Supervervelend! Geen USB apparaten aangesloten die teveel stroom vragen?Verwijderd schreef op maandag 8 mei 2017 @ 15:19:
Ok, ik heb de marshmallow update uitgevoerd op de dag dat hij uitkwam. Daarna had ik wel wat kleine issues maar niets mega vervelends en ik was redelijk tevreden.
Zaterdag nacht heb ik de update geïnstalleerd en sindsdien is het ellende. De tv werkt ongeveer even goed als eerder. Wanneer ik de tv echter uitzet (en de dag erna ook) is het een drama om hem weer aan te krijgen. Dit had ik zondagochtend, maandagochtend en net weer. WTF Sony!?
Nauwkeurige omschrijving van het probleem: ik zie SOMS de tv aangaan. Vervolgens krijg ik een zwart beeld en bovendien geen geluid op de aangesloten receiver. Om de tv weer werkend te krijgen moet ik hem aan en uit zetten. Dat werkt soms. Wanneer dat niet het geval is, moet ik de stroom eraf halen en een volledige reboot doorlopen...Nogmaals: WTF Sony!?
Meer mensen die dit hebben?
offtopic:
Tip: je tekst is behoorlijk lastig leesbaar zonder hoofdletters en leestekens. IFIFY
Tip: je tekst is behoorlijk lastig leesbaar zonder hoofdletters en leestekens. IFIFY
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.