[Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2

Pagina: 1 ... 56 ... 167 Laatste
Acties:
  • 186.076 views

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-10 07:42
PeusNeuter schreef op maandag 01 juni 2015 @ 20:49:
Ik doe wel een pot ToO mee, mijn psn is wrecked-it-ralph
Verstuurd :)

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 30-12 22:50
Jeej, Skolas 35 verslagen! Helaas geen bounty, bosjuh & schaduw wel, erg vet!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-12 21:18
Zoek je nog iemand voor too? Voeg mij maar toe aub. Sasha1103

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Verwijderd

Ben nu level 25, ben een beetje strikes/crucible aan het doen, meer mensen rond dit level op de ps4?

• Faaz0
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-12 09:15
Denk dat de meeste mensen hier wel boven de 30 zitten.
Maar gelukkig duurt het niet heel lang voor jij ook boven de 30 zit waarschijnlijk :)

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Iemand zin in too? Lukt voor geen meter hier. Heb er 1 nodig

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-12 11:43
steffeh schreef op maandag 01 juni 2015 @ 20:59:
Hoeveel pogingen heb je op skolas gedaan en welke tactiek?

Verwijderd

Faaz0 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 21:20:
Denk dat de meeste mensen hier wel boven de 30 zitten.
Maar gelukkig duurt het niet heel lang voor jij ook boven de 30 zit waarschijnlijk :)
Gaat inderdaad allemaal redelijk rap, heb nu een alles rare en een legendary third, hopelijk snel wat meer legendary equipment. Bijna level 2 bij Vanguard en Crucible, dus dat moet wel goed komen.

Vraagje tussendoor, ik kan maar 100 marks per week verdienen toch? geld dit ook voor de reputation? Ik zit namelijk al aan de cap voor de Crucible, maar ik kan nu toch nog wel mijn Crucible Rank omhoog werken?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2015 21:56 ]

• steffeh
To easy schreef op maandag 01 juni 2015 @ 21:45:
[...]

Hoeveel pogingen heb je op skolas gedaan en welke tactiek?
Fourth horseman in de gang links met 2 titan bubbels ( weapons & blessing ), twee schieten die servitor kapot en dan pomp je hem vol met de shotgun.

Wel handig om perks te hebben die je meer ammo shotguns geven, twee pogingen en het was klaar. Uurtje bezig geweest of zo.

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:49

Vuvuzela

My spire is forming

Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2015 @ 21:51:
[...]
Gaat inderdaad allemaal redelijk rap, heb nu een alles rare en een legendary third, hopelijk snel wat meer legendary equipment. Bijna level 2 bij Vanguard en Crucible, dus dat moet wel goed komen.

Vraagje tussendoor, ik kan maar 100 marks per week verdienen toch? geld dit ook voor de reputation? Ik zit namelijk al aan de cap voor de Crucible, maar ik kan nu toch nog wel mijn Crucible Rank omhoog werken?
Reputation heeft geen max gelukkig.
Ik zou 100 marks bij vanguard en crucible verdienen dan kan je in 1 week al bijvoorbeel chest en schoenen kopen week erna handschoenen en eigenlijk een exotic helm proberen te regelen die is het duurst in marks. Nu is alles meteen al 36 light dus kan je daarna al snel meedoen met NF's raids PoE etc. om wapens te verzamelen.

I served in a company of heroes.

• To easy
steffeh schreef op maandag 01 juni 2015 @ 21:56:
[...]

Fourth horseman in de gang links met 2 titan bubbels ( weapons & blessing ), twee schieten die servitor kapot en dan pomp je hem vol met de shotgun.

Wel handig om perks te hebben die je meer ammo shotguns geven, twee pogingen en het was klaar. Uurtje bezig geweest of zo.
Oké oké. Zag net ook dat met found verdict lukt. Zit zelf op xbox en heb de triple sniper tactiek gebruikt met 1 weapons of Light. Wanneersniper op was met thunderlord finishen. Na een paar wipes werkte die ook lekker!

Verwijderd

Vuvuzela schreef op maandag 01 juni 2015 @ 22:08:
[...]

Reputation heeft geen max gelukkig.
Ik zou 100 marks bij vanguard en crucible verdienen dan kan je in 1 week al bijvoorbeel chest en schoenen kopen week erna handschoenen en eigenlijk een exotic helm proberen te regelen die is het duurst in marks. Nu is alles meteen al 36 light dus kan je daarna al snel meedoen met NF's raids PoE etc. om wapens te verzamelen.
Ja ik las overal dat level 25/26 een beetje een hang puntje is, omdat je naar die Legendary gear moet. Maar 1 á 2 weken moet wel lukken. DIe NF's, PoE enz. Zijn dat die wekelijkse/dagelijkse dingen? Of zijn dat losse strike's / raid's? Ben me nog aardig aan het inlezen, verdomd groot spel.

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2015 @ 22:14:
[...]

Ja ik las overal dat level 25/26 een beetje een hang puntje is, omdat je naar die Legendary gear moet. Maar 1 á 2 weken moet wel lukken. DIe NF's, PoE enz. Zijn dat die wekelijkse/dagelijkse dingen? Of zijn dat losse strike's / raid's? Ben me nog aardig aan het inlezen, verdomd groot spel.
Wel grappig om dit te lezen, terwijl iedereen maar klaagt over te weinig content in Destiny ;)

Verwijderd

gise schreef op maandag 01 juni 2015 @ 22:21:
[...]

Wel grappig om dit te lezen, terwijl iedereen maar klaagt over te weinig content in Destiny ;)
Tsja, speel het nu 1/2 weken, en kwa verhaal was het nou niet heel denderend nee. Maar als je gaat kijken naar de enemies, weapons gears en dergelijke is er meer dan genoeg te ontdekken / doen. Ik kijk nu nog voornamelijk naar Light en Defense, maar neem aan dat op het later moment je ook alles bij elkaar gaat matchen, kwa perks enz.

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Klopt. ook qua gear, je hebt 3 verschillende stats: Strength, Discipline en Intellect. Nu zit je nog op een moment dat je blij bent met alle legendary gear en zolang je maar op elk slot een paarse gear hebt je blij bent, maar op een gegeven moment ga je ook zoeken naar gear die bij jouw speelstijl passen, dus bijvoorbeeld met hoge intellect of juist discipline en dan ook de juiste perks zoals carry extra heavy of special ammo

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-12 22:14

nFo

Serious Sam is groter, heeft ook meer verhaal dan Destiny. :P

Nee maar toch blijf je het spelen voor nieuwe gear, hoger level , grinden/farmen ect.
Was even met Witcher 3 bezig, maar ik heb last van de XP bug, dus even wachten tot het gefixt is.

Morgen Iron Banner is die Etheric Light dinges farmen..of gewoon kopen las ik ?

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-12 13:27

UTADDICT

NERF

nFo schreef op maandag 01 juni 2015 @ 22:57:
Serious Sam is groter, heeft ook meer verhaal dan Destiny. :P

Nee maar toch blijf je het spelen voor nieuwe gear, hoger level , grinden/farmen ect.
Was even met Witcher 3 bezig, maar ik heb last van de XP bug, dus even wachten tot het gefixt is.

Morgen Iron Banner is die Etheric Light dinges farmen..of gewoon kopen las ik ?
Gewoon kopen, bungie hooks people up for free.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Verwijderd

gise schreef op maandag 01 juni 2015 @ 22:52:
Klopt. ook qua gear, je hebt 3 verschillende stats: Strength, Discipline en Intellect. Nu zit je nog op een moment dat je blij bent met alle legendary gear en zolang je maar op elk slot een paarse gear hebt je blij bent, maar op een gegeven moment ga je ook zoeken naar gear die bij jouw speelstijl passen, dus bijvoorbeeld met hoge intellect of juist discipline en dan ook de juiste perks zoals carry extra heavy of special ammo
Haha inderdaad, ik let dan nog wel een beetje op met de Perks bij Armor, maar dat Discp, Intel en Strength kan me nu nog gestolen worden. Deze week de eerste Legendary spullen moet te doen zijn.

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:02

Rudios

Lost in space?

UTADDICT schreef op maandag 01 juni 2015 @ 23:08:
[...]

Gewoon kopen, bungie hooks people up for free.
Waar te kopen dan?

Whole lot of stars ***

• steffeh
To easy schreef op maandag 01 juni 2015 @ 22:12:
[...]

Oké oké. Zag net ook dat met found verdict lukt. Zit zelf op xbox en heb de triple sniper tactiek gebruikt met 1 weapons of Light. Wanneersniper op was met thunderlord finishen. Na een paar wipes werkte die ook lekker!
Ah ja die zou ook moeten lukken, niet geprobeerd. Dat klinkt ook als een goede tactiek, wel WOL gebruikt of?

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

IB vendor.

• To easy
steffeh schreef op maandag 01 juni 2015 @ 23:25:
[...]

Ah ja die zou ook moeten lukken, niet geprobeerd. Dat klinkt ook als een goede tactiek, wel WOL gebruikt of?
Weapons of Light bedoel je? Ja die hebben we gebruikt. Door sniper headshots stunded die zo lekker!

• brambest
Nog even vog gedaan vanaf templer, kreeg mn 3e fatebringer en sniper. Geen exotic bij gorgon cp, wel een icebreakert bij atheon. * brambest will gjalla of voc bah blergh bah.

• joey1990
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-10 13:30
Voeg me toe op ps4 joey1990

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07:55
Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2015 @ 21:16:
Ben nu level 25, ben een beetje strikes/crucible aan het doen, meer mensen rond dit level op de ps4?
Ik zit nu op lvl 24. Je mag mij anders wel toevoegen. Mijn psn is Micmulder.

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12 11:29
steffeh schreef op maandag 01 juni 2015 @ 20:59:
Het was episch!

Leuk dat bijna alle stappen in de bounty rng zijn :+

Atlas#22744

• steffeh
Kasai schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 07:58:
[...]

Het was episch!

Leuk dat bijna alle stappen in de bounty rng zijn :+
Ja lekkere onzin ook weer, ik vind dat level 35 een gegarandeerde bounty drop zou moeten zijn ( niet omdat ik hem nu niet heb gehad ), maar de stappen er achter zijn best lastig en RNG.

Zou de invective ook werken met solar? :)

[ Voor 5% gewijzigd door steffeh op 02-06-2015 08:43 ]

• Kasai
Als het solar is gaan we gewoon proberen :)

Atlas#22744

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23-12 11:42
Gisteren ook nog eens geprobeerd met sniper maar kregen hem tot ong. 15% toen alsnog een wipe..
Lag behoorlijk aan mij want heb geen geupgrade arc sniper..
Alles heb ik behalve een arc sniper :+
Achjah als die een goede krijg dan maar reforgen 8)

• Low_Profile
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-05 16:08
Xur verkocht toch P&T ? :)

Dan had je een 365 arc sniper kunnen hebben ;)

PSN: Low__Profile | Team Shadowloo

• steffeh
Low_Profile schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:02:

Haha niet zo gemeen low! Heb je ToO al geprobeerd? :9

• Crashhill
Low_Profile schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:02:

:+ Die heb ik ook maar niet geupgrade :P
Kijken wat deze week de burn is, wanneer hij weer arc is dan ga ik hem wel even upgraden :P
Void en Solar snipers heb ik wel :)

[ Voor 21% gewijzigd door Crashhill op 02-06-2015 09:12 ]

• Low_Profile
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-05 16:08
Haha :D

ToO 1 keer gedaan, had een totale offday en de rest van m'n team ook, en daarna niet meer geprobeerd :')

PvP is sowieso niet mijn ding (meer)... Ben vrees ik alleen goed met keyboard en muis :+

PSN: Low__Profile | Team Shadowloo

• Gearloose
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 30-12 11:21
Voor de gein gisteren crota HM nog eens gelopen, WTF :')

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

steffeh schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 08:43:
[...]

Ja lekkere onzin ook weer, ik vind dat level 35 een gegarandeerde bounty drop zou moeten zijn ( niet omdat ik hem nu niet heb gehad ), maar de stappen er achter zijn best lastig en RNG.

Zou de invective ook werken met solar? :)
Als het solar is is de Black hammer een betere optie, 5 minder impact, maar je hoeft niet te reloaden (mits je kan chainen natuurlijk :P )

En anders gewoon 3x gjalla :+

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gisteren Crota op hard gedaan, de Abyss Defiant binnen.
On to the next

• Kasai
Bokkie schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:14:
[...]

Als het solar is is de Black hammer een betere optie, 5 minder impact, maar je hoeft niet te reloaden (mits je kan chainen natuurlijk :P )

Met 3x yolohorn ging het toch stuk minder smooth :( Random teleports en dat soort geneuzel.

Atlas#22744

• steffeh
Bokkie schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:14:
[...]

Hebben we wel geprobeerd, maar die gast komt zo snel dichtbij en doet af en toe rare dingen ( of gaat achter allerlei muren staan, zodat je rockets niet direct raken ) dat hij je kapot maakt met zijn mega solar kanon.
Low_Profile schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:12:
Haha :D

ToO 1 keer gedaan, had een totale offday en de rest van m'n team ook, en daarna niet meer geprobeerd :')

PvP is sowieso niet mijn ding (meer)... Ben vrees ik alleen goed met keyboard en muis :+
Haha, dat was een compleet fiasco dus? :P

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11 08:34
Gearloose schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:13:
Voor de gein gisteren crota HM nog eens gelopen, WTF :')
Ja was lache, vooral veel fails omdat het te makkelijk was :X
Vanavond Iron Banner in.

PC Specs

• Crashhill
Vanavond al Iron Banner? :O
Ik ga eerst 3 Nightfalls doen :+

• brambest
Ja, gaan we weer rocken Richard? Hoelaat ga je nf doen?

• Crashhill
Dat weet ik dus nog niet :+
Maar ergens vanavond hahaha.

• brambest
Ja euh, wat heb ik daar nou weer aan :+. Vegetto ook mee met IB? Over IB gesproken, die viel gisteren bij vog hard. Waarom nou niet eentje die ik nog niet heb? :-(

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-12 21:59
brambest schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 00:25:
Nog even vog gedaan vanaf templer, kreeg mn 3e fatebringer en sniper. Geen exotic bij gorgon cp, wel een icebreakert bij atheon. * brambest will gjalla of voc bah blergh bah.
Man ik wil alleen nog maar fatebringer (en blackhammer)...rest heb ik al. Gaan donderdag avond een rondje VoG doen (3 x), dus als je zin hebt om mee te gaan? Of als je zelf een team hebt en nog 2 zoekt. Doen VoG Hard onder de 50 minuten complete run, dus als we vanaf Templar doen dan moet 20-30 minuten makkelijk kunnen per run.

Gister overigens ToO flawless gehaald in 2 uurtjes. Is de moeite waard om te proberen. Lekker loot krijg je daarvan. Helaas niet de hc gekregen maar de ar (met arc burn). Episch moment om dan naar mercury te mogen.

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11 08:34
Crashhill schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:46:
Vanavond al Iron Banner? :O
Ik ga eerst 3 Nightfalls doen :+
Ja eerst Nightfall ivm de Xp buff.

PC Specs

• brambest
Xecuter NL schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:09:
[...]

Man ik wil alleen nog maar fatebringer (en blackhammer)...rest heb ik al. Gaan donderdag avond een rondje VoG doen (3 x), dus als je zin hebt om mee te gaan? Of als je zelf een team hebt en nog 2 zoekt. Doen VoG Hard onder de 50 minuten complete run, dus als we vanaf Templar doen dan moet 20-30 minuten makkelijk kunnen per run.

Gister overigens ToO flawless gehaald in 2 uurtjes. Is de moeite waard om te proberen. Lekker loot krijg je daarvan. Helaas niet de hc gekregen maar de ar (met arc burn). Episch moment om dan naar mercury te mogen.
Ik heb geen team, dus wil donderdag avond best even mee rennen. Misschien dat een maat van me ook zin heeft om mee te lopen, alleen heeft hij geen vog ervaring, en geen goeie oracle wapens, maar zou geen probleem moeten zijn denk ik.

Edit: maat van me wilt wel mee, 2x. Hoelaat, ik kan zelf pas rond uur of 20:00 Wat is je psn?

Ik heb dat too ook geprobeerd, maar niets lukte, scheelde niet veel of ik gooide die ps4 het raam ut, dus als je as weekend zin heb om mij daar doorheen te loodsen?

[ Voor 4% gewijzigd door brambest op 02-06-2015 10:28 . Reden: Toevoeging ]

• Crashhill
4 man met oracle guns is voldoende

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-12 21:59
brambest schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:15:
[...]

...

Edit: maat van me wilt wel mee, 2x. Hoelaat, ik kan zelf pas rond uur of 20:00 Wat is je psn?

Ik heb dat too ook geprobeerd, maar niets lukte, scheelde niet veel of ik gooide die ps4 het raam ut, dus als je as weekend zin heb om mij daar doorheen te loodsen?
willen om 19.00 beginnen en 3x. Kunnen niet te lang door. Maar heb al een mannetje of 4 uit mn clan, dus komt mooi uit als je wel om 19.00 kan. Moeten iig 4 man hebben met relic ervaring en juiste wapens. Ik doe meestal relic bij Templar terwijl iedereen van boven staat te snipen.

Psn: XecuterNL

• brambest
Ik heb je pb gestuurd, en op psn toegevoegt.

• steffeh
Xecuter NL schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:09:
[...]

Hand Cannon hier 2 x gehad met solar & arc, geniaal wapen. Jammer dat de reload wat langzaam is en daar geen goede perk voor is.

Gefeliciteerd en goed gedaan, mercury is erg leuk inderdaad!

• Crashhill
Hand Canon met SOLAR :O!

Ik ben benieuwd wat onze vriend gaat verkopen 42 helm of boots? of toch weer armen of chest?

[ Voor 66% gewijzigd door Crashhill op 02-06-2015 10:53 ]

• brambest
Ik wil auto rifle met arc, scout met solar en void.

• Michaelg
Scout met solar heb ik al :D iets met VOC ^^ haha

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

• Crashhill
Hand Canon met Solar vind ik ook meer dan goed :)
Naar opmerking van Bosjuh

[ Voor 26% gewijzigd door Crashhill op 02-06-2015 10:57 ]

• Kasai
Vind*

Atlas#22744

• brambest
Ja die voc heb ik niet. Wil ik graag. Ik hoop dat die poe gast boots verkoopt, zit ik op lvl 34. Is het al bekend?

Grrmbl, helm is het. Of had die eerst ook al?

[ Voor 17% gewijzigd door brambest op 02-06-2015 11:01 ]

• Crashhill
Weekly: Omnigul
Modifiers: Heroic, Brawler

Nightfall: Archon Priest
Modifiers: Nightfall, Epic, Arc, Solar, Small Arms

House of judgement: Helm en Pulse Rifle

[ Voor 15% gewijzigd door Crashhill op 02-06-2015 11:03 ]

• brambest
Nf piece of cake.

• Kasai
Arc Solar priest :o

Atlas#22744

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Nu online
NF is easy dus.. Small arms is 2x de damage van primary.
Lekker 365 faithbringer en rennen maar _/-\o_

[ Voor 29% gewijzigd door Qualixo op 02-06-2015 11:04 ]

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

• Faaz0
Variks verkoopt de helm btw

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-12 12:49
Hahahaha dat wordt lachen met 365 Fatebringer en VoC :)
Weekly is dan wel weer wat minder.. maar je kan niet alles hebben :)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

• Faaz0
PoE lvl 35: Skolas met melee damage boost modifier :/

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-12 21:51

zekerpixels

Victory Loves Preparation

De weekly doen we dus niet deze week, die strike is gwn iritant en op die 3x9 sc zit ik ook niet te wachten

• brambest
Ja bah, me moet boots hebben of poe 34 eens een keer halen.

Vanavond nf, 2x rond 19:30? Kan eventueel ook 3x, alleen is me titan pas lvl 27

• zekerpixels

zekerpixels

Is die helm van variks weer met strength stat?

Vorrige week wilde skolas met arc al niet laat staan met brawler.

• Kasai
Wederom strength gear van Variks.

Atlas#22744

• Crashhill
Faaz0 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:05:
PoE lvl 35: Skolas met melee damage boost modifier :/
Mmmhhh,, 3 geupgrade blackhammers dan genoeg?

• steffeh
Crashhill schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:51:
Hand Canon met SOLAR :O!

Ik ben benieuwd wat onze vriend gaat verkopen 42 helm of boots? of toch weer armen of chest?
http://destinystatus.com/psn/St3ffhh

Account overkopen? }:O

• Crashhill
Kasai schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:08:
Wederom strength gear van Variks.
Ja dat is echt "kut" he helemaal voor PvP. Maarja het is ook PvE gear en dan maakt het opzich niet allemaal zo heel veel uit :P Aangezien je toch pak kunt wisselen.

• Kasai
Ik heb pas 1 keer een item gekocht van die hufter. Flikker lekker op met je strength.

Atlas#22744

• zekerpixels

zekerpixels

Is de pulsrifle bij variks nog wat?

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Kasai schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:10:
Ik heb pas 1 keer een item gekocht van die hufter. Flikker lekker op met je strength.
Koop ze alleen voor de looks.

Behalve die van de warlock, die zou je je hond nog niet aantrekken.
zekerpixels schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:11:
Is de pulsrifle bij variks nog wat?
Nee echt crap!

[ Voor 22% gewijzigd door UTADDICT op 02-06-2015 11:12 ]

• Crashhill
Nee want je hebt niet alle 3 de chars :+ moet ik weer dat pokke zooi overnieuw doen :+ heb al 5x de gehele story doorlopen (Tot en met DB dan :P) HoW pas 3x :+

• Kasai
Meh ik wacht wel, PoE is toch stom :+

Atlas#22744

• brambest
Kasai schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:12:
Meh ik wacht wel, PoE is toch stom :+
Het is vast leuk als je mij mee neemt, ben er namelijk zo slecht in, zit er meer uitdaging in... :+

• zekerpixels

zekerpixels

UTADDICT schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:11:
[...]

Koop ze alleen voor de looks.

Behalve die van de warlock, die zou je je hond nog niet aantrekken.
De warlock chest met glohoo shader, dan geef je echt light

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

shit door de IB komt de NF ook pas vanavond?

• Kasai
NF is er gewoon.

Atlas#22744

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

ahh moet nog ff de slaap uit mn oogjes wrijven. Maar er staat unknown rewards al zal het elke week wel zijn. en Archon priest was vorige week ook? of dat was de weekly heroic hmmm :z O-)

• Michaelg
Hoe laat gaat IB live trouwens? Ben benieuwd wat die dude verkoopt :)

• Crashhill
Vuvuzela schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:17:
[...]

ahh moet nog ff de slaap uit mn oogjes wrijven. Maar er staat unknown rewards al zal het elke week wel zijn. en Archon priest was vorige week ook? of dat was de weekly heroic hmmm :z O-)
Jesus wat heb jij gespoten baasje? :+
Afgelopen week was het die nieuwe strike en Sepiks Prime

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

zekerpixels schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:13:
[...]

De warlock chest met glohoo shader, dan geef je echt light
Rillingen lopen over mijn rug.

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

_O-

• steffeh
Crashhill schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:12:
[...]

Nee want je hebt niet alle 3 de chars :+ moet ik weer dat pokke zooi overnieuw doen :+ heb al 5x de gehele story doorlopen (Tot en met DB dan :P) HoW pas 3x :+
Haha, 2 x titan & 1 x lock = 3 toch? :9

Slokken zal wel niks worden deze week, geen zin om 2 uren te verklooien :+

• Faaz0
Crashhill schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:08:
[...]
Mmmhhh,, 3 geupgrade blackhammers dan genoeg?
Geen idee, maar ik ga er geen tijd aan verspillen tot ik een acceptabele tactiek heb gezien :P

• steffeh
Faaz0 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:22:
[...]

Geen idee, maar ik ga er geen tijd aan verspillen tot ik een acceptabele tactiek heb gezien :P
We need kaaaaaas!

• Crashhill
steffeh schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:22:
[...]

Haha, 2 x titan & 1 x lock = 3 toch? :9

Slokken zal wel niks worden deze week, geen zin om 2 uren te verklooien :+
Okee okee, alle 3 de verschillende classes.

• Kasai
Faaz0 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:22:
[...]

Ik ga voor de triple shoulder charge damage boots techniek :+

Atlas#22744

• Crashhill
Kan iemand uitleggen hoe de Iron Banner glitch werkt?
Dan kan ik op 1 account namelijk gelijk de 2 Etheric light kopen :P
Of werkt deze ondertussen niet meer sinds House of Wolves?

[ Voor 19% gewijzigd door Crashhill op 02-06-2015 11:29 ]

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Crashhill schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:26:
[...]

Okee okee, alle 3 de verschillende classes.
Hoezo? Alsof je ergens een hunter voor nodig hebt?

• Faaz0
Kasai schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:29:
[...]
Ik ga voor de triple shoulder charge damage boots techniek :+
Heb ik niet :'(

• Crashhill
UTADDICT schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:29:
[...]

Hoezo? Alsof je ergens een hunter voor nodig hebt?
Dan kun je elke class wegstrepen :), alles is namelijk te halen met 3 dezelfde classes, je moet alleen de juiste tactiek hebben :)

• Kasai
Ik ook niet :')

[ Voor 82% gewijzigd door Kasai op 02-06-2015 11:34 ]

Atlas#22744

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Crashhill schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:33:
[...]

Dan kun je elke class wegstrepen :), alles is namelijk te halen met 3 dezelfde classes, je moet alleen de juiste tactiek hebben :)
#TitanenWarlockMasterRace

• brambest
UTADDICT schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:34:
[...]

Je vergeetde hunter...

• Crashhill
UTADDICT schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:34:
[...]

o<:)

• steffeh
Crashhill schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:29:
Kan iemand uitleggen hoe de Iron Banner glitch werkt?
Dan kan ik op 1 account namelijk gelijk de 2 Etheric light kopen :P
Of werkt deze ondertussen niet meer sinds House of Wolves?
Onbekend op dit moment, niemand ziet zijn of haar Iron Banner reputation staan.

Het werkt als volgt ( mocht het wel werken )

- Je logt in om 18:45 en wacht tot 19:00
- Iemand anders vliegt om 1900 naar de tower waar de IB dude staat en vertelt je of hij er daadwerkelijk is ( dan zit hij in een nieuwe instance )
- Je wacht tot 1910 en joint hem,je krijgt een error dat je niet mag joinen.
- Verwissel een gear piece en join opnieuw, voilà : )
- Koop alles ( zorg ervoor dat je genoeg glimmer hebt )
- Zodra je de tower verlaat ben je je rank kwijt

Ik heb een hunter gehad, vond het 3 keer niks.

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Nee dat was heel bewust.

• brambest
Hunter is ook kut, maar niet zo kut als de titan... :+
Pagina: 1 ... 56 ... 167 Laatste