tha_crazy schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:29:
[...]
Dus ik moet mijn nickname veranderen in BonkersVin987
Verwijderd
tha_crazy schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:29:
[...]
Dus ik moet mijn nickname veranderen in BonkersVin987
5-1 viel toch wel meeVerwijderd schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:28:
[...]
Deze betekenis komt het meeste in de buurt.
Maar jullie snappen heus wel wat ik bedoelde
Verwijderd
5-4 valt mee, 5-1 niet echt.Crashhill schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:47:
[...]
5-1 viel toch wel mee
Maar ik zal even de verklaring geven:
Roy was echt slecht (jesus Roy), Leroy ook (eigenlijk wel een toppertje die als ie verliest het even niet meer weet
), en ik, ja ik was eigenlijk best wel aan het shinen, ik glimde van trots, alleen jammer dat ik iedere keer werdt afgeschoten als ik stond te dansen/waven/wijzen voor jullie.
Ik was /sarcasm vergeten zet jij dat er ook even bij vooral bij MVPVerwijderd schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:50:
[...]
5-4 valt mee, 5-1 niet echt.
Jij was idd wel MVP van je team.
Volgende keer meer schieten en minder dansen.
Verwijderd
ja klopt, skillbased is dikke bullshit. Gisteren heel veel rondjes gehad dat we veel betere tegen kregen.Verwijderd schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:56:
Tot zo ver skillbased matchmaking btw. Is een beetje oneerlijk soms.
Maar het is wel een endgame pvp gamemode dus opsich is het prima.
Zoals shaxx zegt: show no mercy.
Mooi toen je stond te dansen om om hoekje te gluren (?) en een seconde later toen je er om heen kwam, een kogel in je hoofd had haha. Koekoek!Crashhill schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:47:
[...]
5-1 viel toch wel mee
Maar ik zal even de verklaring geven:
Roy was echt slecht (jesus Roy), Leroy ook (eigenlijk wel een toppertje die als ie verliest het even niet meer weet
), en ik, ja ik was eigenlijk best wel aan het shinen, ik glimde van trots, alleen jammer dat ik iedere keer werdt afgeschoten als ik stond te dansen/waven/wijzen voor jullie.
die ken ik nog jah, was misstap. want ik kijk haast nooit om hoekjes, daarvoor hebben ze namelijk blink lol.steffeh schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:00:
[...]
Mooi toen je stond te dansen om om hoekje te gluren (?) en een seconde later toen je er om heen kwam, een kogel in je hoofd had haha. Koekoek!
Maar Richard, vandaag is het jouw dag, dat heb ik gelezen op het forum namelijk!
heb je nog wel lekker geslapen ?vegetto1983 schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:01:
ik vond vooral de eerste ronde het leukst, toen hadden we jullie snel neer.. daarna niet meer![]()
[ Voor 21% gewijzigd door Crashhill op 07-09-2015 12:03 ]
Verwijderd
Adapt and overcome!vegetto1983 schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:01:
ik vond vooral de eerste ronde het leukst, toen hadden we jullie snel neer.. daarna niet meer![]()
Haha!! Wat hebben we nog gelachen gisterenavond/nachtvegetto1983 schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:04:
nee ik ben nog kwaad
Moet hem toch gewoon gaan worden tochQualixo schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:19:
[...]
Zal wel ff paar potjes recon gaan doen zodat ik de sniper gaten goed ken.
Map wel eens gespeeld maar niet zo uitgebreid als widows court
http://www.destinytrialsr...hard19111989/RoystonRicky
Yes ik doet mijn bestCrashhill schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:13:
[...]
Moet hem toch gewoon gaan worden tochRoy heeft gisteren goed kunnen oefenen
, weet alleen nog niet of dat hij nog meegaat
hij kan het namelijk nog bevestigen/nog ontkennen.
[ Voor 17% gewijzigd door Qualixo op 07-09-2015 12:18 ]
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Haha, dat was een rush vs rush, iedereen had royston over het hoofd gezienvegetto1983 schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:01:
Kusje er op?vegetto1983 schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:04:
nee ik ben nog kwaad
Dat huis van jou komt ook nooit af hetha_crazy schreef op maandag 07 september 2015 @ 13:54:
Goed, ik heb vanavond nog even de tijd.
Wie moet er nog wat voor hun moments of triumph en waar kan ik je mee helpen?
VoG hard?
Crota Hard?
Skolas?
Oh jawel hoor.Crashhill schreef op maandag 07 september 2015 @ 13:57:
[...]
Dat huis van jou komt ook nooit af hehaha, al bijna klaar ofniet?
Ik kan Vinny aanbevelen voor zowel Skolas en VoGtha_crazy schreef op maandag 07 september 2015 @ 13:54:
VoG hard?
Crota Hard?
Skolas?
Ow kijk is aan genoeg tijd voor Destiny dan nogtha_crazy schreef op maandag 07 september 2015 @ 13:57:
[...]
Oh jawel hoor.
Moet alleen wachten tot de stuc droog is.
Ga woensdag eens beginnen aan de WC boven ophangen en van t weekend 't plafon witten & de wc beneden breken.
Referenties zijn altijd welkomViper® schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:00:
[...]
Ik kan Vinny aanbevelen voor zowel Skolas en VoG![]()
Of was dit geen referentie verzoek![]()
Crota hard kan ik ook nog 2 keer meedoen
Gelukkig staat mijn bed nog 200m verderop bij m;n oudersCrashhill schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:00:
[...]
Ow kijk is aan genoeg tijd voor Destiny dan nog. Wel slim idd om omstebeurt de WC's te doen, haha. Vriendin van ons hadden het tegelijk gedaan, ik heb nog nooit zo hard gelachten
zaten ze 2 dagen zonder WC hahaha en er al wel wonen
Dat is het meest lekkere wat er is. In je eigen kiet gewoon gamen. Niemand die mouwt of roept dat je op het spannendste deel moet eten, geluid hard en gaan etc. etc.tha_crazy schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:03:
Gelukkig staat mijn bed nog 200m verderop bij m;n ouders
Want er komt straks alleen een pisbak boven te hangen tot de vloer erin zit
Kan wel niet wachten om straks in mn eigen huis lekker op de bank te raiden
PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
Had het al voorgesteld, maar dat grapje vindt ze te duur
Ik geloof dat NippleWarrior nog Skolas wil doen, en ik had me al beschikbaar gesteld voor vanavond, dus als dat nog doorgaat en je hebt zin om te helpen, graagtha_crazy schreef op maandag 07 september 2015 @ 13:54:
VoG hard?
Crota Hard?
Skolas?
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Yup. Vandaar kerst. Niemand stuurt kerstkado's terug. Nog wat roosjes eromheen en met veel liefde geven. Met pink controllers!Crashhill schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:11:
[...]
Had het al voorgesteld, maar dat grapje vindt ze te duurwaarop ik zeg, we besparen dan weer veel door niet weg te gaan en gewoon thuis te blijven gaan gamen, ipv sushi eten, stad hier, zuippartijtje daar, maar dat ging er helaas niet in
Moet of wiltLow_Profile schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:11:
[...]
Ik geloof dat NippleWarrior nog Skolas wil doen, en ik had me al beschikbaar gesteld voor vanavond, dus als dat nog doorgaat en je hebt zin om te helpen, graag
(tijd nog unknown, ik ben iig ergens vanaf 20:30u online)
En daarom ben ik blij dat ik straks eerst ff lekker alleen woonCrashhill schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:07:
[...]
Dat is het meest lekkere wat er is. In je eigen kiet gewoon gamen. Niemand die mouwt of roept dat je op het spannendste deel moet eten, geluid hard en gaan etc. etc.
Ik heb nu alleen soms 1 probleem, mijn vriendin, dat soms kan ik ondertussen wel weg laten, want mevrouw wil voortaan iedere dag Destiny spelen
Zover ik weet 'moet' hij em nog echt voor Moments of Triumphtha_crazy schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:32:
[...]
Moet of wilt
Maar ik ben er dan wel
Ben om 7 uur al online denk ik zo.
[...]
En daarom ben ik blij dat ik straks eerst ff lekker alleen woon
Lekker doen en laten wat ik wil
Low_Profile schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:42:
[...]
Zover ik weet 'moet' hij em nog echt voor Moments of Triumph
Als je denkt dat ik iets toevoeg wil ik wel meeCrashhill schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:13:
[...]
Moet hem toch gewoon gaan worden tochRoy heeft gisteren goed kunnen oefenen
, weet alleen nog niet of dat hij nog meegaat
hij kan het namelijk nog bevestigen/nog ontkennen.
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Mij please! Ik moet nog Bane of Skolas en Bane of Atheon!tha_crazy schreef op maandag 07 september 2015 @ 13:54:
VoG hard?
Crota Hard?
Skolas?
Och ja, je moet toch wat he.
Ik heb hem nog helemaal nooit gedaan, want ik ben voor ik dat level was gestopt met Destiny, maar sinds de laatste 2 weken weer verder aan 't gaan.
Ik wil best helpen alleen 19.00 is te vroeg voor mij.sten123 schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:45:
Ik heb nog nooit de Crota raid )son of oryx) gedaan, nu wil ik die morgen gaan proberen ben warlock 33 /5.
Zijn er Destiny spelers die morgen avond tegen 19:00 zin hebben om de raid te voltooien ?
Kan je vanavond?sten123 schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:45:
Ik heb nog nooit de Crota raid )son of oryx) gedaan, nu wil ik die morgen gaan proberen ben warlock 33 /5.
Zijn er Destiny spelers die morgen avond tegen 19:00 zin hebben om de raid te voltooien ?
I served in a company of heroes.
Vanavond red ik niet ben pas rond 22:00 thuis of het moet daarna nog kunnen ?tha_crazy schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:30:
[...]
Kan je vanavond?
Weet niet tot wanneer die moments of triumph gelden namelijk.
Maar ik dacht tot vandaag uiterlijk.
Tuurlijk RoyFaaz0 schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:44:
[...]
Als je denkt dat ik iets toevoeg wil ik wel mee
Als we dan klaar zijn met skolas kan 't welsten123 schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:41:
[...]
Vanavond red ik niet ben pas rond 22:00 thuis of het moet daarna nog kunnen ?
Oke ik meld me wel rond die tijd hier op tweakers, en anders kun je wel een uitnodiging sturen : MisterxBeetha_crazy schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:50:
[...]
Als we dan klaar zijn met skolas kan 't wel
zet m op !Crashhill schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:48:
[...]
Tuurlijk Roy, kijken of het hem gaat worden vanavond samen met xenox
ben benieuwd.
Dan ga ik de 1e Retart Raider worden die Trials Flawless gaat halen, zal het echt gebeuren op de laatste dag voordat Trials even niet meer voorbij komt?
Jij hebt makkelijk praten, jij bent al in de lighthouse geweest !
tha_crazy schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:29:
Goed ff kijken.
Ik begin om 7 uur wel met Crota Hard, dan kan je gewoon joinen.
't gaat toch alleen maar om Crota.
Dan om half 9 / 9 uur Skolas.
Kwart voor 8 zou ik dus nog kunnen helpen bij een Vog eventueel
Crota Userlist:
- Ik zei de gek
- TheSentinel81
- Lord_Vipah lult teveel
-
-
-
heb m gister nog geprobeerd te helpen met alle passie of niet richardAlexMar schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:15:
[...]
Jij hebt makkelijk praten, jij bent al in de lighthouse geweest !
Godverdomme inderdaad ja, wat heb ik me kapot gelachen, ik wist al dat je soms een beetje kwaad wordt. Maar wat er gisteren allemaal uit jou kwam, en die ene gil? of wat was het van Dennis was ook hilarisch. Wat dat betreft ga ik ToO voorlopig wel missen. Het gevloek, gezucht, gegrom, gegil, alles wat er bij komt kijken.vegetto1983 schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:24:
[...]
heb m gister nog geprobeerd te helpen met alle passie of niet richard
[ Voor 41% gewijzigd door Viper® op 07-09-2015 16:31 ]
Ik meld em elke keer dat die rustig moet blijven want dan speelt die beterCrashhill schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:29:
[...]
Godverdomme inderdaad ja, wat heb ik me kapot gelachen, ik wist al dat je soms een beetje kwaad wordt. Maar wat er gisteren allemaal uit jou kwam, en die ene gil? of wat was het van Dennis was ook hilarisch. Wat dat betreft ga ik ToO voorlopig wel missen. Het gevloek, gezucht, gegrom, gegil, alles wat er bij komt kijken.
Oe moet ik mij voorbereiden op de zo ge hete trials rage?Crashhill schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:29:
[...]
Godverdomme inderdaad ja, wat heb ik me kapot gelachen, ik wist al dat je soms een beetje kwaad wordt. Maar wat er gisteren allemaal uit jou kwam, en die ene gil? of wat was het van Dennis was ook hilarisch. Wat dat betreft ga ik ToO voorlopig wel missen. Het gevloek, gezucht, gegrom, gegil, alles wat er bij komt kijken.
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
heerlijk he lekker klagen, ja die gil was ook heerlijk haha.. ik zit altijd lekker te klagen maar vind t wel leuk hoor hoort er gewoon bij, maar kennen nog gewoon control doen ga ik ook altijd helemaal losCrashhill schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:29:
[...]
Royston is redelijk rustig, ik ben soms tilt, maar ik denk als je met Leroy en Dennis gaat wel het meeste plezier kunt beleven, Leroy en Dennis waren het gisteren namelijk allebei eens over alles wat er werdt geroepen, op het k woordtje na, dat vondt Dennis iets minder. Maar door de pure frustratie en het gezamelijk eens zijn vondt hij dat deze keer niet zo een heel erge ramp, alleen als er het k woordje voorbij kwam zei hij het t woordje, al met al. Indien iemand wil lachen om de rages, ik denk dat je dan bij niemand minder dan Dennis en Leroy moet zijn. BTW: als je dat doet moet je wel slecht zijn, want als het allemaal lukt is het toch een beetje minder xD!Qualixo schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:33:
[...]
Oe moet ik mij voorbereiden op de zo ge hete trials rage?
Verwijderd
Die kan je beter voor PVE content vragen :xViper® schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:30:
* Viper® mompelt iets met beter in de lighthouse dan je zusje
Lighthouse moet ik ooit ook nog een keer heen.
Gewoon low_profile en vinny ff keer liev aankijken
Trials hangt van de map afVerwijderd schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:38:
[...]
Die kan je beter voor PVE content vragen :x
[ Voor 11% gewijzigd door tha_crazy op 07-09-2015 16:40 ]
Crota Hard? Volgens mij heb ik die al, maar ik weet 't niet helemaal zeker. Dat is toch waar je allemaal op dat richeltje bij dat raam gaat staan en met raketten bestoken en dan met dat zwaard op m inhakken? Die heb ik al gecomplete dacht ik? (al weet ik niet zeker of dat ook op Hard was).tha_crazy schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:29:
Goed ff kijken.
Ik begin om 7 uur wel met Crota Hard, dan kan je gewoon joinen.
't gaat toch alleen maar om Crota.
Dan om half 9 / 9 uur Skolas.
Kwart voor 8 zou ik dus nog kunnen helpen bij een Vog eventueel
Crota Userlist:
- Ik zei de gek
- TheSentinel81
-
-
-
-
Yup,Just_A_User schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:40:
[...]
Crota Hard? Volgens mij heb ik die al, maar ik weet 't niet helemaal zeker. Dat is toch waar je allemaal op dat richeltje bij dat raam gaat staan en met raketten bestoken en dan met dat zwaard op m inhakken? Die heb ik al gecomplete dacht ik? (al weet ik niet zeker of dat ook op Hard was).
ja dat is me zwakke punt het stomme woord dan ben ik echt kwaad en floept het eruit en ik let er al zo op.. bedoel er iig niks meeCrashhill schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:35:
[...]
Royston is redelijk rustig, ik ben soms tilt, maar ik denk als je met Leroy en Dennis gaat wel het meeste plezier kunt beleven, Leroy en Dennis waren het gisteren namelijk allebei eens over alles wat er werdt geroepen, op het k woordtje na, dat vondt Dennis iets minder. Maar door de pure frustratie en het gezamelijk eens zijn vondt hij dat deze keer niet zo een heel erge ramp, alleen als er het k woordje voorbij kwam zei hij het t woordje, al met al. Indien iemand wil lachen om de rages, ik denk dat je dan bij niemand minder dan Dennis en Leroy moet zijn. BTW: als je dat doet moet je wel slecht zijn, want als het allemaal lukt is het toch een beetje minder xD!
edit: ondanks de losses heb ik echt genoten
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Viper® op 07-09-2015 16:47 ]
Ik vind het ook niet erg, maar roep jij je vrouw/vriendin kinderen? uit bed?vegetto1983 schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:45:
[...]
ja dat is me zwakke punt het stomme woord dan ben ik echt kwaad en floept het eruit en ik let er al zo op.. bedoel er iig niks mee
Verwijderd
Ahaa, maar even terug gaan kijken of er nog iets ligt, thanks!Viper® schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:46:
Schijnbaar is die shit wel een beetje buggie volgens bungie forum genoten.
Let trouwens op bij Earth dat het kistje wat bij de forgotten shore ligt aan het water niet het kistje is wat boven aan de weg ligt, helemaal onderin bij het water ligt het gouden kistje
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2015 16:51 ]
mijn zoontje is wel 1x wakker geworden van mijn gegil ja.. haha best ergCrashhill schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:48:
[...]
Ik vind het ook niet erg, maar roep jij je vrouw/vriendin kinderen? uit bed?
Dennis zijn vrouw dacht denk ik dat ie vreemd aan het gaan was met zijn hilarische gil, jammer dat je party chat niet op kunt nemen hahaha
haha, kidz. Ik mag horror films niet meer vol op de speakers gooien. Kindjes kunnen er niet van slapen dan. Al die enge geluidenvegetto1983 schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:53:
[...]
mijn zoontje is wel 1x wakker geworden van mijn gegil ja.. haha best erg
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Zou opzich wel willen. Heb wel mee gedaan aan prijsvraag als ik zou winnen dan kom ik zeker. =PBuizerd__NL schreef op maandag 07 september 2015 @ 17:01:
Zijn er nog mensen die naar launch event gaan van the taken king?![]()
PSN - M4uSzi // -
DitVerwijderd schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:38:
[...]
Die kan je beter voor PVE content vragen :x
Hoezo? Jij bent toch een hele goede medic? Net als mauzLow_Profile schreef op maandag 07 september 2015 @ 17:39:
[...]
Dit
(geldt iig voor mij, Vin houdt zich prima staande in pvp volgens mij)
Verwijderd
Ben ook al een paar keer zonder jullie geweeststeffeh schreef op maandag 07 september 2015 @ 17:48:
[...]
Hoezo? Jij bent toch een hele goede medic? Net als mauz![]()
Als jullie nou wat meer oefenen, hoef je ook niet te ragen.
@ vin, wij hebben jou naar lighthouse getilt toch?
Yeah, ik speel het te weinig om mee te kunnen met de top. Niks mis mee, maar ik kan dus echt niemand carry 'en naar lighthousesteffeh schreef op maandag 07 september 2015 @ 17:48:
[...]
Medic voor het leven. Ben er trots op. Hèhè.steffeh schreef op maandag 07 september 2015 @ 17:48:
[...]
[ Voor 7% gewijzigd door M4uSzi op 07-09-2015 18:28 ]
PSN - M4uSzi // -
PSN: MilanXXL
Al bezig?tha_crazy schreef op maandag 07 september 2015 @ 18:49:
Goed, voor degene die crota moeten heb ik even een CP klaar staan.
Nu, VoG iemand?
PSN: jansoe13
Haha, toen we 8-0 stonden moest ik je wel even rustig houden.vegetto1983 schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:24:
[...]
heb m gister nog geprobeerd te helpen met alle passie of niet richard
nog nietstrompel schreef op maandag 07 september 2015 @ 19:01:
[...]
Al bezig?
ben eigenlijk de schuur aan het opruimen
Ben onderweg!tha_crazy schreef op maandag 07 september 2015 @ 18:49:
Goed, voor degene die crota moeten heb ik even een CP klaar staan.
Nu, VoG iemand?
Nee ik kom niet. Geen zin aan gamen. Me net kunnen verzetten tot 3 publicevents =P
PSN - M4uSzi // -
Haha was spannend jaAlexMar schreef op maandag 07 september 2015 @ 19:06:
[...]
Haha, toen we 8-0 stonden moest ik je wel even rustig houden.
haha, vond vooral die ronde met selfress en golden gun wel mooi, en jij ook wel aan je reactie te horen
Haha, want blink shotgun is voor de echte pro's.Buizerd__NL schreef op maandag 07 september 2015 @ 19:53:
Gunslinger is ook heel erg easy in pvp.
Verwijderd
Zegt de finale rounder. Kan je vanaf morgen niet meer doen.AlexMar schreef op maandag 07 september 2015 @ 19:54:
[...]
Haha, want blink shotgun is voor de echte pro's.
Serieus, gaan we dit keer krijgen?Verwijderd schreef op maandag 07 september 2015 @ 19:59:
[...]
Zegt de finale rounder. Kan je vanaf morgen niet meer doen.
[ Voor 19% gewijzigd door AlexMar op 07-09-2015 20:14 ]
haha zeker, ik ben altijd erg enthousiast of woest / kwaad / geirriteerd, oftewel veel emoties en enthousiasme tijdens too of pvp maar kan ook genieten van vette acties hahaAlexMar schreef op maandag 07 september 2015 @ 19:51:
[...]
haha, vond vooral die ronde met selfress en golden gun wel mooi, en jij ook wel aan je reactie te horen![]()
![]()
Bevestiging voor mij dat ik beter ben met gunslinger dan bladedancer
Haha wat heb ik gemist? Wil je wel accepteren hoorJust_A_User schreef op maandag 07 september 2015 @ 19:21:
Oke, ik ben er klaar voor. Ik heb zojuist crazyvin, lord vipah, st3ffhh en Low__Profile vriendschapsverzoek gestuurd.
Hebben jullie nou 9-0 gehaald na die achtste of wat mis ik?AlexMar schreef op maandag 07 september 2015 @ 19:06:
[...]
Haha, toen we 8-0 stonden moest ik je wel even rustig houden.
Haha, we zijn flawless gegaan.steffeh schreef op maandag 07 september 2015 @ 20:10:
[...]
Haha wat heb ik gemist? Wil je wel accepteren hoor![]()
[...]
Hebben jullie nou 9-0 gehaald na die achtste of wat mis ik?
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq