MSI Radeon R9 270 GB Gaming geschikt?

Pagina: 1
Acties:

• bladinovski
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22-01 17:03
Hoi allemaal,

Aangezien ik PC gamen wil gaan proberen heb ik een videokaart nodig, maar daarvoor heb ik niet al te veel geld ter beschikking. Ik had daarom in de prijsmarge tot ong 200 euro gezocht, waarbij De MSI Radeon R9 270 GB Gaming goed uit de bus kwam. Nou is mijn vraag: Is dit een goede videokaart of moet ik verder kijken? Ook ben ik niet zeker of deze videokaart in mijn opstelling past, want ik weet er vrij weinig van.

Ik wil graag games spelen op medium tot high settings met minimaal 50 fps. Denk hierbij aan games zoals Evolve, Crysis 3 en Infamous second son. Ik heb er totaal geen verstand van dus merk maakt mij nog niet uit!

Om even terug te komen op de vraag of de kaart in mijn systeem past, zal ik even mijn 'opstelling' noemen:

8GB intern geheugen
Intel I5 processor (volgens mij de 4600)
Een voeding van 450 watt
1 TB geheugen

Ik vraag dit omdat ik niet weet of de 450 watt voor deze videokaart genoeg is en het zou zonde zijn als het niet kon. De videokaart heeft een wattage van 162 Watt nodig, dus ik twijfel. Zoals ik al zei, ik ben niet echt thuis in pc's

Ik hoop dat iemand mij kan helpen,
Bladinovski

Verwijderd

Kun je alle volledige specificaties van je systeem noemen?

Een i5 of 450W voeding zegt bijvoorbeeld niks. Er zijn tientallen verschillende i5's en duizenden 450W voedingen. Daarnaast mis je nog belangrijke onderdelen zoals de behuizing en het moederbord.

Wat is de resolutie van je scherm?

• bladinovski
Bedankt voor je reactie. Ik heb hem open gemaakt en gekeken wat ik daar nog kon vinden. Hier (hopelijk) een aanvulling:

Het is blijkbaar een 420 watt voeding, kon het merk niet vinden :s. Het is waarschijnlijk geen hele goede omdat het ook niet een hele dure pc was.
Het moederbord: MSI H81M-E33