Laat maar weten of ik er iemand mee blij heb kunnen maken
[ Voor 3% gewijzigd door McKING op 21-06-2015 02:24 ]
Gebruikt voor een vriendin die er ook nog één nodig had, heel erg bedankt!McKING schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 19:09:
Ik heb ook nog een code over alleen geen idee of deze nog geldig is aangezien ik de wireless lader automatisch heb gekregen:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Laat maar weten of ik er iemand mee blij heb kunnen maken
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Valt me net op dat de abonnement duurder is geworden. Ik wou het namelijk ook net geen bestellen. Echt jammer.NVE91 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 20:28:
Iemand toevallig nog een code over ?
Over welke abonnement heb je het?ecjanga schreef op zondag 21 juni 2015 @ 20:47:
Valt me net op dat de abonnement duurder is geworden. Ik wou het namelijk ook net geen bestellen. Echt jammer.
Dat de aanbiedingen uitblijven was al duidelijk en huidige aanbiedingen zijn niet echt interessant of erg voordelig, maar goed
Edite: Antwoord al gevonden op de Samsung site...
[ Voor 25% gewijzigd door DON PAPA op 08-07-2015 09:00 ]
Morgen maar met ze bellen. Want ik wil, net als jij Trusten, ook het Vodafone Red abonnement bij ze afsluiten, mits de telefoon inderdaad "Nederlands" is.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ik heb al vaak bij hun gekocht,en ook altijd snel met leveren. Voor zover ik weet en gelezen heb zijn de galaxy S6 32Gb blauw en de galaxy edge 32Gb groen via nederlandse kanalen zie samsung nederlandse versies. De blauwe 64Gb versie is import, en de 64Gb groen edge versie ook.RustStorm schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 21:44:
Op dit moment ben ik aan het wachten op een reactie van Studentmobiel.nl op mijn vraag of de de Edge Green die zij op voorraad zeggen te hebben daadwerkelijk ook de Nederlandse batch is. Echter, na vier werkdagen nog geen antwoord mogen vernemen.
Morgen maar met ze bellen. Want ik wil, net als jij Trusten, ook het Vodafone Red abonnement bij ze afsluiten, mits de telefoon inderdaad "Nederlands" is.
Dat zou absoluut top zijn, en eerlijk gezegd klinkt dat ook wel logisch. Dit gezien het feit de 64Gb versie van beide kleuren zeer slecht leverbaar zijn (lees: zelfs niet op Samsung website op voorraad).pappaleone schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 22:20:
[...]
Ik heb al vaak bij hun gekocht,en ook altijd snel met leveren. Voor zover ik weet en gelezen heb zijn de galaxy S6 32Gb blauw en de galaxy edge 32Gb groen via nederlandse kanalen zie samsung nederlandse versies. De blauwe 64Gb versie is import, en de 64Gb groen edge versie ook.
Echter, 32Gb voor een telefoon is in mijn geval meer dan voldoende. Ziet er naar uit dat ik morgen maar eens een leuke bestelling ga plaatsen. Als ik ze aan de lijn heb gehad (niet dat ik je niet geloof hoor Pappaleone
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Anoniem: 682853
Ik heb vorige maand een nieuwe samsung s6 besteld bij www.sam-sung.nl
Op het eerste gezicht leek het de officiële site van samsung
Tot ik betaald had ging alles nog goed, echter na een week verscheen er een item in de krant dat deze site nep was, ik Ben dus opgelicht
Ik wil mensen nogmaals waarschuwen NIET bij deze site te bestellen
PS: De site werd toendertijd gewoon gevonden via Google search
Ja ik hoop dat ze hem hebben voor je, heb net even op de site gekeken en daar stond hij gewoon op vooraad. Ik heb zelf de blauwe versie van de S6 64GB. Ook een mooie kleur.RustStorm schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 23:04:
[...]
Dat zou absoluut top zijn, en eerlijk gezegd klinkt dat ook wel logisch. Dit gezien het feit de 64Gb versie van beide kleuren zeer slecht leverbaar zijn (lees: zelfs niet op Samsung website op voorraad).
Echter, 32Gb voor een telefoon is in mijn geval meer dan voldoende. Ziet er naar uit dat ik morgen maar eens een leuke bestelling ga plaatsen. Als ik ze aan de lijn heb gehad (niet dat ik je niet geloof hoor Pappaleone), zal ik hun reactie hier ook nog wel plaatsen voor de volledigheid.
Ik had het over CoolblueRustStorm schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 21:44:
Want ik wil, net als jij Trusten, ook het Vodafone Red abonnement bij ze afsluiten, mits de telefoon inderdaad "Nederlands" is.
Volgens de klantenservice van Coolblue zijn het NL modelen die hun uitleveren.Trusten schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 16:04:
[...]
Ik had het over Coolblue(geen idee of hij dan gegarandeerd NL is overigens)
Zit zelf nu ook op een levering van een S6 via Coolblue te wachten
Heb zelf een Nederlandse S6 gekregen via Coolblue een tijdje terug, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Het is echter wel mogelijk dat 'branding' aanwezig is op toestellen i.c.m. abonnementen.Trusten schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 16:04:
[...]
Ik had het over Coolblue(geen idee of hij dan gegarandeerd NL is overigens)
Het wordt tijd dat er een bestelling geplaatst gaat worden -- aanstaande zondag waarschijnlijk, daar ik het weekend (lees: morgen) niet thuis ben om het pakketje te ontvangen eventueel. Ze zijn op voorraad, dus neem aan dat het gewoon een werkdag zal duren voor wat betreft de levertijd. Top!
[ Voor 17% gewijzigd door RustStorm op 10-07-2015 11:51 ]
Klopt inderdaad de 32GB blauw en groen zijn Nederlands. Nu was er iemand die ook een groene edge versie dud in 64GB had gekregen. Dat zou dus ook een importmodel moeten zijn, net als ik de 64Gb versie blauw heb.RustStorm schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 11:41:
Ik heb inmiddels van Studentmobiel.nl te horen gekregen dat de S6 + S6 Edge die zij hebben, Nederlands zijn ingekocht. Dus ik ga er van uit dat het dus Nederlandse toestellen zijn. Het gaat hier overigens wel om de 32Gb versies. De 64Gb versie van de Groene Edge is niet in Nederland te krijgen, dus de winkels die hem wel hebben zullen hoogstwaarschijnlijk import hebben.
Het wordt tijd dat er een bestelling geplaatst gaat worden -- aanstaande zondag waarschijnlijk, daar ik het weekend (lees: morgen) niet thuis ben om het pakketje te ontvangen eventueel. Ze zijn op voorraad, dus neem aan dat het gewoon een werkdag zal duren voor wat betreft de levertijd. Top!
Het is niet dat ik je niet geloof of iets dergelijks, maar kan je misschien meedelen waar je dit gevonden heb. Want ik zou best wel willen weten wat de verdere voorwaarden zijn. Ik kan namelijk alleen vinden dat er een cashback is; maar geen link naar de betreffende voorwaarden van de cashback.Robbie T schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 23:13:
Vanaf maandag 13 juli tot 31 juli geld er een cashback van € 100,- op de s6 en s6 edge.
Hier staat namelijk iets over de cashback: https://www.studentmobiel.nl/samsung-galaxy-edge-64gb, maar de link waar daar in het plaatje naar wordt verwezen (samsung.com/nl/promoties redirect gelijk naar https://www.samsung.com/nl/promotions/#/) spreek helemaal niet over een dergelijke promotie.
[ Voor 37% gewijzigd door moh.moh op 11-07-2015 23:30 ]
Gezien de historie van de Samsung acties gaat het op ean nummer en aankoopnota en geld het dus ook icm een abonnement. Wel is het zo dat dat er deelnemende wil keus zijn (over het algemeen de normale bekende winkels en internetshops).
Ze bieden de laagste toestelprijs icm abbonement namelijk
Had gisteren al contact met coolblue en daar wist niemand iets van die 100 euro cashback.Anteac schreef op zondag 12 juli 2015 @ 13:29:
Ik hoop dat coolblue die cashback ook gaat doorvoeren.
Ze bieden de laagste toestelprijs icm abbonement namelijk
We gaan morgen zien of ik gelijk heb ;-).Cyclonic schreef op zondag 12 juli 2015 @ 14:52:
[...]
Had gisteren al contact met coolblue en daar wist niemand iets van die 100 euro cashback.
Normaliter doet ook Cool Blue mee bij de acties van Samsung.
En nu ook op de website van Samsung.
De € 100,- cashback actie;
https://www.samsung.com/nl/promotions/#/57YTWT3SUFQQR/
Jup en coolblue doet gewoon mee... Had ik zeker weer een callcenter miep aan de lijn die niks weet.Robbie T schreef op maandag 13 juli 2015 @ 09:02:
Crosspost
En nu ook op de website van Samsung.
De € 100,- cashback actie;
https://www.samsung.com/nl/promotions/#/57YTWT3SUFQQR/

De Actie liep nog niet. Kan zijn dat ze Daarom niks zei of dat Samsung het niet met hun had gecommuniceerd.Cyclonic schreef op maandag 13 juli 2015 @ 10:15:
[...]
Jup en coolblue doet gewoon mee... Had ik zeker weer een callcenter miep aan de lijn die niks weet.
Ik had ze erop gewezen dat het bij typhone en belsimpel wel al stond, maja had toch tot vandaag gewachtRobbie T schreef op maandag 13 juli 2015 @ 10:25:
[...]
De Actie liep nog niet. Kan zijn dat ze Daarom niks zei of dat Samsung het niet met hun had gecommuniceerd.
Maar nu even overleggen 1 jaar Moto X 37 euro daarna een Note 5/S7
Of nu 2 jaar lang een S6 voor 42 (38) Na cashback hmm
Vriendin krijgt namelijk mijn S6 omdat haar s4 kapot is
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Het zou zomaar kunnen dat de korting van $200 op de Note4 en Note4 Edge die in de VS nu wordt gegeven binnenkort ook hier in Europa komt.Señor Sjon schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:46:
Bijzonder dat de S6 nu fors goedkoper is dan de oudere Note4. Scheelt zo 90 euro.
Geldt daar ook voor toestellen in combinatie met een abo bij AT&T.
Het leven is hard...een stoeprand ook.
Check wel even of belsimpel meedoet met de cashback, meestal niet namelijkstyxz schreef op maandag 13 juli 2015 @ 18:31:
Ook typisch....bij belsimpel was het toestel gisteren nog 589, nu opeens 639...met de cashback alsnog 5 tientjes voordeliger, maar het is wel opvallend...
Staat er in dit geval wel tussen:stijnec1 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 22:31:
[...]
Check wel even of belsimpel meedoet met de cashback, meestal niet namelijk
belcompany.nl
belsimpel.nl
ben.nl
bobshop.nl
Het leven is hard...een stoeprand ook.
Opvallend? Dit is gewoon dubieus!styxz schreef op maandag 13 juli 2015 @ 18:31:
Ook typisch....bij belsimpel was het toestel gisteren nog 589, nu opeens 639...met de cashback alsnog 5 tientjes voordeliger, maar het is wel opvallend...

//EDIT; prijsmisleiding;
http://www.consumentenbon...prijsmisleiding/meldpunt/
[ Voor 12% gewijzigd door EN-IS op 14-07-2015 07:56 ]
Zoals ook vermeld in het Samsung ervaringen topicstyxz schreef op maandag 13 juli 2015 @ 18:31:
Zag het bij Belsimpel ook inderdaad. Dit trucje kennen ze bij 4Launch ook. Ik heb gemerkt dat het samen loopt met de voorraad van de webwinkel. Ze bestellen steeds in batches van 5 of zo.
Alle 5 op voorraad --> prijs is hoog (gelijk met prijs van BCC/MediaMarkt).
Als de voorraad slinkt --> prijs gaat omlaag.
Voorraad = 1 --> prijs is net zo laag als de goedkoopste webshops uit de pricewatch.
Ik heb geen idee of dit wettelijk mag.
Prijs die jij noemt is voor de gewone S6.kwaazaar schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 11:44:
Waarom verschillen de prijzen zo per webshop? Coolblue is een gerenommeerde winkel, maar toch 90 euro duurder (649) dan VOP telecom (559). Is die van VOP dan geen NL-versie? En zo nee, wat maakt dat uit als je het toestel toch op NL-taal kunt instellen? Hardware is wereldwijd toch gelijk voor de S6?
de S6 Edge kost €685
inderdaad, je heb gelijk, al gaat dit over de gewone S6.
Bij de S6 Edge is het verschil nog groter (€ 685 tegen € 811)
[ Voor 11% gewijzigd door gerritwillie op 16-07-2015 12:31 ]
Anoniem: 196043
Hoe het bij VOP zit weet ik niet, maar 4launch levert v.z.i.w. veel Poolse versies (was bij mijn oude S3 en bij de S5 van mijn vrouw het geval). Mogelijk dat andere webshops dit ook doen en daarom zoveel goedkoper zijn. Voor de rest is er niets anders, eenmaal ingesteld op NL werkt het voor de rest perfect.kwaazaar schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 11:44:
Waarom verschillen de prijzen zo per webshop? Coolblue is een gerenommeerde winkel, maar toch 90 euro duurder (649) dan VOP telecom (559). Is die van VOP dan geen NL-versie? En zo nee, wat maakt dat uit als je het toestel toch op NL-taal kunt instellen? Hardware is wereldwijd toch gelijk voor de S6?
De webshops die mee doen met de cashback actie (waaronder Coolblue) moeten volgens mij altijd NL telefoons leveren (dit is vastgelegd in de EAN nummers).
... oftewel, rijkelijk te laat.Bij aankoop van een promotiemodel GALAXY S6 (SM-G920F) of GALAXY S6 Edge (SM-G925F) bij een deelnemend
verkooppunt tussen 1 maart 2015 en 15 juni 2015 ontvangt u een zwarte draadloze oplader (PG905) ter waarde van € 24,99
cadeau (zolang de voorraad strekt).
Voor deelname aan deze actie is een pre-registratie verplicht.
Pre-registratie periode: 1 maart 2014 tot en met 9 april
Ga naar www.samsung.com/nl/promoties/galaxy-preregistratie en vul hier uw naam en e-mailadres in. U ontvangt een e-mail
met een promotiecode. Met deze promotiecode kunt u, na aankoop van de Samsung GALAXY S6 (SM-G920F) of GALAYX S6
Edge (SM-G925F) het voordeel verzilveren.
U ontvangt 1 code per geregistreerd e-mailadres
Registratie periode: vanaf 10 april 2015 tot en met 30 juni 2015
Ga vanaf 10 april 2015 naar www.samsung.com/promoties, klik op de promotie, vul het online aanmeldformulier in en upload de
factuur. De ontvangen promotiecode bij de pre-registratie moet bij het aanmeldformulier worden ingevuld. U kunt zich uiterlijk
t/m 30 juni 2015 aanmelden.
...oftewel: nieuwe ronde, nieuwe kansen!Koop in de periode van 13 juli 2015 t/m 31 juli 2015 een promotiemodel Galaxy S6 of Galaxy S6 edge en ontvang nu tijdelijk €100 retour.
Vul het online deelnameformulier volledig in en upload de aankoopbon en de streepjescode met EAN code en IMEI nummer uiterlijk 15 augustus 2015. Zie de actievoorwaarden voor meer details.
Edit: maar geen promotie meer voor de oplader inderdaad; door de vreemde manier van quoten, leek het of je het over de huidige Samsung promotie had...
...zie nu dat het in reactie op anilb's vraag was.
[ Voor 18% gewijzigd door nobleone op 18-07-2015 09:47 ]
Ik heb bij coolblue het volgende besteld:
Galaxy s6 witte 64 GB
Deze was 298 euro bij een 2 jarige abbonement kpn instap 1 GB 150 min ( dit wordt verdubbeld door kpn) kosten zijn 32,5 euro per maand.
Doordat ik al bij kpn zit krijg ik 10 euro in de maand korting... Dus 240 euro in 2 jaar. Plus de 100 euro cashback, kom ik gemiddeld op 32 euro in de maand.
Ik heb ook een spigen neo hybrid hoesje besteld.
Iedereen bedankt voor alle reacties en opmerkingen in het topic die ik heb kunnen lezen....
Kijk alles in een voor een prima prijs, nu nog even wachten dat duurt het langstPretender82 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 21:36:
Ik lees al 59 pagina's mee... Maar heb nu eindelijk mijn s6 besteld. (Heb btw een kpn interactief alles in 1 abbo).
Ik heb bij coolblue het volgende besteld:
Galaxy s6 witte 64 GB
Deze was 298 euro bij een 2 jarige abbonement kpn instap 1 GB 150 min ( dit wordt verdubbeld door kpn) kosten zijn 32,5 euro per maand.
Doordat ik al bij kpn zit krijg ik 10 euro in de maand korting... Dus 240 euro in 2 jaar. Plus de 100 euro cashback, kom ik gemiddeld op 32 euro in de maand.
Ik heb ook een spigen neo hybrid hoesje besteld.
Iedereen bedankt voor alle reacties en opmerkingen in het topic die ik heb kunnen lezen....
Ik heb mijn cashback via de site shopkorting gedaan, en kreeg het 2 week terug op mijn rekening gestuurd. Duurt minimaal 2 a 3 maand bij zulke sitesKrL schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 18:19:
Iemand zijn/haar 10% al van Spaarwinkelen ontvangen? S6 via hen besteld (pre-order) en inmiddels 15 weken verder maar nog geen goedkeuring/betaling (wel bevestiging). Reageren niet op mail en hun laatste FB post is van 2013, begin beetje te twijfelen aan betrouwbaarheid..
Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15
Ik dacht deze actie, 64gb voor de prijs van 32gb, ook elders te hebben gezien. Al kan ik het nu niet meer vinden. Heeft iemand enig idee of andere providers ook een dergelijke actie gaan starten?Señor Sjon schreef op zondag 19 juli 2015 @ 22:20:
Zelfs de 64GB is nu veel goedkoper dan de Note 4 na cashback. Gaat nergens meer over.Overigens heeft T-Mobile op hun eigen site geen bijbetaling voor 32>64GB upgrade, die twee zijn even duur.
Ik heb het gezien bij gsm wijzer en bij Thyphone.beyazz06 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 13:24:
[...]
Ik dacht deze actie, 64gb voor de prijs van 32gb, ook elders te hebben gezien. Al kan ik het nu niet meer vinden. Heeft iemand enig idee of andere providers ook een dergelijke actie gaan starten?
Alstu: http://www.phonehouse.nl/...s6-64gb-white/?subid=9577AnthonievS schreef op maandag 27 juli 2015 @ 19:52:
Iemand enig idee of de modellen van The Phone Store ook meedoen aan de 100 euro cashback actie van samsung? Zou dan een s6 voor 450 euro kunnen kopen nu mijn s5 gestolen is -.-
[ Voor 0% gewijzigd door Tammesp op 27-07-2015 20:19 . Reden: verkeerde link, verkeerde webshop ]
Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15
volgens mij is the phonestore iets anders dan the phonehouse...
the phonestore.be doet niet mee volgens mij (kan ik niet selecteren bij de promotie pagina van samsung).
Ik ga naar bcc rotterdam, zeg daar dat binnen 20km er een winkel is die de s6 verkoopt voor €550 en dat ik hem graag bij hun koop voor dat bedrag en daarna bij Samsung de 100 euro actie claim want het is een winkel die bij hun op de lijst staat. Of zal phonemarket niet de Nederlandse galaxy's verkopen?
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Jij gelooft in sprookjesGeckoo schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 23:52:
Jongens werkt dit?
Ik ga naar bcc rotterdam, zeg daar dat binnen 20km er een winkel is die de s6 verkoopt voor €550 en dat ik hem graag bij hun koop voor dat bedrag en daarna bij Samsung de 100 euro actie claim want het is een winkel die bij hun op de lijst staat. Of zal phonemarket niet de Nederlandse galaxy's verkopen?

Haha dat is een goeie, als BCC mee doet aan de prijs garantie dan gaan ze mee met de grote winkels zoals MediaMarkt enzo, ze hebben meestal een aantal winkels waar ze in mee gaan maar kleine winkels of webshops meestal niet en dan moet je ook bewijs hebben...Geckoo schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 23:52:
Jongens werkt dit?
Tja, ik zit met exact hetzelfde. Helaas lees ik dat de S6 nogal wat schoonheidsfoutjes kan bevatten (losse homebutton, schermissues). Ik heb geen idee hoe makkelijk amazon.de dan is. Ik zoek dan wss toch een winkel met een goede reputatie het gebied van aftersales. (alhoewel ik genoeg heb besteld via amazon.de en geen klachten heb)moh.moh schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 11:07:
Wat zijn de ervaringen voor het bestellen van een toestel bij Amazon.de? Deze is nu ruimsschoots de goedkoopste verkoper van de S6.
Si vis pacem, para bellum
Ik ben eens even aan het kijken op deze site, maar zie dat heel veel S5 toestellen niet naar Nederland verzonden worden??moh.moh schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 11:07:
Wat zijn de ervaringen voor het bestellen van een toestel bij Amazon.de? Deze is nu ruimsschoots de goedkoopste verkoper van de S6.
Oke, ff snel rekenen hoor... Maar misschien doe ik iets verkeerd... Voor alle mensen die nog een s6 zoeken... Voorbeeld zwarte s6 32 gig.moh.moh schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 11:07:
Amazon.de prijs: 520 euro
Bij pdashop: 535 euro inclusief 1 maand abbo bij Ben.
Dan zou ik voor die 15 euro meer toch bij pdashop gaan kopen
Op het moment dat ik dit bericht plaatste, was de prijs bij amazon 484 euro; de vraag is nu dus niet meer van toepassing.Pretender82 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 00:20:
[...]
Oke, ff snel rekenen hoor... Maar misschien doe ik iets verkeerd... Voor alle mensen die nog een s6 zoeken... Voorbeeld zwarte s6 32 gig.
Amazon.de prijs: 520 euro
Bij pdashop: 535 euro inclusief 1 maand abbo bij Ben.
Dan zou ik voor die 15 euro meer toch bij pdashop gaan kopen
Beide tweedehands:
+ Galaxy S6 Edge 32GB Wit, kleine anderhalf jaar garantie, 480 euro.
+ Galaxy S6 32GB zwart, kleine twee jaar garantie, 420 euro.
+ Met de 100 euro cashback actie (verlopen) was de goedkoopste S6 480 euro.
+ Recent was de S6 via Amazon.de 484 euro, momenteel een S6 64 GB versie voor 529 euro.
+ Woensdag de aankondiging van de Galaxy s6 Edge+ en Note 5.
Is het nog aan te raden om te wachten tot de aankondiging van Samsung op woensdag? Met de 2e hands toestellen gok ik niet al te lang te kunnen wachten.
Morgen krijg ik hem binnen en straks even een goede site zoeken waar ze goede siliconen hoesjes verkopen of denken jullie dat een ander materiaal beter beschermt?
[ Voor 69% gewijzigd door MichawwZki op 13-08-2015 14:52 ]
TPU beschermd in ieder geval beter dan een hardcase, als je een paar dagen wil wachten is dit een scherpe aanbieding. TPU Case + screenprotector voor 2 euroMichawwZki schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:36:
Vandaag bij Tele 2 1gb internet en onbeperkt bellen+smsen met de S6 64gb versie afgesloten voor 46 euro per maand. Ook kreeg ik hier een gratis wireless charger bij.
Morgen krijg ik hem binnen en straks even een goede site zoeken waar ze goede siliconen hoesjes verkopen of denken jullie dat een ander materiaal beter beschermt?
On topic: Het lijkt er op dat na de presentatie van de Galaxy S6 Edge+ en Note 5, er weer een prijsverlaging is voor de Galaxy S6. Winkels als Coolblue, Bol.com en Wehkamp hanteren vrijwel altijd de adviesprijs. Bij deze, en sinds vanavond vele andere winkels, is de adviesprijs gedaald van 599 naar 569 euro.
Een 64gb S6 voor de prijs van een 32gb (of 128 voor de prijs van 64 als je wilt)
€480 eenmalig - €27 per maand v 3gb data en onbeperkt bellen
Edit: Kom erachter dat Belsimpel eigenlijk veel voordeliger is als je de 64gb versie niet belangrijk vindt. Heltzelfde abonnement en dan hoef je 'maar' € 337 bij te leggen.
[ Voor 29% gewijzigd door Dzine op 18-08-2015 17:32 . Reden: betere deal? ]
Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....
[ Voor 3% gewijzigd door Señor Sjon op 19-08-2015 11:39 ]
150 min of 150 sms + 1000MB icm Samsung Galaxy S6 (alle kleuren, 32GB) 2 jaar lang €29,- p/m.
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
Ziet er zeker interessant uit.Hammetje schreef op maandag 07 september 2015 @ 08:25:
Vrij scherpe aanbieding bij Tele2 met een Galaxy S6: https://www.studentmobiel...&provider_id=22&voice=438
150 min of 150 sms + 1000MB icm Samsung Galaxy S6 (alle kleuren, 32GB) 2 jaar lang €29,- p/m.
Alleen heb ik geen ervaring met die toestelbundel. Houdt dat in dat ik aan het eind van het abonnement de telefoon moet teruggeven aan Tele 2?
En zit in die 1000 MB ook 4G inbegrepen?
"Wanneer de bijbetaling voor het gewenste toestel hoog is, kan er gekozen worden voor een toestelbundel. Voorheen werd de bijbetaling voor het grootste deel al automatisch opgenomen in de abonnementskosten, maar tegenwoordig hebben providers het bedrag dat afbetaald moet worden voor het toestel expliciet gemaakt. Tele2 biedt daarom de mogelijkheid om de eenmalige bijbetaling (gedeeltelijk) gespreid af te betalen. De toestelbundel wordt opgeteld bij de maandelijkse abonnementskosten en zal geldig blijven voor de volledige contractduur. Een toestelbundel heeft verder niets te maken met toestellease."DST990 schreef op maandag 07 september 2015 @ 18:11:
[...]
Ziet er zeker interessant uit.
Alleen heb ik geen ervaring met die toestelbundel. Houdt dat in dat ik aan het eind van het abonnement de telefoon moet teruggeven aan Tele 2?
[ Voor 21% gewijzigd door JackDaniel op 08-09-2015 13:59 ]
Hoe ging dat vorige jaren?
Thanks.
Asprine schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:59:
Zal de prijs van de S6 gaan zaken nu Apple zijn 6s heeft gepresenteerd?
Hoe ging dat vorige jaren?
Thanks.
Bovenstaande afbeelding is het prijsverloop van de Galaxy S5 uit de pricewatch. Even Googlen naar presentatiedata van Apple en je hebt je antwoord
Wow dit is echt een goeie deal. Betreft 4G staat het volgende in: Tele2 bouwt aan 4G. Gedurende 2015 wordt 4G uitgerold en worden bestaande klanten kosteloos overgezet.DST990 schreef op maandag 07 september 2015 @ 18:11:
[...]
Ziet er zeker interessant uit.
Ik baal alleen wel dat 2gb of 4gb fors duurder is. Vreemd dat je bij 1gb internet niks bij hoeft te betalen en bij 2gb of 4gb 130 euro. Zou Studentmobiel dit doen, omdat zij denken dat de meesten over hun bundel gaan? Wat is de logica hierachter?
Bij tele2 kan je 1x per maand gratis je bundels verhogen of verlagen, dus dat hoeft dan geen probleem te zijndeimos schreef op donderdag 17 september 2015 @ 21:04:
[...]
Wow dit is echt een goeie deal. Betreft 4G staat het volgende in: Tele2 bouwt aan 4G. Gedurende 2015 wordt 4G uitgerold en worden bestaande klanten kosteloos overgezet.
Ik baal alleen wel dat 2gb of 4gb fors duurder is. Vreemd dat je bij 1gb internet niks bij hoeft te betalen en bij 2gb of 4gb 130 euro. Zou Studentmobiel dit doen, omdat zij denken dat de meesten over hun bundel gaan? Wat is de logica hierachter?
Samsung S6 32GB Black i.c.m. T-Mobile Zakelijk Stel Samen onbeperkt bellen + SMSen + 6GB + 300min bellen EU voor €22,80 p/m ex BTW.
Geen idee of dit een prijsfout is, zo niet is dit een erg scherpe aanbieding... Aan de ondernemert, doe er je voordeel mee ;-).
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
Ik heb net met Typhone gebeld en mij is vertelt dat de prijs klopt.Hammetje schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 09:42:
Voor de zakelijke klant heeft Typhone (naar mijn idee) ook een erg scherpe aanbieding:
Samsung S6 32GB Black i.c.m. T-Mobile Zakelijk Stel Samen onbeperkt bellen + SMSen + 6GB + 300min bellen EU voor €22,80 p/m ex BTW.
Geen idee of dit een prijsfout is, zo niet is dit een erg scherpe aanbieding... Aan de ondernemert, doe er je voordeel mee ;-).
Denk er wel aan dat bij zakelijk de opzegtermijn 3 maanden is. Als je dat vergeet betaal je €57,20 p/m ex BTW i.p.v. €22,80 p/m ex BTW voor de maanden dat je nog aan je abo vast zit.
Zit bij T-Mobile te kijken en daar betaal je 35 euro met 3 GB, 120 belminuten en 10000 smsjes. Ik zat even te kijken naar 6GB en 12 GB en betaal je 39 euro en 44,50 euro. Het is wel een hoop geld, maar die 12 GB maakt het toch wel aantrekkelijk hoor. Ik ben best wel van het internetten op mijn mobiel en een Youtube filmpje bekijken doe ik ook weleens, maar 1GB (wat ik nu had) vind ik persoonlijk toch wel te laag. Dan is 3GB al een verschil en al helemaal 12GB haha
Edit: Dat zijn trouwens wel actietarieven
Afgelopen week een T-Mobile abo met 3GB/120 EU min./10K sms-jes afgesloten voor €28 euro per maand (verlenging)NukaWorldNL schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 16:35:
Man man man begin nu toch wel te twijfelen of ik niet toch een iets duurdere abbo zal nemen. Bedoel ben nu gewend om 12 a 15 euro per maand te betalen
Zit bij T-Mobile te kijken en daar betaal je 35 euro met 3 GB, 120 belminuten en 10000 smsjes. Ik zat even te kijken naar 6GB en 12 GB en betaal je 39 euro en 44,50 euro. Het is wel een hoop geld, maar die 12 GB maakt het toch wel aantrekkelijk hoor. Ik ben best wel van het internetten op mijn mobiel en een Youtube filmpje bekijken doe ik ook weleens, maar 1GB (wat ik nu had) vind ik persoonlijk toch wel te laag. Dan is 3GB al een verschil en al helemaal 12GB haha
Edit: Dat zijn trouwens wel actietarievenNormaal is die prijs van 35 euro al gauw 44 euro en die van 44,50 is normaal gesproken 59 euro. Dus scheelt toch wel behoorlijk.
Ik vond het een heel nette aanbieding.
Had hiervoor nog het oude Flex abo van €7,20/mnd waar echt alles inbegrepen was, maar daar heb je met het dataverbruik anno 2015 niks meer aan.
Dat Flex abo was nog een abo uit 2007 dat nog steeds verlengd was.
http://www.vikingdirect.n...alogSku.do?id=QH9-7067502
240 euro! zou het nep zijn? zag het via tweakers.
[ Voor 97% gewijzigd door vikt0r94 op 20-09-2015 14:39 ]
Netjes idd. Ik kan die ook nemen, maar dan kost het 35 euro. Vind dat opzich ook wel netjes, maar als ik dan kijk wat je voor 12GB betaal. Dan is dan ''maar'' een 10tje eigenlijk per maand extra. Maarja misschien is 12GB ook wel een beetje TE als ik heel eerlijk moet zijncatt4u schreef op zondag 20 september 2015 @ 13:38:
[...]
Afgelopen week een T-Mobile abo met 3GB/120 EU min./10K sms-jes afgesloten voor €28 euro per maand (verlenging)![]()
Ik vond het een heel nette aanbieding.
Had hiervoor nog het oude Flex abo van €7,20/mnd waar echt alles inbegrepen was, maar daar heb je met het dataverbruik anno 2015 niks meer aan.
Dat Flex abo was nog een abo uit 2007 dat nog steeds verlengd was.
Als het een duidelijke fout is, zoals in dit geval, zijn ze dat niet verplicht. En zelfs als ze dat wel zijn, probeer een bedrijf maar eens te dwingen.vikt0r94 schreef op zondag 20 september 2015 @ 14:33:
Lijkt me wel ja.. Ik kan wel afrekenen terwijl er 0 op voorraad zijn. Zijn ze dan verplicht om na te leveren? Zo ja dan pak ik deze kans misschien wel.. Volgens mij zijn ze er dan gewoon aan gebonden om hem te leveren.
Maarja, het is wel een bestaand bedrijf, een gokje kan altijd natuurlijk...
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Kansloze missie dit bedrijf gaat nooit uitleveren voor deze prijs.ph4ge schreef op zondag 20 september 2015 @ 20:23:
[...]
Als het een duidelijke fout is, zoals in dit geval, zijn ze dat niet verplicht. En zelfs als ze dat wel zijn, probeer een bedrijf maar eens te dwingen.
Maarja, het is wel een bestaand bedrijf, een gokje kan altijd natuurlijk...Misschien wel levertijd van 2 jaar ofzo.
Inmiddels aangepast denk ik?NukaWorldNL schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 16:35:
Man man man begin nu toch wel te twijfelen of ik niet toch een iets duurdere abbo zal nemen. Bedoel ben nu gewend om 12 a 15 euro per maand te betalen
Edit: Dat zijn trouwens wel actietarievenNormaal is die prijs van 35 euro al gauw 44 euro en die van 44,50 is normaal gesproken 59 euro. Dus scheelt toch wel behoorlijk.
Ik kom uit op 42 euro met 3gb/120m
Inmiddels is de prijs gecorrigeerd naar een idiote E 845. Waarschijnlijk om de opgelopen schade te vergoedenpappaleone schreef op zondag 20 september 2015 @ 22:11:
[...]
Kansloze missie dit bedrijf gaat nooit uitleveren voor deze prijs.
Heb je bijvoorbeeld interesse in een Edge+ dan kan ik deze voor jou bestellen en krijg je een korting van 100,-. Het toestel kost nieuw 800,- deze heb je dan voor 700,-
Heb je een ander voorstel hoor ik het graag. (Aankoopbedrag moet 750,- of meer zijn) Omdat het bedrag op moet..
Sold!
Ik heb een bevestiging gekregen verwachte levertijd binnen 5 dagen. Ik ga het meemaken.kwaazaar schreef op maandag 21 september 2015 @ 09:41:
[...]
Inmiddels is de prijs gecorrigeerd naar een idiote E 845. Waarschijnlijk om de opgelopen schade te vergoeden
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Wat ga jij meemaken?ph4ge schreef op maandag 21 september 2015 @ 09:52:
[...]
Ik heb een bevestiging gekregen verwachte levertijd binnen 5 dagen. Ik ga het meemaken.
Anoniem: 126298
Ik ook! Ben erg benieuwd.ph4ge schreef op maandag 21 september 2015 @ 09:52:
[...]
Ik heb een bevestiging gekregen verwachte levertijd binnen 5 dagen. Ik ga het meemaken.
Of ze gaan leveren of niet.pappaleone schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:01:
Wat ga jij meemaken?
Zou wel een stunt zijn, ook nog eens 75 euro cashback.
knipAnoniem: 126298 schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:31:
Bij BCC en mediamarkt nu S6 32gb voor € 499,-- dan nog cashback actie € 75,= dus uiteindelijk € 424,= lijkt me een scherpe deal
[ Voor 10% gewijzigd door The Wizard op 21-09-2015 20:31 ]
Ik weet niet wanneer jij hem bij viking hebt besteld maar helaas is de cashback pas voor aankopen vanaf vandaag. Ik heb hem zelf al zaterdag besteld, dus jammer voor de cashback maar als ze echt leveren prima prijs.ph4ge schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:41:
[...]
Of ze gaan leveren of niet.
@mir64za
Cashback van samsung zelf lijkt mij wel iets dat hoort te werken.
https://www.samsung.com/nl/promotions/#/NG9DVZATZB22E/
Schrijf maar op je buik, maar het is het proberen waard.ph4ge schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:41:
[...]
Of ze gaan leveren of niet.
Er staat op de site van Samsung dat ook toestellen die zijn aangeschaft tussen 13 augustus en 20 september in aanmerking komen.Flaggie schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:12:
[...]
Ik weet niet wanneer jij hem bij viking hebt besteld maar helaas is de cashback pas voor aankopen vanaf vandaag. Ik heb hem zelf al zaterdag besteld, dus jammer voor de cashback maar als ze echt leveren prima prijs.
@mir64za
Cashback van samsung zelf lijkt mij wel iets dat hoort te werken.
https://www.samsung.com/nl/promotions/#/NG9DVZATZB22E/
https://api-samsung-promo...20-%20Shop%20NL%20HHP.pdf
maar als ie echt geleverd wordt voor die prijs klap ik toch in mijn handjes, met of zonder cashback
ph4ge schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:33:
[...]
Er staat op de site van Samsung dat ook toestellen die zijn aangeschaft tussen 13 augustus en 20 september in aanmerking komen.
[ Voor 10% gewijzigd door bebopper op 21-09-2015 14:41 ]
We kunnen allemaal tellen en weten allemaal dat de toestellen 10 april in de verkoop gaan, we willen dus geen berichten meer zien waar mensen de nachtjes tot de verkoop gaan tellen!
Hier geen discussies over (web)winkels!
Denk aan deze Modbreak: "[Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen"