Skyforge

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-08 21:18

Ryada

She/Her

BasA1991 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 16:16:
[...]

Ik ga vanavond even een nieuwe tweede account maken, zodat ik 1 char voor met mijn vriendin heb en 1 voor zelf.
Zou ik met deze nieuwe account dan misschien de pantheon kunnen joinen?
Ben een hele nieuwe speler, maar enorm geïnteresseerd in dit spel ( ook al zal ik het niet dagelijks gaan spelen ivm andere games :D )
Tuurlijk mag je met je nieuwe account de pantheon joinen.
Indien je wilt mag je ook met je eerste account samen met je vriendin de pantheon joinen.
Is misschien ook gezellig :)

Mensen ik stel hierbij mijn teamspeak beschikbaar voor alle tweakers die Skyforge spelen.
het ip: 80.82.64.145
Op het moment kunnen er maar 32 mensen joinen maar ik verwacht binnenkort een 256 personen licentie te ontvangen.

[ Voor 15% gewijzigd door Ryada op 28-07-2015 18:56 ]

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasA1991
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-08 10:14
wambamNL schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 18:22:
[...]

Indien je wilt mag je ook met je eerste account samen met je vriendin de pantheon joinen.
Ik zal het even met er overleggen :p
Maar als alle 3 de accounts er dan in kunnen zou top zijn natuurlijk!
Is er iets van een teamspeak ook aanwezig toevallig? (Zie geen ts link onder thread of in eerdere posts)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

BasA1991 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 18:56:
[...]

Ik zal het even met er overleggen :p
Maar als alle 3 de accounts er dan in kunnen zou top zijn natuurlijk!
Is er iets van een teamspeak ook aanwezig toevallig? (Zie geen ts link onder thread of in eerdere posts)
Precies wanneer ik het in de post erboven toevoeg ;)
Hier nog even een herhaling dan maar:

Mensen ik stel hierbij mijn teamspeak beschikbaar voor alle tweakers die Skyforge spelen.
Op het moment kunnen er maar 32 mensen joinen maar ik verwacht binnenkort een 256 personen licentie te ontvangen.

Helaas kan ik de TS niet bereiken anders had ik medeauteur gevraagd zodat ik het topic kan onderhouden etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasA1991
wambamNL schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 18:57:
[...]

Precies wanneer ik het in de post erboven toevoeg ;)
Hier nog even een herhaling dan maar:

Helaas kan ik de TS niet bereiken anders had ik medeauteur gevraagd zodat ik het topic kan onderhouden etc.
Haha, sorry, was precies tegelijk dan inderdaad.

Ik zal vanavond proberen online te komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyxl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-11-2024
Ik mis opeens GoT chat...

Nvm, zeker bug. is al terug.

[ Voor 39% gewijzigd door Oyxl op 28-07-2015 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-09 09:56
Skyforge geprobeerd, ziet er best wel mooi uit.
Alleen de camera bevalt me niet :P en de gameplay niet echt :(
Is gewoon hack&slash :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
lindseysew schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:37:
Het is inderdaad een meer actie MMO dan dat het een MMO ala WoW is met 23 volle skillbars.
Dit is ook de reden van de camera, je moet echt opletten wat je doet, wanneer je dodged en waar je op target enzo.
Jammer dat het je niet kan bekoren, je had de Pantheon weer 10% groter kunnen maken :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyxl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-11-2024
lindseysew schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:37:
Veel MMO's hanteren tegenwoordig het 'action RPG' idee, wat inderdaad dichter bij Hack&Slash komt. Het ligt je of niet natuurlijk. Verder blijft het een MMO. Storyline verwacht ik bij MMO's niet. Als het er is, dan is het een plus.

Tóch zit er wel degelijk wat timing in de acties. Buttonsmashing heeft iig nog geen goede resultaten opgeleverd voor me :)
Renquin schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 16:03:
[...]
Jammer dat het je niet kan bekoren, je had de Pantheon weer 10% groter kunnen maken :)
Aandelen worden steeds minder waard :P

[ Voor 17% gewijzigd door Oyxl op 30-07-2015 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo kreeg van een vriend maandag te horen dat hij wat leuke filmpjes gezien van Skyforge en nieuwe MMO… Dus even een paar filmpjes gezien als eerste indruk en toen maar snel gedownload.

Moet zeggen het bevalt me wel, merk dat ik elke dag zin heb om het te spelen ook al is het soms nog wel erg zoeken hoe dingen nou precies werken. WoW en SWtor zitten toch iets anders in elkaar, maar moet zeggen dat ik er wel kom.(Google is je beste vriend he.) NA 3 dagen spelen ook maar een de Collectors edition gekocht, man wat is die Knight leuk om mee te spelen.

Conclusie na 15 uur spelen, is dat ik blij verrast ben.
Denk dat Skyforge en ik nog een groot aantal avonturen gaan beleven. 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedgy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:15
Geweldig spel! Ben al goed opweg de Archer class te unlocken :) denk dat ik ook nog vele uren plezier ga beleven aan skyforge. Als ik jullie phanteon kan joinen hoor ik het graag, ik speel door de weeks vaak in de avond uren en in het weekend wanneer ik tijd heb. Mijn naam ingame is Lion Esse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
hedgy schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 18:19:
Geweldig spel! Ben al goed opweg de Archer class te unlocken :) denk dat ik ook nog vele uren plezier ga beleven aan skyforge. Als ik jullie phanteon kan joinen hoor ik het graag, ik speel door de weeks vaak in de avond uren en in het weekend wanneer ik tijd heb. Mijn naam ingame is Lion Esse
Hehe, ookal onderweg naar de archer hmmmm.
Zelf moet ik nog 2 bolletjes en dan heb ik hem, beetje jammer alleen dat de shards die ik nodig heb nogal lastig te krijgen zijn op het moment -.-

De pantheon is lichtelijk rustig op het moment. We kunnen wel wat extra mensen gebruiken dus om het wat levendiger te maken!
Enige nadeel is dat ik, volgens mij, niet kan inviten...

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedgy
Weet niet of ik daar online voor moet zijn? Ben nu online in ieder geval. :)
Bij mij zitten er nog 12 nodes tussen voor ik bij archer kom. Suc6 met het verkrijgen van je laatste 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
hedgy schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 19:21:
Weet niet of ik daar online voor moet zijn? Ben nu online in ieder geval. :)
Bij mij zitten er nog 12 nodes tussen voor ik bij archer kom. Suc6 met het verkrijgen van je laatste 2!
Wat is je ingame naam? Dan kan ik je sowieso aan m'n friends list toevoegen.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedgy
Renquin schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 19:42:
[...]

Wat is je ingame naam? Dan kan ik je sowieso aan m'n friends list toevoegen.
Lion Esse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hey, speel ook Skyforge... ben nu druk bezig m'n necromancer te lvl'en... zit in een pantheon maar die is vrij dood... ;( :P

Ingame name is Tita Isendrae

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ingame name here is Warklik heeg zou ook graag de pantheon willen joinen als dat mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffreygek1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-07 14:38
Ik zou vandaag als ik online ben jullie aan de pantheon toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wtrdg
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-09 11:19
Ik zou ook graag de pantheon willen joinen
IGN: Clayah Davis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Er zijn een aantal mensen die willen joinen nu, maar helaas al een paar dagen geen mensen online gezien die kunnen inviten :(
Kan daar iets aan gedaan worden? @wambamNL

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorreH
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-11-2023
Hallo, zou ik een invite kunnen krijgen?
Ik zit nu op 7k prestige en speel voornamelijk cryomancer.
IGN Djoben Istarius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasA1991
wambamNL schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 18:22:
[...]

Nou, daar kom ik ook niet meer.

Ben er nog geen 5 minute, ga ik in de skyforge channel en wordt non stop gepoked en channel joiners/leavers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

BasA1991 schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 17:38:
[...]

Nou, daar kom ik ook niet meer.

Ben er nog geen 5 minute, ga ik in de skyforge channel en wordt non stop gepoked en channel joiners/leavers.
Probleem gevonden,
Waren paar idioten die de ts gehijacked hadden, ben bezig met dit te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Renquin schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 12:28:
Er zijn een aantal mensen die willen joinen nu, maar helaas al een paar dagen geen mensen online gezien die kunnen inviten :(
Kan daar iets aan gedaan worden? @wambamNL
Zal zo online komen, laatste paar dagen een drukke boel bij mij.

Heb iedereen die mij toegevoegd had geinvite in de pantheon.
Teamspeak zal ik binnenkort offline halen want hij word nu door anderen gebruikt die ik tijdelijk toegang had gegeven maar er blijkbaar misbruik van hebben gemaakt.

[ Voor 24% gewijzigd door Ryada op 02-08-2015 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasA1991
Hoe wekrt dat nu precies met classes?
Ik speel nu een paladin, maar is het bedoeling dat je nieuwe classes vrijspeelt( als dat al kan? :P ) en die zijn dan volledig nieuw, of speel je upgraded classes vrij voor specifiek paladin o.i.d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

BasA1991 schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 17:52:
Hoe wekrt dat nu precies met classes?
Ik speel nu een paladin, maar is het bedoeling dat je nieuwe classes vrijspeelt( als dat al kan? :P ) en die zijn dan volledig nieuw, of speel je upgraded classes vrij voor specifiek paladin o.i.d?
Je unlocked classes en die delen alle nodes die je met de andere classes hebt ge unlocked.
De gear is wel volledig niet op de ringen etc na.
Maar over het algemeen share je het meeste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasA1991
wambamNL schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 18:00:
[...]

Je unlocked classes en die delen alle nodes die je met de andere classes hebt ge unlocked.
Okay, het is me allemaal nog niet helemaal duidelijk maar ik denk dati k gewoon nog ff door moet spelen :P
De hele nodes/symbols(?) etc. en class system is nog wat vaag.

Miscshien morgen maar even de wiki doorlezen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Trouwens nog een tip omdat ik hier tegenaan liep... Je prestige boosten is leuk maar let erop dat je je gear / proficiency wel meelvl'ed, gebruik alleen gear die echt je dmg boost. Ik had m'n Prestige flink omhoog gehaald met m'n Order maar daardoor werden zones veel te lastig, ze scalen namelijk met je Prestige en niet met gear. Ik heb nu ook best veel gear die ik niet kan dragen vanwege gebrek aan proficiency...

Zie ook: https://www.reddit.com/r/...estige_is_not_good_thing/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prestige93
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-07-2024
wambamNL schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 18:00:
[...]

Hey wam, alweer klaar met CS:GO? ben toevallig ook begonnen met Skyforge dus kom je wel een keer stalke op de TS :D

Steam: http://steamcommunity.com/id/Prestige93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tombhawk
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-03-2024
Hey goedemorgen mensen!

Ik ben nu een paar dagen bezig met Skyforge, en ik moet zeggen ik vind het best leuk spelen.

Ik zit ingame in een pantheon genaamd Cantonium Elites, en normaal gesproken zet ik geen recruitment berichtjes op tweakers maar ik kreeg deze tip van een nieuwe member, dus ik doe het lekker toch :P

Anyways even kort over Cantonium Elites :

CE is een NL/BE community die al jaren actief is en waar ook meerdere games gespeeld worden zoals Skyforge, maar ook GTA, Overwatch, WOW en Wildstar.
De community telt momenteel 100+(!)(op facebook) leden.
Verder hebben we een Mumble server en ik dacht ook een TS3 server.

Terug naar Skyforge :

De pantheon van CE is momenteel dus aan het rekruteren omdat we natuurlijk met zoveel mogelijk leuke mensen willen gaan spelen en met de prestige scaling die a.s. gaat komen wordt dit alleen maar makkelijker.
We willen de endgame content gaan verkennen zoals raids en anomalies/distortions maar sommige mensen (zoals ikzelf) zijn ook in voor een potje PvP.

Kortom : zit je nog niet in een pantheon of is je huidige pantheon een beetje meh, kom eens kijken bij Cantonium Elites!

Owja, nog even wat praktische informatie :

Facebook van CE Algemeen : https://www.facebook.com/groups/cantoniumelites/
Facebook van CE Skyforge : https://www.facebook.com/groups/CEskyforge/

Mocht je interesse hebben dan mag je een whisper geven aan de volgende IGN :
Graniet Gruis
Swexy Lorsan
Vrouwtje Leetepel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasA1991
Ik ben nu op een punt gekomen dat ik niet echt meer nieuwe nodes(?) kan unlocken omdat die rode steen dingen op zijn.
Dan wil ik dus verder gaan questen etc voor meer van die dingen, maar nu kan ik niet verder omdat ik prestige 1000 moet hebben voordat ik verder kan met de mainquest?

Moet ik nu dus alle content die ik al heb gedaan, blijven herhalen tot ik betere gear etc vindt en dan pas kan ik weer verder met de story?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
BasA1991 schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 22:45:
Ik ben nu op een punt gekomen dat ik niet echt meer nieuwe nodes(?) kan unlocken omdat die rode steen dingen op zijn.
Dan wil ik dus verder gaan questen etc voor meer van die dingen, maar nu kan ik niet verder omdat ik prestige 1000 moet hebben voordat ik verder kan met de mainquest?

Moet ik nu dus alle content die ik al heb gedaan, blijven herhalen tot ik betere gear etc vindt en dan pas kan ik weer verder met de story?
Als je in de Divine Obervatory kijkt naar de wereldmap, dan zie je een aantal mogelijke plekken waar je heen kan gaan. Dungeons/gebieden/pvp dingen.
Deze geven allemaal andere rewards. Dit zijn de blauw/rood/groene sparks, coins en ancient texts, of als je aan je cap zit ander soort materialen.
Je zegt dat je rode sparks nodig hebt, dan moet je inderdaad content opnieuw gaan doen om deze te halen.
Dit is een beetje wat elke MMO doet.

Moet wel zeggen dat de dungeons best leuk blijven, ookal doe je ze voor de 10e keer, gezien je op moet blijven letten op wat je doet en de mobs met je mee schalen als jij ook sterker wordt.

Zit nu zelf rond de 7k prestige, ben heel erg aan het proberen om m'n prestige zo laag mogelijk te houden en m'n effectiviteit zo hoog mogelijk, zoals beschreven in het gelinkte Reddit artikel een aantal posts hierboven.
Moet zeggen dat het aardig werkt tot nu toe :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasA1991
Renquin schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 09:33:
[...]

Als je in de Divine Obervatory kijkt naar de wereldmap, dan zie je een aantal mogelijke plekken waar je heen kan gaan. Dungeons/gebieden/pvp dingen.
Deze geven allemaal andere rewards. Dit zijn de blauw/rood/groene sparks, coins en ancient texts, of als je aan je cap zit ander soort materialen.
Je zegt dat je rode sparks nodig hebt, dan moet je inderdaad content opnieuw gaan doen om deze te halen.
Dit is een beetje wat elke MMO doet.

Moet wel zeggen dat de dungeons best leuk blijven, ookal doe je ze voor de 10e keer, gezien je op moet blijven letten op wat je doet en de mobs met je mee schalen als jij ook sterker wordt.

Zit nu zelf rond de 7k prestige, ben heel erg aan het proberen om m'n prestige zo laag mogelijk te houden en m'n effectiviteit zo hoog mogelijk, zoals beschreven in het gelinkte Reddit artikel een aantal posts hierboven.
Moet zeggen dat het aardig werkt tot nu toe :)
Ik dacht ook wel dat dat zo zou zijn, maar het leek me al erg snel om nu al de content te moeten herhalen.
Blijft dit lang zo?
Doe jij zelf op 7k prestige bijvoorbeeld ook nog steeds de dungeons die ik op 800 prestige doe, omdat het toch goed scaled?

Daarbij had ik ook nu 4x wat dungeons gedaan waar stond dat ik er rode sparks van zou krijgen(dacht ik tenmintse, er stond zon rood achthoekje bij :D ), maar kreeg er alleen blauwe van.

[ Voor 6% gewijzigd door BasA1991 op 10-08-2015 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
BasA1991 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 10:02:
[...]

Ik dacht ook wel dat dat zo zou zijn, maar het leek me al erg snel om nu al de content te moeten herhalen.
Blijft dit lang zo?
Doe jij zelf op 7k prestige bijvoorbeeld ook nog steeds de dungeons die ik op 800 prestige doe, omdat het toch goed scaled?

Daarbij had ik ook nu 4x wat dungeons gedaan waar stond dat ik er rode sparks van zou krijgen(dacht ik tenmintse, er stond zon rood achthoekje bij :D ), maar kreeg er alleen blauwe van.
De cap waar jij het over hebt, naar de 1000 toe, ben ik zelf ook tegenaan gelopen. Hierna valt het mee moet ik zeggen en is de progressie redelijk goed geregeld.
Houd er btw rekening mee dat je zo min mogelijk nodes met "might" unlocked, dit boost enkel je prestige zonder verder veel voor je char te doen.

Een aantal gebieden/dungeons moet je zelfs naar terug omdat daar story quests zijn. Dus ja, ik doe af en toe nog steeds die dungeons/gebieden. De dungeons scalen, de gebieden niet. Daar ren je dus doorheen, wat ook niet erg is :)

Waren het lichtblauwe of donkerblauwe sparks? Als het donkerblauwe waren, dan zit je misschien aan je wekelijkse cap (kan je zien als je P klikt en vervolgens naar de "currency" tab gaat).

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasA1991
Renquin schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 11:54:
[...]

De cap waar jij het over hebt, naar de 1000 toe, ben ik zelf ook tegenaan gelopen. Hierna valt het mee moet ik zeggen en is de progressie redelijk goed geregeld.
Houd er btw rekening mee dat je zo min mogelijk nodes met "might" unlocked, dit boost enkel je prestige zonder verder veel voor je char te doen.

Een aantal gebieden/dungeons moet je zelfs naar terug omdat daar story quests zijn. Dus ja, ik doe af en toe nog steeds die dungeons/gebieden. De dungeons scalen, de gebieden niet. Daar ren je dus doorheen, wat ook niet erg is :)

Waren het lichtblauwe of donkerblauwe sparks? Als het donkerblauwe waren, dan zit je misschien aan je wekelijkse cap (kan je zien als je P klikt en vervolgens naar de "currency" tab gaat).
Ik zat nog op het volledige rechte pad met nodes, ben nu pas bij waar ik keuzes moet gaan maken. Heb nu dus alles gewoon unlocked, maar zal er op gaan letten :P
Kan ik trouwens uiteindelijk echt alle nodes unlocken of als je 1 kant op gaat kan automatisch de andere kant niet meer?

En het waren lichtblauwe, ik kom met mijn 1 uurtje per dag denk ik niet aan mijn cap :D
Maar misschien keek ik wel gewoon niet goed..
Even een voorbeeldje:
http://i.imgur.com/YFA9z4p.jpg

Als ik Squad zou doen krijg ik daar dan rode sparks? En in region 1 van de 3 of alle 3? Of staat dat echt heel ergens anders voor? 8)7
Moet ik ergens anders kijken voor wat voor sparks ik er krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Als er 1 kleur bij staat krijg je die ene kleur.
De regions geven alle kleuren, dit komt omdat er verschillende soort questlines in de regions zijn die je uitvoert.
Minimaal 1 questline die rood geeft, 1 die blauw geeft en 1 die groen geeft.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasA1991
Renquin schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 13:10:
Als er 1 kleur bij staat krijg je die ene kleur.
De regions geven alle kleuren, dit komt omdat er verschillende soort questlines in de regions zijn die je uitvoert.
Minimaal 1 questline die rood geeft, 1 die blauw geeft en 1 die groen geeft.
Oke toppie, dan ga ik gewoon nog wat van die dungeons doen denk ik.
Maar je zegt dat ik niet te veel nodes met 'might' moet unlocken, maar volgens mij geven al mijn nodes (als paladin zijnde, waar ik dus ook rode sparks voor nodig heb) might.
En je kan toch niet nodes overslaan? Wacht je dan echt nog met alle nodes unlocken een tijdje?
En ik weet dat je je prestige niet te hard wilt boosten, maar waarom eigenlijk niet, want wat doe je in de tussentijd? Dan werk je toch ook gewoon aan je gear en sparks etc. zodat je erna weer je prestige kan verhogen?

Veel vragen ik weet het, heb erg veel rondgelezen overal maar vind het allemaal nog steeds wat vaag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Shalien Greywood add me maar ik log vanavond denk ik eventjes in.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
BasA1991 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 13:38:
[...]

Oke toppie, dan ga ik gewoon nog wat van die dungeons doen denk ik.
Maar je zegt dat ik niet te veel nodes met 'might' moet unlocken, maar volgens mij geven al mijn nodes (als paladin zijnde, waar ik dus ook rode sparks voor nodig heb) might.
En je kan toch niet nodes overslaan? Wacht je dan echt nog met alle nodes unlocken een tijdje?
En ik weet dat je je prestige niet te hard wilt boosten, maar waarom eigenlijk niet, want wat doe je in de tussentijd? Dan werk je toch ook gewoon aan je gear en sparks etc. zodat je erna weer je prestige kan verhogen?

Veel vragen ik weet het, heb erg veel rondgelezen overal maar vind het allemaal nog steeds wat vaag :P
Je kan inderdaad een hoop nodes niet overslaan en dat is ook niet erg, maar ik doel op de nodes waar je specifiek heen gaat om ze te unlocken (degenen die meestal naar boven of beneden gaan en niet de standaard weg volgen naar de volgende skill o.i.d.).
Je belangrijkste stats zijn Strength en Stamina.

Het probleem met might is dat dit maar 1 dmg per 10 punten geeft. Strength geeft 1 dmg per 2 punten.
Might poost wel erg je prestige, waardoor je sterker kan lijken dan je bent. Dit is misschien even leuk, maar naarmate je verder komt merk je dat dungeons ineens niet meer te doen zijn. Vooral als tank merk je dit zeer sterk, omdat je gewoon HP terkort komt om te overleven.

Natuurlijk gaat je prestige ook door je gear enzo omhoog, dit is ook de bedoeling van de game.
Zoek even op wat de belangrijkste stats zijn voor je Paladin (Strenght weet ik zeker, secundary stats weet ik niet uit m'n hoofd) en investeer daar in.
Ook bij het upgraden van je gear, houd de volgende regel aan: een blauw of hoger item met de juiste stats/abilities, ookal heeft het lager prestige, is ALTIJD beter dan een hogere prestige groen item.
Verder is het belangrijk dat je eerst je ring slot upgrade (dat driehoekje naast je ringen) en als laatste pas je wapen. Je wapen slot geeft namelijk veel might, waar je niet zoveel aan hebt in vergelijking met de secundary stats die je ring slot geeft.

Hoop dat dit je een beetje verder helpt :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasA1991
Renquin schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 15:01:
[...]

Je kan inderdaad een hoop nodes niet overslaan en dat is ook niet erg, maar ik doel op de nodes waar je specifiek heen gaat om ze te unlocken (degenen die meestal naar boven of beneden gaan en niet de standaard weg volgen naar de volgende skill o.i.d.).
Je belangrijkste stats zijn Strength en Stamina.

Het probleem met might is dat dit maar 1 dmg per 10 punten geeft. Strength geeft 1 dmg per 2 punten.
Might poost wel erg je prestige, waardoor je sterker kan lijken dan je bent. Dit is misschien even leuk, maar naarmate je verder komt merk je dat dungeons ineens niet meer te doen zijn. Vooral als tank merk je dit zeer sterk, omdat je gewoon HP terkort komt om te overleven.

Natuurlijk gaat je prestige ook door je gear enzo omhoog, dit is ook de bedoeling van de game.
Zoek even op wat de belangrijkste stats zijn voor je Paladin (Strenght weet ik zeker, secundary stats weet ik niet uit m'n hoofd) en investeer daar in.
Ook bij het upgraden van je gear, houd de volgende regel aan: een blauw of hoger item met de juiste stats/abilities, ookal heeft het lager prestige, is ALTIJD beter dan een hogere prestige groen item.
Verder is het belangrijk dat je eerst je ring slot upgrade (dat driehoekje naast je ringen) en als laatste pas je wapen. Je wapen slot geeft namelijk veel might, waar je niet zoveel aan hebt in vergelijking met de secundary stats die je ring slot geeft.

Hoop dat dit je een beetje verder helpt :)
Thanks!

Hm, ring nog helemaal niet geupgrade, alleen nog maar weapon en shield gedaan haha.
Zal op die gear ook gaan letten dan, snap nog niet precies wat alle stats zijn, maar daar ga ik dan ook op focussen!
Dacht idd wel dat hogere prestige gear niet perse de betere keuze is.

Misschien even helemaal opnieuw beginnen toch nog :D Of maakt het voor nu (onder 1k prestige) allemaal toch nog niet zo veel uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
BasA1991 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 15:06:
[...]

Thanks!

Hm, ring nog helemaal niet geupgrade, alleen nog maar weapon en shield gedaan haha.
Zal op die gear ook gaan letten dan, snap nog niet precies wat alle stats zijn, maar daar ga ik dan ook op focussen!
Dacht idd wel dat hogere prestige gear niet perse de betere keuze is.

Misschien even helemaal opnieuw beginnen toch nog :D Of maakt het voor nu (onder 1k prestige) allemaal toch nog niet zo veel uit?
Maakt allemaal nog niet uit. 1k is niets in het grote geheel :) Heb al mensen op 30 en 40k zien rondlopen, dus no worries :)

Verder raad ik je aan om het goedkoopste pakket ingame cash te kopen, als je kan, kost je 3 euro maar geeft je een permanente mount. Dit is HEEL handig.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasA1991
Renquin schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 15:37:
[...]

Maakt allemaal nog niet uit. 1k is niets in het grote geheel :) Heb al mensen op 30 en 40k zien rondlopen, dus no worries :)

Verder raad ik je aan om het goedkoopste pakket ingame cash te kopen, als je kan, kost je 3 euro maar geeft je een permanente mount. Dit is HEEL handig.
Gedaan, maar de payment staat nu al 40 minuten op processing :(
Maar even een ticketje aangemaakt, maar is toch best raar dat ie er zoveel moeite mee heeft. Of komt dit erg vaak voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
BasA1991 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:36:
[...]

Gedaan, maar de payment staat nu al 40 minuten op processing :(
Maar even een ticketje aangemaakt, maar is toch best raar dat ie er zoveel moeite mee heeft. Of komt dit erg vaak voor?
Had ik ook, maar inmiddels had ik allang dat ding in m'n bags gevonden.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morocius
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-07 12:28
Mijn bevindingen na een uurtje of 3 gespeeld te hebben.Het class wissel systeem is een gimmick, het heeft vrij weinig nut om van class te veranderen als je daar niks in vrij hebt gespeeld. Of je moet een hybride maken maar dat lijkt mij nooit de bedoeling.

Opzich speeld het wel aardig weg, en ik heb me prima vermaakt maar ik trekt toch wel in twijfel hoe repeterend het gaat voelen. Misschien word het beter als je op een nuttige wijzen van class kunt wisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Ik heb er nu ook een uur of drie in zitten, maar op de één of andere manier kan het mij niet trekken. Je wordt meteen dood gegooid met te veel opties dit in het spel zitten. Hoevel currencies heb je wel niet? En wat kan je daar mee doen? Ik heb geprobeerd alles te begrijpen, maar het lukt me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-06-2018
Erg herkenbaar beeld na drie uur spelen. Heb het spel toen zelf ook naast me neergelegd. Weekje later toch weer opgepakt en na nog twee uur spelen pakte het spel me alsnog.

Mijn advies is dus voor om nog even vol te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasA1991
Lector schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:47:
Erg herkenbaar beeld na drie uur spelen. Heb het spel toen zelf ook naast me neergelegd. Weekje later toch weer opgepakt en na nog twee uur spelen pakte het spel me alsnog.

Mijn advies is dus voor om nog even vol te houden.
Helemaal mee eens, ik snapte er in het begin ook echt heel weinig van omdat er gewoon zoveel verschillende dingen zijn.
Maar als je het wat tijd gunt, goed leest wat er staat bij alles (want bijna alles staat wel uitgelegd) en misschien nog even deze topic en de wiki doorleest, komt het snel goed.

Nieuwe mmorpg's zijn altijd even uitzoeken, als dat niet zo is is het weer te 13 in een dozijn en te saai, dus ik heb dit liever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Tsjah, 3 uur spelen is nou ook niet bepaald veel, zeker niet voor een MMO.
Ook niet om een eerste beeld te krijgen.

Wat betreft het wisselen van class, het is inderdaad zo dat je de skills moet vrijspelen, maar gear e.d. dropt gewoon ook als je met een andere class aan het spelen bent.
Het wisselen voegt wel degelijk iets toe. Als ik nu eens geen zin heb om support te spelen, dan wissel ik naar een dmg class. Het kost je inderdaad wat shards om de meeste basis abilities te unlocken, maar da's logisch. De meeste talents unlock je sowieso pas na veel langer spelen met een class.
Heb er volgens mij een uur of 30 op zitten met m'n Lightbinder en heb nu iets van 66% van de class unlocked.

Mijn aanbeveling zou zijn minstens een uur of 10 in welke willekeurige MMO dan ook te stoppen, voordat je weet of het iets voor jou is of niet. Mits uberhaupt de stijl/look/feel al niets voor je is, dan moet je er uberhaupt geen tijd in stoppen.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Ja drie uur is inderdaad niet echt veel, maar bij mij moet een spel mij meteen naar binnen trekken. Zeker een MMO. Maar ik heb hem nog niet afgeschreven. Ik zal in de loop van tijd wel wat meer gaan spelen, maar op het moment ook erg druk met CS en de tijd die ik heb steek ik liever daar in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morocius
Gister avond alle classes uit kunnen proberen in de trainingsroom, wel knap gedaan dat elke class toch wel erg verschillend van elkaar is.

Monk en Slayer had ik het meeste mee, een welkome aanvulling zou zijn om bij het path wat je kiest te laten zien wat je er zo'n beetje voor nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Gezien de GoT pantheon een beetje erg dood is, wil ik graag bij een ander.
Was benieuwd hoe levend die van jullie is op het moment, dan weet ik of ik die wil joinen :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tombhawk
Renquin schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:28:
[...]

Gezien de GoT pantheon een beetje erg dood is, wil ik graag bij een ander.
Was benieuwd hoe levend die van jullie is op het moment, dan weet ik of ik die wil joinen :)
sorry voor de laatste reactie.. ik had verwacht dat ik wel een notificatie zou krijgen in de mail op het moment dat er een quote/reply zou komen.. niet dus haha.

anyways, die van ons begint te bloeien we hebben een stuk of 6 clans waar we 6 leden in kwijt kunnen raken en we hebben nog wat plek over.

deze week zijn we dagelijks met ongeveer 6-10 man aanwezig geweest en dan nog een aantal mensen die wel online zijn maar niet op mumble.

Ik merk dat we echt groeiende zijn, dus ja hoe levend is het? verwacht geen bruisende "BarrensChat of LFG spam kanaaltje" maar er zijn genoeg mensen om content mee te doen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
tombhawk schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:27:
[...]

sorry voor de laatste reactie.. ik had verwacht dat ik wel een notificatie zou krijgen in de mail op het moment dat er een quote/reply zou komen.. niet dus haha.

anyways, die van ons begint te bloeien we hebben een stuk of 6 clans waar we 6 leden in kwijt kunnen raken en we hebben nog wat plek over.

deze week zijn we dagelijks met ongeveer 6-10 man aanwezig geweest en dan nog een aantal mensen die wel online zijn maar niet op mumble.

Ik merk dat we echt groeiende zijn, dus ja hoe levend is het? verwacht geen bruisende "BarrensChat of LFG spam kanaaltje" maar er zijn genoeg mensen om content mee te doen :9~
Goed om te weten.
Als ik vanavond online ben zal ik de aangegeven mensen eens poken, mits ze online zijn :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asator
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-02-2024
tombhawk schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:27:
[...]

Rond welk perstige zitten de mensen in de Patheon? Sinds de laatste update is het lastig om alleen nieuwe items te farmen dus zit er ook aan te denken een Patheon te joinen. Het zou dan wel handig zijn als er mensen rond het zelfde niveau zitten om impossible missions mee te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tombhawk
Renquin schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:46:
[...]

Goed om te weten.
Als ik vanavond online ben zal ik de aangegeven mensen eens poken, mits ze online zijn :)
vaak wel, ikzelf helaas niet maar gaat zeker goed komen (y)
Asator schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 14:17:
[...]

Rond welk perstige zitten de mensen in de Patheon? Sinds de laatste update is het lastig om alleen nieuwe items te farmen dus zit er ook aan te denken een Patheon te joinen. Het zou dan wel handig zijn als er mensen rond het zelfde niveau zitten om impossible missions mee te kunnen doen.
ikzelf zit sinds gisteren op 9.1K (ik ga bewust trager ivm class development) en de hoogste zit nu rond de 13K dacht ik zo.. maar ik denk dat de meeste tussen de 3 en de 5K prestige zitten

[ Voor 50% gewijzigd door tombhawk op 14-08-2015 14:50 . Reden: 2e quote erbij zetten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morocius
Nu een weekje gespeeld, slayer geunlocked wel even wennen dat je dan geen wapens en/of skills hebt. Zit nu bijna weer op het punt dat ik verder kan gaan naar een andere class, twijfel nog wel voor welke class, ik neig naar berserker maar dat gaat wel even duren misschien eerst maar kinetic oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asator
tombhawk schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 14:46:
[...]

vaak wel, ikzelf helaas niet maar gaat zeker goed komen (y)

[...]

ikzelf zit sinds gisteren op 9.1K (ik ga bewust trager ivm class development) en de hoogste zit nu rond de 13K dacht ik zo.. maar ik denk dat de meeste tussen de 3 en de 5K prestige zitten
Inmiddels zit ik zelf rond de 17k. Denk dat de patheon dus iets te laag zit voor mij :-(

Weet iemand anders nog een leuke patheon waar de meeste mensen zo rond de 17k prestige zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Asator schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 10:57:
[...]

Inmiddels zit ik zelf rond de 17k. Denk dat de patheon dus iets te laag zit voor mij :-(

Weet iemand anders nog een leuke patheon waar de meeste mensen zo rond de 17k prestige zitten?
Met het nieuwe scaling systeem, maakt je eigen lvl niet zo gek veel meer uit.
Vooral niet gezien veel mensen proberen hun prestige te powerlvl'en en even vergeten om te zorgen dat ze evenredig sterk moeten worden.

Ken niet super veel Pantheons, ik weet dat Codex Astartes veel "high-lvl's" binnen heeft, maar dat moet je maar net liggen.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asator
Renquin schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:19:
[...]

Met het nieuwe scaling systeem, maakt je eigen lvl niet zo gek veel meer uit.
Vooral niet gezien veel mensen proberen hun prestige te powerlvl'en en even vergeten om te zorgen dat ze evenredig sterk moeten worden.

Ken niet super veel Pantheons, ik weet dat Codex Astartes veel "high-lvl's" binnen heeft, maar dat moet je maar net liggen.
Mijn Temples zijn nog maar net rank 6 dus daar ben ik niet echt mee aan het powerlevelen. Ik heb zelf nu ook 3 ringen met Strength, Luck, Accuracy en Crit. Deze heb ik nu maar behaald door 10vs10 PvP te doen.

Loot halen door middel van dungeons is gewoon niet te doen, juist door de scaling. Waar ik met PvP soms loot met 1000+ proficieny krijg ik uit dungeons nog steeds rond de 700 proficiency.

Alleen als je zelf een groep maakt en de juiste dungeons doet op impossible difficulty kan je loot met hogere proficiency krijgen. Vandaar dat ik ook een patheon zoek met mensen die deze dungeons met mij kunnen doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tombhawk
Ik snap hem helemaal.
Heb ook even een spreadsheet erbij gehaald waar alle prof. brackets in zitten en in de bracket waar ik in zit zit in de 921 - 1106 met 14980 prestige.

De bracket waar jij in kunt zitten met je prestige is 1161 - 1442 met 18k+ prestige.

bron :
https://docs.google.com/s...X-nt8HzvC5F3t0/edit#gid=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Van het weekend een paar uur bezig geweest, ik zie de potentie in het spel. Maar eens een kans gaan geven.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasA1991
Is al een tijdje rustig in dit topic :-(

Ik speel dit spel toch nog erg graag, vind het leuk dat er erg veel verschillende upgrades te behalen zijn, voornamelijk het multiple classes systeem vind ik erg relaxed.

Ik zie zo nu en dan een interessante pantheon langs komen, maar vragen allemaal redelijk hoge prestige, ik zit pas op de 3,5k :-(

Mensen van hier die nog spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
BasA1991 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:35:
Is al een tijdje rustig in dit topic :-(

Ik speel dit spel toch nog erg graag, vind het leuk dat er erg veel verschillende upgrades te behalen zijn, voornamelijk het multiple classes systeem vind ik erg relaxed.

Ik zie zo nu en dan een interessante pantheon langs komen, maar vragen allemaal redelijk hoge prestige, ik zit pas op de 3,5k :-(

Mensen van hier die nog spelen?
Een tijdje nog elke dag ingelogd voor m'n volgers, maar de laatste week niet echt tijd gehad. Al weken niet meer gelvl'd ofzo.
ZIt bij een nederlandse guild met veel mensen van verschillende prestige levels, dus daar kan je zo bij als je wilt. Weet alleen ff niet wie je ervoor moet hebben, sorry :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Sinds 11 april f2p op ps4.
Zijn er andere die het gaan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ini
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09 13:42

ini

Life is what you make of it

ik heb de eerste paar questen gedaan op de PS4, speelt lekker weg. Ik ben zeker van plan het even een serieuze kans te geven.

Testspecialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-07 09:15
Ik heb hem ook gespeeld op de ps4 en aan het begin is het wel leuk maar op een gegeven moment word het saai en is het niks anders dan alleen maar grinden. Nu is dat natuurlijk altijd wel bij mmo's maar hier hebben ze alle leuke dingen om voor te spelen er uit gehaald. De gear lijkt namelijk allemaal op elkaar en je hebt ook geen gear met aparte stats het is alleen hopen dat je iets vind met een puntje hoger. Daarbij komt ook nog dat ik het might en prestige systeem allemaal maar raar vind en de framerate is af en toe echt belachelijk. Ik vind het wel jammer want ik had goeie hoop voor deze MMO.
Pagina: 1 2 Laatste