Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Iemand heeft ervaring mee? Ik bel weinig binnenland en bijna niet naar buitenland maar gebruik veel data. Is dit de moeite waard?

http://www.lycamobile.nl/...ratis-data-voor-3-maanden

Voorwaarden:

Klanten kunnen elke bundel activeren in de maand maart om te genieten van onze Onbeperkt GRATIS Data promotie in april, mei en juni. Onbeperkt data gebruik is onderhevig aan een verandering in snelheid van 3G naar 2G bij gebruik van meer dan 3GB data per maand, per simkaart. Lycamobile behoudt het recht de voorwaarden van deze promotie te allen tijde aan te passen of te wijzigen, of deze promotie in te trekken, een redelijke termijn voor nieuwe klanten in achtnemend.

Deze promotie is geldig van 01-03-2015 tot en met 31-03-2015.

[ Voor 4% gewijzigd door zing op 15-03-2015 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:32
Is die website van ze nou zo verschrikkelijk brak?
Ik probeer die aanbieding van ze sinds gisteravond te bekijken, maar hun site laadt niet of nauwelijks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Niet online
Hier werkt het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Nu wel weer ja.
Maar dus minimaal een bundel van 5 euro online aanschaffen, en dan 3gb p/m in april, mei en juni krijgen.
Mooie aanbieding als je erom verlegen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 656151

Zat gisteren op lycamobile.nl en ik zag dat zij ook sinds kort 4G aanbieden. Ook dat je gratis kan roamen in 17 landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Als je daarvoor een speciale bundel moet kopen noem ik dat niet gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06 08:10

OgWok

U.N.C.L.E.

Anoniem: 656151 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:35:
Zat gisteren op lycamobile.nl en ik zag dat zij ook sinds kort 4G aanbieden. Ook dat je gratis kan roamen in 17 landen.
Roamen data in 17 landen?

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 656151

OgWok schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 08:54:
[...]

Roamen data in 17 landen?
Bron: http://www.lycamobile.nl/nl/onbeperkt-bellen Blijkbaar kan dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
"Kan ik mijn datategoed in de 17 landen gebruiken? En zo niet, hoe wordt dit belast?
Je kunt je huidige databundel in elk van de landen gebruiken, met uitzondering van de volgende landen: Frankrijk, Italië, Portugale en Noorwegen. Als je naar één van deze landen reist, dien je een data add-on te kopen zodat je mobiele data kunt gebruiken anders wordt het van je standaard beltegoed afgeschreven."

Niet alle 17 dus.
Ik vraag me af of de 3 maanden gratis data ook internationaal te gebruiken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darksnake88
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-06 23:47
Als ik het goed begrijp moet je een databundel activeren wil de 3mnd gratis ingaan. Minimale databundel is 10eu? Dus 3mnd onbeperkt*(3GB/mnd) voor 10eu. Correct me if im wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

Als je op de site zoekt naar data add-on dan kom je op div. pagina's terecht. Hoe het nu precies zit?
Wordt me niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
darksnake88 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 15:58:
Als ik het goed begrijp moet je een databundel activeren wil de 3mnd gratis ingaan. Minimale databundel is 10eu? Dus 3mnd onbeperkt*(3GB/mnd) voor 10eu. Correct me if im wrong.
5 euro volgens mij, bij online activeren.

De website blinkt niet uit in gebruiksvriendelijkheid of overzichtelijkheid nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

Eeehm, ja "onbeperkt" 3GB/mnd voor € 5,-- ......... te mooi om waar te zijn. Zeker in het buitenland,
Eén groot rookgordijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Niet online
Ik zal proberen de helpdesk te vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

zing schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 17:07:
Ik zal proberen de helpdesk te vragen
Dat zou mooi zijn! Licht in de duisternis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 663477

Ik had vorig jaar een kaartje gevonden met beltegoed in de zomer, echter bleek toen ook zo een onbeperkte data actie te lopen. Ik had opgewaardeerd en tot mijn verbazing kreeg ik ook dat Internet wat hun vermelden. Heb nu voor €7,5 3gb (4g) data gekocht om te kijken hoe snel het is. Mijn telefoon pakt die 4g nog niet. Hierdoor mail ik nog naar lyca.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

Ze bieden wel 4G aan, maar die werkt nog niet ? 8)7

[offtopic] vorig jaar in Frankrijk de KPN dongel gebruikt..... niet eens 3G, vaak 2G

[ Voor 5% gewijzigd door OgWok op 20-03-2015 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

4g werkt vandaag bij mij wel. Ik heb een speedtest gedaan bij station Arnhem velperpoort in de trein. Hier haalde ik een downloadsnelheid van 15 Mbps en upload van 10 Mbps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaKaManG
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10-03 10:15
Anoniem: 663477 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 10:40:
4g werkt vandaag bij mij wel. Ik heb een speedtest gedaan bij station Arnhem velperpoort in de trein. Hier haalde ik een downloadsnelheid van 15 Mbps en upload van 10 Mbps.
Dit haal ik met 3G. In Middelburg :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/R48MrBml.png

Vorig jaar had ik 4G van Simyo (ook KPN) toen haalde ik ruim 40 Mbps download. Upload weet ik niet meer.

Ter vergelijking, dit haal ik met Lebara :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ho7uYbXl.png

[ Voor 21% gewijzigd door WaKaManG op 21-03-2015 13:26 . Reden: toevoeging ]

RealMe X2 Pro@XDA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

Prachtig allemaal in NL. Is er al iemand die kan laten zien hoe de DL/UL in het buitenland is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In Nijmegen haalde ik net een download van 30Mbps en upload weer 10mbps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Ik zag net dat de actie niet alleen geldt bij aanschaf van een bundel,
maar ook gratis kan d.m.v. nummerportatie: http://www.lycamobile.nl/...-meeneemt-naar-lycamobile

Oftewel wanneer je een ongebruikt simkaartje hebt (liggen) kun je een nieuwe sim aanvragen bij lyca, je nummer over laten zetten en krijg je drie maanden lang 3gb/m. Leuk voor mensen met een dual-sim toestel of portable hotspot misschien.

Hou er wel rekening mee dat je al een simkaart van lycamobile in bezit en geactiveerd moet hebben voordat je nummerportatie aan kunt vragen, en dat dat laatste voor 1 april gedaan moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
ASW1 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 09:57:
"Kan ik mijn datategoed in de 17 landen gebruiken? En zo niet, hoe wordt dit belast?
Je kunt je huidige databundel in elk van de landen gebruiken, met uitzondering van de volgende landen: Frankrijk, Italië, Portugale en Noorwegen. Als je naar één van deze landen reist, dien je een data add-on te kopen zodat je mobiele data kunt gebruiken anders wordt het van je standaard beltegoed afgeschreven."
Inmiddels hebben ze deze tekst aangepast.
Er staat nu het volgende:
Je kunt helaas geen gebruik maken van je huidige datategoed, in plaats daarvan dien je een relevante data add-on aan te schaffen om mobiele data te gebruiken. Zo niet dan wordt elk datagebruik van je prepaid beltegoed afgeschreven tegen het tarief van 19ct/MB in EU "HOME" bestemmingen of 19ct/MB in Australië."

Oftewel gratis roamen in sommige buitenlandse buitenlanden kan alleen met bellen en niet met data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Niet online
Net met Lyca helpdesk gesproken. Aanbieding geldt voor alle bundels. Dus ook voor bellen/sms bundels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-06 03:59
zing schreef op maandag 23 maart 2015 @ 17:57:
Net met Lyca helpdesk gesproken. Aanbieding geldt voor alle bundels. Dus ook voor bellen/sms bundels.
Heb je ook gevraagd wat een data addon kost voor het buitenland? Ben opzoek naar een prepaid sim voor vakantie in NY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Niet online
Nee. Je kan ze zelf bellen op de 020 nummer oo hun website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:40
Het bestellen van een gratis sim bij Lycamobile zelf gaat niet meer ivm de verzendtijd van 7 werkdagen. Online zijn ze verder alleen met 15 euro beltegoed voor €10 te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaKaManG
remcoboy1479 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:37:
Het bestellen van een gratis sim bij Lycamobile zelf gaat niet meer ivm de verzendtijd van 7 werkdagen. Online zijn ze verder alleen met 15 euro beltegoed voor €10 te koop.
Bij de turkse slagerij/supermarkt hier in Middelburg hangen gratis sim kaarten van lebara en lyca gewoon in een rek bij de kassa. Bij de meeste toko's ook.
Check anders hier even : http://www.lycamobile.nl/nl/resellers

Heb gisteren online voor 5 euro een lyca databundel (500 MB) gekocht en kreeg 5 GB. Is ook een aanbieding.
Normaal koop ik elke maand een 1 Gb bundel voor 10 euro, dus voor mij is dit ideaal.

[ Voor 5% gewijzigd door WaKaManG op 28-03-2015 01:06 . Reden: edit ]

RealMe X2 Pro@XDA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Op welk netwerk zit lycamobile eigenlijk?

edit: gevonden; vodafone, en i.d.d. max 850 kbps...

[ Voor 43% gewijzigd door ASW1 op 28-03-2015 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaKaManG
ASW1 schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 11:14:

Ze zitten al een paar jaar op het netwerk van KPN http://www.bellen.com/nieuws/lycamobile-nu-op-kpn-netwerk
Hoezo max 850 kbps ?

RealMe X2 Pro@XDA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

ASW1 schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 11:14:

Zo'n snelheid had ik vorig jaar ook met de KPN dongel; wel aan de rand van een bos 40 KM noord van Limoges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Dat las ik ergens. Ook verouderde info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaKaManG
ASW1 schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 17:15:
[...]

Dat las ik ergens. Ook verouderde info?
Ik heb geen ervaring met dongles. Gebruik mijn mobiel als wifi hotspot voor mijn laptop.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2JncMsll.jpg

Zit momenteel in Almere.

[ Voor 5% gewijzigd door WaKaManG op 28-03-2015 22:13 . Reden: image edit ]

RealMe X2 Pro@XDA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-06 10:25
Als ik het dus goed begrijp, heb je nu dus deze opties
5GB 4G voor €20,00
3GB 4G voor €15,00

5GB 3G voor €10,00
7GB 3G voor €15,00
10GB 3G voor €20,00

Erg aantrekkelijke prijzen, maar ik vertrouw het toch niet helemaal omdat het zo onoverzichtelijk is.
Vroeger een kaartje van hen gehad om goedkoop te bellen, maar naast de verdubbeling van beltegoed en goedkope tarieven was ik ook dubbel zo snel mijn €20,00 kwijt.

Heb tijd geleden een gratis sim laten toesturen, dus zou het evt. wel kunnen proberen. Databundel + goedkoper internationaal mobiel bellen zou wel leuk zijn...

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaKaManG
timmie1 schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 23:44:
Als ik het dus goed begrijp, heb je nu dus deze opties
5GB 4G voor €20,00
3GB 4G voor €15,00

5GB 3G voor €10,00
7GB 3G voor €15,00
10GB 3G voor €20,00
Bij het Standaard plan wordt volgens mij je beltegoed verdubbeld, dus € 10 wordt € 20.
Met het Saver plan niet, maar dan zijn de bel en sms tarieven een stuk lager.
5 GB - 4G kost je € 10
3 GB - 4G kost je € 10 en je houd € 5 of € 2,50 (standaard/saver) beltegoed over

3G bundels kosten je € 5 , € 7,50 of € 10 als je ze online koopt.
Zoals ik eerder zei, ik had online voor € 5 een mini surf data bundel gekocht en kreeg 5 GB.
Dat standaard/saver gedoe komt pas kijken als je vanuit je beltegoed een bundel koopt.

[ Voor 0% gewijzigd door WaKaManG op 29-03-2015 00:53 . Reden: typo ]

RealMe X2 Pro@XDA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

WaKaManG schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 22:08:
[...]

Ik heb geen ervaring met dongles. Gebruik mijn mobiel als wifi hotspot voor mijn laptop.

[afbeelding]

Zit momenteel in Almere.
Die dongel wil ik ook niet meer gebruiken en gaan tetheren met mijn telefoon (2 simslots) en een netbook.
5GB is heel mooi. Als die, in het buitenland, binnenkomt met analoge modem snelheid niet zo ;)

[ Voor 3% gewijzigd door OgWok op 30-03-2015 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Niet online
Een week geleden simkaarten besteld, vandaag kreeg ik email bevestiging dat het binnen 7 werkdagen wordt verstuurd. Dat is 2 weken bestel proces! Helaas kan ik van deze actie niet meedoen. Belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
zing schreef op maandag 30 maart 2015 @ 17:12:
Een week geleden simkaarten besteld, vandaag kreeg ik email bevestiging dat het binnen 7 werkdagen wordt verstuurd.
Hier hetzelfde, erg traaaag..

Had zaterdag alvast 2 simkaarten bij de plaatselijke benzinepomp opgehaald, daar liggen ze op de balie om mee te nemen dus ik ben er niet rouwig om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Niet online
ASW1 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 21:54:
[...]
Hier hetzelfde, erg traaaag..

Had zaterdag alvast 2 simkaarten bij de plaatselijke benzinepomp opgehaald, daar liggen ze op de balie om mee te nemen dus ik ben er niet rouwig om.
Ik ga morgen paar kaartjes in de stad halen. Heb jij al bevestiging gekregen over gratis data voor de volgende drie maanden na activeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Nee, en ik denk ook niet dat het nog lukt, aangezien het minimaal twee werkdagen duurt om een nummer te porteren.
De vraag is of ze de datum hanteren dat je de nummerportatie hebt aangevraagd, of de datum waarvoor je de nummerportatie hebt aangevraagd. Ik vrees het laatste; dat lukt niet meer in maart dus geen gratis data dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Niet online
Het gaat hier om een bundel activeren. Niet nummer porteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-06 14:41

RobertowNL

For your gear!

zing schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:18:
Het gaat hier om een bundel activeren. Niet nummer porteren.
Beiden was/ís mogelijk. Zelf heb ik een nummer laten proteren voor 3 maand gratis data.
''probleem'' daarbij is dat de portering de 29e is aangevraagd maar pas 1 of 2 april uitgevoerd worden.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Bundel activeren moet nog wel lukken als je vandaag een simkaartje opduikelt.

Overigens zou je ook nog 7,50 extra beltegoed moeten krijgen wanneer je opwaardeert en geregistreerd bent.
Ik zou wel eerst registreren en een paar uur wachten alvorens de bundel aan te schaffen.
Ik heb eerst de bundel aangeschaft en daarna geregistreerd en geen 7,50 beltegoed gekregen, daar moet ik nu weer achteraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Niet online
ASW1 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:39:
Bundel activeren moet nog wel lukken als je vandaag een simkaartje opduikelt.

Overigens zou je ook nog 7,50 extra beltegoed moeten krijgen wanneer je opwaardeert en geregistreerd bent.
Ik zou wel eerst registreren en een paar uur wachten alvorens de bundel aan te schaffen.
Ik heb eerst de bundel aangeschaft en daarna geregistreerd en geen 7,50 beltegoed gekregen, daar moet ik nu weer achteraan.
Kan het nergens op website vinden.
Staat wel op de simkaart een sticker met 10 bonustegoed bij 2 opwaarderingen.

[ Voor 51% gewijzigd door zing op 31-03-2015 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Op de verpakking van de simkaart die ik gehaald heb staat 7,50 extra beltegoed na opwaarderen&registratie.
Na de registratie kreeg ik ook een email waarin die 7,50 wordt beloofd.
RobertowNL schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:31:
Zelf heb ik een nummer laten porteren voor 3 maand gratis data.
''probleem'' daarbij is dat de portering de 29e is aangevraagd maar pas 1 of 2 april uitgevoerd worden.
Same issue hier, ik denk eigenlijk niet dat die 3 mnd data dan toegekend worden.

Er is nu wel een nieuwe actie bij nummerbehoud vanaf 1-4-2015, maar die is niet zo spectaculair.
Het komt er op neer dat je €5 beltegoed krijgt, maar ik weet niet of je die kunt gebruiken om b.v. een minidatabundel te kopen, het zal wel weer niet.

Een paar euro beltegoed heb je eigenlijk geen zak aan, want ze zijn buiten hun bundels echt schreeuwend duur met 23ct starttarief + 25ct/min naar mobiel.
1x naar iemands voicemail doorgeschakeld worden kost je dus al een halve euro. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Niet online
vanaf 1 april

Alleen nu krijg je bij elke opwaardering:
Onbeperkt data
Gratis bellen & sms’en van Lyca naar Lyca in Nederland
Altijd goedkoop internationaal bellen

http://www.lycamobile.nl/nl/onbeperkt-data

Algemene Voorwaarden:

Lycamobile klanten dienen tenminste eenmaal op te waarderen gedurende de promotieperiode om gebruik te maken van de promotie. De gratis minuten, sms’jes en data zijn geldig voor één kalendermaand vanaf de dag van opwaardering en alleen geldig tijdens de promotieperiode. ONBEPERKT GRATIS DATA gebruik is onderhevig aan een verandering in snelheid van 3G naar 2G voor gebruik van meer dan 3GB data per simkaart, per maand. ONBEPERKT GRATIS BELLEN & SMS’EN VAN LYCAMOBILE NAAR LYCAMOBILE in Nederland is geldig voor 30 dagen bij elke opwaardering en onderhevig aan een fair use policy van 3.000 minuten en 3.000 sms’jes. Wanneer de gratis minuten en sms’jes zijn verbruikt of verlopen geldt: Voor Standaard Plan klanten een tarief van 19ct/sms en 0 ct/min. voor de eerste 15 minuten per gesprek met een starttarief van 23ct/gesprek. Na 15 minuten geldt een tarief van 25 ct/min. Voor Saver Plan klanten geldt een tarief van 9ct/sms en 0 ct/min. voor de eerste 15 minuten per gesprek met een starttarief van 9 ct/gesprek. Na 15 minuten geldt een tarief van 9 ct/ min. Lycamobile behoudt het recht de voorwaarden van deze promotie te allen tijde aan te passen of te wijzigen, of deze promotie in te trekken, een redelijke termijn voor nieuwe klanten in achtnemend. Deze promotie kan niet gebruikt worden in combinatie met andere promoties en is alleen bedoeld voor particulier gebruik.

Deze promotie is geldig vanaf 1-04-2015.

[ Voor 5% gewijzigd door zing op 31-03-2015 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Niet online
ASW1 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:42:
Op de verpakking van de simkaart die ik gehaald heb staat 7,50 extra beltegoed na opwaarderen&registratie.
Na de registratie kreeg ik ook een email waarin die 7,50 wordt beloofd.

[...]
ik heb geen email over 7.50 gekregen na opwaardering.
Ik heb 5,- saver plan gekocht en geactiveerd.

Vreemd.

UPDATE: Kreeg net 5,- per email beltegoed. Ik neem aan bij de 2de opwaardering nog een 5,- krijg.

[ Voor 13% gewijzigd door zing op 31-03-2015 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

Sjonge, jonge. Het zijn wel meesters in het ingewikkeld maken, daar bij Lycamobile.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30965

Kan iemand mij vertellen hoe je weet welke actie je nou eigenlijk opgewaardeerd hebt gekregen op je account? Ik heb nummerbehoud die vandaag is ingegaan (aangevraagd 31 maart) maar heb ook 31 maart voor de zekerheid een bundel aangeschaft voor die 3 maanden onbeperkt data, en ik kreeg vandaag een sms dat ik 5 euro bonus beltegoed kreeg. Is die MBOS onbeperkt data voor april?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pplkmJv.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Niet online
Volgens de klantenservice porteren moesten voor 1 april gebeuren.

[ Voor 24% gewijzigd door zing op 02-04-2015 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Anoniem: 30965 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:52:
Is die MBOS onbeperkt data voor april?
Volgens mij wel ja.
Doe eens *136# ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Niet online
Bij mij *136# dan 2 kiezen:
Promotie 0min/0sms en Onbeperkt data. Geldig tot 30-04-2015?
Jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zing schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:45:
Volgens de klantenservice porteren moesten voor 1 april gebeuren.
Ok, dus als ik het goed begrijp heb ik nu dit vanwege de bundelaanschaf in maart:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/u5D03wi.gif

En krijg ik nu dit vanwege het porteren op 2 april?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8FmIAZY.gif
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tkj9wHZ.gif
De onbeperkt data staat er iig op, jammer dat je niet kan zien welke actie het betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Niet online
1200 bellen en vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt dat u Lycamobile gebruikt, voor het meenemen van uw nummer naar Lycamobile bieden we u graag € 5 extra beltegoed op uw Lycamobile nummer aan.
Ik krijg in ieder geval die actie van deze maand met nummer porteren op 2 april, volgende maand zet ik wel een update neer of het goed is gegaan met die bundelaanschaf voor 3 maanden onbeperkt internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Ik krijg vandaag eindelijk de "gratis sim" in de brievenbus.
23 maart besteld. _O-

In de begeleidende brief staat ook weer een actie; 5 euro tegoed na registreren, en dan nog een keer 5 euro tegoed na opwaarderen.
Dat zou betekenen dat je na registratie en 1x aanschaf minidatabundel van 5 euro dus 10 euro tegoed hebt waarvan je weer een minidatabundel kunt kopen, ofwel 2 maanden 5 Gb voor 5 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Laatst online: 06-06 14:41

RobertowNL

For your gear!

Anoniem: 30965 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 16:19:

[afbeelding]
De onbeperkt data staat er iig op, jammer dat je niet kan zien welke actie het betreft.
Van de bundel denk ik, ben gisteren overgezet en heb geen bundel.
Overigens stond er op de site bij de actie aanvraagdatum en niet datum van portatie dus het is mijn inziens niet helemaal correct als het onder de nieuwe actie zou vallen.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Niet online
Volgens helpdesk de onbeperkt data promotie bundel wordt in de volgende 2 maanden vernieuwd op je account. Daarom is het 30 dagen geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ASW1 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 17:55:
Ik krijg vandaag eindelijk de "gratis sim" in de brievenbus.
23 maart besteld. _O-
Je kunt ze hier in de stad op meerdere plaatsen gratis meenemen, niet nodig om via de site te bestellen om een gratis sim te fixen dus. Je kunt via de site zoeken in welke winkels ze ze hebben liggen, niet alleen bij telecomwinkels maar je kan bijvoorbeeld ook binnen lopen bij een donerkebabzaak hier. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Was meer f.y.i. bedoeld.

Ik heb dan ook 2 kaartjes gehaald bij de benzinepomp.
Eentje voor nummerportatie, dat is niet gelukt (geen idee overigens waarom niet) maar dat was waarschijnlijk toch al te laat geweest.
De ander heb ik een 5 euro databundel op gezet, dat is wel gelukt.

[ Voor 8% gewijzigd door ASW1 op 03-04-2015 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Welke internetsnelheden behalen jullie? 3g abp/4g abo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaKaManG
groggy schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 17:46:
Welke internetsnelheden behalen jullie? 3g abp/4g abo?
Ik heb in dir topic een aantal screenshots gepost met 3G snelheden.\
Iemand anders ook met 4G

RealMe X2 Pro@XDA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
WaKaManG schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 19:49:
[...]

Ik heb in dir topic een aantal screenshots gepost met 3G snelheden.\
Iemand anders ook met 4G
Sorry, ik heb er overheen gekeken.

Ik wil een lyca simkaart bestellen, dit kan ik ook doen nadat iemand mij heeft aangemeld. Op zodanige wijze krijg ik niks meer of inderdaad maar jij 5e beltegoed. Stuur maar een pm als je interesse hebt. uitgevoerd met WaKaManG

[ Voor 3% gewijzigd door groggy op 03-04-2015 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Beltegoed voor een referral krijg je overigens pas nadat de ander opgewaardeerd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Niet online
Met 3G haal ik 12/2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 666975

In februari en maart moest ik opwaarderen om te kunnen gebruiken gratis data en ik heb het gedaan. Ik heb nog niks ontvangen. Moet ik nu in april weer opwaarderen? En krijg ik 3 maanden gratis data of alleen maar een maand? Sorry ik snap het helemaal niet.
Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

Anoniem: 666975 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:55:
In februari en maart moest ik opwaarderen om te kunnen gebruiken gratis data en ik heb het gedaan. Ik heb nog niks ontvangen. Moet ik nu in april weer opwaarderen? En krijg ik 3 maanden gratis data of alleen maar een maand? Sorry ik snap het helemaal niet.
Bedankt alvast.
Denk dat je het beste direkt naar Lyca mobiel kan bellen, die zullen het wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Niet online
Anoniem: 666975 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:55:
Bedankt alvast.
Een maand gratis alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonathaann
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-10-2024
vanaf 1 april

Alleen nu krijg je bij elke opwaardering:
Onbeperkt data
Gratis bellen & sms’en van Lyca naar Lyca in Nederland
Altijd goedkoop internationaal bellen

http://www.lycamobile.nl/nl/onbeperkt-data

Heeft iemand enig idee hoelang deze actie geldig is?
Anders kan je dus elke maand 5 euro opwaarderen en krijg je dan onbeperkt data & gratis bellen/smsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiend
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-05 15:15
Nou zoek ik een (prepaid) provider voor mobiel internet, liefst via 4G Het mag natuurlijk zo weinig mogelijk kosten. Ik heb een tijd zitten Googelen en kom tot het volgende:

-Lycamobile is van alle providers de goedkoopste. Klopt dat?

De site is voor mij erg ingewikkeld. Ik bestel of haal een simkaart, registreer die en zet er bijvoorbeeld 5 euro beltegoed op. Kan ik dan voor 10 euro 10 Gb. data erbij kopen? En/of kan ik dan dat zogenaamde "saver-plan" activeren en vervolgens voor 10 euro 5Gb data via 4G kopen? Of voor 10 euro 10 Gb. op 3G? Kan ik meerdere keren per maand zo'n databundel opwaarderen?

Klopt dat of maak ik ergens een enorme denkfout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa2ra
  • Laatst online: 03-06 00:29
Wiend schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:16:
Nou zoek ik een (prepaid) provider voor mobiel internet, liefst via 4G Het mag natuurlijk zo weinig mogelijk kosten. Ik heb een tijd zitten Googelen en kom tot het volgende:

-Lycamobile is van alle providers de goedkoopste. Klopt dat?

De site is voor mij erg ingewikkeld. Ik bestel of haal een simkaart, registreer die en zet er bijvoorbeeld 5 euro beltegoed op. Kan ik dan voor 10 euro 10 Gb. data erbij kopen? En/of kan ik dan dat zogenaamde "saver-plan" activeren en vervolgens voor 10 euro 5Gb data via 4G kopen? Of voor 10 euro 10 Gb. op 3G? Kan ik meerdere keren per maand zo'n databundel opwaarderen?

Klopt dat of maak ik ergens een enorme denkfout?
Volgens mij: 20 euro opwaarderen. Daarna op saver plan zetten. Dan bijv. voor 10 euro 5GB 4G kopen (heb ik ook gedaan) en je restsaldo is 10 euro waaruit je kunt bellen en smsen tegen 9 cent per minuut en per sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nord1n
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Beste,

Ik vind het internet zeer goed, heb altijd goed 3G ontvangst en verbazend snel ook.

Alleen zit ik met 1 ding wat wel nadelig is. Je moet namelijk altijd aan het roamen zijn mocht je internet willen gebruiken.

Hierdoor kan ik apps als de NPO, RTL Gemist, Horizon TV niet gebruiken. Deze apps denken namelijk dat ik me niet in Nederland bevind!

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack2
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23:54
Nou nee, je bent niet aan het roamen in de zin dat je op een ander telecomnetwerk zit.

Maar inderdaad krijg je wel een IP adres uit een subnet van Lycatel UK, bijvoorbeeld uit 185.13.106.0/24: http://ipinfo.io/AS31404

Een oplossing zou kunnen zijn het gebruik van een VPN server in Nederland zodat je alsnog een IP adres in Nederland krijgt.

[ Voor 22% gewijzigd door jack2 op 26-04-2015 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Grappig, dan zou de BBCIplayer mdus moeten werken. Zal het eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa2ra
  • Laatst online: 03-06 00:29
Wat mij nu ineens opvalt: de 3G (H+) verbinding is een stuk sneller dan de 4G verbinding. Eerst was dat trouwens niet zo: de 4G was sneller, maar na het verlengen van mijn 4G bundel is het ineens andersom... vreemd he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06-06 10:16
Is het ergens in te stellen dat je 0900-nummers kan bellen?
Anders kan ik m'n CV onderhoud niet plannen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:44
pa2ra schreef op maandag 27 april 2015 @ 11:18:
Wat mij nu ineens opvalt: de 3G (H+) verbinding is een stuk sneller dan de 4G verbinding. Eerst was dat trouwens niet zo: de 4G was sneller, maar na het verlengen van mijn 4G bundel is het ineens andersom... vreemd he?
Lijkt me eerder overbelasting op het 4G netwerk. Ik heb sinds kort ook 4G bij KPN zelf en soms haal ik op 3G hogere snelheden dan op 4G..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
Kan er gethetherd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zelf zoeken via google op lycamobile + tethering is je teveel moeite? 1e hit consumentenbond geeft direct antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
Anoniem: 30965 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 02:31:
Zelf zoeken via google op lycamobile + tethering is je teveel moeite? 1e hit consumentenbond geeft direct antwoord.
In een gesloten topic geeft aan iemand problemen te hebben met tethering, dus ik was hier op zoek naar meer ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaKaManG
groggy schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 02:34:
[...]

In een gesloten topic geeft aan iemand problemen te hebben met tethering, dus ik was hier op zoek naar meer ervaringen.
als je dit topic had doorgelezen had je mijn ervaringen met thetering gezien.

RealMe X2 Pro@XDA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156329

Pistolebob schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 14:57:
Is het ergens in te stellen dat je 0900-nummers kan bellen?
Anders kan ik m'n CV onderhoud niet plannen..
Als het goed is wel wat ik van de website begrijp, alleen ik zie dat voor een 0900 nummer wat via de vaste lijn 0,25 cent/minuut kost bij Lyca een euro per minuut kost:
http://www.lycamobile.nl/nl/nummer-met-speciaal-tarief

Kan iemand bevestigen dat bellen naar 0900 nummers zo duur is?
Mogelijk is het handig om dan een alternatief (sim/voip) te gebruiken voor sporadisch 0900 bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
Anoniem: 156329 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 20:37:
[...]

Als het goed is wel wat ik van de website begrijp, alleen ik zie dat voor een 0900 nummer wat via de vaste lijn 0,25 cent/minuut kost bij Lyca een euro per minuut kost:
http://www.lycamobile.nl/nl/nummer-met-speciaal-tarief

Kan iemand bevestigen dat bellen naar 0900 nummers zo duur is?
Mogelijk is het handig om dan een alternatief (sim/voip) te gebruiken voor sporadisch 0900 bellen.
Zou me niks verbazen. Ik betaal voor een oproep via mobiele netwerk naar nummer van 15ct/min een tarief van 45ct/min. KPN prepaid schijnt nog duurder te zijn.

Ik gebruik SIP van FreeVoipDeal voor het uitbellen naar 0900-nummers, die zijn via mobiele netwerken altijd belachelijk duur(Waarom eigenlijk?). Sommige 0900-nummers pakt hij als 'vast Nederlands' nummer en in dat geval betaal je maar 1,5ct/min. Is eigenlijk fout, maar soms heb je gewoon wat geluk. :+ Ze hebben een eigen VoIP-client voor android, maar je kunt ook een eigen SIP-client instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

timmie1 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 00:39:
[...]

Zou me niks verbazen. Ik betaal voor een oproep via mobiele netwerk naar nummer van 15ct/min een tarief van 45ct/min. KPN prepaid schijnt nog duurder te zijn.

Ik gebruik SIP van FreeVoipDeal voor het uitbellen naar 0900-nummers, die zijn via mobiele netwerken altijd belachelijk duur(Waarom eigenlijk?). Sommige 0900-nummers pakt hij als 'vast Nederlands' nummer en in dat geval betaal je maar 1,5ct/min. Is eigenlijk fout, maar soms heb je gewoon wat geluk. :+ Ze hebben een eigen VoIP-client voor android, maar je kunt ook een eigen SIP-client instellen.
Bedankt voor de tip! Meteen even geïnstalleerd.
Dit is sowieso ook stuk goedkoper dan naar 0900 bellen via mijn huidige abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
Anoniem: 156329 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 10:58:
[...]

Bedankt voor de tip! Meteen even geïnstalleerd.
Dit is sowieso ook stuk goedkoper dan naar 0900 bellen via mijn huidige abonnement.
Ik moet wel benadrukken dat sommige 0900-nummers als 1,5cent/min worden aangerekend(dus zonder minuuttarief van het servicenummer), in normale gevallen wordt de volledige minuuttarief van het 0900-nummer afgeschreven(dus 3cent per gebelde minuut, als het servicenummer 3cent/min kost).
Maar je betaalt hoe dan ook veel minder dan via je mobiele provider ;)

[ Voor 6% gewijzigd door timmie1 op 15-05-2015 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:16
Wow, wat een goede prijzen voor data via het KPN netwerk. Ik heb net maar even twee gratis kaartjes opgepikt. Weet iemand het verschil in snelheid tussen de 3G en 4G bundels? De prijs scheelt €2,50 voor 4G maar het is me niet duidelijk wat ik daarvoor krijg. 3G (UMTS) is snel zat voor mij, maar wellicht wordt dit door Lyca beperkt in snelheid en 4G (LTE) niet?

Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Ik zie dat Vectone (huh, nooit van gehoord?) ook een mooie dataaanbieding heeft, mooi te gebruiken als vervolg op de Lycabunbdel waarvan de gratis data eind juni afloopt.

http://www.vectonemobile.nl/aanbieding/aansluit-bonus.aspx
Nadat je nummer is overgezet naar Vectone hoef je alleen op te waarderen. Daarna ontvang je gratis 3GB data voor de komende 3 maanden.
Dus nu een gratis simkaartje aanvragen, die wordt naar je opgestuurd (weet iemand of die dingen ook gratis in belwinkels o.i.d. liggen?) en dan een aanvraag tot nummerportatie doen per 1 juli.
Dan moet je helaas wel minimaal 10 euro opwaarderen, maar je hebt dan gratis 3Gb die je tot uiterlijk eind september kunt verstoken. Met dat tientje opwaardeertegoed kun je dan voor de maand oktober ook nog een 2Gb bundel kopen of 2x een kleinere bundel kopen.

[ Voor 13% gewijzigd door ASW1 op 15-05-2015 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiend
RichieB schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 18:43:
Wow, wat een goede prijzen voor data via het KPN netwerk. Ik heb net maar even twee gratis kaartjes opgepikt. Weet iemand het verschil in snelheid tussen de 3G en 4G bundels? De prijs scheelt €2,50 voor 4G maar het is me niet duidelijk wat ik daarvoor krijg. 3G (UMTS) is snel zat voor mij, maar wellicht wordt dit door Lyca beperkt in snelheid en 4G (LTE) niet?
Ondertussen gebruik ik lycamobile alweer een maandje of zo. Op een camping, waar het wifi-netwerk van de camping nogal brak is. En waar nauwelijks 3G dekking is maar waar volgens KPN wel volop 4G dekking is.

De 3G en 4G snelheden zijn nergens te achterhalen. Wat ik ondertussen wel gemerkt heb is dat het goed werkt. En redelijk betaalbaar is.

Via Ebay heb ik een leuk geprijsde 4G dongle gescoord. Lycamobile kaartje erin en dongel in een TPlink TL-MR3420 router. Via de totaal onbegrijpelijke Lycamobile website beltegoed opgewaardeerd met 10 euro. Daar wordt dan 20 euro van gemaakt. Vervolgens omgezet naar saver plan of zoiets en 4G (5Gb) databundel vanuit de bundel geactiveerd. Als die 5Gb op is nog een keer vanuit de bundel opwaarderen.
Als de 4G bundel op is dan lijkt het wel of de gratis bundel opgebruikt gaat worden, op 3G snelheid. Dat werkt ook gewoon nog goed en snel genoeg.

Snel genoeg voor mij is dat de kids en wij youtube en netflix kunnen kijken. En dat surfen een beetje vlotjes gaat. En dat is de afgelopen weken probleemloos gegaan.

Let wel! je krijgt een engels IP-adres en "roamt" op het Nederlandse netwerk, Zonder kosten overigens, Maar je kunt dan alleen naar het Engelse netflix kijken en sommige NL toepassingen, zoals uitzending gemist, werken niet. Ik ben er nog niet aan toe gekomen wat te proberen met een VPn tunnel enzovoort.

Vooralsnog is Lycamobile mijner inziens de provider waar je voor weinig geld veel data kunt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Niet online
ASW1 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 20:40:
Ik zie dat Vectone (huh, nooit van gehoord?) ook een mooie dataaanbieding heeft, mooi te gebruiken als vervolg op de Lycabunbdel waarvan de gratis data eind juni afloopt.

http://www.vectonemobile.nl/aanbieding/aansluit-bonus.aspx
Weet iemand tot wanneer deze actie is?

[ Voor 3% gewijzigd door zing op 17-05-2015 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 444220

Wiend schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 09:35:
[...]

Via de totaal onbegrijpelijke Lycamobile website beltegoed opgewaardeerd met 10 euro. Daar wordt dan 20 euro van gemaakt. Vervolgens omgezet naar saver plan of zoiets en 4G (5Gb) databundel vanuit de bundel geactiveerd. Als die 5Gb op is nog een keer vanuit de bundel opwaarderen.
Als de 4G bundel op is dan lijkt het wel of de gratis bundel opgebruikt gaat worden, op 3G snelheid. Dat werkt ook gewoon nog goed en snel genoeg.
Omdat ik tijdens Pinkpop de diverse 4G netwerken wil testen heb ik een Lycamobiel sim aangevraagd, deze is inmiddels binnen.

Nu ben ik ook eens aan het kijken hoe het nu allemaal werkt, maar ik snap er de ballen van. Die hele website incl. acties, tarieven en weet ik wat allemaal is een grote warboel.

Als ik dus (op zijn goedkoopst) 4G internet wil, wat moet ik dan doen?

Ik moet eerst opwaarderen via DEZE pagina. Wanneer ik dan met €10 euro opwaardeer en ik zet het tarief daarna via DEZE pagina om naar Saver Plan. Vervolgens kan ik dan voor €7,50 via DEZE pagina een 4G bundel activeren?

Klopt het zo? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiend
Volgens mij klopt dat wel zo'n beetje voor 4G. Zo heb ik het ook gedaan.

Overigens is er ook nog een aktie (?) dat je daarnaast gratis data krijgt bij elke opwaardering. Zie http://www.lycamobile.nl/...MS&utm_campaign=SMS310315 . Gratis = 10Gb. via 3G en daarna wordt er overgeschakeld naar 2G.

Dus naast de 5Gb via 4G krijg je ook nog 10 Gb. via 3Gb erbij......

Zoals al eerder opgemerkt: houdt er rekening mee dat je een Engels IP-adres krijgt en moet roamen op het Nederlandse netwerk (dat kost overigens niets).

Qua netwerk gebeurt er bij mij iets raars (op de lokatie waar we nu verblijven).

Lyca werkt via het KPN netwerk. Op deze lokatie is volgens KPN nauwelijks of geen 3G dekking. Dat merken we ook met onze smartphones (KPN abbo), die nauwelijks of niet werken op 3G. Volgens KPN is er wel een hele goede 4G dekking.

Voor Lyca heb ik via Ebay een 4G dongel gescoord via Ebay en e.e.a. aangesloten op een TPLINK TL-MR3420 router. 4G dekking is inderdaad goed en je kan inderdaad heel vlot internetten. Youtube en Netflix werken goed. Als het 4G tegoed verbruikt is wordt er omgeschakeld naar 3G. Op die dongel heb ik dan echter een perfect 3G signaal. De indruk wordt gewekt, dat er verbinding is met de 4G infrastructuur maar dan op 3G snelheid. Want 3G werkt hiet immers niet :-) .

Wat wellicht interessant is en wat ik nog ga proberen met een andere SIM-kaart, is uitsluitend 3G gebruiken van Lyca. Dat lijkt nog goedkoper. Je kan voor 10 euro 10Gb mobiele data kopen en dan krijg je de 10 Gb. gratis er nog bij. Hoe het qua snelheid zit weet ik nog niet, maar volgens mij is dit best interessant....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-05 18:57
Wiend schreef op zondag 17 mei 2015 @ 11:26:

Voor Lyca heb ik via Ebay een 4G dongel gescoord via Ebay
Heb je daar ook een linkje van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiend
Ik weet niet precies wat de policy hier is, maar hierbij de link:

http://www.ebay.com/itm/N...ain_0&hash=item46386b0fec

Niet duur, lijkt mij. Zelf heb ik er ondertussen twee. Ze werken in ieder geval met simkaarten van KPN, Lycamobile en Lebara. Ik heb er zelf geen enkel commercieel belang bij.

Zoals gezegd gebruik ik dit ding in combinatie met een TL-MR3420 en dat werkt gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
kan ik de data nu ook in het buitenland gebruiken (frankrijk) las iets over een add on bundel maar kan dat niet terug vinden op de lyca site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcdvd
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-06 16:45
Ook de 4g bundel aangeschaft,
Werkt helaas niet met de samsung galaxy s4.
Gebeld met lyca en die zeggen dat het toestel daar te oud voor is, terwijl ik met vodafone gewoon 4g had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Michel242186 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:44:
kan ik de data nu ook in het buitenland gebruiken (frankrijk) las iets over een add on bundel maar kan dat niet terug vinden op de lyca site?
Je kunt met Lyca in 17 landen gratis roamen heb ik gelezen:
http://www.lycamobile.nl/nl/onbeperkt-bellen

Of dit ook geld als je alleen een 4G data bundel hebt weet ik niet zeker maar zal ik volgende week uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Nee, dat is voor bellen en gebeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik gebruik nu sinds enkele dagen Lycamobile met 4G data bundel, moet zeggen het bevalt goed en het KPN netwerk wat ze gebruiken is erg snel.
Alleen als ik een speedtest doe (op meerdere locaties getest in Amsterdam e.o.) haal ik:

Download: 1-3 Mbps
Upload: 10-12 Mbps

Zit er een cap op de downloadsnelheid, of kan het mogelijk aan hardware of iets anders liggen?

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 156329 op 24-05-2015 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcdvd
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-06 16:45
Anoniem: 156329 schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 11:46:
Ik gebruik nu sinds enkele dagen Lycamobile met 4G data bundel, moet zeggen het bevalt goed en het KPN netwerk wat ze gebruiken is erg snel.
Alleen als ik een speedtest doe (op meerdere locaties getest in Amsterdam e.o.) haal ik:

Download: 1-3 Mbps
Upload: 10-12 Mbps

Zit er een cap op de downloadsnelheid, of kan het mogelijk aan hardware of iets anders liggen?
Wat voor toestel gebruik je, want ik krijg geen 4g signaal en ook is lte niet te selecteren .
Samsung s4 en s5
Pagina: 1 2 3 4 Laatste