Wie wil nightfall 3x doen vanavond rond 19:30?!?
WIN!
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Ja, hij heeft gelijk. Maar ik betwijfel het of ik m goed vind als hij wel fukky upgraded is, maar dat issie dus niet omdat ik... Laat maar
GezelligFaaz0 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:48:
ik ben er rond 19.30 brammeke
[ Voor 22% gewijzigd door brambest op 02-06-2015 11:50 ]
I served in a company of heroes.
Ik wil ook wel meedoen.brambest schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:47:
Dat kan ook inderdaad.
Wie wil nightfall 3x doen vanavond rond 19:30?!?
Fatebringer doet 11000 dmg met een crit + arc burn explosie = win.Vuvuzela schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:50:
Wow NF is vrij easy met de VoC.. small arms + solar burn dus dat ding voelt als een sniper qua damage.
Heb je hem op 365?Vuvuzela schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:50:
Wow NF is vrij easy met de VoC.. small arms + solar burn dus dat ding voelt als een sniper qua damage.
Op Archon Priest zelf?steffeh schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:51:
[...]
Fatebringer doet 11000 dmg met een crit + arc burn explosie = win.
Eerste legendary wapen dat naar 365 ging
Atlas#22744
Nee maar is denk t eerste wapen dat ik ga upgraden als ik extra etheric light heb (deze week met IB).
En de fatebringer heb ik nu nog niet.. die krijg ik deze week pas
Bij mij was dat de fatebringer, niet de VoC, die is wss deze week aan de beurt
Wordt nog leuk! xD
Maar voor dat je dat hebt, is destiny 2 uit. Althans, in mijn geval.Crashhill schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:56:
Weet je wat wel kut is met die nieuwe gear, je moet eigenlijk al minimaal 4 complete pakken hebben voor de perks. hive, cabal, vex en fallen voor het vechten in prison of elders
Wordt nog leuk! xD
Oh lol ik dacht dat je het over de fatebringer had.Crashhill schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:54:
[...]
Bij mij was dat de fatebringer, niet de VoC, die is wss deze week aan de beurt
Atlas#22744
Zonder werkt het ook prima hoorCrashhill schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:56:
Weet je wat wel kut is met die nieuwe gear, je moet eigenlijk al minimaal 4 complete pakken hebben voor de perks. hive, cabal, vex en fallen voor het vechten in prison of elders
Wordt nog leuk! xD
Jah gisteren Skolas tot en met Ronde 5 met zijn 2en gedaan pas bij Skolas kwam de 3e
Dus inderdaad het werkt prima zonder
Atlas#22744
Dus omdat jij het niet kunt zal ik vast geen fulltime job hebben? Grappenmaker.Verderf schreef op maandag 01 juni 2015 @ 12:31:
[...]
Mits je die doet maar alles wat jij opnoemt kost wel dermate veel tijd dat ik betwijfel of jij een fulltime baan hebt want ik zou dat echt niet kunnen.
Poe 32-34-35 duurt bij mekaar nog geen anderhalf uur per character. in een avondje alle drie characters gedaan. En vrijdag avond doe ik TOO, ook alle drie chars flawless in een paar uur en dan ben ik weer klaar. 2-3game avonden per week.
Maar jij werkt vast 80uur per week ofzo.
The first casualty in war is always the truth...
Inderdaad, als je 3 gasten hebt die gelijk alles gaan doen, zonder treuzelen gezellig kletsen etc. dan heb je aan 2 - 3 game avonden per week genoeg.Jumpiefox schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:04:
[...]
Dus omdat jij het niet kunt zal ik vast geen fulltime job hebben? Grappenmaker.
Poe 32-34-35 duurt bij mekaar nog geen anderhalf uur per character. in een avondje alle drie characters gedaan. En vrijdag avond doe ik TOO, ook alle drie chars flawless in een paar uur en dan ben ik weer klaar. 2-3game avonden per week.
Zodra je met 4-5 man in een party zit wordt het anders. die doet dat, die wil zus doen, etc. etc.
Wat is je PSN ?
Alle 3 de items die Variks heeft verkocht hadden tot nu toe strenght, dus al die 500 strenght mannetjes kopen waarschijnlijk hun gear gewoon.To easy schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:17:
Ja wat is dat toch met die strengt. 500 strengt mannetjes hier
Atlas#22744
LDR 5001 uit de kast halen en gassen maar!Kasai schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:09:
Skolas is trouwens niet brawler, maar void; http://www.reddit.com/r/D...s_this_week_is_void_burn/
En natuurlijk Corrective Measure
[ Voor 6% gewijzigd door Crashhill op 02-06-2015 13:13 ]
Ich auchCrashhill schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:05:
[...]
Inderdaad, als je 3 gasten hebt die gelijk alles gaan doen, zonder treuzelen gezellig kletsen etc. dan heb je aan 2 - 3 game avonden per week genoeg.
Zodra je met 4-5 man in een party zit wordt het anders. die doet dat, die wil zus doen, etc. etc.
Wat is je PSN ?dan voeg ik je toe, want ik wil ook wel binnen 1,5 uur door PoE 32-34-35 heen
Preadyths Revenge ascendenCrashhill schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:10:
[...]
LDR 5001 uit de kast halen en gassen maar!
En natuurlijk Corrective Measure
Atlas#22744
Gisteren met een groep van 6 man 2 uur bezig geweest met Crota Hard. Dat is de fun van Destiny, lekker kutten met z'n allen en als je dan serieus wilt gaan spelen wil het niet meer lukken"By reaching the goal we missed everything else."
Tip: het is het internet, je moet niet alles persoonlijk opnemen, vroeg het me gewoon af en meer niet.Jumpiefox schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:04:
[...]
Dus omdat jij het niet kunt zal ik vast geen fulltime job hebben? Grappenmaker.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Doe is niet hardop dan ;-)Verderf schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:36:
[...]
Tip: het is het internet, je moet niet alles persoonlijk opnemen, vroeg het me gewoon af en meer niet.
[ Voor 23% gewijzigd door Verderf op 02-06-2015 13:43 ]
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Verwijderd
Verwijderd
Oke thanks, en als ik het goed begrijp zijn de Strike's wel met MatchMaking, en de Story en Nightfalls zonder? Die Daily Heroic Story ook zonder toch?HaskoF schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:24:
eerst lvl 3 daarna faction imo
Wel toevallig dat de reset vandaag is, misschien toch eerder Legendary Gear dan verwacht. En heb ik ook iets aan dat IB? Heb geen enkele expansion en zag bij die Bounty's endergelijke zon II staan, dus ik nam aan dat dat Expansion gedoe is.
Sowieso iedereen bedankt voor de antwoorden.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2015 14:27 ]
Nee maakt niet uit.Roshnak schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:45:
Wat is de beste manier om snel te stijgen in reputatie met Iron Banner? Maakt het bijvoorbeeld uit als je Solo of met een Team speelt?
Sowieso altijd zorgen dat de tempered buff actief is die je kunt kopen. Hoe later het is in de week, hoe hoger deze buff is.
Je krijgt ook voor class item, shader en emblem van IB 10% meer XP, dus als je die kunt kopen doen.
Voor de rest gewoon lekker spelen en zoveel mogelijk bounties afronden.
http://www.reddit.com/r/d...elling_up_explained_tips/
Daar hadden ze het wel over, exacte bedragen weet ik niet. Zag wel op een screenshot dat de Etheric Light 5k isCrashhill schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:21:
Items waren wel goedkoper toch? ipv 11.5k en 9k enzo.
Komen we eindelijk van die 25K glimmer af.
Sinds de HoW DLC niet meer onder de 25K gekomen.
Liegebeest!Griffx schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:10:
[...]
Komen we eindelijk van die 25K glimmer af.
Sinds de HoW DLC niet meer onder de 25K gekomen.
idd! heb je niks geupgrade dan sinds HoW
Ies kost duur meneer!brambest schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:10:
Kost duur....
[ Voor 29% gewijzigd door PaYnE81 op 02-06-2015 16:14 ]
Zeker wel, maar binnen no time weer op de max.
Gisteren 15 exotics geupgrade naar 365 en max defense nu zit ik wel wat lager
Maar ik denk dat er tijdens de Iron Banner wel een farm momentje gaat komen
Yep, goedkoop is duurkoop Brambrambest schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:10:
Kost duur....
[ Voor 29% gewijzigd door Griffx op 02-06-2015 16:17 ]
Maarja,
Las 5K op redditCrashhill schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:21:
Ben benieuwd hoe duur ze de Etheric Light gaan maken
Maarja,kan niet wachten om ze te kopen xD!
Vanavond ff ragen in iron banner danGCrashhill schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:21:
Ben benieuwd hoe duur ze de Etheric Light gaan maken
Maarja,kan niet wachten om ze te kopen xD!
PSN: jansoe13
waarschijnlijk kun je er maar 1 op lvl 3 en 5 kopen per char.
Surestrompel schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:22:
Iemand NF nu?
Ja dat wist ik al was meer van ooo dan valt de prijs wel mee 5k.PaYnE81 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:23:
[...]
waarschijnlijk kun je er maar 1 op lvl 3 en 5 kopen per char.
just checking, avoiding dissapointment enzoCrashhill schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:24:
[...]
Ja dat wist ik al was meer van ooo dan valt de prijs wel mee 5k.
Ja hoop dat het zo is, zag het op destinytracker via twitter:Crashhill schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:24:
[...]
Ja dat wist ik al was meer van ooo dan valt de prijs wel mee 5k.
http://destinytracker.com/Forums/Post/14584/2?page=1
Zou wel netjes zijn toch 5k voor een Etheric LightGriffx schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:26:
[...]
Ja hoop dat het zo is, zag het op destinytracker via twitter:
http://destinytracker.com/Forums/Post/14584/2?page=1
Ja dat was ook echt absurd, speel je heel de week crucible kun je ook nog eens een week glimmer gaan lopen farmenPaYnE81 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:37:
zeker vind het cheap, had al aan 20k gedacht gezien de vorige IB prijzen haha
Ben level 24 titan, niks geen Legendary gear.
Op 101 rep na bijna rank 2 Vanguard, die ga ik zo halen. En heb 149 Vanguard marks.
Chest en leg armor halen a 75 marks bij Titan Vanguard ? Of wachten op Xur vrijdag en daar een engram halen en hopen iets leuks? Of iets totaal anders?
(Ik heb net ook een Hunter aangemaakt)
Verwijderd
IB op lvl 24 lijkt me niet echt een goed idee...PaYnE81 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:45:
je kunt ze idd uitgeven aan een engram bij Xur en hopen op een item voor de juiste class. Of je kunt ze bewaren om wapens te rerollen straks. Of als je Iron Banner gaat spelen kun je er de buff van kopen iedere dag
Dan heb je het nog nooit gespeeld denk ikDeBierVampier schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:46:
[...]
IB op lvl 24 lijkt me niet echt een goed idee...
Level advantages enabled? Leg eens uit dan?
Is prima te doen, het boeit niet zoveel + het is een team effort puntjes cappen. Het is geen ToODeBierVampier schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:49:
[...]
Level advantages enabled? Leg eens uit dan?
Die hou je gewoon maar kun je niet equipen. Je kunt dan of de andere class levelen of het item dismantelen voor een exotic shard. Die shard kun je later weer gebruiken om een exotic naar Max. te upgradenbaronruud schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:48:
En als ik iets uit een engram krijg wat voor een andere class is, wat gebeurt er dan mee?
Naar de vault plaatsen, overschakelen naar Hunter class en daar bijvoorbeeld als het voor hunter class is daar equipen?PaYnE81 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:52:
[...]
Die hou je gewoon maar kun je niet equipen. Je kunt dan of de andere class levelen of het item dismantelen voor een exotic shard. Die shard kun je later weer gebruiken om een exotic naar Max. te upgraden
[ Voor 3% gewijzigd door DeBaroN op 02-06-2015 16:54 ]
Dat is dus alleen nodig als je 'oude' exotics hebt van voor house of wolves. Degene die je vanaf House of Wolves release krijgt hebben al max light.PaYnE81 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:52:
[...]
Die hou je gewoon maar kun je niet equipen. Je kunt dan of de andere class levelen of het item dismantelen voor een exotic shard. Die shard kun je later weer gebruiken om een exotic naar Max. te upgraden
Klopt maar de laatste upgrade van de "oude" kost nog steeds een exotic shardMichel8704 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:54:
[...]
Dat is dus alleen nodig als je 'oude' exotics hebt van voor house of wolves. Degene die je vanaf House of Wolves release krijgt hebben al max light.
I dunno man, volgens mij is op lvl 24 vs lvl 34 alles een OHKO en andersom kan je aardig wat vaker op iemand zn kop schieten voor ie neer gaat. En ik weet niet of de rest van het team het kan waarderen als je 'meelift' en vrijwel niet in staat bent een steentje bij te dragen.PaYnE81 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:51:
[...]
Is prima te doen, het boeit niet zoveel + het is een team effort puntjes cappen. Het is geen ToO
Maar heb 't zelf nooit geprobeerd, misschien zit er toch nog iets van intelligentie in 't matchmaking systeem en wordt je alleen met andere lvl 24's gepaired?
True! Ik ging er even vanuit dat je bedoelde het light level te maxen naar dat van HoW. Er vanuitgaande dat Ruud weinig tot geen exotics heeft daar hij nieuwe speler is en ná House of Wolves release is gaan spelen.. zodoende mijn replyPaYnE81 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:56:
[...]
Klopt maar de laatste upgrade van de "oude" kost nog steeds een exotic shardook in nieuwe vorm. Je hoeft alleen geen extra shard meer uit te geven om te ascenden.
Top, bedankt. Ben nogal noob met Destiny, heb tot level 24 eigenlijk nooit opgelet hoe het nou echt moest / in verdiept... Bounties en dergelijk nooit wat op uitgedaan....PaYnE81 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:55:
yep je kunt via de vault verplaatsen naar een ander character, goed gezien
Heb altijd Call of Duty gespeeld, maar dat wordt met het jaar slechter! Die aan de kant geknetterd, en Destiny aangeslingerd! Bevalt goed, nu ik het beetje bij beetje door begin te krijgen.
Je bent sterker dan je denkt, ook al is het niet genormaliseerd zoals normale CrucibleDeBierVampier schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:56:
[...]
I dunno man, volgens mij is op lvl 24 vs lvl 34 alles een OHKO en andersom kan je aardig wat vaker op iemand zn kop schieten voor ie neer gaat. En ik weet niet of de rest van het team het kan waarderen als je 'meelift' en vrijwel niet in staat bent een steentje bij te dragen.
Maar heb 't zelf nooit geprobeerd, misschien zit er toch nog iets van intelligentie in 't matchmaking systeem en wordt je alleen met andere lvl 24's gepaired?
Mij zou het persoonlijk niet zoveel boeien of er een paar lagere levels bij zitten of niet iig
NPbaronruud schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:58:
[...]
Top, bedankt. Ben nogal noob met Destiny, heb tot level 24 eigenlijk nooit opgelet hoe het nou echt moest / in verdiept... Bounties en dergelijk nooit wat op uitgedaan....![]()
Heb altijd Call of Duty gespeeld, maar dat wordt met het jaar slechter! Die aan de kant geknetterd, en Destiny aangeslingerd! Bevalt goed, nu ik het beetje bij beetje door begin te krijgen.
Als je een handje nodig hebt ergens gewoon vragen, als ik online ben en niet midden in iets zit help ik graag
Xur verkoopt exotic wapens en gear (=geel). De vanguards verkopen legendary gear (=paars). Voor wapens moet je bij de Quartermaster zijn in de hangar van de Tower. Bij de vanguard gebruik je je marks als valuta. en bij Xur koop je met motes of light of strange coins.baronruud schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 17:02:
Maar beter wachten op Xur dus, daar engram kopen en dan pas evt marks uitgeven bij de vanguard?
Als Xur bijv een helm verkoopt of een kun je misschien idd beter even wachten met het kopen van legendary gear om te voorkomen dat je 'dubbel' zou kopen idd..
Zucht zeg ik het weer verkeerd, 3e edit in 5 minuten tijd...
[ Voor 20% gewijzigd door Michel8704 op 02-06-2015 17:07 ]
+1PaYnE81 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 17:00:
[...]
NPgeen dank, iedereen is als noob begonnen en vragen mag altijd natuurlijk
![]()
Als je een handje nodig hebt ergens gewoon vragen, als ik online ben en niet midden in iets zit help ik graag
Om te levellen zou ik je marks gewoon uitgeven bij je vanguard master.baronruud schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 17:02:
Maar beter wachten op Xur dus, daar engram kopen en dan pas evt marks uitgeven bij de vanguard?
Hoger level worden geeft toegang tot hogere onderdelen met betere loot. Nightfall, weekly, raids e.d.
Dus zo snel mogelijk dat level omhoog pompen is the way to go imho....
baronruud schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 17:02:
Let er wel op dat je maar 1 Exotic wapen en 1 Exotic armor per charachter kan equipen (je kunt er wel meerdere hebben om te wisselen ook in andere slots natuurlijk)Michel8704 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 17:04:
[...]
Xur verkoopt exotic wapens en gear (=geel). De vanguards verkopen legendary gear (=paars). Voor wapens moet je bij de Quartermaster zijn in de hangar van de Tower. Bij de vanguard gebruik je je marks als valuta. en bij Xur koop je met motes of light of strange coins.
Als Xur bijv een helm engram verkoopt kun je misschien idd beter even wachten met het kopen van legendary gear om te voorkomen dat je 'dubbel' zou kopen idd..
Voordeel is wel dat ze gelijk 36/42 light hebben en je weer makkelijk een paar leveltjes omhoog gaat
Ja, weet ik. Dat was eigenlijk een korste samenvatting van mijn vraag eerder, waar ik geen echt antwoord op had gekregen. Om mezelf te quoten:Michel8704 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 17:04:
[...]
Xur verkoopt exotic wapens en gear (=geel). De vanguards verkopen legendary gear (=paars). Voor wapens moet je bij de Quartermaster zijn in de hangar van de Tower. Bij de vanguard gebruik je je marks als valuta. en bij Xur koop je met motes of light of strange coins.
Als Xur bijv een helm engram verkoopt kun je misschien idd beter even wachten met het kopen van legendary gear om te voorkomen dat je 'dubbel' zou kopen idd..
baronruud schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:44:
Wat kan ik het beste doen met m'n Mote of Light? Heb er 34 op moment.
Ben level 24 titan, niks geen Legendary gear.
Op 101 rep na bijna rank 2 Vanguard, die ga ik zo halen. En heb 149 Vanguard marks.
Chest en leg armor halen a 75 marks bij Titan Vanguard ? Of wachten op Xur vrijdag en daar een engram halen en hopen iets leuks? Of iets totaal anders?
(Ik heb net ook een Hunter aangemaakt)
In dit specifieke geval zou ik die 3 dagen nog wachten... dan level je het snelste omhoog lijkt mijGearloose schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 17:06:
[...]
Om te levellen zou ik je marks gewoon uitgeven bij je vanguard master.
Hoger level worden geeft toegang tot hogere onderdelen met betere loot. Nightfall, weekly, raids e.d.
Dus zo snel mogelijk dat level omhoog pompen is the way to go imho....
Persoonlijk zou ik de engram kopen in de hoop dat het een item is wat ik kan dragen. en de rest van de vanguard bij kopen om zo zo snel mogelijk in light level te stijgenbaronruud schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 17:08:
[...]
Ja, weet ik. Dat was eigenlijk een korste samenvatting van mijn vraag eerder, waar ik geen echt antwoord op had gekregen. Om mezelf te quoten:
[...]
Ja, dacht ik ook. Koop ik een armor chest en leg, krijg ik straks uit die engram een exotic chest bijvoorbeeld.Michel8704 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 17:09:
[...]
In dit specifieke geval zou ik die 3 dagen nog wachten... dan level je het snelste omhoog lijkt mij
EDIT: ok, duidelijk... ik wacht, thanks maar weer!
[ Voor 7% gewijzigd door DeBaroN op 02-06-2015 17:11 ]
Dit topic is gesloten.
![]()