Toon posts:

Voeding

Pagina: 1
Acties:
  • 525 views

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
PSU die compatable is met mn set up

Wat is je budget?
niet boven de 100 euro.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
maakt niet uit.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
CPU: i7 4770k GPU: GTX 770, Mobo: z87 G-45 msi, 8gb hyper kingston.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:29

br00ky

Moderator Harde Waren
En welke heb je zelf al gevonden? Loopt alles nog stock? Ben je van plan uit te breiden? Modulair/non-modulair? Stil?

[ Voor 56% gewijzigd door br00ky op 26-01-2015 15:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
http://nl.hardware.info/p...-power-2-300w#tab:prijzen niets is overclocked, modulair non modulair geen idee? liefst wel still maar maakt nbiet bijzonder veel uit

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2015 16:14 ]

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
En de rest van de info... Dit is een SFX voeding, die speciaal voor kleine behuizingen is. Qua vermogen meer dan zat aangezien je geen videokaart hebt.

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
br00ky schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:14:
En de rest van de info... Dit is een SFX voeding, die speciaal voor kleine behuizingen is. Qua vermogen meer dan zat aangezien je geen videokaart hebt.
GTX 770 toch? Staat in de eerste post, duidelijk is anders maar toch ;)
TS: Kijk even in de pricewatch, kan je een filter op prijs en andere eisen instellen en met wat opties komen :)

Fixing things to the breaking point...

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
:X, dan is 300W vrij magertjes...

Verwijderd

Topicstarter
Geen video kaart? nVidea GTX 770 is een videokaart of wat bedoel je? als je duidelijk bent in wat je nog meer wilt weten kan ik je die informatie misschien verstrekken. Ik heb niet bijzonder veel verstand van dit alles

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Dan stel ik voor te beginnen bij Voeding advies en informatie topic - Deel 30 en [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen. Zoek uit hoeveel watt je nodig gaat hebben en zoek daar wat mooie voedingen bij (uit het tweede topic).

Verwijderd

Topicstarter
http://azerty.nl/8-1073-7...er-v750-semi-modular.html

deze heb ik gevonden zal is dit genoeg of heb ik meer nodig

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Meer? Eerder minder. Een setup met een 770 gebruikt onder volle load nog geen 310W. 450W zou al voldoende zijn, als je wat gaan overklokken 520W.

Verwijderd

Topicstarter
oke ik begin het nu een beetjhe te snappen heb ook 2 hardeschijven. 1: 2tb schijf. 2: 120gb ssd schijf hoeveel watt nemen die met zich mee en is deze dan voldoende? http://azerty.nl/8-1073-6...er-v550-semi-modular.html

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Totaal iets van maximaal 20W, dus dat is het punt niet. Overigens kan je dit makkelijk zelf googlen ;).

Die Corsair is een prima ding, maar wat ik aangaf, 450W is ook al zat. Afhankelijk van je wensen is daar genoeg in te vinden.

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-02 08:43
Je zoekt iets wat totaal niet overeen komt de originele TS. Dus jat en necro je hem maar. Terwijl er al 1 linkje is gegeven waar je je vraag en eventueel alle informatie kon vinden?.. Kijk eens in het voeding en advies topic die hier gelinkt is. Genoeg info daar. Kom je er niet uit stel dan je vraag in dat zelfde topic.

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
loki504 schreef op zondag 24 januari 2016 @ 10:04:
Je zoekt iets wat totaal niet overeen komt de originele TS.
Volgende keer is een topicreport ook genoeg :X. De reactie kan dan eenvoudig worden verplaatst zoals nu. Usermodden is vrij irritant.

[ Voor 10% gewijzigd door br00ky op 24-01-2016 10:13 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.