Hallo beste mensen van tweakers,
Ik weet nog vrij weinig/niks van gaming pc wereld, toch zou ik zeer graag mijn eerste gaming pc aanschaffen maar heb ik geen idee waar ik op moet letten en waar ik minder of juist meer aan uit zou moeten geven daarom dus dit topic.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga de pc vooral gebruiken om op te gamen en misschien livestreamen of om gameplay (Op de computer zelf) op te nemen. Het enige spel wat ik wil spelen is 'Arma 3 altis life' op high quality settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is 650,- iets meer maakt ook niet uit als het een groot verschil maakt.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De pc die ik nu heb zou uit elkaar mogen alleen weet ik niet wat ervan bruikbaar is. Randapparatuur is niet nodig!
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voor de rest is er niks nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen voorkeuren voor merk want heb zoals eerder gezegd geen verstand van de gaming pc wereld.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wil alleen arma 3 altis life goed kunnen runnen zonder lagg en zou het liefst nog kunnen recorden.
PS: Sorry als mijn forum niet correct op gebouwd is, dit is mijn eerste topic ooit dus vandaar.
Mijn lijstje:
Ik weet nog vrij weinig/niks van gaming pc wereld, toch zou ik zeer graag mijn eerste gaming pc aanschaffen maar heb ik geen idee waar ik op moet letten en waar ik minder of juist meer aan uit zou moeten geven daarom dus dit topic.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga de pc vooral gebruiken om op te gamen en misschien livestreamen of om gameplay (Op de computer zelf) op te nemen. Het enige spel wat ik wil spelen is 'Arma 3 altis life' op high quality settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is 650,- iets meer maakt ook niet uit als het een groot verschil maakt.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De pc die ik nu heb zou uit elkaar mogen alleen weet ik niet wat ervan bruikbaar is. Randapparatuur is niet nodig!
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voor de rest is er niks nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen voorkeuren voor merk want heb zoals eerder gezegd geen verstand van de gaming pc wereld.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wil alleen arma 3 altis life goed kunnen runnen zonder lagg en zou het liefst nog kunnen recorden.
PS: Sorry als mijn forum niet correct op gebouwd is, dit is mijn eerste topic ooit dus vandaar.
Mijn lijstje:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-6300 Black Edition | € 93,95 | € 93,95 |
| 1 | ASRock 970 Extreme4 | € 73,99 | € 73,99 |
| 1 | MSI Radeon R9 270X GAMING 2G | € 179,95 | € 179,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 30,95 | € 30,95 |
| 1 | Kingston ValueRAM KVR16LS11/8 | € 65,49 | € 65,49 |
| 1 | Lite-On IHAS124 Zwart | € 12,93 | € 12,93 |
| 1 | Corsair CX600M | € 65,95 | € 65,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 574,16 | |
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2015 21:26 ]