Is er toevallig iemand die mij en een vriend willen helpen Skolas te killen? Liefste iemand die hem al een keer heeft gesloopt want wij hebben het nog niet eerder gedaan. Gamertag voor Xbone is Negat1ve
Haha mooi.AlexMar schreef op maandag 07 september 2015 @ 20:11:
[...]
Haha, we zijn flawless gegaan.
Alleen Vegetto werd wel erg zenuwachtig toen, vandaar dat ik heel rustig op hem aan het inpraten was:P
Wordt tijd dat ze ook een Xbone gaan kopen om daar ook mensen te kunnen assisteren.Viper® schreef op maandag 07 september 2015 @ 20:18:
*paging low_profile and crazyvin*
assistance required at register 3
PSN: MilanXXL
Verwijderd
Hoezo hypocriet? Heb nog nooit een finale round sniper gebruikt.AlexMar schreef op maandag 07 september 2015 @ 20:00:
[...]
Serieus, gaan we dit keer krijgen?
Want shotguns/thorn/TLW/blink is voor de echte pro's.
Ojah, blink krijgt ook nerf...
Deze discussie is al eerder gevoerd, en ik ga er verder niet eens meer op in.Verwijderd schreef op maandag 07 september 2015 @ 20:35:
[...]
Hoezo hypocriet? Heb nog nooit een finale round sniper gebruikt.
Verwijderd
Lol OK.AlexMar schreef op maandag 07 september 2015 @ 20:36:
[...]
Deze discussie is al eerder gevoerd, en ik ga er verder niet eens meer op in.
Als jij em sponsort wil ik je gerust helpen hoorMilanXS schreef op maandag 07 september 2015 @ 20:30:
[...]
Wordt tijd dat ze ook een Xbone gaan kopen om daar ook mensen te kunnen assisteren.
Ik zat net in de party
wat een liefde, wat een samenspel
was overigens zelf bezig met de weekly heroic
wat een liefde, wat een samenspel
was overigens zelf bezig met de weekly heroic
Haha, PS4-army hier. :-)tha_crazy schreef op maandag 07 september 2015 @ 20:42:
[...]
Als jij em sponsort wil ik je gerust helpen hoor
En helaas niet genoeg centjes daarvoor.
Ik wil gewoon geen geruzie tussen de 2 tofste clans van dit forum!Verwijderd schreef op maandag 07 september 2015 @ 20:55:
[...]
Jaja ik stop. Snap zulke mensen alleen niet.
Disclaimer voor Richard12345678: jullie clan is minder "van dit forum", maar jullie zijn natuurlijk wel heel tof!
PSN: Houtvlot
Beste tweakers,
Aangezien de uitbreiding er bijna is inclusief een nieuwe raid zijn wij op zoek naar een vaste groep mensen om de uitbreiding samen mee te spelen. Wij zijn Deurpost (24yo)en Ninety(26yo), 2 ervaren 1st hour Destiny spelers. In PvE vrij slim en snugger. PvP goed en snel (kdr boven 1.5). Fans van droge humor!
Voorheen hadden wij groep van 8 man, helaas hebben zij besloten de uitbreiding niet te kopen.
We zijn op zoek naar een groep snuggere spelers van ouder dan 20 om wekelijks de PvE aspecten van Destiny te doen. (inclusief raid)
Je kan me een message via psn sturen als je ons erbij wilt hebben.
Thanks! Share the message!
Aangezien de uitbreiding er bijna is inclusief een nieuwe raid zijn wij op zoek naar een vaste groep mensen om de uitbreiding samen mee te spelen. Wij zijn Deurpost (24yo)en Ninety(26yo), 2 ervaren 1st hour Destiny spelers. In PvE vrij slim en snugger. PvP goed en snel (kdr boven 1.5). Fans van droge humor!
Voorheen hadden wij groep van 8 man, helaas hebben zij besloten de uitbreiding niet te kopen.
We zijn op zoek naar een groep snuggere spelers van ouder dan 20 om wekelijks de PvE aspecten van Destiny te doen. (inclusief raid)
Je kan me een message via psn sturen als je ons erbij wilt hebben.
Thanks! Share the message!
Word er morgen om 11 uur nu eerst een patch van 18gb gedownload en dan kunnen we dus die nieuwe pvp modes doen? En zijn we dinsdag over 1 week meteen klaar om met TTK te beginnen zonder gedownload?
Jup. Volgende week zal er misschien nog een klein update'je zijn voor het vrijgeven van de TTK.To easy schreef op maandag 07 september 2015 @ 21:24:
Word er morgen om 11 uur nu eerst een patch van 18gb gedownload en dan kunnen we dus die nieuwe pvp modes doen? En zijn we dinsdag over 1 week meteen klaar om met TTK te beginnen zonder gedownload?
PSN - M4uSzi // -
wil wel ff meelopenViper® schreef op maandag 07 september 2015 @ 21:45:
NF anyone ?
PSN: jansoe13
Me hunter is pas lvl30 legendary engram
, dus dat wordt wel aanpoten
[ Voor 20% gewijzigd door Viper® op 07-09-2015 22:06 ]
Opschieten!!!Viper® schreef op maandag 07 september 2015 @ 22:03:
Me hunter is pas lvl30 legendary engram, dus dat wordt wel aanpoten
Ben al gestopt.
Had de eerste guard neer, komt er zo'n schip aanvliegen, boom headshot, single shot dood > f this shit
Had de eerste guard neer, komt er zo'n schip aanvliegen, boom headshot, single shot dood > f this shit
ok ben nu ook bij die gaurdViper® schreef op maandag 07 september 2015 @ 22:26:
Ben al gestopt.
moet ik nog doorgaan, heb hem zelf al gehaald namelijk?
[ Voor 10% gewijzigd door strompel op 07-09-2015 22:28 ]
PSN: jansoe13
Update komt hier in de avond rond 7 a 8. Deej tweette "morning'ish".
I served in a company of heroes.
Ik zit nog gewoon te lullen ...
ingame chat
ff nucklehead radar en 7 bounties inleveren met NF buff
txs
ingame chat
ff nucklehead radar en 7 bounties inleveren met NF buff
txs
[ Voor 41% gewijzigd door Viper® op 07-09-2015 22:40 ]
https://twitter.com/DeeJ_BNG/status/640710669336055808Verwijderd schreef op maandag 07 september 2015 @ 22:37:
Waar heb je dat gelezen?
Yea.. en PSN zal wel niet meewerken qua downloadsnelheid. Dus dan is het alweer 12 voor de patch uberhaupt gedownload is.
TTK launch zelf is wel fijn voor ons. Open vanaf de weeklyreset dus om 11 in de ochtend.
TTK launch zelf is wel fijn voor ons. Open vanaf de weeklyreset dus om 11 in de ochtend.
Hatsa! Nog even vlak voor het niet meer kan alle Triumpf momentjes gehaald door de laatste kistjes op te pikken en Skolas een can of whoopass te geven! Xenn0x en Kabamboo bedankt!
Vlak voor het niet meer kan? Kan nog tot de 14e
is verlengd laatst. En morgen late dienst dus ik zet om 13:00 gewoon mn ps4 aan en dan is de update 's avonds hopelijk al binnen! als ik thuis kom!
[ Voor 48% gewijzigd door DarkElement op 08-09-2015 00:49 ]
Hoppa lighthouse met 2 retarts
8-1, 5-1 en 9-0
eerste poging was gewoon balen..
En skolas neer met 2 retarts
[ Voor 57% gewijzigd door Qualixo op 08-09-2015 07:41 ]
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Verwijderd
Gefeliciteerd man!Qualixo schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 00:59:
Hoppa lighthouse met 2 retarts8-1, 5-1 en 9-0
Verwijderd
Nou fijn... moet gewoon werkenVuvuzela schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 00:24:
Yea.. en PSN zal wel niet meewerken qua downloadsnelheid. Dus dan is het alweer 12 voor de patch uberhaupt gedownload is.
Weet nog wel toen destiny 1 uit kwam. Braaf ps4 aangezet in de hoop na het eten te kunnen spelen. Maar niets was minder waar. M'n eerst fallen schoot ik pas rond de klok van 00:00 neerDarkElement schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 00:48:
Vlak voor het niet meer kan? Kan nog tot de 14eis verlengd laatst. En morgen late dienst dus ik zet om 13:00 gewoon mn ps4 aan en dan is de update 's avonds hopelijk al binnen! als ik thuis kom!
Gelukkig is dit een wat kleinere download (18gb ipv 30gb?) en kunnen we hopelijk wat eerder op de avond al los.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Qualixo aka XennoxQualixo schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 00:59:
Hoppa lighthouse met 2 retarts8-1, 5-1 en 9-0
Echte liefde Arthurdinges schreef op maandag 07 september 2015 @ 20:58:
[...]
Ik wil gewoon geen geruzie tussen de 2 tofste clans van dit forum!
Disclaimer voor Richard12345678: jullie clan is minder "van dit forum", maar jullie zijn natuurlijk wel heel tof!
Haha geen probleem boys, gefeliciteerd met de lighthouseCrashhill schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 08:35:
Qualixo aka XennoxWat een lekkere snipert ben je, potverdikkeme, wat was het tof om een keer in the lighthouse te zijn geweest, Dennis en ik hebben er zelfs nog tot en met half 3 rondgelopen :O! We dachten zelfs (i.i.g. ik) dat we de laatste ronde zouden verliezen, (toen ik keek naar grimoire en wapens) winnen we die laatste ronde gewoon met 5-0. Dennis en ik hadden niet onze beste dag maar zeker niet onze slechtste, maar zonder jou weet ik 100% zeker dat het niet gelukt was. Ow en Royston, Dennis was heel blij dat je je plekje had afgestaan. Helemaal natuurlijk nu we het hebben gehaald. Ow wat waren we blij, ik heb btw heerlijk geslapen
Was het nog gelukt met de Skolas runs gisteren? CrazyVin die gewoon ff een 32 naar Skolas carried enzo 
(ik was overbodig helaasch)
(ik was overbodig helaasch)
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Gefeliciteerd Richard en goed gedaan Qualixo, lekkere carry lees ik!
Hadden gister een leuk potje tegen een belachelijk goede sniper die een level 28 probeerde te carrien. Wel mooi dat we juist tegen Nederlandse spelers de meeste ping problemen hadden, schoten die niet registreerden e.d.
oh ja thnx voor de bounty missie carry, niet geheel overbodig dus!
Hadden gister een leuk potje tegen een belachelijk goede sniper die een level 28 probeerde te carrien. Wel mooi dat we juist tegen Nederlandse spelers de meeste ping problemen hadden, schoten die niet registreerden e.d.
Awh, binnenkort gezellig met ons raiden!Low_Profile schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 08:44:
Was het nog gelukt met de Skolas runs gisteren? CrazyVin die gewoon ff een 32 naar Skolas carried enzo
(ik was overbodig helaasch)![]()
steffeh schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 08:45:
[...]
Awh, binnenkort gezellig met ons raiden!oh ja thnx voor de bounty missie carry, niet geheel overbodig dus!
Is je huntertje er helemaal klaar voor nu?
Yes call me captain carry! Ik was de support in de rug met sniper, map is daar ideaal voor.steffeh schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 08:45:
[...]
Awh, binnenkort gezellig met ons raiden!oh ja thnx voor de bounty missie carry, niet geheel overbodig dus!
Snip er een of 2 en dan de mannen als dolle stieren erop.
Hadden van de 23x dat we spwnde op de 3 kaartjes 20X alpha als spawn point.
Gelijk naar binnen rushen en snipen. Viel me op dat niet veel mensen buiten om omliepen overigens.
Waren leuke potjes en tussen door even skolas gesloopt in 3 pogingen. Had gehoopt op laatste elder cipher maar no biggie
Yes was ook happy dat 3e kaart lukteCrashhill schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 08:35:
[...]
Qualixo aka XennoxWat een lekkere snipert ben je, potverdikkeme, wat was het tof om een keer in the lighthouse te zijn geweest, Dennis en ik hebben er zelfs nog tot en met half 3 rondgelopen :O! We dachten zelfs (i.i.g. ik) dat we de laatste ronde zouden verliezen, (toen ik keek naar grimoire en wapens) winnen we die laatste ronde gewoon met 5-0. Dennis en ik hadden niet onze beste dag maar zeker niet onze slechtste, maar zonder jou weet ik 100% zeker dat het niet gelukt was. Ow en Royston, Dennis was heel blij dat je je plekje had afgestaan. Helemaal natuurlijk nu we het hebben gehaald. Ow wat waren we blij, ik heb btw heerlijk geslapen
[...]
[ Voor 37% gewijzigd door Qualixo op 08-09-2015 08:50 ]
Klopt, deze keer viel dat wel erg mee. Maar ook dan hadden we ze iedere keer redelijk netjes via rechts. Dolle stier erop haha.. het ging gewoon lekker, wij hadden ook nog nooit met een goede sniper gespeeldQualixo schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 08:48:
[...]
Yes call me captain carry! Ik was de support in de rug met sniper, map is daar ideaal voor.
Snip er een of 2 en dan de mannen als dolle stieren erop.![]()
Gelijk naar binnen rushen en snipen. Viel me op dat niet veel mensen buiten om omliepen overigens.
[ Voor 21% gewijzigd door Crashhill op 08-09-2015 08:53 ]
Alleen op bravo kant als sniper achter die stenen tussen gaatje gaat zitten is tricky.Crashhill schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 08:51:
[...]
Klopt, deze keer viel dat wel erg mee. Maar ook dan hadden we ze iedere keer redelijk netjes via rechts.
Ook de 2 for 1 special weer gepresteerd met sniper
We hebben het gehaald, niet net zoals Nederland die het EK mislopenQualixo schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 08:53:
[...]
Alleen op bravo kant als sniper achter die stenen tussen gaatje gaat zitten is tricky.
Ook de 2 for 1 special weer gepresteerd met sniperMoet je maar niet knuffelen met je teamie in game
Gisterennacht namelijk ook nog even de twee kistjes opgepakt. Heb er zin in
Lekker bezig Xen!Qualixo schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 08:48:
[...]
Yes call me captain carry! Ik was de support in de rug met sniper, map is daar ideaal voor.
Waren leuke potjes en tussen door even skolas gesloopt in 3 pogingen. Had gehoopt op laatste elder cipher maar no biggie
[...]
Yes was ook happy dat 3e kaart luktenet stel kinderen die de snoepwinkel van mercury in liepen
Richard is ook overigens hard op weg om Kasai van z'n Karma-kroon te ontdoen!vegetto1983 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 08:57:
gefeliciteerd richard..!
Nou heb ik de laatste tijd ook weinig "Halloooo!" voorbij zien komen rond een uur of 15:00.
speel jij met controller of met wat anders?Qualixo schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 08:53:
[...]
Alleen op bravo kant als sniper achter die stenen tussen gaatje gaat zitten is tricky.
Ook de 2 for 1 special weer gepresteerd met sniperMoet je maar niet knuffelen met je teamie in game
Thanks Leroy! Nu hoor ik er weer een beetje bij. Ben wel benieuwd naar stats hoeveel mensen Trials Flawless hebben gehaald op de laatste dag voordat deze even weg is. Haha.vegetto1983 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 08:57:
gefeliciteerd richard..!
lol. nee joh als Bosjuh terug is van vakantie gaat ie weer net zo hard spammen zo dat hij bovenaan staat haha.CrackSlet schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:00:
[...]
Richard is ook overigens hard op weg om Kasai van z'n Karma-kroon te ontdoen!
Nou heb ik de laatste tijd ook weinig "Halloooo!" voorbij zien komen rond een uur of 15:00.
Ik speel met mijn handenvegetto1983 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:03:
[...]
speel jij met controller of met wat anders?
Lekker gedaan ouwe snipert!Qualixo schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 08:53:
[...]
Gisteravond Bane of Atheon behaald (thx to CrazyVin987). Skolas bleek te zwaar te zijn, aangezien ik nog steeds maar level 32 ben. Vanavond dus eerst 'even' (woorden van CV, niet van mij
) levelen naar 34, en dan nogmaals proberen.
Och ja, je moet toch wat he.
Da's weer eens wat anders dan dit:
YouTube: WORLD FIRST Crota - Beaten by Cerebral Palsy Player( He uses his FEET to play)
Ja respectLow_Profile schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:19:
[...]
Da's weer eens wat anders dan dit:
YouTube: WORLD FIRST Crota - Beaten by Cerebral Palsy Player( He uses his FEET to play)
Goed bezig kerel! Congratz!!Crashhill schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:03:
[...]
Thanks Leroy! Nu hoor ik er weer een beetje bij. Ben wel benieuwd naar stats hoeveel mensen Trials Flawless hebben gehaald op de laatste dag voordat deze even weg is. Haha.
[...]
lol. nee joh als Bosjuh terug is van vakantie gaat ie weer net zo hard spammen zo dat hij bovenaan staat haha.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
ja nieuwe maps en modussen crucible dacht ik... en wapen balans. geen prik prik prak prak tak tak meer roy
Nee, ik kreeg het helaas niet opgevangen.Low_Profile schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 08:44:
(ik was overbodig helaasch)![]()
Dus ik ga em vandaag even boosten naar 34 en het dan nog een keer doen.
Je bent zo snel dood als level 32, maar wel respect hoe die zich staande hield!
Helaas steeds bij de essence of mines (1e set) ging het mis.
En elke keer stonden bij de lange rotatie een stuk of 3-4 sniper vandals op ons te wachten.
Maar vanavond gaat t em worden.
is er vandaag ook geen light meer na vanavond dan is het al xp? ach ze zullen de lijst wel online knallen vanavond.. je ken m ook pas vanavond downloaden toch? heeft geen zin om hem nu aan te zetten?
We kunnen het ook in 2 aparte runs doen, dat gaat uiteindelijk misschien een stuk sneller?tha_crazy schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:24:
[...]
Nee, ik kreeg het helaas niet opgevangen.
Dus ik ga em vandaag even boosten naar 34 en het dan nog een keer doen.
Je bent zo snel dood als level 32, maar wel respect hoe die zich staande hield!
Helaas steeds bij de essence of mines (1e set) ging het mis.
En elke keer stonden bij de lange rotatie een stuk of 3-4 sniper vandals op ons te wachten.
Maar vanavond gaat t em worden.
i can neither confirm or deny the use of any such equipment like keyboard and mouse
Ik ben helaas weer aan ;t werk, dus kan het niet meer 1-2 uur makenLow_Profile schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:26:
[...]
We kunnen het ook in 2 aparte runs doen, dat gaat uiteindelijk misschien een stuk sneller?
Ik pak ze vanavond wel ff beide mee, ze snappen nu wel hoe 't werkt en op zich ging het redelijk goed.
Het was alleen dat de 32-er steeds net te snel dood ging waardoor 't niet lekker werkte.
Als 33 of 34 is dat al een stuk beter.
Haha ja, 34 and counting ... oh nee, dat kan pas volgende weekLow_Profile schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 08:46:
[...]
![]()
Is je huntertje er helemaal klaar voor nu?
Cool, wij spelen ook vaak met 2 snipers ( spiders en ik ), waar dan 1 van ons flankt en schaduw met z'n shotgun alles op eet. Vaak als iemand hem dan wil flanken heeft diegene al een kogel voordat 'ie wat kan doen haha. Veel mensen willen de kamer binnen hebben, is eigenlijk het stomste wat je kan doen op die map.Qualixo schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 08:48:
[...]
Die is op vakantie en is te dronken om "Halloooo" te posten haha.CrackSlet schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:00:
[...]
Toch dope om op 3 kaartjes en voor mij "onbekende" trials spelers toch nog mercury te halen.
Hallooooo!
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Komt goed, en anders verspreiden over meerdere dagentha_crazy schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:28:
[...]
Ik ben helaas weer aan ;t werk, dus kan het niet meer 1-2 uur maken
Ik pak ze vanavond wel ff beide mee, ze snappen nu wel hoe 't werkt en op zich ging het redelijk goed.
Het was alleen dat de 32-er steeds net te snel dood ging waardoor 't niet lekker werkte.
Als 33 of 34 is dat al een stuk beter.
Skolas is vanaf vandaag trouwens weer met andere modifiers, ik denk lightswitch / small arms?
Zeker! Wij hebben dit weekend ook iemand naar mercury geholpen, vorige week helaas 8-1 met Low__Profile en daarna geen tijd meerQualixo schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:31:
Toch dope om op 3 kaartjes en voor mij "onbekende" trials spelers toch nog mercury te halen.
Viel me wel op dat er gister veel goede spelers online waren en veel carry, waarschijnlijk omdat Trials even niet speelbaar is?
Yes wij kwamen ook een carry tegen op 2e kaartje. Ook redelijk veel matches welke close waren op 5-4 omdat ze goed waren, maar hou wel van spanningsteffeh schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:35:
[...]
Zeker! Wij hebben dit weekend ook iemand naar mercury geholpen, vorige week helaas 8-1 met Low__Profile en daarna geen tijd meer![]()
Viel me wel op dat er gister veel goede spelers online waren en veel carry, waarschijnlijk omdat Trials even niet speelbaar is?
Last minute mercury of skolas voor dat gekke emblem.
Haha ja dat hadden wij ook met mauzie, gister waren we wat aan het rondkutten en niet echt serieus aan het spelen, was ook wel eens leuk ( want al 5 x 9-0 dit weekendQualixo schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:36:
[...]
Yes wij kwamen ook een carry tegen op 2e kaartje. Ook redelijk veel matches welke close waren op 5-4 omdat ze goed waren, maar hou wel van spanning
Last minute mercury of skolas voor dat gekke emblem.
Mercury heb je niet nodig voor dat emblem, wat eigenlijk wel weer jammer is, maar ach, Skolas is al een bitch.
Small Arms is dan wel weer lekker, lightswitch is best ruk.Low_Profile schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:34:
[...]
Komt goed, en anders verspreiden over meerdere dagen
Skolas is vanaf vandaag trouwens weer met andere modifiers, ik denk lightswitch / small arms?
Met lightswitch kan ik de captains niet shottyen
Mag niet meer van de modsCrackSlet schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:00:
[...]
Over een week kom ik weer spammen kwaliteit content posten.
@richard, gefeliciteerd man! Ik ben trots op je.
Atlas#22744
haha, hoe speelt dat dan ? is het alleen goed voor snipen of ook normale kills? ga t niet aanschaffen hoor gewoon puur interesseQualixo schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:26:
[...]
i can neither confirm or deny the use of any such equipment like keyboard and mouse
Get a room ghaaaaysCrashhill schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 08:35:
[...]
Ik ben nu ook gewoon Halloooo! aan het postenKasai schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:52:
[...]
Mag niet meer van de mods
Iemand moet je taak overnemen als jij op vakantie bent.
De volgende mod break is jouw schuldBuizerd__NL schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:54:
[...]
Ik ben nu ook gewoon Halloooo! aan het posten![]()
Iemand moet je taak overnemen als jij op vakantie bent.
Atlas#22744
Komt misschien omdat we beide toch wel ongeveer wisten wat moesten doen naar 282 rondjes Trials zonder flawlessQualixo schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:31:
ahhhhhhKasai schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:52:
[...]
Mag niet meer van de mods
ALLES is mij schuld volgens jouw
Ook als ik dood ga in Destiny is het mijn schuld.
Is deze week volgens mij geen reset ivm de update en preparaties voor The Taken King volgende week. Dus geen nieuwe Nightfall en Weekly etcetera. Je kan bij Skolas dus gewoon blijven knallen Vinnie, haha. :-)
Van wie anders?Buizerd__NL schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:57:
[...]
ALLES is mij schuld volgens jouw![]()
Ook als ik dood ga in Destiny is het mijn schuld.
EN NU IS HET AFGELOPEN MET DAT GEGEIL OP RICHARD, STRAKS GAAN JULLIE HEM NOG AANBIDDEN.
misschien is het daar al te laat voor : (
Van Bosjuh, JOUW, Shadow, Spider? iedereen gaat wel eens dood in Destiny.
Iedereen die nog skolas wilt doen, level even naar 34MilanXS schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:57:
Is deze week volgens mij geen reset ivm de update en preparaties voor The Taken King volgende week. Dus geen nieuwe Nightfall en Weekly etcetera. Je kan bij Skolas dus gewoon blijven knallen Vinnie, haha. :-)
en voor titans, zorg dat je je bubbel geleveld hebt.
Warlocks je Self Rez
En hunters leer met je Invis omgaan.
I'm here all week.
Vanaf volgende week kan iedereen de pleuris krijgen, level 40 powerlevel here i come
Nightstalker
[ Voor 10% gewijzigd door tha_crazy op 08-09-2015 10:06 ]
Wel mooi dat we nog een extra weekje de tijd hebben gekregen, ik had 'm al, maar voor mensen die nog aan het haasten waren om hem te halen, kunnen nu weer een beetje ademhalen.
Vanavond maar eens even de nieuwe maps en gamemodes uitproberen. :-)
Vanavond maar eens even de nieuwe maps en gamemodes uitproberen. :-)
En ik ben de meeste avonden ook beschikbaar om mee te helpen!tha_crazy schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 10:05:
[...]
Iedereen die nog skolas wilt doen, level even naar 34
en voor titans, zorg dat je je bubbel geleveld hebt.
Warlocks je Self Rez
En hunters leer met je Invis omgaan.
I'm here all week.
Vanaf 11 uur tot vanavond 8 uur? Is het dus gewoon nog normale destiny?
Nee, dit weekend was voorlopig de laatste trials
Koetje koetje koe, iedereen die met mij heeft gespeeld weet dat ik gewoon "bonkers"steffeh schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:59:
[...]
Van wie anders?
EN NU IS HET AFGELOPEN MET DAT GEGEIL OP RICHARD, STRAKS GAAN JULLIE HEM NOG AANBIDDEN.
misschien is het daar al te laat voor : (
Dus Steffehhhhhhhhhhhh, ik weet dat je nu ook een hard plassertje krijgt, dus gegeil is al in orde, nu nog het aanbidden
dus je hebt nu nog 40 minutenViper® schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 10:16:
Dus nog een week om gecarried te worden naar the lighthouse
[ Voor 13% gewijzigd door Crashhill op 08-09-2015 10:19 ]
Gister nog even Crucible gespeeld. Gaat steeds iets beter. Voor mn gevoel moet ik wel veel meer kogels schieten dan een ander. Was nu met een scout rifle bezig en dat ging heel aardig, maar gasten die goed zijn met een shotgun of handcannon blazen me met 1 kogel weg. Handcannon van grote afstand lukt ze ook nog wel eens.. zijn dat Hunters met golden gun toevallig, of zijn ze gewoon OP. Zelf ook ff met handcannon gespeeld, maar dan had ik minimaal 3 kogels nodig.
Thron = 2 headshotsLekkerboeie86 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 10:24:
Gister nog even Crucible gespeeld. Gaat steeds iets beter. Voor mn gevoel moet ik wel veel meer kogels schieten dan een ander. Was nu met een scout rifle bezig en dat ging heel aardig, maar gasten die goed zijn met een shotgun of handcannon blazen me met 1 kogel weg. Handcannon van grote afstand lukt ze ook nog wel eens.. zijn dat Hunters met golden gun toevallig, of zijn ze gewoon OP. Zelf ook ff met handcannon gespeeld, maar dan had ik minimaal 3 kogels nodig.
Hawkmoon = 1 kogel headshot bepaalde rounds van magezijn
Last word = Schiet 3x, jij 1x
Golden Gun is inderdaad ook 1 shot kill.
Verder gaan ze vanavond in patch 2.0 heel veel aanpassen. grote kans dat auto rifle weer wat belangrijker wordt, en scouts, dat is lastig. Zal lastig blijven denk ik, want eigenlijk schiet je dan tegen snipers.
Vandaag gaat patch 2.0 live en worden een hoop wapens heel anders om mee te spelen ( oa auto rifles worden veel beter). En hand canons worden stuk minder goed. Ben erg benieuwd hoe dat gaat spelen.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Ok top! Vind control een leuke modus en blijf lekker oefenen. PVE spreekt me meer aan, maar PVP kan best leuk zijn!Crashhill schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 10:26:
[...]
Thron = 2 headshots
Hawkmoon = 1 kogel headshot bepaalde rounds van magezijn
Last word = Schiet 3x, jij 1x
Golden Gun is inderdaad ook 1 shot kill.
Verder gaan ze vanavond in patch 2.0 heel veel aanpassen. grote kans dat auto rifle weer wat belangrijker wordt, en scouts, dat is lastig. Zal lastig blijven denk ik, want eigenlijk schiet je dan tegen snipers.
Pulse rifles zijn al goed, misschien dat ze in de nieuwe metagame dominanter worden.
En MIDA gaat ook wel goed worden
En MIDA gaat ook wel goed worden
[ Voor 18% gewijzigd door AlexMar op 08-09-2015 10:32 ]
hoop t, vind messenger erg lekker schieten nog fijner dan red death, maar messenger kan ik niet meer gebruiken zeker na TTK?AlexMar schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 10:32:
Pulse rifles zijn al goed, misschien dat ze in de nieuwe metagame dominanter worden.
Dit topic is gesloten.
![]()