Afgelopen zaterdag bij de MM 65X850 gekocht, ik wou hem direct meenemen maar wel voor de actie prijs van de btw actie (die a.s. woendag begint) in 1e instantie kon dat niet want of ik moest hem nu kopen voor de BTW actie prijs en woensdag ophalen of nu meenemen en woensdag geld terug krijgen.
Aangegeven dat ik dat beide geen optie vond (moet 45 min rijden naar de MM), dat ik dan maar even verder ging shoppen, toen was het blijkbaar wel mogelijk met wat extra administratieve handelingen.
Kortom thuis aangekomen, tv uitgepakt neergezet, maar er zat een kromming in het scherm, even naar de doos gekeken en de factuur maar heb een curved model meegekregen ipv een recht model.
Terug bregen vond ik geen optie (ga niet 1,5 uur op en neer rijden voor een fout die ik niet maak, want kreeg de doos via het magazijn uitgeleverd), dus MM gebeld en ze komen hem netjes vandaag zelf omruilen met de goeie.
Moet eerlijk zeggen dat ik het curved model niet heel fijn vond kijken (kan ook komen vanwege het licht van de ramen die achter me zitten op de bank reflecteert). Maar dat het beeld enorm mooi was, dat is een ding wat zeker is, ik had hiervoor een 40 inch HD ready maar in mijn nieuwe huis zitten we op bijna 4 meter afstand dus is 40 inch wel aan de kleine kant.
Ik ging eigelijk voor een 55 inch maar mijn vrouw had liever de 65 inch omdat ze nogal slechte ogen heeft dus toch maar de 65 inch genomen, ik vond dat helemaal niet erg
Vanavond echt maar eens de opties bekijken, netflix viel gisteravond wel door de mand, zaterdag en zondagochtend prima werkend maar s'avonds viel netflix elke keer weg na het inloggen en kiezen van het gebruikers profiel. De update had ik nog niet geinstalleerd maar is dat een bekend probleem?