Er is weer een nieuwe kortings actie op veel harmony apparaten zal straks de code voor jullie plaatsen
AH toppie!alki schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:15:
Er is weer een nieuwe kortings actie op veel harmony apparaten zal straks de code voor jullie plaatsen

Harmony Ultimate One
IR-afstandsbediening net touchscreen
159€ U bespaart 20€ !
Bewegingsgeactiveerde verlichting
Bewegingsbediening zonder te kijken
Vibratiefeedback
Eendruksactiviteiten voor IR-apparaten
Oplaadbaar

Harmony Smart Control
Universele afstandsbediening, Harmony App en RF-hub
79€ U bespaart 50€ !
Smartphone- of tablet-afstandsbediening
Compatibel met meer dan 225.000 apparaten
Aanpasbare favoriete activiteiten
RF voor bediening achter gesloten deurtjes
Eenvoudige set-up
Ultimate One + Smart Control
229€ U bespaart 79€ ! Nu Kopen
Code: pvpwe7m4h
Grappig om te zien dat mijn unieke code pvpwe7m4h is, lijkt sterk op die andere unieke code ;-)
Volgens mij is het inderdaad geen generieke code. Heb hier ook dezelfde code mogen ontvangen
G600 voor € 27,- is binnen. Ze zijn wel flink aan het afprijzen/voorraden aan het wegwerken bij Logitech.
Helaas alleen flinke kortingen (67%) bij Amazon in de VS.
http://www.technobuffalo....uch-as-67-for-today-only/
Bedankt. Harmony ultimate one mee besteld.alki schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:33:
[afbeelding]
Harmony Ultimate One
IR-afstandsbediening net touchscreen
159€ U bespaart 20€ !
Bewegingsgeactiveerde verlichting
Bewegingsbediening zonder te kijken
Vibratiefeedback
Eendruksactiviteiten voor IR-apparaten
Oplaadbaar
[afbeelding]
Harmony Smart Control
Universele afstandsbediening, Harmony App en RF-hub
79€ U bespaart 50€ !
Smartphone- of tablet-afstandsbediening
Compatibel met meer dan 225.000 apparaten
Aanpasbare favoriete activiteiten
RF voor bediening achter gesloten deurtjes
Eenvoudige set-up
Ultimate One + Smart Control
229€ U bespaart 79€ ! Nu Kopen
heb vorige donderdag een g502 besteld met een kortingscode, nog geen confirmatie van verzending ontvangen na een week
. Iemand hier nog last van?
Heb vorige donderdag de smartcontrol besteld, en deze was dinsdag geleverd.
Ik had hem gisteren met deze code in de winkelwagen staan en wilde hem na overleg vanochtend bestellen, maar de code is nu helaas verlopenalki schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:33:

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek
Die had ik 22 januari besteld en hij was 23 januari al binnen.felder schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 21:03:
Heb vorige donderdag de smartcontrol besteld, en deze was dinsdag geleverd.
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
En nu al aangekomen.felder schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 08:20:
[...]
Bedankt. Harmony ultimate one mee besteld.
27.99! Is 28 ;-) niet 27.KoenCows schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:21:
G600 voor € 27,- is binnen. Ze zijn wel flink aan het afprijzen/voorraden aan het wegwerken bij Logitech.
Ik heb hem ook binnen. Vind die knopjes toch vrij klein en moet hard drukken. RSI gevoelig in ieder geval
heb gisteren een mail gekregen van logitech, word maandag geleverd.
Hij was blijkbaar niet in voorraad
.
Hij was blijkbaar niet in voorraad
Code voor gratis verzending:
*Aanbieding geldt alleen voor bestelling tussen 03-02-2015 en 05-02-2015.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
*Aanbieding geldt alleen voor bestelling tussen 03-02-2015 en 05-02-2015.
En nog een code voor gratis verzending van Logitech:
Members only:
Inloggen
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Logitech code voor gratis verzending:
Gratis verzending zonder minimumaankoop is alleen beschikbaar op Logitech.com
*Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in het Nederlands tussen 03-02-2015 en 05-02-2015.
Members only:
Inloggen
*Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in het Nederlands tussen 03-02-2015 en 05-02-2015.
Gebruikt icm 5-LOGITECH voor 5 euro korting, dank.Dumpling schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 17:10:
Logitech code voor gratis verzending:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
€20 korting bij bestellingen boven €100.
€10 korting bij bestellingen tussen €50 en €99.
Gebruik hiervoor de code:
*Code is geldig tot en met 12-02-2015. Gratis verzending bij bestellingen van meer dan 39 euro.
Gebruik hiervoor de code:
Members only:
Inloggen
*Code is geldig tot en met 12-02-2015. Gratis verzending bij bestellingen van meer dan 39 euro.
Anoniem: 407442
€20 korting bij bestellingen boven €100.
nog 3 dagen geldig
Members only:
Inloggen
nog 3 dagen geldig
Members only:
Inloggen
Laat even weten als je hem hebt gebruikt
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
Moet je wel ooit wat gekocht hebben bij logitech wil jein de VIP winkel komen.Mr. Jummy schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 19:21:
Members only:
Bedankt man! Ik heb geprobeerd een webcam C920 te kopen. Code werkte! Goede aanbeiding om voor 55 euro inclusief korting te kopen. Echter klikte ik te snel en kwam ik uit bij de Ideal van Rabo en dat is dus niet mijn bank. En bij terug gaan werkt de code dus niet meerMr. Jummy schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 19:21:
Members only:
Heb je een DM gestuurd met een andere codeHermeS schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 16:18:
[...]
Bedankt man! Ik heb geprobeerd een webcam C920 te kopen. Code werkte! Goede aanbeiding om voor 55 euro inclusief korting te kopen. Echter klikte ik te snel en kwam ik uit bij de Ideal van Rabo en dat is dus niet mijn bank. En bij terug gaan werkt de code dus niet meerNou hopen dat ik zo een email krijg zodat ik een 2e poging kan doen.
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
Je bent een held! Was uiteraard niet mijn bedoeling om er nog eentje te krijgen maar om je te bedanken. Als nog goed gekomen! Super.
De bestelling voor een C920 is succesvol uitgezet nu
.
De bestelling voor een C920 is succesvol uitgezet nu
ONTVANG 20% EXTRA KORTING
op afgeprijsde artikelen in de VIP-winkel.*
Gebruik gewoon je unieke kortingscode bij het afrekenen: g3znfipov
op afgeprijsde artikelen in de VIP-winkel.*
Gebruik gewoon je unieke kortingscode bij het afrekenen: g3znfipov
Nothing to see here
Nog een code voor 20% korting, alleen wel van de duitse logitech site. Weet niet of hij ook op de nederlandse gebruikt kan worden. 7ofgqgbtw
Members only:
Inloggen
Al mijn 3de 20% korting in vipwinkelcode
Veel plezier, en laat even een bedankje achter
Iemand nog enig idee hoe je aan een VIP-account kunt komen? Heb al eerder wat besteld, maar mogelijk doordat m'n email door de klantenservice is aangepast werkt deze niet meer om in de vip store te kunnen winkelen...
Members only:
Inloggen
Gratis verzending, geen minimum bedrag
Heeft iemand misschien hetzelfde probleem als ik?
Wel elke keer kortingscodes ontvangen, maar op geen enkele manier in kunnen loggen op Logitech-winkel?
Het punt is, dat mijn e-mailadressen niet toelaten om opnieuw te registreren op de winkel-site, maar met de bestaande ook niet kan inloggen.
Rete-irritant.
Wel elke keer kortingscodes ontvangen, maar op geen enkele manier in kunnen loggen op Logitech-winkel?
Het punt is, dat mijn e-mailadressen niet toelaten om opnieuw te registreren op de winkel-site, maar met de bestaande ook niet kan inloggen.
Rete-irritant.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik kan gewoon inloggen met mijn account, word ook nog eens overspoeld met kortingscodes, maar heb momenteel niks nodig.Ramzzz schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 10:34:
Rete-irritant.
Hier exact hetzelfde probleem, al zou het bij mij ook kunnen komen doordat email is gewijzigd door klantenservice...Ramzzz schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 10:34:
Rete-irritant.
Voorjaarskorting Logitech
1 product 10% korting of
2 producten 20% korting of
3 producten 30% korting.
icm met onderstaande code:
* Limiet van 3 artikelen. Aanbieding geldig tot 12-03-2015.
1 product 10% korting of
2 producten 20% korting of
3 producten 30% korting.
icm met onderstaande code:
Members only:
Inloggen
* Limiet van 3 artikelen. Aanbieding geldig tot 12-03-2015.
Members only:
Inloggen
Nog een, zelfde regels als hierboven
Logitech.com
1 product bestellen is 10% korting
2 producten 20% korting
3 producten 30% korting
Kortingscode:
* Limiet van 3 artikelen per gezin. Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in het verzending binnen Nederland op 10-03-2015 en 12-03-2015. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode in deze e-mail. Korting wordt toegepast wanneer u de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Exclusief Harmony Ultimate One en Harmony Hub, Bluetooth Multi-Device Keyboard K480, UE Boom, UE MegaBoom, UE Mini Boom, iPad Air 2-tabletaccessoires (Ultrathin, Keys-To-Go, AnyAngle en Type+), G910 Orion Spark RGB Mechanical Gaming Keyboard, G303 Daedalus Apex Gaming Mouse en bedrijfsproducten. Aanvullende bepalingen, voorwaarden en beperkingen kunnen van toepassing zijn..
1 product bestellen is 10% korting
2 producten 20% korting
3 producten 30% korting
Kortingscode:
Members only:
Inloggen
* Limiet van 3 artikelen per gezin. Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in het verzending binnen Nederland op 10-03-2015 en 12-03-2015. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode in deze e-mail. Korting wordt toegepast wanneer u de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Exclusief Harmony Ultimate One en Harmony Hub, Bluetooth Multi-Device Keyboard K480, UE Boom, UE MegaBoom, UE Mini Boom, iPad Air 2-tabletaccessoires (Ultrathin, Keys-To-Go, AnyAngle en Type+), G910 Orion Spark RGB Mechanical Gaming Keyboard, G303 Daedalus Apex Gaming Mouse en bedrijfsproducten. Aanvullende bepalingen, voorwaarden en beperkingen kunnen van toepassing zijn..
Logitech.com
Voor € 5 euro korting op je volgende aanschaf.
Kortingscode::
*Aanbiedingen geldig voor eenmalig gebruik t/m 31 mei 2015.
Voor € 5 euro korting op je volgende aanschaf.
Kortingscode::
Members only:
Inloggen
*Aanbiedingen geldig voor eenmalig gebruik t/m 31 mei 2015.
Ik heb een account op Logitech, heb er al 10 tal dingen gekocht en vraag me toch echt af van waar je die kortingscodes kan krijgen? Ik wou graag een mooie korting op de G910 orion spark...
Logitech voorjaarskorting tot 60% korting met onderstaande code:
Code alleen te gebruiken op http://www.logitech.com/nl-nl/special-offers.
*Aanbieding geldig van 24-03 t/m 26-03-2015.
Members only:
Inloggen
Code alleen te gebruiken op http://www.logitech.com/nl-nl/special-offers.
*Aanbieding geldig van 24-03 t/m 26-03-2015.
Ik krijg de kortingen niet eens meer.Ramzzz schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 10:34:
Rete-irritant.

Ik gebruik hem niet, 30% op de hele winkel http://www.logitech.com/nl-nl/ op 14, 15 en 16 april
Members only:
Inloggen
Limiet van 2 artikelen per gezin. Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in het verzending binnen Nederland en is geldig tot en met 16/4/2015. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode in deze e-mail. Korting wordt toegepast wanneer u de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Exclusief Harmony Ultimate One en Harmony Hub, MX Master Mouse, Bluetooth Multi-Device Keyboard K480, UE Boom, UE MegaBoom, UE Mini Boom, iPad Air 2-tabletaccessoires (Ultrathin, Keys-To-Go, AnyAngle en Type+), G303 Daedalus Apex Performance Edition Gaming Mouse, G910 Orion Spark RGB Mechanical Gaming Keyboard, G303 Daedalus Apex Gaming Mouse en bedrijfsproducten. Aanvullende bepalingen, voorwaarden en beperkingen kunnen van toepassing zijn.
3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1
Ook ik gebruik hem niet! Logitech. Geldig op 14, 15 & 16 april dit jaar (2015)
Members only:
Inloggen
Limiet van 2 artikelen per gezin. Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in het verzending binnen Nederland en is geldig tot en met 16/4/2015. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode in deze e-mail. Korting wordt toegepast wanneer u de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Exclusief Harmony Ultimate One en Harmony Hub, MX Master Mouse, Bluetooth Multi-Device Keyboard K480, UE Boom, UE MegaBoom, UE Mini Boom, iPad Air 2-tabletaccessoires (Ultrathin, Keys-To-Go, AnyAngle en Type+), G303 Daedalus Apex Performance Edition Gaming Mouse, G910 Orion Spark RGB Mechanical Gaming Keyboard, G303 Daedalus Apex Gaming Mouse en bedrijfsproducten. Aanvullende bepalingen, voorwaarden en beperkingen kunnen van toepassing zijn.
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Crap, ik dacht al dat de code niet werkte, maar de Master Mouse doet niet mee zie ik net. Zou wel een mooie korting zijn geweest. Ik neem aan dat een code vervalt als er afgerekend is? Zo niet, dan heb ik er één van Rusty verbruikt zonder te bestellen.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Hier mijn 30% kortingscode, ik ga 'm zelf niet gebruiken:
Geldig t/m 16 april op gehele assortiment behalve kleine lettertjes zie deze post, aldus de mail. Laat het even weten als je 'm gebruikt, dat voorkomt frustraties voor anderen.
Members only:
Inloggen
Geldig t/m 16 april op gehele assortiment behalve kleine lettertjes zie deze post, aldus de mail. Laat het even weten als je 'm gebruikt, dat voorkomt frustraties voor anderen.
[ Voor 43% gewijzigd door rockhopper op 14-04-2015 16:09 ]
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Gebruikt. Onwijs bedankt voor de code.rockhopper schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:07:
Hier mijn 30% kortingscode, ik ga 'm zelf niet gebruiken:
Members only:
Nog een 30% code, de zelfde voorwaarden zoals hierboven.
Members only:
Inloggen
Gebruikt voor een fikse korting op een g710+! Enorm bedankt uiteraardDumpling schreef op woensdag 15 april 2015 @ 19:26:
Members only:
Karloe schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:11:
Nogmaals 30%, als hierboven.
Members only:
Inloggen
Members only:
Inloggen
Members only:
Inloggen
De korting codes doen het helemaal niet bij de MX master? Jammer jammer. Vrees dat de muis nog wel even op €100,- blijft hangen
Klopt, dat staat ook gewoon in de voorwaarden nog geen 8 posts terug.
....specsboost schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:03:
De korting codes doen het helemaal niet bij de MX master? Jammer jammer. Vrees dat de muis nog wel even op €100,- blijft hangen
Geldig t/m 16 april

Members only:
Inloggen
* Limiet van 3 artikelen per gezin. Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in het verzending binnen Nederland op 05-05-2015 en 07-05-2015. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode in deze e-mail. Korting wordt toegepast wanneer u de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Exclusief Harmony Ultimate One & Harmony Hub, MX Master Mouse, UE Boom, UE MegaBoom, UE Mini Boom, de iPad Air 2 tablet accessories (Ultrathin, Keys-To-Go, AnyAngle & Type+), Keys-To-Go voor Android 4.1 en higher, G303 Daedalus Apex Performance Edition Gaming Mouse, de G910 Orion Spark RGB Mechanical Gaming Keyboard, bedrijfsproducten en voor reserveonderdelen. Aanvullende bepalingen, voorwaarden en beperkingen kunnen van toepassing zijn.
Gratis verzending bij bestellingen van meer dan 39 euro. Houd er rekening mee dat bestellingen op bepaalde tijden worden verwerkt. De artikelen worden met diverse besteldiensten verstuurd, waaronder UPS. Aangezien UPS alleen de daadwerkelijke levertijd inschat, moet u er 24 uur aan toevoegen om rekening te houden met onze orderverwerking (dit is ruim voldoende). Logitech is niet aansprakelijk voor vertragingen bij verzending. Expresverzending duurt gewoonlijk 1-3 werkdagen. Raadpleeg voor meer informatie de tabel met levertijden, die u hier kunt vinden (http://www.logitech.com/nl-nl/349/6775).
Members only:
Inloggen
Zelfde als hierboven, veel plezier ermee
Zelfde als hierboven
*Aanvulling: Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in het Nederlands tussen 18-6-2015 en 20-6-2015.
Members only:
Inloggen
*Aanvulling: Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in het Nederlands tussen 18-6-2015 en 20-6-2015.
Bij Amazon.de daalt hij regelmatig naar €90. Daarbovenop de €10 kortingscode die wel eens rondzwerft betekent €20 korting op de NL'se prijs.specsboost schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:03:
Gratis verzending, geen minimum aankoopbedrag*:
*Gratis verzending zonder minimumaankoop is alleen beschikbaar op Logitech.com
Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in het Nederlands tussen 30-06-2015 en 02-07-2015. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode in deze e-mail. Korting wordt toegepast wanneer u de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Exclusief Logitech voor reserveonderdelen. Extra bepalingen, voorwaarden, producten, prijzen en aanbiedingen zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving.
Houd er rekening mee dat bestellingen op bepaalde tijden worden verwerkt. De artikelen worden met diverse besteldiensten verstuurd, waaronder UPS. Aangezien UPS alleen de daadwerkelijke levertijd inschat, moet u er 24 uur aan toevoegen om rekening te houden met onze orderverwerking (dit is ruim voldoende). Logitech is niet aansprakelijk voor vertragingen bij verzending. Raadpleeg voor meer informatie de tabel met levertijden, die u hier kunt vinden (http://www.logitech.com/nl-nl/349/6775)..
Members only:
Inloggen
*Gratis verzending zonder minimumaankoop is alleen beschikbaar op Logitech.com
Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in het Nederlands tussen 30-06-2015 en 02-07-2015. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode in deze e-mail. Korting wordt toegepast wanneer u de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Exclusief Logitech voor reserveonderdelen. Extra bepalingen, voorwaarden, producten, prijzen en aanbiedingen zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving.
Houd er rekening mee dat bestellingen op bepaalde tijden worden verwerkt. De artikelen worden met diverse besteldiensten verstuurd, waaronder UPS. Aangezien UPS alleen de daadwerkelijke levertijd inschat, moet u er 24 uur aan toevoegen om rekening te houden met onze orderverwerking (dit is ruim voldoende). Logitech is niet aansprakelijk voor vertragingen bij verzending. Raadpleeg voor meer informatie de tabel met levertijden, die u hier kunt vinden (http://www.logitech.com/nl-nl/349/6775)..
Deze ruimte is te huur!
Ontvang 10% extra korting*
Voorwaarden:
*Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in het Nederlands tussen 18-08-2015 en 20-08-2015. Kortingen zijn alleen van toepassing op en beschikbaar voor artikelen die in de Logitech VIP-winkel worden geëtaleerd. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode in deze e-mail. Korting wordt toegepast wanneer u de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Extra bepalingen, voorwaarden, producten, prijzen en aanbiedingen zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving.
Gratis verzending bij bestellingen van meer dan 39 euro. Houd er rekening mee dat bestellingen op bepaalde tijden worden verwerkt. De artikelen worden met diverse besteldiensten verstuurd, waaronder UPS. Aangezien UPS alleen de daadwerkelijke levertijd inschat, moet u er 24 uur aan toevoegen om rekening te houden met onze orderverwerking (dit is ruim voldoende). Logitech is niet aansprakelijk voor vertragingen bij verzending. Expresverzending duurt gewoonlijk 1-3 werkdagen. Raadpleeg voor meer informatie de tabel met levertijden, die u hier kunt vinden (http://www.logitech.com/nl-nl/349/6775).
Members only:
Inloggen
Voorwaarden:
*Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in het Nederlands tussen 18-08-2015 en 20-08-2015. Kortingen zijn alleen van toepassing op en beschikbaar voor artikelen die in de Logitech VIP-winkel worden geëtaleerd. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode in deze e-mail. Korting wordt toegepast wanneer u de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Extra bepalingen, voorwaarden, producten, prijzen en aanbiedingen zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving.
Tot 17/09/2015 30% korting op de hele site.
Members only:
Inloggen
Net een verzend bevestiging gekregen van ups met afzender logitech. Ik neem aan het toetsenbord. Staat nog niet op mijn cc.
Edit: deze was in het verkeerde topic.
Om het goed te maken, een kortingscode voor 5 euro zonder minimum volgens mij:
geldig t/m 31 oktober 2015
Edit: deze was in het verkeerde topic.
Om het goed te maken, een kortingscode voor 5 euro zonder minimum volgens mij:
Members only:
Inloggen
geldig t/m 31 oktober 2015
[ Voor 41% gewijzigd door dangerousp op 17-09-2015 08:54 ]
Heeft iemand toevallig nog zo'n code??Qwero schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:05:
Tot 17/09/2015 30% korting op de hele site.
Members only:
Tot 17 september staat er.
Overigens is bedelen om codes niet de bedoeling op GoT.
[ Voor 49% gewijzigd door Señor Sjon op 17-09-2015 10:43 ]
Vandaag is de laatste dag dat je hem kan gebruikengertjanw1993 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:34:
[...]
Heeft iemand toevallig nog zo'n code??
Vooralsnog werkt hij jammer genoeg nieQwero schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:13:
[...]
Vandaag is de laatste dag dat je hem kan gebruiken
Members only:
30% korting op de gehele site, alleen vandaag nog geldig.
Inloggen
Ook een 30% korting op de hele website :
Members only:
Inloggen
hier ook nog een 30% kortingscode, alleen vandaag nog geldig :
Members only:
Inloggen
Ik heb ze allemaal geprobeerd, maar ik krijg het maar niet werkend....
misschien dat je net een artikel hebt die onder de uitzonderingen vallen, of onder de 39 euro, of iemand anders is je voor geweest.gertjanw1993 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 18:07:
Ik heb ze allemaal geprobeerd, maar ik krijg het maar niet werkend....
Er zijn nogal wat uitzonderingen deze keer :
* Limiet van 2 artikelen per gezin. Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in het verzending binnen Nederland en is geldig tot en met 17/09/2015. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode in deze e-mail. Kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen. Korting wordt toegepast wanneer u de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Exclusief Harmony Hub, Elite, 950, Companion en 700, MX Master Mouse, MX Anywhere 2 Mouse, M535 & M335 Mouse, Wireless Touch Keyboard K400 Plus, K380 Multi-Device Keyboard, Z333 Multimedia Speakers, H111 & H151 Headset, Z533 Performance Speakers, UE Boom, UE MegaBoom, UE Roll, BLOK-tabletaccessoires, G29 en G920 Driving Force-racestuur en -pook, G633 & G933 Gaming Headset, G640 Gaming Mouse Pad, zakelijke producten en reserveonderdelen. Aanvullende bepalingen, voorwaarden en beperkingen kunnen van toepassing zijn.
Gratis verzending bij bestellingen van meer dan 39 euro. Houd er rekening mee dat bestellingen op bepaalde tijden worden verwerkt. De artikelen worden met diverse besteldiensten verstuurd, waaronder UPS. Aangezien UPS alleen de daadwerkelijke levertijd inschat, moet u er 24 uur aan toevoegen om rekening te houden met onze orderverwerking (dit is ruim voldoende). Logitech is niet aansprakelijk voor vertragingen bij verzending. Expresverzending duurt gewoonlijk 1-3 werkdagen.
Aha nu snap ik hem. Ik wil de MX master hebben en daarom werkt het dus niet.tvdoc schreef op donderdag 17 september 2015 @ 18:13:
[...]
misschien dat je net een artikel hebt die onder de uitzonderingen vallen, of onder de 39 euro, of iemand anders is je voor geweest.
Er zijn nogal wat uitzonderingen deze keer :
* Limiet van 2 artikelen per gezin. Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in het verzending binnen Nederland en is geldig tot en met 17/09/2015. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode in deze e-mail. Kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen. Korting wordt toegepast wanneer u de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Exclusief Harmony Hub, Elite, 950, Companion en 700, MX Master Mouse, MX Anywhere 2 Mouse, M535 & M335 Mouse, Wireless Touch Keyboard K400 Plus, K380 Multi-Device Keyboard, Z333 Multimedia Speakers, H111 & H151 Headset, Z533 Performance Speakers, UE Boom, UE MegaBoom, UE Roll, BLOK-tabletaccessoires, G29 en G920 Driving Force-racestuur en -pook, G633 & G933 Gaming Headset, G640 Gaming Mouse Pad, zakelijke producten en reserveonderdelen. Aanvullende bepalingen, voorwaarden en beperkingen kunnen van toepassing zijn.
Gratis verzending bij bestellingen van meer dan 39 euro. Houd er rekening mee dat bestellingen op bepaalde tijden worden verwerkt. De artikelen worden met diverse besteldiensten verstuurd, waaronder UPS. Aangezien UPS alleen de daadwerkelijke levertijd inschat, moet u er 24 uur aan toevoegen om rekening te houden met onze orderverwerking (dit is ruim voldoende). Logitech is niet aansprakelijk voor vertragingen bij verzending. Expresverzending duurt gewoonlijk 1-3 werkdagen.
Aangezien ik zelf niet van plan ben om nog wat te gaan bestellen bij Logitech, hier nog een code 
Members only:
Inloggen
Members only:
Inloggen
Members only:
Inloggen
2 codes van 5 euro korting geldig tot 31 Oktober.
AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 256GB | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x LG 27UD59-B | 1x LG UltraGear 27GL850
Zelfde als hierboven:
Members only:
Inloggen
en hier nog een van 5 euro (t/m 31-10-2015)
Members only:
Inloggen
Anoniem: 440456
Hola,
5 euro korting tm 31-10-2015
5 euro korting tm 31-10-2015
Members only:
Inloggen
Kortings code gehad voor gratis express verzenden:
Members only:
Inloggen
deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB
Nog een 5 euro kortingscode, geldig t/m 31/10/15:
www.logitech.com
Members only:
Inloggen
www.logitech.com
En nog 1 van € 5,00
Geldig t/m 31-10-2015.
Members only:
Inloggen
Geldig t/m 31-10-2015.
Op The Reality lagen dit weekend flyers met korten bij bol als je een Logitech G gaming product koopt.
Voorwaarden.
Alleen geldig bij Bol
Alleen toepasbaar op Logitech G producten
Geldig t/m 2 oktober
Voorwaarden.
Alleen geldig bij Bol
Geldig t/m 2 oktober
Members only:
Inloggen
Tophoor! Heb m gebruiktSkullboyNL schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:01:
Op The Reality lagen dit weekend flyers met korten bij bol als je een Logitech G gaming product koopt.
Voorwaarden.
Alleen geldig bij Bol
Geldig t/m 2 oktober
Members only:
Topper! Nu is de G29 bij Bol.com ineens 'maar' € 295,-!SkullboyNL schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:01:
Voorwaarden.
Alleen geldig bij Bol
Geldig t/m 2 oktober
Members only:
Dank!BaZnGaNL schreef op zondag 27 september 2015 @ 18:52:
En nog 1 van € 5,00
Members only:
Geldig t/m 31-10-2015.
gebruikt
En nog een code van 5 euro:
Geldig t/m 31/10/15
Members only:
Inloggen
Geldig t/m 31/10/15
Wie kan ik er blij mee maken;
25% korting bij Logitech, alleen vandaag geldig.
Voorwaardes;
*Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in het verzending binnen Nederland op 20-10-2015. Kortingen zijn alleen van toepassing op en beschikbaar voor maximaal 2 artikelen die op www.logitech.com worden weergegeven. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode in deze e-mail. Kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen. Korting wordt toegepast wanneer u de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Aanbieding niet geldig op Harmony Hub, Elite, 950, Companion, MX Master Mouse, MX Anywhere 2 Mouse, M535 & M335 Mouse, Wireless Touch Keyboard K400 Plus, Circle draagbare homevideocamera, K380 Multi-Device Keyboard, Z333 Multimedia Speakers, H111 & H151 Headset, Z533 Performance Speakers, UE BOOM 2, UE MEGABOOM, UE ROLL, BLOK-tabletaccessoires, G29 en G920 Driving Force-racestuur en -pook, G633 & G933 Gaming Headset, G640 Gaming Mouse Pad, G410 Atlas Spectrum, zakelijke producten en reserveonderdelen. Extra bepalingen, voorwaarden, producten, prijzen en aanbiedingen zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving.
25% korting bij Logitech, alleen vandaag geldig.
Members only:
Inloggen
Voorwaardes;
*Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in het verzending binnen Nederland op 20-10-2015. Kortingen zijn alleen van toepassing op en beschikbaar voor maximaal 2 artikelen die op www.logitech.com worden weergegeven. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode in deze e-mail. Kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen. Korting wordt toegepast wanneer u de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Aanbieding niet geldig op Harmony Hub, Elite, 950, Companion, MX Master Mouse, MX Anywhere 2 Mouse, M535 & M335 Mouse, Wireless Touch Keyboard K400 Plus, Circle draagbare homevideocamera, K380 Multi-Device Keyboard, Z333 Multimedia Speakers, H111 & H151 Headset, Z533 Performance Speakers, UE BOOM 2, UE MEGABOOM, UE ROLL, BLOK-tabletaccessoires, G29 en G920 Driving Force-racestuur en -pook, G633 & G933 Gaming Headset, G640 Gaming Mouse Pad, G410 Atlas Spectrum, zakelijke producten en reserveonderdelen. Extra bepalingen, voorwaarden, producten, prijzen en aanbiedingen zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving.
Gratis expresverzending van alle producten op de website
Voer deze unieke couponcode in tijdens het afrekenen r8o2bjynd.
Wees er snel bij, aanbieding geldig t/m 31-10
Voer deze unieke couponcode in tijdens het afrekenen r8o2bjynd.
Wees er snel bij, aanbieding geldig t/m 31-10
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
Dit is misschien een onbeschofte vraag om die te stellen in een open forum, *knip*
[ Voor 90% gewijzigd door gambieter op 03-11-2015 16:20 ]
*knip*
En zie ook in de post boven je (met de verlopen code) dat de G933 is uitgesloten. De kans is groot dat dat nog wel even zo zal blijven. Misschien dat je wel een universele bon kan vinden met minder waarde (€5 bijv.).
En zie ook in de post boven je (met de verlopen code) dat de G933 is uitgesloten. De kans is groot dat dat nog wel even zo zal blijven. Misschien dat je wel een universele bon kan vinden met minder waarde (€5 bijv.).
[ Voor 64% gewijzigd door gambieter op 03-11-2015 16:12 ]
Ik kreeg een 30% kortingscode voor mijn geannuleerde bestelling, maar ik ga er toch niets mee doen.
*Gelimiteerd tot 1 product. Aanbod geldig voor aankopen tussen 02/12/2015 en 31/12/2015. De korting wordt toegekend wanneer de unieke code in deze mail gebruikt wordt. Als de code ingegeven wordt tijdens het afrekenen van de winkelwagen wordt de korting berekend. De code kan slechts eenmalig gebruikt worden..
Members only:
Inloggen
*Gelimiteerd tot 1 product. Aanbod geldig voor aankopen tussen 02/12/2015 en 31/12/2015. De korting wordt toegekend wanneer de unieke code in deze mail gebruikt wordt. Als de code ingegeven wordt tijdens het afrekenen van de winkelwagen wordt de korting berekend. De code kan slechts eenmalig gebruikt worden..
Ongeldige promotiecode, lijkt al gebruikt dusColin. schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 08:10:
Ik kreeg een 30% kortingscode voor mijn geannuleerde bestelling, maar ik ga er toch niets mee doen.
Members only:
En deze eenmalige code hoort daarbij:Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in Nederland van 08-12-2015 t/m 10-12-2015. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode in deze e-mail. Korting wordt toegepast wanneer u de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Exclusief Logitech CREATE Keyboard, Logitech CREATE Case, FOCUS Tablet Accessories, Z333, Z533, Harmony Elite, Harmony 950, Harmony Hub, Harmony Companion, Harmony 700, MX Master, MX Anywhere 2, M535, CIRCLE, K480, K400 Plus, K830, K380, G633,G933, G410, UE-producten (Ultimate Ears), B2B-producten en reserveonderdelen. Extra bepalingen, voorwaarden, producten, prijzen en aanbiedingen zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving. Kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen. Beperkt tot één aanbieding per gezin.
Gratis verzending bij bestellingen van meer dan 39 euro.
VERLENGDE RETOURPERIODE VOOR DE FEESTDAGEN:
Onbezorgd winkelen tijdens de feestdagen! Elk jaar verlengen we ons normale retourbeleid van 14 dagen zodat de cadeaus die u van 15 november tot en met 23 december voor de feestdagen koopt, om welke reden dan ook geretourneerd kunnen worden tot 31 januari van het volgende jaar. Uw restitutie is de aankoopprijs en oorspronkelijke verzend- en verwerkingskosten.
Members only:
Inloggen
Ik zie net dat ik de code 2 keer heb gekregen (maar ook 1 andere die ik zelf wil gebruiken) het is dus mogelijk dat de code generiek is.
[ Voor 4% gewijzigd door enigmafan op 08-12-2015 14:35 . Reden: Toevoeging over generiekheid. ]
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
Let op:
Het is niet toegestaan om te vragen om codes.
Dit topic is bedoeld om kortingscodes te delen, niet voor aanbiedingen.
Het is niet toegestaan om te vragen om codes.
Dit topic is bedoeld om kortingscodes te delen, niet voor aanbiedingen.