[PS4] Driveclub Tweakers Challenge

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snoei01
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-02 16:33
De challenges van deze week zijn afgelopen. Goed om te zien dat er weer lekker veel geraced is deze week :)

Hierbij het filmpje van de main challenge:

Op naar de volgende challenge! En dat is geworden....

India: Glenmorgan
BMW M235i
09:00 uur

Ik ga ze zo weer uitzetten. Veel succes allemaal! :)

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:13
jeeej M235 dat is meer een auto voor mij :) hoop weer een top 10 te rijden deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:06
:o

Ik had niet eens in de gaten dat er meerdere uitdagingen waren vorige week, daarom deed ik alleen de sprintuitdaging van cayoosh point die maar 40 seconden duurde! Deze week zal ik toch wat beter opletten :P

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet ook zeggen dat deze challenge mij beter lijkt te liggen. Relatief weinig vrije momenten gehad voor deze game en ik heb ze derhalve pas gisteravond verreden. Alleen op de timetrail geraak ik niet heel hoog.

Tussendoor nog even een club challenge gespeeld met de enorm snelle Koenigsegg, maar daarmee vooralsnog wel de tweede tijd kunnen behalen. Die challenge staat echter nog 3 weken open dus zullen we daar waarschijnlijk niet blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
De challenges van deze week zitten er alweer op. Tijd om te vertrekken naar de volgende locatie.

Eerst nog even terugkijken met het filmpje van afgelopen week:

De nieuwe challenge is geworden:

Chili: Salar du Surire
Mercedes-Benz A45 AMG
14:00 uur

Ik ga zo een rondje rijden en dan komen ze jullie kant op.

Succes weer allemaal! :)

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-01 16:42
Erg kort rondje deze week. Het verschil zal gemaakt moeten worden in sector één en twee zo te zien. Die laatste sector is een kwestie van alleen maar gas geven :9

psn: t-zakje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Het zijn ook eigenlijk maar 2 bochten die het verschil maken. De 1e bocht en die een het einde van de 2e sector. Het is eigenlijk een lange sprint :)

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Morgen in de februari update o.a. nieuwe tracks! _/-\o_

Ik stel voor om in de challenge van volgende week gelijk een van de nieuwe tracks te testen :P

Wat denken jullie?

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
Goed plan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Knappe coureur die mijn sprint tijd nog verbeterd >:)

Hier krijg ik spijt van _O-

[ Voor 35% gewijzigd door power_user op 10-02-2016 22:35 ]

PSN: Oldzkoel

Verwijderd

Chaos-Zero schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 20:38:
[...]

Inmiddels zit ik op de 1:16:4, maar heb al een paar dagen niet gespeeld.
Platinum heb ik de game al een tijdje, volgens mij al voordat de DLC uit kwam, maar vermaak me er nog steeds prima mee, al vind ik de DLC wel een stuk lastiger dan de normale campaign.
Ik heb ook de afgelopen twee dagen geen Driveclub gespeeld, dus mijn tijd is onveranderd. Dit is overigens mijn tweede game waarbij de criteria van 1 specifieke Trophy zijn gewijzigd als gevolgd van een patch en/of DLC (Rocket League namelijk ook). Het nadeel van een late PS4 aanschaf. :+
Snoei01 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 20:13:

Ik stel voor om in de challenge van volgende week gelijk een van de nieuwe tracks te testen :P

Wat denken jullie?
Leuk idee. De update en tracks van vandaag is overigens gratis.

Mocht je de No Limits package willen met de auto's en extra Trophies, dan kost dat je € 3,59. Althans, dat begrijp ik vanuit de comments op de link naar Twitter die je hebt. Dat pakket komt overigens pas de 23e uit.

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:32

JSchut

.....

Wat denken jullie?
Goed idee! Ik zeg doen :) (Van het weekend even stiekem oefenen :P)

[ Voor 5% gewijzigd door JSchut op 11-02-2016 10:05 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

Wat denken jullie?
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Er is nu toch ook een HC modus? Ik stel voor om daar ook een aparte challenge voor op te zetten (dus naast sprint en drift).

Jongens van de mannen scheiden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Schimanski81 schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 19:32:
Er is nu toch ook een HC modus? Ik stel voor om daar ook een aparte challenge voor op te zetten (dus naast sprint en drift).

Jongens van de mannen scheiden :p
Hardcore modus is niet per challenge apart in te stellen. Je kan een challenge op beide manieren rijden en dus is het ook niet te controleren...

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Aangezien ik morgen beperkt tijd heb zet ik de nieuwe challenge vanavond al uit.

Zoals al aangekondigd gaan we één van de nieuwe tracks deze week uittesten. Daarom deze keer maar 6 tracks in de random generator. Het volgende is eruit gekomen:

Schotland: Old Town V2 (R)
Maserati Gran Turismo MC Stradale
12:00 uur

Hij komt zo jullie kant op!

Succes allemaal :)

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Vet! Nieuwe track :)

[ Voor 15% gewijzigd door power_user op 13-02-2016 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
Goede combo, Zathan. Perfecte auto om op sommige stukken je kont om te gooien de bocht om!

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Snoei01 schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 20:21:
[...]

Hardcore modus is niet per challenge apart in te stellen. Je kan een challenge op beide manieren rijden en dus is het ook niet te controleren...
Wat een gemiste kans :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Het was een leuk rondje deze week! Mooi dicht bij elkaar ook.

Ik ben heel benieuwd naar het filmpje van de drift! Verloor steeds dik 1000 punten in de laatste bochtenserie. Geen idee waar ik het liet liggen.

Filmpje van de ronde

Filmpje van de sprint challenge

Succes allemaal komende week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
De drift is niet eens m'n beste, in die laatste combinatie ook al eens 5200 punten gepakt maar dan onderweg een drift gemist. :P
Was eigenlijk een "oefen-sessie" voor de timing wbt de laatste bocht.

Die van de week er voor zat de sleutel in de voorlaatste bocht.
Geen idee of ik die uiteindelijk ook gewonnen had maar voor de liefhebber[s].

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Thx!

In die bocht waar jij 4400 haalt kreeg ik steeds maar 1500 punten. Daar zit t verschil. Mooi aangesneden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Mooie rondes jongens! Vooral die 1e bocht was erg netjes Oldzkoel _/-\o_

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe track (Schotland) is erg tof. Hij is niet heel groot, maar met een scherpe bochten waarin het verschil gemaakt kan worden.

Op de een of andere manier laat ik me momenteel steeds verleiden tot de drift challenge. Het lukt me daar ook makkelijker om progressie te boeken dan op de sprint / time trail. Hopelijk kan ik de 5K nog aantikken vanavond / dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Spannende drift challenge, ik strand alvast op 22 puntjes van huidige leider Armend_18 wat omgerekend 10cm drift is ofzo. :P

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
De challenge van deze week op Old Town zit er weer op. Ik vond het een leuke uitdagende track met toch wel een aantal lastige bochten.

Hierbij het filmpje:

Dan gaan we nu weer door met de volgende challenge. Dit keer is het geworden:

Japan: Goshodaira (R)
RUF RGT 8
16:00 uur

Ik ga een rondje rijden en dan komen ze jullie kant op.

Succes! :)

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armend123
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-07 17:26
Mooie ronde Zathan. En top dat je nog steeds doorgaat met het organiseren van de challenge.

Speel de laatste tijd bijna geen DriveClub meer, maar zal waarschijnlijk wel weer mee doen met de drift challenges.

Voor de liefhebbers, het filmpje van de vorige drift challenge:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Armend123 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 14:17:
Mooie ronde Zathan. En top dat je nog steeds doorgaat met het organiseren van de challenge.

Speel de laatste tijd bijna geen DriveClub meer, maar zal waarschijnlijk wel weer mee doen met de drift challenges.

Voor de liefhebbers, het filmpje van de vorige drift challenge:

[video]
Thx. Ik doe het met plezier :)

Goeie drift! Ik heb zelf iets minder met driften, en steek er daarom ook bijna geen tijd in.
Maar zo is er voor ieder wat wils :)

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Wat een prachtige baan is het toch deze week! We hebben hem ooit al eens gereden maar ik vind dit 1 van de mooiste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Zeker een erg mooie baan :Y Ook erg uitdagend met een paar hele tricky bochten!

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Ik vind de auto daarentegen wel wat minder, ongelooflijk wat een pendule-effect! Toch knap van RUF, doet Porsche zelf zo haar best om dit effect uit het concept te halen en zij versterken het gewoon weer. ;-)

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:50

Winkiller

De Mopperpot

Snoei01 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 23:13:
Dan gaan we nu weer door met de volgende challenge. Dit keer is het geworden:

Japan: Goshodaira (R)
RUF RGT 8

Erg Pittig dit keer, ik krijg de auto niet in de juiste swing met al die bochten. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-06 19:16
What's up guys, lang geleden alweer. Leuk dat het nog steeds leeft en Zathan die het nog organiseert d:)b. Volgens mij zelfs veel nieuwe namen gezien?

Track en auto erg leuk, hier mijn ronde. Beetje jammer van de rommelige laatste sector, maar goed.

[YouTube: https://youtu.be/RC15mNrbf_8]

Hier nog in cockpitview, wel mooi vind ik zelf.

[YouTube: https://youtu.be/pYug7coz_oc]

Had het vanmiddag met olkzkoel over dat we een keertje een private room moeten hosten en lekker racen. Hij had t liefste vrijdag, animo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Heel strak! Zonde van het laatste stukje maar het was voldoende :) Leuk dat je er weer bent! Nu Armend en Beest nog en t is bovenin t klassement ook weer wat drukker. Private lobby lijkt me tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Welkom terug Baas! Leuk dat je weer meedoet :) Het was nog even spannend op het laatst :D
Mooie ronde, het was op dit circuit lastig om alles perfect te rijden. Bij mij ging er ook altijd wel ergens iets mis.

Private lobby ben ik ook altijd voor in. Het liefst in de avond, de dag maakt me niet zo veel uit.

P.S. de nieuwe challenge komt er straks aan....

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Ok jongens, het is weer tijd voor de nieuwe challenge. Deze week een kleine aanpassing:

Om toch gebruik te maken van de DLC auto's, maar zonder iemand uit te sluiten wil ik de opzet iets veranderen. De duur van de challenge wordt nu 2 weken. Na 1 week zet ik een nieuwe challenge uit met DLC content. De challenge erna zal weer bestaan uit de standaard auto's (daarna weer DLC, etc, etc) Er is dus een overlap van een week, zodat er altijd een challenge gespeeld kan worden, ook al heb je geen season pass.

Dit lijkt me de beste manier om iedereen tevreden te houden, maar mocht je feedback of tips hebben, laat het weten! :)

We gaan dit keer terug naar Schotland en wel naar:

Schotland: Wester Ross
Mercedes-Benz CLA 45 AMG
11:00 uur

Ik ga 'm zo uit zetten, veel succes alvast!

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:05
Lijkt me helemaal top. Leuk challenge deze week!

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
:Z hier kan ik m'n aandacht niet bij houden hoor na de spectaculaire wagen + track van afgelopen week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
power_user schreef op zondag 28 februari 2016 @ 17:59:
:Z hier kan ik m'n aandacht niet bij houden hoor na de spectaculaire wagen + track van afgelopen week.
Haha echt he? Ik bedacht mij tijdens het rijden al als er weer een bocht mislukte "Jemig, kan ik wéér 2 minuten doorrijden voor een nieuwe poging".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Srry mensen, ik heb zon kleine 3weken geleden oa een hart aanval plus de griep er bij boven op gehad, en heb dus oa lang aan de beademing moeten liggen en ben sinds gisteraamd weer thuis.

1probleempje nog, ze hebben mijn rechterhand gebroken tijdens het onrustig worden van mij, dus game ik ff op een laag slecht pitje ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 16:40:
Srry mensen, ik heb zon kleine 3weken geleden oa een hart aanval plus de griep er bij boven op gehad, en heb dus oa lang aan de beademing moeten liggen en ben sinds gisteraamd weer thuis.

1probleempje nog, ze hebben mijn rechterhand gebroken tijdens het onrustig worden van mij, dus game ik ff op een laag slecht pitje ;w
Wow wat heftig, veel sterkte!

Zou zo niet weten welke games makkelijk met 1 hand te doen zijn, op zich is Peggle wel erg rustig dus misschien dat dat makkelijker gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01

Heftig idd! Succes met het herstel

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:50

Idd, klinkt niet goed, succes met het herstellen.
Ben zelf ook ff minder actief geweest omdat ik helaas voor mijn werk naar curaçao moest :-P
Morgen nog even order op zaken stellen en dan van het weekend maar weer de draad oppakken.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Beterschap en welkom bij de club, mag ik vragen hoe oud je bent ? ikzelf heb er al 3 gehad en 5 reanimaties.
Inmiddels ben ik al 8 jaar hartpatiënt met een ICD en een beschadigd stuk op mijn hart, het went wel.

Sorry mensen maar ik ben weer even met Forza 6 (XBO) en het nieuwe Porsche pack bezig.
Komt mij goed uit want met de XBO controller lukt het allemaal toch wat beter dan met de DS van PS4.
Het is beschamend om mijn tijden te zien naast die van jullie in de tweakers uitdagingen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR

Jij bent ook niet voor het geluk geboren he? Hopelijk voel je je snel weer boven Jan. Er zijn belangrijkere dingen maar we missen je in de charts.

DrWoetR, Spaltman en Discoboertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beterschap! Wat een malaise... :'( Hopelijk ben je snel weer de oude.

Gelukkig duurt deze nieuwe challenge twee weken (hoewel ik dan wel minder snel XP vergaar ;)), want ik was deze week nog niet in de gelegenheid geweest om deel te nemen (mede door een trip naar het buitenland). Het is buiten toch naar weer, dus ga ik zeker een poging wagen in het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt allemaaal en Winkiller ik ben 45jaar met als notificatie 23jaar een dwarsleasie en de eerste 10-15jaar daarvan er niet mee om kunnen gaan, ik bedoel hmmmm netjes gezegd totaal van god los geleefd dus longen , hart oa zwaar misbruikt, voor de rest was ik altijd op en top sporter met dito lichaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 18:01:
Bedankt allemaaal en Winkiller ik ben 45jaar met als notificatie 23jaar een dwarsleasie en de eerste 10-15jaar daarvan er niet mee om kunnen gaan, ik bedoel hmmmm netjes gezegd totaal van god los geleefd dus longen , hart oa zwaar misbruikt, voor de rest was ik altijd op en top sporter met dito lichaam
Pittig en nogmaals beterschap, blijf positief dan kom je een heel eind. :Y
En natuurlijk naast de andere dingen fijn blijven racen op de computer, console, telefoon ect. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
De huidige challenge loopt nog een week, maar zoals vorige week al aangekondigd gaan we ons de komende 2 weken aan een challenge met DLC auto's wagen.

Ga er allemaal maar even goed voor zitten, want de volgende combinatie is het geworden:

India: Munnar (R)
Ferrari LaFerrari FXXK
08:00 uur

Een pittige combi :P Veel succes!!

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
@Tukker, pff beterschap! :/

Die FXXK rijdt echt heerlijk en de track is ook wel nice. :*)

Hier alvast een redelijk snel rondje vanuit de cockpit;

[YouTube: https://youtu.be/nEpJAYOQ0AI]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
De Mercedes challenge is afgelopen. Het was een flinke strijd met discoboertje :D en het is uiteindelijk een behoorlijk rappe tijd geworden :P

Hierbij het filmpje:

Dan is het nu tijd voor de volgende challenge. Dit keer is het geworden:

Chili: Los Pelambres (R)
Audi RS6 Avant
15:00 uur

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de nieuwe challenge al wel gespeeld omdat iedere week toch weer die inspanning wordt geleverd om maar een nieuwe uitdaging neer te zetten. Bedankt Snoei01.

Het is alleen wel zo dat ik op dit moment wel minder met Driveclub speel en daardoor ben ik wat minder gebrand om voor de topscore / toptijd te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:13
die RS6 stuurt lekker log :p.

Maar deze keer doe ik dus ook weer even mee.
Vind het toch wel fijn dat het een korte baan is en niet een rit van 2-3 minuten waar je het dan op het laatst verpest of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snoei01 schreef op zondag 13 maart 2016 @ 12:05:
De Mercedes challenge is afgelopen. Het was een flinke strijd met discoboertje :D en het is uiteindelijk een behoorlijk rappe tijd geworden :P

Hierbij het filmpje:

[video]

Dan is het nu tijd voor de volgende challenge. Dit keer is het geworden:

Chili: Los Pelambres (R)
Audi RS6 Avant

Mooie rit hoor, en mooi om te zien die battle met *ons* Discoboertje :)

Nieuwe uitdaging ook weer top, hoop dat je er nog jaren mee door gaat(ietwat gechargeerd) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Ik doe het graag jongens, dus ga er nog wel even mee door :)
Hopelijk blijft de animo er ook nog de komende tijd.

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKB
  • Laatst online: 13-09 16:11

SKB

Wou meedoen, maar bleek voor challenge van deze week nog niet op juiste level te zitten... Blijven racen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Snoei01 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 20:13:
Zelfs in periodes dat ik Driveclub niet aanraak, probeer ik toch wel minstens even een tijd/score neer te zetten in de Tweakers challenges (eigenlijk is dit een contradictio in terminis O-) ).

Het is wel een vooruitgang dat de challenges nu tweewekelijks zijn, dat maakt het makkelijker te managen om toch tijden/scores neer te zetten als ik in een DC-dip zit. Woensdagavond alle zes de openstaande challenges doorlopen, dus in theorie kan ik ruim 2 weken wachten met DC om geen challenges te missen.

Lang verhaal kort: mijn animo blijft nog wel even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Snoei01 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 20:13:
Ik doe het graag jongens, dus ga er nog wel even mee door :)
Haal mij er voorlopig maar uit, het is te vernederend om jullie zo te zien wegrijden. :')
Ik wil graag mee doen maar als ik alleen maar boos wordt kan ik er beter mee stoppen.
We hebben net een nieuwe Tv en dat wil ik even zo houden, er vloog bijna een controller door heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
Winkiller schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 15:38:
[...]

Haal mij er voorlopig maar uit, het is te vernederend om jullie zo te zien wegrijden. :')
Ik wil graag mee doen maar als ik alleen maar boos wordt kan ik er beter mee stoppen.
We hebben net een nieuwe Tv en dat wil ik even zo houden, er vloog bijna een controller door heen.
Je moet juist je geduld bewaren, want geloof me, ik moet ook vaak genoeg op restart drukken omdat ik net een milliseconde te laat instuurde of remde of iets dergelijks. Als 't even niet lukt, gewoon wat anders gaan doen en volgende dag weer proberen. Zolang je niet boos wordt, kan je je tijd meestal net weer iets aanscherpen. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

ralph075 schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 10:01:
[...]

Zelfs in periodes dat ik Driveclub niet aanraak, probeer ik toch wel minstens even een tijd/score neer te zetten in de Tweakers challenges (eigenlijk is dit een contradictio in terminis O-) ).

Het is wel een vooruitgang dat de challenges nu tweewekelijks zijn, dat maakt het makkelijker te managen om toch tijden/scores neer te zetten als ik in een DC-dip zit. Woensdagavond alle zes de openstaande challenges doorlopen, dus in theorie kan ik ruim 2 weken wachten met DC om geen challenges te missen.

Lang verhaal kort: mijn animo blijft nog wel even :)
Ik ben er ook even uit geweest, maar speel de laatste tijd toch weer meer DC. Dus ik ga weer mee doen aan de Tweakers Challenge. Ik ben wel toe aan wat uitdaging... :)

En als ik t goed begrijp nu twee challenges per twee weken? Of hoe zit het in elkaar?

@Snoei & Discoboer: ik heb jullie een FR gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
SqueakyClean schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 08:31:
[...]
En als ik t goed begrijp nu twee challenges per twee weken? Of hoe zit het in elkaar?
Ja, challenges lopen nu twee weken. Het ene weekend wordt er een challenge uit het 'standaard' Driveclub pakket gestart. Het volgende weekend is dan een challenge uit het DLC pakket van Driveclub. Zo wisselt het elkaar af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

ralph075 schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 09:54:
[...]

Ja, challenges lopen nu twee weken. Het ene weekend wordt er een challenge uit het 'standaard' Driveclub pakket gestart. Het volgende weekend is dan een challenge uit het DLC pakket van Driveclub. Zo wisselt het elkaar af.
Ok, leuk!

Ik heb alle DLC t/m AMG, dus kan hopelijk veel meedoen.

DC heb ik nu zelfs dubbel aangeschaft: 1 x op disc, en nu uit de aanbieding voor €8. Ik support deze dev graag met bijkomend voordeel dat ik niet steeds de schijf erin hoef te doen... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Baas41 schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 23:28:
[...]

Je moet juist je geduld bewaren, want geloof me, ik moet ook vaak genoeg op restart drukken omdat ik net een milliseconde te laat instuurde of remde of iets dergelijks. Als 't even niet lukt, gewoon wat anders gaan doen en volgende dag weer proberen. Zolang je niet boos wordt, kan je je tijd meestal net weer iets aanscherpen. :Y
Ik weet het maar ik oefen ook te weinig, verder heb ik steeds ruzie met die KxT PS4 DS Controller.
Voorlopig maar even niet meedoen en oefenen met de inhoud van het spel zelf als ik de PS4 aanzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
SqueakyClean schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 08:31:
[...]

Ik ben er ook even uit geweest, maar speel de laatste tijd toch weer meer DC. Dus ik ga weer mee doen aan de Tweakers Challenge. Ik ben wel toe aan wat uitdaging... :)

@Snoei & Discoboer: ik heb jullie een FR gestuurd.
Ik heb je de laatste challenge doorgestuurd. Vanavond of morgen zal ik de nieuwe DLC challende uitzetten.

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
De eerste DLC challenge zit er zo goed als op. Ik denk dat ik Baas wel alvast kan feliciteren d:)b Erg goed gereden weer! Het was een lastige challenge... Een foutje was zo gemaakt met deze snelle wagen.

De volgende challenge gaat worden:

Noorwegen: Skno (3)
Lamborghini Diablo Super Veloce
13:00 uur

Veel succes weer allemaal! :)

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben beduidend sneller nu met mijn nieuwe controller (wel nog steeds onderkant middenmoot) mijn eigen tijden rijd ik nu aan flarden in one try, ik heb dus gewoon maandenlang DC gespeeld met een begrenser op mijn oude controller(rechter gas geef trigger was lam), dus nu de oude voor spellen en mijn nieuwe FCT rode controller only for DC, Baas en Snoei here i come bebie`s hehehe 8) :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 14:14:
Ik ben beduidend sneller nu met mijn nieuwe controller (wel nog steeds onderkant middenmoot) mijn eigen tijden rijd ik nu aan flarden in one try, ik heb dus gewoon maandenlang DC gespeeld met een begrenser op mijn oude controller(rechter gas geef trigger was lam), dus nu de oude voor spellen en mijn nieuwe FCT rode controller only for DC, Baas en Snoei here i come bebie`s hehehe 8) :'(
Haha bring it on!

Nog rondje van de FXXK vol met foutjes helaas :P

[YouTube: https://youtu.be/3iGOQ8vTafQ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-11-2024

invincible30

Psn: pelter29

Vol met foutjes? :/
2 kleine tikjes tegen de muur zie ik, thats it ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
Haha ja, maar daardoor verlies ik in sector 1 en 2 allebei een halve seconde. De beste tijd met met de fxxk op deze track was iets van een 2:47,xxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Ja het wereldrecord staat erg scherp :o Normaal gesproken gaat het WR er wel aan bij een challenge, maar hier moest je echt dé perfecte ronde rijden en dat was bijna niet te doen met deze wagen.
Desalniettemin toch een hele mooie ronde Baas d:)b

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-11-2024

invincible30

Psn: pelter29

Baas41 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 20:40:
Haha ja, maar daardoor verlies ik in sector 1 en 2 allebei een halve seconde. De beste tijd met met de fxxk op deze track was iets van een 2:47,xxx
Ah ok, dessalnietemin een mooi rondje d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:55

Superkiwi

Hoi doei

Net rondje hoor! :D
Beest (of Baas :P) van een wagen ook!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
Haha ja die is zeker scherp, je mag echt geen foutje maken en dan nog zou je hem maar minimaal kunnen verbeteren. Maar dat is met bijna elke hypercar zo. Die trekken de meeste aandacht, dus staan er echt snelle tijden. Maar thx guys. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
De challenge met de Audi zit er ook weer op. Gefeliciteerd Armend met een razendsnel rondje! d:)b
Leuk dat er nog steeds mensen van het eerste uur meedoen :)
Ook LowmanTD heeft weer een knappe drift neergezet :)

Dan is het nu tijd voor de nieuwe challenge:

Japan: Kobago (R)
Alfa Romeo 4C

Wederom veel succes weer iedereen!

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armend123
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-07 17:26
Het filmpje:

Probeerde om onder de 42 seconden te komen, maar helaas niet gelukt. :P
Was wel een leuke korte track. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Armend123 schreef op zondag 27 maart 2016 @ 22:54:
Het filmpje:

[video]

Probeerde om onder de 42 seconden te komen, maar helaas niet gelukt. :P
Was wel een leuke korte track. :)
Dat is toch een nagenoeg perfect rondje! :o Klasse!

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:09
Snoei01 schreef op zondag 27 maart 2016 @ 13:14:

Dan is het nu tijd voor de nieuwe challenge:

Japan: Kobago (R)
Alfa Romeo 4C

Wederom veel succes weer iedereen!
Waar kan ik deze challenge terug vinden in DC? Communityuitdagingen of vriendenuitdagingen?
psn: eindbaas81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:55

Superkiwi

Hoi doei

Challenges > solo > recieved.
Zodra je een tijd hebt gezet staat ie niet meer bij recieved maar bij ongoing.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:09
Thanks dvdkiwi

Je moet dan alleen niveau 15 zijn helaas (geen zin om te levelen)

[ Voor 10% gewijzigd door Marc3l op 28-03-2016 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Zou ik ook weer op de lijst mogen? :)

PSN: Freaky_Summer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Freakster86 schreef op maandag 28 maart 2016 @ 17:18:
Zou ik ook weer op de lijst mogen? :)

PSN: Freaky_Summer
Als je me een friend request stuurt, dan zet ik de challenges aan je door (en sta je meteen op de verzendlijst voor toekomstige chalenges :))

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Snoei01 schreef op maandag 28 maart 2016 @ 18:43:
[...]

Als je me een friend request stuurt, dan zet ik de challenges aan je door (en sta je meteen op de verzendlijst voor toekomstige chalenges :))
Done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Ok top. Ik heb je 2 challenges doorgestuurd ('gewone' challenge en DLC challenge). Allebei incl. een drift en een sprint variant. 6 stuks in totaal dus.

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me afvroeg Snoei, zijn die 6 challengers allemaal 1 a 2 tries? omdat je razendsnel ff 6 challengers aanmaakt met altijd meteen toptijden en top drift punten, echt razend knap _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:37:
Wat ik me afvroeg Snoei, zijn die 6 challengers allemaal 1 a 2 tries? omdat je razendsnel ff 6 challengers aanmaakt met altijd meteen toptijden en top drift punten, echt razend knap _/-\o_
In dit geval wel, aangezien ik deze tracks wel redelijk goed ken. Als het bijvoorbeeld een point to point is die ik niet zo goed ken, dan waag ik in eerste instantie wel wat meer pogingen.

Maar ik heb na het uitzetten m'n tijden nu alweer iets aangescherpt :P

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
De Lamborghini challenge zit er op. Het was een beetje glibberen en glijden met die Diablo en dit is het resultaat geworden:

Dan is het nu weer tijd voor de volgende DLC challenge. Dit keer is het de volgende combi geworden:

India: Tamil Nadu (1)
Dodge Charger SRT8
08:00 uur

Ik ga ze zo uitzetten. Veel succes weer! d:)b

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De dubbele XP van de Lamborghini heeft mij ook nog geholpen aan de level 50 Trophy, maar het was inderdaad wel bikkelen, maar dat is ook mijn verwachting voor de Dodge Charger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
De Alfa challenge loopt ten einde, dus het is weer tijd voor een nieuwe challenge.

Deze week reizen we weer af naar Chili en wel naar:

Chili: Taapaca
Audi RS5

Ik ga ze zo uitzetten en versturen. Succes weer allemaal! :)

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
En hierbij ook het filmpje:

Het was nog even een spannende strijd met Oldzkoel :D

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Strak rondje!! Had helaas geen tijd meer om nog een poging te wagen maar was een leuke strijd!

De huidige challenge: Tamil is een geweldige baan maar wat een gare bak zeg! Denk niet dat ik er nog tijd in ga steken. Hopelijk snel weer een leuke challenge :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
power_user schreef op zondag 10 april 2016 @ 16:19:
Strak rondje!! Had helaas geen tijd meer om nog een poging te wagen maar was een leuke strijd!

De huidige challenge: Tamil is een geweldige baan maar wat een gare bak zeg! Denk niet dat ik er nog tijd in ga steken. Hopelijk snel weer een leuke challenge :)
De Audi van deze week rijdt wel weer erg lekker :P

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
De DLC challenge zit er weer zo goed als op, dat betekent tijd voor een nieuwe.
Dit keer is het geworden:

Nissan MY15 GT-R
Noorwegen: Atlanterhavsvegen (R)
13:00 uur

Game on! Succes! :)

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
En hierbij ook het filmpje. Het was geen makkelijke wagen, maar heb er nog wel een aardige ronde uit weten te gooien :)

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
Niemand enthousiast dat het Driveclub team weer aan een nieuwe game gaat werken binnenkort?

Ben wel benieuwd of het meer richting Forza zal gaan of juist een Motorstorm achtige game wordt. 2 games die ontbreken aan de Codemaster racegames lybrary dus het kan alle kanten op?

https://mobile.twitter.co...41536?ref_src=twsrc%5Etfw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Beakzz schreef op maandag 18 april 2016 @ 18:43:
Niemand enthousiast dat het Driveclub team weer aan een nieuwe game gaat werken binnenkort?
Jazeker, zie ook het algemene Driveclub topic:

[PS4] Driveclub

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
Snoei01 schreef op maandag 18 april 2016 @ 19:13:
[...]

Jazeker, zie ook het algemene Driveclub topic:

[PS4] Driveclub
Aha.. Ik zat dus gewoon in het verkeerde topic te kijken/posten. The jetlag is real :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Beakzz schreef op maandag 18 april 2016 @ 19:19:
[...]

Aha.. Ik zat dus gewoon in het verkeerde topic te kijken/posten. The jetlag is real :+
Haha, dit topic is voor de wekelijkse challenge die we hier op Tweakers doen :)

Dus als je zin hebt, doe gerust mee!

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
Goede uitdaging, die rit met de Nissan. Voelt een beetje alsof je een stuiterbal zo snel mogelijk naar het einde moet brengen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Het is alweer tijd voor de volgende challenge. Dit keer reizen we in een Volkswagen af naar Schotland:

Schotland: The Kyle
Volkswagen Golf GTI
07:00 uur

Ze komen er zo aan. Succes!!

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:06
Een verzoekje voor de volgende keer, kan je dan wat meer uitdagende wagens uitzoeken van een klasse hoger bijvoorbeeld? Die Diablo Super Veloche en die Ferrari van een paar maanden geleden vond ik echt leuke uitdagingen om te spelen bijvoorbeeld.

Met die wagens uit lagere klassen draait het er meer om dat je de banen en race- en instuurlijnen goed uit je hoofd kent, iets wat snel achteruitgaat wanneer je veel andere spellen speelt. En naar mijn mening ook een tikkeltje saai is.

[ Voor 5% gewijzigd door Lasmibalsingh op 24-04-2016 12:15 ]

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste