Verwijderd
Jup, dat is een menselijke reactie als iemand een wapen op je neus zet. Zie het verhaal bij Charlie Hebdo, waarbij een dame haar collega's ten dode opschreef.DDX schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 20:57:
En dan laat je zo iemand maar gewoon langs met risico op (meer) doden ?
iemand al explosies waargenomen? Sites die plat liggen?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Teletekst meldt ook niks. Iedereen het gebouw uit denk ik.L1nt schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 20:59:
[...]
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik ben benieuwd wat jij zou doen met een pistool op je gerichtDDX schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 20:57:
[...]
En dan laat je zo iemand maar gewoon langs met risico op (meer) doden ?

De bewaker bij de NOS was in ieder geval zo moedig en slim om hem naar een lege NOS studio te leiden.
http://nos.nl/?npo_cc=126&npo_rnd=231245279 doet 't gewoonL1nt schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 20:59:
[...]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Iets als "ik wil die zwarte balken van mijn tv af" ?RedHat schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 21:00:
Maar ik wil potverdorie wel even zijn verhaal aanhoren hoor jongens. Je moet toch wel wat te vertellen hebben als je je dit op je hals haalt.
http://20jaareenvandaag.e...gsdrama_in_rembrandttoren
Gekken.
de punt is bold
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Dit heeft een verslaggever gezegd op radio 1.Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 21:01:
Volgens Nu.nl is dit een Noord-Afrikaans uiterlijk. Maken jullie dat er ook van?
Nu.nl is nooit serieus te nemen. SBS site.Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 21:01:
Volgens Nu.nl is dit een Noord-Afrikaans uiterlijk. Maken jullie dat er ook van?
De foto's die er van hem zijn zijn nog wat te onduidelijk om het te zeggen.
"21 jaar DSL!"
Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 21:01:

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Liverapportage vanuit de studio, over nieuws van de studio.
Gezien de arrestatie mag ik er denk ik wel nuchter over doen. Oh en het is de wereld al over gegaan als we google een beetje mogen geloven.
https://www.google.nl/sea...=cr&ei=upHKVOLeCc_e7Aafaw
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Band moet gewoon omgedraaid worden.xAn52 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 21:02:
Tja. als niemand meer op het play knopje kan drukken, houd het allemaal vanzelf op natuurlijk...
Verwijderd
Dat heb ik ook een beetje - ik kan er niet veel van bakken. Het kan van alles zijn.Trishul schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 21:02:
ik wil niet vervelend doen, maar als ik zo die foto bekijk, zou het ook zomaar een Jood kunnen zijn
Ik las net elders op dit forum dat iemand het een oost-Europees uiterlijk vindt.Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 21:01:
Ikzelf heb geen flauw idee. Een man in pak zie ik.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Beetje 6 mei 2002 flashback.Lekker Ventje schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 21:02:
Feit is dat het ontzettend simpel is om een studio binnen te komen. Een echte baardman had zich uit kunnen leven. Hopelijk leren ze van vandaag.
En toen werd toch wel vastgesteld dat het mediapark best belangrijk is. Fijn om de praktijk zo te zien. En apart dat SBS en RTL wel extra journaals inlassen.
Maar goed, het laatste woord hierover zal ergens de komende weken en vele kamervragen later wel klinken.
[ Voor 10% gewijzigd door Delerium op 29-01-2015 21:05 ]
Het type figuur die bij voorkeur op een zondag zijn voet tussen je deur zet...Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 21:03:
[...]
Dat heb ik ook een beetje - ik kan er niet veel van bakken. Het kan van alles zijn.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Blonde Tux op 29-01-2015 21:06 ]
Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?
Is misschien gewoon een kermisgeweertjeDDX schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 21:06:
Ze mogen volgens mij blij zijn dat hij niet serieus van plan(/kon) was te schieten.
Verwijderd
Dat geldt natuurlijk voor vrijwel ieder bedrijf of instantie in Nederland. Als iemand kwaad wil ben je gezien.DDX schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 21:06:
Ze mogen volgens mij blij zijn dat hij niet serieus van plan(/kon) was te schieten.
Verwijderd
Zou me niks verbazen als het een false-flagoperatie is van de geheime diensten. wel opvallend hoe snel dit allemaal naar buiten komt, zeker het filmpje van de NOS vloer
denk dat het gepland is juist om extra paniek weer te zaaien.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2015 21:08 ]
Hij lijkt het zelf heel serieus te nemen. Maar komt niet tot een punt.
Speech klaar? Die heeft hij dus nog niet.
Hij zwemt.
Jeetje die Politie. Het was een redelijk relaxte situatie, en door de binnenkomst van de politie zou een labiel persoon in de stress schieten en in het rond gaan schieten. Dit heet dus crisis management???
[ Voor 124% gewijzigd door teacup op 29-01-2015 21:12 ]
Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)
In zijn perspectief dan. Hij oogt niet nerveus, vastberaden, etc
Alu hoedje opzetVerwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 21:07:
Politie was er wel heel snel?
Zou me niks verbazen als het een false-flagoperatie is van de geheime diensten. wel opvallen hoe snel dit allemaal naar buiten komt, zeker het filmpje van de NOS vloer
Waarom zou de politie niet snel zijn, ze zitten vlakbij. Daarnaast zijn de protocollen aardig scherp.
Verwijderd
Hij claimt zelf ingehuurd te zijn door geheime diensten. Het begint overigens ook een trend te worden dat mensen bij ieder nieuwsbericht false flag roepen.Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 21:07:
Zou me niks verbazen als het een false-flagoperatie is van de geheime diensten. wel opvallen hoe snel dit allemaal naar buiten komt, zeker het filmpje van de NOS vloer
Wat een wazige boel, wat een geluk dat 'ie niet schietend of met meerdere personen naar binnen is gekomen.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Te laat, zie boven jeAdmiralSnipe schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 21:09:
Laat de complottheorieën maar komen!
Niet nerveus?RedHat schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 21:08:
Toch denk ik wel dat hij een goed verhaal kan hebben.
In zijn perspectief dan. Hij oogt niet nerveus, vastberaden, etc
Hij kan niet eens stil staan, veel twijfel in zijn stem, trilt helemaal.
Hij zag de politie al aankomen en toch doet hij helemaal niets.. Ik vind het maar een vaag verhaal.
[ Voor 15% gewijzigd door Famous op 29-01-2015 21:11 ]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Kansloze beveiliging.
I served in a company of heroes.
Verwijderd
Wat moet je doen dan? Tegen gewapende acties doe je simpelweg weinig, of je moet vanuit een bunker gaan opereren. Vergeet niet dat de redactie in Frankrijk permanente politiebewaking had. Heeft dat veel uitgehaald?Stravincy schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 21:10:
Als één zo'n idioot al zoiets kan aanrichten, wat willen ze dan straks doen als er een paar boze haatbaarden voor de deur staan?
Kansloze beveiliging.
Leek me meer klinken als handboeien..
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Was geen arrestatieteamDelerium schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 21:11:
Arrestatieteam herkenbaar in beeld...... OMFG.
Of niet hét arrestatieteam
Dit is voor zover ik zie geen arrestatieteam...Delerium schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 21:11:
Work hard & be brave.
Dat was niet eens AT..Delerium schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 21:11:
Nee, waren de porto's die storen op de opnameapparatuur..
Arrestatieteam loopt niet rond in standaard uniform lijkt me?Delerium schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 21:11:
Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre
was dat wel een taser? Voor die actie stotterde het geluid al.
Overigens wel "grappig". Agenten lijken allemaal hun wapen weer weg te stoppen en vervolgens zeggen ze "bij plotselinge bewegingen schieten we".....
Laat 't smakenBananendoos schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 21:12:
Als dit echt is eet ik mijn hoed op.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
[ Voor 39% gewijzigd door HKLM_ op 29-01-2015 21:14 ]
Cloud ☁️
Handboeien inderdaad.MB113 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 21:13:
Was dat niet gewoon het geluid van handboeien, eerst een kant dan de ander?>
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Nah, kan niet. Hij dreigt niet met zijn wapen of iets, als hij echt iets wilde bereiken haalde hij zijn pistool wel in de richting van het personeel

[ Voor 48% gewijzigd door Osiris op 29-01-2015 21:17 ]
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Niet elke idioot durft daadwerkelijk te schieten.Bananendoos schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 21:14:
[...]
Nah, kan niet. Hij dreigt niet met zijn wapen of iets, als hij echt iets wilde bereiken haalde hij zijn pistool wel in de richting van het personeel
Dat valt wel mee. Politieagenten hadden verbaal overwicht, waren daadkrachtig en als hij zich verzet had dan had hij vol lood gezeten.AdmiralSnipe schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 21:14:
Zag er best wel knullig uit die beelden.
Anonymous?
Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/
Wat is daar nou goed aan?Sjah schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 21:15:
Haha, eindelijk eens iets goeds op Tv, hehehe.
hahahahahahGGS_206 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 21:14:
Was het weerpraatje niet iets voor hem?
Schieten hoeft niet, maar dreigen wel. Anders had hij net zo goed dat pistooltje weg kunnen laten...Stravincy schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 21:14:
[...]
Niet elke idioot durft daadwerkelijk te schieten.
InderdaadVuvuzela schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 21:13:
Leuk.. maar wanneer begint Wie is de mol.
Nu heeft ie trouwens toch zendtijd gehad

[ Voor 3% gewijzigd door Fleximex op 29-01-2015 21:16 ]
Probeer het ontopic te houden, dit is niet de HK!
Berichten met persoonsgegevens worden direct verwijderd.