Toon posts:

Game-PC 1800 inclusief randapparatuur

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
.ScorpionSquad schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 21:46:
Vond het al zo verdacht stil in dit topic :+.

Een GTX970 is prima voor 1440p, dat doe ik zelf namelijk ook. Ik zou inderdaad wel de R9 290X aanraden als eerste keus, deze heeft toch vaak net iets meer te bieden op deze resolutie.

Met de huidige build is overklokken en SLI niet mogelijk. Heb je dat nodig, nee. Als je per se SLI wil proberen kan je natuurlijk wel even een aardig geprijsd Z97 bordje halen, maar single-GPU is zoals al uitgelegd eigenlijk altijd meer bang for buck en levert veel minder compatibiliteitsproblemen en rare prestatieissues op (zoek maar eens op SLI microstutter, wel 150fps, maar niet soepel ;)). Overklokken van de CPU zou ik lekker laten zitten, doe dat dan liever met de GPU, heb je meer aan.

Ben zelf overigens meer een fan van de ASUS STRIX variant (wat je zelf hebt is altijd het best :p), omwille van de passieve modus onder de 65 graden en je hebt slechts 1 8-pin PEG-connector nodig. Scheelt in het kabelmanagement.

Headset is heel leuke bang for buck, maar ik meen me te herinneren dat je een mic wilde, dan is de Senheiser PC360 G4ME ook wel interesaant, lekker makkelijk en die microfoon is de (uit mn hoofd 50) extra euro's wel waard, als in dat het ding daadwerkelijk vergelijkbaar met een microfoon van 50 euro is.
Welke r9 290x is eigenlijk het beste qua performance?
Pagina: 1 2 3 Laatste