Dell Inspiron 7548 (7000 reeks 2015) ervaring

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Iemand anders hier ook met het 4K scherm waar het opvalt dat fijne elementen (kleine tekst, speciaal wanneer deze niet 100% zwart is) zéér gerasterd worden weergegeven?

Het lijkt erop alsof de pentile constructie fijne details met moire weergeeft, zeer lelijk en storend in dagelijks gebruik. Ik krijg ook bij solid colors (beige met name) diagonale lijnen te zien in een raster patroon. Bij vettere tekst en grotere elementen heb ik hier overigens geen last van, maar menu's zien er soms gewoon niet uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogierba
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 08:52
Ik heb ook het 4K scherm en zal vanavond eens kijken of ik het zelfde constateer als jij. Het is mij tot nu toe nog niet opgevallen en heb er toch al wel een paar weken mee gewerkt nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
Rogier,

Het valt mij met name op bij egale, lichtere vlakken en als je niet perfect er voor zit maar wat van boven naar het scherm kijkt, bijvoorbeeld. Dan lopen er dus diagonale lijnen, vermoedelijk zijn dat touchscreen baantjes oid ? Geen idee. Maar het is goed zichtbaar.

Verder valt me op (en stoort me ook) dat bij het schakelen van lichte naar donkere vlakken / content dat er een hele lompe 5-6 staps fade naar lichter of donkerder scherm wordt toegepast. Dit lijkt gedurende batterijgebruik altijd voor te komen, en op stroom ben ik er nog niet helemaal over uit. Het is dus auto-brightness. Heel irritant, zeker voor filmkijken of fotobewerking :(

Hoop dat Dell met een fix komt voor een aantal zaken, de fan die random keihard gaat blazen is er toch wel één van. Zijn fouten die je eigenlijk niet meer kunt maken als hardcore laptopbouwer, maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogierba
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 08:52
majic schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 00:57:
Het valt mij met name op bij egale, lichtere vlakken en als je niet perfect er voor zit maar wat van boven naar het scherm kijkt, bijvoorbeeld. Dan lopen er dus diagonale lijnen, vermoedelijk zijn dat touchscreen baantjes oid ? Geen idee. Maar het is goed zichtbaar.
Ik heb hier nu 2 dagen opgelet en ik zie geen diagonale lijnen lopen bij mij.
majic schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 00:57:
Verder valt me op (en stoort me ook) dat bij het schakelen van lichte naar donkere vlakken / content dat er een hele lompe 5-6 staps fade naar lichter of donkerder scherm wordt toegepast. Dit lijkt gedurende batterijgebruik altijd voor te komen, en op stroom ben ik er nog niet helemaal over uit. Het is dus auto-brightness. Heel irritant, zeker voor filmkijken of fotobewerking :(
Dit is me zeker wel opgevallen en ben er ook niet zo heel erg blij mee. Hopelijk komt er inderdaad nog een fix hiervoor uit vanuit Dell of komt er iemand met een oplossing hiervoor.

Ik heb trouwens wel ook nog een ander apart iets gevonden. Dell heeft een programma waar je makkelijk kunt kijken of er nieuwe driver updates zijn, namelijk Dell Command Update. Nu heb ik dat geinstalleerd maar als ik het programma open en laat zoeken naar updates voor de drivers krijg ik de melding dat het type van de laptop nog niet bekend is bij Dell Command Update :/

Edit: stukje van Dell Command Update toegevoegd

[ Voor 15% gewijzigd door rogierba op 07-05-2015 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
Goed, een kleine update wat betreft performance problemen, UI scaling en nog wat zaken:

Ik heb een custom resolutie aangemaakt met de Intel driversoftware van 2560x1440. Ik draai mijn scherm dus nu op niet-native resolutie. Ik had verwacht dat 1920x1080p een perfecte 1:4 downscaling zou bieden, maar die resolutie is nagenoeg onbruikbaar ondanks dat je zou verwachten dat vier pixels één nieuwe pixel maken. Erg blurry, zeer onprettig om te gebruiken.

Ik merkte op dat de 2560x1600 resolutie er behoorlijk scherp uit ziet, lichtjes anti-aliassed en 'os-x achtig' zelfs. Echter de beeldverhouding was niet correct. De custom resolutie lost veel zaken op waar ik mee zat bij dagelijks gebruik :

1) Performance is significant omhoog gegaan in Indesign/Photoshop/Illustrator
2) Geen UI schalingsproblemen meer. Alles ziet er goed uit op 125%, en de paar zaken die niet meescalen zijn klein, maar niet storend klein. Hooguit nét niet perfect.
3) De Pentile constructie van het 4K scherm maakte hele fijne lijnen erg 'ruw' op native resolutie. Daar heb ik nu geen last meer van.
4) Zoals genoemd, gratis "Os-x" achtige aliassing. Fonts e.d. zijn net ietsje dikker en zachter, erg prettig om het internet te browsen moet ik zeggen.

Een aanrader dus, wat mij betreft. Ik zal zodra Windows 10 uit is 4K wederom als in ogenschouw nemen, en het tot die tijd eigenlijk alleen gebruiken als ik fotos ga bekijken met vrienden - even resolutie schakelen en genieten maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFreelancer
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-02-2020
zeker de bios flashen met nieuwe update. Daarmee gedraagt de ventilator zich minder psycho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
Ook fijn trouwens: Bij het poetsen van mn scherm kwam ik er een maandje geleden achter dat er krassen rechtsbovenin het scherm zaten. Bij het opdrogen van de alcohol (scherm poetsdoekjes-spul) zijn ze heel erg zichtbaar. Normaliter valt t' eigenlijk alleen op als je vanuit een bepaalde hoek kijkt, en bij touch-input voel je het ook niet (alleen met je nagel).

Nu ik het weet, zie ik het helaas wél. En ik kan mij er behoorlijk over opwinden dat je een laptop van 1000 euro koopt, en je gewoon uit-fabriek een bekraste glasplaat krijgt aangeleverd. Ik zat op de canarische eilanden dus er was ook geen enkele mogelijkheid om een reparatie te laten uitvoeren (so far 'wereldwijde dekking' op je next business day garantie ; dat blijkt dus exclusief een hele hoop gebieden te zijn.

De bekraste glasplaat was één ding, maar ook m'n touchpad heeft veel kuren (met name als het warm is). Stopt soms helemaal met werken (dwz, cursor flipt hem). Tot nu toe een beetje een tegenvaller dus..

Ik ben vanaf volgende week in mainland-europa, dan eens even een belletje gaan plegen met de heren van Dell support..

[ Voor 5% gewijzigd door majic op 24-05-2015 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus een aantal maanden een Dell inspiron 15 7548 gekocht. Toen ik het adobe pakket erop had geïnstalleerd was alles heel klein in adobe en meldingen van andere programma's. Ik heb toen uiteindelijk mijn resolutie van mijn laptop omlaag gezet. Uiteindelijk heeft die het gewenste resultaat alleen in Photoshop gemaakt. Illlustrator en Indesign zijn juist heel erg vergroot. Bij Indesign is het zelfs dat de cursor 10x zo groot is geworden.

Zie hier screenshot hoe Illustrator eruit ziet:
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/21o1v8g.png

Zie hier screenshot hoe Indesign eruit ziet:
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2uhrdqu.jpg

Illustrator ziet er bijna normaal uit maar valt nog iets te groot uit vind ik. Maar Indesign is echt het aller ergste. Hebben jullie tips hoe ik dit kan verbeteren?, want het werken ermee is op dit moment zeer frustrerend. Ik hoop dat jullie me uit de brand helpen :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
Sybelle,

Dat met die cursor snap ik niet hoe je dat voor elkaar hebt gekregen....

Wat ik heb gedaan om Adobe software (En alle andere software) fijn bruikbaar te maken:

1) Custom resolutie aangemaakt van 2560x1440 (de andere 2560 resolutie is niet in de juiste proportie en rekt dus zaken uit).
2) DPI op 125% gezet in Windows
3) Browsers op 125% gezet (Chrome, Firefox)
4) Laatste adobe updates geinstalleerd (Adobe CC heeft hiDPI instellingen in Illustrator, Photoshop en Indesign die perfect werken, overigens ook als je de resolutie niet verlaagd).

De resolutie die ik heb aangemaakt is de enige resolutie waarbij de beeldscherpte er op vooruit gaat (de native resolutie is niet zo denderend omdat de 4K display een pentile constructie heeft waardoor kleine details fuzzy en kartelig worden..nu oogt het erg "Macbook Pro" achtig met fijne anti-aliasing zonder verlies van scherpte!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidsmit
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-08 04:37
Oh nee! Mijn Dell Inspiron 15R SE (7520) heeft last van dode pixels. Een externe beschadiging is hier schuld aan... :( Geen idee wat, overigens. Maar goed, mijn vraag is, waar kan ik een compatibel vervangend scherm verkrijgen? Dell zelf? Het gaat om een mat 1920x1080 scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13:42
Ik ga binnekort de inspiron 7548 halen. Wat zou jullie keuze zijn ( niet denkend aan het prijsverschil en dat windows 10 er op word gezet ): Wel of geen 4k scherm?

Het gebruik is hbo-ict studie. Af en toe ook wat netflix. Ik denk dat ik de pixels goed kan gebruiken alleen hoe zit het met de accuduur? En is de hardware sterk genoeg om dit allemaal vloeiend te draaien?

daviddebestnl @ tweakers2 clash of clans || i5 4690 ~ gtx 750 ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killmas
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:18
Vandaag de upgrade naar windows 10 uitgevoerd, was hiervoor volledig up to date, maar kreeg na het opstarten binnen 30sec BSODs te zien. Bleek dat dit kwam door verkeerde drivers van de AMD kaart die erin zit. Deze kunnen verwijderen en nieuwe gedownload via AMD. Hierna werkte het weer naar behoren zo op t eerste gezicht.
Dus een tip: verwijder de AMD drivers bij apparaatbeheer voordat je upgrade om problemen te voorkomen.
webdavid schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:55:
Ik ga binnekort de inspiron 7548 halen. Wat zou jullie keuze zijn ( niet denkend aan het prijsverschil en dat windows 10 er op word gezet ): Wel of geen 4k scherm?

Het gebruik is hbo-ict studie. Af en toe ook wat netflix. Ik denk dat ik de pixels goed kan gebruiken alleen hoe zit het met de accuduur? En is de hardware sterk genoeg om dit allemaal vloeiend te draaien?
Ik heb de 4k versie, zet de helderheid altijd zo laag mogelijk (maar wel comfortabel leesbaar) en haal daarmee zo'n 7u met de accu, mits niet te intensief gebruik, gewoon standaard web, documenten etc.
Bij mij draait het gewoon vloeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebas_FR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-10 17:02
Precies hetzelfde euvel gehad, na verwijderen van AMD drivers en installeren van de nieuwe werkte hij prima. Alleen het touchscreen werkt bij mij niet meer?

Onder system geeft hij vrolijk aan: No Pen or Touch Input available for this display.
Killmas schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 01:10:
Vandaag de upgrade naar windows 10 uitgevoerd, was hiervoor volledig up to date, maar kreeg na het opstarten binnen 30sec BSODs te zien. Bleek dat dit kwam door verkeerde drivers van de AMD kaart die erin zit. Deze kunnen verwijderen en nieuwe gedownload via AMD. Hierna werkte het weer naar behoren zo op t eerste gezicht.
Dus een tip: verwijder de AMD drivers bij apparaatbeheer voordat je upgrade om problemen te voorkomen.

[...]

Ik heb de 4k versie, zet de helderheid altijd zo laag mogelijk (maar wel comfortabel leesbaar) en haal daarmee zo'n 7u met de accu, mits niet te intensief gebruik, gewoon standaard web, documenten etc.
Bij mij draait het gewoon vloeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13:42
[...]
Oke bedankt! Dan word het dus de 4k versie

[ Voor 16% gewijzigd door webdavid op 30-07-2015 12:05 ]

daviddebestnl @ tweakers2 clash of clans || i5 4690 ~ gtx 750 ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 10:07
Zijn er al mensen die de nieuwe generatie 7000 hebben besteld . Ben op zoek naar ervaringen . Aangezien ik de nieuwe xps veel te duur vind .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 11:21
picardo schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 15:51:
Zijn er al mensen die de nieuwe generatie 7000 hebben besteld . Ben op zoek naar ervaringen . Aangezien ik de nieuwe xps veel te duur vind .
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik zit zelf te denken aan de 16GB werkgeheugen, Corei7, 256 SSD variant a 1039 excl. btw (actie prijs volgens de site). Ook nog niet gekeken naar eventueel extra Dell VIP korting. Ik twijfel echter wel behoorlijk door de vele negatieve berichten over Inspiron modellen van vorige jaren (tweakers topic zitten lezen) en ook hier wat rare klachten voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master1234
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-04-2021
Even een vraagje aan 7548 gebruikers:

Ik heb zelf de 7537 aangeschaft dit jaar rond maart. Hebben jullie ook last van een fan die constant aan en uit schakelt? Daarnaast schommelt mijn CPU qua temperatuur wel heel erg extreem. Het ene moment kan het 50 C zijn, nog geen seconde later 70-75 C; ik dacht zelf aan koelpasta die niet meer goed is. Hebben jullie soortgelijke ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danman15
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-09 15:38
picardo schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 15:51:
Zelf heb ik er één besteld. De "goedkoopste". Hij is sinds 16-10-2015 op de post gegaan in China.

De hardware beloofd veel goeds, ik ben benieuwd. Als hij binnen is deel ik mijn ervaringen hier wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
danman15 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:47:
[...]

Zelf heb ik er één besteld. De "goedkoopste". Hij is sinds 16-10-2015 op de post gegaan in China.

De hardware beloofd veel goeds, ik ben benieuwd. Als hij binnen is deel ik mijn ervaringen hier wel.
Ik ben ook heeeeel benieuwd ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danman15
De Dell 15 inch 7000 serie is binnen. De buitenkant voelt een beetje rubberachtig aan wat ik zelf als prettig ervaar.

De performance van de laptop is dik in orde voor wat je mag verwachten met een hybride schijf (1TB) en één enkel geheugenbankje. Ook kun je heel makkelijk bij de onderdelen van de laptop. Je hebt één grote plaat waar je makkelijk en snel bij de onderdelen kunt.

Achter de grote plaat aan de onderkant heb je nog ruimte voor een M2 schijf (80MM) en een geheugenbankje waarmee je het geheugen kunt vergroten naar 16GB. Als beide onderdelen er in zitten kun je genieten van een top laptop.

Helaas heb ik wel een tweetal puntjes:
- Als het scherm aan staat maar de achtergrond is zwart heb je veel plekjes waar de backlight goed zichtbaar is. In Windows zelf merk je hier niks van.
- Wifi valt random uit/doet het niet. Dit is een vervelender probleem. Hier heb ik een aantal pogingen gedaan om het op te lossen, waaronder een ander kaartje (Intel Centrino Advanced-AC 7265 PCI-E M.2)

Over de accu kan ik qua accuduur nog niet veel vertellen. Wat ik wel kan vertellen is dat de accu niet aan de schermkant zit waardoor de gewichtsverdeling beter is. De laptop blijft beter staan als je tegen het scherm duwt om deze een andere positie te geven.

Het lijkt uiteindelijk in de image van Dell te zitten die standaard meegeleverd wordt.

Zodra ik mijn nieuwe schijf en geheugen binnen heb ga ik hiermee aan de gang. Hopelijk is het probleem daarna verholpen.

Als het wifi naar behoren werkt heb je een mooie machine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
Zou je wat foto's en de plus en minpunten voor jou willen noemen ..Ik zit te kijken naar het duurste model .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danman15
Vandaag bezig geweest aan de laptop.

Allereerst Windows 10 opnieuw geinstalleerd. ISO van Microsoft zelf gehaald en Voila het Wifi probleem is de wereld uit. Lijkt dus op een foutje in de image van Dell.

Helaas werkte de bestelde SSD schijf niet. Deze gaat retour.

Hierbij een paar foto's ter indicatie. Hopelijk kun je hier iets mee.

Hier zie je de hele onderkant open. Dit werkt door middel van één plaat en één schroefje.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AY5g4zrl.jpg

Hier zie je de backlight. Geen idee hoe het bij het 4K scherm is
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cgMkETGl.jpg

In Windows heb je er geen last van.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GpcvqO0l.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
Dit ziet er goed uit ..Goed dat je overal makkelijk bij kan . Waarom werkte de ssd niet Kapot ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danman15
Ik had een NVME schijfje besteld. Waarschijnlijk is die niet compatible met de Dell. Binnenkort omwisselen voor een ander schijfje zonder NVME en dan kijken wat hij doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
danman15 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 09:43:
Ik had een NVME schijfje besteld. Waarschijnlijk is die niet compatible met de Dell. Binnenkort omwisselen voor een ander schijfje zonder NVME en dan kijken wat hij doet.
Dat ga je toch niet merken .. Hoe is de bouwkwaliteit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danman15
De bouwkwaliteit is prima te noemen, ondanks dat ik de laptop thuis gebruik durf ik deze rustig mee te nemen ergens naar toe. De schanieren van het scherm voelen ook solide aan. Hopelijk gaat de laptop een tijdje mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddy270us
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-05 08:52
danman15 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 16:23:
De bouwkwaliteit is prima te noemen, ondanks dat ik de laptop thuis gebruik durf ik deze rustig mee te nemen ergens naar toe. De schanieren van het scherm voelen ook solide aan. Hopelijk gaat de laptop een tijdje mee.
ook ik ga je even pesten ;) : ik weet niet of je wel eens games speelt, maar zo ja, heb je tijd gehad om te kijken hoe de GTX 960m presteert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danman15
teddy270us schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 20:34:
[...]

ook ik ga je even pesten ;) : ik weet niet of je wel eens games speelt, maar zo ja, heb je tijd gehad om te kijken hoe de GTX 960m presteert?
Geen probleem hoor ;), we zijn er om elkaar te helpen.

Ik heb het net een tweetal 3dmark benchmarkjes gedraaid. 1 met overclock en 1 zonder.
http://www.3dmark.com/3dmv/5354070<-- Zonder overclock
http://www.3dmark.com/3dmv/5354088<-- Met overclock.

Verder speel ik niet zo heel veel spelletjes. Af en toe de nieuwe Carmageddon. Deze draait erg goed! Mijn vriendin speelt af en toe The Sims 4 en deze draait ook goed.

Misschien is dit een handige website. Daar heb je wat meer cijfertjes
http://www.notebookcheck....960M-Review.137893.0.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddy270us
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-05 08:52
danman15 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 21:24:
[...]

geweldig. Mijn dank is groot! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanneslol
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
danman15 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 21:24:
[...]

[/url]
Ik heb ook even wat vragen wat betreffende deze laptop ! :) Hoe warm wordt de laptop als je hem flink belast ? je geeft aan dat de laptop van rubber achtig matriaal is, maar hieronder zit metaal ? Hoe is het geluid onder load en de speakers ? En als laatste raad je deze laptop aan ? :) ik moet als student zowat krom liggen voor het duurste model xD dus wil ik zeker weten dat ik een laptop koop die 3/4 jaar minimaal mee gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KOOP *knip* all caps is niet de manier om fatsoenlijk iets over te brengen :).

[ Voor 146% gewijzigd door br00ky op 16-11-2015 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thewisbone
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-10 16:57
Wanneer kan je die dell met GTX 960m bestellen? sommige van jullie hebben hem al. ik wil hem ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thewisbone
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-10 16:57
http://www.dell.com/nl/p/...pd?c=nl&l=nl&s=dhs&~ck=mn

1000 euro! aah hij was 800 dollar in de US. lame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Thewisbone schreef op maandag 16 november 2015 @ 23:25:
Wanneer kan je die dell met GTX 960m bestellen? sommige van jullie hebben hem al. ik wil hem ook!
Je kan hem al bestellen, echter een levertijd van bijna een ! maand ! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Heisenberg_
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-02 15:39
800 dollar voor de 6300HQ versie en dan gaat er nog belasting overheen in de USA. In nederland krijg je de 6700HQ, qua prijsverschil is het €100/$100.

Het is een oud topic, maar ik heb deze laptop sinds gisteren in het bezit en ben er gematigd tevreden over (i7 6700HQ, 1080p scherm). Behuizing valt me alles mee, toetsenbord typt echt prima voor mij scherm kan veel meer helder dan ik in reviews dacht te geloven. Enige 2 punten waar ik me aan stoor zijn het touchpad en de batterijduur.

Het touchpad was in mijn xps 1645 wel beter eigenlijk (5/6 jaar terug), is niet nauwkeurig en bij een kleine verschuiving reageert het touchpad niet zo accuraat. De batterijduur vind ik het meest tegenvallen, bij simpel browsen heeft deze laptop een batterijduur van ongeveer 4,5 uur terwijl het scherm op 20% staat en batterijbesparingsmodus aan staat. Zeker als de reviews het over 7 uur hebben met simpel browserwerk is het echt behoorlijk tegenvallend, vergeleken met de 4k versie haalt deze slechts een half uur langer (bron notebookcheck). Kan het zijn dat er iets verkeerd is afgesteld of dat ik nieuwe drivers nodig heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
Is er al enig zicht op wanneer de 2016 met kaby lake in nederland uitkomt .
De 2 in 1 lijkt me wel wat .

De 5000 reeks is er al maar de 7000 reeks nog niet .
Pagina: 1 2 Laatste