Beste mede-tweakers,
Ik heb mijn lijstje bij elkaar, en zou graag jullie mening willen weten,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan websites, te gaan bouwen & wat andere dingen te gaan scripten. Verder hou ik wel van photoshoppen en video's editen voor mn vrienden. Battlefield 4 & GTA V Dat moet deze pc zeker ook kunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
onder de 700,- zou wel in mn budget passen, maar te duur moet hij zeker niet worden. Ik wil proberen zoveel mogelijk op een veiling of in reclames te kopen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Logitech G300, een azer blackwidow 2013 en '2' ACER K222HQLBD schermen & mijn Apple Powermac G5 case + 1 TB hardeschijf
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
8 GB RAM + gtx 750 of hoger.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Asus, Intel, Corsair uit betrouwbare reviews
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo stil mogelijk, maar hoeft niet speciaal daarop worden gebaseerd
Ga je overklokken?
Niet van plan, misschien in de toekomst ?
Hier mijn lijstje, ik denk dat als mijn budget groter is, dat ik dan een ssd koop voor mijn programma's.
Ik heb mijn lijstje bij elkaar, en zou graag jullie mening willen weten,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan websites, te gaan bouwen & wat andere dingen te gaan scripten. Verder hou ik wel van photoshoppen en video's editen voor mn vrienden. Battlefield 4 & GTA V Dat moet deze pc zeker ook kunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
onder de 700,- zou wel in mn budget passen, maar te duur moet hij zeker niet worden. Ik wil proberen zoveel mogelijk op een veiling of in reclames te kopen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Logitech G300, een azer blackwidow 2013 en '2' ACER K222HQLBD schermen & mijn Apple Powermac G5 case + 1 TB hardeschijf
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
8 GB RAM + gtx 750 of hoger.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Asus, Intel, Corsair uit betrouwbare reviews
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo stil mogelijk, maar hoeft niet speciaal daarop worden gebaseerd
Ga je overklokken?
Niet van plan, misschien in de toekomst ?
Hier mijn lijstje, ik denk dat als mijn budget groter is, dat ik dan een ssd koop voor mijn programma's.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 179,95 | € 179,95 |
1 | Asus H81M-PLUS | € 52,95 | € 52,95 |
1 | Asus GTX760-DC2OC-2GD5 | € 199,- | € 199,- |
1 | Corsair Vengeance LP 8GB 1600MHz CL10 | € 63,57 | € 63,57 |
1 | Corsair CX500M | € 64,26 | € 64,26 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 559,73 |