Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik ben een opvolger aan het zoeken voor mijn Samsung Ace 2. Ik ben altijd erg tevreden geweest over deze telefoon, ondanks dat het geen hoogvlieger is. Nu wil ik dus een nieuwe..
Mijn 1ste keuze zou zijn: een S4 mini, niet te duur, zit alles op. Nu zag ik ook dat de S5 mini er is, en dan begin ik toch te twijfelen..
Nu weet ik wel dat Samsung een hoop extra rommel er op heeft staan, maar echt storend heb ik dit nooit gevonden.

Wat zouden jullie aanraden met mijn eisen:
-uitbreidbaar geheugen met sd
-goede camera
-goede accu
-prijs: +/- 200-250 euro... met uitzonderingen!
en natuurlijk een verbetering tov mijn huidige toestel!

Groeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

De OnePlus One?

Voldoet op één vlak na aan jouw eisen. Maar voor 320 euro heb je een high-end toestel met 64MB geheugen wat wellicht genoeg is?
De camera is uitstekend en bestaat uit dezelfde module als de nieuwe Iphones.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
Ik denk dat iemand die op zoek is naar iets als een S4 mini of S5 mini niet echt blij gaat worden van de (imo) oversized Oneplus One.

Is een andere Chinese telefoon iets voor je? Of een Moto G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Ik ken de Chinese telefoons eigenlijk helemaal niet, dus of die wel of niet iets zijn voor mij kan ik niet zeggen..Welke zijn dan aan te raden, ook met het oog op updates en garantie etc?

Een Moto G heeft volgens mij geen uitbreidbaar geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Moto G 2014 wel. pricewatch: Motorola Moto G Dual SIM (2014) Zwart

Verder zou je je eens kunnen verdiepen in bijvoorbeeld de Redmi 2 van Xiaomi (wel even wachten op de 2GB ram versie). Er is een topic van op dit forum. Blijft met ongeveer 150€ ook ruim binnen je budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Misschien een rare vraag, maar waarom kost bv een S5 mini ruim 300 euro, en een Moto G bijna de helft??

Ik zal eens gaan lezen over de Redmi....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
pilskes schreef op maandag 09 februari 2015 @ 15:51:
Misschien een rare vraag, maar waarom kost bv een S5 mini ruim 300 euro, en een Moto G bijna de helft??

Ik zal eens gaan lezen over de Redmi....
Omdat Samsung haar marketing budget terug moet verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Kijk hier eens: Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2
Maar verwacht niet teveel m.b.t. garantie e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Ik ken wel iemand die een huawei heeft, maar die heeft behoorlijke problemen met ontvangst! Is dit vaker met Chinese toestellen doordat ze andere frequenties gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 16:28
pilskes schreef op maandag 09 februari 2015 @ 15:42:
Ik ken de Chinese telefoons eigenlijk helemaal niet, dus of die wel of niet iets zijn voor mij kan ik niet zeggen..Welke zijn dan aan te raden, ook met het oog op updates en garantie etc?

Een Moto G heeft volgens mij geen uitbreidbaar geheugen?
De oude niet, de nieuwe wel (nieuwe is 5 inch, oude is 4,5 inch scherm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
→ MAA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Verplaatst naar Mobile AankoopAdvies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Aha, zoiets was ik dus al aan het zoeken...maar niet ver genoeg gekeken blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De S4 Mini lijkt me inderdaad een goede keus. Je krijgt momenteel 20 euro cashback via Samsung. De foto's zijn ook nog eens van goede kwaliteit wat ik gezien en gelezen heb in de verschillende reviews. Als je bijvoorbeeld een goede camera wilt moet je niet naar de Moto G kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
S4 mini vs S5 mini, zit daar veel verschil in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nooit naar de S5 Mini gekeken, je zult dus reviews daarvan moeten lezen. Ik vind het erg duur voor wat je krijgt. Die S4 Mini is met zo'n 200 euro nog te doen. Ook al is het scherm minder dan de Moto G, de camera en accuduur zijn wel flink beter.

Het is een flink bos dat ben ik met je eens :). Ze missen allemaal iets of een bepaalde spec is weer minder. Dat heb je nu eenmaal in het 200 euro segment. Je zult moeten kijken wat jij het belangrijkste vindt. Lees veel reviews en ga ook zeker even in de winkel kijken qua scherm, bouwkwaliteit, gewicht en formaat.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2015 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Elke telefoon 'mist' inderdaad wel iets: te groot, geen sd opslag, slechte camera, slechte reviews, te duur, etc etc
Ik wil ook een redelijk nieuw toestel, zodat ik er weer een paar jaar tegen kan. Het lezen van reviews is een dagtaak geworden, en des te meer ik er lees, des te minder ik weet wat ik moet doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet hoeveel p.m. je wilt betalen en wat voor bundel je nu hebt? Anders is dit een interessant aanbod https://mobiel.kpn.com/lg/lg-g3-4g-titanium. 37,50 p.m. top toestel en 200 min/sms en 5GB internet. Daar kun je sowieso vele jaren mee vooruit. Alleen is de schermresolutie eigenlijk te hoog en de accu gaat een stuk minder lang mee dan de G2 :(.

Ook een optie is de Nokia Lumia 735 220 euro. Updates, goed scherm, goede accuduur en aardige camera maar langzaam en slechts 5MP effectief.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2015 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:59
Heb je al in de Windows hoek gekeken? Daar heb je in ieder geval geen bloatware die er niet net zo snel weer vanaf kan en als je nu een toestel koopt dat Windows Phone 8 of nieuwer draait, krijg je in ieder geval nog jaren support en straks ook Windows 10.

Addicted to silent computing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:04

The Wizard

Moderator Mobile
Topictitel wijziging

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 11:43:
Ik weet niet hoeveel p.m. je wilt betalen en wat voor bundel je nu hebt? Anders is dit een interessant aanbod https://mobiel.kpn.com/lg/lg-g3-4g-titanium. 37,50 p.m. top toestel en 200 min/sms en 5GB internet. Daar kun je sowieso vele jaren mee vooruit. Alleen is de schermresolutie eigenlijk te hoog en de accu gaat een stuk minder lang mee dan de G2 :(.

Ook een optie is de Nokia Lumia 735 220 euro. Updates, goed scherm, goede accuduur en aardige camera maar langzaam en slechts 5MP effectief.
Ik heb denk ik wel de beste deal van de wereld: onbeperkt bellen/sms en 2GB data voor 9,95 per maand bij Vodafone.. Hebben ze ooit omgezet omdat mijn oude bundel niet meer bestond. Ik koop mn telefoon dus zelf, want dat haal ik er makkelijk uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zipperman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-05-2023
Waarschijnlijk is dit niet echt iets voor jou, maar ik heb gisteren een Lumia 535 op de kop getikt voor 113 euro bij de Kijkshop. Het is een subliem apparaat welke zeker aan te raden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Ik heb ooit een week een lumia met windows gebruikt, kon er niet aan wennen...
Android heb ik geen moeite mee, werkt lekker en er is veel mee mogelijk.

Kan iemand mij vertellen wat het grootste voordeel/verschil van de S5 mini tov S4 mini is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jort99b
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-03 18:29
Hij is iets nieuwer en er zit een vingerafdruk sensor op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
En een andere processor, meer interne opslag, ander scherm.. Maar wat zijn nou de verschillen waardoor je voor de S5 mini zou kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:35
Ik zou de chinese telefoons links laten liggen. Je komt imo niet echt over als iemand die daar per se warm voor draait.

Ik zou eerder naar de Motorola Moto G 2014 kijken, maar zou ook Windows Phones als de Lumia 535 in overweging nemen. Veel waar voor je geld.

Edit: gezien je hogere budget zou ik een iets duurdere Lumia nemen. Mooie toestellen.

[ Voor 14% gewijzigd door spokje op 15-02-2015 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet waarom mensen de 535 hier pushen aangezien dat helemaal niet zo'n geweldig toestel is. Voornamelijk het scherm is van een matige kwaliteit naar hedendaagse begrippen, touch aanraking werkt vaak slecht en ook de camera is simpelweg matig. Voor TS is de 535 geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Zoals ik al meldde, Windows phone heb ik niks mee. De kans dat ik een Chinese telefoon, zonder goede garantievoorwaarden, ga bestellen is ook niet heel groot.
Waarschijnlijk dan toch de S5 mini, nu al te koop voor 279 euro.. Of toch maar de S4 mini..???

Is er ook nog een andere Samsung die qua specificaties en prijs bij deze telefoons in de buurt zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
pilskes schreef op maandag 16 februari 2015 @ 21:39:
Is er ook nog een andere Samsung die qua specificaties en prijs bij deze telefoons in de buurt zitten?
Je wilt dus klaarblijkelijk een Samsung. En een "kleine" en een "goedkope". Dan kom je idd op die twee. De ene is wat sneller en duurder, de andere langzamer en goedkoper. Vrij moeilijk om je zo van advies te voorzien. Dus denk echt dat je zelf een beslissing moet gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Aangezien ik goeie ervaring heb met mijn Ace 2, heb ik het meeste vertrouwen in een Samsung. Dit is dus gebaseerd op gevoel en niet op feiten.

Ik doe ongeveer 2 jaar met de telefoon, als ik nu een telefoon kies die al verouderd is, dan is die over 2 jaar bejaard! Ondanks dat ik de S5 mini eigenlijk iets te duur vind, neig ik toch naar deze telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

pilskes schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 11:11:
Aangezien ik goeie ervaring heb met mijn Ace 2, heb ik het meeste vertrouwen in een Samsung. Dit is dus gebaseerd op gevoel en niet op feiten.

Ik doe ongeveer 2 jaar met de telefoon, als ik nu een telefoon kies die al verouderd is, dan is die over 2 jaar bejaard! Ondanks dat ik de S5 mini eigenlijk iets te duur vind, neig ik toch naar deze telefoon.
Dan zou ik lekker de S4 mini nemen en je het extra geld voor de S5 mini besparen. Want let's face it. Als je tot nu hebt overleefd op een Ace 2, dan is alles een enorme sprong voorwaarts.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Hahahaha, dat geloof ik meteen! Maarja, iets nieuws moet dan ook wel meteen ook goed zijn! Mocht de prijs van een S5 mini nog wat aantrekkelijker worden, dan wacht ik daar nog even op. Anders gaan we gewoon voor een S4 mini!

Hoe zit het met de A-reeks van Samsung (zoals de A3, A5). Waar zou je deze moeten plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

pilskes schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 11:26:
Hahahaha, dat geloof ik meteen! Maarja, iets nieuws moet dan ook wel meteen ook goed zijn! Mocht de prijs van een S5 mini nog wat aantrekkelijker worden, dan wacht ik daar nog even op. Anders gaan we gewoon voor een S4 mini!

Hoe zit het met de A-reeks van Samsung (zoals de A3, A5). Waar zou je deze moeten plaatsen?
http://tweakers.net/price...6736/370045/alternatives/

Waarschijnlijk iets snellere processor (quadcore vs dualcore, hoewel de dualcore in de S4 sneller geklokt is)
De A3 mist 5Ghz ondersteuning, erg jammer. Geen verwisselbare accu. Betere front facing camera op de A3.

Ik zou lekker de S4 mini nemen. Scheelt bijna 30% in de prijs, terwijl de A3 maar op enkele vlakken beter is.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
pilskes schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 11:26:

Als je even kunt wachten: waarschijnlijk daalt de prijs van de S5 mini wanneer de S6 is aangekondigd (of in de winkels ligt). Zie prijsverloop bij pricewatch: Samsung Galaxy S4 Mini Black Edition Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet niet de 20 euro cashback op de S3 Neo en S4 Mini :). Zie: http://www.samsung.com/nl/promotions/ geldig t/m 31-03-2015. Even checken welke winkels meedoen in de voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:22
Ik zou ook de software checken, minimaal Android 4.4, maar een (aangekondigde) update naar 5 verlengt de levensduur echt wel!

• pilskes
  • Niet online
Mmmm, denk toch dat ik dan wacht op de S5 mini. Waarom heeft deze telefoon eigenlijk geen eigen topic in het forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Is al bekend wanneer de opvolger van de S5 mini uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
De S4 mini en S5 mini werden in juli aangekondigd volgens mij. Dus kan nog wel even duren...

Overigens was de grootste prijsdaling bij de S4 mini rond maart/april. Dus grote kans dat de S5 mini daar ook ergens z'n laagste prijs gaat krijgen.

[ Voor 45% gewijzigd door barrymossel op 24-02-2015 09:39 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt ook eens de LG G3 s checken. Let op die kleine s die zal wel voor small staan :), het is het kleine broertje van de G3. Is nu rond de 225 euro en komt met 720p scherm en ongeveer dezelfde specs als de S5 Mini. Voldoet zo te zien aan je wensen en komt met een flinke accu van 2540 mAh wat samen met de Snapdragon 400 voor een flinke accuduur zal zorgen.

Link: pricewatch: LG G3 s Zwart

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2015 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Thnx, ik lees bijna nooit iets positiefs of negatiefs over telefoons van LG.. Net of ze bijna niet verkocht worden ofzo. Zijn de ervaringen met LG telefoons in het algemeen wel oke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pilskes schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 14:16:
Thnx, ik lees bijna nooit iets positiefs of negatiefs over telefoons van LG.. Net of ze bijna niet verkocht worden ofzo. Zijn de ervaringen met LG telefoons in het algemeen wel oke?
Sinds de Nexus 4 zijn ze prima, daarvoor waren ze een stuk minder.

• pilskes
  • Niet online
Ik ken persoonlijk niemand die een LG heeft, eigenlijk alleen maar Samsung, Sony en Iphone.
De mensen met een Samsung zijn over het algemeen erg tevreden, Iphone bezitters niet allemaal en die met een Sony hebben eigenlijk een te oude telefoon om iets zinnigs te zeggen over de kwaliteit van de huidige telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Ik heb de S5 mini gevonden voor 269 euro, nieuw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
[ZTE BLADE S6]

~220 euro
4G
Dual SIM
Android 5.0

[ Voor 13% gewijzigd door Deveon op 03-03-2015 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Ik denk niet dat ik een telefoon ga bestellen in het buitenland.. Voor deze prijs is de S5 mini toch wel een mooie deal lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Vandaag even een verkoper gevraagd wat het verschil tussen een Samsung A3 en een S5 mini was, hij raadde mij dus de A3 aan. Het scherm zou beter zijn, verder geen idee.

Is de A3 een aanrader ipv een S5 mini?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Het scherm van de A3 is juist minder.
Eigenlijk is hij op elk vlak minder.
Slechte verkoper dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Dat was mijn mening ook na wat vergelijkingen op internet. De A3 heeft een Qualcomm Snapdragon 410 8916, en een S5 mini een Exynos 3 Quad 3470. Mij als leek zegt dit niks, maar welke chip is het beste/snelste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
De Exynos is sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Veel sneller?
De S5 mini is dus de betere keuze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Niet veel sneller, maar wel sneller.
Als de keuze tussen deze 2 gaat, is de S5 mini de betere keuze.
Maar ik vind hem overpriced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Dat vind ik ook, maar er is volgens mij niet 1 andere telefoon met dezelfde specs en eigenschappen. Vooral het sd slot en verwisselbare accu is een knelpunt..

Kun je een andere telefoon noemen die aan mijn eisen voldoet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
pilskes schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 20:43:
Dat vind ik ook, maar er is volgens mij niet 1 andere telefoon met dezelfde specs en eigenschappen. Vooral het sd slot en verwisselbare accu is een knelpunt..

Kun je een andere telefoon noemen die aan mijn eisen voldoet?
De Moto G 4G is al genoemd.
En importeren loont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 21:35

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Samsung Galaxy S3 Neo.
pricewatch: Samsung Galaxy S III Neo Blauw

[ Voor 74% gewijzigd door MedionAkoya op 10-03-2015 21:14 ]

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Tja, jammer dat die S3 Neo eigenlijk een SIII is, en dus een telefoon die uit 2012 komt. 4g heeft die niet, maar verder....wel interessant!!

Ik zie wel dat de S3 Neo niet echt een super bekend toestel is, hoe komt dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
pilskes schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 21:48:
Tja, jammer dat die S3 Neo eigenlijk een SIII is, en dus een telefoon die uit 2012 komt. 4g heeft die niet, maar verder....wel interessant!!

Ik zie wel dat de S3 Neo niet echt een super bekend toestel is, hoe komt dat??
Waarschijnlijk om de reden die je zelf aangeeft. Het is SIII en dat voelt als een telefoon uit 2012.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De S3 Neo wordt geleverd met de Snapdragon 400 die ook in de Moto G zit. De rest is waarschijnlijk gebaseerd op een toestel uit 2012, maar de processor is anders en er is gekozen voor 1,5GB werkgeheugen. De S3 Neo is laatst nog hier door Tweakers gereviewd. De camera komt er goed uit, maar die in de S4 Mini is bijvoorbeeld beter. Ook Huawei levert vaak wel goede camera's met hun toestellen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Ik was het topic over de S5 mini aan het zoeken, maar die is er dus niet?!? Jammer, want zo krijg je dus niet echt een goed beeld van een telefoon.

Ik zie ook dat de prijzen opeens behoorlijk aan het dalen zijn! Mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Heeft iemand ervaring met deze winkel, of met bestellen in winkels in België in het algemeen?
http://www.phonevillage.b...ung-galaxy-s5-mini-zwart/

De toestellen zijn EU toestellen, dus dat lijkt me wel juist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:22
Er zijn wel gebruikers reviews van de s5 mini hier:
http://tweakers.net/produ...g-galaxy-s5-mini/reviews/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Dank u! Geen echte punten die onoverkomelijk zijn, aangezien de prijs vooral genoemd wordt, en die is nu stukken lager!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Even een mening gevraagd:

Een S4 of een S5 mini??Aangezien de prijzen elkaar niet veel ontlopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Even een antwoord dan: wat heb je er zelf al over opgezocht? Waar zitten de verschillen in? Wat is voor jou belangrijk? Een beetje eigen initiatief is natuurlijk wel gewenst he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Het gaat er mij ook om dat de S4 bijna een jaar ouder is dan de S5 mini. De specs van de S4 zijn wel beter, maar aangezien IK geen ervaring heb met deze toestellen, vroeg ik me af wat jullie mening is.

Ik heb liever een wat kleiner toestel, maar zoveel schelen ze niet. Verder kan een S5 mini bijna net zoveel als een S4, dus....
Pagina: 1