I served in a company of heroes.
Toch niet de adept he?Griffx schreef op maandag 27 juli 2015 @ 14:51:
[...]
Waarom zou je deze graag willen?
Messenger van Trials is volgens mij toch beter?
En ja de messenger heb ik per ongeluk dismanteld
Ik heb die van mij gisteren gemaxt
ps. je weet hoe lang t duurde voordat ik weer een nieuwe VoC had he
Ik heb nog +/- 3 weekenden om je te helpen, daarna ben ik er voorlopig niet meer om te gamenvegetto1983 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:14:
ik wil ook een messenger ::::(((
Ps. zorg dat je zaterdagmiddag uurtje of 2 online bent.
Gaat een stuk makkelijker dan
haha ja das t probleem ik ben zaterdags overdag vaak "bezet" met allerlei dingen niet met gamen te maken hebbentha_crazy schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:15:
[...]
Ik heb nog +/- 3 weekenden om je te helpen, daarna ben ik er voorlopig niet meer om te gamen
Ben ik wel met je eens. Mara ik heb niet zo'n zin om outgunned te worden door een Thorn gebruikerVuvuzela schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:05:
Hopscotch heeft dezelfde base stats als The messenger alleen kan je m dan rerollen. Messenger komt al met goede perks geloof ik, maar is alleen via ToO te krijgen.
Thorn is leuk maar saai.
Atlas#22744
Ja een void adept helaas.tha_crazy schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:11:
[...]
Toch niet de adept he?
Ik heb die van mij gisteren gemaxt
ps. je weet hoe lang t duurde voordat ik weer een nieuwe VoC had he
zal deze zaterdag vrijhouden =Ptha_crazy schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:15:
[...]
Ik heb nog +/- 3 weekenden om je te helpen, daarna ben ik er voorlopig niet meer om te gamen
PSN - M4uSzi // -
Hopscotch is een friggin laserbeam met braced frame! De drie kogels van de burst zit 0 spread in. Heb 2 pilgrims, een met braced frame, rangefinder en feeding frenzie. Andere met hidden hand, outlaw en smallbore.Vuvuzela schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:05:
Hopscotch heeft dezelfde base stats als The messenger alleen kan je m dan rerollen. Messenger komt al met goede perks geloof ik, maar is alleen via ToO te krijgen.
Thorn is leuk maar saai.
Je moet de sight pakken met enhanced of strong target acquisition. 2 Burst kills galore!
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Heb dat ding ook al een tijd in de vault liggen, nooit gebruikt. Ook maar is re-rollen en proberen.Low_Profile schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:25:
[...]
Hopscotch is een friggin laserbeam met braced frame! De drie kogels van de burst zit 0 spread in. Heb 2 pilgrims, een met braced frame, rangefinder en feeding frenzie. Andere met hidden hand, outlaw en smallbore.
Je moet de sight pakken met enhanced of strong target acquisition. 2 Burst kills galore!
Nee snap ik. Helemaal in ToO dan is imo gewoon alles qua wapens geoorloofd hoeveel commentaar er ook op is. Final round, Thorn, noobtube whatever.. alles voor de win lijkt me. (behalve lagswitches)Kasai schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:19:
[...]
Ben ik wel met je eens. Mara ik heb niet zo'n zin om outgunned te worden door een Thorn gebruikerOok boeit het me niet als ik een exotic slot kan gebruiken.
"(behalve lagswitches)"Vuvuzela schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:31:
[...]
Nee snap ik. Helemaal in ToO dan is imo gewoon alles qua wapens geoorloofd hoeveel commentaar er ook op is. Final round, Thorn, noobtube whatever.. alles voor de win lijkt me. (behalve lagswitches)
Lijkt wel of steeds meer teams 1 lagger mee nemen helaas.
Gisteren ook weer, connectie was groen, 4 rockets geschoten 2x hem door de lucht zien weg schieten en gewoon niet kapot te krijgen.
En dan zelf door zijn melee dood gaan, echt top die trials.
Precies en ik ben niet zo heel goed, dus ik kan me niet veroorloven om met 'slechtere' wapens rond te rennen.Vuvuzela schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:31:
[...]
Nee snap ik. Helemaal in ToO dan is imo gewoon alles qua wapens geoorloofd hoeveel commentaar er ook op is. Final round, Thorn, noobtube whatever.. alles voor de win lijkt me. (behalve lagswitches)
Atlas#22744
Avonden zijn lastiger is me opgevallen, 's middags wel minder last van lag switches e.d.vegetto1983 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:19:
[...]
haha ja das t probleem ik ben zaterdags overdag vaak "bezet" met allerlei dingen niet met gamen te maken hebbentijden veranderen.. dan maar goed blijven oefenen denk
Zuur
Volgende keer locken
Haha ik vind t prima hoor.
Tevens ben ik geen garantie he
In raids wel, pvp is een ander verhaal
421 Strange Coin & 386 Motes of Light...Pinjataaa schreef op maandag 27 juli 2015 @ 14:08:
[...]
Lol, laat maar.. 4 strange coin en 12 mote of light.
875 strange coins, Motes zitten na m'n uitgebreide reroll sessies ietsje lager op 175
Haha, maar sinds wanneer speel jij? Ik net 4 maanden ofzoLow_Profile schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:49:
[...]
875 strange coins, Motes zitten na m'n uitgebreide reroll sessies ietsje lager op 175
Vanaf launch zowatdjmelvee schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:52:
[...]
Haha, maar sinds wanneer speel jij? Ik net 4 maanden ofzo
Maarjah, je hebt dan alles al wat Xur kan verkopen en je krijgt iedere week minimaal 30 coins erbij met 3 chars.
Weet eigenlijk niet waarom ik de weeklies nog doe
Pfff, Jullie hebben teveel tijd!Low_Profile schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:49:
[...]
Vanaf de 15/16/17e ben ik er waarschijnlijk niet meer voor 3 weken he.vegetto1983 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:41:
ja overdag zei je van de week ja, naja heb vanaf 10 augustus vakantie dan miss wat meer tijd :-)
Iets met verbouwen
wanneer krijg je sluscheltha_crazy schreef op maandag 27 juli 2015 @ 16:17:
[...]
Vanaf de 15/16/17e ben ik er waarschijnlijk niet meer voor 3 weken he.
Iets met verbouwen
Vanavond wil ik deze driemaal doorlopen (Warlock, Hunter en Titan op 34). Ik verwacht rond een uur of 7 te starten. Wie doet er mee?Playmaster schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:53:
Heeft iemand zin in een POE 34 zodadelijk?
PSN: djmurcielago
Vanavond ga ik niet redden helaas.Murcielago schreef op maandag 27 juli 2015 @ 16:23:
[...]
Vanavond wil ik deze driemaal doorlopen (Warlock, Hunter en Titan op 34). Ik verwacht rond een uur of 7 te starten. Wie doet er mee?
Vervolgens 9-0 gegaan en hadden nog de boon voor de loss.
Weliswaar auto rifle met void gekregen.
check deze dan beetje doorspoelen tot de match begint, die gasten zijn gewoon niet kapot te krijgen door lag
http://frontpage.fok.nl/n...tie-voor-playstation.html
True, maar ik had nooit zin om t uit te zoeken.tiguan schreef op maandag 27 juli 2015 @ 16:45:
Dit is al mogelijk , er zit hier zelfs iemand die zo speelt
Nu nog steeds niet btw, zag het alleen in de nieuwsitems
Denk dat ik er misschien eens een keer 1 ga kopen, gewoon om eens te kijken hoe dat werkt, volgens mij zwaar klote namelijk
Hoe hoog staat je sensitivity?vegetto1983 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 16:46:
als er al zijn die dat gebruiken wat vast zo is snap ik nu wel waarom er soms mensen in luttele seconden alledrie gesniped worden.. is geen beginnen aan met een controller
[ Voor 28% gewijzigd door tha_crazy op 27-07-2015 16:46 ]
[ Voor 13% gewijzigd door tiguan op 27-07-2015 16:48 ]
Mwa, geen zin om t uit te zoeken, zoveel moeite wil ik er ook weer niet in stekentiguan schreef op maandag 27 juli 2015 @ 16:47:
Nou je kan ook gewoon dat andere ding kopen (http://xim4.com/). Daar kan je gewoon een USB muis + toetsenbord op aansluiten.
ik doe ook wel een paar rondjes mee dan.M4uSzi schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:23:
Laten we het zo doen dan
Morgenavond vanaf 7 uur IB Premade rape team.
- Ik zei de gek
- Vegetto
- NLRev0lution
- M4uSzi
- Biacas
-
Eventuele replacements
PSN Biacas
5 en jijtha_crazy schreef op maandag 27 juli 2015 @ 16:46:
[...]
True, maar ik had nooit zin om t uit te zoeken.
Nu nog steeds niet btw, zag het alleen in de nieuwsitems
Denk dat ik er misschien eens een keer 1 ga kopen, gewoon om eens te kijken hoe dat werkt, volgens mij zwaar klote namelijk
[...]
Hoe hoog staat je sensitivity?
7 of 8.
Moet em weer verhogen.
Ben vandaag btw vroeg online voor een eventuele ToO
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
cool!NLRev0lution schreef op maandag 27 juli 2015 @ 19:07:
Loopt iemand mee met crota hard? Geen gjallahorn verplichtingen ofzo
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Nog niet genoeg. Joinen maar!Buizerd__NL schreef op maandag 27 juli 2015 @ 19:16:
Hoe veel man heb je?
*oeps, vol. Sorry!
[ Voor 6% gewijzigd door NLRev0lution op 27-07-2015 19:19 ]
GrrrNLRev0lution schreef op maandag 27 juli 2015 @ 19:17:
[...]
Nog niet genoeg. Joinen maar!
*oeps, vol. Sorry!
[ Voor 74% gewijzigd door Buizerd__NL op 27-07-2015 19:20 ]
M4uszi z'n schuld, die was overijverig met uitnodigingen sturen
NLRev0lution schreef op maandag 27 juli 2015 @ 19:17:
[...]
Nog niet genoeg. Joinen maar!
*oeps, vol. Sorry!
Pff, start ik toch lekker m'n eigen groep
[ Voor 13% gewijzigd door Viper® op 27-07-2015 19:25 ]
Ja, en zo offline. Iets met maintenance
Nergens ook een aankondiging ofzo
Yolo, we zien wel hoe ver we komen xDViper® schreef op maandag 27 juli 2015 @ 19:30:
[...]
Zag wel een ingame message
maar weer niks op hun website of twitter
LolBowix
11m ago
I was playing skirmish and got a message from bungie saying that maintenance will begin shortly all I gotta is thanks bungie at least now we know when there will be a maintenance !
Ironisch gezien staat er dan weer niks op twitter of de website, daar kijk ik meestal.
- Ik zei de gek
- Vegetto
- NLRev0lution
- M4uSzi
- Biacas
-
Eventuele replacements
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
PSN-ID: Hettic1
Ik doe graag meetha_crazy schreef op maandag 27 juli 2015 @ 20:01:
Laten we het zo doen dan
- Ik zei de gek
- Vegetto
- NLRev0lution
- M4uSzi
- Biacas
- Maciejk8
Eventuele replacements
Voor de nachtgamers
PS4: Falco91Bones [Destiny Clan: DuRP | Vieze-President | http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/317154] Stream: http://www.twitch.tv/falco91bones
Mooi om te horen Sven. Je staat in m'n lijst, dus als je iets wilt doen moet je maar een berichtje of invite sturen. Help je graag verder.Svennos1 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 23:10:
Het plezier is de afgelopen dagen flink toegenomen nu ik beter begrijp hoe het spelletje werkt. Weekly Nightfall doen voor je buff, mee voor het eerst met een Raid (Crota) en mooie primaries krijgen als loot. En vandaag ervaren wat een Crota legendary die all een beetje geupgrade is kan doen, wat een verschil!! Zin in de reset morgen en weer aan de slag te gaan! Jammer dat ik eerst moet werken ;-)
PSN: djmurcielago
Je geeft maar een kick als je ergens zin aan hebt, en je zoontje ook.Svennos1 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 23:10:
Het plezier is de afgelopen dagen flink toegenomen nu ik beter begrijp hoe het spelletje werkt. Weekly Nightfall doen voor je buff, mee voor het eerst met een Raid (Crota) en mooie primaries krijgen als loot. En vandaag ervaren wat een Crota legendary die all een beetje geupgrade is kan doen, wat een verschil!! Zin in de reset morgen en weer aan de slag te gaan! Jammer dat ik eerst moet werken ;-)
PSN - M4uSzi // -
Ben erg geneigd deze te gebruiken op m'n Black Hammer of Word of Crota.
Alleen denk dat ik er maar even mee wacht tot de grote wapen patch er is geweest om te zien welke wapens nu echt waardeloos worden (rip BH).
PSN: Flix20-NL
Gewoon gebruiken, je hebt zo weer EL, kan geen kwaad om ze nu te gebruiken.Flix20 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 10:01:
Heb nu een paar Etheric lights 'over'.
Alleen denk dat ik er maar even mee wacht tot de grote wapen patch er is geweest om te zien welke wapens nu echt waardeloos worden (rip BH).
PSN - M4uSzi // -
Eerst je gear levelen, dan pas je wapens.Flix20 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 10:01:
Heb nu een paar Etheric lights 'over'.
Gisteren alvast met de campaign (?) begonnen. Beetje de planeet uitkammen en hier en daar een kistje vinden! Toen ik er volgens mij 3 gedaan had kwam ik daarna ergens anders terecht en daar moest ik op zoek naar missies. Dit leek een andere modus dan de campaign te zijn, maar wat het wel was ben ik nog niet uit. Kon ook de moeilijkheidsgraad niet instellen. Bij de andere kon dat wel.
Ben een human hunter gestart. De golden gun bevalt me wel! Morgen lekker vrij dus tijd om er is flink in te duiken
Bwah gear levelen? met 4 armor cores kan je 34 zijn zonder ook maar etheric lights te gebruiken.NLRev0lution schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 10:18:
[...]
Eerst je gear levelen, dan pas je wapens.
Fatebringer is het eerste wapen waarvoor ik een Etheric light heb gebruikt
Ben al 34...NLRev0lution schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 10:18:
[...]
Eerst je gear levelen, dan pas je wapens.
Ben je alleen wel 4 weken bezig en moet je hopen dat Variks steeds net weer een ander stukje gear verkoopt.Seeebab schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 10:25:
[...]
Bwah gear levelen? met 4 armor cores kan je 34 zijn zonder ook maar etheric lights te gebruiken.
[ Voor 53% gewijzigd door Flix20 op 28-07-2015 10:31 ]
Als je dat vanaf begin gedaan heb zit je daar lekker met je 500 strengthSeeebab schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 10:25:
[...]
Bwah gear levelen? met 4 armor cores kan je 34 zijn zonder ook maar etheric lights te gebruiken.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Klopt, maar dan heb je bijna alles met strengt, en bijna geen leuke perks voor bijvoorbeeld pvp als je daarin geïnteresseerd bent.Seeebab schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 10:25:
[...]
Denk aan grenade trow distance of more super from grenade kills.
Best belachelijk dat je de game in uur of 6 kan door rennen naar lvl 34..
Maar dan heb je op een andere character veel gespeeld anders lukt dat gewoon niet.Qualixo schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 10:40:
Jup ik had voor dat ik warlock en hunter begonnnen was al stapel gear en exotics in de kluis liggen, was van start tot 34 in uurtje of 6..
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Dan heb je het spel al met een char gedaan. De allereerste keer loop je het spel natuurlijk niet in 6uur naar lvl34Qualixo schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 10:40:
Jup ik had voor dat ik warlock en hunter begonnnen was al stapel gear en exotics in de kluis liggen, was van start tot 34 in uurtje of 6..
Klopt en dan een Nexus strike in gaan als lvl 19, en als lvl 34 uitkomenQualixo schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 10:40:
Dan heb ik nog 3 etheric lights voor gereserveerd. Even snel wat legendary armor grinden en klaar.
Dat lukt je dan echt ook alleen als je al redelijk wat tijd in je eerste char hebt zittenQualixo schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 10:40:
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
En je weet hoe of wat dus de missies ren je ook door heen als forrest gump on steroids..
Hidden hand en iets met ammo (clown cartridge/extra ammo op spawn)Griffx schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 10:44:
Is de Iron Banner loot table al bekend?
Of is dat pas na de reset?
Wat zijn nu goede perks voor een sniper, (dan ga ik even uit van de spear) nu last round niet meer bestaat?
exotic armor met veel disciplineBokkie schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 10:34:
[...]
Als je dat vanaf begin gedaan heb zit je daar lekker met je 500 strength
Atlas#22744
Ik was wel al bezig hoor met levelen, maar duurt vrij lang.
Ik ben 30 a 45 minuten later, eerst 3x nightfall doen!tha_crazy schreef op maandag 27 juli 2015 @ 20:01:
Laten we het zo doen dan
- Ik zei de gek
- Vegetto
- NLRev0lution
- M4uSzi
- Biacas
- Maciejk8
Eventuele replacements
Heus niet. Hoe lang heb je dat ding nou alBuizerd__NL schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:08:
Hahaha jij snap niet veel volgens mij.![]()
Ik was wel al bezig hoor met levelen, maar duurt vrij lang.
Atlas#22744
Ik ben totaal geen PVP speler dus ik spel geen Trials etc, geef mij maar weer oude wets raids en nieuwe strikes.
Om 7 uur?NLRev0lution schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:09:
[...]
Ik ben 30 a 45 minuten later, eerst 3x nightfall doen!
Want dan wandel ik wel mee eventueel
Niet huilen. Gewoon elke dag paar bounties ophalen en dan om de dag effe doen binnen half uurtje. Veel bounties zijn te combineren.Buizerd__NL schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:13:
Nog niet een week, maar de content begint nu een beetje te vervelen.
Ik ben totaal geen PVP speler dus ik spel geen Trials etc, geef mij maar weer oude wets raids en nieuwe strikes.
Atlas#22744
al voorzien van slaafjestha_crazy schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:14:
[...]
Om 7 uur?
Vinnie, Bart (biacas) en ik zoeken der nog eentje loop je mee?tha_crazy schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:14:
[...]
Om 7 uur?
PSN - M4uSzi // -
Haha Ja meneer.Kasai schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:17:
[...]
Niet huilen. Gewoon elke dag paar bounties ophalen en dan om de dag effe doen binnen half uurtje. Veel bounties zijn te combineren.
Maar heb jij dat dan niet? jij rage bijna elke PVP match.
Ragen en ownen gaan hand in hand.Buizerd__NL schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:20:
[...]
Haha Ja meneer.![]()
Maar heb jij dat dan niet? jij rage bijna elke PVP match.
Atlas#22744
Yupp.M4uSzi schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:19:
[...]
Vinnie, Bart (biacas) en ik zoeken der nog eentje loop je mee?
M'n thunderlord is er klaar voor.
Vanavond dan he
[ Voor 3% gewijzigd door tha_crazy op 28-07-2015 11:24 ]
Dit topic is gesloten.
![]()