Gaat ZUIG weer rocken trouwens tijdens taken king :O!dinges schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:48:
[...]
Ik vind jou ook lief hoor, meneer Karmakeizer
ZUIG gaat vanavond weer ouderwets rocken!
En volgens mij zijn er nog niet veel mensen die TTK hebben gekocht, maar we blijven rocken
En volgens mij zijn er nog niet veel mensen die TTK hebben gekocht, maar we blijven rocken
PSN: Houtvlot
We moeten onze voorzitter nog overtuigen dat TTK wél leuk isCrashhill schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:49:
[...]
Gaat ZUIG weer rocken trouwens tijdens taken king :O!
Als voorzitter dinges is, dan moet het geen probleem zijnCrackSlet schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:51:
[...]
We moeten onze voorzitter nog overtuigen dat TTK wél leuk is
Ach, ik zal graag met je spelen hoor.Just_A_User schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:47:
pfff, ik zie wel een beetje op tegen TTK. Ik ga maandagochtend vroeg met vakantie, en als ik terug ben is iedereen al level 40 en begin ik weer op een massive achterstand
PSN: MilanXXL
Och ja, je moet toch wat he.
Nee, dat is ons zelf-benoemd spiritueel lijer.Crashhill schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:52:
[...]
Als voorzitter dinges is, dan moet het geen probleem zijn
De eerdergenoemde dame is onze voorzitter
Edit:
Ik krijg zojuist door dat zij ons opperhoofd is, geen voorzitter
[ Voor 11% gewijzigd door CrackSlet op 11-09-2015 12:03 ]
Klopt. Je bent dus redelijk snel max level, en vanaf dan is het finetunen tot de perfecte gear.Just_A_User schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:56:
[...]
![]()
maar gelukkig dat dat levelen nu gebeurd obv XP, en niet meer op de kans dat een specifiek armor stuk aan je toegewezen wordt.
O.. die gaat vanzelf wel om.CrackSlet schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:59:
[...]
Nee, dat is ons zelf-benoemd spiritueel lijer.
De eerdergenoemde dame is onze voorzitter
Edit:
Ik krijg zojuist door dat zij ons opperhoofd is, geen voorzitter
Nog XB1 spelers hier? Speel eigenlijk altijd solo/matchmaking maar wil wel eens PoE32/NF/whatever spelen. gamertag = Vegas NL
Ben zo rond 19:30-20:00 online denk ik.
Je gaat toch niet met tegen zin op vakantie hè? Vakantie is wel ff 10 keer beter dan game toch?Just_A_User schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:47:
pfff, ik zie wel een beetje op tegen TTK. Ik ga maandagochtend vroeg met vakantie, en als ik terug ben is iedereen al level 40 en begin ik weer op een massive achterstand
Voordat jet het weet ben je bij geleveld!
Ligt eraan als hij met zijn eventuele schoonouders mee MOET, ga ik toch ook liever gamenTo easy schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 12:06:
[...]
Je gaat toch niet met tegen zin op vakantie hè? Vakantie is wel ff 10 keer beter dan game toch?

Heb der nog wel eentje voor jouw. Clan maatje wil hem nog halen Vinnie.tha_crazy schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:48:
Oke, ik heb nog op de lijst staan voor Skolas (MoT)
- mariikvt
Was dit het voor vanavond?
PSN - M4uSzi // -
Oh nee zo bedoelde ik 't niet! Ik zag het puur als van de game zelf, want ik heb er erg erg erg lang over gedaan om level 34 te worden, en dan heb ik ook nog eens klote wapens. Nu ben ik dan eindelijk level 34, en nu begint het gedoe overnieuw want ik kan niet direct TTK spelen.To easy schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 12:06:
[...]
Je gaat toch niet met tegen zin op vakantie hè? Vakantie is wel ff 10 keer beter dan game toch?
Uiteraard is vakantie veel beter dan gamen. En daarbij ga ik met een absolute knockout (mn vriendin
Och ja, je moet toch wat he.
Toegevoegd.-d- schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 12:06:
Nog XB1 spelers hier? Speel eigenlijk altijd solo/matchmaking maar wil wel eens PoE32/NF/whatever spelen. gamertag = Vegas NL
Waarschijnlijk kom je niet uitgerust terug van vakantie, dus doe het op zijn minst veilig.Just_A_User schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 12:15:
[...]
Oh nee zo bedoelde ik 't niet! Ik zag het puur als van de game zelf, want ik heb er erg erg erg lang over gedaan om level 34 te worden, en dan heb ik ook nog eens klote wapens. Nu ben ik dan eindelijk level 34, en nu begint het gedoe overnieuw want ik kan niet direct TTK spelen.
Uiteraard is vakantie veel beter dan gamen. En daarbij ga ik met een absolute knockout (mn vriendin) op vakantie (voor de eerste keer met haar) dus ja,
![]()
Ik zou ook mee willen als er nog plek is. Vanavond vanaf 19.30 ben ik beschikbaartha_crazy schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:48:
Oke, ik heb nog op de lijst staan voor Skolas (MoT)
- mariikvt
Was dit het voor vanavond?

PSN: IXI_BUDDHA_IXI
No land beyond nog de moeite om te kopen bij Xûr?
Hahaha oké dat snap ik. Komt vast goed die vakantie. Veel plezier alvast!Just_A_User schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 12:15:
[...]
Oh nee zo bedoelde ik 't niet! Ik zag het puur als van de game zelf, want ik heb er erg erg erg lang over gedaan om level 34 te worden, en dan heb ik ook nog eens klote wapens. Nu ben ik dan eindelijk level 34, en nu begint het gedoe overnieuw want ik kan niet direct TTK spelen.
Uiteraard is vakantie veel beter dan gamen. En daarbij ga ik met een absolute knockout (mn vriendin) op vakantie (voor de eerste keer met haar) dus ja,
![]()
Echt wel. Tis gewoon een must have.mfreriks schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 12:28:
PSN - M4uSzi // -
Kan je mij zijn PSN even geven?M4uSzi schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 12:13:
[...]
Heb der nog wel eentje voor jouw. Clan maatje wil hem nog halen Vinnie.
Kijk ik even hoe en wat we vanavond uitkomen.
Is goed, dat zal dan echter niet vanavond gaan worden sowieso.Buddha_ schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 12:21:
[...]
Ik zou ook mee willen als er nog plek is. Vanavond vanaf 19.30 ben ik beschikbaar![]()
Morgen/Zondag ben ik nog beschikbaar, maandag mogelijk niet.
En vanaf dinsdag :W
Nou dat clan maatje reageerde al. Tis buddatje. Dus kan ie vanavond gewoon mee toch. =$tha_crazy schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 12:52:
[...]
Kan je mij zijn PSN even geven?
Kijk ik even hoe en wat we vanavond uitkomen.
[...]
Is goed, dat zal dan echter niet vanavond gaan worden sowieso.
Morgen/Zondag ben ik nog beschikbaar, maandag mogelijk niet.
En vanaf dinsdag :W
PSN - M4uSzi // -
Is het verstandig om nu bounties in te leveren?
FIFO heM4uSzi schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:01:
[...]
Nou dat clan maatje reageerde al. Tis buddatje. Dus kan ie vanavond gewoon mee toch. =$
Dus eerst mariikvt, dan hij en dan de volgende
Dit lijstje dus:
- mariikvt
- buddatje
- IXI_BUDDHA_IXI
[ Voor 10% gewijzigd door tha_crazy op 11-09-2015 13:04 ]
ja want ze zijn heel makkelijk...je kan ze allemaal in 1 avond doen als je een beetje je best doet.Neefdave schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:02:
Hoeso niet? er komen elke dag nieuwe bounties.Neefdave schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:02:
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Ja en Nee.Neefdave schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:02:
Probeer de 3k bounties te bewaren.
Daarnaast, als je wilt powerlevelen, zorg dat je de dag van te voren vol zit met bounties, dan heb je er daarna weer 12 tot je beschikking + de nieuwe vangaurd bounties. + story XP
Protip: Voor meer XP, doe elke dag een PE en bewaar de pakketjes bij de postmaster
[ Voor 9% gewijzigd door tha_crazy op 11-09-2015 13:05 ]
Dat ding is best leuk om mee te klooien.. hoewel ik denk dat het tegenwoordig een stuk minder makkelijk om er mee te knallen als je door 34239423942 hard lights beschoten wordtmfreriks schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 12:28:
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
3 Ghosts ondertussen in Crota's End
1 bij de 4e lamp naar boven springen of bij 7e lamp naar het richeltje toe lopen.
2 bij de Deathsinger als je start linksaf in de hal (Als je op crota's spot gaat zitten in de rechterhal) op zoeen ketting
3 YouTube: Crotas End 3rd TTK Ghost net via Bungie.net forums gezien.
1 bij de 4e lamp naar boven springen of bij 7e lamp naar het richeltje toe lopen.
2 bij de Deathsinger als je start linksaf in de hal (Als je op crota's spot gaat zitten in de rechterhal) op zoeen ketting
De oude 5k bounties zou ik bewaren tot je nieuwe subclass kan levelen.
En als je ergens al rank 3 van bent zou ik niet meer een rank omhoog gaan maar dat legendary pakketje bewaren tot na dinsdag. Probeer zoveel mogelijk op 90% vol te krijgen dan krijg je na dinsdag snel pakketjes.
Ik heb het een beetje overdreven.. moest crucible in voor die testguns maar kon geen potjes afmaken omdat ik dan een level omhoog zou gaan.
En als je ergens al rank 3 van bent zou ik niet meer een rank omhoog gaan maar dat legendary pakketje bewaren tot na dinsdag. Probeer zoveel mogelijk op 90% vol te krijgen dan krijg je na dinsdag snel pakketjes.
Ik heb het een beetje overdreven.. moest crucible in voor die testguns maar kon geen potjes afmaken omdat ik dan een level omhoog zou gaan.

[ Voor 20% gewijzigd door Vuvuzela op 11-09-2015 13:09 ]
I served in a company of heroes.
Als je een bh dismantled zie je normaal toch iets heel anders
Great, kan ik WEER ghosts gaan verzamelen.Crashhill schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:08:
3 Ghosts ondertussen in Crota's End
Fuck de collector in mij.
er zitten er ook 2-3 in een nieuw gebied, maar dan moet je glitchen
heheDarkElement schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:09:
[...]
Als je een bh dismantled zie je normaal toch iets heel anders
https://www.bungie.net/en/Forum/Post/152506992/0/0tha_crazy schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:09:
[...]
Great, kan ik WEER ghosts gaan verzamelen.
Fuck de collector in mij.
er zitten er ook 2-3 in een nieuw gebied, maar dan moet je glitchen
Nog 2 extra ook nog
Buddatje en IXI_BUDDAH_IXI zijn de zelfdetha_crazy schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:03:
[...]
FIFO he
Dit lijstje dus:
- mariikvt
- buddatje
- IXI_BUDDHA_IXI
PSN - M4uSzi // -
Blast zone ga ik vanavond nog ff inglitchen.Crashhill schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:11:
[...]
https://www.bungie.net/en/Forum/Post/152506992/0/0
Nog 2 extra ook nogsuccess.
Neem tenminste aan dat je die linkt, want ik mag hier niet op bungie.net
Ik moet ook nog Skolas doen
..
LolM4uSzi schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:11:
[...]
Buddatje en IXI_BUDDAH_IXI zijn de zelfde
Makkelijk, van t weekend wat meer rust om te verbouwen
Edit@Hierboven
Damn.
Goed, wat doe je van t weekend?
[ Voor 31% gewijzigd door tha_crazy op 11-09-2015 13:13 ]
Ehm.. Zaterdag Q-base van 17:00 tot 07:00. Rijden naar huis en zondag slapen?tha_crazy schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:12:
[...]
Lol
Edit@Hierboven
Damn.
[...]
Zondag gaat dan denk ik je laatste kans worden, want maandag heb ik cursus en moet ik ook sporten.Grudgie schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:14:
[...]
Ehm.. Zaterdag Q-base van 17:00 tot 07:00. Rijden naar huis en zondag slapen?Kan denk ik wel zondag avond als ik dan wakker ben.. word..
Als ik Zondag avond kan, spreek ik je wel aan. Ben vast wel voor 18:00 wakker.tha_crazy schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:16:
[...]
Zondag gaat dan denk ik je laatste kans worden, want maandag heb ik cursus en moet ik ook sporten.
Hoe laat wou je starten Vin? Ik ben al redelijk vroeg online gok ik zo.tha_crazy schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:03:
[...]
FIFO he
Dit lijstje dus:
- mariikvt
- buddatje
- IXI_BUDDHA_IXI
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Stuur me maar een PSN bericht, grootste kans dat ik 't lees.Grudgie schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:17:
[...]
Als ik Zondag avond kan, spreek ik je wel aan. Ben vast wel voor 18:00 wakker.
Zal ik doen!tha_crazy schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:18:
[...]
Stuur me maar een PSN bericht, grootste kans dat ik 't lees.
Ik verwacht er tussen half 7 en 7 te zijn, dus zsm dan.Low_Profile schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:18:
[...]
Hoe laat wou je starten Vin? Ik ben al redelijk vroeg online gok ik zo.
2 runs moet wel kunnen, was gister met een uurtje bij skolas.
Ga vandaag toch gelijk uit t werk sporten.
[ Voor 6% gewijzigd door tha_crazy op 11-09-2015 13:19 ]
Dan ben ik er ook wel, mocht het later worden laat ik het nog wel weten.tha_crazy schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:19:
[...]
Ik verwacht er tussen half 7 en 7 te zijn, dus zsm dan.
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Via PSN invite gestuurd.tha_crazy schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:12:
[...]
Lol
Edit@Hierboven
Damn.
[...]
Zaterdag begin van de middag 11.00 - 14.30 uur of zondag vanaf 14.00 tot 21.00 uur komt mij goed uit.....verder pas ik me aan aan jou
Vanavond kan ik ook maar jij niet toch.
Verwijderd
Moet skolas ook nogtha_crazy schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:19:
[...]
Ik verwacht er tussen half 7 en 7 te zijn, dus zsm dan.

Kan morgen groot deel van de dag wel mocht nog nog gaatje kunnen vinden
Je gaat kapot zondagGrudgie schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:14:
[...]
Ehm.. Zaterdag Q-base van 17:00 tot 07:00. Rijden naar huis en zondag slapen?Kan denk ik wel zondag avond als ik dan wakker ben.. word..
Je mag ook altijd onze clan joinentha_crazy schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:54:
Ik denk dat ik ook maar een clan ga starten.
Is weer zo leeg zonder clan tag.
Clan: Biljartclub De Driebander
PSN: Senaxx (en andere actieve tweakers mogen mij ook toevoegen hoor)
Ik heb hem ook gedaan, hij is wel heel moeilijk om als titan te doen. Als je als hunter doet, even je mida multitool pakken (met +2 agility) en agility op hoogste zetten, dan spring je makkelijker door die elastische band heen na het stukje als je door de muur heen bent.tha_crazy schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:11:
[...]
Blast zone ga ik vanavond nog ff inglitchen.
Neem tenminste aan dat je die linkt, want ik mag hier niet op bungie.net
[ Voor 29% gewijzigd door Senaxx op 11-09-2015 14:00 ]
PrimaLow_Profile schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:21:
[...]
Dan ben ik er ook wel, mocht het later worden laat ik het nog wel weten.

Buddha_ schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:46:
[...]
Via PSN invite gestuurd.
Zaterdag begin van de middag 11.00 - 14.30 uur of zondag vanaf 14.00 tot 21.00 uur komt mij goed uit.....verder pas ik me aan aan jou
Vanavond kan ik ook maar jij niet toch.
Morgen overdag is de kans dat ik kan heel klein.Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:49:
[...]
Moet skolas ook nog![]()
Kan morgen groot deel van de dag wel mocht nog nog gaatje kunnen vinden
Zondag ietsjes groter.
's avonds ben ik er sowieso
Maar vanavond als het allemaal opschiet deze 2
- mariikvt
- IXI_BUDDHA_IXI
[ Voor 4% gewijzigd door tha_crazy op 11-09-2015 14:02 ]
Ik las ergens als tip om voor het einde van de match eruit te gaan, krijg je ook geen repVuvuzela schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:08:
De oude 5k bounties zou ik bewaren tot je nieuwe subclass kan levelen.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Ben vanavond vanaf ca. 19.15 uur online.tha_crazy schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 14:00:
[...]
Prima![]()
[...]
[...]
Morgen overdag is de kans dat ik kan heel klein.
Zondag ietsjes groter.
- mariikvt
- IXI_BUDDHA_IXI
Verwijderd
Jaja, vanavond dan eindelijk de MoTtha_crazy schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 14:00:
[...]
Prima![]()
[...]
[...]
Zondag ietsjes groter.
- mariikvt
- IXI_BUDDHA_IXI
ProProtip: geniet van het spel en laat power levelen naar 40 lekker gaantha_crazy schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:04:
[...]
Ja en Nee.
Probeer de 3k bounties te bewaren.
Daarnaast, als je wilt powerlevelen, zorg dat je de dag van te voren vol zit met bounties, dan heb je er daarna weer 12 tot je beschikking + de nieuwe vangaurd bounties. + story XP
Protip: Voor meer XP, doe elke dag een PE en bewaar de pakketjes bij de postmaster
Je kan nu nog wel wat levelen, vanaf zondag/maandag kan je ze bewaren, maar je hebt natuurlijk ook bounties die je dan dubbel krijgt en diezelfde dag niet weer kan doen.
True,steffeh schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 14:20:
[...]
ProProtip: geniet van het spel en laat power levelen naar 40 lekker gaan![]()
Je kan nu nog wel wat levelen, vanaf zondag/maandag kan je ze bewaren, maar je hebt natuurlijk ook bounties die je dan dubbel krijgt en diezelfde dag niet weer kan doen.
Echter wil ik vrijdag gelijk de raid in en daar moet ik dus wel ff voor powerlevelen.
Dus 9 5k bounties en al 1 of 2 3k bounties.
stuk of 10 PE pakketjes
Straks als de raid gedaan is ga ik m;n titan dumpen en een nieuwe hunter de story opnieuw doorlopen.
Die lui met exotic class items zijn van die 90 euro legend edition ofnie? Die zien er liep uit en hebben goede lvling stats. Maar wel een duur geintje als dat zo Is.
Je bent dan ook een beest met je Hunter. ;p
Dan heb je 3 hunters? Heb op m'n hunter nog wel 8 PE pakketjes bij de Postmaster liggen, de 5k bounties heb ik per ongeluk ingeleverdtha_crazy schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 14:21:
[...]
True,
Echter wil ik vrijdag gelijk de raid in en daar moet ik dus wel ff voor powerlevelen.
Dus 9 5k bounties en al 1 of 2 3k bounties.
stuk of 10 PE pakketjes
Straks als de raid gedaan is ga ik m;n titan dumpen en een nieuwe hunter de story opnieuw doorlopen.
Die 3k bountys zijn super makkelijk ( allemaal trouwens ) dat ik die van het weekend wel ff ga sparen. Plus, de PVP bountys zijn ook 1-3 potjes spelen, dus dat gaat wel vlot.
Wij gaan zaterdag los met de raid, GAS er op vin!
Hunter4LifeMilanXS schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 14:32:
Je bent dan ook een beest met je Hunter. ;p

2 hunters en 1 warlock.steffeh schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 14:35:
[...]
Dan heb je 3 hunters? Heb op m'n hunter nog wel 8 PE pakketjes bij de Postmaster liggen, de 5k bounties heb ik per ongeluk ingeleverd
Die 3k bountys zijn super makkelijk ( allemaal trouwens ) dat ik die van het weekend wel ff ga sparen. Plus, de PVP bountys zijn ook 1-3 potjes spelen, dus dat gaat wel vlot.
Wij gaan zaterdag los met de raid, GAS er op vin!
Warlock vind ik nog wel fijn om te spelen, maar titan, ik heb er een hekel aan

Maar gas erop gaat zeker goedkomen!
Ik wil gewoon blind die raid in

Heb 1.5 week geleden een titan opgeofferd ( alweer ) voor een hunter ( ja mijn tweede ), omdat die void bow er zo verschrikkelijk tof uit ziet.tha_crazy schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 14:40:
[...]
Hunter4Life
[...]
2 hunters en 1 warlock.
Warlock vind ik nog wel fijn om te spelen, maar titan, ik heb er een hekel aan
Maar gas erop gaat zeker goedkomen!
Ik wil gewoon blind die raid in
Titan blijft mijn favoriet, waarschijnlijk gooi ik die hunter straks wel weer weg
Hoelaat gaan jullie beginnen?
Vrijdagavond 7 uur bij de release van de raid is de planning.steffeh schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 14:45:
[...]
Heb 1.5 week geleden een titan opgeofferd ( alweer ) voor een hunter ( ja mijn tweede ), omdat die void bow er zo verschrikkelijk tof uit ziet.
Titan blijft mijn favoriet, waarschijnlijk gooi ik die hunter straks wel weer weg![]()
Hoelaat gaan jullie beginnen?
Mee gaan nu:
- CrazyVin987
- Jansoe13
- Ronald19782
- Michel8704
- Lexzorz(ovb)
- Fruitschaaltje
wijzigingen ovb natuurlijk.
En er was 1 R maar die ben ik kwijtgeraakt ergens......
Maar die bow is echt
[ Voor 3% gewijzigd door tha_crazy op 11-09-2015 14:47 ]
Mocht er een plek vrijkomen, dan houd ik me aanbevolen. Heb een week vakantie namelijk.tha_crazy schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 14:47:
[...]
Vrijdagavond 7 uur bij de release van de raid is de planning.
Mee gaan nu:
- CrazyVin987
- Jansoe13
- Ronald19782
- Michel8704
- Lexzorz(ovb)
- Fruitschaaltje
Maar die bow is echt![]()
![]()
![]()
![]()

Die reserve was ben iktha_crazy schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 14:47:
[...]
Mee gaan nu:
- CrazyVin987
- Jansoe13
- Ronald19782
- Michel8704
- Lexzorz(ovb)
- Fruitschaaltje
![]()
![]()
![]()
Graag ja 
Maar misschien haalt niemand de vereiste light level. Zou een mooie troll van bungie zijn.
Maar misschien haalt niemand de vereiste light level. Zou een mooie troll van bungie zijn.
[ Voor 81% gewijzigd door Vuvuzela op 11-09-2015 14:55 ]
Verwijderd
wil ook nog steeds graag skolas doen. Inmiddels de chests gevonden en gister al een eerste slag geslagen in de 31 PE die ik nog moest. Ben vanaf einde middag tot laat online dus als er nog plek is dan graag!tha_crazy schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 14:00:
[...]
Prima![]()
[...]
[...]
Zondag ietsjes groter.
- mariikvt
- IXI_BUDDHA_IXI
Hoeveel armor/weapon cores en etheric lights heb je inmiddels al Crazy?
Ik ben Sjaak Afhaak, heb etentje met collega's. Hoe graag ik ook mee wil, maar helaas, dus de reserve neemt mijn plektha_crazy schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 14:47:
[...]
Mee gaan nu:
- CrazyVin987
- Jansoe13
- Ronald19782
- Michel8704
- Lexzorz(ovb)
- Fruitschaaltje
![]()
![]()
![]()

Even nog een top edit.
Voor Skolas kan t erg lastig worden om nog nieuwe mensen aan te nemen.
Vanavond willen Low en ik er 2 meenemen, maar als dat er maar 1 gaat worden uiteindelijk dan zit ik sowieso al vol.
Grudgie kon zondagavond geloof ik alleen toch?
Misschien heb ik dan nog zaterdagavond tijd, maar dat is een grote misschien.
Mocht dat zo zijn dat ik dan nog tijd heb, dan plaats ik hier wel een oproep maar ik plan even niks, dus het is dan First come First serve!
Krijg alleen nog wat uit die 2 kleine kistjes, en als ik een key heb natuurlijk.
Verder krijg ik geen zak.
In dat geval volgens FIFO Maciej8
Dus die mag ook gaan power levelen komende week
Voor Skolas kan t erg lastig worden om nog nieuwe mensen aan te nemen.
Vanavond willen Low en ik er 2 meenemen, maar als dat er maar 1 gaat worden uiteindelijk dan zit ik sowieso al vol.
Grudgie kon zondagavond geloof ik alleen toch?
Misschien heb ik dan nog zaterdagavond tijd, maar dat is een grote misschien.
Mocht dat zo zijn dat ik dan nog tijd heb, dan plaats ik hier wel een oproep maar ik plan even niks, dus het is dan First come First serve!
Ik krijg er geen extra meer he als ik em 1x heb gedaan.Pinjataaa schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 14:57:
Hoeveel armor/weapon cores en etheric lights heb je inmiddels al Crazy?
Krijg alleen nog wat uit die 2 kleine kistjes, en als ik een key heb natuurlijk.
Verder krijg ik geen zak.
Geen probleem man, is ook gezellig.AlexMar schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 14:58:
[...]
Ik ben Sjaak Afhaak, heb etentje met collega's. Hoe graag ik ook mee wil, maar helaas, dus de reserve neemt mijn plek![]()
In dat geval volgens FIFO Maciej8
Dus die mag ook gaan power levelen komende week
[ Voor 24% gewijzigd door tha_crazy op 11-09-2015 15:06 ]
Ik hoop Zaterdag de 19e ook los te gaan
tenzij we natuurlijk eerder level 40 zijn met onze mains en genoeg light level hebben en er 6 man van de Retarts online zijn en aan de eisen voldoen.
Komt kwam de Raid nou Zaterdag of vrijdag uit dunnow anymore #telamomoptezoeken
Komt kwam de Raid nou Zaterdag of vrijdag uit dunnow anymore #telamomoptezoeken
[ Voor 18% gewijzigd door Crashhill op 11-09-2015 15:11 ]
Ik ben echt zo benieuwd hoe snel je light 280 gaat zijn he!
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Als dat te snel zal gaan is iedereen blij maar er denk weer redelijk snel op uitgekeken, en als het te lang duurt gaan sommigen zoiets hebben vna jesus duurt allemaal wel heel lang. Het is nooit goed.Michaelg schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 15:12:
Ik ben echt zo benieuwd hoe snel je light 280 gaat zijn he!
Bij mij is het iig altijd goed, of het nu snel langzaam is maakt me niet uit
Ben sinds een stop van maanden weer begonnen omdat de 2.0.0 update en Taken King er veelbelovend uitzagen. Nu heb ik dus gister de House of Wolves DLC doorgelopen en ben ik bij Prison of the Elders. Ik heb die eerste stap gedaan en moet er nog 3. Moet ik voor die Moment o Triumph alle 3 de Arena's clearen of is alleen die Lv35 met Skolas voldoende voor de MoT quest?
Je kunt volgens mij pas lvl35 met Skolas doen als je de eerdere hebt gedaanCCP schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 15:15:
Ben sinds een stop van maanden weer begonnen omdat de 2.0.0 update en Taken King er veelbelovend uitzagen. Nu heb ik dus gister de House of Wolves DLC doorgelopen en ben ik bij Prison of the Elders. Ik heb die eerste stap gedaan en moet er nog 3. Moet ik voor die Moment o Triumph alle 3 de Arena's clearen of is alleen die Lv35 met Skolas voldoende voor de MoT quest?
Ja, als ik ga is het alleen Zondag avond. Overdag slaap ik en moet ik bijkomen van het feest
Ik kon deze gister wel gewoon opstarten, echter solo is dit voor mij niet te doenCrashhill schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 15:17:
[...]
Je kunt volgens mij pas lvl35 met Skolas doen als je de eerdere hebt gedaan.
Verwijderd
Dat is sowieso niet solo te doen.CCP schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 15:19:
[...]
Ik kon deze gister wel gewoon opstarten, echter solo is dit voor mij niet te doen
Solo is sowieso zo goed als onmogelijk.CCP schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 15:19:
[...]
Ik kon deze gister wel gewoon opstarten, echter solo is dit voor mij niet te doen
Ik wilde er met m'n lock nog een gooi op wagen, maar niet meer gedaan en nu geen tijd meer voor.
Overdag ben ik wss toch aan 't klussen in mn huisGrudgie schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 15:18:
Ja, als ik ga is het alleen Zondag avond. Overdag slaap ik en moet ik bijkomen van het feest
Het kostte eerst 16 SC en een beetje. 16 * 5 * 31 (Met NF bonus) = 2480.Vuvuzela schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:16:
Hoi DarkElement.
Xur verkoopt nu maar 3 heavy voor 1 coin.. Mensen hebben iets te vroeg gepost dat het 20 SC zou kosten om een factie te levellen denk ik.
Nu is dat 27 SC geworden. 27 * 3 * 31 = 2511.
Maar ik weet niet of we volgende week nog een NF bonus krijgen. Volgens mij hebben ze daar iets over gezegd, maar ben vergeten wat precies
33 * 3 * 25 = 2475
Maar waar moet je je strange coins anders aan uitgeven vraag ik me af
Dat idee had ik al, er zal vast wel weer iemand komen die dit net als Crota toch kan solo-en op den duur haha...
Dan ga ik voor de zekerheid die andere Arena's wel clearen.
NF rewards zijn nog in lijn met een half jaar geleden zag ik, 1x Etheric Light (--__--). Evenals Xur met z'n NLB.
Dan ga ik voor de zekerheid die andere Arena's wel clearen.
NF rewards zijn nog in lijn met een half jaar geleden zag ik, 1x Etheric Light (--__--). Evenals Xur met z'n NLB.
Bij die Crucible verkopers in de gang.mfreriks schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 15:24:
Locatie xur al bekend?
Precies, moet toch wat met die 573 motes, dus ik ga vanavond ff m'n vriendin heen en weer laten lopen in de tower. ze trapt er vast niet inEreaser schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 15:23:
[...]
Het kostte eerst 16 SC en een beetje. 16 * 5 * 31 (Met NF bonus) = 2480.
Nu is dat 27 SC geworden. 27 * 3 * 31 = 2511.
Maar ik weet niet of we volgende week nog een NF bonus krijgen. Volgens mij hebben ze daar iets over gezegd, maar ben vergeten wat preciesanders word het 33 SC en een beetje.
33 * 3 * 25 = 2475
Maar waar moet je je strange coins anders aan uitgeven vraag ik me af
Hoop dat je nog iets kan met de Etheric Light, heb er 180 van
180?steffeh schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 15:32:
[...]
Precies, moet toch wat met die 573 motes, dus ik ga vanavond ff m'n vriendin heen en weer laten lopen in de tower. ze trapt er vast niet in![]()
Maar 3x per weekend lighthouse halen. En PoE's gaat het ook hard.
[ Voor 8% gewijzigd door M4uSzi op 11-09-2015 15:47 ]
PSN - M4uSzi // -
Weet iemand of je deze week nog wel van faction kan wisselen? omdat je dat ding in je inventory kan weggooien...?
maar 1x per week, dus nee, dinsdag pas weersbierman schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 15:49:
Weet iemand of je deze week nog wel van faction kan wisselen? omdat je dat ding in je inventory kan weggooien...?
maar dat is dus al ingegaan? niet vanaf de 15e ofzo?
Yes.
Zo dan! Ik nog 8 of zo, heb de meeste huidige wapens geupgrade en nooit meer naar PoE of Trials omgekeken toen ik er klaar mee wassteffeh schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 15:32:
[...]
Precies, moet toch wat met die 573 motes, dus ik ga vanavond ff m'n vriendin heen en weer laten lopen in de tower. ze trapt er vast niet in![]()
Maar Bungie heeft gezegd dat er voorlopig nog niks mee gaat gebeuren qua inruilen.
Kan je niet gewoon dat ding weg gooien wat in je inventory zit?Crashhill schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 15:50:
[...]
maar 1x per week, dus nee, dinsdag pas weer
[ Voor 17% gewijzigd door Ereaser op 11-09-2015 15:59 ]
bungie is slimmer dan dat. Je kan wel bij dezelfde faction weer die pledge kopen.Ereaser schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 15:58:
[...]
Kan je niet gewoon dat ding weg gooien wat in je inventory zit?
[ Voor 11% gewijzigd door Vuvuzela op 11-09-2015 16:49 ]
Heeft daar niet zoveel mee te maken... ze zeggen vaak het één en doen het ander.Vuvuzela schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 16:47:
[...]
bungie is slimmer dan dat. Je kan wel bij dezelfde faction weer die pledge kopen.
Er zou nu geen nf en herioc weekly zijn. Maar ze zijn er toch? Plus dat dit een soort betaweek is voor TTK. Maar ik wil het zelf niet uitproberen... want dan kan ik geen faction meer reppen. Maar misschien dat iemand het ook daadwerkelijk geprobeerd heeft?
ik heb het uitgeprobeerd.
Had dat dan gezegdVuvuzela schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 16:51:
ik heb het uitgeprobeerd.
En als je bij een factie zit krijg je alsnog rep voor je vanguard/crucible.. dat komt me deze week totaal niet uit :x
Ook stom dat je hem dan uberhaupt weg kan doenVuvuzela schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 16:47:
[...]
bungie is slimmer dan dat. Je kan wel bij dezelfde faction weer die pledge kopen.

Dit topic is gesloten.