Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn toekomstig systeem moet een Gaming PC worden, ik speel graag shooters(Denk aan Call of Duty Ghost) En af toe en een race game.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 400-600
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik bouw alles nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ben een AMD-fan, al jaren lang gebruik ik met plezier de FX-4100 maar word nu tijd voor een upgrade.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Wat hierboven ook al wat staat, ben ik fan van AMD, een SSD van Samsung bevalt ook altijd goed. De rest maakt niet heel veel uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een SSD waar de OS opstaat, en voor de overige bestanden een HDD erin, dat lijkt me wel wat denk ik.
Ga je overklokken?
Als het kan wil ik overklokken ja. Dus dan is de moederbord + koeling ook wel een belangrijk punt denk ik.
Ik heb hier al een klein wenslijstje:
Ik heb de Sharkoon BD28 gekozen omdat ik graag een behuizing wil met groene verlichting. Vanwege mijn Razer muis + Toetsenbord.
Ik ben benieuwd wat voor tips en tricks jullie hebben.
Mijn toekomstig systeem moet een Gaming PC worden, ik speel graag shooters(Denk aan Call of Duty Ghost) En af toe en een race game.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 400-600
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik bouw alles nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ben een AMD-fan, al jaren lang gebruik ik met plezier de FX-4100 maar word nu tijd voor een upgrade.
- Dus graag weer een AMD processor zat zelf te denken aan een FX-8350.
- Videokaart van AMD.
- SSD kaartje van Samsung.
- Een moederbord die overklokbaar is.
- Voeding.
- CD-Speler
- Waterkoeler of Lucht?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Wat hierboven ook al wat staat, ben ik fan van AMD, een SSD van Samsung bevalt ook altijd goed. De rest maakt niet heel veel uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een SSD waar de OS opstaat, en voor de overige bestanden een HDD erin, dat lijkt me wel wat denk ik.
Ga je overklokken?
Als het kan wil ik overklokken ja. Dus dan is de moederbord + koeling ook wel een belangrijk punt denk ik.
Ik heb hier al een klein wenslijstje:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD FX-8350 Black Edition | € 162,90 | € 162,90 |
1 | Gigabyte GA-970A-UD3P | € 74,95 | € 74,95 |
1 | Sharkoon BD28 Groen | € 47,95 | € 47,95 |
1 | Corsair Hydro H100i | € 105,95 | € 105,95 |
1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 55,90 | € 55,90 |
1 | Samsung 850 EVO 120GB | € 78,- | € 78,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 525,65 |
Ik heb de Sharkoon BD28 gekozen omdat ik graag een behuizing wil met groene verlichting. Vanwege mijn Razer muis + Toetsenbord.
Ik ben benieuwd wat voor tips en tricks jullie hebben.
[ Voor 11% gewijzigd door Tammesp op 14-02-2015 20:24 . Reden: Prijs ]
Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15