PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Dat gaan we doen als hij daar zin in heeft =)NLRev0lution schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 16:52:
[...]
Of we halen m vanavond door poe 34 heen
PSN - M4uSzi // -
Daar zat ik al op te hopenNLRev0lution schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 16:52:
[...]
Of we halen m vanavond door poe 34 heen
M4uSzi schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 16:53:
[...]
Dat gaan we doen als hij daar zin in heeft =)
Geef maar een gil als jullie willen starten.Svennos1 schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 16:54:
[...]
Daar zat ik al op te hopenhet spel wordt zo weer leuk!
Ik meld me na het eten, het "kroost" speelt momenteel "Rocket League"NLRev0lution schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 16:55:
[...]
[...]
Geef maar een gil als jullie willen starten.
M4uszi en Rev0, moeten jullie toevallig ook nog een skolasje?
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Ik wil dat nog wel doen hoor, moet even kijken waneer dan.Low_Profile schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 17:01:
Voor degenen met etheric light tekort, volgende week weer iron banner
PSN - M4uSzi // -
Mooi, vanaf dan ben ik waarschijnlijk ook weer thuis en beschikbaar.Svennos1 schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 17:01:
[...]
Ik meld me na het eten, het "kroost" speelt momenteel "Rocket League"Vanaf een uurtje of 7 denk ik.
PSN - M4uSzi // -
Zeker! Wanneer gaan we?Low_Profile schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 17:01:
Ik kan vanavond of maandagavond, beide vanaf +- 20:00u
Maandag avond kan ik zeker, en vanaaf zou ik ook kunnen naar dat we die PoE 34 gedaan hebbenLow_Profile schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 17:08:
[...]
PSN - M4uSzi // -
Haha you wish! sommige dingen zijn belangrijker dan Destiny
Btw: morgen Crota Hard doen??? moet m nog 2x, zou nou toch wel dolgraag die crux willen hebben
Morgen Kan ik pas weer in de avond. Maar zou op zich wel willen.Michel8704 schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 17:15:
[...]
Haha you wish! sommige dingen zijn belangrijker dan Destiny![]()
Btw: morgen Crota Hard doen??? moet m nog 2x, zou nou toch wel dolgraag die crux willen hebben
Moet wel heel belangrijk zijn dan. =P
PSN - M4uSzi // -
Ik wil mn collectie compleet makenM4uSzi schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 17:17:
[...]
Morgen Kan ik pas weer in de avond. Maar zou op zich wel willen.
Moet wel heel belangrijk zijn dan. =P
Top!M4uSzi schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 17:11:
[...]
Maandag avond kan ik zeker, en vanaaf zou ik ook kunnen naar dat we die PoE 34 gedaan hebben
Ik ben tot 0:00u online ofzo, dus tijd zat
Als Rev0 vanaaf of maandagavond ook kan kunnen we hem mooi voor reset nog ff clearen.
Vanavond na 8u is goed!Low_Profile schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 17:08:
[...]
PSN-ID: Hettic1
Ik moet er nog 1tje. Ben er over 5 minHettic schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 18:16:
Iemand zin om NF te spelen?
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
Ik wil hem wel doenHettic schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 18:16:
Iemand zin om NF te spelen?
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Volgens mij nog nietBuizerd__NL schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 20:49:
Ja hier, is Hettic er al?
jup, welke?WillieWuks schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 20:48:
Nog poe gegadigden?
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Joinde al iemand anders man
[ Voor 87% gewijzigd door libbes1979 op 25-07-2015 23:07 ]
PSN: libbes1979
Voor degenen die Neenkin niet kennen: hij heeft deze Destiny montage gemaakt, was tijdens de Destiny beta. Zeker ook een van de vetste montages.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Wat is trails?WillieWuks schreef op zondag 26 juli 2015 @ 12:17:
Ienand voor trails?
Atlas#22744
Trails of orisis?
Kan iemand me hier mee helpen?vegas nl, the enemies of humanity will make short work of those too proud to call for help. The Vanguard requires Guardians to work together.
CHALLENGE: Complete any Heroic Story mission as part of a Fireteam
Is dat iets nieuws?!-d- schreef op zondag 26 juli 2015 @ 14:30:
Zoek XB1 fireteam om willekeurige heroic story mission voor de challenge die ik via mail heb gekregen;
[...]
Kan iemand me hier mee helpen?
Nog nooit eerder meegemaakt.... anyway, ik kan je niet helpen. Speel op PS4...
Bedoelde eigenlijk fails of Osiris
Het is echt al twee dagen 1 groot lagg feest.
Vanavond een nieuwe poging wagen.
Zonder die lagg is het al moeilijk zat manGriffx schreef op zondag 26 juli 2015 @ 14:42:
[...]
Het is echt al twee dagen 1 groot lagg feest.
Vanavond een nieuwe poging wagen.
Ik join wel op mn titanSvennos1 schreef op zondag 26 juli 2015 @ 14:56:
Een beetje laat in de week, maar iemand zin in de Weekly Nightfall? PSN: SvennosNL
PSN: djmurcielago
We kunnen er nog 1 gebruiken.WillieWuks schreef op zondag 26 juli 2015 @ 14:48:
[...]
Zonder die lagg is het al moeilijk zat manBen bang dat ik de lighthouse nooit ga bewonderen
Uurtje of 9?
Psy zal er waarschijnlijk ook wel zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Griffx op 26-07-2015 15:06 ]
Top man! Zal er zijnGriffx schreef op zondag 26 juli 2015 @ 15:05:
[...]
We kunnen er nog 1 gebruiken.
Uurtje of 9?
Psy zal er waarschijnlijk ook wel zijn.
[ Voor 98% gewijzigd door M.Koers op 26-07-2015 16:05 ]
Wij hadden ook best vaak lag, erg jammer. Ook die random map functie werkt erg goed;
Pantheon 7x
Cauldron en widows court 5x
Black shield 4x
Burning shrine 3x
Thieves den 2x
Ik heb de gruwelijkste hekel aan Pantheon. Daarna Widows court en Thieves Den. De andere 3 maps zijn wel erg leuk.
Atlas#22744
Sniper maps heerlijk, beginnen met shotguns en dan wisselen naar snipers.Kasai schreef op zondag 26 juli 2015 @ 16:58:
Oh Trials
Wij hadden ook best vaak lag, erg jammer. Ook die random map functie werkt erg goed;
Pantheon 7x
Black shield 4x
Burning shrine 3x
Thieves den 2x
Ik heb de gruwelijkste hekel aan Pantheon. Daarna Widows court en Thieves Den. De andere 3 maps zijn wel erg leuk.
Predith for the win.
Maar ook wij hadden gisten voor 60% pantheon.
Ben bijna level 10 en vroeg me af of je end-game raids hebt @ 34? Of hoe collect je tier sets? (Vanilla Wow speler die Destiny probeert te begrijpen
En heb je raids voor tijdens het levelen?
Kan je ook guilds joinen?
Ja je hebt Raids.Aws schreef op zondag 26 juli 2015 @ 19:56:
Noob vragen:
Ben bijna level 10 en vroeg me af of je end-game raids hebt @ 34? Of hoe collect je tier sets? (Vanilla Wow speler die Destiny probeert te begrijpen)
Vault of Glass level 25-28 en Hard Mode op 30. Crota's level 30-32 en Hard Mode op 33.
Je hebt ook strikes, kan je meer zien als dungeons zeg maar.
zie antwoord grudgie7. Even toevoeging, je kunt indd ook "guilds" joinen zijn hier alleen clans.Aws schreef op zondag 26 juli 2015 @ 19:56:
Noob vragen:
Ben bijna level 10 en vroeg me af of je end-game raids hebt @ 34? Of hoe collect je tier sets? (Vanilla Wow speler die Destiny probeert te begrijpen)
PSN - M4uSzi // -
En als je hulpt nodig hebt, gewoon hier vragen. Of je kun me toevoegen.Aws schreef op zondag 26 juli 2015 @ 21:14:
Top klinkt goed. Even door levelen maar.
PSN - M4uSzi // -
Of mij, als je ergens uitleg voor nodig hebt of zin hebt in een raid (geef maar een gil als je 26-27 bent) dan kan ik je wel even helpenAws schreef op zondag 26 juli 2015 @ 21:14:
Top klinkt goed. Even door levelen maar.
PSN: CrazyVin987
Gelukkig heb ik de cauldron maar 3x gehadKasai schreef op zondag 26 juli 2015 @ 16:58:
Oh Trials
Pantheon 7x
Black shield 4x
Burning shrine 3x
Thieves den 2x
Ik vind het wel leuker met random maps trouwens, had vorige weken al niet zo veel Trials meer gedaan maar deze week toch weer 2 passages gecomplete waarvan 1 met een level 32, daar hadden we helaas wel een loss te veel mee voor de flawless
Grappig dat iedereen toch wel echt zijn eigen voorkeur heeft qua mapsEreaser schreef op maandag 27 juli 2015 @ 09:03:
[...]
Gelukkig heb ik de cauldron maar 3x gehad
Ik vind het wel leuker met random maps trouwens, had vorige weken al niet zo veel Trials meer gedaan maar deze week toch weer 2 passages gecomplete waarvan 1 met een level 32, daar hadden we helaas wel een loss te veel mee voor de flawless
Wij hebben maar 1x Mercury gehaald, het was lagswitch zondag.
Atlas#22744
Yep dat was goed te merken, een aantal potjes door verlorenKasai schreef op maandag 27 juli 2015 @ 09:04:
[...]
Grappig dat iedereen toch wel echt zijn eigen voorkeur heeft qua maps
Wij hebben maar 1x Mercury gehaald, het was lagswitch zondag.
Stonden op een gegeven moment 5-0, 2 lag potjes gehad en dus 1 loss erop
Erg lelijk.tha_crazy schreef op maandag 27 juli 2015 @ 09:22:
[...]
Yep dat was goed te merken, een aantal potjes door verloren
We hebben ook paar keer gehad dat we die gasten eerste 2 rondes afdrogen en daarna willen ze niet meer dood.
Atlas#22744
Dubbelcheck gedaan of je wel op het mannetje schoot?Kasai schreef op maandag 27 juli 2015 @ 09:36:
[...]
Erg lelijk.
We hebben ook paar keer gehad dat we die gasten eerste 2 rondes afdrogen en daarna willen ze niet meer dood.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Atlas#22744
Ja precies, wilde het even zeker weten. Carry on!Kasai schreef op maandag 27 juli 2015 @ 10:28:
Ik schiet altijd op Shadow of Spiders. Dat moet toch?
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Dinsdagavond vanaf 7 uur los dus?vegetto1983 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 10:02:
deze week iron bannnnaahhh?
'
Laten we het zo doen dan
Morgenavond vanaf 7 uur IB Premade rape team.
- Ik zei de gek
- Vegetto
-
-
-
-
Eventuele replacements:
handige site voor als je trials speelt, zie je wat ze equippen en eventuele "remarks" bovenin waar je op moet letten.
Maar vrijdag wel Mercury gehaald! Fucking zuur dat die andere gast besloot geen boons te kopen, hij had daardoor 1 loss.tha_crazy schreef op maandag 27 juli 2015 @ 09:22:
[...]
Yep dat was goed te merken, een aantal potjes door verloren
Dat was zaterdag volgens mij toch?L490 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 11:09:
[...]
Maar vrijdag wel Mercury gehaald! Fucking zuur dat die andere gast besloot geen boons te kopen, hij had daardoor 1 loss.
Ik zat toen met een kater te spelen
Je hebt gelijk. Gotta lay off my weed.tha_crazy schreef op maandag 27 juli 2015 @ 11:13:
[...]
Dat was zaterdag volgens mij toch?
Ik zat toen met een kater te spelen
Same voor me, geen kleine weliswaar maar wel werk. Moet ook nog ff ps4 verhuizen..vegetto1983 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 10:45:
ik ben wel ietsss later dan 19 uur wss 2000 (kleine man eerst naar bed)
Check!tha_crazy schreef op maandag 27 juli 2015 @ 10:43:
[...]
'
Laten we het zo doen dan
Morgenavond vanaf 7 uur IB Premade rape team.
- Ik zei de gek
- Vegetto
- NLRev0lution
-
-
-
Eventuele replacements:
Mijn Titan zit inmiddels op lvl 24, maar heb tot nu toe vooral veel PvP gespeeld.
Als er nog iemand een rookie is zoals ik en samen wil knallen, mijn PSN: Pinjataaa.
Trouwens, als je Destiny Taken King preorderd op de PS4 met je US account, krijg je al die bonussen dan ook op je EU account? Zoals de Ghost en het schip.
[ Voor 4% gewijzigd door Pinjataaa op 27-07-2015 13:22 ]
Als je nou zorgt dat je level 26 of hoger wordt kun je meedoen met de Vault of Glass raids. Snelste manier is denk ik toch zorgen dat je vanguard level naar level 2 gaat, kan je legendary gear kopen bij de vanguard voor je vanguard marks. Deze kun je weer verkrijgen door strikes te doen) Dan ga je juist het leukste onderdeel van het spel doen. Bij nog hogere levels (30-33) kun je ook mee met de Crota's End raid.Pinjataaa schreef op maandag 27 juli 2015 @ 13:18:
Nu ook een weekje Destiny op de PS4, nu al zwaar verslaafd.
Mijn Titan zit inmiddels op lvl 24, maar heb tot nu toe vooral veel PvP gespeeld.
Als er nog iemand een rookie is zoals ik en samen wil knallen, mijn PSN: Pinjataaa.
Trouwens, als je Destiny Taken King preorderd op de PS4 met je US account, krijg je al die bonussen dan ook op je EU account? Zoals de Ghost en het schip.![]()
Kortom: er ligt genoeg leuks in het verschiet
Edit: betreffende je vraag over taken king: ik heb geen idee, ik heb m gewoon in de NL PSN store besteld..
[ Voor 5% gewijzigd door Michel8704 op 27-07-2015 13:31 ]
Atlas#22744
Ik heb je toegevoegd. Als ik online ben binnen Destiny kan je rustig om hulp vragen als je ergens vast zit.Pinjataaa schreef op maandag 27 juli 2015 @ 13:18:
[/small]
PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
Ben Level 31, en ga nu samen met mijn zwager en mijn vrouw der neef met een nieuw poppetje beginnen, Ben helaas nog maar vanguard level 1.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Thnx voor de tips!Michel8704 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 13:28:
[...]
Als je nou zorgt dat je level 26 of hoger wordt kun je meedoen met de Vault of Glass raids. Snelste manier is denk ik toch zorgen dat je vanguard level naar level 2 gaat, kan je legendary gear kopen bij de vanguard voor je vanguard marks. Deze kun je weer verkrijgen door strikes te doen) Dan ga je juist het leukste onderdeel van het spel doen. Bij nog hogere levels (30-33) kun je ook mee met de Crota's End raid.
Kortom: er ligt genoeg leuks in het verschiet
Edit: betreffende je vraag over taken king: ik heb geen idee, ik heb m gewoon in de NL PSN store besteld..
Hoe krijg je je vanguard level het snelst omhoog dan? Ik heb al een heleboel strikes en bounty's gedaan, maar heb niet echt het gevoel dat het opschiet.
Volgens mij kan ik de digital content trouwens pas later zien, in september ofzo.
Kijk eens op deze pagina: https://www.bungie.net/ru/Forum/Post/76358254/0/0/1Pinjataaa schreef op maandag 27 juli 2015 @ 13:50:
[...]
Thnx voor de tips!
Hoe krijg je je vanguard level het snelst omhoog dan? Ik heb al een heleboel strikes en bounty's gedaan, maar heb niet echt het gevoel dat het opschiet.
Volgens mij kan ik de digital content trouwens pas later zien, in september ofzo.
Overigens, heb je alleen Destiny? of ook de uitbreidingen? (the dark below en house of wolves)??
Dan naar de vanguard vendor gaan en wat +36 light armor kopen. Met een vol set zit je op lvl 30. Een exotic erbij van Xur in het weekend en je zit op 32.
PSN: Flix20-NL
Het complete pakket, Destiny: The Taken King - Digital Collector's Edition.Michel8704 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 13:55:
[...]
Kijk eens op deze pagina: https://www.bungie.net/ru/Forum/Post/76358254/0/0/1
Overigens, heb je alleen Destiny? of ook de uitbreidingen? (the dark below en house of wolves)??
Ik zal de site even doorlezen.
Ik ben dit weekend al de hele tijd op zoek geweest naar Xur, ik heb voor mijn gevoel wel veel 'strange coins' en 'motes of light'.Flix20 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 13:55:
Dat gebeurt door strikes en bounty's te doen:)
Dan naar de vanguard vendor gaan en wat +36 light armor kopen. Met een vol set zit je op lvl 30. Een exotic erbij van Xur in het weekend en je zit op 32.
Het blijkt wel weer, moet nog veel leren
Ik dacht laatst ook dat ik er 'veel' had met 44SC en 58MoL. Was heel snel op bij Xur.
En om Xur te vinden gewoon vrijdag na 11:00u ff googlen.
Hm OK, daar zitten dus beiden uitbreidingen bij in. Ik neem dus even aan dat je deze nu niet hebt... dan gaat het lastiger worden om op hoger level te komen denk ik, maar zelf heb ik daar geen ervaring mee. Misschien dat anderen wat duidelijker kunnen uitleggen wat dan het handigste is? je kunt iig wel meedoen met de VoG raid mits je hoog genoeg level bent.Pinjataaa schreef op maandag 27 juli 2015 @ 13:58:
[...]
Het complete pakket, Destiny: The Taken King - Digital Collector's Edition.
Ik zal de site even doorlezen.
[...]
Ik ben dit weekend al de hele tijd op zoek geweest naar Xur, ik heb voor mijn gevoel wel veel 'strange coins' en 'motes of light'.
Het blijkt wel weer, moet nog veel leren
Lol, laat maar.. 4 strange coin en 12 mote of light.Flix20 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 14:00:
Wat zijn 'veel'?
Ik dacht laatst ook dat ik er 'veel' had met 44SC en 58MoL. Was heel snel op bij Xur.
En om Xur te vinden gewoon vrijdag na 11:00u ff googlen.
Heb House of Wolves al deels gespeeld (Reef), dus de uitbreidingen heb ik wel.Michel8704 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 14:02:
[...]
Hm OK, daar zitten dus beiden uitbreidingen bij in. Ik neem dus even aan dat je deze nu niet hebt... dan gaat het lastiger worden om op hoger level te komen denk ik, maar zelf heb ik daar geen ervaring mee. Misschien dat anderen wat duidelijker kunnen uitleggen wat dan het handigste is? je kunt iig wel meedoen met de VoG raid mits je hoog genoeg level bent.
Conclusie is dat ik gewoon meer moet spelen
PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
Ok maar dan heb je dus die editie dubbel besteld? want daar zitten ze ook beiden weer in. Het is jouw geld dus je moet het zelf weten. Ik vroeg het meer om even te achterhalen welke expansions je nou wel of niet hebt. Ik snap dat je in de Reef kan komen, zou iedereen moeten lukken. Maar ik heb nog niet gezien of je een HoW missie hebt gedaan hoorPinjataaa schreef op maandag 27 juli 2015 @ 14:08:
[...]
Lol, laat maar.. 4 strange coin en 12 mote of light.![]()
[...]
Heb House of Wolves al deels gespeeld (Reef), dus de uitbreidingen heb ik wel.
Conclusie is dat ik gewoon meer moet spelen
Strange coins kun je verdienen door weekly heroic strike te doen. Hoogste moeilijkheidsgraad geeft 9 coins per week. Als je dus 3 characters hebt ( ik zie al dat je die niet hebt maar voor de toekomst wellicht) kun je dit dus 3x doen =27 coins per week, kun je wel een armor of wapen voor kopen hoor
Een andere optie is om je motes of light om te wisselen voor strange coins.
Door gewoon te spelen heb je al vrij snel de 13 coins benodigd om een armor stuk te kopen. Je geeft zelf al aan, dat je door de weekly heroic 9 coins krijgt.
En door alleen de story te lopen kom je er al met een handje vol uit.
Maar ook motes droppen nu vaker dan coins hoor... als het aankomt op die ene strange coin zou ik ze zeker even inwisselen, je hebt er naast een exotic engram bij Xur niks aan?Flix20 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 14:24:
Dat laatste zou ik niet doen.
Door gewoon te spelen heb je al vrij snel de 13 coins benodigd om een armor stuk te kopen. Je geeft zelf al aan, dat je door de weekly heroic 9 coins krijgt.
En door alleen de story te lopen kom je er al met een handje vol uit.
Ik heb een HoW missie gestart en even rondgekeken, maar niet afgemaakt. Dus dat kan kloppen ;-)
Vanavond maar even HoW doorlopen.
Maar nu.. wat zijn de beste perks? Ik kreeg hem met red dot oes, rodeo, braced frame, headseeker.
Rodeo is overbodig dus hij moet sowieso opnieuw. Maar wat wil ik naast braced frame. Headseeker of hidden hand?
I served in a company of heroes.
Waarom zou je die gebruiken in plaats van Thorn?Vuvuzela schreef op maandag 27 juli 2015 @ 14:31:
Eindelijk de Hopscotch Pilgrim binnenNet op tijd voor Iron Banner. dat ding lijkt zeldzamer dan de gjallarhorn. Tijdens mij zoektocht naar de HP ( in de dragon strike playlist) 3x de Ghorn zien vallen + nog 10/15 andere exottics (1 voor mij). En alle andere dragon strike playlist wapens meerdere keren gekregen..
Maar nu.. wat zijn de beste perks? Ik kreeg hem met red dot oes, rodeo, braced frame, headseeker.
Rodeo is overbodig dus hij moet sowieso opnieuw. Maar wat wil ik naast braced frame. Headseeker of hidden hand?
Atlas#22744
Waarom zou je deze graag willen?Vuvuzela schreef op maandag 27 juli 2015 @ 14:31:
Eindelijk de Hopscotch Pilgrim binnenNet op tijd voor Iron Banner. dat ding lijkt zeldzamer dan de gjallarhorn. Tijdens mij zoektocht naar de HP ( in de dragon strike playlist) 3x de Ghorn zien vallen + nog 10/15 andere exottics (1 voor mij). En alle andere dragon strike playlist wapens meerdere keren gekregen..
Messenger van Trials is volgens mij toch beter?
En ja de messenger heb ik per ongeluk dismanteld
Dit topic is gesloten.
![]()