[Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2

Pagina: 1 ... 162 ... 167 Laatste
Acties:
  • 185.237 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-10 11:00
Wat mij net opviel was dat sommige legendaries geüpdrade kunnen worden met Legendary marks en anderen weer met alleen Etheric Light.

Van deze 2 heb ik ontdekt dat ze met Legendary mark kunnen: Vestian Dynasty, Stranger's Rifle.
edit: Murmur ook

Wat zal dit inhouden?

Best wel stom dat er dan bij staat dat je Legendary Marks moet gebruiken om de stats te maxen naar Year 1 values. Terwijl je die marks pas in Year 2 kan krijgen :p

Lijkt me ook raar dat ze de Stranger's Rifle juist nu legendary maken als de max stats zometeen Year 1 waarden zijn. Iets klopt niet.

[ Voor 39% gewijzigd door DarkElement op 11-09-2015 01:31 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo gaan we niet met elkaar om

[ Voor 70% gewijzigd door BM op 14-09-2015 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-10 07:53
weg

Ik denk dat sommige wapens volgende week worden aangepast, waaronder de strangers rifle. Zou me niks verbazen als je deze gewoon kunt "upgraden" met andere wapens (kom even niet op die term :P).

Heb gisteren erg veel lol gehad in de crucible. Iedereen die druk is met zijn/haar armsday wapens. En sowieso is het leuk om niet alleen thorn/tlw/hawkmoon te zien in PvP. Beloofd veel goeds voor Y2!

[ Voor 23% gewijzigd door BM op 14-09-2015 10:41 ]

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 19:08

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

weg

[ Voor 117% gewijzigd door BM op 14-09-2015 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
Michaelg schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 07:31:
[...]

Heb je nou echt een account aangemaakt om deze reactie hierneer te kunnen zetten?

ontopic:

Ik denk dat sommige wapens volgende week worden aangepast, waaronder de strangers rifle. Zou me niks verbazen als je deze gewoon kunt "upgraden" met andere wapens (kom even niet op die term :P).

Heb gisteren erg veel lol gehad in de crucible. Iedereen die druk is met zijn/haar armsday wapens. En sowieso is het leuk om niet alleen thorn/tlw/hawkmoon te zien in PvP. Beloofd veel goeds voor Y2!
Prachtig he :+ iedereen die met zijn fusion en sniper staat te spelen :+ Je hoort ze gewoon gokken met die fusion :P haha..Ik had woensdag alleen last met sniper kills in crucible, ik snapte alle nieuwe maps niet :+ Fusion rifle kills ging wel redelijk eigenlijk.
Op zich leuke toevoeging zo schiet ik namelijk nooit met fusion in crucible, en ik denk als je redelijk kunt fusion rifle, dat je dan ben best redelijk bent als je kijkt naar range en 1 shot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrackSlet schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 08:05:
[...]

Oeh! Hier is iets gebeurd!
Ik wil niet stoken hoor, maar we al een tijdje geen lekkere fittie gehad hier :+
http://i.imgur.com/agJIP.gif
Vorige week toch?
Michaelg schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 07:31:
[...]

Heb je nou echt een account aangemaakt om deze reactie hierneer te kunnen zetten?

ontopic:

Yah man. PVP is super chil nu! Alleen de lag mag soms ff oprotten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faaz0
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Ik wil niet stoken hoor, maar we al een tijdje geen lekkere fittie gehad hier :+
Niet liegen, dat is precies wat je wilt :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
Vandaag anders van 't weekend ff me 2 Titan quest nog doen voor subclasses. En dan ben ik klaar voor House of Wolves 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:37

tha_crazy

Mafketel

[...]

Afbeeldingslocatie: http://vignette3.wikia.nocookie.net/cytus/images/8/88/Koala-meme-kill-it-with-fire-22.jpg/revision/latest?cb=20141230033722

Afbeeldingslocatie: http://sd.keepcalm-o-matic.co.uk/i/keep-calm-and-nuke-the-site-from-orbit-2.png

Afbeeldingslocatie: http://suptg.thisisnotatrueending.com/archive/21420351/images/1351999101130.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door tha_crazy op 11-09-2015 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel grappig Blink word generfd en dan komen ze met deze exotic.

Fk your nerf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 08:43:

Fk your nerf!
Haha, lijkt erop dat dat gewoon oude blink zal zijn. charge rate hoger en je springt.teleporteert bij wijze van verder. Warlock nog de enige met blink dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

[...]

Final round fitties zijn niet meer boeiend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
AlexMar schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 08:56:
[...]

Als iets te OP is nerfen ze het toch, dus eigenlijk is geen een fittie boeiend over Destiny :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crashhill schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 09:02:
[...]

Als iets te OP is nerfen ze het toch, dus eigenlijk is geen een fittie boeiend over Destiny :+
Dan moeten ze ff lag nerfen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
Na wat potjes crucible, gaan ze denk ik de shotgun verder nerfen. Je schiet nog steeds van redelijke range de personen aan gort. En ik (l) de nieuwe bounties, te makkelijk. Hopen op de weekly bounties 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crashhill schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 09:05:
[...]

Na wat potjes crucible, gaan ze denk ik de shotgun verder nerfen. Je schiet nog steeds van redelijke range de personen aan gort. En ik (l) de nieuwe bounties, te makkelijk. Hopen op de weekly bounties 8)
Kwa bountys, het zijn de normale crucible bountys. Shaxx krijgt zn eige en de high reward bounty. Ben wel benieuwd hoe moeilijk die zijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 09:08:
[...]

Kwa bountys, het zijn de normale crucible bountys. Shaxx krijgt zn eige en de high reward bounty. Ben wel benieuwd hoe moeilijk die zijn dan.
Dat bedoelde ik ook met die weekly bounties, hoop wel dat die een tandje moeilijker zijn want de gewone bounties zijn echt te makkelijk. Kill 2 people with heavy ammo in one life :+. Komop zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crashhill schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 09:11:
[...]

Dat bedoelde ik ook met die weekly bounties, hoop wel dat die een tandje moeilijker zijn want de gewone bounties zijn echt te makkelijk. Kill 2 people with heavy ammo in one life :+. Komop zeg.
Win one match.
Kill 7 enemies with your primary.
Kill 1 enemie with your heavy.

Bungie even trying?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 09:13:
[...]

Win one match.
Kill 7 enemies with your primary.
Kill 1 enemie with your heavy.

Bungie even trying?
5 kills ofzo met een fireteam van minimaal 2 al dat soort bounties, ja is echt te mooi he, maar ik denk dat ze dat doen om PvE mensen wat meer bij PvP te gaan betrekken. Alhoewel me vriendin gisteren potje deed 0 kills, 15 deaths, dus voor sommigen mensen is zelfs dat heeeeel moeilijk haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:14
Hey Guardians :)

Zijn er vanavond (1930 - 00.00) misschien twee mensen bereid mij te helpen met Skolas (POE 35).

Die twee golden chests kan ikzelf vinden ;) en dan LEGEND.

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faaz0
  • Nu online
wat zou xur nog hebben vandaag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 20:40
onzin denk ik :P ben je online vanavond? beetje pvp oefenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Laatst online: 11-09 18:23
Is er eigenlijk een lijst met Exotics die mee gaan naar Year 2? Niet alles krijgt in eerste instantie een year2 editie toch?

Weet niet of die compleet is maar heb wat: http://www.accelerated-id...to-year-2-old-vs-new.aspx

[ Voor 39% gewijzigd door mfneed op 11-09-2015 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
Monte Carlo ! Komt PS4 exclusives zijn er niet meer toch, i.i.g. van afgelopen jaar. Anders denk ik Hard Light. (wat wordt daar opvallend veel mee geschoten in PvP met die Hard Light)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Laatst online: 11-09 18:23
Crashhill schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 09:42:
[...]

Monte Carlo ! Komt PS4 exclusives zijn er niet meer toch, i.i.g. van afgelopen jaar. Anders denk ik Hard Light. (wat wordt daar opvallend veel mee geschoten in PvP met die Hard Light)
Doet het inderdaad goed! eerste potje met die gun 25 kills en 2 deaths ofzo ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 08:43:

Fk your nerf!
Blink is nou ook weer niet heel hard generfed.
Zelfs warlocks kunnen nog blinken en hun shotgun schieten voordat ze neer komen.

En blink in Rift zou verboden moeten worden, op Thieves Den is het echt verschrikkelijk omdat ze gewoon vanachter een rots de Rift in kunnen blinken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faaz0
  • Nu online
vegetto1983 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 09:29:
onzin denk ik :P ben je online vanavond? beetje pvp oefenen?
nee man helaas niet, maar beetje rust voor volgende week is miss ook niet slecht:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilanXS
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-08-2022
"There appears to be some confusion surrounding the new sub-class emblems that can be found in the Emblem Collection. The new emblems, which can be found under The Taken King sub-heading, are new emblems that require the completion of certain content and/or Bounties that will be released when Destiny: The Taken King launches."

Subclass emblems zijn dus toch nog wel gewoon te halen en niet geglitched.

Volledige weekly update: https://www.bungie.net/en/News/News?aid=13510

PSN: MilanXXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Xur kan van t weekend misschien ineens verplaatst worden _O-

https://www.reddit.com/r/...3kgdln/the_taken_speaker/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:20
Crashhill schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 09:42:
[...]

Is die Monte Carlo er bij Xur? Heeft het uberhaupt zin om zo'n ding te kopen nog, met TTK voor de deur? Daarbij heb ik ook maar 9 strange coins nog, dus ik denk niet dat dat genoeg is?

Die 2 gasten die me gisteren geholpen hebben zijn beiden pas relatief kort bezig met Destiny en hebben beiden al een Suros Regime gekregen.

Ik speel die kutgame al bijna een jaar (naja met een flinke pauze van maaaaanden ertussen) en ik heb pas 1x 1 exotic weapon gekregen. 1x. ÉÉN keer. Bedankt he! }:|

[ Voor 23% gewijzigd door Just_A_User op 11-09-2015 09:55 ]

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-10 22:12
AlexMar schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 08:56:
[...]

OMG WTF BBQ GA JE WEER BEGINNEN ?!? Deze discussie is al zo vaak gevoerd ... :9

Afbeeldingslocatie: http://www.suksawat.nl/wp-content/uploads/2012/10/bitch-fight-466x302.jpeg

Het dieptepunt is toch wel bereikt hier. Dit is nog erger dan onze bitch fight over blink en last round. Speciaal een account aanmaken om je ex clangenoten af te zeiken.

Maar verder zit ik klaar hoor, dus los in 3 2 1 :>

Beside; PVP is wel leuk, maar de LAG, please Bungie, zet niet iets in je patch note over 'PVP matchmaking fix' en dat er vervolgens minimaal zes spelers met een gele of rode balk rondlopen. Wel leuk om iedereen met andere wapens rond te zien lopen.

Wel heb ik het idee dat veel maps niet geschikt zijn voor Rift, ze hadden daar wel aparte maps voor mogen uitbrengen met een iets andere opbouw e.d.

Als je naar bijvoorbeeld Battlefield kijkt, dan passen ze de map aan naar de gamemode, waardoor het ook lekker speelt. En please, haal heavy uit Rift. Grootste onzin ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
steffeh schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 09:54:
[...]

OMG WTF BBQ GA JE WEER BEGINNEN ?!? Deze discussie is al zo vaak gevoerd ... :9

[afbeelding]

Het dieptepunt is toch wel bereikt hier. Dit is nog erger dan onze bitch fight over blink en last round. Speciaal een account aanmaken om je ex clangenoten af te zeiken.

Maar verder zit ik klaar hoor, dus los in 3 2 1 :>

Beside; PVP is wel leuk, maar de LAG, please Bungie, zet niet iets in je patch note over 'PVP matchmaking fix' en dat er vervolgens minimaal zes spelers met een gele of rode balk rondlopen. Wel leuk om iedereen met andere wapens rond te zien lopen.

Wel heb ik het idee dat veel maps niet geschikt zijn voor Rift, ze hadden daar wel aparte maps voor mogen uitbrengen met een iets andere opbouw e.d.

Als je naar bijvoorbeeld Battlefield kijkt, dan passen ze de map aan naar de gamemode, waardoor het ook lekker speelt. En please, haal heavy uit Rift. Grootste onzin ooit.
Wat? Wat is het verhaal hier? Ik heb wel zin in een bakkie popcorn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
Ereaser schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 09:46:
[...]

Blink is nou ook weer niet heel hard generfed.
Zelfs warlocks kunnen nog blinken en hun shotgun schieten voordat ze neer komen.

En blink in Rift zou verboden moeten worden, op Thieves Den is het echt verschrikkelijk omdat ze gewoon vanachter een rots de Rift in kunnen blinken...
Jup. Plus dat shotgun & thorn nog steeds OP zijn. Ik weet ook nog niet of ik Rift een leuke gamemode vindt, je moet eigenlijk wel met een full fireteam zijn, anders is het een en al ergernis doordat lui niet doen wat ze moeten doen ( beetje als in het derde punt met control @ IB cappen .. )
Just_A_User schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 09:56:
[...]

Wat? Wat is het verhaal hier? Ik heb wel zin in een bakkie popcorn :9
Geen idee. Alex en wij hadden altijd een bitchfight, maar dat is door Bungie de das om gedaan :D

[ Voor 17% gewijzigd door steffeh op 11-09-2015 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
steffeh schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 09:54:
[...]

Ik heb niemand onbekends gezien :O!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhh... Thorn is niet op hoor.
3 headshots of 3 bodyshots. Zoals elke andere handcanon. Je was gisteren gewoon salty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Idd sommige maps zijn totaal niet balanced met rift. En thieves den moet op thieve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Gister ook maar weer eens Destiny aangezet en de lag in PVP is echt tergend. SOwieso vind ik de hele PVP modus nogal underwhelming qua opties etc. Als ze nou eens dat lobby systeem van COD overnemen ofzo waar je ziet welke map next is, eventueel kan voten voor een ander etcetera, ziet welke spelers er in je team gaan zitten.

Nu wordt je gewoon een map ingeflikkerd, vaak tegen mensen met ruk verbinding, vaak maps niet eens voorbij ziet komen omdat de roulatie al een jaar broken is etc. En als klap op de vuurpijl zie je een tegenstander lopen, schiet je op, blijft schieten, tegenstander loopt je gewoon voorbij en loopt uiteindelijk een minuut tegen een muur aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:23:
Uhh... Thorn is niet op hoor.
3 headshots of 3 bodyshots. Zoals elke andere handcanon. Je was gisteren gewoon salty!
Omdat er weer eens gruwelijk veel lag was. Ik was wel salty ja, ook terecht omdat er twee teleporterende thorn users rondliepen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
Ik vind lag wel meevallen. Vaak maar 1 lagger bij de tegenpartij (Eigenlijk al eentje teveel, maar heb ook wel eens gewoon 3-4 laggers bij de tegenpartij gehad).

Ik denk dat Mayhem wel een groot lagfest gaat worden, al die heavy's en supers die om de x tijd geactiveerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbierman
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-04 00:43
Dit al gezien hier?

YouTube: Destiny: New Sparrow Patrol Lap Race Mission with Tier Levels! (Possible Hidden Rewards)

Maybe spoileralert...

[ Voor 6% gewijzigd door sbierman op 11-09-2015 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
steffeh schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 09:59:
[...]

Jup. Plus dat shotgun & thorn nog steeds OP zijn. Ik weet ook nog niet of ik Rift een leuke gamemode vindt, je moet eigenlijk wel met een full fireteam zijn, anders is het een en al ergernis doordat lui niet doen wat ze moeten doen ( beetje als in het derde punt met control @ IB cappen .. )
Als je met een 5/6 man speelt is het zeker leuk, vooral als je met een heel team een push maakt terwijl jij de de Spark aan het dragen bent :P

En Thorn zie ik gelukkig niet zo vaak meer. De damage over time is in ieder geval nog maar 3 per tik en je zal de damage over time nu moeten stacken. Geen idee hoe het precies werkt maar ben nog niet door een Thorn dood gegaan.

Shotgun range nerf valt inderdaad ook tegen. Ze zijn wel een stuk minder consistent op afstand door de nerf van shotpackage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Heb het gereport en daar laat ik het lekker bij, heb persoonlijk niemand van de ex-clangenoten wat misdaan dus dit gaat nergens over :)

[ Voor 202% gewijzigd door DarkElement op 11-09-2015 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
Clan verlaten :O! De ijsbreekers is een echte tweakers crew, what happened, details details details.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 19:08

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Wat ik sowieso uit dit alles kan concluderen dat Clan ZUIG sowieso de leukste clan van dit forum is! :+

PS. Gefeliciteerd met je kroontje Richard!

[ Voor 18% gewijzigd door CrackSlet op 11-09-2015 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
CrackSlet schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:49:
Wat ik sowieso uit dit alles kan concluderen dat Clan ZUIG sowieso de leukste clan van dit forum is! :+

agree >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neuj man. Guardian downers uber alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
CrackSlet schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:49:

Thanks O+ volgende week ben ik hem weer kwijt aan Bosjuh denk, haha!

ZUIGERS is inderdaad een leuke clan O+. Als ik geen RETART was geweest :P. had ik nu bij de ijsbrekers gezeten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilanXS
Mijn clan is de leukste. Team Pilot, telt momenteel twee leden, dus telt nog niet eens als Clan, maar group. Lol.

Sollicitaties zijn open, graag max grimoire, all exotics, skolas gesolo'd en Vault of Glass met je voeten uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-10 21:29
DarkElement schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:46:
Heb het gereport en daar laat ik het lekker bij, heb persoonlijke niemand van de ex-clangenoten wat misdaan dus dit gaat nergens over :)
Denk niet dat mensen die de ijsbrekers verlaten zich tot dit niveau laten zakken.. Juist vanwege dit soort lage niveau acties gaan ze weg.

En idd, met de meeste had ik en meerdere onder ons (algeheel tweakers) geen probleem gok ik zo.

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan van gisteren wel concluderen dat onze clan wel de beste pvpers heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:52:
Dat denk ik ook wel. Alhoewel Inglorious Bastards (Doe ik het goed) wel in de buurt komt denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Ik denk dat ik ook maar een clan ga starten.
Is weer zo leeg zonder clan tag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
dat is volgens mij de afgelopen weken / maanden al wel duidelijk geworden op het forum dmv vele posts :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
Wil je vanavond wel laten zien hoe het ook kan hoor ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dat is niet te ontkennen, maar verder is ZUIG het tofst!

PSN: Houtvlot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:21

Grudgie

PSN: Grudgie7

dinges schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:55:
[...]
Na DAG. 8) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

dinges schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:55:
[...]
Zuig heeft ook goede pvp'ers hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:15
Jongens, Slightly Handicapped über alles! :)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NLRev0lution schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:54:
[...]

Wil je vanavond wel laten zien hoe het ook kan hoor ;).
Dat mag.
http://imgur.com/gallery/xUf20Q5
Lekker rifte met Tweakers.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2015 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
AlexMar schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:57:
[...]

Zuig heeft ook goede pvp'ers hoor.
Klopt, Retart Raiders ook, maar die 2 die het echt konden zijn er mee gekapt :(. Dus nu moeten Dennis en ik dat gaat maar opvullen, en dat is behoorlijk lastig (rofl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
Het was in ieder geval gezellig. Daar gaat het toch om :)

Laat mij maar dat ding dragen, dan kan ik ook bovenaan staan :')

[ Voor 11% gewijzigd door NLRev0lution op 11-09-2015 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Helm of inmost light
Celestial Nighthawk
Apotheosis Veil
No land beyond
Body engram

KAK
Heavy aangepast, nu maar 3 voor 1 SC

[ Voor 28% gewijzigd door tha_crazy op 11-09-2015 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilanXS
Niks boeiends dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Wow xur harde troll. Met nlb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Hahahahahaha nice one Xur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
tha_crazy schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:02:
Helm of inmost light
Celestial Nighthawk
Apotheosis Veil
No land beyond
Body engram

KAK
Heavy aangepast, nu maar 3 voor 1 SC
Niks goeds dus. Man man man wat moet ik in hemelsnaam doen om een fatsoenlijke AR te krijgen }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NLRev0lution schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:00:
[...]

Het was in ieder geval gezellig. Daar gaat het toch om :)

Laat mij maar dat ding dragen, dan kan ik ook bovenaan staan :')
Is ook zo. Maar wel grappig dat ik meer punten heb dan de rest bij elkaar.

Maar met dat ding lopen is zo leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4uSzi
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-02-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:06:
[...]

Maar maar. Jij wilt gewoon altijd boven aanstaan schaduwtje. Hou der toch eens mee op. :+

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M4uSzi schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:07:
[...]

Maar maar. Jij wilt gewoon altijd boven aanstaan schaduwtje. Hou der toch eens mee op. :+
Tuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:06:
[...]

Gek he, per carrie krijg je 1800 punten minstens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah weet ik. Waarom denk he dat ik hem steeds wil pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
Crashhill schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:51:
[...]

Thanks O+ volgende week ben ik hem weer kwijt aan Bosjuh denk, haha!

ZUIGERS is inderdaad een leuke clan O+. Als ik geen RETART was geweest :P. had ik nu bij de ijsbrekers gezeten 8)
Ja. Wat. Wil. Je. Nou? Je mag er maar 1 kiezen hoor, oh grote keizer.
NLRev0lution schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:09:
[...]

Gek he, per carrie krijg je 1800 punten minstens
Pak hem maar aan, krijgt teveel ego dat stuk schavuit! O+
vegetto1983 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:54:
[...]

dat is volgens mij de afgelopen weken / maanden al wel duidelijk geworden op het forum dmv vele posts :X
HALLO!? 5-1 5-1 5-1 5-1 olè olè, oke flauw :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:03

Vuvuzela

My spire is forming

vegetto1983 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:54:
[...]
_O-

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
steffeh schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:11:
[...]

[...]

[...]

Retarts is geen tweakers clan, dussss dan ZUIG, daar spelen we het meest mee samen, om eerlijk te zijn ken ik ijsbrekers niet :+. Of moet ik nu Inglorious Bastards zeggen omdat xennox ons heeft geholpen met Trials, wat een eindbaas sniperd...

Ik kan niet kiezen, ik hou gewoon van iedereen! echte liefde (K) O-)

[ Voor 15% gewijzigd door Crashhill op 11-09-2015 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Hallo ik ben DarkElement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Hoi DarkElement.

Xur verkoopt nu maar 3 heavy voor 1 coin.. Mensen hebben iets te vroeg gepost dat het 20 SC zou kosten om een factie te levellen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ornathon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-07-2023

Ornathon

PSN: igorvertus

Kom niet vaak tweakers tegen in de Tower en ineens doet DarkElement een kinky dansje voor me :D

PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Vond je wel fijn. :+

[ Voor 8% gewijzigd door DarkElement op 11-09-2015 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
wtf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:19
Waar staat xur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
steffeh schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:11:
[...]

[...]

[...]

kijk ik vind het niet erg die 5-1 of al zou het 5-0 zijn, ik kan aardig pvpen en soms heb ik hele goede momenten en soms hele domme momenten, ik heb wel fun dat vind ik het belangrijkste, dat jullie goed kunnen knallen dat staat wel vast, vind alleen het continu pronken en jezelf een veer in je reet steken een beetje vermoeiend worden, is verder niks persoonlijks maar alleen mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

bij de crucible handlers..

In m;n zoektocht kwam ik nog een nieuwe kiosk tegen. Met Emotes in de lounge onder FWC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Die zocht ik al, goed gespot Vuvuzela!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
Crashhill schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:13:
[...]

Retarts is geen tweakers clan, dussss dan ZUIG, daar spelen we het meest mee samen, om eerlijk te zijn ken ik ijsbrekers niet :+.

Ik kan niet kiezen, ik hou gewoon van iedereen! echte liefde (K) O-)
We hebben ook nog de dutch armed guardians (DAG), is ook zo goed als volledig tweakers (Op een uitzondering na). Is overigens geen reclame dit hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
NLRev0lution schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:24:
[...]

We hebben ook nog de dutch armed guardians (DAG), is ook zo goed als volledig tweakers (Op een uitzondering na). Is overigens geen reclame dit hoor :p
ZUIG heeft 1 geheim, daarom staan die bovenaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Jammer dat er nog geen nieuwe Emotes zijn bij die kraam :'( ik wilde een nieuw dansje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ornathon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-07-2023

Ornathon

PSN: igorvertus

Celestial Nighthawk had ik nog niet. Is deze nog een beetje interessant voor Y2? Zag op Reddit wat posts, maar niet echt conclusive ofzo.

PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
vegetto1983 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:22:
[...]

kijk ik vind het niet erg die 5-1 of al zou het 5-0 zijn, ik kan aardig pvpen en soms heb ik hele goede momenten en soms hele domme momenten, ik heb wel fun dat vind ik het belangrijkste, dat jullie goed kunnen knallen dat staat wel vast, vind alleen het continu pronken en jezelf een veer in je reet steken een beetje vermoeiend worden, is verder niks persoonlijks maar alleen mijn mening.
Agreed. Niet om te mierenneuken, de een doet het meer dan een ander hier, misschien moet je het dan tegen de juiste persoon zeggen. Je weet toch wel dat wat ik net postte grappend was?
Crashhill schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:26:
[...]

ZUIG heeft 1 geheim, daarom staan die bovenaan
Er zit een meid in en de clan is vernoemd naar het beste kunstje van die meid?

Vanavond even de titan & hunter quest afmaken.

Iemand dit al gelezen? http://planetdestiny.com/y2-exotic-armor-review/

De titan krijgt een perk mid air dat 'ie kan escapen, super vet!
TACTICAL AIR SUPPORT – Press (button) while airborne to evade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
steffeh schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:32:
[...]

Agreed. Niet om te mierenneuken, de een doet het meer dan een ander hier, misschien moet je het dan tegen de juiste persoon zeggen. Je weet toch wel dat wat ik net postte grappend was?

[...]

Vanavond even de titan & hunter quest afmaken.

Iemand dit al gelezen? http://planetdestiny.com/y2-exotic-armor-review/

De titan krijgt een perk mid air dat 'ie kan escapen, super vet!

[...]
zeker weet ik dat, kan ik ook wel hebben hoor 8) maar we weten dat jullie goed kunnen pvpen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Now look at this:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Hp1yHvu.jpg?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:19
Iemand poe34?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:10

Convoy

g44p

Die krijg je idd als je je BH dismateld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
steffeh schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:32:

Beetje ongepast en fout, maar het geheim is dinges!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
vegetto1983 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:33:
[...]

zeker weet ik dat, kan ik ook wel hebben hoor 8) maar we weten dat jullie goed kunnen pvpen ;-)
Haha O+ jullie ook - steekt veer in je reet :)F -
Convoy schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:39:
[...]

Die krijg je idd als je je BH dismateld
Las het al, zal wel met Oryx te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
iemand vanavond zin in een rift party ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbierman
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-04 00:43
Als het goed is komt de nieuwe crucible mode mayhem vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
vegetto1983 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:46:
iemand vanavond zin in een rift party ?
Sure, misschien kunnen we mayhem ook doen (was die per vandaag niet beschikbaar?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
pfff, ik zie wel een beetje op tegen TTK. Ik ga maandagochtend vroeg met vakantie, en als ik terug ben is iedereen al level 40 en begin ik weer op een massive achterstand :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Oke, ik heb nog op de lijst staan voor Skolas (MoT)
- mariikvt

Was dit het voor vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Crashhill schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:40:
[...]

Beetje ongepast en fout, maar het geheim is dinges!
Ik vind jou ook lief hoor, meneer Karmakeizer O+

PSN: Houtvlot

Pagina: 1 ... 162 ... 167 Laatste

Dit topic is gesloten.