Mooi. Dan weet ik alvast welke ik moet "kopen".
Heb er een over incl. Code 
Officieel natuurlijk
Officieel natuurlijk
[ Voor 27% gewijzigd door prestige93 op 21-01-2015 21:34 ]
Goede acktie ! Alleen helaas geen game pc , ik zou dit zo graag een keer met consoles willeb organiseren !
Walking on the bright side of life
Als je mee wilt zou je van mij mijn laptop kunnen lenen.Fe® schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:50:
Goede acktie ! Alleen helaas geen game pc , ik zou dit zo graag een keer met consoles willeb organiseren !
kan je gewoon spellen op low settings op spelen.
Steam: Ryada.
Thx man , ik ga hier ff over nadenken .wambamNL schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:01:
[...]
Als je mee wilt zou je van mij mijn laptop kunnen lenen.
kan je gewoon spellen op low settings op spelen.
Ik zit al ff te kijken wat een budget game pc kost , ik heb nog tijd genoeg om geld weg te leggen .
ik heb nog mss wel een mobo voor je liggen als je geintereseerd ben DM me dan maar voordat we dit topic ermee vervuilenFe® schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:37:
[...]
Thx man , ik ga hier ff over nadenken .
Ik zit al ff te kijken wat een budget game pc kost , ik heb nog tijd genoeg om geld weg te leggen .
Ik heb nog een desktop over die ik nu niet meer gebruik 
Maar counter strike werkt al op de meeste hardware (op mijn desktop na) dus dat is niet zo'n heel groot probleem. Het enige echte probleem zou dan zijn om in te komen omdat csgo relatief moeilijk is.
Maar het is altijd leuk als iemand zich tot het glorieuze pcmasterrace bekeerd
Maar counter strike werkt al op de meeste hardware (op mijn desktop na) dus dat is niet zo'n heel groot probleem. Het enige echte probleem zou dan zijn om in te komen omdat csgo relatief moeilijk is.
Maar het is altijd leuk als iemand zich tot het glorieuze pcmasterrace bekeerd
Geweldig allemaal die support , thx allemaal maar ik moet ff goed kijken wat ik precies wil .
is allemaal uit eigenbelang hoor! als we 30 deelnemers halen krijgen we meer kortingFe® schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 15:56:
Geweldig allemaal die support , thx allemaal maar ik moet ff goed kijken wat ik precies wil .
UPDATE:
-League of legends 1v1 competition.
-Starcraft II competition
morgen start het reserveren van stoelen, binnenkort sluiten we hier de inschrijvingen
-League of legends 1v1 competition.
-Starcraft II competition
morgen start het reserveren van stoelen, binnenkort sluiten we hier de inschrijvingen
Lijkt er dus op dat niemand uit de Achterhoek komt.
Lijkt er helaas nog niet op, niemand uit je omgeving die je wil brengen en meteen mee doet?
(game)naam: Stef 'Grim' Collart
Leeftijd: 21
game: CS:GO
Rank(wanneer van toepassing): GN2
Leeftijd: 21
game: CS:GO
Rank(wanneer van toepassing): GN2
Steam: Grim
welkom! ik heb je toegevoegd aan de lijst.
ook heb ik de CS:GO lijst aangepast naar de samengestelde teams.
team alpha is momenteel bezig met trainingen, bravo team is (nog) geen echt team maar dit kan natuurlijk altijd nog!
team alpha is momenteel bezig met trainingen, bravo team is (nog) geen echt team maar dit kan natuurlijk altijd nog!
Failsnail had me hierover al gecontacteerd een week geleden denk ik maar er is daarna nog iets misgegaan met de communicatie. Ik hoor het nog wel.prestige93 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 12:55:
welkom! ik heb je toegevoegd aan de lijst.
op het moment dat alle inschrijvingen definitief gemaakt worden krijgt iedereen nog bericht.NuCl3aR schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:00:
[...]
Failsnail had me hierover al gecontacteerd een week geleden denk ik maar er is daarna nog iets misgegaan met de communicatie. Ik hoor het nog wel.
volgens mij hadden wij onze 5e man al gevonden, wacht nog even op reactie van mijn collega's
Heel misschien dat ik ook nog wel 2 mensen kan fixen. Zal is gaan vragen.
meer mensen meer vreugde! dus allemaal nog een keer je vrienden spammen!
Ik en mn twee maten hebben dus al wel kaartjes - hoe doen we dat met de plaatsen dan? Want morgen gaat de seat reservering open natuurlijk
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
ik weet zo niet of hier een kaarnummer oid aan vast zit anders kan ik die waarschijnlijk nummers wel doorgeven voor reserveringen van de tweakers hoek
Ja dat moet wel lukken lijkt mij. Heeft ie alleen geen korting ..
Probeer op dit moment een aantal vrienden van mij over te halen om mee te doen.
We spelen allemaal LoL op redelijk nivea (Plat V tot Diamond 1 peak spelers in S4) We hebben dan al meteen een volledig team, we zouden wel graag onder de naam: Tweakers spelen natuurlijk. Ik laat nog weten of het lukt. (we wonen allemaal in Eindhoven en omgeving)
We spelen allemaal LoL op redelijk nivea (Plat V tot Diamond 1 peak spelers in S4) We hebben dan al meteen een volledig team, we zouden wel graag onder de naam: Tweakers spelen natuurlijk. Ik laat nog weten of het lukt. (we wonen allemaal in Eindhoven en omgeving)
hmm, wat is trouwens de serie nummer die voor Tweakers gereserveerd zijn?prestige93 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 19:07:
ik weet zo niet of hier een kaarnummer oid aan vast zit anders kan ik die waarschijnlijk nummers wel doorgeven voor reserveringen van de tweakers hoek
we zitten bij EA en EB 
@meneerjoep, ik hoor het graag! laat dan even weten onder welke teamnaam jullie spelen mocht de naam tweakers niet door ons gedragen worden als team zijnde moeten we natuurlijk een back-up hebben.
@meneerjoep, ik hoor het graag! laat dan even weten onder welke teamnaam jullie spelen mocht de naam tweakers niet door ons gedragen worden als team zijnde moeten we natuurlijk een back-up hebben.
[ Voor 80% gewijzigd door prestige93 op 27-01-2015 08:36 ]
Is het niet mogelijk om meerdere teams onder Tweakers in te schrijven? Tweakers1, Tweakers2, ... .
Dit willen we ook proberen alleen daar hebben we jammer genoeg nog niet genoeg aanmeldingen voor.NuCl3aR schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:35:
Is het niet mogelijk om meerdere teams onder Tweakers in te schrijven? Tweakers1, Tweakers2, ... .
Het was als reactie op prestige die dan weer reageerde op MeneerJoep ivm LoL aangezien zij op hun eigen al een full team hebben.
de naam Tweakers moet je zien als een merknaam, dat betekent dat we dat niet zomaar mogen gebruiken.NuCl3aR schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:56:
Het was als reactie op prestige die dan weer reageerde op MeneerJoep ivm LoL aangezien zij op hun eigen al een full team hebben.
ik heb de vraag bij de community manager en de marketing van tweakers liggen.
ik verwacht volgende week een antwoord.
Dus het gaan onder de naam Tweakers is eigenlijk nog niet eens goedgekeurd?prestige93 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:01:
[...]
de naam Tweakers moet je zien als een merknaam, dat betekent dat we dat niet zomaar mogen gebruiken.
ik heb de vraag bij de community manager en de marketing van tweakers liggen.
ik verwacht volgende week een antwoord.

Indien dat wel zo is, wat is er dan zo anders aan om er een getal achter te plaatsen als aanduiding voor meerdere teams binnen dezelfde compo (in dit geval LoL).
nee dat niet, nu gaan we als tweakers "gathering" naar the party, de naam zelf dragen is nog een 2e.NuCl3aR schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:03:
[...]
Dus het gaan onder de naam Tweakers is eigenlijk nog niet eens goedgekeurd?![]()
Indien dat wel zo is, wat is er dan zo anders aan om er een getal achter te plaatsen als aanduiding voor meerdere teams binnen dezelfde compo (in dit geval LoL).
wanneer het akkoord gegeven word zullen we inderdaad tweakers als teamnaam gaan gebruiken.
De naam Ninja's in Banana's staat ook nog open ter optie, op dit moment al 1 van de 5 stemmen bemachtigd dus grote kans hebber
www.webshopmasters.nl
wat dacht je van dont jinx? of moet ik daar mijn ign van maken zodat ik het niet vergeet? hahaBerktoppie schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 12:45:
De naam Ninja's in Banana's staat ook nog open ter optie, op dit moment al 1 van de 5 stemmen bemachtigd dus grote kans hebber
[ Voor 10% gewijzigd door prestige93 op 27-01-2015 13:00 ]
Don't JINX it!
dat vind ik een goede naam voor ons team XD
dat vind ik een goede naam voor ons team XD
De reservering is open voor de stoelen! Je kan dus nu goed zien waar wij komen te zitten. 
http://www.duh-events.nl/seatselect/public.php
kleine opheldering:Remy89 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:05:
De reservering is open voor de stoelen! Je kan dus nu goed zien waar wij komen te zitten.
Barf fabnab en death hebben al kaarten dus ook stoelen!
jeeeej
Markdm is druk geweest en is alvast gestart met een Blog!
linkje: http://markdm.tweakblogs.net/blog/11373/the-party
linkje: http://markdm.tweakblogs.net/blog/11373/the-party
Ik bekijk net de seatmap en het valt me op hoe klein wij eigenlijk nog zijn vergeleken met andere groepen. DoubleDutchDragons en ECVisualise hebben 60 seats, maar dit is ook nog maar onze eerste keer, dus dan is het nog heel goed vind ik! Vind ook wel dat we hele leuke plekken hebben.
jup Highflow en EC zijn huge op het moment! uitdaging om ze te verslaan alleen maar groter
Zijn er nog mensen die opvallende rotzooi rond hun pc's zetten/hangen/liggen? Deathmask_01 en ik zijn altijd nogal van het licht
Vorig jaar was in elk geval Death's 'Disco Dildo' een herkenningspunt voor velen haha
(En don't worry, geen irritante stroboscoop in je face ofzo
)
hoop voor The party een touchscreen in mijn kast te hebben hangen niet echt opvallend ofzo maar wel leuk.
misschien wat extra lichtjes in de case ofzo.
misschien wat extra lichtjes in de case ofzo.
Disco Dildo.. wat moet ik mij daar nou weer bij voorstellen..BaRF schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:06:
Zijn er nog mensen die opvallende rotzooi rond hun pc's zetten/hangen/liggen? Deathmask_01 en ik zijn altijd nogal van het lichtVorig jaar was in elk geval Death's 'Disco Dildo' een herkenningspunt voor velen haha
(En don't worry, geen irritante stroboscoop in je face ofzo
)
lol, een soort disco bolletje op een lange stok, op onderstaande foto kun je hem nét zien in het midden op de achtergrond - in het echt is hij indrukwekkender haha

maar hij is helaas gesneuveld toen Deathmask is verhuist - we moeten een andere stok maken

maar hij is helaas gesneuveld toen Deathmask is verhuist - we moeten een andere stok maken
[ Voor 10% gewijzigd door BaRF op 28-01-2015 15:36 ]
Oh dat paarse ding. Gelukkig, heb er nu een normaal beeld bij.
haha lol, jij zag al een of andere Tarzan met ledverlichting? 
Nee hij valt reuze mee, maar het schijnt behoorlijk mooi gekleurd naar boven
Nee hij valt reuze mee, maar het schijnt behoorlijk mooi gekleurd naar boven
Ik heb nog 2 mensen kunnen regelen, waaronder 1 dame. Wellicht dat er nog 2 mee komen! 
Hun namen etc zet ik hier zo snel mogelijk neer.
gezellig man ^.^Remy89 schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 10:08:
Ik heb nog 2 mensen kunnen regelen, waaronder 1 dame. Wellicht dat er nog 2 mee komen!
ik hoop dat die andere 2 ook mee gaan dan
Hier zijn de 2 mensen die nog met mij meekomen.
Naam: Marc 'Galixar' Wallaard
Leeftijd: 25
Game: wow
Naam: Kim 'Swingcy' de Bont
Leeftijd: 24
De andere 2 laten het deze week nog weten i.v.m. betaling 8 feb.
Gezellig! laat jij ze weten hoe de betaling in zijn werk gaat?Remy89 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 08:26:
Hier zijn de 2 mensen die nog met mij meekomen.
nog 2 maandjes en 1 dag voor de lan-party start!
Nog 2 dagen te gaan en dan sluiten de inschrijvingen!
zorg dat je twijfelende vrienden zich nog inschrijven voor het te laat is!
zorg dat je twijfelende vrienden zich nog inschrijven voor het te laat is!
ooooeee spannend! nog 58 daagjes
Inschrijvingen zijn NU gesloten.
Mocht je toch graag dicht bij de tweakers willen zitten. na 10 februari is rij EA 1-10 vrij. deze is direct aan onze tafels gesloten.
Mocht je toch graag dicht bij de tweakers willen zitten. na 10 februari is rij EA 1-10 vrij. deze is direct aan onze tafels gesloten.
Dame en heren!
graag ontvang ik van jullie je maat voor shirtjes in een DM
graag ontvang ik van jullie je maat voor shirtjes in een DM
Let op als je maat niet doorgegeven is bestel ik automatisch een M voor je.
Ooeooeee het is hier zo stil!
Ben benieuwd naar de shirts, echt super dat dit geregeld is!
Inderdaad aardig stil hier, maar ik ben ook benieuwd naar de shirts ^.^
In ieder geval kan ik niet wachten tot het zover is en we met zijn allen op the party zijn.
In ieder geval kan ik niet wachten tot het zover is en we met zijn allen op the party zijn.
Maten zijn doorgegeven en alle kaarten gisteren besteld!
helaas heb ik verder nog geen info voor jullie.
helaas heb ik verder nog geen info voor jullie.
Zitplaatsen zijn terug te vinden op de seatmap van the party!
Kijk in rijen EA en EB
Kijk in rijen EA en EB
En een gedeelte van de prijzen van csgo zijn al bekend!
http://www.the-party.nl/c...-strike-global-offensive/
http://www.the-party.nl/c...-strike-global-offensive/
We zijn overigens goed aan het knutselen met de DiscoDildo 2.0 - we hebben er nu een gemotoriseerde uitschuifinstallatie aan toegevoegd L+Remy89 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:02:
[...]
Disco Dildo.. wat moet ik mij daar nou weer bij voorstellen..
Eventueel willen we er nog een mooie afbeelding van Henk aan hangen als een eerbetoon
Kan ik iemand nog interesseren voor een los kaartje? Op dit moment CA14 mee gereserveerd maar i.v.m. afhaker nu een plekje over. CA15 is ook nog vrij dus als 2 man nog plek zoeken!
bl44t
Een tip, gooi dit ook even op vraag en aanbodYaaD schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 12:02:
Kan ik iemand nog interesseren voor een los kaartje? Op dit moment CA14 mee gereserveerd maar i.v.m. afhaker nu een plekje over. CA15 is ook nog vrij dus als 2 man nog plek zoeken!
Zo! Het schiet me ineens weer te binnen dat er om de hoek bij The Party een Starbucks zit en er dus weer genoten kan worden van een Moccha Frappuchino 

Verwijderd
FTFYBaRF schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:22:
Zo! Het schiet me ineens weer te binnen dat er om de hoek bij The Party een Starbucks zit en er dus weer achterlijk veel geld betaald kan worden voor (net geen) koffie!
[afbeelding]
hey hey koffie ga ik daar niet halen he! Die is gratis op de Lan
Verwijderd
van 5 euro ;PBaRF schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:44:
[...]
hey hey koffie ga ik daar niet halen he! Die is gratis op de LanFrappuchino is een ijsje
Ssst!
Sommige mensen worden elk weekend zat, en ik neem 1x per jaar een frap, laat me
Verwijderd
*voelt zich aangesproken x2 *BaRF schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:47:
Ssst!Sommige mensen worden elk weekend zat, en ik neem 1x per jaar een frap, laat me
Lol toen ik het terug las voelde ik me al schuldig dat het zo opgevat konden worden, maar troost je: Het is in zijn algemeniteit bedoeld
Das toevallig. Ik en een vriend zitten op EA10 en EA09 . Zijn wij ook een beetje tweakers op The-Party
Nog meer mensen die op The Party BF Hardline gaan spelen?
Wat een lol dat spel
Woensdag en donderdag naar Londen en dan vrijdag naar The Partyyyyyy w0000 
Nemen jullie nog heel specifieke dingen mee? Tips?
Ik ik elk geval ductape en een ketting om mn slaapzak te vergrendelen, die willen de vroegslapers nog wel eens wegschuiven als de plekken vollopen haha
Nemen jullie nog heel specifieke dingen mee? Tips?
Bed vergrendelen : check!
Alle tickets zijn naar iedereen verzonden, ik heb voor iedereen een presentje vrijdag en hopelijk heeft iedereen er veel zin in!
Vrijdag ben ik vanaf 17:00 aanwezig zie jullie dan!
Alle tickets zijn naar iedereen verzonden, ik heb voor iedereen een presentje vrijdag en hopelijk heeft iedereen er veel zin in!
Vrijdag ben ik vanaf 17:00 aanwezig zie jullie dan!
Jongens ik meld me nu pas in dit topic, maar geven jullie hier ook regelmatig even een update met wat foto's van de tweakergroep en games die jullie gaan spelen. Lijkt me leuk ook al ben ik er niet bij
Dat zijn we wel van plan om te gaan doen wanneer we er zijn.Chrosser schreef op woensdag 01 april 2015 @ 15:00:
Jongens ik meld me nu pas in dit topic, maar geven jullie hier ook regelmatig even een update met wat foto's van de tweakergroep en games die jullie gaan spelen. Lijkt me leuk ook al ben ik er niet bij
Volg de nutteloze blog volgens mij van bovenstaande
Verwijderd
Vorig jaar was ik ook op The-Party, ik kon mijn computer gewoon laten staan snachts zonder dat er iets gestolen is, misschien dat je als je echt veilig wilt gaan doen je toetsenbord/muis mee neemt maar ik doe het niet
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2015 20:59 ]
3 weken geleden op SugarLAN geweest (Tienen, België). Daar namen we bij het slapen muis, muismat, toetsenbord en headset mee. De rest (scherm&desktop) gewoon laten staan en niets mee gebeurd.
Op de lanparties waar ik kom valt dat altijd heel erg mee gelukkig, zo nu en dan verdwijnt er wel eens iets, maar over het algemeen laat ik met een gerust hart m'n PC gewoon staan.
Ik ken The Party niet zo goed (ben er pas 1 keer geweest tig jaar geleden), maar vaak merk je dat het altijd wel een gezellige club mensen is die het goed met elkaar kunnen vinden, waardoor je dit soort narigheid gewoonweg niet veel zit.
Ik ken The Party niet zo goed (ben er pas 1 keer geweest tig jaar geleden), maar vaak merk je dat het altijd wel een gezellige club mensen is die het goed met elkaar kunnen vinden, waardoor je dit soort narigheid gewoonweg niet veel zit.
Ik zit ook op TP met een groep vrienden. Tot op heden weer erg geslaagd!
Hmmmz de overbuurman heeft een mooiere computer dan ik 

Ah je hebt de Highflow freddy desk gevondenluckyjan schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 03:25:
Hmmmz de overbuurman heeft een mooiere computer dan ik
[afbeelding]
Hoe is het op The Party ondertussen? Dacht hier wel enkele updates en livestream linkjes te zien te krijgen maar dat is blijkbaar niet het geval.
Ik had mijn eigen bureaustoel bij heerlijk echt een aanrader
Helaas hebben we het zo druk gehad met de competities dat we helemaal vergeten zijn de links te posten naar de stream!
Helaas hebben we het zo druk gehad met de competities dat we helemaal vergeten zijn de links te posten naar de stream!
[ Voor 50% gewijzigd door prestige93 op 06-04-2015 19:33 ]
Als ik die foto's zo zie dan baal ik wel weer dat ik er niet bij was aan de ene kant (al was dit weekend me gewoon echt niet goed uitgekomen).
Hopelijk volgend jaar weer (al hebben we eerst nog Campzone als echt grote lan).
Hopelijk volgend jaar weer (al hebben we eerst nog Campzone als echt grote lan).
Was weer superrrr!
Ook leuk om zo'n groep Tweakers 'in het echt' te zien
Binnenkort kaartjes bestellen voor volgend jaar!!!
Het was inderdaad echt heel leuk!BaRF schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:13:
Was weer superrrr!Ook leuk om zo'n groep Tweakers 'in het echt' te zien
Binnenkort kaartjes bestellen voor volgend jaar!!!
Alleen ik hoop volgend jaar wel wat meer met echt de tweakers groep te kunnen doen, nu zaten we wel bij elkaar maar deden we, naast ons team, niet zo heel veel samen.
Misschien iets doen zoals een klein 1v1 csgo toernooi, wat left4dead 2 samen spelen, met z'n allen een keer friet eten zodat we iets meer als een groep zijn. Maar dat is iets om ons volgend jaar zorgen om te maken.
Jammer dat je niet geweest was! Ik had de karma-koning wel eens in het echt willen zienTERW_DAN schreef op maandag 06 april 2015 @ 19:37:
Als ik die foto's zo zie dan baal ik wel weer dat ik er niet bij was aan de ene kant (al was dit weekend me gewoon echt niet goed uitgekomen).
Weten jullie trouwens wat de volgende grote lan waar het als groep leuk zou zijn om naar toe te gaan?
Een (beetje) schaamteloze zelfpromotie voor de lan die ik help organiseren: X-Life 18 - Nucleair Reaction - 28-30 augustusmarkdm schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:45:
[...]
Jammer dat je niet geweest was! Ik had de karma-koning wel eens in het echt willen zien![]()
Weten jullie trouwens wat de volgende grote lan waar het als groep leuk zou zijn om naar toe te gaan?
Zitten vrij veel groepjes, van klein tot groot (stuk of 3, 4 tot makkelijk een man of 15) en dat werkt altijd ontzettend leuk (zeker met een aantal compo's).
Niet zo ontzettend groot als The Party of Campzone, maar wel een erg leuke lan (anders had ik me niet aangesloten bij de crew
Helaas is die pas in augustus, net als Campzone. Dus als er ergens in mei of juni nog iets leuks te beleven is ben ik daar ook altijd wel voor in. Alleen Wollan is in mei, maar dat is een erg kleine lan (50 man), dus toch wel weer heel wat anders.
Mijn foto's van het weekend: https://www.flickr.com/ph...l/sets/72157651744193225/
Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord
Leuk om de foto's te bekijken Mortum. Volgend jaar ben ik misschien ook van de partij