Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thethe2010
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-02 13:13
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

*Gelimiteerd tot 1 product. Aanbod geldig voor aankopen tussen 02/12/2015 en 31/12/2015. De korting wordt toegekend wanneer de unieke code in deze mail gebruikt wordt. Als de code ingegeven wordt tijdens het afrekenen van de winkelwagen wordt de korting berekend. De code kan slechts eenmalig gebruikt worden..
De code was een letter langer en die moet je erbij plakken en dat was de i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-06 20:51
Colin. schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 08:10:
Ik kreeg een 30% kortingscode voor mijn geannuleerde bestelling, maar ik ga er toch niets mee doen.

Members only:

*Gelimiteerd tot 1 product. Aanbod geldig voor aankopen tussen 02/12/2015 en 31/12/2015. De korting wordt toegekend wanneer de unieke code in deze mail gebruikt wordt. Als de code ingegeven wordt tijdens het afrekenen van de winkelwagen wordt de korting berekend. De code kan slechts eenmalig gebruikt worden..
Hier nog een:
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 09:05

BiLo

PSN: toiletcleaner

we72d4d3 met toevoeging i heb ik net verzilverd! Ontzettend bedankt! _/-\o_

MX Master coming my way :*)

[ Voor 90% gewijzigd door BiLo op 09-12-2015 11:44 ]

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:53
Nog een met eerder genoemde voorwaarden, 30% korting. Veel plezier ermee. :)

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-06 19:12
J-M-T schreef op woensdag 09 december 2015 @ 18:34:
Nog een met eerder genoemde voorwaarden, 30% korting. Veel plezier ermee. :)

Members only:
Is inmiddels door een andere gebruiker verzilverd. Jammer dat het niet even vermeld wordt. toch bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurice_l
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Weer één met 30% korting.

Members only:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nann0e
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-07-2020
qztye2f77 heb ik gebruikt! Superbedankt!!

• Larsje100
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-06 16:38
30% korting. Is tot en met vandaag nog geldig.
Members only:

• Waey
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 28-12-2021
fg644ufi7 Gebruikt, Thanks!!

• da_Mastah
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Nog tot 31 december te gebruiken, van de teleurstellende black friday bestelling:
Members only:

• DenniX
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:49
da_Mastah schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:57:
Nog tot 31 december te gebruiken, van de teleurstellende black friday bestelling:
Members only:
Bedankt!! Weer iemand blij met een universele afstandsbediening! 8)

• SCS2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:19
Allemachtig !!! Wat een reacties! En wij zijn waarschijnlijk slechts een fractie van de mensen die gereageerd hebben op die Black Friday acties ....
En dan is dit nog maar het deel dat de codes niet zelf gebruikt.

Ik begin er begrip voor te krijgen dat Logitec het niet uit coulance geaccepteerd en toch uitgeleverd heeft.

- If I could do that, I would do it better -

• jamas
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:20
Ik had vorige keer de prijsfout van de k400 plus gemist en heb nu middels mijn verkregen 30% korting, de 5-LOGITECH kortingscode en de gratis verzending link van de pepper site, voor 26,49 deze aangeschaft. Toch nog een mooi koopje aan overgehouden en daarnaast werkt het toetsenbordje ook nog eens lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-06 20:51
SCS2 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 18:38:
Allemachtig !!! Wat een reacties! En wij zijn waarschijnlijk slechts een fractie van de mensen die gereageerd hebben op die Black Friday acties ....
En dan is dit nog maar het deel dat de codes niet zelf gebruikt.

Ik begin er begrip voor te krijgen dat Logitec het niet uit coulance geaccepteerd en toch uitgeleverd heeft.
Volgens mij zijn het maar een stuk of tien codes naar aanleiding van BF .. die beginnen op pagina 8 onderaan pas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCS2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:19
@PhoeniX: Vandaar, dat had ik niet gezien.

- If I could do that, I would do it better -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaypresident
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:00
Voor degene die nog een logitech code wil gebruiken.

evqumgujy

Geldig tot 31-12-2015.
Veel plezier ermee. :)

• Azerion
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-06 21:14
Om het jaar goed te beginnen hebben we een cadeautje voor je, een code waarmee je 25% korting* krijgt bij aankoop van één product naar keuze via www.logitech.com. Deze code is geldig tot en met 31 december 2015.
*de korting wordt eenmalig verstrekt en is niet van toepassing op "Losse onderdelen" of bij aankoop van meerdere producten tegelijk.

alles wat ik wil hebben is het goedkoper om het via een webshop te bestellen, dus bij deze:

Members only:

[ Voor 16% gewijzigd door Azerion op 24-12-2015 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lange_Slurf
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-06 01:16

Lange_Slurf

Doe Bij Die Ba

Zijn deze codes maar eenmalig bruikbaar?
Ik heb verscheidene geprobeerd, maar helaas zonder resultaat.

Nu werkt mijn G19 niet meer, en helaas ook geen garantie en coulance regeling.
Ik kreeg een tip van een Logitech support medewerker, er zijn mails gestuurd naar klanten met een 30% kortingscode. Nu heb ik niet gehad, maar als sommige van hier niet meer werken, dan zullen het persoonlijke codes zijn?

30 dagen EvE online trial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco2001
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:11

Remco2001

Ehm, ok...

Eenmalige unieke code.
€ 20 korting Bestellingen boven de € 100
€ 10 korting Bestellingen tussen de € 50
Eindigt Vandaag.
Members only:

Exclusief Ultimate Ears Speakers, C920, C270, Z333, Z533, Harmony Elite, Harmony Hub, Harmony Companion, MX Master, MX Anywhere 2, K400 Plus, K830, K810, K380, G933 Headset, G502 Proteus Spectrum (RGB), zakelijke producten en reserveonderdelen.

Laat even weten voor de anderen als je 'm gebruikt hebt.

("Tussen de €50,=" snap ik ook niet helemaal. Zal wel tussen de €50,= en €100,= bedoeld worden).

[ Voor 12% gewijzigd door Remco2001 op 15-01-2016 18:22 ]

• enigmafan
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

enigmafan

Front- & backend ontwikkelaar

Logitech
30% korting op de hele winkel*
Uitverkoop die 3 dagen duurt
Aanbieding geldig t/m 27 februari
Voer de unieke couponcode
Members only:
tijdens het afrekenen in.

Limiet van 3 artikelen per gezin. Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in Nederland van 25-02-2016 t/m 27-02-2016. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode in deze e-mail. Korting wordt toegepast wanneer u de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Exclusief Z533 and Z333 Multimedia Speakers, C270 and C920 Webcams, K400 Plus, K830, K810 and K380 Keyboards, CREATE Cases and Keyboards, G502 Gaming mouse, G933 Gaming Headset, Harmony Elite, Companion and Hub, MX Master, MX Anywhere 2 Mice, UE Speakers, Business products and Spare Parts. Extra bepalingen, voorwaarden, producten, prijzen en aanbiedingen zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving. Kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen. Beperkt tot één aanbieding per gezin.

*Gratis verzending bij bestellingen van meer dan 39 euro.

[ Voor 73% gewijzigd door enigmafan op 25-02-2016 12:58 . Reden: Kleine lettertjes toegevoegd ]

Mijn Sinterklaasspel voor de kids

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 07:39

MrN

Code werkt niet enigmafan

• enigmafan
  • Niet online

enigmafan

"Code mag slechts één keer worden gebruikt."

Ik ben bang dat iemand hem dan zonder te zeggen heeft gebruikt...
Maar ik ben vast niet de enige die er een heeft gekregen, hopelijk worden er nog meer gepost.

[ Voor 15% gewijzigd door enigmafan op 25-02-2016 14:55 ]

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 07:39

MrN

I hope so.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enigmafan
  • Niet online

enigmafan

logitech
GRATIS EXPRESVERZENDING VOOR DE HELE WINKEL en onze beste producten*
Aanbieding geldig t/m 13 maart

Members only:

Logitech site

*Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in Nederland tussen 10-3-2016 en 13-3-2016. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode. Korting wordt toegepast wanneer u de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Extra bepalingen, voorwaarden, producten, prijzen en aanbiedingen zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving. Kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen. Limiet van een per gezin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
30% korting op de hele winkel

Members only:

Members only:

Logitech

*Limiet van 3 artikelen per gezin. Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in Nederland van 19-05-2016 t/m 22-05-2016. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode in deze e-mail. Korting wordt toegepast wanneer u de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Exclusief Z533 and Z333 Multimedia Speakers, K830, K810 and K380 Keyboards, MX Master, MX Anywhere 2 Mice, Harmony Elite, Companion and Hub, Zero Touch, Logitech CREATE and Logitech BASE, G933 Gaming Headset, G810 Gaming Keyboard, G900 Gaming Mouse, UE Speakers, Business products and Spare Parts. Extra bepalingen, voorwaarden, producten, prijzen en aanbiedingen zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving. Kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen. Beperkt tot één aanbieding per gezin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdlaar
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-06 12:46
Lees de topicwaarschuwing

[ Voor 82% gewijzigd door gambieter op 18-07-2016 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrubzjeknf
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-06 09:35
20% kortingscode op Logitech.com, met uitzonderingen. Geldig t/m 14 mei.

Members only:

* Limiet van 2 artikelen per postadres. Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in het verzending binnen Nederland en is geldig tot en met 14/05/2017. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode in deze e-mail. Kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen. Korting wordt toegepast wanneer je de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Exclusief Spotlight, MK850, K375s, Z337, C922, Ultimate Ears speakers, Jaybird producten, zakelijke producten en reserveonderdelen. Aanvullende bepalingen, voorwaarden en beperkingen kunnen van toepassing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Logitech

Members only:

* Limiet van 2 artikelen per postadres. Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in het verzending binnen Nederland en is geldig tot en met 14/05/2017. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode in deze e-mail. Kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen. Korting wordt toegepast wanneer je de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Exclusief Spotlight, MK850, K375s, Z337, C922, Ultimate Ears speakers, Jaybird producten, zakelijke producten en reserveonderdelen. Aanvullende bepalingen, voorwaarden en beperkingen kunnen van toepassing zijn.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordEagle
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:22
25% kortingscode op Logitech.com, met uitzonderingen. Geldig t/m 14 mei.

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-06 13:03
25% kortingscode op Logitech.com, met uitzonderingen. Geldig t/m 14 mei.

Members only:

Meld het even als je hem hebt gebruikt! Wel net zo netjes!

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Hier nog een van 15%, zelfde voorwaarden als hierboven.
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diepvriespizza
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-05-2024
er lijken er al genoeg te staan, maar wie weet kan ik er nog iemand blij mee maken.

20% volgens de zelfde voorwaarden als hierboven beschreven.

Members only:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Gebruik de kortingscode tijdens het afrekenen voor Gratis Expresverzending.

Code:
Members only:
*Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in Nederland tussen 27-07-2017 en 30-07-2017. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode. Korting wordt toegepast wanneer u de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Extra bepalingen, voorwaarden, producten, prijzen en aanbiedingen zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving. Kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:08
20% korting op Logitech producten: 4tphxxae3

Met deze uitzonderingen:
*Limiet van 2 artikelen per postadres. Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in het verzending binnen Nederland en is geldig tot en met 25/09/2017. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode in deze e-mail. Kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen. Korting wordt toegepast wanneer je de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding.Aanbieding niet geldig op MK850, K375s, Slim Combo, BRIO Stream, Spotlight, MX Master 2S, MX Anywhere 2S, G233, G413, G613, PowerPlay, C922, Z537, Z337, Z906, MX Sound, Z623, CRAFT keyboard, Z207 Bluetooth, MX Ergo, Ultimate Ears Speakers, Jaybird producten, reserveonderdelen, zakelijke producten. Aanvullende bepalingen, voorwaarden en beperkingen kunnen van toepassing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Members only:

Zelfde voorwaarden als hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvarMM
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 26-01 19:29
Voor wie ik er blij mee kan maken:

30% kortingscode (nog 1 maand geldig)

Members only:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ferdw
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
@IvarMM thanks, de MX Ergo voor €70,- kunnen aanschaffen. Als er een kortingscode retour komt zal ik hem hier ook dumpen.

Canon 7D ★ 200-400 ★ 70-200/2.8 II ★ 17-40 ★ 15-85 ★ 50/1.8

• S_Chief
  • Niet online
Plus gratis expresverzending op het gehele assortiment.*
Wees er snel bij. Aanbieding eindigt op 1 oktober.
Voer deze unieke couponcode in tijdens het afrekenen:
mbaru7xr7
Raadpleeg onderstaande voorwaarden.*
* Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending alleen in Nederland tussen 28-09-2017 en 01-10-2017. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode. Korting wordt toegepast wanneer je de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Extra bepalingen, voorwaarden, producten, prijzen en aanbiedingen zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving. Kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larsje100
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-06 16:38
Voor wie ze kan gebruiken. Hier nog een kortingscode die t/m 12 november geldig is.

20% OFF orders over $150
15% OFF orders over $100
10% OFF orders over $49

Just enter this unique coupon code during checkout:
3orowaumn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enigmafan
  • Niet online

enigmafan

m9z4fpuh9

Ik vermoed een generieke code, voor 20% korting.

* Limiet van 2 artikelen per gezin. Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in Nederland tussen 12-12-2017 en 17-12-2017. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode in deze e-mail. Korting wordt toegepast wanneer u de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Niet geldig voor MX Ergo, MX Anywhere 2s, MX Master 2s, Spotlight, Craft, Brio 4K Stream, MX Sound, G413, Powerplay, alle gamingtoetsenborden, ASTRO-gamingproducten, Ultimate Ears-speakers, Jaybird-producten, producten voor videosamenwerking en reserveonderdelen. Extra bepalingen, voorwaarden, producten, prijzen en aanbiedingen zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving. Kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atvokado
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 26-11-2023
*knip* Ondanks dat het een goede aanbieding is, zit je toch op de verkeerde plek. Dit topic is bedoeld om kortingscodes voor de Logitech website te posten. De aanbieding die jij postte mag in Centraal aanbiedingen topic. V2.0 terecht.

[ Voor 79% gewijzigd door Yorinn op 13-12-2017 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atillicious
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-06 22:44
Members only:

Laat het wel weten als je hem gebruikt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bockelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:01
jammer dat de mx800 / mx850 inclusief 25% korting duurder is dan bij bijv. bol.com :(

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raoulteeuwen
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-06 11:56
*knip* Ondanks dat het een goede aanbieding lijkt, zit je toch op de verkeerde plek. Dit topic is bedoeld om kortingscodes voor de Logitech website te posten. De aanbieding die jij postte mag in Centraal aanbiedingen topic. V2.0 terecht.

[ Voor 80% gewijzigd door Yorinn op 25-12-2017 12:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
Logitech
KRIJG 10% KORTING* OP UW EERSTE AANKOOP
Members only:

Limiet van 2 artikelen per gezin. Kortingen zijn alleen van toepassing op en beschikbaar voor artikelen die op aankopen op Logitech.com. Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in Nederland. Couponcode vervalt 30 dagen na de datum waarop deze mail is verzonden. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode in deze e-mail. Korting wordt toegepast wanneer u de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Extra bepalingen, voorwaarden, producten, prijzen en aanbiedingen zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving. Exclusief Business products and Spare Parts.

Have Fun Funske

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Laatst online: 16:08
Logitech
KIES JE KORTING*
€ 20 korting bij orders vanaf € 100
€ 10 korting bij orders vanaf € 50
Members only:

Wees er snel bij.
Aanbieding eindigt op 21 januari.

[ Voor 5% gewijzigd door rvrbtcpt op 18-01-2018 11:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• funske
Logitech.com

KIES JE KORTING*
Members only:

NU WINKELEN
Wees er snel bij.

Raadpleeg onderstaande voorwaarden:
*Limiet van 3 artikelen per postadres. Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in Nederland bij aanschaf tussen 18-01-2018 en 21-01-2018. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode. Korting wordt toegepast wanneer je de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Exclusief MX Ergo, MX Anywhere 2s, MX Master 2s, Spotlight, Craft, MX Sound, Slim Folio, Slim Combo, G413, Powerplay, alle gaming toetsenborden, Astro, Ultimate Ears Speakers, Jaybird producten, zakelijke producten en reserveonderdelen. Extra bepalingen, voorwaarden, producten, prijzen en aanbiedingen zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving. Kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen.

Have Fun Funske

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Members only:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• funske
funske schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:22:
Logitech.com

KIES JE KORTING*
***members only***

NU WINKELEN
Wees er snel bij.

Raadpleeg onderstaande voorwaarden:
*Limiet van 3 artikelen per postadres. Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in Nederland bij aanschaf tussen 18-01-2018 en 21-01-2018. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode. Korting wordt toegepast wanneer je de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Exclusief MX Ergo, MX Anywhere 2s, MX Master 2s, Spotlight, Craft, MX Sound, Slim Folio, Slim Combo, G413, Powerplay, alle gaming toetsenborden, Astro, Ultimate Ears Speakers, Jaybird producten, zakelijke producten en reserveonderdelen. Extra bepalingen, voorwaarden, producten, prijzen en aanbiedingen zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving. Kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen.
toon volledige bericht
En nog een:
Members only:

Have Fun Funske

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• funske
20% korting
Members only:

Voorwaarden:
* Limiet van 2 artikelen per gezin. Kortingen zijn alleen van toepassing op en beschikbaar voor artikelen die op aankopen op Logitech.com. Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in Nederland. Couponcode vervalt 30 dagen na de datum waarop deze mail is verzonden. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode in deze e-mail. Korting wordt toegepast wanneer u de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Extra bepalingen, voorwaarden, producten, prijzen en aanbiedingen zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving. Exclusief Business products and Spare Parts.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
Weer een:
Logitech.com

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mielsne
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 12:52
funske schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:50:
20% korting

***members only***

Voorwaarden:
* Limiet van 2 artikelen per gezin. Kortingen zijn alleen van toepassing op en beschikbaar voor artikelen die op aankopen op Logitech.com. Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in Nederland. Couponcode vervalt 30 dagen na de datum waarop deze mail is verzonden. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode in deze e-mail. Korting wordt toegepast wanneer u de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Extra bepalingen, voorwaarden, producten, prijzen en aanbiedingen zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving. Exclusief Business products and Spare Parts.
Gebruikt, bedankt d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
Korting van 10 t/m 25% bij Logitech

20% korting:
Members only:

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cxArALQJyZnE15BagcvewwlB/full.jpg
Members only:

*Limiet van 2 artikelen per postadres. Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in het verzending binnen Nederland en is geldig tot en met 21/05/2018. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode in deze e-mail. Kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen. Korting wordt toegepast wanneer je de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding.Aanbieding niet geldig op Harmony Elite, Circle 2, G29, G920, G231, G433, G413, PowerPlay, Pro Headset, Pro Keyboard, Pro Mouse, G513, G560, Astro, Ultimate Ears Speakers, Jaybird producten, zakelijke producten en reserveonderdelen. Aanvullende bepalingen, voorwaarden en beperkingen kunnen van toepassing zijn.

©Copyright 2018 Logitech. Alle rechten voorbehouden. Logitech, het Logitech-logo en andere Logitech-merken zijn het eigendom van Logitech en kunnen gedeponeerd zijn.

Logitech Europe S.A. CH - 1015 Lausanne

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-06 17:03
Balen, die code werkt nou net niet voor de 2 producten die ik wil hebben! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
EnigmaNL schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 10:12:
Balen, die code werkt nou net niet voor de 2 producten die ik wil hebben! :'(
Tja, daar kan ik niets aan doen.........

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
20%
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:27
Gebruikt, thanks!

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:31

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

S_Chief schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 14:23:
20%

***members only***

Gebruikt, bedankt voor het delen!

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistercage
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:29
20% kortingscode Logitech bij Logitech website. Verloopt wel vandaag
Members only:

[ Voor 13% gewijzigd door mistercage op 21-05-2018 09:07 ]

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:47
Gefeliciteerd!
BESPAAR 25%*
Op aankopen op Logitech.com tussen 17-05-2018 en 21-05-2018.

Members only:

*Limiet van 2 artikelen per postadres. Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in het verzending binnen Nederland en is geldig tot en met 21/05/2018. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode in deze e-mail. Kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen. Korting wordt toegepast wanneer je de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding.Aanbieding niet geldig op Harmony Elite, Circle 2, G29, G920, G231, G433, G413, PowerPlay, Pro Headset, Pro Keyboard, Pro Mouse, G513, G560, Astro, Ultimate Ears Speakers, Jaybird producten, zakelijke producten en reserveonderdelen. Aanvullende bepalingen, voorwaarden en beperkingen kunnen van toepassing zijn.

Er wordt gesuggereerd dat het een unieke code is maar op een tweede account kreeg ik dezelfde code dus mijn inziens meermaals bruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
schumi2004 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 09:46:
Gefeliciteerd!
BESPAAR 25%*
Op aankopen op Logitech.com tussen 17-05-2018 en 21-05-2018.

Er wordt gesuggereerd dat het een unieke code is maar op een tweede account kreeg ik dezelfde code dus mijn inziens meermaals bruikbaar.
Alleen jammer dat het nu 23 mei is............ :+

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:47
funske schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 12:37:
[...]

Alleen jammer dat het nu 23 mei is............ :+
Oeps, heb die gemist 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
ONTDEK HET COMPLETE LOGITECH-AANBOD

En krijg gratis expresverzending*

bjgqi7vbj

Wees er snel bij. Aanbieding eindigt op 27 mei.

* Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending alleen in Nederland tussen 24-05-2018 en 27-05-2018. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode. Korting wordt toegepast wanneer je de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Extra bepalingen, voorwaarden, producten, prijzen en aanbiedingen zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving. Kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MQJ0f316egKsKNCs7ipjpj37/full.jpg

Kortingcode:
Members only:

Voorwaarden:
Maximaal 5 artikelen per gezin. Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in Nederland tussen 31-05-2018 en 04-06-2018. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode in deze e-mail. Korting wordt toegepast wanneer u de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Aanbieding geldig voor bestelling van de volgende producten: muizen, presentatieapparaten, toetsenborden en combinaties, tabletaccessoires, webcams, speakers en headsets. Extra bepalingen, voorwaarden, producten, prijzen en aanbiedingen zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving. Kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PRXeeewalckhB5jAdu2RmjlH/full.jpg

Voorwaarden:
*Limiet van 3 artikelen per postadres. Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in Nederland bij aanschaf tussen 26-07-2018 en 30-07-2018. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode. Korting wordt toegepast wanneer je de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Exclusief Harmony Elite, Circle 2, Pro Keyboard, Pro Mouse, MX Master 2S, MX Anywhere 2S, MX Ergo, Spotlight, Craft Keyboard, R500, G305, G513, G560, Astro Gaming, Ultimate Ears Speakers, Jaybird producten, zakelijke producten en reserveonderdelen. Extra bepalingen, voorwaarden, producten, prijzen en aanbiedingen zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving. Kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen.

Have Fun Funske

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• funske
logitech
TOT 30% KORTING

Ga terug naar school met de beste digitale tools

Nu met gratis expresverzending van alle producten in de winkel**
Members only:

Voorwaarden:
*Maximaal 3 items per huishouden, zolang de voorraad strekt. Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in Nederland en België van 30-08-2018 t/m 23-09-2018. Kortingen zijn alleen van toepassing op en beschikbaar voor artikelen op http://buy.logitech.com/s...om/pbpage.back-to-school/. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Extra bepalingen, voorwaarden, producten, prijzen en aanbiedingen zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving.

**Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in het Nederland en België van 30-08-2018 t/m 02-09-2018. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode. Korting wordt toegepast wanneer u de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Extra bepalingen, voorwaarden, producten, prijzen en aanbiedingen zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving. Kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen.

Have Fun Funske

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Net gebruikt om een Harmony 665 te bestellen, maar het lijkt erop dat die korting al standaard erbij zat dus ik denk dat de code nog steeds bruikbaar is :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:40

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ergens snap ik niet dat Logitech nog dergelijke kortingacties houd, het zet namelijk geheel geen zoden aan de dijk. Ik vraag mij dan ook af voor wie nu deze kortingen aantrekkelijk zijn, ondanks 15, 20, 25, tot 40% korting is de gemiddelde webwinkel als nog goedkoper... Iemand hier enig uitleg bij? :?

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

@_Dune_ Ik heb de Harmony 665 voor € 59 gekocht : pricewatch: Logitech Harmony 665
Zie hem nergens voor dat geld ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
Gratis expresverzending op het gehele assortiment.
Members only:

Aanbieding eindigt op 7 oktober.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/vvswlgvNjqDowScxQGdMG1EQ/full.jpg

Voorwaarden:
*Limiet van 3 artikelen per postadres. Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in Nederland bij aanschaf tussen 11-10-2018 en 15-10-2018. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode. Korting wordt toegepast wanneer je de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Exclusief MX Anywhere 2S, MX Master 2S, MX Vertical, K600, Craft, C922, Crayon, Powered, G Pro Wireless, G305, G903, G502 HERO, G413, G512, G513,G231, G533, G Pro Headset, Saitek Products, Video Collaboration Products, Astro Gaming, Ultimate Ears Speakers, Jaybird producten, zakelijke producten en reserveonderdelen. Extra bepalingen, voorwaarden, producten, prijzen en aanbiedingen zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving. Kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qEDgECHjilPJfsPdvXhaKdAh/full.jpg

Have Fun Funske

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• funske
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/sExokZ9RBVdEyC5FURJ3OhDa/full.jpg
Members only:

*Limiet van 3 artikelen per postadres. Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in Nederland bij aanschaf tussen 17-01-2019 en 21-01-2019. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode. Korting wordt toegepast wanneer je de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Exclusief MX Anywhere 2S, MX Master 2S, MX Vertical, K600, Craft, C922, Crayon, Powered, G Pro Wireless, G502 HERO, G413, G533, G Pro Headset, Saitek Products, Video Collaboration Products, Astro Gaming, Ultimate Ears Speakers, Jaybird producten, zakelijke producten en reserveonderdelen. Extra bepalingen, voorwaarden, producten, prijzen en aanbiedingen zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving. Kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen.

Have Fun Funske

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaulX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-05 11:21

PaulX

Beyond your imagination...

Hier nog 1 (zelfde actie als hierboven gepost door funske),
ik maak er toch geen gebruik van:
be7mee779

ASRock Z97 Extreme6, Intel Core i7-4790S, G.Skill 16GB DDR3-1866, Samsung 950 Pro 256GB m.2 SSD (GPT, Bootdrive)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-06 15:16

3raser

⚜️ Premium member

Kortingscode van 35% voor een Logitech Harmony, alleen geldig in de Logitech winkel.
U kunt, na ingelogd te hebben op de Website/Webwinkel, een Logitech product kiezen en op het icoon van de 'Winkelwagen' klikken.
U kunt dan het Logitech Harmony product bestellen en dient uw gegevens in te vullen, waarbij u tevens een optie ziet om de kortingscode in te voeren.
Members only: Kortingscode

De 35% kortingscode is geldig voor 30 dagen.
De 35% kortingscode is niet geldig voor verzendkosten.
De 35% kortingscode is niet geldig voor producten die al afgeprijsd zijn of een speciale prijs hebben, ook niet voor bundles of accessoires en losse onderdelen.
De 35% kortingscode kan alleen gebruikt worden voor een gelijkwaardig product met een gelijkwaardige prijs. (geen idee of en hoe ze dit controleren, maar het ging bij mij om een Harmony 650)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:07

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

3raser schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 11:35:
Kortingscode van 35% voor een Logitech Harmony, alleen geldig in de Logitech winkel.

[...]

Members only: Kortingscode

De 35% kortingscode is geldig voor 30 dagen.
De 35% kortingscode is niet geldig voor verzendkosten.
De 35% kortingscode is niet geldig voor producten die al afgeprijsd zijn of een speciale prijs hebben, ook niet voor bundles of accessoires en losse onderdelen.
De 35% kortingscode kan alleen gebruikt worden voor een gelijkwaardig product met een gelijkwaardige prijs. (geen idee of en hoe ze dit controleren, maar het ging bij mij om een Harmony 650)
Let wel even op, de elite bijvoorbeeld kost 379 op de website van logitech en 291 in de PW..... Dan doet die 35% er niet zoveel toe...

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulX

PaulX

Gratis expresverzending op het gehele assortiment.*
Voer deze unieke couponcode in tijdens het afrekenen: p2opy2zb8
Aanbieding eindigt op 27 januari

* Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending alleen in Nederland tussen 24-01-2019 en 27-01-2019. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode. Korting wordt toegepast wanneer je de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Extra bepalingen, voorwaarden, producten, prijzen en aanbiedingen zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving. Kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen. Eén aanbieding per huishouden.

ASRock Z97 Extreme6, Intel Core i7-4790S, G.Skill 16GB DDR3-1866, Samsung 950 Pro 256GB m.2 SSD (GPT, Bootdrive)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
[quote]PaulX schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 09:47:
Gratis expresverzending op het gehele assortiment.*
Voer deze unieke couponcode in tijdens het afrekenen: p2opy2zb8
Aanbieding eindigt op 27 januari

Hier nog een: vrr6ggvq3

Have Fun Funske

• PaulX

PaulX

Heb er weer 1 voor de liefhebber(s):

10 euro korting bij bestelling vanaf €50,-
of
20 euro korting bij bestelling vanaf €100,-

Gebruik couponcode: v8pjiajuz

Wees er snel bij. Aanbieding eindigt op 17 februari. Raadpleeg onderstaande voorwaarden:

Limiet van 3 artikelen per postadres. Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in Nederland bij aanschaf tussen 14-02-2019 en 17-02-2019. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode. Korting wordt toegepast wanneer je de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Exclusief MX Anywhere 2S, MX Master 2S, MX Vertical, K600, Craft, C922, Crayon, Powered, G Pro Wireless, G502 HERO, G413, G533, G Pro Headset, Saitek producten, Video Collaboration producten, Astro Gaming, Ultimate Ears Speakers, Jaybird producten, zakelijke producten en reserveonderdelen. Extra bepalingen, voorwaarden, producten, prijzen en aanbiedingen zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving. Kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen.

;)

• funske
Hetzelfde als hierboven!

Kortingscode: yf6nt8owx

Have Fun Funske

• funske
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/sbt1TaHBOOJmbBgOnx944Zzm/full.jpg

Aanbiedingen geldig tot 10/03/2019. Maximaal 3 items per huisadres, zolang de voorraad strekt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Extra bepalingen, voorwaarden, producten, prijzen en aanbiedingen zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving. Kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen. Beperkt tot één aanbieding per gezin.

**Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in Nederland tussen 28-02-2019 en 03-03-2019. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode. Korting wordt toegepast wanneer je de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Extra bepalingen, voorwaarden, producten, prijzen en aanbiedingen zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving. Kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
Gratis expresverzending op alle producten in de winkel met code:
av3oanbhj

Have Fun Funske

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:40

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Heel apart topic is dit... deze zogenaamde aanbiedingen krijg ik ook regelmatig in mijn e-mail... alleen is de aanbieding van Logitech vaak duurder dan de lagere prijzen in de pricewatch en dan ook inclusief verzending (vandaag besteld morgen in huis). Hoezo zijn dit dan aanbiedingen? :+

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

_Dune_ schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 16:01:
Heel apart topic is dit... deze zogenaamde aanbiedingen krijg ik ook regelmatig in mijn e-mail... alleen is de aanbieding van Logitech vaak duurder dan de lagere prijzen in de pricewatch en dan ook inclusief verzending (vandaag besteld morgen in huis). Hoezo zijn dit dan aanbiedingen? :+
Wat ik hier al zei : nero355 in "Logitech kortingscodetopic"

Soms scheelt het net dat beetje en dat is altijd mooi meegenomen!

Daarnaast heb je nu bijvoorbeeld de nieuwe MX518 die alleen bij Logitech € 59,99 kost en bij alle andere winkels minimaal € 70 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/x9dQaBA8KpaBSgBcWdQu0UbU/full.jpg

Have Fun Funske

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaulX

PaulX

Zelfde voorwaarden als hierboven in het screenshot maar dan 25% korting:
Afbeeldingslocatie: https://drh.img.digitalriver.com/DRHM/Storefront/Site/logib2c/pb/images/email/mystery-savings/2019/2019-03/nl_NL/Logitech-Mystery-Savings-nl_NL25_02.gif
Gebruik couponcode:
jppvxt8nd

https://www.logitech.com/nl-nl

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EszEFhCJ9XXfG4vmHDguYY3t/full.jpg
Members only:

Voorwaarden:
*Limiet van 3 artikelen per postadres. Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in Nederland bij aanschaf tussen 25-04-2019 en 29-04-2019. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode. Korting wordt toegepast wanneer je de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Exclusief Harmony Express, Slim Folio Pro for iPad Pro 11-inch, Slim Folio Pro for iPad Pro 12.9-inch (3rd gen), MX Anywhere 2S, MX Master 2S, MX Vertical, K600, C922, G Pro Wireless, G502 HERO, G413,G332,G432,G935,G502 Lightspeed, Saitek Products, Video Collaboration Products, Astro Gaming, Ultimate Ears Speakers, Jaybird producten, zakelijke producten en reserveonderdelen. Extra bepalingen, voorwaarden, producten, prijzen en aanbiedingen zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving. Kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Eg2FvS2Ho6jbx4F02f7PuOaD/thumb.jpg

Bespaar 25% op aankopen op Logitech.com tussen 16-05-2019 en 20-05-2019.

Members only:

*Limiet van 3 artikelen per postadres. Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in Nederland bij aanschaf tussen 16-05-2019 en 20-05-2019. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode. Korting wordt toegepast wanneer je de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Exclusief Harmony Express, Slim Folio Pro for iPad Pro 11-inch, Slim Folio Pro for iPad Pro 12.9-inch (3rd gen), MX Anywhere 2S, MX Master 2S, MX Vertical, K600, C922, G Pro Wireless, G502 HERO, G413, G332, G432, G935, G502 Lightspeed, Saitek producten, Video Collaboration producten, Astro Gaming, Ultimate Ears Speakers, Jaybird producten, zakelijke producten en reserveonderdelen. Extra bepalingen, voorwaarden, producten, prijzen en aanbiedingen zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving. Kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-06 16:01

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Nog een code voor Logitech -25%
(Zelfde als hierboven )

Members only:

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jrbh8TxNI65HAB2x9fL51BBz/thumb.jpg

20% korting!!

Voorwaarden:

* Limiet van 3 artikelen per postadres. Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in Nederland bij aanschaf tussen 30-05-2019 en 02-06-2019. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode. Korting wordt toegepast wanneer je de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Exclusief Slim Folio Pro for iPad Pro 11-inch, Slim Folio Pro for iPad Pro 12.9-inch (3rd gen), MX Anywhere 2S, MX Master 2S, MX Vertical, K600, C922, G Pro Wireless, G502 HERO, G413, G332, G432, G935, G502 Lightspeed, Saitek producten, Video Collaboration producten, Astro Gaming, Ultimate Ears Speakers, Jaybird producten, zakelijke producten en reserveonderdelen. Extra bepalingen, voorwaarden, producten, prijzen en aanbiedingen zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving. Kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen.

** Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending alleen in Nederland tussen 30-05-2019 en 02-06-2019. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode. Korting wordt toegepast wanneer je de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Exclusief Slim Folio Pro for iPad Pro 11-inch, Slim Folio Pro for iPad Pro 12.9-inch (3rd gen), MX Anywhere 2S, MX Master 2S, MX Vertical, K600, C922, G Pro Wireless, G502 HERO, G413, G332, G432, G935, G502 Lightspeed, Saitek producten, Video Collaboration producten, Astro Gaming, Ultimate Ears Speakers, Jaybird producten, zakelijke producten en reserveonderdelen. Extra bepalingen, voorwaarden, producten, prijzen en aanbiedingen zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving. Kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen. Eén aanbieding per huishouden.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dericteur
  • Laatst online: 22-06 21:58
GROUPJUNE19NL Voor 15 procent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IA0xFpBwsyzwdhGDatQFB1vO/full.jpg

Voorwaarden:
* Limiet van 3 artikelen per gezin. Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in Nederland en België van 18-7-2019 t/m 22-7-2019. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode in deze e-mail. Korting wordt toegepast wanneer u de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Exclusief Slim Folio Pro voor iPad Pro 11", Slim Folio Pro voor iPad Pro 12,9" (3e generatie), MX Anywhere 2S, MX Master 2S, MX Vertical, K600, Harmony Express, alle gamingproducten, Lightspeed, videosamenwerkingsproducten, Astro-gamingproducten, Ultimate Ears-producten, Jaybird-producten, B2B-producten en reserveonderdelen. Extra bepalingen, voorwaarden, producten, prijzen en aanbiedingen zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving. Kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen.

Have Fun Funske

• funske
Bespaar 25% geldig voor aankopen op Logitech.com van 19 tot en met 23 september 2019.

Gebruik couponcode:
Members only:

Voorwaarden:
*Limiet van 3 artikelen per gezin. Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in Nederland en België van 19-9-2019 t/m 23-9-2019. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode in deze e-mail. Korting wordt toegepast wanneer je de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Exclusief Slim Folio Pro voor iPad Pro 11", Slim Folio Pro voor iPad Pro 12,9" (3e generatie), MX Anywhere 2S, MX Master 2S, MX Master 3S, MX Vertical, K600, C922, G Pro Wireless, G502 HERO, G413,G332,G432,G935,G502, G915, G815, Pro X Headset, Lightspeed, Saitek-producten, videosamenwerkingsproducten, ASTRO-gamingproducten, Ultimate Ears-producten, Jaybird-producten, B2B-producten en reserveonderdelen. Extra bepalingen, voorwaarden, producten, prijzen en aanbiedingen zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving. Kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen.

Have Fun Funske

• TheExperiment
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-06 09:46
rkvvkevin schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:51:
Voor het gebruiken van een code moet ik wel heel snel zijn! 3x al een code gemist, terwijl deze nog geen minuut online stond :(

Overigens zojuist even gecontroleerd, en vond de Logitech Harmony Ultimate wel een heel hoge prijs hebben. Bij de Mediamarkt is hoogstwaarschijnlijk dezelfde?? Harmony Ultimate voor 79€ minder. :o
Best wachten tot Black Friday want dan zijn daar altijd zeer goede promoties op. Zelf de Logitech Elite 2 jaar geleden gekocht voor €162 via amazon.de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-06 00:42
*knip* Vragen om kortingscodes is niet de bedoeling.

[ Voor 53% gewijzigd door Yorinn op 23-09-2019 23:04 ]

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-06 00:42
Mijn excuses voor de vorige vraag! Inmiddels een andere manier gevonden en een code over dus die deel ik hier maar.

Members only:

zelfs te combineren met de 5€LOGI code!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Badpete
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-06 19:40
Camiel schreef op woensdag 25 september 2019 @ 08:06:
Mijn excuses voor de vorige vraag! Inmiddels een andere manier gevonden en een code over dus die deel ik hier maar.

Members only:

zelfs te combineren met de 5€LOGI code!
Bedankt!

Heb de MX Master 3 besteld voor €76,75!

Wilde al deze muis kopen maar dit is toch een mooie deal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
10% korting bij 1 product
20% korting bij 2 producten
30% korting bij 3 producten:
Members only:

Have Fun Funske

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Het is niet toegestaan om te vragen om codes.
Dit topic is bedoeld om kortingscodes te delen, niet voor aanbiedingen.