Hetzelfde hier, ook al voor Windows 10. Twee keer een schone install niets mocht baten. Jammer maar nu ik het weet heb ik mij er maar bij neergelegd.SChief schreef op zondag 29 november 2015 @ 13:18:
Heeft iemand ervaring met vastlopers tijdens opnieuw opstarten (dus niet afsluiten en weer aanzetten)? Als 'ie opnieuw start dan blijft 'ie keer op keer hangen tijdens de POST. Hard uitzetten en weer inschakelen werkt wel prima overigens. Ben nu de eerste "grote" update voor Windows 10 aan het installeren en het is behoorlijk irritant dat 'ie elke keer blijft hangen na een reboot.
In heb er ook last van. Raar hoor.
Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED
Ik heb die problemen niet.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Dag allemaal, bij het opladen heb ik op W10 de tekst bij mijn batterij staan "2 minuten totdat deze volledig is opgeladen"; dit staat er altijd, ongeachte batterij percentage. Iemand een oplossing?
Mijn vriendin heeft onlangs de notebook moeten opsturen voor reparatie. Bij het opnieuw opstarten tijdens de laatste grote update voor Win10 kreeg ze een zwart scherm en een luide serie pieptonen.
Gelukkig is de service goed, notebook is opgehaald door UPS en binnen 2 weken met een nieuw moederbord weer retour gestuurd. Ding loopt nu weer als een zonnetje.
Laatst heb ik wel voor het eerst met dit ding 1080p content via HDMI op de tv afgespeeld en dat leek met VLC niet helemaal soepel te gaan. Stotteren/haperen is een groot woord, maar er leek af en toe een frame te worden geskipt. Ik wil nog een andere player proberen om te zien of dit iets uitmaakt, maar video in 720p liep wel soepel dus mijn eerste gok is een relatie met de beperkte cpu-power.
Gelukkig is de service goed, notebook is opgehaald door UPS en binnen 2 weken met een nieuw moederbord weer retour gestuurd. Ding loopt nu weer als een zonnetje.
Laatst heb ik wel voor het eerst met dit ding 1080p content via HDMI op de tv afgespeeld en dat leek met VLC niet helemaal soepel te gaan. Stotteren/haperen is een groot woord, maar er leek af en toe een frame te worden geskipt. Ik wil nog een andere player proberen om te zien of dit iets uitmaakt, maar video in 720p liep wel soepel dus mijn eerste gok is een relatie met de beperkte cpu-power.
De van mij is ook in de RMA. Omdat hij soms uitviel bij optillen. Maar ik had ook het probleem van vastlopen tijdens herstarten, echter had ik geen clean installatie gedaan dus dacht ik dat dit niet aan de hardware kon liggen.
De GPU in dit ding kan 4K aan dus er is iets fout met de instellingen.Muse schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 11:50:
Goed om te weten, ga ik daar toch nog even naar kijken. Het bestand stond op een USB disk, dus het lag ook niet aan de WiFi oid.oerbrood schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 13:59:
[...]
De GPU in dit ding kan 4K aan dus er is iets fout met de instellingen.
Verwijderd
Dit jaar nog geen aanbieding gezien die ook maar enigszins lijkt op dit wondertje.
Niet toevallig iemand die toevallig weet of Dell nog met een vergelijkbare aanbieding gaat komen?
Niet toevallig iemand die toevallig weet of Dell nog met een vergelijkbare aanbieding gaat komen?
Ik wilde zonet een XPS 13 bestellen op de BE site van Dell, maar de 'PREMSALE' code werkt niet?
ik krijg volgende melding:
"Ingevoerde waardebonnen
De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie."
€70 korting op 7000 serie platforms en XPS platforms
Vervalt donderdag 14 april 2016 Details bekijken Waardebon verwijderen
ik krijg volgende melding:
"Ingevoerde waardebonnen
De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie."
€70 korting op 7000 serie platforms en XPS platforms
Vervalt donderdag 14 april 2016 Details bekijken Waardebon verwijderen
[ Voor 2% gewijzigd door BizonKid op 12-04-2016 18:59 . Reden: toevoeging BE site ]
PREMSALE is niet geldig op alle modellen. Op welke wel, zie je als je doorklikt op de banner bovenin beeld. te zien via deze link http://www.dell.com/nl/p/...lid=Site_Wide_Banner_CONS
Korting is bijvorbeeld niet geldig op de zakelijke identieke laptop (met win10 pro) en wel op de consumentenlaptop (met win10 home).
Korting is bijvorbeeld niet geldig op de zakelijke identieke laptop (met win10 pro) en wel op de consumentenlaptop (met win10 home).
edit:
aanvulling win10 pro/home, consument/zakelijk
aanvulling win10 pro/home, consument/zakelijk
[ Voor 57% gewijzigd door paulhekje op 13-04-2016 08:25 ]
|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|
paulhekje, bedankt voor je reply.
Voor de goede orde wil ik vermelden dat ik de bestelling wou doen via de Belgische website. De coupon was op dat tijdstip wel degelijk geldig. Nu al niet meer, dus daar gaat mijn 70 euro korting.
Dus ik heb inmiddels al een chatsessie gehad met een medewerker van Dell die de foutmelding erkende ("Wij zijn op de hoogte van deze fout, probeer later opnieuw") en me beloofde om manueel een bestelling te doen en de korting van 70 euro (+10% VIP korting!) te registreren. Nu zie ik dat hij een winkelmandje heeft aangemaakt op de NL site... Deze laptop heeft dus een qwerty toetsenbord, maar ik moet een azerty samenstelling hebben. Dus zo blijven we bezig.. Leuk...
Voor de goede orde wil ik vermelden dat ik de bestelling wou doen via de Belgische website. De coupon was op dat tijdstip wel degelijk geldig. Nu al niet meer, dus daar gaat mijn 70 euro korting.
Dus ik heb inmiddels al een chatsessie gehad met een medewerker van Dell die de foutmelding erkende ("Wij zijn op de hoogte van deze fout, probeer later opnieuw") en me beloofde om manueel een bestelling te doen en de korting van 70 euro (+10% VIP korting!) te registreren. Nu zie ik dat hij een winkelmandje heeft aangemaakt op de NL site... Deze laptop heeft dus een qwerty toetsenbord, maar ik moet een azerty samenstelling hebben. Dus zo blijven we bezig.. Leuk...
en dit heeft te maken over de Dell Inspiron 15 3531 ?
zo niet dan zit je in de verkeerde topic
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Ik denk niet dat Dell bewust met een gelijke aanbiedingen gaat komen. Dat iedereen een Dell Inspiron 15 3531 voor ~€ 130,00 kon kopen is denk ik nooit de bedoeling geweest van Dell. Voor € 250,00 waren ze ze ook wel kwijt geraakt.Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:09:
Dit jaar nog geen aanbieding gezien die ook maar enigszins lijkt op dit wondertje.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Mijn 3531 heeft allang het pand verlaten maar voor wie NU vandaag nog een leuk budget laptop zoekt.
Lenovo G50-45 ( AMD A6-6310 / 4GB / 500GB / BT4.0 / WiFi-ac / 1366*768 ) @ € 277,93 incl. porto
Dit ; http://www.mediamarkt.nl/...-80e301x4nx--1441620.html
Tip1 ; Hier kan je 3%* afsnoepen mbv https://www.cashbackxl.nl/webshop/details/media-markt
Tip2 ; Wordt even gratis lid van de mediamarkt-club dan heb je 28 dagen omruilgarantie !
http://www.mediamarkt.nl/...vlet/MultiChannelClubHome
* = 3% van het brutto aankoopbedrag
Lenovo G50-45 ( AMD A6-6310 / 4GB / 500GB / BT4.0 / WiFi-ac / 1366*768 ) @ € 277,93 incl. porto
Dit ; http://www.mediamarkt.nl/...-80e301x4nx--1441620.html
Tip1 ; Hier kan je 3%* afsnoepen mbv https://www.cashbackxl.nl/webshop/details/media-markt
Tip2 ; Wordt even gratis lid van de mediamarkt-club dan heb je 28 dagen omruilgarantie !
http://www.mediamarkt.nl/...vlet/MultiChannelClubHome
* = 3% van het brutto aankoopbedrag
[ Voor 51% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 14-04-2016 18:32 ]
Een mod heeft mijn reply hier gezet nadat ik in het Dell verkooptopic geweerd werd met mijn vraag.TRaSH schreef op donderdag 14 april 2016 @ 16:51:
en dit heeft te maken over de Dell Inspiron 15 3531 ?

lol,
foutje dus van de Mod.
foutje dus van de Mod.
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Mijn vriendin gebruikt de Dell Inspiron 15 3531 nog regelematig voor browsen en Internet.
Inmiddels staat er wel Microsoft Windows 10 en Microsoft Office 2016 Professional op. Ook is de 500GB HDD vervangen voor een Sandisk Pro Plus SSD van 120GB.
Nu een Intel AC 7260 Wi-Fi + Bluetooth (Bluetooth gaat niet werken, is bekend) kaartje en Samsung 8GB DDR3L 1600 Mhz (M471B1G73QH0-YK0) kunnen kopen, dit is wel de maximale upgrade die je kan doen.
Al met al blijft het een leuk laptopje voor € 120,69. Zeker gezien hij passief gekoeld is.
Inmiddels staat er wel Microsoft Windows 10 en Microsoft Office 2016 Professional op. Ook is de 500GB HDD vervangen voor een Sandisk Pro Plus SSD van 120GB.
Nu een Intel AC 7260 Wi-Fi + Bluetooth (Bluetooth gaat niet werken, is bekend) kaartje en Samsung 8GB DDR3L 1600 Mhz (M471B1G73QH0-YK0) kunnen kopen, dit is wel de maximale upgrade die je kan doen.
Al met al blijft het een leuk laptopje voor € 120,69. Zeker gezien hij passief gekoeld is.
Mijn moeder gebruikt hem nu sinds januari 2015 met onderstaande specs:
210-ACRQ Inspiron 3531
CN53105
Intel(R) Celeron(R) Label
BYT Celeron-Entry
15.6 inch LED Backlit Display with Truelife and HD resolution (1366 x 768)
4GB Single Channel DDR3L 1600MHz (4GBx1)
500GB 5400RPM SATA Hard Drive
Maar hij is echt niet meer vooruit te branden, opstarten duurt soms wel 10 minuten en als je daarna nog Chrome wilt openen ben je weer 5 minuten verder.
Wat kan ik het beste doen? Verse installatie, meer RAM, iets anders? Schijf heeft nog genoeg ruimte.
210-ACRQ Inspiron 3531
CN53105
BYT Celeron-Entry
Maar hij is echt niet meer vooruit te branden, opstarten duurt soms wel 10 minuten en als je daarna nog Chrome wilt openen ben je weer 5 minuten verder.
Wat kan ik het beste doen? Verse installatie, meer RAM, iets anders? Schijf heeft nog genoeg ruimte.
[ Voor 4% gewijzigd door Impry op 10-03-2017 15:03 ]
Vreemd, mijn moeder gebruikt die van haar ook sinds begin 2015 en heeft die problemen niet. Ik zou nog eens een verse Windows installatie proberen. Bijvoorkeur een schone Windows 10.Impry schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:02:
210-ACRQ Inspiron 3531
CN53105
BYT Celeron-Entry
De enige wijziging die ik er mee gedaan heb is de HDD vervangen door een SSD en de upgrade naar Windows 10. Ik gebruik hem nu als laptop tijdens mijn standby dienst.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Hier ook nog een standaardvariant in gebruik, nog steeds erg blij mee.
Gaat ook nooit weg denk ik, mooi om te gebruiken tot z'n einde, of ergens te droppen (Scouting ofzo)
Gaat ook nooit weg denk ik, mooi om te gebruiken tot z'n einde, of ergens te droppen (Scouting ofzo)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Schone Windows installatie, dat zal erg veel schelen. SSD en schone Windows installatie nog veel meer.Impry schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:02:
210-ACRQ Inspiron 3531
CN53105
BYT Celeron-Entry
[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 10-03-2017 16:01 ]