@!null Het grote voordeel van deze 360-graden camera's is toch wel dat je in een keer een volledige bol vastlegt. Geen verspringende onderwerpen, weinig stitching issues en mogelijkheid tot dingen als stabilisatie en reframen. Als je dat allemaal niet nodig hebt en gewoon statische 360-graden foto's wil maken zijn daar inderdaad drones voor.
Ik krijg vrijdag een Galaxy S7 en ben nu op zoek naar een Gear 360 die ik goedkoop op de kop kan tikken, puur om wat te experimenteren. Zodra ik dan een beetje weet wat ik wil en de volgende generatie 360-graden camera's op de markt is volgt er een serieuze camera (Fusion / Virb achtig).
Het hangt er dus heel erg vanaf waar je naar op zoek bent.
Ik wil in eerste instantie dingen met foto's en time-lapses gaan doen, dus daarvoor is de Gear 360 behoorlijk prima. Voor video zou ik hem echter nooit aanraden, daarvoor kan je beter een Rylo, GoPro Fusion, Xiaomi Mi Sphere, Theta V, Garmin VIRB 360, Insta360 One of Yi 360 VR pakken.
Ik krijg vrijdag een Galaxy S7 en ben nu op zoek naar een Gear 360 die ik goedkoop op de kop kan tikken, puur om wat te experimenteren. Zodra ik dan een beetje weet wat ik wil en de volgende generatie 360-graden camera's op de markt is volgt er een serieuze camera (Fusion / Virb achtig).
Het hangt er dus heel erg vanaf waar je naar op zoek bent.