Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 16:01
WoutF schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:56:
Er lijkt ook wat schot in de reviewsamples te zitten, al geloof ik het pas als de modellen daadwerkelijk in ons testlab staan ;)
Goed om te horen, ben benieuwd naar de tweakers review van vooral de 805C.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-09 22:38
caroden schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 18:18:
[...]

Wat is eigenlijk het verschil tussen de 8508 en de 8509? IK kan in de spec-lijst geen verschil ontdekken. Of kijk ik niet goed ;-)

De dealer waar ik 'm kocht krijgt er ook maar 2 deze week. Allebei al verkocht. De volgende stock komt een week later.
Ik heb ook geen idee, accessoires misschien? Kan het ook niet vinden
Dat is een nep review. Die was er al in januari met verkeerde foto's etc.
Op rtings.com staat een review

[ Voor 26% gewijzigd door Motion2 op 16-06-2015 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-09 20:10
Waarschijnlijk is er geen verschil, behalve dat bepaalde retailers dat model zullen verkopen om onder hun laagste prijsgarantie uit te kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheelboy
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 15:10
P.K. schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 22:49:
Waarschijnlijk is er geen verschil, behalve dat bepaalde retailers dat model zullen verkopen om onder hun laagste prijsgarantie uit te kunnen komen.
zit wel een verschil in nl het aantal hz waar beeldscherm op draait .Wat ik begrepen heb van sony was dat de beeldschermen met hogere hz vaan de kleine vakhandel ging. Alleen zie ik bij grote zaken ook het type nr staan met hogere hz dus wat er nu van waar is.

Vorige week dinsdag onderstaande mail gekregen van sony dat de tv's afgelopen week nog naar de div zaken vervoerd zou worden

Bedankt voor uw reactie.

Zojuist heb ik informatie binnen gekregen dat de eerste van onze nieuwe Androidmodellen deze week verscheept zullen worden.

Het zal wat afhangen van de winkel wanneer de eerste showmodellen bij onze dealers te bekijken zullen zijn, maar het ligt voor de hand dat dit in de zeer nabije toekomst is.

Indien u naar aanleiding van bovenstaande reactie nog vragen heeft, kunt u op deze e-mail reageren, of telefonisch contact opnemen met het consumenten informatie centrum via 020 658 1888 voor Nederland en 070 222 130 voor België. Telefonisch zijn we bereikbaar van maandag tot vrijdag, van 9:00 uur tot 18:00 uur.

Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Carmen
SONY SUPPORT TEAM
SUPPORT: http://www.sony-europe.com/support/

Sony Belgium, bijkantoor van Sony Europe Limited.
Da Vincilaan 7-D1 - B-1935 Zaventem - Belgium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-10 21:24

Bever!

3

wheelboy schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 08:32:
[...]

zit wel een verschil in nl het aantal hz waar beeldscherm op draait .Wat ik begrepen heb van sony was dat de beeldschermen met hogere hz vaan de kleine vakhandel ging. Alleen zie ik bij grote zaken ook het type nr staan met hogere hz dus wat er nu van waar is.

Vorige week dinsdag onderstaande mail gekregen van sony dat de tv's afgelopen week nog naar de div zaken vervoerd zou worden

Bedankt voor uw reactie.

Zojuist heb ik informatie binnen gekregen dat de eerste van onze nieuwe Androidmodellen deze week verscheept zullen worden.

Het zal wat afhangen van de winkel wanneer de eerste showmodellen bij onze dealers te bekijken zullen zijn, maar het ligt voor de hand dat dit in de zeer nabije toekomst is.

Indien u naar aanleiding van bovenstaande reactie nog vragen heeft, kunt u op deze e-mail reageren, of telefonisch contact opnemen met het consumenten informatie centrum via 020 658 1888 voor Nederland en 070 222 130 voor België. Telefonisch zijn we bereikbaar van maandag tot vrijdag, van 9:00 uur tot 18:00 uur.

Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Carmen
SONY SUPPORT TEAM
SUPPORT: http://www.sony-europe.com/support/

Sony Belgium, bijkantoor van Sony Europe Limited.
Da Vincilaan 7-D1 - B-1935 Zaventem - Belgium
Het beedlscherm draait bij die varianten gewoon op 100hz. maar ze schrijven 1000 op de doos omdat alle andere merken het ook doen. En ze rekenen nogal makkelijk bijv. 100hz panel * interpolatie van twee frames * backlight blinking = 1000. Probeer hier dus niet teveel op te letten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Dat, plus, zowel de 8508 als de 8509 hebben 1000hz motionflow, ze zijn allebei zwart, ik kan geen enkel verschil ontdekken tussen de modellen...
Klinkt een beetje als het 50W828/W829 verhaal van vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trebor
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Heb mijn 55x8507C afgelopen vrijdag in de MM webshop besteld. Vandaag gebeld, en ze verwachten hem 20 juni binnen te krijgen. 21 of 22 juni zou hij dan bezorgd moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al informatie omtrend de 65w855c?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 14:37:
Iemand al informatie omtrend de 65w855c?
Lijkt erop dat Sony z'n beloftes weer niet ga nakomen deze week. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• just_A_boy
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-05-2017
De w805c is al te bestellen bij diverse webshops... Kijk op kieskeurig.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:32
Vanmiddag de 65X85C binnengekregen, mooie TV met prachtig design en best goede interface met AndroidTV. Wat alleen tot nu toe erg jammer is dat 5.1 geluid bij zowel Netflix als andere apps (Plex) niet werkt, alles word in 2.0 PCM doorgegeven naar de Receiver (HDMI en Optical). Alleen bij Digitale TV heb je Dolby geluid. Verder heb ik constant out of sync issues bij Netflix (geluid en subs) zowel met HD als 4k videos.

Hopelijk lossen ze dit snel op bij Sony, dmv firmware updates.

Beetje teleurgesteld, wel prachtig beeld en AndroidTV heeft wel wat :)

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• just_A_boy
Ja wel jammer inderdaad... Het heeft al een paar maanden langer geduurd en dan werken de belangrijkste app nog niet helemaal 100%... Ik denk wel dat ze het snel zullen fixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• just_A_boy
Oh.... en zou je ons wat willen verblijden met wat foto's :-D

[ Voor 12% gewijzigd door just_A_boy op 17-06-2015 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caroden
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-08-2024
tcviper schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 20:55:
Vanmiddag de 65X85C binnengekregen, mooie TV met prachtig design en best goede interface met AndroidTV. Wat alleen tot nu toe erg jammer is dat 5.1 geluid bij zowel Netflix als andere apps (Plex) niet werkt, alles word in 2.0 PCM doorgegeven naar de Receiver (HDMI en Optical). Alleen bij Digitale TV heb je Dolby geluid. Verder heb ik constant out of sync issues bij Netflix (geluid en subs) zowel met HD als 4k videos.

Jammer van dat 5.1. Wat voor geluidsinstallatie gaat het om? Bij mijn set ga ik (weer) gebruik maken van HDMI-ARC dus geen optical nodig. Ik hoop niet dat ik ook geen 5.1 geluid heb ... zijn er meerdere ervaringen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Heb nog meer problemen gevonden met de TV, als je HDMI apparaten hebt verbonden via een receiver die dus met 1 HDMI kabel naar de TV loopt, bij het switchen van apparaten krijg je melding: No signal check the external input, daarna werkt HDMI remote niet meer :( Heel erg minder dit....

Ik heb HDMI arc ja, Sony STR-DN1060 receiver ;) Dus.

[ Voor 8% gewijzigd door tcviper op 17-06-2015 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippers
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:02
caroden schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 21:11:
[...]

Jammer van dat 5.1. Wat voor geluidsinstallatie gaat het om? Bij mijn set ga ik (weer) gebruik maken van HDMI-ARC dus geen optical nodig. Ik hoop niet dat ik ook geen 5.1 geluid heb ... zijn er meerdere ervaringen hiermee?
Zo te zien hebben wel meer mensen hier last van ja :-(

https://community.sony.co...586/highlight/true#M23953

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op coolblue en bol.com staat de w855c wel in voorraad, maar aan volle prijs.. Kan hem krijgen voor 1599 bij fransdesmet en foto video drieckx (ofzoiets) maar daar nog niet in voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caroden
Poe, dat ziet er niet best uit. Wat jammer dat je een paar duizend euro mag investeren in een product dat nog in een soort testfase zit. Ik lees wel dat er updates zijn vrijgegeven die al e.e.a oplossen maar nog lang niet alles.

Ach, mijn broer heeft een Samsung (topmodel) met een zeer slechte beeldkwaliteit. En verder werkt dat ding voor geen meter. Bij deze Sony heb je in ieder geval mooi beeld en daar koop ik 'm voor ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippers
Precies. Zolang het maar problemen zijn waar aan gewerkt wordt, en die op te lossen zijn met software updates. Beetje jammer van de kinderziektes maar had eigenlijk niet echt anders verwacht. Kan alsnog niet wachten op de 55w805c :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Dat is waar inderdaad, ik hoop dat ze er snel iets mee doen in ieder geval, heb zelf ook even een reply gegeven op die forum post van Sony. Als ze deze bugs eruit krijgen dan is het een geweldig toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quorumz
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
(overleden)
tcviper schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 20:55:

ik dacht dat ik op avforum had gelezen dat je eens moet testen wanneer je je tv op mute moet zetten dat het dan wel als 5.1 door ging (maar het zijn een beetje veel pagina's daaro haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickyD87
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-04-2022
Ik heb zojuist bericht gekregen dat me KD55X8505C morgen geleverd wordt. Heeft iemand misschien ervaringen met TNT Expres? Je kunt namelijk niet zien hoe laat ze (ongeveer) leveren. Er staat alleen de datum en tot 18:00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caroden
Ik hoop morgen het bericht te krijgen dat ik mijn 55X8508C kan ophalen. Ben namelijk vrij dus dan kan ik lekker aan de gang :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• just_A_boy
Heb net de 43w805c besteld op coolblue... Morgen in huis... Ben erg benieuwd :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:01

WoutF

Hoofdredacteur
Wij hebben inmiddels ook een X85C in huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

X83c gezien in de winkel, baggerdrama. x85 zou stuk beter moeten zijn met va Panel ipv ips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor degene die de X85C al hebben waar blijven de pics en video's!. Ben toch erg benieuwd aangezien ik mijn 65X85c nog niet binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd naar jullie review. Wanneer komt deze online ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 09:00:
Ik ben benieuwd naar jullie review. Wanneer komt deze online ?
Nog geen idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BliXem
  • Laatst online: 30-09 08:10
Ben ook benieuwd naar evt banding. En natuurlijk wat foto's. Kan er ook getest worden of Kodi geinstalleerd kan worden en goed werkt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-10 21:24

DarkSide

theres no place like ::1

BliXem schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 10:49:
Ben ook benieuwd naar evt banding. En natuurlijk wat foto's. Kan er ook getest worden of Kodi geinstalleerd kan worden en goed werkt? :)
Zou gewoon moeten werken

Dit is nog gesideloade. Maar kodi staat nu ook in de playstore. En zal denk ik nu ook gewoon vanaf de TV geïnstalleerd moeten kunnen worden.
DD/DTS geluid werkt ook. En vermoedelijk met geluid op passthrough ook DD-THD etc.

Maar ik ben verder ook wel benieuwd naar de performance met verschillende skins etc.
Dan kan mijn HTPC de deur uit en kan de TV van de NAS films/series afspelen in kodi.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BliXem
DarkSide schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 10:58:
[...]

Zou gewoon moeten werken
[video]

Dit is nog gesideloade. Maar kodi staat nu ook in de playstore. En zal denk ik nu ook gewoon vanaf de TV geïnstalleerd moeten kunnen worden.
DD/DTS geluid werkt ook. En vermoedelijk met geluid op passthrough ook DD-THD etc.

Maar ik ben verder ook wel benieuwd naar de performance met verschillende skins etc.
Dan kan mijn HTPC de deur uit en kan de TV van de NAS films/series afspelen in kodi.
Dat het gewoon zou moeten werken snap ik. Maar wil het liever zeker weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Wat handig zou zijn om te weten is de juiste instelling voor beweging, zo'n hoog mogelijke resolutie zonder soap opera effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:26
BliXem schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 10:59:
[...]

Dat het gewoon zou moeten werken snap ik. Maar wil het liever zeker weten ;)
Let op: ARC can convey Dolby Digital, DTS, and PCM, but none of the advanced codecs, such as Dolby Digital Plus, Dolby TrueHD, or DTS-HD. After all, none of these codecs are used with over-the-air, cable, or streaming content.

http://www.soundandvision...-return-channel-conundrum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Jep, en we hebben het op ARC aangesloten naar onze Sony STR-DN1060 receiver. DD5.1, DTS werkt allemaal niet in 5.1, krijgen puur Stereo door op Digitale TV en via apps :( Dit werkte wel prima vanaf onze vorige Sony TV (W905A). Hopelijk fixen ze dit snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Volgens de YT video : ***EDIT*** -- The TV DOES support audio pass through of DD/DTS over optical out (tested and confirmed) and DD/DTS HD codecs via HDMI

zou het dus wel moeten kunnen.
Maar het zou idd fijn zijn als dit nog via meerdere bronnen bevestigd kan worden

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
DarkSide schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 10:58:
[...]

Zou gewoon moeten werken
[video]

Maar staat ie ook al in de store voor Android TV? Die twee zijn soort van gescheiden als ik het goed begrepen heb.

Persoonlijk hoop ik dat Plex toereikend is, Kodi vind ik te veel opsmuk hebben, Plex is lekker clean. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Klopt een ontwikkelaar moet een 'vinkje' zetten om hem in Android TV vrij te geven.
Kan me niet voorstellen dat Kodi dat niet gedaan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Plex werkt prima, maar ook daar krijgen we AC3 (DD5.1) nog niet aant werk, dat is vanuit Plex inmiddels doorgegeven bij Sony/Google en die zouden daar naar gaan kijken :) Hopelijk dus snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BliXem
Ik heb zojuist gehoord dat ze volgende week bij plattetv binnenkomen.

[ Voor 12% gewijzigd door BliXem op 18-06-2015 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRDude22
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 28-07 18:39
Is het mogelijk om met Plex of Kodi bestanden van een NAS met ondertiteling weer te geven? Zou namelijk de aanschaf van een HTPC voor mij schelen.

[ Voor 23% gewijzigd door MRDude22 op 18-06-2015 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Laatst online: 13:51
WoutF schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 08:12:
Top! Benieuwd naar review, hopelijk een uitgebreide :)

Ik ga voor KD-65X8508C of KD-65X8509C... en desnoods KD-65X8505C (800hz motionflow ipv 1000hz).

Merkte dat 55inch edgeled heeft en 65inch volledig.

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Zoiets bedoel je? :)

Afbeeldingslocatie: http://www.techconnect.nl/tmp/fotox85c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Zo te zien werken Plex en Kodi.. dan kan er vast ook Popcorn-time ge-sideload worden ;) Top :D

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij zitten op 2.7m-3m van de tv, zouden otftewel voor de 85x of 85c gaan, 4080p tegen 1080p dus, ga ik van de beeldkwaliteit wel iets merken? 4K content zie ik haast niet. Het gaat hier over een 65"

Alsook, op coolblue staat de w855c op voorraad, wel voor 1999, terwijl ik al een offerte heb gekregen ergens anders voor 1599, maar ja, wanneer gaat die binnen komen.. Klote is dat binnen 1-2 weken onze verhuis klaar is, en het nog tot eind juli zonder tv doen is niet van toepassing..

Jullie gedachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caroden
Bever! schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 08:44:
X83c gezien in de winkel, baggerdrama. x85 zou stuk beter moeten zijn met va Panel ipv ips.
Wat is er baggerdrama aan de X83C? Verklaar u nader ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Volgens mij moet je me 4k op 3m afstand iets van een 75 a 80" minimaal hebben,
Zelf vind ik de resolutie van 4k eigenlijk nog het minst interessant.
Waarom je een 4k TV zou kunnen overwegen is omdat ze bv een beter paneel en betere image processor toepassen waardoor het beeld beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

caroden schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 12:45:
[...]

Wat is er baggerdrama aan de X83C? Verklaar u nader ;)
Contrastloos flets beeld, w815b ernaast was met afstand mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte8
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-11-2022
WoutF schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 08:12:
Komt er ook een testmodel aan van een 50W805C? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte8
Bever! schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 12:56:
[...]

Misschien te verhelpen met calibratie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• just_A_boy
Witte8 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:03:
[...]

Vanavond krijg ik de 43w805c... Ik wil mijn ervaringen wel hier delen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Witte8 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:06:
[...]

Misschien te verhelpen met calibratie?
Als er idd IPS-panelen worden gebruikt in de X83C ga je dat met een kalibratie niet oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
P.K. schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:19:
[...]

Als er idd IPS-panelen worden gebruikt in de X83C ga je dat met een kalibratie niet oplossen.
Het is passief 3D zie ik op de website van Sony, dus dat zijn 100% zeker IPS panelen van LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caroden
Bever! schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 12:56:
[...]

En dat ligt aan het feit dat de X83 een IPS heeft? Heeft de w815b dat niet?

Ik heb net de X85C in 55" bij MediaMarkt bekeken en geprobeerd en ik vond het beeld prachtig. Android reageerde lekker snel. Helaas was de tv niet aangesloten op de normale kabel dus een tv-uitzending heb ik niet kunnen zien maar Youtube zag er goed uit. Ook 4K content vanaf Youtube zag er prachtig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
caroden schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:34:
[...]

Ik heb net de X85C in 55" bij MediaMarkt bekeken en geprobeerd en ik vond het beeld prachtig. Android reageerde lekker snel. Helaas was de tv niet aangesloten op de normale kabel dus een tv-uitzending heb ik niet kunnen zien maar Youtube zag er goed uit. Ook 4K content vanaf Youtube zag er prachtig uit.
Ja, IPS haalt de zwartwaardes van een VA-paneel gewoon niet. :)
De X85C gebruikt afaik VA, dus die zal een veel beter beeld opleveren. Het nadeel van VA is dat de kijkhoeken slechter zijn, maar zolang je je zitplaatsen redelijk recht voor de tv hebt ga je dat niet merken.

De W815B en ook de W8 van dit jaar gebruiken VA en bieden een veel beter beeld dan die X83C met IPS scherm.
Sowieso vraag ik mij af wat je aan 4K hebt op 43 of 49 inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caroden
D-TECH schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:31:
[...]

Het is passief 3D zie ik op de website van Sony, dus dat zijn 100% zeker IPS panelen van LG.
De X85C heeft actief 3D dus dat is dan geen IPS scherm? Antwoord is al gegeven net toen ik op 'enter' drukte :-) Thanks!

[ Voor 11% gewijzigd door caroden op 18-06-2015 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Witte8 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:03:
[...]

Ik hoop het, maar daar weet ik nu nog niks over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caroden
WoutF schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:50:
[...]

Ik hoop het, maar daar weet ik nu nog niks over :)
Hoe lang testen jullie voordat een review gepubliceerd wordt (gewoon interesse)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Dat verschilt. Een tv uit deze lineup heeft bijvoorbeeld een geheel nieuw OS en het duurt wat langer om daar helemaal in te duiken. Meestal is het rondom een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caroden
WoutF schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:59:
Dat verschilt. Een tv uit deze lineup heeft bijvoorbeeld een geheel nieuw OS en het duurt wat langer om daar helemaal in te duiken. Meestal is het rondom een week.
Dat vind ik behoorlijk snel. Komplimenten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
D-TECH schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:31:
[...]

Passief 3D? Ik dacht (weet bijna zeker) dat die niet eens 3D hadden ... (zie het ook nergens staan hier: http://www.sony.nl/electr...00c-series/specifications)
Dat het wel IPS panelen zijn valt een beetje af te leiden uit de gebruikte groottes: 43" en 49". Nou heeft AUO die Sony VA panelen levert ook 43" maar 49" hebben ze niet en LG heeft wel beiden.

En rtings heeft de 43" al gereviewd en zoals altijd een plaatje van de pixelstructuur gepost:

Afbeeldingslocatie: http://www.rtings.com/images/reviews/x830c/x830c-pixels-small.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door apis29 op 18-06-2015 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
DarkSide schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 12:45:
Volgens mij moet je me 4k op 3m afstand iets van een 75 a 80" minimaal hebben,
Zelf vind ik de resolutie van 4k eigenlijk nog het minst interessant.
Waarom je een 4k TV zou kunnen overwegen is omdat ze bv een beter paneel en betere image processor toepassen waardoor het beeld beter is.
Was ik er net uit dat ik voor een Full-HD 65" ging (Omdat ik er ongeveer 4meter vanaf zit en 65" mijn max is)

Breng je me aan weer het twijfelen :P is de X1 CPU en Triluminos een meerwaarde van 900 euro waard?

Ik stap nu over van een 52" LCD van Sony, dus ik ga sowiezo vooruit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
caroden schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:34:
[...]

Een Media Markt is dan ook niet de plaatst om de beeldkwaliteit te beoordelen. Omgevingslicht en ruimte vertekenen het beeld waardoor dit geen goede representatie is van hoe de televisie daadwerkelijk presteert. Zeker zaken als zwartwaardes kun je in een dergelijke winkel gewoonweg niet goed beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:36
mijn 55X850C komt morgen toe, joepie.
Niet dat er haast achter zit, nog niet geverfd in de woonkamer en de zetels komen pas in augustus. Dan maar de tuinstoelen binnenhalen. :D

Zou leuk zijn als Kodi al in de play store staat, als Dropbox er zou instaan kan ik wel gewoon daar apk's in dumpen natuurlijk. Op m'n NAS staat al wat 4K-materiaal te wachten dus ik laat jullie wel weten hoe dat er uitziet.

[ Voor 38% gewijzigd door Th1x4nG op 18-06-2015 14:36 ]

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-10 09:52
DaYwaLkUr schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:22:
[...]

Was ik er net uit dat ik voor een Full-HD 65" ging (Omdat ik er ongeveer 4meter vanaf zit en 65" mijn max is)

Breng je me aan weer het twijfelen :P is de X1 CPU en Triluminos een meerwaarde van 900 euro waard?

Ik stap nu over van een 52" LCD van Sony, dus ik ga sowiezo vooruit!
Moelijk te zeggen. Als jij het maximale uit je beeld wilt halen, dan moet je er voor gaan.
Maar dan kun je ook meteen kiezen voor de X93 serie met HDR.
Dat dit het "maximale" is, betekent niet dat jij het mooi vindt of er meer van geniet.

Hangt ook enorm af van wat voor soort content je bekijkent op het toestel.
Ga jij veel DVD's kijken of ga je veel foto's in hoge resolutie afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchneon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-01-2024

Dutchneon

6.375Wp Panda's&5100Wp SF-MT10

P.K. schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:39:
[...]

Sowieso vraag ik mij af wat je aan 4K hebt op 43 of 49 inch.
49" word erg groot, maar 40" overweeg ik wel als monitor en dan heb je toch echt wel 4k nodig
helaas ook een lage input lag :9

Powerplants: 6375Wp Yingli Panda & 5440Wp SF170s: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=34987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
Kashika schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:33:
[...]

Moelijk te zeggen. Als jij het maximale uit je beeld wilt halen, dan moet je er voor gaan.
Maar dan kun je ook meteen kiezen voor de X93 serie met HDR.
Dat dit het "maximale" is, betekent niet dat jij het mooi vindt of er meer van geniet.

Hangt ook enorm af van wat voor soort content je bekijkent op het toestel.
Ga jij veel DVD's kijken of ga je veel foto's in hoge resolutie afspelen?
De X93 valt af, ik vind die speakers niet mooi aan de zijkant.

Wel had ik begrepen dat HDR in de toekomst nog beter als 4K kon worden?

Ik stream voornamelijk... Netflix & Plex (Movies&Shows) Mkv's af.

Heb thuis niet eens een Bluray speler :P DVD's kijk ik nooit en foto's ook nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaYwaLkUr schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:39:
[...]

Heb thuis niet eens een Bluray speler :P DVD's kijk ik nooit en foto's ook nooit.
Zoals mij dus, 1080p gaat een betere keus zijn. Aan 4k zul je weinig tot niets aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
DaYwaLkUr schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:39:
[...]

Vond ik in eerste instantie ook. Maar nu die thuis staat, heb ik mijn mening volkomen herzien.
Heeft er wel mee te maken dat glanzend zwart vaker voorkomt in mijn huishouden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Th1x4nG schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:32:
Niet dat er haast achter zit, nog niet geverfd in de woonkamer en de zetels komen pas in augustus. Dan maar de tuinstoelen binnenhalen. :D

Zou leuk zijn als Kodi al in de play store staat, als Dropbox er zou instaan kan ik wel gewoon daar apk's in dumpen natuurlijk. Op m'n NAS staat al wat 4K-materiaal te wachten dus ik laat jullie wel weten hoe dat er uitziet.
Heeft iemand nog een leuke site voor 4K materiaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BliXem
Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:37:
[...]

Heeft iemand nog een leuke site voor 4K materiaal?
Youtube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
Th1x4nG schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:32:

Ben benieuwd welk 4K materiaal, voornamelijk allemaal pr0n >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

namen van leuke apps in Android TV of dingen zoals Spotnet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deejaylethal
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-08 09:15
just_A_boy schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:08:
[...]

Vanavond krijg ik de 43w805c... Ik wil mijn ervaringen wel hier delen ;)
Gerne!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte8
@justaboy

Graag!! Hoe meer input des te beter

@woutf

Neem jullie tijd maar. Meer tijd , betere review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Ben inmiddels in gesprek met wat mensen bij Sony en de issues die ik eerder beschreef zijn doorgestuurd naar engineers dus hopelijk zullen we snel een update zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caroden
Wat vinden jullie? Moet ik de Sony toch maar nemen, worden de issues opgelost? Of zit ik straks met een TV waarvan de helft niet lekker werkt? M.a.w. gaat Sony normaal gesproken serieus en snel met dit soort zaken om (ervaringen?)?

(ik verwacht morgen een telefoontje dat de voorraad binnen is)

[ Voor 12% gewijzigd door caroden op 18-06-2015 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
caroden schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 20:35:
Wat vinden jullie? Moet ik de Sony toch maar nemen, worden de issues opgelost? Of zit ik straks met een TV waarvan de helft niet lekker werkt? M.a.w. gaat Sony normaal gesproken serieus en snel met dit soort zaken om (ervaringen?)?
Tuurlijk lossen ze het op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caroden
Maar hoe snel (ik weet, niemand heeft een glazen bol)?

[ Voor 58% gewijzigd door caroden op 18-06-2015 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Ja zsm natuurlijk, ze willen natuurlijk hun tv's zoveel mogelijk verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caroden
Ik heb nog een andere vraag: wij hebben nu een plasma Panasonic aangesloten op een HUMAX 5050. Nu heeft de nieuwe Sony 2 tuners en kun je een harde schijf aansluiten om zaken op te nemen. Is het raadzaam om toch de Humax te blijven gebruiken of kunnen we die er beter tussenuit halen?

(we zijn erg tevreden over de Humax, levert prachtig beeld op en de HDD is voor ons groot genoeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Je kan eventueel overstappen op CI+.. met een Horizon heb je nog beter beeld, dan met Humax ;) (Met Horizon kan je zelfs tot 4 programma's tegelijk opnemen) En voor 4euro extra per maand een kleine Horizon, voor op je 2de TV.. kan je opnamens van hoofdbox zien en zelfde zender pakket en ook mooi beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:24

Turfschipper

Hup NAC

Die 930c vind ik dan weer supervet. Maar het is wel een dealbreaker voor veel anderen. Snap je toch niet he, lees al jaren overal dat veel mensen graag die sony willen, zonder speakers. Maar hij komt maar niet.

Lopen ze echt zoveel mee mis.

Maar goed, ik vind het juist wel mooi, dat ruige uiterlijk. Wel erg prijzig vooralsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caroden
Thanks, dat klinkt ideaal. Met 2 kids in huis hebben we toch regelmatig dat we 2 dingen opnemen en een derde aan het kijken zijn en dan moeten we terug naar analoog.

Ik ga hier naar kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Als ik iets heb geleerd van het reviewen van producten op Tweakers is dat niet alle fabrikanten zo denken. De 50" W8 van vorig jaar heeft ook nog steeds een bug met 3d bijvoorbeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caroden
caroden schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 20:58:
Thanks, dat klinkt ideaal. Met 2 kids in huis hebben we toch regelmatig dat we 2 dingen opnemen en een derde aan het kijken zijn en dan moeten we terug naar analoog.

Ik ga hier naar kijken!
Klopt het dat die alleen voor Ziggo klanten is? Wij hebben hier geen Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-08 15:07
Ik heb vandaag de 65W855C + de Sony HT-CT380 soundbar besteld, ik heb lang genoeg gewacht hehe.

Ik ben erg benieuwd en waarschijnlijk wordt het volgende week geleverd, ik ben benieuwd.
Mijn ervaringen zal ik hier dan in ieder geval delen.

Mijn reden om te wachten op Google Android TV was dat het (hopelijk) vaker voorzien wordt van updates en er een grote community omheen zit. Het besturingssysteem van de 2014 modellen heb ik ook een aantal weken mogen ervaren maar daar was ik toch niet helemaal tevreden mee.
Hopelijk maakt Google (en Sony) de verwachtingen waar :)

[ Voor 40% gewijzigd door Bapawe op 18-06-2015 21:35 ]

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trivian schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 21:32:
Ik heb vandaag de 65W855C + de Sony HT-CT380 soundbar besteld, ik heb lang genoeg gewacht hehe.

Ik ben erg benieuwd en waarschijnlijk wordt het volgende week geleverd, ik ben benieuwd.
Mijn ervaringen zal ik hier dan in ieder geval delen.

Mijn reden om te wachten op Google Android TV was dat het (hopelijk) vaker voorzien wordt van updates en er een grote community omheen zit. Het besturingssysteem van de 2014 modellen heb ik ook een aantal weken mogen ervaren maar daar was ik toch niet helemaal tevreden mee.
Hopelijk maakt Google (en Sony) de verwachtingen waar :)
Waar heb je deze besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaar
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-09 20:24
Overweeg de 43W805C, heeft iemand daar al ervaring mee?

Twijfel nog een beetje of ie niet te groot is. Heb nu nog een oude Bravia 26" maar die is echt te klein geworden. Als je een 43" hebt, op hoeveel afstand kijkt het dan goed/lekker?

Vroeg me verder af of je bij die 43" nog een decoder nodig hebt, of dat de kaart (Ziggo) direct in de tv kan? Heb nu ook geen decoder en dat bevalt goed. Heb niet zo'n behoefte aan een extra kastje en afstandbediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net hetzelfde plan ☺
Momenteel een oude 26" samsung, maar met decoder en wil ook naar een 43" android tv met een kaartje. Dus ik hoop na het lange wachten een review tegen te komen en een demo in een winkel te zien en als dat meevalt, ga ik ervoor.

Mijn extra eisen zijn vooral ook dat ik wake on lan wil kunnen en via http de tv wil kunnen sturen uit mijn domotica(Loxone), maar dat zal wel lukken hoop ik.
schaar schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 21:47:
Overweeg de 43W805C, heeft iemand daar al ervaring mee?

Twijfel nog een beetje of ie niet te groot is. Heb nu nog een oude Bravia 26" maar die is echt te klein geworden. Als je een 43" hebt, op hoeveel afstand kijkt het dan goed/lekker?

Vroeg me verder af of je bij die 43" nog een decoder nodig hebt, of dat de kaart (Ziggo) direct in de tv kan? Heb nu ook geen decoder en dat bevalt goed. Heb niet zo'n behoefte aan een extra kastje en afstandbediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• just_A_boy
Hier even een korte impressie over de w805c.

De beeldkwaliteit is uitstekend en hij geeft snelle bewegende beelden ook vloeiend weer. Het is nog wel een beetje uitzoeken, want de standaard instelling liet veel te wensen over. Ik heb geen last van branding, alleen als het beeld volledig zwart is dan verschijnen er diverse duidelijk merkbare witte vlekken over het gehele scherm. Dit heb ik ook gezien bij de rtings review. Ik ben bang als ik hem omruil dat ik dan hetzelfde probleem heb. Ook heeft m'n toestel een beetje last van een schaduweffect bij de randen. Heeft iemand anders hier ook last van?

Verder vind ik android tv een grote aanwinst, ondanks dat het nogwel buggy is. Het werkt lekker snel. De standaard video en muziek app laten nog wel wat te wensen over. Je kunt bijvoorbeeld niet zoeken in je verzameling. Vooral als je een hele grote muziek verzameling hebt, kun je er niet makkelijk doorheen browsen. Ik heb er een extrene harde schijf aangekoppeld en dat werkt goed.

Al met al ben ik wel tevreden, maar weet nog niet wat ik ga doen omtrent die witte vlekken. Zal morgen wel een foto hiervan maken. Als iemand vragen heeft over het toestel dan beantwoord ik ze graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
caroden schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 21:02:
[...]

Klopt het dat die alleen voor Ziggo klanten is? Wij hebben hier geen Ziggo.
Yep, alleen in Ziggo gebied (90% van NL)
WoutF schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 20:58:
[...]

Als ik iets heb geleerd van het reviewen van producten op Tweakers is dat niet alle fabrikanten zo denken. De 50" W8 van vorig jaar heeft ook nog steeds een bug met 3d bijvoorbeeld...
Mja mij lijkt me dat zoiets als 5.1 geluid, bij zo'n dure 4K tv moeten oplossen, anders koopt toch bijna niemand ze? Dat 3D niet optimaal is, is minder erg, zo super veel word dat volgens mij niet gebruikt.

Dus denk dat et wel goed komt ;)

Koop de TV pas volgend jaar, als ik ga samenwonen, is de tv geen 3000 meer, maar richting 1800. En genoeg updates gehad als goed is ;)

[ Voor 8% gewijzigd door SuperVeloce op 19-06-2015 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caroden
SuperVeloce schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 00:07:
[...]

Yep, alleen in Ziggo gebied (90% van NL)

[...]

Mja mij lijkt me dat zoiets als 5.1 geluid, bij zo'n dure 4K tv moeten oplossen, anders koopt toch bijna niemand ze? Dat 3D niet optimaal is, is minder erg, zo super veel word dat volgens mij niet gebruikt.

Dus denk dat et wel goed komt ;)

Koop de TV pas volgend jaar, als ik ga samenwonen, is de tv geen 3000 meer, maar richting 1800. En genoeg updates gehad als goed is ;)
Wij wonen in die overage 10% :) :)

Ik heb ook gedacht om te wachten maar als er dan weer een nieuw model is dan wil ik de nieuwste weer. Dus ik ga het maar gokken en erop vertrouwen dat Sony het oplost. Zeker ook het 5.1 geluid want alleen het geluid van de TV vind ik niet voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
caroden schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 20:58:

Ik ga hier naar kijken!
Een kanttekening (niet voor iedereen even belangrijk). Horizon in een supergesloten systeem. Dus alles wat je opneemt kan je alleen bekijken en vervolgens verwijderen. Is je HDD vol? Pech. Opnames van mijn Humax kan ik op pc parkeren als mijn HDD vol is.

Tevens HDD van Horizon waarop opgenomen kan worden is iets van 300-350 GB groot. De rest is gereserveerd voor firmware, zappen etc. Schijf raakt dus redelijk snel vol. Maar het kan in iedere huishouden anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippers
just_A_boy schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 23:40:
...

Al met al ben ik wel tevreden, maar weet nog niet wat ik ga doen omtrent die witte vlekken. Zal morgen wel een foto hiervan maken. Als iemand vragen heeft over het toestel dan beantwoord ik ze graag.
Welk formaat heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suske_2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 13:24
@just_A_boy

Kun je skype op de TV installeren ? En heb je al geprobeerd een webcam aan te sluiten ?
Ik ben benieuwd hoe geschikt de TV daarvoor is.

[ Voor 3% gewijzigd door suske_2 op 19-06-2015 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• just_A_boy
Ik heb de 43 inch... ik zit er ongeveer 2,5 meter van af en vind het beeld groot zat voor deze afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BliXem
just_A_boy schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 23:40:
Hier even een korte impressie over de w805c.

De beeldkwaliteit is uitstekend en hij geeft snelle bewegende beelden ook vloeiend weer. Het is nog wel een beetje uitzoeken, want de standaard instelling liet veel te wensen over. Ik heb geen last van branding, alleen als het beeld volledig zwart is dan verschijnen er diverse duidelijk merkbare witte vlekken over het gehele scherm. Dit heb ik ook gezien bij de rtings review. Ik ben bang als ik hem omruil dat ik dan hetzelfde probleem heb. Ook heeft m'n toestel een beetje last van een schaduweffect bij de randen. Heeft iemand anders hier ook last van?

Verder vind ik android tv een grote aanwinst, ondanks dat het nogwel buggy is. Het werkt lekker snel. De standaard video en muziek app laten nog wel wat te wensen over. Je kunt bijvoorbeeld niet zoeken in je verzameling. Vooral als je een hele grote muziek verzameling hebt, kun je er niet makkelijk doorheen browsen. Ik heb er een extrene harde schijf aangekoppeld en dat werkt goed.

Het ligt eraan, ik heb ze nu ook op mijn samsung, maar ze zitten op plekken waarbij je ze, tijdens het film kijken, niet ziet. Mocht het zo zijn dat het erg storend is, dan zou ik teruggaan voor een ander exemplaar. Je betaald er genoeg voor, dan moet het wat mij betreft ook goed zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
WoutF schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 20:58:
[...]

Is niet helemaal waar.
Meerdere modellen hadden last van die dergelijke bug en er is een software update gekomen om dit op te lossen.

Uit mn hoofd zijn de X8 en X9 geupdate.
Pagina: 1 ... 9 ... 109 Laatste

Let op:
Let op! :)

Het probleem oplossen dat een Android TV van Sony voortdurend opnieuw opstart: https://www.sony.nl/electronics/support/articles/00171297