I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Dat komt misschien ook omdat men dan niet zo anal is over geld en we de rekening gewoon door N man delenWoy schreef op maandag 01 juni 2015 @ 08:40:
Bij de Crewmeet gaat het op de een of andere manier wel altijd goed
[ Voor 16% gewijzigd door .oisyn op 01-06-2015 10:25 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Uiteindelijk gaat het maar om 40 euro, als je dat even in verhouding plaatst is dat amper iets gezien de totale kosten. Vervolgens is het al de dag erna recht getrokken, dus ik denk dat we nu van een mug een olifant maken.
Tip voor de volgende keer: verdeel de rekening exclusief alle voor-, hoofd- en nagerechten uniform over de aanwezigen, en verder betaalt iedereen individueel zijn eigen gangen. Dan voorkom je die vergeten dingen en betaal je toch nog grotendeels voor wat je zelf hebt gegeten. En dan moet je je maar een beetje inschikken op het drankgebruik (nog een tip: gewoon veel drinken, dan trek jij aan het langste eind en kan het je ook nog eens minder schelenF.West98 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 08:33:
Het is bij Gauchos nogal makkelijk friet en brood te vergeten als je dat niet zelf actief hebt besteld maar dan is het nog steeds gek dat er zo'n gat is als veel mensen gewoon 10-20 euro bijleggen.
Volgende keer van iedereen exact uitrekenen en kijken wie de boosdoener is
Maar ik weet uit eigen ervaring dat niet iedereen dat fatsoen heeft, helaasDouweegbertje schreef op maandag 01 juni 2015 @ 10:38:
Ja, maar dat maakt ook geen drol uit. Ik ging bijvoorbeeld eerder weg, maar ik heb Firesphere achteraf betaald en o.a. geholpen met het 'gat'.
Het maakt mij ook niet zoveel uit, ik was er niet eens bijdus ik denk dat we nu van een mug een olifant maken.
[ Voor 28% gewijzigd door .oisyn op 01-06-2015 10:46 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik vind Gauchos prima zo
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
[ Voor 66% gewijzigd door NMe op 01-06-2015 16:13 ]
Tja, ik heb nog nooit van iemand gehoord dat Gauchos te duur zou zijn? Als dat zo zou zijn dan....NMe schreef op maandag 01 juni 2015 @ 12:12:
We kunnen ook gewoon de volgende keer eens bij een goedkoper restaurant gaan eten. Don't get me wrong, ik vind Gauchos prima maar niet iedereen heeft het even ruim. En een rekening delen gaat makkelijker als iedereen ongeveer hetzelfde moet betalen.
Poll: Gauchos of iets anders zoeken?
• Gauchos, zo laten dus
• Iets anders zoeken.
• Anders namelijk:
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Dat is een optie. Doe een voorstel?
[ Voor 5% gewijzigd door Firesphere op 01-06-2015 17:14 ]
[ Voor 39% gewijzigd door NMe op 01-06-2015 17:16 ]
Dat is inderdaad een beter voorstel... Minder lange rijsteid voor mij
Probleem is natuurlijk, dat de gemiddelde Nederlander nog niet dood gevonden wil worden in Eindhoven. Laat staan levend.
Maar een beachparty is ook prima hoor
[ Voor 14% gewijzigd door gekkie op 01-06-2015 17:30 ]
Dus jij belooft dat je niet komt als we de volgende meeting in Eindhoven houden? Deal!Firesphere schreef op maandag 01 juni 2015 @ 17:19:
[...]
Probleem is natuurlijk, dat de gemiddelde Nederlander nog niet dood gevonden wil worden in Eindhoven. Laat staan levend.
Ik zeg Gauchos, of anders, Groningen
* Firesphere wijst naar z'n ondertitel.NMe schreef op maandag 01 juni 2015 @ 17:46:
[...]
Dus jij belooft dat je niet komt als we de volgende meeting in Eindhoven houden? Deal!
Maar nee, Eindhoven is voor mij inderdaad niet een optie eigenlijk...
[ Voor 12% gewijzigd door Firesphere op 01-06-2015 18:21 ]
Als geboren Frysk blijf ik principieel weg uit Groningen.
Uit verhalen van jou weet ik dat dat onwaar is!Firesphere schreef op maandag 01 juni 2015 @ 18:22:
[...]
Als geboren Frysk blijf ik principieel weg uit Groningen.
Ik zou de 25.000 inwoners die Eindhoven meer heeft dan Groningen niet de kost willen geven hoor.
Hmm Café hooghoudt .. 't vaatje .. blauwe engel (bestaat dat nog .. met kooistra onder de groenezoden?) .. en napilsen in de tapperijF.West98 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 18:05:
Ja daaag niet Eindhoven. Kan ik nóg een uur langer in de trein zitten.
Ik zeg Gauchos, of anders, Groningen
Ssshhhhh!Ealanrian schreef op maandag 01 juni 2015 @ 18:25:
[...]
Uit verhalen van jou weet ik dat dat onwaar is!
Qua jonge lui (met enige opleiding) wint groningen dan weer denk ik .. en vrouw technisch (nee geen technische vrouwen)NMe schreef op maandag 01 juni 2015 @ 18:26:
[...]
Ik zou de 25.000 inwoners die Eindhoven meer heeft dan Groningen niet de kost willen geven hoor.
[ Voor 8% gewijzigd door gekkie op 01-06-2015 18:28 ]
TU/e, Philips.... Ik weet't nog zonet niet.gekkie schreef op maandag 01 juni 2015 @ 18:27:
[...]
Qua jonge lui (met enige opleiding) wint groningen dan weer denk ik .. en vrouw technisch (nee geen technische vrouwen)
Mwah .. RUG + hanze doen wonderen .. denk niet dat de TU/e en fontys daar tegen op kunnen.Firesphere schreef op maandag 01 juni 2015 @ 18:28:
[...]
TU/e, Philips.... Ik weet't nog zonet niet.
TU/e is niet de grootste uni .. al hebben ze geloof ik wel ieder jaar meer aanwas (en meer chinezen

[ Voor 17% gewijzigd door gekkie op 01-06-2015 18:30 ]
of deze is wellicht beter; http://top10-lijstjes.nl/grootste-steden-nederland/
In elk geval wint gronindinges niet van eindhoven.
[ Voor 36% gewijzigd door Douweegbertje op 01-06-2015 18:32 ]
Raden op basis van wat dit in vredesnaam gesorteerd is ?Douweegbertje schreef op maandag 01 juni 2015 @ 18:30:
1. Amsterdam 2. Breda 3. Delft 4. Eindhoven 5. Enschede 6. Groningen 7. Leeuwarden 8. Leiden 9. Maastricht 10. Nijmegen
Alfabet.gekkie schreef op maandag 01 juni 2015 @ 18:31:
[...]
Raden op basis van wat dit in vredesnaam gesorteerd is ?
Een google opdracht ipv dat godsgruwelijk gokwerk van jullie allemaalgekkie schreef op maandag 01 juni 2015 @ 18:31:
[...]
Raden op basis van wat dit in vredesnaam gesorteerd is ?
Eerlijk; mn zoekopdracht was niet zo geweldig, maar jullie lurken te hard om het ninjastyle te fixen.
[ Voor 17% gewijzigd door Douweegbertje op 01-06-2015 18:33 ]
Ik gokte niet, ik had zelfs cijfers: NMe in "Devschuur meeting T: 30 Mei!".Douweegbertje schreef op maandag 01 juni 2015 @ 18:32:
[...]
Een google opdracht ipv dat godsgruwelijk gokwerk van jullie allemaal
[ Voor 17% gewijzigd door NMe op 01-06-2015 18:34 ]
Ja ik had die ook. Ik vond het verwaarloosbaar, 'ongeveer' even groot dusNMe schreef op maandag 01 juni 2015 @ 18:34:
[...]
Ik gokte niet, ik had zelfs cijfers: NMe in "Devschuur meeting T: 30 Mei!".
Firesphere in "Devschuur meeting T: 30 Mei!"
Nog meer mensen een mening?
Het is denk makkelijker om bij een volgende meet de poll te houden, dan weet je hoe de mensen die daar heen willen er over denken.Firesphere schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 20:47:
* Firesphere kucht zachtjes
Firesphere in "Devschuur meeting T: 30 Mei!"
Nog meer mensen een mening?
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Vraag was nu ook nog niet heel serieusNMe schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:16:
Inderdaad. En dan de vraag een stukje minder ambigu stellen.