Tegen, de media denkt nu al te vaak dat Nederland ophoudt bij de grenzen van Amsterdam. Dat zou alleen maar meer worden als de regering er ook komt te zitten.
Laat ik nou net even over het Binnenhof lopen.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Tim Schuhmacher schreef op zondag 05 april 2015 @ 16:23:
Tegen, de media denkt nu al te vaak dat Nederland ophoudt bij de grenzen van Amsterdam. Dat zou alleen maar meer worden als de regering er ook komt te zitten.
offtopic:
Ach, wie neemt die media nou nog serieus
Zelfs als ik wil weten wat er in 020 gebeurt, zal ik niet snel de media raadplegen maar eerder een lokale roeptoeter.
Ach, wie neemt die media nou nog serieus
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Je snapt mijn punt wel, neem ik aan
Waarom is dat een argument tegen het verplaatsen van het parlement naar de hoofdstad van het land?Tim Schuhmacher schreef op zondag 05 april 2015 @ 16:23:
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.