,5 minuut voor nadat ze dood zijn.Basolic schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 14:45:
Ik ben een lvl 32 Hunter en vind PoE het leukst om te spelen. Heb zelf alleen de moeite om treasure keys bij elkaar te farmen. Hoe pakken jullie dit aan naast de ene gegarandeerde key die je van de queen krijgt per week?
- alp1903 L34 Titan.
-
-
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Hier ben ik bekend mee, maar dit heb ik nu in totaal al wel 6 uur gedaan, maar daar komt bij mij alleen maar rommel uit. Ik weet ook dat wanneer ik PoE doe er in de 2 kleine kistjes ook keys kunnen zitten.Verwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 14:48:
[...]
Etheric chests openen als je de wolfpacks hebt verslagen, die vijanden die spawnen voor de reef bounties. Moet je wel het kistje vinden daar heb je 1,5 minuut voor nadat ze dood zijn.
Verder geen andere mogeljkheden dus?
Verwijderd
Voor zover ik weet niet...Basolic schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 14:53:
[...]
Hier ben ik bekend mee, maar dit heb ik nu in totaal al wel 6 uur gedaan, maar daar komt bij mij alleen maar rommel uit. Ik weet ook dat wanneer ik PoE doe er in de 2 kleine kistjes ook keys kunnen zitten.
Dus behalve dat je zo nodig hebt voor elders cyphers is 1 key per week toch meer dan zat?
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Verwijderd
Im down! Altijd al willen proberenVerwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 14:43:
[...]
Yo sry ff niet op het forum gelet...maar wil nog wel een rondje proberen...mariikvt ook zag ik dan zijn we met 3
1x keer per week komt er wel is exotic spul uit.Low_Profile schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 15:06:
Uit die chests komt toch amper bruikbare loot. (Queens wapens, emblems, shaders etc.)
Dus behalve dat je zo nodig hebt voor elders cyphers is 1 key per week toch meer dan zat?
De bounties doen bij de Queen, der is altijd kans dat je der dan eentje krijgt. Zo straks 4 keys gehad =O, eentje uit een kistje naar een wolfpack. En 3 bij inleveren van een bountieBasolic schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 14:53:
[...]
Hier ben ik bekend mee, maar dit heb ik nu in totaal al wel 6 uur gedaan, maar daar komt bij mij alleen maar rommel uit. Ik weet ook dat wanneer ik PoE doe er in de 2 kleine kistjes ook keys kunnen zitten.
[ Voor 7% gewijzigd door M4uSzi op 13-06-2015 15:22 ]
PSN - M4uSzi // -
I served in a company of heroes.
Nice! gefeliciteerd. Meines dropte ook uit de eerste kist van de PoEVuvuzela schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 15:27:
Aye yeah3e character puur voor die 1e exotic uit PoE aangemaakt.. story vind ik verschrikkelijk op laag level.. maar er doorheen geworsteld geleveld etc. en nu net na PoE 28 de eerste keer uit de grote chest DE Gjallahorn
Ik heb sinds de launch 25+ kistjes geopend verdeeld over 3 chars, maar alleen uit die eerste kwam een exotic.nFo schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 15:15:
[...]
1x keer per week komt er wel is exotic spul uit.
Kreeg wel een icebreaker als completion reward though
Conclusie: rng is rng , dus dat of ik ben extreem unlucky met die kist
Same here, eerste keer een exotic, voor de rest niets, nada, noppes. Doe dus alleen de bounties voor de rep. En ga er niet apart voor farmen.Low_Profile schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 16:26:
[...]
Ik heb sinds de launch 25+ kistjes geopend verdeeld over 3 chars, maar alleen uit die eerste kwam een exotic.
Kreeg wel een icebreaker als completion reward though(dus zonder de kist te openen)
Conclusie: rng is rng , dus dat of ik ben extreem unlucky met die kist
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
PSN: Houtvlot
Vanavond rond een uur of 20:00 heb ik wel tijd voor een paar runs. Heb ook een cypher open staan.dinges schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 17:43:
Zijn er nog mensen die PoE moeten doen, en ruimte hebben in het fireteam? Ik moet baasjes verslaan voor die stomme cipher
Lvl 34 doen, makkelijk en levert meeste punten op
Als er een 33 mee wil om gecarried te worden vind ik trouwens geen probleem.
Stomme Cipherdinges schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 17:43:
Zijn er nog mensen die PoE moeten doen, en ruimte hebben in het fireteam? Ik moet baasjes verslaan voor die stomme cipher
Top! Level 33 meenemen lijkt me ook een goed idee! Heeft iedereen er wat aanLow_Profile schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 18:13:
[...]
Vanavond rond een uur of 20:00 heb ik wel tijd voor een paar runs. Heb ook een cypher open staan.
Ik heb trouwens 2 van die stomme ciphers, dus meer PoE is meer beter!
[ Voor 7% gewijzigd door dinges op 13-06-2015 18:23 ]
PSN: Houtvlot
Doe je 28, matchmaking for the win...dinges schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 17:43:
ik wil wel mee heb een lvl 33 warlock.Low_Profile schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 18:13:
[...]
Vanavond rond een uur of 20:00 heb ik wel tijd voor een paar runs. Heb ook een cypher open staan.
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2015 19:55 ]
Hard of normal? Loop je hem helemaal? ik heb een nieuwe 3e character maar die is nog lvl 30... nog 5 strikes en dan richting 32.
Verwijderd
Voor mij word het de eerste keer, dus ik heb geen idee wat hier de bedoeling is. Ik denk op hard en helemaal.Vuvuzela schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 19:59:
[...]
Hard of normal? Loop je hem helemaal? ik heb een nieuwe 3e character maar die is nog lvl 30... nog 5 strikes en dan richting 32.
Sowieso helemaal doenVuvuzela schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 19:59:
[...]
Jij hebt 'm toch vaak gedaan geloof ik?? dus dat zou dan wel schelen...Vuvuzela schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 20:02:
Als lvl 30 te laag is dan wil ik hem evt ook met 34 doen. Heb het begin deze week nog niet gedaan.. geloof dat je de Fatebringer alleen na de templar kan krijgen.
Verwijderd
Denk dat level 30 prima is, ik ben level 33 maar heb hem nog nooit gespeeld, mooi in balans zoVuvuzela schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 20:02:
Als lvl 30 te laag is dan wil ik hem evt ook met 34 doen. Heb het begin deze week nog niet gedaan.. geloof dat je de Fatebringer alleen na de templar kan krijgen.
Wat een drama trouwens zeg die mine dismantle ronde met Cabal @ PoE 35.
[ Voor 25% gewijzigd door DarkElement op 13-06-2015 20:30 ]
Maar dus ook heel veel niet naar 365 gebracht? Want ik heb er ook > 30, maar alleen belangrijke / veel gebruikte wapens gedaan.
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2015 20:51 ]
[ Voor 42% gewijzigd door DarkElement op 13-06-2015 21:32 ]
Hebben er een aantal mensen zin om met mij samen de Too te gaan doen? Ik zelf speel op het playstation 4 platform mijn Psn is daar volkelriaan.
Nu zoek ik voor vanavond nog 4 man om VoG normal of crota normal te doen en dus een flawless run te maken. Je moet echt weten wat je doet, en van jezelf weten dat je weinig dood gaat tijdens een raid(en het niet erg vinden om meerdere runs te maken als iemand onverhoopt toch dood gaat 😊)
Ps4 rond 19:30
1. Sasha1103
2. Shaowussie
3. Niet4speed
4.
5.
6.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Atlas#22744
Ik wil wel meedoen!Michaelg schreef op zondag 14 juni 2015 @ 09:30:
Morning. Ik zit nu op 90% van de trophy's. Dus moet er nog 1....flawless raider.... Ghehe
Nu zoek ik voor vanavond nog 4 man om VoG normal of crota normal te doen en dus een flawless run te maken. Je moet echt weten wat je doet, en van jezelf weten dat je weinig dood gaat tijdens een raid(en het niet erg vinden om meerdere runs te maken als iemand onverhoopt toch dood gaat 😊)
Ps4 rond 19:30
1. Sasha1103
2. Shaowussie
3.
4.
5.
6.
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
PSN: jansoe13
edit: Voor een flawless Crota is dat dus
tha_crazy in "[Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic!"
[ Voor 39% gewijzigd door DarkElement op 14-06-2015 09:58 ]
Ben niet onervaren en alles gemaxed, heb alleen geen yolohorn😡
Met 2 maxed blackhammers en 1 niet gemaxed bh hadden we em steeds bijna maar helaas...
Op void vorige week wel gehaald, je zou toch zeggen dat t nu beter te doen is😒
Volgende week zonder burn maar eens checken 😆
Ondertussen hopen op die verrekte yolohorn die al van dag 1 release niet kan krijgen
psn: Dutch-President
Easy? Hoe heb je de mijnen ronde met Cabal dan aangepakt? Daar zaten wij meer dan een uur op vastrandy_e schreef op zondag 14 juni 2015 @ 10:01:
wat een kakzooi, van 2230 uur tot 0300 uur bezig geweest met poe35... Tot aan skolas easy maar uiteindelijk niet gelukt skolas te verslaan...
Ben niet onervaren en alles gemaxed, heb alleen geen yolohorn😡
Met 2 maxed blackhammers en 1 niet gemaxed bh hadden we em steeds bijna maar helaas...
Op void vorige week wel gehaald, je zou toch zeggen dat t nu beter te doen is😒
Volgende week zonder burn maar eens checken 😆
Ondertussen hopen op die verrekte yolohorn die al van dag 1 release niet kan krijgen
Als je 1 of meer hunters in je party hebt zijn mine rondes peanutsDarkElement schreef op zondag 14 juni 2015 @ 10:02:
[...]
Easy? Hoe heb je de mijnen ronde met Cabal dan aangepakt? Daar zaten wij meer dan een uur op vast
Hoelaat? Wil wel mee met mijn titanstrompel schreef op zondag 14 juni 2015 @ 09:53:
zoek 2 man om poe 35 zo te gaan doen
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
Equip arc weapons
Die kleine gastjes zijn prioriteit om af te maken omdat ze ook arc damage doen
Die mijnen; 1 blijft op afstand enemys killen en 2 gaan achter de mijnen aan
Zo lukte het ons tenminste
Edit: we waren met 3 titans
Met een hunter idd nog makkelijker
[ Voor 10% gewijzigd door randy_e op 14-06-2015 10:09 ]
En die Psions zijn zo vervelend met die 1-hit groundwaves van ze
Misschien was het probleem wel dat we geen saint 14 bubbel hadden
[ Voor 92% gewijzigd door DarkElement op 14-06-2015 10:16 ]
Ik kan de hele ochtend wel, starten als we er 3 hebben?
Ben zelf met warlock /yolohorn
Hunter met max strength en alle invisible perks = moeiteloos dismantlen.DarkElement schreef op zondag 14 juni 2015 @ 10:12:
Wij waren met 2 Titans + 1 Hunter en toch ging het niet zo easy hoor.
Gebruik crouch voor de 1e mine, blink strike onderweg naar 2e mine, weer crouch. Super invis voor 3e, als dat überhaupt nodig is. (Als blink strike cool down nog actief is)
Ga alleen niet met meer dan 1 de mines dismantlen, want dan heb je niks aan de invisibility door de (arc) splash.
De andere 2 constant adds killen / orbs maken.
[ Voor 56% gewijzigd door DarkElement op 14-06-2015 10:22 ]
Ik wil wel mee, kan er met een minuut of 15-20 zijn.. Warlock lvl 34 yolohorn 365strompel schreef op zondag 14 juni 2015 @ 10:20:
[...]
Ik kan de hele ochtend wel, starten als we er 3 hebben?
Ben zelf met warlock /yolohorn
Edit: nevermind, gaat toch niet lukken
[ Voor 6% gewijzigd door brambest op 14-06-2015 10:54 ]
Helaas, zoeken dus nog steeds 1 persoon voor poe 35brambest schreef op zondag 14 juni 2015 @ 10:39:
[...]
Ik wil wel mee, kan er met een minuut of 15-20 zijn.. Warlock lvl 34 yolohorn 365
Edit: nevermind, gaat toch niet lukken
Wil nog wel een NF doenVuvuzela schreef op zondag 14 juni 2015 @ 11:16:
Iemand vandaag NF, Poe 32? Nieuwe char lvl 32 die het nog niet heeft gedaan.
Ik wil wel mee, moet nog 1x nightfall doen
Warlock weer 9-0 gehaald en opnieuw te veel geld uitgegeven voor een vlucht naar Mercury, fucking KLM voordeelweken.
Eenmaal daar kistje opengetrokken, en mijn verbazing was zeer klein toen ik opnieuw een void primary (nr 9) uit de kist kreeg. Auto Rifle ook, dus een directe dismantle. Gold package was shotgun, je raadt het al: ook void. Zucht.
Wel mooi, met Shadow en een random die net zo gek is als wij, en goed ook. Speelde ook liedjes van Frozen tijdens een enorme clutch, heel mooi.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Ik wil wel mee PSN: TheKrishFaaz0 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 12:13:
iemand voor trials of osiris over een paar minuten? nog eentje nodig
PSN: TheKrish
Ik kan wel mee, op mn 33 hunter?Biatch schreef op zondag 14 juni 2015 @ 12:45:
Houtvlot en ik zoeken nog 1 iemand voor poe 34. Liefst een leuk iemand
-edit- vol
[ Voor 14% gewijzigd door NLRev0lution op 14-06-2015 13:12 ]
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Sure, eerst even pottybreak, drinken enzo, ben vanaf 13:45 at your serviceVerwijderd schreef op zondag 14 juni 2015 @ 13:22:
Klaar om VoG af te maken mariikvt, darkelement, baron, maciejk en Michel ?
Ja, is goed. Ff eten, met kwartier ben ik erVerwijderd schreef op zondag 14 juni 2015 @ 13:22:
Klaar om VoG af te maken mariikvt, darkelement, baron, maciejk en Michel ?
Nu zoek ik voor vanavond nog 2 man om VoG normal of crota normal te doen en dus een flawless run te maken. Je moet echt weten wat je doet, en van jezelf weten dat je weinig dood gaat tijdens een raid(en het niet erg vinden om meerdere runs te maken als iemand onverhoopt toch dood gaat 😊)
Ps4 rond 19:30 (of half 9)
1. Sasha1103
2. Shaowussie
3. Vd-nietforspeed
4. Sevyx (vanaf 20:30)
5.
6.
Dit topic is gesloten.
![]()