Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Bullet NL schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 17:58:
[...]

Das nou precies het probleem met de huidige generatie top modellen (S6 en M9)
Beide zijn het prima toestellen, maar.... Ze hebben beide ook hun nadelen.
Ik heb het niet eens over processorkracht oid, ze zijn beide meer dan snel genoeg.
Voor de M9 gaat het mij om de camera zonder IOS, accu en temperatuur hebben ze al gefixt zo te lezen.
Voor de S6 zit ik inderdaad met de accu grote en het ontbreken van een SD slot, ben er inmiddels achter dat dit wel fijn is. En niet onbelangrijk, een SD slot maakt een toestel natuurlijk ook goedkoper.

Een combinatie van een Note 4, S6 en M9 lijkt mij ideaal...

de SoC van de M6, accu en schermgrote van de Note 4, reslolutie van de S6, geluid, SD-slot en software van de M9...
Droomtoestel inderdaad, alleen het uiterlijk mag je nog even bepalen! En oja, ik denk dat je de S6 bedoelt bij de SoC. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
Dattack schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 18:42:
[...]

Droomtoestel inderdaad, alleen het uiterlijk mag je nog even bepalen! En oja, ik denk dat je de S6 bedoelt bij de SoC. ;)
Lol, yup S6.... Uiterlijk heb ik wel een idee over, dual speakers met Gorilla glas aan de voorkant (wat over de speakers door loopt en een alu-body. Liefst in een donkere kleur zoals de grijze variant van de M8, welke niet zo vette vinger magneet is als een telefoon van volledig glas (Nu de S6, maar ik doel met name op het gene wat ik bij de Sony Z serie heb gezien).

[ Voor 23% gewijzigd door Bullet NL op 20-03-2015 18:53 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goofer_nieuw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 19:32
Gisteren ook de knoop doorgehakt en een S6 in preorder.

Heb nu een M7. Was vrijwel zeker dat ik een M9 zou gaan halen. Na de tweakers review vorige week al zeer in twijfel. En na verschillende reviews van de laatste paar dagen met de nieuwe update die de throttling problemen van de M9 heeft verholpen definitief voor de S6 gekozen.

Voor het eerst in mijn leven een samsung galaxy phone. Ben zeer benieuwd. Op papier en obv de verschillende previews zeker een telefoon die een waardige opvolger van mijn M7 gaat worden.

Wat voor mij de doorslag gaf: super camera en beeld. Snelste SoC en een fijne vingerafdruk scanner. Gebruik nu de S5 swipe variant op mijn galaxy tab S. Zeker niet perfect, maar werkt goed genoeg. Zal op de S6 dus alleen maar comfortabeler, sneller en makkelijker zijn om de S6 te unlocken. Een handeling die ik zeker 30x per dag doe

Nu gaat het lange wachten tot 10 april beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goofer_nieuw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 19:32
Lange wachten over. Morgen komt de S6.

Dan kijken of een Samsung echt beter bevalt dan een HTC. Mijn huidige M7 heeft de lat hoog gelegd de afgelopen twee jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
goofer_nieuw schreef op donderdag 09 april 2015 @ 23:28:
Lange wachten over. Morgen komt de S6.

Dan kijken of een Samsung echt beter bevalt dan een HTC. Mijn huidige M7 heeft de lat hoog gelegd de afgelopen twee jaar.
Ik kom van exact dezelfde situatie. Rond de 10 jaar htc/qtek, nu voor t eerst een Samsung. Was eigenlijk nog enorm tevreden met mn m7, maar mocht een nieuw toestel uitkiezen en kreeg een redelijk prijsje voor mn m7. Ben wel echt onder de indruk van de snelheid en de camera, ondanks dat ik de m7 al snel zat vond. Alles gaat gewoon net wat sneller (apps installeren, website laden etc). Maar de camera is echt een verademing. Prachtig scherm (nog geen vlekken of opvallende waas ontdekt). Ben alleen nog aan t ontdekken hoe bepaalde dingen werken die ik bij de m7 op een bepaalde manier gewend was (bijv tekst website passend maken na inzoomen). Nu ik alles naar mn hand gezet heb en wat optimalisaties heb doorgevoerd ben ik meer dan tevreden en ben ik mn m7 al bijna vergeten. 😉

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Denk dat ik voor lg g4 ga,wil de samsung s6 wel alleen ben bang dat amoled scherm na een tijdje weer geel-blauw wordt.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Pagina: 1 2 Laatste